Αγγελίες εργασίας για strategy. Ξεκινήστε καριέρα strategy στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 28 αγγελίες.
24 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, όμιλος επιχειρήσεων με ηγετική παρουσία στον τομέα της εξυπηρέτησης καταναλωτών, επιθυμεί να προσλάβει Γενικό Διευθυντή με έδρα την Αθήνα. Σκοπός της θέσης: Αναφέρεται στον ιδιοκτήτη/ Διευθύνοντα Σύμβουλο και έχει ως κύριο ρόλο την διοίκηση...

... της εταιρίας σε όλους του τομείς, ασκώντας εποπτεία και ηγεσία, με στόχο την διασφάλιση των αποτελεσμάτων, την κερδοφορία και την ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας. Διασφαλίζει επίσης την ικανοποίηση των πελατών καθώς και την αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεων με όλους τους συνεργάτες της εταιρείας.
Περιοχές ευθύνης:
Διευθύνσεις: Οικονομική, Λειτουργίας, Πωλήσεων, Προμηθειών, Ανθρώπινου Δυναμικού, Συστημάτων και Μηχανοργάνωσης, Ποιότητας, Τεχνική.
Συνοπτική Περιγραφή θέσης:
Συμβάλλει στον σχεδιασμό και κατόπιν εγκρίσεως διευθύνει όλες τις ενέργειες για επίτευξη των στόχων του ετήσιου επιχειρησιακού σχεδίου (business plan) της εταιρείας.
Κατά την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου και των ετήσιων επιχειρησιακών σχεδίων παρακολουθεί τις αποκλίσεις και εισηγείται προς τη διοίκηση της εταιρείας τις απαιτούμενες διορθωτικές ενέργειες.
Εγγυάται την αύξηση της αποτελεσματικότητας του διοικητικού μηχανισμού της εταιρείας, παρέχοντας αποτελεσματική εποπτεία και ηγεσία, συμβάλλοντας στην αύξηση του βαθμού οργάνωσης και ετοιμότητας των διευθυντικών στελεχών και των ομάδων τους, υιοθετώντας μεθόδους σύγχρονης διοίκησης.
Αξιολογεί τα αποτελέσματα της κερδοφορίας ανά κατηγορίες προϊόντων ή ομάδων πελατών και εισηγείται στη διοίκηση διορθωτικές ενέργειες.
Εντοπίζει τις άμεσες και μακροχρόνιες επιχειρησιακές προτεραιότητες σε κάθε Διεύθυνση των οποίων παρακολουθεί στενά την υλοποίηση.
Εμπειρία και Ικανότητες κατόχου θέσης:
Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση πολυεθνικής ή μεγάλης ελληνικής εταιρίας. 7-10 χρόνια τουλάχιστον.
Πολύ καλές γνώσεις διοίκησης λιανεμπορίου κατά κανόνα εταιριών που λειτουργούν με πολλά καταστήματα ιδιόκτητα ή franchise και έχουν οργανωμένα κεντρικά γραφεία τα οποία οργανώνουν, κατευθύνουν και ελέγχουν όλες τις περιοχές λειτουργίας των καταστημάτων.
Άριστες ικανότητες οικονομικής ανάλυσης των εμπορικών δεδομένων.
Γνώση και εμπειρία της Ελληνικής αγοράς
Γνώση σύγχρονων συστημάτων διοίκησης (Sales Toolkits, Αξιολόγησης της Απόδοσης, ERP, κα.)
Τυπικές Γνώσεις
Πτυχίο Ανώτατης Σχολής
Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Απαιτούμενες Δεξιότητες (Competencies)
Ηγεσία & Επικοινωνία
Στρατηγική σκέψη
Εμπορική αντίληψη
Προσαρμοστικότητα, ευελιξία και συναισθηματική νοημοσύνη
Αποτελεσματικότητα και διοίκηση με πρακτικό και παραδειγματικό τρόπο (Hands-on)
Οργανωτικές ικανότητες
Διοίκηση Αλλαγής (Change Management)
Εστίαση στον πελάτη (Customer focus)
Δημιουργικότητα
Ομαδική Εργασία

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Company Profile Alfa Beta is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis. Alfa Beta Vassilopoulos is one of the largest retail chain with 300 Super Markets, 15 Cash & Carry, 157 franchise stores and over 14 000 employees. Position Requirements The position of Information Security GRC Consultant EU is a...

... position within the Ahold Delhaize Global Support Office Information Security organization, ensuring regional GRC (Governance, Risk and Compliance) and Awareness related projects successful delivery.

More specifically, the job holder:

Supports the Head of Compliance, Policy, Awareness & Risk in the development of Information Security strategic plans and defining the tactical initiatives necessary to achieve strategic goals related to information security in the respective country
Ensures that all external information security requirements for the external legal and regulatory mandates are embedded in the IS Control Framework
Ensures a strong understanding of potential IS risks and threat landscape
Records risk activities and issues in GRC tool, follows up on issues and reports assessment results and risk ratings to the appropriate level
Reviews periodically the risk process for continuous improvements in the process to ensure the most effective and efficient process is implemented
Analyzes business requirements and determines overall training strategy
Develops and deploys training programs to address security violations, industry trends, and updates in regards to laws, regulations, policies, and business processes
Maintains the IS policy framework, ensuring ongoing accuracy and applicability
Identifies new business requirements or industry trends, analyzes business impact, and makes policy framework adjustments when necessary
Drafts and gains approval for new IS policies, standards, procedures and guidelines


Candidate Profile

Bachelor’s and Master’s degree in Information Technology, Audit, Business Administration or any other relevant field. Relevant certifications in IS domain will be considered an asset
2-5 years relevant experience in Information Security or IT audit function
Excellent command of English language, both written and spoken
Excellent knowledge of MS Office
Strong results orientation to achieve goals
Flexibility and adjustability in a multinational environment
Advanced communication skills, including strong presentation skills
Advanced interpersonal skills and teamwork
Traveling up to 15% depending on the nature and the duration of the assigned projects/work


Remuneration

The company offers a competitive remuneration package and excellent career prospects within an international retail environment.

Contact Details
On line quoting reference: (ref: IS_2019)

Address: 81, Spaton Ave.
Zip code: 153 44
City: Gerakas – Attiki

All applications will be treated as confidential

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Company Profile Alfa Beta is one of the largest retail chain with 298 Super Markets, 15 Cash & Carry, 152 franchise stores and over 14 000 employees. Alfa Beta Vassilopoulos is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis. Position Requirements The Finance Business Partner, is a member of the Finance Team...

... supporting the day-to-day operation of the Business Development Department and acting as an integrated member of the Business Development team. He/She is responsible for reporting, measuring and contributing to the business plans, drives the planning cycle, challenges the operations on how to improve performance and follows up on projects and strategic initiatives.

More specifically:
• Helps in the development of the BD Department strategy from the finance perspective, acting as finance partner to the business, providing adequate management information for decision making and building together with the Investment Analysis Department business cases and investment analysis
• Supports, challenges and helps to develop reliable forecasts and budgets prior to formal reviews by the leadership team
• Monitors and reviews the pipeline of stores, the investment proposals and real estate deals, the progress of CAPEX and OPEX spending against budget and forecasts, the suppliers’ and constructors’ evaluation, the payments for real estate certifications of constructors or developers based on the company’s credit policy
• Develops tools for the effective target setting and monitoring of the BD department, including timetables, CAPEX, OPEX, sales performance of new/remodeled stores etc (contract management, CAPEX forecasting, future locations mapping etc)
• Assists with analysis and insights the target setting for tenderings of services and products procured by any method (Not For Resale or not)
• Ensures the maintenance of right processes, policies and controls according to the risk & control framework


Candidate Profile
• Master’s Degree in Engineering, Finance, Business Administration or any other equivalent
• At least 5 years of experience in a large Greek or Multinational company preferably in the FMCG, Construction or Retail industry. Experience in similar role will be considered a strong asset
• Excellent command of English language, both written and spoken
• Excellent knowledge of MS Office with emphasis on Excel. SAP and Hyperion knowledge will be considered an asset
• Technical understanding and good knowledge of the business & processes of Finance and Business Development Department
• IFRS knowledge regarding business development related standards
• Strong analytical skills and understanding of numerical data
• Results orientation, accountability and resourcefulness
• Advanced communication & interpersonal skills, ability to build network & partnerships
• Strong multi-tasking and organizing skills
• Flexibility and adaptability to changing circumstances & multicultural environment

Remuneration
The company offers a competitive remuneration package and excellent career prospects


Contact Details
On line quoting reference: (ref: FBP_BD)

Address: 81, Spaton Ave.
Zip code: 153 44
City: Gerakas – Attiki

All applications will be treated as confidential

Tags:

21 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Απόφοιτοι τεχνικών σχολών ή ΤΕΙ με εμπειρία και προϋπηρεσία στην τοποθέτηση και επισκευή ηλεκτρικών και μηχανικών θυρών ασφαλείας και κλειδαριών. Τα κύρια καθήκοντα του κατόχου της θέσης θα είναι: Η επισκευή και η τοποθέτηση θυρών και κλειδαριών ασφαλείας...

... στο χώρο του πελάτη.
Η επικοινωνία με τους πελάτες και η απάντηση στις απορίες τους.
Η επίδειξη του τρόπου λειτουργίας των μηχανισμών ασφαλείας

Ο πελάτης μας προσφέρει :
Μισθό αναλόγως προσόντων.
Σύμβαση αορίστου χρόνου.
Μεταφορικό μέσο.

Απαραίτητη προϋπόθεση η κατοχή διπλώματος μηχανής ή IX αυτοκινήτου.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

21 Ιουν
Αθήνα [Hrstrategy Human Resources]

Ο πελάτης μας, όμιλος επιχειρήσεων με ηγετική θέση στις λιανικές πωλήσεις επιθυμεί να προσλάβει Εμπορικό Διευθυντή. Περιγραφή εργασίας: Με δεδομένη την εμπορική στρατηγική του ομίλου διοικεί τη λειτουργία πωλήσεων συμβάλλοντας καθοριστικά στην επίτευξη...

... του κύκλου εργασιών και της μικτής κερδοφορίας του ομίλου.
Ηγείται των National, Regional και Key Account Managers παρέχοντάς τους την απαιτούμενη ηγεσία.
Διαπραγματεύεται με τους πελάτες της εταιρίας προκειμένου να διαμορφωθούν οι όροι άριστης συνεργασίας και κερδοφόρου λειτουργίας.
Διαπραγματεύεται με τους προμηθευτές προϊόντων, βοηθητικών υλών και εμπορικών υπηρεσιών, προκειμένου να εξασφαλίσει την επιθυμητή εταιρική κερδοφορία.
Διοικεί τις διοικητικές δραστηριότητες (εμπορική υποστήριξη, οικονομική ανάλυση, εισαγωγές, trade marketing) της διεύθυνσης πωλήσεων.
Παρέχει προς τους Β2Β πελάτες της εταιρίας, καινοτόμες εμπορικές λύσεις προκειμένου να επιδιώκει την αύξηση του κύκλου εργασιών τους.

Ιδιότητες υποψηφίων
Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση πολυεθνικής ή μεγάλης εθνικής εταιρίας 7-10 ετών τουλάχιστον.
Εμπορική αντίληψη και άριστες ικανότητες διαπραγμάτευσης.
Πολύ καλές γνώσεις τεχνικών πωλήσεων, trade marketing, merchandising.
Άριστες ικανότητες οικονομικής ανάλυσης των εμπορικών δεδομένων.
Άριστες διαπραγματευτικές ικανότητες.
Γνώση σύγχρονων συστημάτων διοίκησης (sales toolkits, αξιολόγησης της απόδοσης, τεχνικών παρουσιάσεων, ERP, ερευνών αγοράς καταναλωτικών αγαθών κα.)

Παροχές της εταιρίας
Ανταγωνιστικός μισθός.
Εταιρικό αυτοκίνητο και πλήρης κάλυψη εξόδων κίνησης.
Bonus βάσει στόχων.
Πρόσθετη ιδιωτική ιατροφαρμακευτική ασφάλιση.
Λοιπές παροχές.


Βιογραφικά σημειώματα στα οποία παρακαλείστε να αναφέρετε τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε μπορείτε να στέλνετε σε μορφή Microsoft Word

Tags:

21 Ιουν
Πανελλήνια [HRSTRATEGY]

Our client is looking for a Proto Support Engineer within the High-tech industry in Eindhoven (The Netherlands). Job Description • Analyze, diagnose and troubleshoot systems by telephone or onsite; • Carries out installations, repairs, retrofits, upgrades and preventive maintenance on systems at customer; • Provides regular assistance, guidance, leadership and technical assistance to junior service engineers; • Maintenance and organizes' its installed...

... base. Is the contact with the customer for all sorts of issues, attends meetings of customer service and to keep the customer through effective and regular communication to date;
• Provides service training to the technical staff of the customer;
• Possibility to work abroad for short periods to foreign colleagues to support;
• Records all activities according rules and contributes to the development of sound technical documentation;
• Good growth opportunities within the organization worldwide.
Requirements
• Master Degree Electrical / Electronics / Mechatronics;
• 2 – 10 years work experience;
• Knowledge of optical systems and setting up, calibrating them is a plus;
• Good command of English and possibly German language in speech and writing;
• Sharp analytical skills to analyze or troubleshoot simple and complex distortions and report or correct;

Tags:

21 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία στο Μαρούσι Αττικής, επιθυμεί να προσλάβει Στέλεχος στο τμήμα Εισαγωγών Εξαγωγών. Περιγραφή ρόλου: Διαχείριση των εισαγωγών προϊόντων Ευρωπαϊκής Ένωσης ή τρίτων χωρών. Καταχώρηση των νέων κωδικών προϊόντων στο μηχανογραφικό...

... σύστημα της εταιρίας.
Τιμολόγηση προς πελάτες χονδρικής.
Επικοινωνία με τους πελάτες χονδρικής και λιανικής για τον συντονισμό των παραδόσεων προϊόντων.
Καταχώρηση των παραγγελιών πελατών στο μηχανογραφικό σύστημα της εταιρίας.
Προετοιμασία και επισκόπηση των τιμοκαταλόγων της εταιρίας σε συνεργασία με το λογιστήριο.
Έλεγχος και επιβεβαίωση του αποθέματος προϊόντων της εταιρίας σε συνεργασία με το λογιστήριο και τις αποθήκες.
Διεξαγωγή forecast στοιχείων αποθέματος προϊόντων και πωλήσεων ανά 15 ημέρες.
Συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις της Αθήνας για λογαριασμό της εταιρίας.
Διαχείριση των απαιτήσεων έναντι warranties προς τους προμηθευτές.

Οι κατάλληλοι υποψήφιοι γυναίκες ή άντρες θα πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις:
3ετή εμπειρία σε ανάλογα καθήκοντα οργανωμένης εμπορικής εταιρίας επιθυμητά με μεγάλο πλήθος ημερήσιων παραγγελιών.
Απόφοιτοι ανώτερης ή ανώτατης σχολής σχολής τουλάχιστον.
Άριστες γνώσεις Αγγλικών, ενώ θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως γνώση Γερμανικών.
Γνώση χειρισμού Singular Entrerprise.
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Excel.
5ήμερη απασχόληση.
Άριστες επικοινωνιακές αρετές.

Η εταιρία προσφέρει:
Μισθό αναλόγως προσόντων.
Κίνητρα καλής απόδοσης.
Περιβάλλον εργασίας που προωθεί τη συνεργασία και τις πολύ καλές συνθήκες εργασίας.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε στο παρακάτω email.

Tags:

20 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a Greek company key player in the services sector, seeks to employ a Marketing Manager for its premises in Athens.  Reporting directly to the Senior Partner, the right incumbent will be responsible for developing and implementing marketing objectives and strategies for the company in order to drive growth opportunities, meet business objectives and contribute to overall business prosperity. Initiates the formulation and implementation of the...

... short and long term marketing strategy
Monitors competition and evaluates emerging insights and trends, in order to identify growth areas.
Develops a sound PR and media relations plan
Assumes responsibility for the organization and management of corporate events
Liaises and utilizes contacts in the media environment
Develops detailed marketing plans for all media channels including digital and social media
Monitors and reports on effectiveness of marketing communications
Responsible for the company’s presentation in sectorial guides
Creates all corporate marketing material (brochures, advertisements, presentations etc)
Participates and manages sponsoring initiatives (conferences, forums) that safeguard and maximize brand awareness

Tags:

19 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, χημική βιομηχανία της Αθήνας, επιθυμεί να προσλάβει παρασκευαστή στο Ν. Ηράκλειο Αττικής. Οι κατάλληλοι υποψήφιοι: Απόφοιτοι σχολής βοηθών χημικού ή Κοσμετολογίας ή Βοηθών χημικού. Προκειμένου περί ανδρών, με εκπληρωμένες τις στρατιωτικές...

... υποχρεώσεις.
Με άριστη γνώση Αγγλικής.
Με προϋπηρεσία σε θέση παρασκευαστή στη βιομηχανία ή τον κλάδο υγείας.
Με άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και επίδειξη πνεύματος συνεργασίας.

Η εταιρία προσφέρει:
Άριστες συνθήκες εργασίας σε ένα οργανωμένο και φιλικό περιβάλλον.
Εξαιρετικές δυνατότητες επαγγελματικής ανάπτυξης σε ένα υγιή επιχειρησιακό οργανισμό.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε σε μορφή Word αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

19 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, φαρμακείο στον Υμηττό, ζητά να προσλάβει μόνιμα Βοηθό Φαρμακοποιού. Οι υποψήφιοι, γυναίκες ή άντρες ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας, θα πρέπει να διαθέτουν τουλάχιστον 1ετή προϋπηρεσία ως βοηθοί φαρμακοποιού. Προσόντα των υποψηφίων: Απόφοιτοι...

... σχολής βοηθών φαρμακείου.
Με άριστη γνώση Αγγλικών.
Επιθυμητή η γνώση λογισμικού διαχείρισης φαρμακείου.
Επιθυμητή η γνώση πωλήσεων φαρμάκων, παραφαρμακευτικών σκευασμάτων και καλλυντικών.
Εργασία 40 ωρών εβδομαδιαίως συμπεριλαμβανομένων 2 Σαββάτων πρωί το μήνα.
Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και διάθεση καλής εξυπηρέτησης των πελατών.
Η σύμβαση μετά τη λήξη της δοκιμαστικής περιόδου θα μετατραπεί σε αορίστου χρόνου.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε σε μορφή Word αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

19 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, φαρμακείο στον Υμηττό, ζητά να προσλάβει μόνιμα Φαρμακοποιό. Οι υποψήφιοι, γυναίκες ή άντρες ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας, θα πρέπει να διαθέτουν τουλάχιστον 3ετή προϋπηρεσία ως υπεύθυνοι φαρμακοποιοί. Προσόντα των υποψηφίων: Απόφοιτοι Φαρμακευτικής...

... σχολής της Ελλάδας ή ισότιμης του εξωτερικού.
Με άριστη γνώση Αγγλικών.
Επιθυμητή η γνώση λογισμικού διαχείρισης φαρμακείου.
Επιθυμητή η γνώση πωλήσεων φαρμάκων, παραφαρμακευτικών σκευασμάτων και καλλυντικών.

Καθήκοντα:
Συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία του φαρμακείου: μηχανογράφηση, σωστή επιλογή φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων από προμηθευτές, παραγγελίες, συναλλαγές.
Καταγράφει τα αποθέματα και τις ελλείψεις των φαρμάκων και να προβαίνει στις απαραίτητες παραγγελίες στους συνεργάτες.
Προετοιμάζει και να διεκπεραιώνει τις συνταγογραφίες, επεξηγώντας στους ασθενείς τα απαραίτητα που οφείλουν να γνωρίζουν.
Τακτοποιεί και να ταξινομεί τα προϊόντα στον χώρο αποθήκευσής τους.
Φροντίζει για την τήρηση της ασφάλειας και της υγιεινής του χώρου εργασίας.
Εργασία 40 ωρών εβδομαδιαίως συμπεριλαμβανομένων 2 Σαββάτων πρωί το μήνα.
Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και διάθεση καλής εξυπηρέτησης των πελατών.
Η σύμβαση μετά τη λήξη της δοκιμαστικής περιόδου θα μετατραπεί σε αορίστου χρόνου.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε σε μορφή Word αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

18 Ιουν
Πανελλήνια [Europe Language Jobs]

Europe Language Jobs is a fast-growing job board that is looking to hire someone to help them with the international Sales Department and assisting with different tasks. We have a very dynamic team and is always open to new ideas and possibilities. Europe Language Jobs currently provides service to candidates and companies throughout Europe, operating in 48 countries and over 33 languages. The areas where you will gain experience are: - Building...

... a network on LinkedIn
- Promote the activities of company on LinkedIn
- Acquisition of new customers
- Build good, long-term relationships with your customers
- Discuss the needs of your customers
- Make outbound calls to follow up on customers' demands
- Encourage your customers to post their job offers
- Advise your customers how to use Europe Language Jobs
- Inform your customers about the latest developments of the company services
- Identify sales opportunities and close deals
- Identify opportunities for cross-selling and upselling in order to increase revenues
- Analyze goals and strategy with the team
- Create new ideas and possibilities to help to develop the strategy
Requirements

Languages:
- Native level of Greek
- Proficiency level of English

Skills:
- You are a friendly and positive team player and willing to work in an international environment
- You are proactive, eager to learn and highly motivated
- You are results-driven
- You want to develop a career in business
- You have previous relevant experience in sales / account management (customer service, shop etc.), you are not afraid to pick up the phone and you are results-driven.
- You are passionate about online business and the recruitment industry
- You are able to identify customer needs and you have
- You have excellent listening and communication skills
- You are curious and able to multitask.

Other:
- It is essential to be able to sign a collaboration agreement with a study center with which to formalize the internship
Offer

- International and friendly working environment
- Near the city center in Barcelona
- Working in a fast-growing company
- Paid online course (of your choice) in cooperation with EUDE
- Internship with credits recognition, pending the final compliance of the academic coordinator
- Working hours: from Monday to Friday 09:00 – 18:00 and 1 free afternoon per week

Tags:

12 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στην Δυτική Αθήνα, ζητά να προσλάβει μόνιμα έναν/μία Sales Support Analyst με ειδίκευση στον τομέα των παροχών προς Super Market. Ο/Η κάτοχος της θέσης θα αναλάβει τα πιο κάτω καθήκοντα: Σχεδιασμός των οικονομικών παροχών προς τους...

... πελάτες λιανικής της εταιρίας.
Παρακολούθηση των συμβάσεων με τους πελάτες προκειμένου να υλοποιούνται οι συμφωνηθείσες παροχές.
Εκτίμηση των αναγκών για νέες παροχές με βάση το σχεδιασμό της Εμπορικής Διεύθυνσης της εταιρίας.
Συνεργασία με τους Account Managers προκειμένου να εξυπηρετείται το έργο της υλοποίησης των εμπορικών παροχών.
Μελέτη οικονομικών μεγεθών πωλήσεων της εταιρίας.
Συνεργασία με το λογιστήριο της εταιρίας προκειμένου να τιμολογούνται κατάλληλα οι προσφερθείσες παροχές και εκπτώσεις προς τους πελάτες.
Παρακολούθηση των προϋπολογισμών πωλήσεων της εταιρίας σε συνάρτηση με τις παροχές προς τους πελάτες.

Προσόντα των υποψηφίων:
Πτυχίο Οικονομικής Σχολής ή Πληροφορικής.
Άριστη γνώση Αγγλικών.
Εμπειρία σε χρήση SAP.
Εμπειρία στην οικονομική ανάλυση πωλήσεων.
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση οργανωμένης και μεγάλου μεγέθους εταιρίας τουλάχιστον 5 ετών.

Η εταιρία προσφέρει:
Ανταγωνιστικό μισθό.
Ιδιωτική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε έναν δυναμικό όμιλο.

Βιογραφικά σημειώματα αναφέροντας τον τίτλο της θέσης παρακαλείσθε να στείλετε σε μορφή Word στο πρκάτω email.

Tags:

11 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στο κέντρο της Αθήνας και πελάτες Β2Β όσο και B2C, επιθυμεί να προλάβει Customer Service Representative. Τα καθήκοντα της θέσης εργασίας: Εξασφάλιση της απρόσκοπτης καταχώρησης των παραγγελιών καθημερινά. Ευθύνη της έκδοσης παραστατικών...

... και διαφόρων reports που στοχεύουν στην ενημέρωση των πελατών.
Καθημερινή επικοινωνία με πελάτες της εταιρίας τηλεφωνικά προκειμένου να διερευνήσουν αν έμειναν ευχαριστημένοι από το προϊόν και τον τρόπο παράδοσης.
Προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες που επισκέπτονται τους χώρους της εταιρίας.
Συνεννόηση/ Επικοινωνία με το λογιστήριο, τον αρμόδιο πωλητή και το τμήμα της αποθήκης για την καλύτερη διεκπεραίωση των παραγγελιών των πελατών.
Χειρισμός των παραπόνων πελατών ώστε να αποτελούν ευκαιρία και αφορμές για νέες πωλήσεις.

Προσόντα των κατάλληλων υποψηφίων:
Να γνωρίζουν να χρησιμοποιούν άριστα την ελληνική γλώσσα
Σπουδές ή γνώσεις σχετικές με εξυπηρέτηση πελατών θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα.
Ευχέρεια στη χρήση Η/ Υ: MS OFFICE.
Πολύ καλή γνώση και διαχείριση της αγγλικής γλώσσας (τουλάχιστον επιπέδου Lower) σε γραπτό και προφορικό επίπεδο

Επιθυμητά χαρακτηριστικά των κατάλληλων υποψηφίων:
Να διαθέτουν επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες, αποδοτικότητα σε συνθήκες πίεσης.
Να έχουν ευελιξία και να μπορούν να ελιχθούν σε καταστάσεις που ξεφεύγουν από τα προγραμματιζόμενα.
Εργατικότητα και μεθοδικότητα, με αίσθηση ευθύνης και συνέπειας σε σχέση με όλα τα τμήματα της εταιρείας και φυσικά με τους πελάτες.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

10 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, βιομηχανική επιχείρηση στην οδό Πειραιώς στο Μοσχάτο Αττικής, επιθυμεί να προσλάβει έναν: Ηλεκτρολόγο. Οι κατάλληλοι υποψήφιοι: Απόφοιτοι σχολών Ηλεκτρολογίας ή ΤΕΙ με προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε σύγχρονη βιομηχανική μονάδα. Θα...

... πρέπει να γνωρίζουν άριστα εκτός από την Ελληνική και την Αγγλική γλώσσα.

Τα κύρια καθήκοντα του κατόχου της θέσης θα είναι:
Ο έλεγχος και η διασφάλιση της ορθής λειτουργίας των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων της εταιρίας.
Η αντιμετώπιση βλαβών.
Η συμμετοχή σε δραστηριότητες προληπτικής συντήρησης.

Ο πελάτης προσφέρει:
Μισθό αναλόγως προσόντων
Σύμβαση αορίστου χρόνου

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

06 Ιουν
Αθήνα [Hrstrategy Human Resources]

Φαρμακευτική εταιρία επιθυμεί να προσλάβει μόνιμα στέλεχος, ως QP (Ειδικευμένο Πρόσωπο κατά την έννοια του νόμου) & Regulatory Affairs Manager για την εισαγωγή φαρμάκων από τρίτες χώρες στην Αθήνα. Περιγραφή εργασίας του / της κατόχου της θέσης: Yποστηρικτικές ενέργειες...

... που αφορούν τη διαχείριση τον συντονισμό και την επεξεργασία φακέλων για την έγκριση, τροποποίηση και μετεγκριτική παρακολούθηση φαρμακευτικών προϊόντων (premarketing and postmarketing).
Έλεγχο των προτεινόμενων υλικών συσκευασίας και προώθησης ώστε να διασφαλίζεται η συμμόρφωσή τους με την εθνική νομοθεσία και τους εθνικούς κώδικες δεοντολογίας.
Επαφές με τις αρμόδιες κατά περίπτωση αρχές ( ΕΟΦ, Υπουργείο Υγείας, ΕΟΠΥΥ κλπ.) ώστε να διασφαλίζεται ότι όλα τα θέματα ανιχνεύονται και επιλύονται έγκαιρα.
Υποστηρικτικές, ενέργειες και επαφές με τις αρχές σχετικά με την τιμολόγηση και αποζημίωση των φαρμάκων (Market Access).
Προετοιμασία των σχετικών εγγράφων όπου και όταν απαιτείται.
Προσόντα πρόσληψης
Πτυχίο Πανεπιστημίου σε ένα από τους ακόλουθους κλάδους:Φαρμακευτική, χημεία, ιατρική, φαρμακευτική χημεία, φαρμακευτική τεχνολογία, βιολογία.
Διετής τουλάχιστον πρακτική εμπειρία σε μία ή περισσότερες επιχειρήσεις που έχουν άδεια παραγωγής σε δραστηριότητες στον τομέα της ποιοτικής ανάλυσης των φαρμάκων, της ανάλυσης των δραστικών ουσιών και λοιπών δοκιμών για την ποιότητα των φαρμάκων.
Τα ανωτέρω είναι απαραίτητα για τον διορισμό ως Ειδικευμένου Προσώπου από τον ΕΟΦ για τις εισαγωγές φαρμάκων της εταιρείας από Τρίτες Χώρες.
Άριστη γνώση Αγγλικής Γλώσσας.
Γνώση της Ελληνικής και Κοινοτικής νομοθεσίας.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.