Αγγελίες εργασίας για ows. Ξεκινήστε καριέρα ows στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 61 αγγελίες.
18 Ιαν
Αθήνα [ΦΛΩΡΙΔΗΣ ΑΕΒΕΚ]

Floridis SA, a Meat Processing Industry in Moschato, is looking for: IT Systems Administrator Job Requirements: Bachelor’s Degree in Information Technology / Computer Science (AEI or TEI) Excellent English communication skills, both written and verbal Systems Administration (VM management Windows Server) Network Administration Knowledge and work experience on Bizerba products (if possible) Responsibility, punctuality, ability to work effectively in a team...

... environment Desired Qualifications: At least two (2) years of relevant work experience Cisco systems Window’s

Tags:

17 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Our client is one of the leading energy groups in South East Europe, with activities spanning across the energy value chain and presence in various countries. Based in FYROM and reporting to the CEO, the right incumbent will manage a team consisting of over 90 professionals in the function of Finance, IT and Human Resources. In addition he or she will be responsible for contributing to the achievement of the company’s business objectives, in accordance to...

... local fiscal requirement’s and tax regulations, safeguarding company's assets, managing risks and supporting the corporate vision.

Handles the proper and effective financial management and exploitation of the company through the implementation of the country's legislation in order to achieve the desired results and objectives of the Group.
Manages, coordinates and controls the operations of the accounting department in accordance with local law in order to achieve the objectives of the company and the Group.
Monitors local tax legislation and ensure its correct and optimal implementation.
Ensures the timely and correct publication of reports, collects the data for the balance sheet, processes them and promotes them to the relevant department.
Collaborates with the relevant Directorates of the parent company, handling issues such as the application of International Accounting Standards by the Group.
Develops and controls the correct application of the information systems and reports to be applied based on the instructions of the parent company, ensuring that any problems that arise are raised.
Maintains and controls the collection of data for the preparation of the five-year operational program and the annual budget of results and financial flows, monitors their monthly evolution, analyzes and justifies any discrepancies and intervenes in case of problems in order to provide solutions.
Checks monthly the company's reports regarding the correct implementation of the Group's policy cooperating closely with chartered auditors.
Ensures the management and development of the staff of the Financial Directorate according to the principles and policy of the Group.
In coordination with the relevant departments of the Group, coordinates and monitors the design and implementation of new information systems (ERP), site monitoring systems.

 

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [VODAFONE]

Consumer Retention Agent Η Optimal HR Group, για λογαριασμό της Vodafone, αναζητά Consumer Retention Agents. O/Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται στη εγκατάσταση της Vodafone στο Κηφισό, 5 ημέρες την εβδομάδα, από Δευτέρα έως Παρασκευή, 6ώρες ημερησίως και θα είναι υπεύθυνος/η για: • Διατήρηση...

... και ενίσχυση της πελατειακής βάσης της εταιρείας
• Προώθηση προϊόντων και υπηρεσιών μέσω στοχευμένης διερεύνησης αναγκών
• Παρακολούθηση της πορείας διαφόρων αιτημάτων
• Επιβεβαίωση ικανοποίησης πελατών από τη χρήση προϊόντων και υπηρεσιών

Απαραίτητα προσόντα:
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον 6 μηνών στην Εξυπηρέτηση Πελατών
• Πολύ καλή γνώση των προϊόντων και διαδικασιών εξυπηρέτησης
• Άριστη χρήση της Ελληνικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)
• Άριστη χρήση Η/Υ, σε περιβάλλον Windows (MS Office)
• Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου και προγραμματισμού εργασίας
• Ικανότητα αναγνώρισης πελατειακών αναγκών με σκοπό τη προώθηση
• Γνώση συστημάτων διαχείρισης πελατειακής βάσης
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)

Επιθυμητά Προσόντα:
• Προϋπηρεσία σε πωλήσεις

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [VODAFONE]

Η Optimal HR Group, για λογαριασμό της Vodafone, αναζητά Υπαλλήλους Τηλεφωνικής Τεχνικής Υποστήριξης. O/Η κάτοχος της θέσης θα εργάζεται σε κάποια από τις εγκαταστάσεις της Vodafone στην Αθήνα, 5 ημέρες την εβδομάδα, από Δευτέρα έως Κυριακή, 8 ώρες ημερησίως σε κυλιόμενο...

... ωράριο, και θα είναι υπεύθυνος/η για:

• Διαχείριση τεχνικών προβλημάτων πελατών σταθερής τηλεφωνίας, IPTV, Email και Internet
• Ενημέρωση για εκκρεμότητες ανοιχτών υποθέσεων σε διαδικασία επίλυσης

Απαραίτητα προσόντα:
• Τεχνικές γνώσεις σταθερής τηλεφωνίας και παραμετροποίησης εξοπλισμών Internet
• Εξοικείωση στη χρήση Η/Υ, σε περιβάλλον Windows (MS Office)
• Ευχέρεια στην επικοινωνία και τις διαπροσωπικές σχέσεις
• Πολύ καλή χρήση της Ελληνικής & Αγγλικής γλώσσας (γραπτά και προφορικά)

Επιθυμητά Προσόντα:
• Γνώση Oracle Siebel
• Εμπειρία σε πάροχο σταθερής τηλεφωνίας
• Εμπειρία σε τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Tags:

16 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Alfa Beta is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis.  Alfa Beta Vassilopoulos is one of the largest retail chain with 298 Super Markets, 16 Cash & Carry, 146 franchise stores and over 14 000 employees.    Position Requirements    The position of Information Security GRC Consultant EU is a position within...

... the Ahold Delhaize Global Support Office Information Security organization, ensuring regional GRC (Governance, Risk and Compliance) and Awareness related projects successful delivery. 
 
More specifically, the job holder:
 

Supports the Head of Compliance, Policy, Awareness & Risk in the development of Information Security strategic plans and defining the tactical initiatives necessary to achieve strategic goals related to information security in the respective country
Ensures that all external information security requirements for the external legal and regulatory mandates are embedded in the IS Control Framework
Ensures a strong understanding of potential IS risks and threat landscape
Records risk activities and issues in GRC tool, follows up on issues and reports assessment results and risk ratings to the appropriate level
Reviews periodically the risk process for continuous improvements in the process to ensure the most effective and efficient process is implemented
Analyzes business requirements and determines overall training strategy
Develops and deploys training programs to address security violations, industry trends, and updates in regards to laws, regulations, policies, and business processes
Maintains the IS policy framework, ensuring ongoing accuracy and applicability
Identifies new business requirements or industry trends, analyzes business impact, and makes policy framework adjustments when necessary
Drafts and gains approval for new IS policies, standards, procedures and guidelines

Tags:

15 Ιαν
Δήμος Χερσονήσου [Malia Bay Beach Hotel & Bungalows]

Το ξενοδοχείο 4 αστέρων Malia Bay Beach Hotel Bungalows στο πλαίσιο της αναβάθμισής του αναζητά νέους σοβαρούς επαγγελματίες, δυναμικούς και ταλαντούχους για να οικοδομήσει μαζί τους μια αμφότερα κερδοφόρα και μακρόχρονη επαγγελματική σχέση. Το Malia Bay Beach Hotel Bungalows αναζητά:...

... Reservations Front Office Manager – Μάλια Κρήτης

Tags:

15 Ιαν
Αθήνα [FAMAR]

FAMAR AVE, a leading international service provider in health care industry with activities both in the Greek and the Western European area, seeks to recruit for its Head Office in Alimos: IS Infrastructure Administrator (Ref. ISIA_2018 1) The position holder will report to the IS Infrastructure Administrator for Greece and will be responsible for: Systems Administration Monitoring Provide 1st 2nd level support to users (Windows, Office, Outlook, Hardware...

... etc.) Servers and Workstations Patch Management Servers Backup Infrastructure Problems Solving Suggest improvements on

Tags:

15 Ιαν
Πανελλήνια [ANATOLI]

Το Camping Αρμενιστής Bungalows επιθυμεί να προσλάβει για τη σεζόν 2019: Α΄Μάγειρας A La Carte Απαραίτητα προσόντα: Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε εστιατόρια ή μεγάλα ξενοδοχεία Πτυχίο σχολής μαγειρικής Καλή γνώση ελληνικής / μεσογειακής κουζίνας Ευελιξία – ομαδικότητα...

... – προσαρμοστικότητα Συστατικές

Tags:

15 Ιαν
Δήμος Κασσάνδρας [MIRAGGIO THERMAL SPA & RESORT]

MED SEA HEALTH S.A. is looking to recruit for its 5* Miraggio Thermal Spa Resort in Paliouri, Kassandra, Halkidiki , for the season of 2019 Guest Relations Agent (code : GRA 19) The Role: A guest relations agent follows humane approach and guest-oriented techniques in order to fulfil guests’ desires, requests and make them feel uniquely during their stay. The agent creates a memorable atmosphere and goes beyond expectations so as to make guests feel at home...

... and make them visit the hotel again, Duties and responsibilities: Preparing the relevant lists (VIP, arrival etc) of the next day

Tags:

14 Ιαν
Δήμος Μυκόνου [DK Oyster]

We are looking for a self contained Saxophone Player for a quality contract at DK OYSTER restaurant in Mykonos at Platis Gialos. You need to be self-contained as you will be required to play solo sets to backing tracks. You must read music as you will play in 2 of the shows and also do an early evening set with the DJ. We are looking for someone who can deliver high energy, live entertainment and to interact and engage with our very appreciative audience. We...

... offer: 3-6 month contracts Accommodation 2 meals a day 1 day off per week 4 sets 45 min Specific requirements and salary to be confirmed on

Tags:

11 Ιαν
Ανατολικής Αττικής [SOFITEL Athens Airport]

Sofitel Athens Airport would like to recruit: Reservations Clerk (Ref: RESA) Requirements: TEI / University Degree At least 2 years relevant experience in 5* hotels (is mandatory) Knowledge of OPERA system (is mandatory) Fluent in Greek and English. Knowledge of French is an asset Excellent knowledge of MS-Office (Excel, Word, Powerpoint, Windows etc.) Dynamic personality, creative, innovative, with excellent organization, commercial and communication skills...

... A detailed CV should be sent to SOFITEL ATHENS AIRPORT – Human Resources Department, Athens International Airport -

Tags:

11 Ιαν
Δήμος Σάμου [ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΑ ΣΥΓΚΡΟΤΗΜΑΤΑ ΣΑΜΟΥ ΑΕ]

Η εταιρία Samos Hotels Resorts με έδρα τη Σάμο ζητά προσωπικό για την κάλυψη της θέσης: Maitre Απαραίτητες προϋποθέσεις: Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση ξενοδοχείου 4 ή 5 αστέρων (all inclusive, a la carte) Χρήση ηλεκτρονικών υπολογιστών (Windows, internet, POS κτλ.) Άριστη γνώση της ελληνικής...

... και της αγγλικής γλώσσας Πτυχίο ελληνικής ή

Tags:

10 Ιαν
Αθήνα [FAMAR]

FAMAR S.A., a leading international service provider in health care industry with activities both in the Greek and the Western European area, seeks to recruit in the IS organization based in Alimos, Greece: EDI Developer (Ref. EDIALI_2018 1) Responsibilities: Design Implement B2B interfaces in our middleware platform and manage communication flows between other sub systems as well Monitor the performance of the systems ensuring its smooth operation Provide...

... 1st 2nd level support to internal external users Write/update specifications Develop execute unit integration tests

Tags:

10 Ιαν
Δήμος Χερσονήσου [Malia Bay Beach Hotel & Bungalows]

Το ξενοδοχείο 4 αστέρων Malia Bay Beach Hotel Bungalows αναζητά για τη σεζόν 2019, γυναίκες και άνδρες Receptionist / Υπάλληλος Υποδοχής σοβαρούς επαγγελματίες, δυναμικούς και ταλαντούχους για να οικοδομήσει μαζί τους μια αμφότερα κερδοφόρα και μακρόχρονη επαγγελματική σχέση....

... Περιγραφή θέσης: Υπεύθυνος για την

Tags:

10 Ιαν
Αθήνα [Εταιρία Πληροφορικής]

Εταιρία πληροφορικής, με 12ετή παρουσία στην ελληνική αγορά και έδρα στα Νότια Προάστια, ζητά Senior Systems Engineer με αποδεδειγμένη εμπειρία σε δίκτυα, windows servers, servers security. Γνώσεις Office 365 και cloud services επιθυμητές. Αποστολή βιογραφικών στο e-mail: arh197424@gmail.com

10 Ιαν
Αθήνα [ITALKROM ΑΦΟΙ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΟΕ]

Ζητείται, από εταιρία βερνικιών και χρωμάτων στις Αχαρνές Αττικής, υπάλληλος αποθήκης με σκοπό εργασίας την προετοιμασία παραγγελιών προς αποστολή, την παραλαβή εμπορευμάτων προς αποθήκευση, την συντήρηση της αποθήκης και εν γένει εργασίες αποθήκης....

... Η θέση αφορά πλήρη απασχόληση.

Χαρακτηριστικά:
• Άνδρας, από 25 έως 35 ετών
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
• Δίπλωμα οδήγησης
• Τουλάχιστον απόφοιτος Λυκείου
• Γνώση Η/Υ και Windows Office
• Επικοινωνιακός και δεκτικός στην εκμάθηση

Συνυπολογίζονται:
• Τυχόν ξένες γλώσσες.

Παροχές:
• Εργασία πλήρους απασχόλησης
• Πλήρης ασφάλιση
• Ικανοποιητικές απολαβές
• Εργασία σε επαγγελματικό περιβάλλον
• Δυνατότητα εξέλιξης & ανέλιξης

Παρακαλούμε να αποστείλετε τα βιογραφικά σας με email στο dimitris_dimitriou@italkrom.gr ή με fax στο 2102466828.

https://www.facebook.com/250502008403859/photos/a.250763071711086/2030791800374862/?type=3&theater

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.