Αγγελίες εργασίας για time. Ξεκινήστε καριέρα time στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 28 αγγελίες.
06 Δεκ
Θεσσαλονίκη [Group GA]

Frontend (Mid-Level, Senior-Level) Backend (Mid-Level, Senior-Level) Fullstack***: HTML, CSS, Vanilla JS, JS Frameworks, Node.js (Mid-Level, Senior-Level) Απαραίτητα προσόντα: Προϋπηρεσία 2+ ετών Άριστη γνώση σε PHP, JavaScript, HTML, CSS, MySQL Εμπειρία στην δημιουργία real time websites θα ληφθεί υπόψιν Εμπειρία και γνώση σε version control, όπως...

... Git
Γνώση του Node.js, RabbitMQ θα ληφθεί υπόψιν
Εμπειρία και γνώση σε REST, SOAP web Services
Εμπειρία σε high traffic websites
Προθυμία για να συνεχή μάθηση νέων τεχνολογιών
Γρήγορη εύρεση λύσεων ανάλογα με τις ανάγκες και τις απαιτήσεις
Ομαδικό πνεύμα

Περιοχή: Θεσσαλονίκη

Tags:

05 Δεκ
Σκιάθος [ATRIUM HOTEL SKIATHOS]

RECEPTIONIST Αρμοδιότητες: FULL TIME Ξενοδοχείο 4* στη Σκιάθο, επιθυμεί να προσλάβει για την σεζόν 2020, Receptionist. Θέση εργασίας πλήρους απασχόλησης (εποχική). Απαραίτητα Προσόντα: Πτυχίο Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη...

... θέση σε ξενοδοχείο 4* ή 5*
Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
Γνώση 2ης ξένης γλώσσας (Ιταλικά ή Γερμανικά κατά προτίμηση)
Γνώση Η/Υ & ξενοδοχειακών προγραμμάτων
Επικοινωνία, Ευελιξία, Ομαδικότητα, Οργανωτικότητα
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι, όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα, με επισυναπτόμενη πρόσφατη φωτογραφία.
Βιογραφικά χωρίς φωτογραφία, δεν θα ληφθούν υπόψη.
Σημείωση
Η εταιρεία θα επικοινωνήσει μόνο με τους υποψήφιους, που πληρούν τα προσόντα της θέσης.
Η εταιρία προσφέρει:
Απασχόληση από Απρίλιο έως Οκτώβριο
Διαμονή & διατροφή
Δυνατότητες εξέλιξης
Άριστο εργασιακό περιβάλλον

Tags:

03 Δεκ
Αθήνα [ACTIONLINE]

We are looking for a qualified Sales Administrator to join our sales team and help us achieve our goals. You will serve as a point of contact for costumers with queries about products, orders and deliveries and provide support for sales representatives. Our ideas candidate is goal-oriented and has a deep knowledge of customer service. Responsibilities • Maintain an Accurate Database of Costumer and Information related • Process orders & paperwork...

... via e-mail or phone
• Check data accuracy in orders and invoices
• Contact details to obtain mission information or answer queries
• Liaise with Logistics to ensure timely deliveries and provide necessary documentation needed for export
• Maintain and update sales and costumer records
• Develop monthly sales reports
• Communicate import feedback from customers internally
• Ensure sales targets are met and report any deviations
• Stay up-to-date with new products and features
Requirements
• Exceptional written and oral knowledge of English
• Knowledge of French will be considered as an asset
• Proven work experience as a Sales administrator or Sales support agent
• Hands on experience with MS Office (MS Excel in particular)
• Have a strong eye for detail in order to accurately maintain a database of customer information
• Understanding of sales performance metrics
• Excellent organizational and multitasking skills
• Ability to work under strict deadlines
• Certification in Marketing, Sales or relevant field is a plus

Send your Cv at 4u@actionline.gr
Note: All applications will be treated under confidentiality. Only short-listed ca candidates will be conducted.

Tags:

02 Δεκ
Αθήνα [Actionline Ltd.]

Η Αctionline, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, για λογαριασμό πελάτη της αναζητά Sales Assistants για τα καταστήματά του σε μεγάλα εμπορικά κέντρα στην Αθήνα (The Mall Athens, Golden Hall, Attica The Department Store, Athens Metro Mall, Mc Arthur Glen). Ρόλος Θέσης Εργασίας: • Εξυπηρέτηση...

... και καθοδήγηση των πελατών εντός του καταστήματος, προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις ανάλογα το προφίλ του
• Ανάδειξη των προϊόντων μέσα από μια μεγάλη γκάμα επιλογών
• Διασφάλιση της επίτευξης των πωλήσεων, με σκοπό την ενίσχυση και την ανάπτυξη της επιχείρησης

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου:
• Ευχέρεια στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση διαφορετικών πελατών
• Δυναμική προσωπικότητα, με φιλοδοξία, ενθουσιασμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
• Πάθος για τον χώρο της μόδας
• Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Πνεύμα ομαδικότητας

Παροχές:
• Σταθερές μηνιαίες αμοιβές & ασφάλιση
• Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
• Πενθήμερη part- time/ full - time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
• Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης

Οι υποψήφιοι οι οποίοι ενδιαφέρονται για τη θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή στο παρακάτω e-mail.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

02 Δεκ
Αθήνα [Actionline]

Η ΑCTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, για λογαριασμό πελάτη της αναζητά άτομα για στελέχωση εξυπηρέτησης πελατών σε τηλεφωνικό κέντρο. - Τηλεφωνική υποστήριξη & εξυπηρέτηση πελατών - Διαχείριση αιτημάτων εισερχόμενων κλήσεων, επίλυση...

... τεχνικών και άλλων προβλημάτων
- Δημιουργία στέρεων σχέσεων με πελάτες εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά & με απόλυτο επαγγελματισμό

Προσόντα:
- Θέληση για εργασία και επαγγελματική εξέλιξη
- Απόφοιτοι Λυκείου ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο (σε εταιρείες τηλεπικοινωνίας, ασφαλιστικού τομέα, ενέργειας)
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ

Παροχές:
- Υψηλές αμοιβές και ασφάλιση
- Πενθήμερη part- time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
- Συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

29 Νοε
Αθήνα [TUKTOURGREECE]

Νεοσύστατη εταιρεία στον τομέα του τουρισμού, αναζητεί οδηγό με απλό δίπλωμα αυτοκινήτου (όχι κατ' ανάγκη επαγγελματικό) και καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας, για οδήγηση μικρού μεγέθους οχήματος στο ιστορικό κέντρο της Αθήνας(μονόωρες ξεναγήσεις). Προσφέρεται...

... Partime εργασία που θα αμείβεται με την ώρα στην αρχή. Προβλέπεται όσο ανοίγει η σεζόν του 2020 να γίνει Fulltime.

27 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

 ST. CATHERINE’S BRITISH SCHOOL   ATHENS, GREECE School PaediatricianPart-time position to commence on 1st January 2019   St. Catherine’s St. Catherine’s is a leading independent British international school that teaches 1150 pupils from 3 to 18 years of age. The school is a member of HMC, COBIS, and is an IBO world school. It teaches the EYFS curriculum and the National Curriculum for England and Wales, as well as IGCSE and the International Baccalaureate...

25 Νοε
Αθήνα [ACTIONLINE]

Η ΑCTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού για λογαριασμό πελάτη της, που δραστηριοποιείται στο χώρο της μόδας, αναζητά Sales Assistant για τα καταστήματά του στο κέντρο της Αθήνας. Ρόλος Θέσης Εργασίας: Εξυπηρέτηση και καθοδήγηση των πελατών...

... εντός του καταστήματος, προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις ανάλογα το προφίλ του
Ανάδειξη των προϊόντων μέσα από μια μεγάλη γκάμα επιλογών
Διασφάλιση της επίτευξης των πωλήσεων, με σκοπό την ενίσχυση και την ανάπτυξη της επιχείρησης

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου:
Ευχέρεια στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση διαφορετικών πελατών
Δυναμική προσωπικότητα, με φιλοδοξία, ενθουσιασμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
Πάθος για τον χώρο της μόδας
Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
Πνεύμα ομαδικότητας

Παροχές:
Σταθερές μηνιαίες αμοιβές & ασφάλιση
Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
Πενθήμερη part- time/ full - time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

22 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a well established company in the hospitality industry, is searching for a Contact Centre Manager to be based in Athens. Global strategic management of both a virtual remote and office-based multi-channel Contact Centre team in addition to various customer service and e-commerce fulfilment projects. Supports the development and upon approval directs the accurate effective execution of all multi-channel inbound and outbound contact centre reservation...

... customer service and after sales functions, in order to ensure the provision of high-quality guest service to B2C and B2B customers in support profitable business growth. Global Contact Centre KPI setting, monitoring and reporting for main stakeholders. Provide administrative support and direction in the handling of escalated pre-departure customer service resolution, group reservations, commercial contract management and key commercial strategic/tactical campaign management.  
 
Position’s duties and responsibilities 

Proactive global management of inbound and outbound customer enquiries, including but not limited to telephone calls, chat and emails, aimed at providing high quality service and maximizing revenue through industry leading conversion levels.
Recruitment, management and development of the global Contact Centre and agents, providing support, guidance and on-the-job training to ensure that high standards of customer service are established and maintained, and accurate selling and servicing techniques are implemented, thus contributing to the maximization of revenue generation and guest satisfaction.
Identify, propose and implement upon consultation with IT and approval of the CCO new technology to improve contact centre effectiveness, experience and efficiency whilst ensuring legal and PCI compliance at all times. 
Prepares global reporting on Department’s productivity and performance by market/region of the world, reviews results, and identifies areas of improvement, designs, and implements mitigation actions, in order to ensure maximization of booked staterooms across multiple departure years.
Identifies, develops, implements and evaluates policies and procedures that improves operational efficiency and effectiveness of the global Contact Centre, including the most efficient and economic deployment of human and financial resources.
Develops, submits and upon approval implements the budget of the global Contact Centre, monitors its accurate execution, identifies cost saving opportunities and proposes corrective actions in case of deviations, in order to ensure compliance with pre-set targets and achievement of annual EBITDA.
Coordinates, coaches and motivates the global team, through the appropriate training, development, and performance management to ensure that colleagues have the appropriate knowledge, skills and support that will help them perform effectively and contribute to the achievement of the Department’s short and long-term objectives.
Coordinates with finance in Greece/Cyprus the processing of guest deposits/payments/refunds and other invoice processing/disputes.
Business development and marketing/e-commerce team support including but not limited to the handling, capture and follow-up of brochure orders and ensuring all opportunities are captured in Salesforce, RADAR or any other CRM environment.
Provide and arrange for strategic coaching and leadership to global Contact Centre agents to improve intra team communication and performance, and other training support as required i.e. product training, customer service skills training, etc.
Implement and improve team workflow communication tools to ensure information symmetry and enhance support for daily decision making
Create, manage and report on global contact centre incentive plans aligned to strategic goals. 
Lead or participate in special projects providing technical, business insights and recommendations
An active participant and contributor to the Commercial Committee whilst managing other business duties/projects as required and assigned
Encourage and incentivize pre-selling of additional revenue generating services i.e. Up-selling, , Special Occasion Packages; Travel Insurance, etc.
Create and manage the global staffing roster ensuring optimum service levels, global coverage and efficiency to achieve annual strategic business goals

Tags:

22 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a well established company in the hospitality industry, is searching for a Commercial Business Analyst to be based in Athens.   Job Purpose Manage, develop, and enhance meaningful reports, analysis, forecasts and insights from various data sources to support the commercial (Sales, Marketing & PR) teams. This position requires a person who is comfortable with servers, databases, SQL (Structured Query Language), and ETL (Extract, Transform, Load)...

... processes, as they will be responsible for managing multiple data sources, standardizing, and storing them appropriately in databases that they access. To be successful in this position, candidates will need to take ownership of the cleanliness, quality and timeliness of the data and resulting reports, and not merely shepherd it from one system to another. Workflows that are designed by the Analyst will be used widely to move and transform data, preparing it for reporting and further consumption by partners within commercial and hotel operations.
This role is also responsible for ensuring a close partnership with a broad set of business stakeholders to gain in-depth understanding of business strategy, processes, services, road map and the context in which the business operates. The individual will serve as an internal point of contact and key liaison between business and various external/internal stakeholders.

Tags:

19 Νοε
Αθήνα [HAPPY PEOPLE TEAM]

Happy People Team, an advertising company, is seeking to fullfil the position of Business Coordinator Duties • formulate, direct and coordinate marketing activities and policies to promote products and services, working with advertising and promotion managers • coordinate or participate in promotional activities or trade shows • presents drafts and ideas to clients • hire, train and supervise support staff required for events • supervise the...

... work of office to ensure adherence to quality standards, deadlines and proper procedures
• perform general office duties
• generate financial statements and facilitated accoount closing prosedures each month
• create periodic reports comparing budgeted costs to actual costs
• prepare and process payroll information
• prepare invoices, reports and other documents

Skills
• academics in business administration, communication or marketing
• proven work experience
• excellent verbal and written communications skills
• time management and organizational skills
• advanced in English
• team player

Tags:

18 Νοε
Θεσσαλονίκη [INFINITY]

Νεοσύστατη εταιρεία που ειδικεύεται στην παροχή συμβουλών και ολοκληρωμένων λύσεων σε θέματα Marketing για μεγάλους πελάτες που εκπροσωπεί, αναζητά για το γραφείο της στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, τον/ην κατάλληλο/η νέο/α υποψήφιο/α για τη θέση του Junior Marketing...

... Manager.

Προφίλ ιδανικού υποψήφιου:
• Ευχέρεια λόγου και ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
• Ικανότητα διοίκησης ομάδας
• Επαγγελματική παρουσία
• Άμεση διαθεσιμότητα

Από την εταιρεία παρέχεται:
• Περιβάλλον σύγχρονο, φιλικό και οργανωμένο
• Κορυφαία δωρεάν εκπαίδευση στον κλάδο από ικανά στελέχη
• Ευκαιρία για διάκριση και εξέλιξη σε μια δυναμική εταιρία στο χώρο του Marketing
• Ασφαλιστική κάλυψη ΙΚΑ, full time απασχόλησης

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά με τους υποψήφιους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Η τελική επιλογή θα γίνει κατόπιν προσωπικής συνέντευξης με τους υποψηφίους. Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην παρακάτω διεύθυνση.

Tags:

18 Νοε
Αθήνα [SENS CREATION]

Η SENS CREATION, αναζητά γυναίκες υπαλλήλους με έδρα την Αθήνα για full time απασχόληση, σε καταστήματα παιχνιδιών για λογαριασμό μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας (09:00-18:00). Εξυπηρέτηση πελατών & ενημέρωση για τα προϊόντα της εταιρίας. Αμοιβή 600€, συζητήσιμη. Στείλε...

... το βιογραφικό σου στο παρακάτω e- mail.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 8257230

18 Νοε
Αθήνα [SENS CREATION]

ΠΩΛΗΤΗΣ ( 09:00-19:00 ) Απαραίτητα Προσόντα: ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Η Sens Creation αναζητά κοπέλες 18 έως 28 ετών, υπαλλήλους με έδρα τη Αθήνα, για full time απασχόληση σε καταστήματα λιανικής πώλησης για λογαριασμό μεγάλης πολυεθνικής εταιρίας. Αμοιβή 600€, συζητήσιμη. Στείλε...

... τώρα το βιογραφικό σου στο παρακάτω e- mail.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 8848350

Tags:

18 Νοε
Αθήνα [SENS CREATION]

Η Sens Creation εταιρεία με ηγετική θέση στο χώρο των ολοκληρωμένων υπηρεσιών marketing & πωλήσεων, αναζητά υπαλλήλους με έδρα τη Αθήνα για για full time απασχόληση, ορισμένου χρόνου σε εμπορικά καταστήματα. Περιγραφή θέσης: εξυπηρέτηση πελατών & ενημέρωση για τα προϊόντα...

... της εταιρίας.
Η εταιρεία προσφέρει: ελκυστικό πακέτο αποδοχών, προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης σε ένα άριστο περιβάλλον εργασίας, συνεχής εκπαίδευση.
Στείλε τώρα το βιογραφικό σου στο παρακάτω e-mail ή τηλέφωνο επικοινωνίας 210 8848350

Tags:

18 Νοε
Αθήνα [SENS CREATION]

Η Sens Creation αναζητά γυναίκες υπαλλήλους με έδρα τη Αθήνα για για full time απασχόληση σε καταστήματα λιανικής πώλησης για λογαριασμό μεγάλης πολυεθνικής εταιρίας. Στείλε τώρα το βιογραφικό σου στο παρακάτω e-mail. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 8848350

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.