Instagram: 8 tips για προώθηση της επιχείρηση σου | jobstoday.gr

Instagram: 8 tips για προώθηση της επιχείρηση σου

By 04/07/2020 Tips

Οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων, όπως είναι φυσικό, ψάχνουν διαρκώς διάφορους τρόπους για την προώθηση και την αύξηση των πωλήσεων τους. Στις μέρες μας, το Instagram  είναι ένα ισχυρό εργαλείο για την προβολή της επιχειρηματικής δραστηριότητας.  Μήπως σκέφτεσαι να το εκμεταλλευτείς προς όφελος του καταστήματος σου; Οι συμβουλές που ακολουθούν, θα σε βοηθήσουν να πετύχεις το στόχο σου.

ΤΑ ΟΦΕΛΗ ΤΟΥ INSTAGRAM ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗ

Το Instagram δημιουργήθηκε το 2010 και το επισκέπτονται καθημερινά περισσότεροι από 500 εκατομμύρια χρήστες. Μοιράζονται κατά μέσο όρο 95 εκατομμύρια φωτογραφίες και βίντεο και περίπου 4,2 δισεκατομμύρια αναρτήσεις. Οι ιδιοκτήτες μικρών επιχειρήσεων, μέσα από αυτό, μπορούν να προσεγγίσουν μελλοντικούς πελάτες. Επίσης, χτίζουν σχέσεις εμπιστοσύνης με τους ήδη υπάρχοντες και πολλαπλασιάζονται οι πιθανότητες της πώλησης.

ΕΛΚΥΣΤΙΚΟ BIOΓΡΑΦΙΚΟ ΤΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΗΣ

Για να αποκομίσεις τα οφέλη του Instagram, δημιούργησε ένα επαγγελματικό προφίλ και γράψε το βιογραφικό σου. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό. Για να εντυπωσιάσεις τους χρήστες, φρόντισε να είναι ελκυστικό. Σκέψου τι είναι αυτό που θα τραβήξει την προσοχή κάποιου, ώστε να ακολουθήσει την επιχείρησή σου. Χωρίς “followers” ο λογαριασμός σου δεν θα έχει κανένα νόημα. Χρησιμοποίησε χιούμορ.

MΑΘΕ ΤΟΥΣ ΑΝΤΑΓΩΝΙΣΤΕΣ, ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΤΕΣ ΚΑΙ ΤΑ ΕΡΓΑΛΕΙΑ ΤΟΥ INSTAGRAM

Μόλις φτιάξεις το βιογραφικό, πρόσθεσε και μια εικόνα της επιχείρησης σου. Ξεκίνα να ελέγχεις τα προφίλ άλλων χρηστών και φυσικά των ανταγωνιστών σου. Αποφάσισε σε ποιο κοινό θα στοχεύσεις και μάθε να χρησιμοποιείς τα εργαλεία του Instagram. Αυτά που θα βοηθήσουν την προώθηση του καταστήματος σου είναι τα:

  • Posts: Φωτογραφίες με τα προϊόντα της επιχείρησης
  • Stories: Μια λειτουργία που ξεκίνησε το 2018. Με αυτή, μπορείς να δημοσιεύεις φωτογραφίες ή βίντεο που εμφανίζονται στην κορυφή της σελίδας. Είναι πιο εντυπωσιακές από τα posts. Ιδανικές για δημοσκοπήσεις και διαγωνισμούς. Εξαφανίζονται μετά από 24 ώρες.
  • Hashtags: Αυτά βοηθούν περισσότερο στην προώθηση των προϊόντων και είναι κατάλληλα για τον εντοπισμό χρηστών με κοινά ενδιαφέροντα.
  • Geotagging: Η προσθήκη της τοποθεσίας στις δημοσιεύσεις, βοηθά τους ανθρώπους να ανακαλύψουν πού βρίσκεται η επιχείρηση.
  • IGTV: Το Instagram TV, βοηθά τον χρήστη να “ανεβάσει” βίντεο μέχρι και δέκα λεπτών.
“ΑΝΕΒΑΣΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ ΥΨΗΛΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ

Όταν λάβεις όλες τις πληροφορίες που χρειάζεσαι, ξεκίνα να ποστάρεις τα προϊόντα σου. Για να αυξηθούν οι πωλήσεις, πρέπει να δημοσιεύεις επαγγελματικές φωτογραφίες υψηλή ποιότητας. Πρόσεξε το φόντο των προϊόντων. Εάν είναι ουδέτερο, βοηθά στην εστίαση της προσοχής των χρηστών στο συγκεκριμένο προϊόν. Οι φωτογραφίες στις αποχρώσεις του μπλε, έχουν καλύτερη απόδοση. Επίσης, μπορείς να μοιραστείς τις φωτογραφίες των ίδιων των πελατών σου. Έτσι, θα συνδεθείς περισσότερο μαζί τους. Εκτός από φωτογραφίες, χρησιμοποίησε και βίντεο για να αποφύγεις την μονοτονία.

ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΕ HASHTAGS

Σε κάθε post, είναι απαραίτητες οι “λεζάντες” (hashtags). Πρόσεξε ιδιαίτερα τα hashtags που θα χρησιμοποιήσεις. Απέφυγε τις βιαστικές λεζάντες. Πρόσθεσε δημοφιλή hashtags. Αυτά μπορείς να τα βρεις στο Hashtagify, στο Keyhole ή στο HashTags.org. Φυσικά, μπορείς να δημιουργήσεις τα δικά σου hashtags. Θα είναι μοναδικά γιατί θα επικεντρώνεται γύρω από την επιχείρηση σου. Ιδανικά θα πρέπει να βάζεις περίπου 4-6 hashtags.

ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΗ ΕΝΑΣΧΟΛΗΣΗ

Ασχολήσου τακτικά με το συγκεκριμένο μέσο κοινωνικής δικτύωσης, αν θέλεις να υπάρχει σωστή επικοινωνία με τους πελάτες. Μη αποφεύγεις να απαντάς στα σχόλια ή στις ερωτήσεις των χρηστών. Δημοσίευσε κάθε μέρα νέο περιεχόμενο από τις 2 π.μ. μέχρι και τις 5 μ.μ. Εάν δεν μπορείς να ασχολείσαι καθημερινά, τότε δημοσίευσε κάθε Τετάρτη και Κυριακή που αποδίδουν καλύτερα.

INSTAGRAM STORIES ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΗ ΠΡΟΩΘΗΣΗ

Χρησιμοποίησε τα instagram stories για περισσότερη προώθηση. Σε αυτά, μπορείς να αναφέρεις πράγματα για την εταιρεία σου. Πώς και πότε δημιουργήθηκε, τι δυσκολίες αντιμετώπισες στην αρχή. Τι είναι αυτό που σου αρέσει περισσότερο στην δουλειά σου και τι λιγότερο. Αυτά ενδιαφέρουν τους χρήστες/δυνητικούς πελάτες σου.

ΒΟΗΘΕΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΥΣ

Στα instagram stories, θα μπορούσαν να βοηθήσουν και οι υπάλληλοι σου. Ζήτα τους, μια φορά την εβδομάδα να αναλάβουν εκείνοι τα stories. Έτσι, θα εξιστορούν καθημερινές τους στιγμές στην δουλειά, θα δείχνουν τους εργασιακούς χώρους και θα δημιουργούν περισσότερη οικειότητα στον χρήστη.

ΚΑΝΕ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΥΣ ΚΑΙ ΔΗΜΟΣΚΟΠΗΣΕΙΣ

Οι διαγωνισμοί και οι προσφορές, πάντα είναι ένας πολύ καλός τρόπος να αυξηθεί η πώληση των προϊόντων μιας επιχείρησης. Εάν μπορείς, κάνε συχνά διαγωνισμούς καθώς έτσι αυξάνεις το κίνητρο των followers. Οι δημοσκοπήσεις, είναι ένα ακόμα εργαλείο που θα αυξήσει την αλληλεπίδραση με το κοινό σου. Ένας δυνητικός πελάτης θα θυμάται καλύτερα την επιχείρηση που αλληλεπίδρασε μαζί της, μέσα από μια δημοσκόπηση.

ΣΥΝΕΡΓΑΣΟΥ ΜΕ INFLUENCERS

Για να αποκτήσει περισσότερη αξιοπιστία η επιχείρηση σου και να την εμπιστευτούν περισσότεροι πελάτες, συνεργάσου με κάποιον influencer. Οι influencers έχουν χιλιάδες ακόλουθους στα social media. Έτσι, μέσω αυτών, θα γίνουν πιο γνωστά τα προϊόντα του καταστήματος και θα αυξήσεις τους followers σου.

Εάν ακολουθήσεις τις συμβουλές, το Instagram θα γίνει πολύτιμος βοηθός σου. Σε μικρό χρονικό διάστημα, θα δεις θεαματική αύξηση των πωλήσεων της επιχείρησης.

Job Quick Search

Cart

Καλάθι

Κοινοποίηση