Αγγελίες εργασίας για time. Ξεκινήστε καριέρα time στην Ελλάδα!

Βλέπετε 115 από τις 15 αγγελίες.
16 Οκτ
Αθήνα [SENS CREATION]

Η SENS CREATION, αναζητά γυναίκες υπαλλήλους με έδρα την Αθήνα για full time απασχόληση, σε καταστήματα παιχνιδιών για λογαριασμό μεγάλης πολυεθνικής εταιρείας (09:00-18:00). Εξυπηρέτηση πελατών & ενημέρωση για τα προϊόντα της εταιρίας. Αμοιβή 600€, συζητήσιμη. Στείλε...

... το βιογραφικό σου στο παρακάτω e- mail.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 8257230

16 Οκτ
Αθήνα [SENS CREATION]

ΠΩΛΗΤΗΣ ( 09:00-19:00 ) Απαραίτητα Προσόντα: ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Η Sens Creation αναζητά κοπέλες 18 έως 28 ετών, υπαλλήλους με έδρα τη Αθήνα, για full time απασχόληση σε καταστήματα λιανικής πώλησης για λογαριασμό μεγάλης πολυεθνικής εταιρίας. Αμοιβή 600€, συζητήσιμη. Στείλε...

... τώρα το βιογραφικό σου στο παρακάτω e- mail.
Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 8848350

Tags:

16 Οκτ
Αθήνα [SENS CREATION]

ΠΩΛΗΤΗΣ Αρμοδιότητες: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΩΛΗΣΕΩΝ Απαραίτητα Προσόντα: ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΛΥΚΕΙΟΥ Επιθυμητά Προσόντα: ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ Η εταιρία προσφέρει: SENS Creation ζητά άμεσα κοπέλες υπαλλήλους για εποχιακή εργασία για την θέση του εμποροϋπαλλήλου σε εμπορικά καταστήματα...

... παιχνιδιών. Full time απασχόληση με σταθερό μισθό. Στείλε τώρα το βιογραφικό σου στο παρακάτω email.

Tags:

16 Οκτ
Αθήνα [SENS CREATION]

Η εταιρεία SENS CREATION ADVERTISING, εταιρεία παροχής υπηρεσιών με έδρα σε Αθήνα & Θεσσαλονίκη, αναζητά πωλητές/πωλήτριες τυχερών παιχνιδιών (Λαχεία & Scratch). Απαιτούμενα προσόντα: Απόφοιτος/ η Λυκείου Ηλικία από 20 έως 35 ετών Ευχέρεια επικοινωνίας και λόγου. ...

...

Η εταιρεία προσφέρει:
Full time απασχόληση
Ασφαλιστική κάλυψη
Ευχάριστο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας.

Στείλε τώρα το βιογραφικό σου στο παρακάτω email.

Tags:

15 Οκτ
Αθήνα [ACTIONLINE]

Η ΑCTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά άτομα για στελέχωση της θέσης εξυπηρέτησης πελατών για το τηλεφωνικό κέντρο μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού. Περιγραφή: Υποστηρικτικές εργασίες για...

... τον εντοπισμό και την αποτροπή περιστατικών ύποπτων συναλλαγών.
Τηλεφωνική επικοινωνία με πελάτες της Τράπεζας και παροχή σχετικών οδηγιών εφόσον απαιτείται.

Απαραίτητα προσόντα:
Επικοινωνιακές δεξιότητες
Εργασιακή εμπειρία σε τμήμα υποστήριξης πελατών τουλάχιστον 1 έτος
Πολύ καλή γνώση εφαρμογών MS Office
Καλή αντίληψη της τεχνολογίας
Καλή γνώση Αγγλικών
Δυνατότητα εργασίας σε 24ωρες βάρδιες

Παροχές:
Υψηλές αμοιβές και ασφάλιση
Πενθήμερη full - time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
Συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

11 Οκτ
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a global leader in alcoholic beverages with an outstanding collection of spirit and beer brands, seeks to employ a Wholesale Salesman for the region of Crete.  Basic purpose of the role is to effectively manage and develop W/S accounts in his/her respective area of responsibility in order to deliver company’s sales targets and objectives in terms of volume, profitability and market share, ensuring that both corporate strategic plans and operating...

... requirements are met and are in line with the needs and mission of the organization.
 

Develops his/her assigned area coverage/contact plan to guarantee delivery of objectives expressed in the commercial plan
Delivers the maximum return of investment from his/her allocated area (through commercial proposals)
Manages relationships with local clients, including commercial agreements according to company policy, implementation of agreements and exploration of growth opportunities
Is Responsible for governing depletions and stock data
Decides and suggests tailor made activation and monitors detailed elements of activity execution
Liaises with clients within his/her area of responsibility, having strong ownership of the day-to-day customer relationship through effective negotiation
Identifies opportunities for new business development in his/her area of responsibility
Monitors accurate and timely approval of rebates, invoice claims and deductions
Ensures that all customer data and information required to support the customer relationship is rigorously and robustly managed
Orchestrates thoroughly all aspects of programme activation, exerting rigorous attention to detail 

Tags:

07 Οκτ
Αθήνα [Κωνσταντίνος Μιχάλαγας]

Για Εμπορική Δραστηριότητα στα Δυτικά Προάστια,Ελεύθερο Ωράριο.. Part Time ή Full Time.. Ανω των 18.

01 Οκτ
Πανελλήνια [N/A]

1DEVELOPMENTS, a construction company specializing in high-end residential and office sector based in Kifissia is seeking to recruit a Site Civil Engineer based in Athens or Mykonos with the following responsibilities: Supervise on site the works Apply on site the drawings of all studies involved in collaboration with the General Supervisor Provide advice and resolve creatively any emerging problems/deficiencies Monitor progress and time schedule and compile...

... reports on project status

Tags:

30 Σεπ
Αθήνα [Actionline]

Η ΑCTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού για λογαριασμό πελάτη της αναζητά άτομα για στελέχωση εξυπηρέτησης πελατών σε τηλεφωνικό κέντρο. - Τηλεφωνική υποστήριξη & εξυπηρέτηση πελατών - Διαχείριση αιτημάτων εισερχόμενων κλήσεων, επίλυση...

... τεχνικών και άλλων προβλημάτων
- Δημιουργία στέρεων σχέσεων με πελάτες εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά & με απόλυτο επαγγελματισμό

Προσόντα:
- Θέληση για εργασία και επαγγελματική εξέλιξη
- Απόφοιτοι Λυκείου ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο (σε εταιρείες τηλεπικοινωνίας, ασφαλιστικού τομέα, ενέργειας)
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ

Παροχές:
- Υψηλές αμοιβές και ασφάλιση
- Πενθήμερη part- time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
- Συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

29 Σεπ
Πάτρα [VAST]

Η VAST, κάθετη μονάδα πώλησης και επισκευής αυτοκινήτων με έδρα την Πάτρα, αναζητά για μόνιμη εργασία Ηλεκτρολόγο Αυτοκινήτων. Απαραίτητη εμπειρία σε τοποθέτηση ηλεκτρονικών μονάδων συναγερμού και multimedia. βιογραφικά σημειώματα στο παρακάτω email.

26 Σεπ
Αθήνα [ADAPTIT S.A.]

ADAPTIT SA, a leading system integrator and provider of telecom network infrastructure equipment in the European Region is looking to hire: Wireless Engineer Position code: WE-05 Responsibilities: • Design, implementation and support services for Wireless Access Communications & IP Backhauling technologies • Provide with implementation and support services for Critical Communication & TETRA Networks • Plan, develop and optimize wireless networks...

... and implement of Special Projects
• Define the requirements and project timelines of the wireless technical solutions
• HW repair of telecommunications equipment and use of laboratory infrastructure

Required skills:
• Degree in Electrical or Electronic Engineering or relevant Engineering discipline
• 2-3 years of relevant wireless experience preferably in a service provider environment
• Experience in microwave Link Budget analysis and radio propagation principles & parameters setting
• Hands on experience in HW repairing and assembly in a laboratory environment
• Deep understanding of the IP networking
• Analytical problem-solving skills
• Ability to work without supervision in a multi-vendor environment
• Ability to work under pressure and meet strict deadlines
• Excellent use of English language (verbal & written)
• Valid driving license and ability to travel
• Fulfilled military obligations (for male candidates)

A dynamic career path & a competitive benefits package are offered.
To apply for this position please send your CV at hr@adaptit.gr by citing the position code.

Tags:

19 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

 ST. CATHERINE’S BRITISH SCHOOL   ATHENS, GREECE    Seeks for Immediate Appointment PART TIME FOOTBALL COACH   St. Catherine’s St. Catherine’s is a leading independent British international school that teaches 1150 pupils from 3 to 18 years of age. The school is a member of HMC, COBIS, and is an IBO world school. It teaches the EYFS curriculum and the National Curriculum for England and Wales, as well as IGCSE and the International Baccalaureate...

18 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

KPMG in Greece offers an exciting opportunity for career growth. You will be joining one of the leading global firms of professional services, who currently operates the largest unit of Human Resources Advisory Services in Greece. Due to continued growth, we are seeking to recruit a Manager to join our People Services department. Role objective To deliver added value services to clients in Human Resources digital transformation projects and build long-lasting...

... relationships with existing & prospective clients.

Key accountabilities
Reporting to a Partner the right incumbent will be responsible for:

Generating new business in different market industries, both by creating new clientele and by expanding business with existing clients as well.
Building long-lasting relationships with clients, understanding their needs and offering value adding solutions.
Striving for continuous product/service development in the area of HR digital transformation.
Working on projects that aim to improve employee experience taking advantage of the opportunities that technology provides utilizing AI, Apps and bots.
Working on cross-functional innovative projects and participating in the development of our service offerings.
Managing a dynamic team of highly qualified and competent Advisors, ensuring their continuous professional growth and development, providing at the same time high quality services to clients.

Tags:

17 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a leading Greek company operating in the FMCG industry. Reporting to the CFO, the right incumbent will be responsible for the supervision of all financial aspects of the company, relevant to cash flow and credit control issues. He/She will be coordinating a team of 8 subordinates in order to ensure the optimization of cash flow and the implementation of credit policy according to company guidelines.   Works closely with the CFO to formulate...

... the company's cash flow strategy and credit policy, aiming to achieve the necessary cash flow and eliminate the outstanding payment obligations. 
Handles cash management operations (inflows, outflows, inventories) and is accountable for the frequent updating of the CFO on cash flow management issues. 
Handles all bank transactions and negotiations regarding settlement issues (suppliers, production) as well as monitors payments and revenues. 
Monitors cash flow on a weekly, monthly, quarterly and annual basis, preparing company’s working capital and cash flow reporting, as well as rolling forecasts.
Manages the customers' balances to secure and maintain company's credit policy and review credit risk  as well as ensures that all company's agreements with customers are properly followed up and that amounts due are timely collected.
Monitors customer accounts and transactions to evaluate and permit credit extensions as well as propose measures in case of possible problems (bad debts or long overdue balances).
Collaborates closely with company’s purchasing team and participates in meetings with suppliers, negotiating the payment terms.
Provides guidance, coaching and training to his/her subordinates, in order to achieve desirable results.

Tags:

17 Σεπ
Πανελλήνια [Grecruitment]

Our client, a world class company in the field of producing complex machines for diverse industry, is looking to reinforce their Mechanical Engineering team at the greater area of Eindhoven. Description -Develop constructions on the basis of a concept, taking into account quality, cost, manufacturability, safety and lead time. -Make an important contribution to the quality and completeness of functional specifications. -Ensure that technical drawings...

... are correct.
-Support your team when realising a product or machine (component).
-You will be responsible for the planning and progress of the activities.
-Spot any deviations within the project and concern yourself with optimisation.
-Fulfill the temporary role of (Draft) Engineer.
-Represent the vision and working methods of the group.

Candidate profile
-Degree in Mechanical Engineering
-A minimum of 3 years of relevant experience in production industry
-Fluent in English, both orally and written. Other language skills (Dutch, German, Spanish, French) are considered a plus
-Skilled in managing the balance between working independently and being a good team member.
-Results-focused
-Direct personality who is not afraid to give straight and clear his/her opinion.
-You know 3D packages inside out.

If you are interested, please send your CV at info@grecruitment.com.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.