Αγγελίες εργασίας για sales. Ξεκινήστε καριέρα sales στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 25 αγγελίες.
06 Δεκ
Αθήνα [Megasoft AE]

Έχεις πελατοκεντρική φιλοσοφία και σου αρέσει να βρίσκεις λύσεις στις ανάγκες των πελατών; Αν σου αρέσουν οι προκλήσεις και θέλεις να εξελίξεις την καριέρα σου σαν Σύμβουλος Πωλήσεων σε μια κορυφαία εταιρεία πληροφορικής, αν έχεις αναπτυγμένες επικοινωνιακές...

... δεξιότητες, εμπειρία σε Β2Β πωλήσεις και είσαι απόφοιτος ΑΕΙ-ΤΕΙ, τότε στείλε μας το βιογραφικό σου στο: hr@megasoft.gr με κωδικό θέσης RSA19

Κύριες αρμοδιότητες:
-Διαχείριση και ανάπτυξη πελατολογίου
-Πραγματοποίηση επισκέψεων σε πελάτες και παρουσίαση των λύσεων της εταιρείας
-Καταγραφή απαιτήσεων πελατών, ανάλυση και ορισμός προδιαγραφών για την υλοποίηση της εγκατάστασης με τις εφαρμογές PRISMA Win-
-Αποστολή προσφορών και διαχείριση παραγγελιών
-After Sales παρακολούθηση των μηχανογραφικών αναγκών των πελατών

Τι σου προσφέρουμε
-Εκπαίδευση πάνω στα πιο σύγχρονα συστήματα μηχανογράφησης
-Ανταγωνιστικές απολαβές με bonus παραγωγικότητας
-Αναγνώριση της ατομικής συνεισφοράς
-Κουλτούρα συνεργασίας
-Εταιρικό αυτοκίνητο
-Εταιρικό laptop
-Εταιρικό κινητό
-Σεβασμό στον προσωπικό σου χρόνο
-Σημαντικές προοπτικές εξέλιξης σε έναν συνεχώς εξελισσόμενο κλάδο

Tags:

03 Δεκ
Αθήνα [ACTIONLINE]

We are looking for a qualified Sales Administrator to join our sales team and help us achieve our goals. You will serve as a point of contact for costumers with queries about products, orders and deliveries and provide support for sales representatives. Our ideas candidate is goal-oriented and has a deep knowledge of customer service. Responsibilities • Maintain an Accurate Database of Costumer and Information related • Process orders & paperwork...

... via e-mail or phone
• Check data accuracy in orders and invoices
• Contact details to obtain mission information or answer queries
• Liaise with Logistics to ensure timely deliveries and provide necessary documentation needed for export
• Maintain and update sales and costumer records
• Develop monthly sales reports
• Communicate import feedback from customers internally
• Ensure sales targets are met and report any deviations
• Stay up-to-date with new products and features
Requirements
• Exceptional written and oral knowledge of English
• Knowledge of French will be considered as an asset
• Proven work experience as a Sales administrator or Sales support agent
• Hands on experience with MS Office (MS Excel in particular)
• Have a strong eye for detail in order to accurately maintain a database of customer information
• Understanding of sales performance metrics
• Excellent organizational and multitasking skills
• Ability to work under strict deadlines
• Certification in Marketing, Sales or relevant field is a plus

Send your Cv at 4u@actionline.gr
Note: All applications will be treated under confidentiality. Only short-listed ca candidates will be conducted.

Tags:

03 Δεκ
Θεσσαλονίκη [Caprari Hellas AE]

Αρμοδιότητες: 1. Διοίκηση και συντονισμός 4 τεχνιτών του εργαστηρίου επισκευών 2. Κοστολόγηση επισκευών και ενημέρωση πελατών 3. Επίλυση τεχνικών θεμάτων 4. Τηλεφωνική υποστήριξη πελατών σε σχετικά θέματα Προσόντα: 1. Κάτοχος τίτλου τεχνικής σχολής σε...

... αντικείμενο ηλεκτρομηχανολογικό
2. Γνώση Αγγλικής γλώσσας
3. Γνώση χειρισμού Η/Υ
4. Εμπειρία τουλάχιστον 5 ετών σε σχετική εργασία
5. Καλές επικοινωνιακές δεξιότητες

Tags:

02 Δεκ
Αθήνα [Actionline Ltd.]

Η Αctionline, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, για λογαριασμό πελάτη της αναζητά Sales Assistants για τα καταστήματά του σε μεγάλα εμπορικά κέντρα στην Αθήνα (The Mall Athens, Golden Hall, Attica The Department Store, Athens Metro Mall, Mc Arthur Glen). Ρόλος Θέσης Εργασίας: • Εξυπηρέτηση...

... και καθοδήγηση των πελατών εντός του καταστήματος, προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις ανάλογα το προφίλ του
• Ανάδειξη των προϊόντων μέσα από μια μεγάλη γκάμα επιλογών
• Διασφάλιση της επίτευξης των πωλήσεων, με σκοπό την ενίσχυση και την ανάπτυξη της επιχείρησης

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου:
• Ευχέρεια στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση διαφορετικών πελατών
• Δυναμική προσωπικότητα, με φιλοδοξία, ενθουσιασμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
• Πάθος για τον χώρο της μόδας
• Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Πνεύμα ομαδικότητας

Παροχές:
• Σταθερές μηνιαίες αμοιβές & ασφάλιση
• Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
• Πενθήμερη part- time/ full - time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
• Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης

Οι υποψήφιοι οι οποίοι ενδιαφέρονται για τη θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή στο παρακάτω e-mail.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

29 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries. SIA currently processes 7.2 billion issuing and acquiring card transactions and handles over 84 million payment cards in 23 European countries.     SIA plans...

... to create a “Competence Centre" in Athens aiming to address the card business development activities for the SIA Group, to provide “best in class" card processing services in Greece and other European countries via the usage of the HPS PowerCARD suite.
 
 
For our new dedicated PowerCARD Competence Centre in Athens we are currently are looking for an IT Business Architect
 
in order to strengthen our Product & Architecture Solutions Department.
 
 
 
The jobholder will be responsible for:


Discussing business opportunities with prospect or existing Customers and contributing to their translation into business/user requirements
Defining the end-to-end Architectural Solution as per business/user requirements
Contributing to the collection and organization of the requirements and effort estimates to define project scope. Performing preliminary impact analysis, where required
Supporting the management in the definition of proposals (RFIs/RFPs) to new Customers, contributing to their preparation and validation
Supporting pre/post sales activities assisting the commercial team during presentations and workshops with Customers
Maintaining a broad knowledge of the card & payments market
Designing and maintaining the Enterprise Solution Architecture, ensuring alignment with technology standards and company strategy. Defining the Application Landscape and the Integration of the Application Components (internal and external)
Validating and approving functional and technical designs to ensure adherence to the defined business requirements
Collaborating with solution delivery teams to achieve best possible solution implementations in accordance with original requirement and design
Ensuring coherence and efficiency of the application platform
Defining eventual critical areas of improvement related to the performances and functionalities offered by the application platform
Defining guidelines and best practices for application platform enhancements. Contributing to the Roadmap of future enhancements and new services

Tags:

28 Νοε
Ραφήνα [PET POINT]

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΠΩΛΗΤΕΣ ΓΙΑ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΙΔΩΝ ΖΩΩΝ ΣΤΗΝ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗ ΑΤΤΙΚΗ. ΚΑΤΟΧΟΙ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΟΔΗΓΗΣΗΣ & ΕΚΠΛΗΡΩΜΕΝΕΣ ΣΤΡΑΤΙΩΤΙΚΕΣ ΥΠΟΧΡΕΩΣΕΙΣ. ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ, ΑΠΟ ΕΝΑ ΕΤΟΣ ΚΑΙ ΑΝΩ, ΕΠΙΘΥΜΗΤΗ, ΣΕ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΙΔΩΝ ΖΩΩΝ. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΑΡΑΚΑΤΩ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ...

... ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ, ΜΕ ΤΗΝ ΕΝΔΕΙΞΗ: SALES NOV.2019

Tags:

28 Νοε
Θεσσαλονίκη [Sales Company]

Εταιρία πωλήσεων ζητά να καλύψει το τμήμα των πωλήσεων - προωθήσεων στη Θεσσαλονίκη. Η θέση περιλαμβάνει την εύρεση πελατολογίου, την εξυπηρέτηση πελατών και το κομμάτι των πωλήσεων. Απαραίτητα Προσόντα: Μόνιμος κάτοικος Θεσσαλονίκης, ηλικίας 18-25 , κοινωνικός...

... και ευχάριστος χαρακτήρας με όρεξη για δουλειά.
Η εταιρία προσφέρει: Ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών, με σύστημα επιβράβευσης, και συνεχή εκπαίδευση από έμπειρους συνεργάτες.
Μπορείς να μας βρεις στο mail που αναγράφεται, και να μας στείλεις το βιογραφικό σου σημείωμα

Tags:

27 Νοε
Αθήνα [ΥΠΕΡ-ΠΛΑΣΤ Ολοκληρωμένες Λύσεις Συσκευασίας]

Β2Β Sales Manager Ποιοι Είμαστε: Η εταιρεία ΥΠΕΡ-ΠΛΑΣΤ δραστηριοποιείται στο χονδρικό και λιανικό εμπόριο, σε τομείς που αφορούν τον μαζικό εξοπλισμό συσκευασίας, χάρτου και υλικών καθαρισμού, με εξειδίκευση στα προϊόντα εστίασης HO.RE.CA. Ο/Η υποψήφιος/α είναι...

... υπεύθυνος/η για την ανάπτυξη και διατήρηση των πωλήσεων στο υφιστάμενο αλλά και νέο πελατολόγιο.
Ανάπτυξη νέου πελατολογίου σε επιλεγμένη περιοχή ευθύνης
Διατήρηση και παρακολούθηση υπάρχοντος πελατολογίου μέσω τακτικών επισκέψεων
Ανάλυση αναγκών, παρουσίαση προϊόντων, σύνταξη προσφορών
Προετοιμασία αναφορών σχετικά με τα αποτελέσματα και τις προοπτικές των πελατών
Συνεργασία με τα υπόλοιπα τμήματα με στόχο την καλύτερη δυνατή και άμεση εξυπηρέτηση των πελατών.

Προφίλ / Προσόντα Υποψηφίου:
Απαραίτητη προϋπηρεσία 2+ χρόνια, στον τομέα των πωλήσεων Β2Β, ιδανικά σε αντίστοιχο κλάδο
Άριστες ικανότητες παρουσίασης, επικοινωνίας, διαπραγμάτευσης
Καλή γνώση εφαρμογών MS Office (Excel, Word, Power Point, Outlook)
Καλή γνώση Αγγλικών
Δυναμισμός, ευελιξία και ομαδικό πνεύμα εργασίας


Παροχές Θέσης:
Ανταγωνιστικό σταθερό μισθό
Ανταγωνιστικά bonus παραγωγικότητας
Κινητό / Κάλυψη εξόδων μετακίνησης
Δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον συνεχούς ανάπτυξης
Διαρκής εκπαίδευση
Προοπτικές εξέλιξης σε μια ταχέως αναπτυσσόμενη εταιρία

Αποστολή Βιογραφικών στο παρακάτω email.

Tags:

27 Νοε
Αθήνα [Energy Solutions 4U]

Σύμβουλοι Πωλήσεων Προϊόντων & Υπηρεσιών Ενέργειας Πλήρης ή Μερική Απασχόληση/Υποκατάστημα Αθηνών Είστε άνθρωπος που επικεντρώνεται στην άριστη εξυπηρέτηση του πελάτη; Διακρίνεστε για το πάθος σας στις πωλήσεις; Αν ναι και: • Διαθέτετε ευχέρεια...

... στην επικοινωνία και σας αρέσει να βοηθάτε τους πελάτες με τις γνώσεις σας
• Σας κινητοποιεί η επίτευξη των στόχων πωλήσεων
• Αναζητάτε συνεχώς ευκαιρίες για μάθηση και εξέλιξη
• Σας αρέσει να λειτουργείτε ομαδικά και η συνεργασία είναι το δυνατό σας σημείο

Τότε θα χαρούμε να σας γνωρίσουμε από κοντά, ώστε να δημιουργήσουμε την πιο δυναμική ομάδα συμβούλων πωλήσεων σ’ έναν από του πιο δυναμικούς κλάδους της αγοράς σήμερα.
Η εταιρεία θα σας στηρίξει σε κάθε βήμα σας προσφέροντας:
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ασφάλιση & Bonus
• Σημαντικές ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

25 Νοε
Αθήνα [ACTIONLINE]

Η ΑCTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού για λογαριασμό πελάτη της, που δραστηριοποιείται στο χώρο της μόδας, αναζητά Sales Assistant για τα καταστήματά του στο κέντρο της Αθήνας. Ρόλος Θέσης Εργασίας: Εξυπηρέτηση και καθοδήγηση των πελατών...

... εντός του καταστήματος, προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις ανάλογα το προφίλ του
Ανάδειξη των προϊόντων μέσα από μια μεγάλη γκάμα επιλογών
Διασφάλιση της επίτευξης των πωλήσεων, με σκοπό την ενίσχυση και την ανάπτυξη της επιχείρησης

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου:
Ευχέρεια στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση διαφορετικών πελατών
Δυναμική προσωπικότητα, με φιλοδοξία, ενθουσιασμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
Πάθος για τον χώρο της μόδας
Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
Πνεύμα ομαδικότητας

Παροχές:
Σταθερές μηνιαίες αμοιβές & ασφάλιση
Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
Πενθήμερη part- time/ full - time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

22 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a well established company in the hospitality industry, is searching for a Contact Centre Manager to be based in Athens. Global strategic management of both a virtual remote and office-based multi-channel Contact Centre team in addition to various customer service and e-commerce fulfilment projects. Supports the development and upon approval directs the accurate effective execution of all multi-channel inbound and outbound contact centre reservation...

... customer service and after sales functions, in order to ensure the provision of high-quality guest service to B2C and B2B customers in support profitable business growth. Global Contact Centre KPI setting, monitoring and reporting for main stakeholders. Provide administrative support and direction in the handling of escalated pre-departure customer service resolution, group reservations, commercial contract management and key commercial strategic/tactical campaign management.  
 
Position’s duties and responsibilities 

Proactive global management of inbound and outbound customer enquiries, including but not limited to telephone calls, chat and emails, aimed at providing high quality service and maximizing revenue through industry leading conversion levels.
Recruitment, management and development of the global Contact Centre and agents, providing support, guidance and on-the-job training to ensure that high standards of customer service are established and maintained, and accurate selling and servicing techniques are implemented, thus contributing to the maximization of revenue generation and guest satisfaction.
Identify, propose and implement upon consultation with IT and approval of the CCO new technology to improve contact centre effectiveness, experience and efficiency whilst ensuring legal and PCI compliance at all times. 
Prepares global reporting on Department’s productivity and performance by market/region of the world, reviews results, and identifies areas of improvement, designs, and implements mitigation actions, in order to ensure maximization of booked staterooms across multiple departure years.
Identifies, develops, implements and evaluates policies and procedures that improves operational efficiency and effectiveness of the global Contact Centre, including the most efficient and economic deployment of human and financial resources.
Develops, submits and upon approval implements the budget of the global Contact Centre, monitors its accurate execution, identifies cost saving opportunities and proposes corrective actions in case of deviations, in order to ensure compliance with pre-set targets and achievement of annual EBITDA.
Coordinates, coaches and motivates the global team, through the appropriate training, development, and performance management to ensure that colleagues have the appropriate knowledge, skills and support that will help them perform effectively and contribute to the achievement of the Department’s short and long-term objectives.
Coordinates with finance in Greece/Cyprus the processing of guest deposits/payments/refunds and other invoice processing/disputes.
Business development and marketing/e-commerce team support including but not limited to the handling, capture and follow-up of brochure orders and ensuring all opportunities are captured in Salesforce, RADAR or any other CRM environment.
Provide and arrange for strategic coaching and leadership to global Contact Centre agents to improve intra team communication and performance, and other training support as required i.e. product training, customer service skills training, etc.
Implement and improve team workflow communication tools to ensure information symmetry and enhance support for daily decision making
Create, manage and report on global contact centre incentive plans aligned to strategic goals. 
Lead or participate in special projects providing technical, business insights and recommendations
An active participant and contributor to the Commercial Committee whilst managing other business duties/projects as required and assigned
Encourage and incentivize pre-selling of additional revenue generating services i.e. Up-selling, , Special Occasion Packages; Travel Insurance, etc.
Create and manage the global staffing roster ensuring optimum service levels, global coverage and efficiency to achieve annual strategic business goals

Tags:

22 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a well established company in the hospitality industry, is searching for a Commercial Business Analyst to be based in Athens.   Job Purpose Manage, develop, and enhance meaningful reports, analysis, forecasts and insights from various data sources to support the commercial (Sales, Marketing & PR) teams. This position requires a person who is comfortable with servers, databases, SQL (Structured Query Language), and ETL (Extract, Transform, Load)...

... processes, as they will be responsible for managing multiple data sources, standardizing, and storing them appropriately in databases that they access. To be successful in this position, candidates will need to take ownership of the cleanliness, quality and timeliness of the data and resulting reports, and not merely shepherd it from one system to another. Workflows that are designed by the Analyst will be used widely to move and transform data, preparing it for reporting and further consumption by partners within commercial and hotel operations.
This role is also responsible for ensuring a close partnership with a broad set of business stakeholders to gain in-depth understanding of business strategy, processes, services, road map and the context in which the business operates. The individual will serve as an internal point of contact and key liaison between business and various external/internal stakeholders.

Tags:

19 Νοε
Αθήνα [Magna Group]

Magna travel seeks to hire an experienced travel agent for their offices based in Glyfada. We are looking for a travel agent who is passionate about travel and client service. Your responsibilities will include: •Planning and selling transportation, accommodation, insurance and other travel services • Cooperating with clients to determine their needs and advising them on appropriate destinations, modes of transportation, travel dates, costs and...

... accommodation.

Requirements
• Proven work experience as a travel agent (5 years' min experience)
• Some flexibility required with working hours
• Excellent knowledge of air-ticket reservations systems and travel force
• Fluency in English; multilingualism is a plus
• Strong sales skills and commercial awareness
• Excellent team player
• Ability to interact, communicate and negotiate effectively
• Sound knowledge of domestic and international travel trends
• Degree in Hospitality, Travel, Tourism, Business or relevant field preferred
• Personal travel experience will be considered an advantage

We offer:
• A competitive remuneration package
• Excellent working environment

If the above description appeals to you, and you feel you are right for this position, we would be happy to meet with you! Please send your CV and a cover letter stating your interest to: nasos@magnatravel.gr

Tags:

19 Νοε
Θεσσαλονίκη [Pbox.gr]

Account Manager - B2B sales Ανάπτυξη νέου πελατολογίου Αρμοδιότητες: Ανάπτυξη νέου πελατολογίου Διαχείριση υφιστάμενου πελατολογίου και είσπραξη οφειλών των πελατών. Συνεχής υποστήριξη πελατολογίου (after sales / merchandising) Απαραίτητα Προσόντα: Χρήση Η/Υ και tablet...

... για ηλεκτρονικές παραγγελιοληψίες.
Ισχυρά επικοινωνιακά προσόντα.
Δυνατότητα ταξιδιών εκτός έδρας.
Ισχυρό προσανατολισμό στην επίτευξη στόχων.
Ισχυρό ομαδικό πνεύμα & οργάνωση.

Επιθυμητά Προσόντα: Όρεξη και καλή διάθεση.

Η εταιρία προσφέρει: Πολύ καλές απολαβές σε μπόνους

Tags:

19 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την: ανάπτυξη πωλήσεων στο κατάστημα διεξαγωγή επισκέψεων σε εγκαταστάσεις πελατών της περιοχής με στόχο την πώληση εξυπηρέτηση πελατών & τη σωστή ενημέρωσή τους  εύρυθμη λειτουργία του καταστήματος

18 Νοε
Ρόδος [D.ELLINAS FACTORY PRODUCTS LTD]

Η εταιρεία D.ELLINAS FACTORY PRODUCTS LTD με εδρα την Κύπρο, ζητά να προλάβει sales and marketing για επέκταση των δραστηριοτήτων της στην Ρόδο. Αρμοδιότητες: Βασικά καθήκοντα είναι οι παρουσιάσεις των προϊόντων της εταιρείας και η εξυπηρέτηση πελατών όπως και η προώθηση των...

... προϊόντων με πλανά μάρκετινγκ . WtfJQq5x
Απαραίτητα Προσόντα: Πολύ καλή γνώση ελληνικής και αγγλικής γλώσσας, ευχέρεια στην γραπτή και προφορική επικοινωνία, άριστη γνώση Η/Υ.
Επιθυμητά Προσόντα: Πωλήσεις και προώθηση.
Η εταιρία προσφέρει: αυτοκίνητο με έξοδα μετακίνησης από την εταιρεία, Υπολογιστής / Κινητό τηλέφωνο.
Εκπαίδευση στην Κύπρο για 15 ημέρες (παρέχετε διαμονή & εισιτήρια).

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.