Αγγελίες εργασίας για one. Ξεκινήστε καριέρα one στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 17 αγγελίες.
19 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [Εταιρία ΙΤ]

Υπάλληλος Γραφείου - ΙΤ HelpDesk Απαραίτητα Προσόντα: • Απόφοιτος Σχολής Πληροφορικής ΑΕΙ/ΤΕΙ (Πληροφορική, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικά) • Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση • Διαχείριση και υποστήριξη Πελατολογίου Ελλάδας & Εξωτερικού • Διαχείρηση...

... Social Media
• Διαχείριση προγράμματος CRM
• Διαχείριση της εταιρικής αλληλογραφίας (Ελληνικά – Αγγλικά)
• Άριστη γνώση Ms-Office, ERP Soft-One
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
• Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές ικανότητες
• Ικανότητα συνεργασίας και ομαδικού πνεύματος

Επιθυμητά Προσόντα:
• Msc Πληροφορικής ή Παρόμοιο
• Εμπειρία σε Marketing Apps
• Εμπειρία σε Cloud εφαρμογές και συστήματα

Η επιχείρηση προσφέρει:
• Σταθερές Αποδοχές αναλόγως προσόντων
• Μόνιμη πλήρη Απασχόληση
• Προοπτικές εξέλιξης
• Άριστο περιβάλλον εργασίας

Ο/η υποψήφιος μαζί με το βιογραφικό του σημείωμα μπορεί να συμπεριλάβει και μία πρόσφατη φωτογραφία του. Βιογραφικά που περιέχουν συνοδευτική επιστολή εξηγώντας τους λόγους που σας ενδιαφέρει και σας ταιριάζει η θέση θα προτιμηθούν.

Tags:

16 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [GOLD SILVER MONEY]

ΖΗΤΟΥΝΤΑΙ ΚΟΠΕΛΕΣ ΑΠΟ 25 ΕΩΣ 35 ΕΤΩΝ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΕ ΕΝΕΧΥΡΟΔΑΝΕΙΣΤΗΡΙΟ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΟΥ ΚΕΝΤΡΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΝΑΤΟΛΙΚΗΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ . ΡΑΝΤΕΒΟΥ ΚΑΤΟΠΙΝ ΤΗΛΕΦΩΝΗΜΑΤΟΣ ΣΤΟ 2310 650 958 ΚΑΘΗΜΕΡΙΝΑ ΑΠΟ ΤΙΣ 10.00 ΕΩΣ ΤΙΣ 14.00 ΚΑΙ ΣΤΟ 6906472810 ΑΠΟ ΤΙΣ 9.00 ΕΩΣ ΤΙΣ 21.00.

09 Ιουλ
Αθήνα [GREEN PROMOTIONS AND SALES]

ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ (ΚΩΔ. SVR) Ο προϊστάμενος είναι υπεύθυνος για την σωστή υλοποίηση των ενεργειών που αναλαμβάνει (διανομές εντύπων, προωθητικές ενέργειες), των πελατών της εταιρίας σε όλη την Αττική. Αρμοδιότητες: • Διαχείριση προσωπικού. • Διασφάλιση...

... τήρησης διαδικασιών.
• Επίτευξη ημερησιων στόχων.
• Επικοινωνία & ενημέρωση πελατών.
• Αξιολόγηση προσωπικού.

Προσόντα:
• Διοίκηση & διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού .
• Οργανωτικότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
• Επαγγελματισμός, συνέπεια και υπευθυνότητα.
• Κάτοχος αυτοκινήτου (απαραίτητα).
• Άνεση στη χρήση smartphone, email, MS Office.
• 30-45 ετών.

Προσφέρουμε:
• Μισθός
• Έξοδα κίνησης
• Εταιρικό κινητό τηλέφωνο
• Συνεχή εκπαίδευση
• Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

Οι ενδιαφερόμενοι που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα αναγράφοντας τον κωδικό, μέσω e-mail : hr@greenpromotions.gr

Tags:

09 Ιουλ
Αθήνα [ICON GROUP ΤΕΧΝΙΚΗ]

Ζητείται Μηχανικός για την στελέχωση του Τμήματος Διαγωνισμών σε Τεχνική Εταιρεία. Απαιτούμενα προσόντα: 1. Τεχνική Κατάρτιση / Ηλεκτρομηχανολογικά, Οικοδομικά, τομέας μηχανικού. 2. Γνώση των νόμων Ν 4412, Ν 4605/2019, Ν4608/2019, Ν4609/2019. 3. Γνώση ΕΣΗΔΗΣ, I SUPPLIES, COSMO...

... - ONE, ΚΗΜΔΗΣ, ΔΙΑΥΓΕΙΑ
4. Τυφλό Σύστημα Δακτυλογράφησης δίγλωσσο (Ελληνικά - Αγγλικά).
5. Βασικές Νομικές Γνώσεις / Ενστάσεις.

Καθήκοντα & Αρμοδιότητες:
1 Έλεγχος συμβάσεων. Συμφωνία με διακήρυξη. Πλήρη αρθρογραφία.
2 Έρευνα αγοράς. Ζητήσεις προσφορών.
3 Κοστολόγηση έργου.
4 Οικονομικές προσφορές.
5 Παρακολούθηση κύκλου ζωής διαγωνισμού (Διαβούλευση, τροποποιήσεις, σύνταξη φακέλου, άνοιγμα διαγωνισμού, ενστάσεις).
6 Παρουσία στο άνοιγμα της διαγωνιστικής διαδικασίας.
7 Σύνταξη επιστολών, εκθέσεων, αιτημάτων, ενστάσεων.
8 Έλεγχος διακήρυξης, έλεγχος απαιτήσεων διαγωνισμών.
9 Έλεγχος δικαιολογητικών και προαπαιτούμενων.
10 Σύγκριση λοιπόν συμμετεχόντων και αξιολόγηση.
11 Εύρεση και αξιολόγηση νέων διαγωνισμών.
12 Έλεγχος νομιμοποιητικών εταιρείας και διαρκή επικαιροποίηση.
13 Αιτήματα ασφάλισης έργων, αιτήματα έκδοσης και παρακολούθηση εγγυητικών επιστολών, παραλαβή, επιστροφή.
14 Παρακολούθηση υλικών πόρων τμήματος, έλεγχος, διαχείριση. Παρακολούθηση κόστους έργων (διαχείριση και υπηρεσίες back office)

Παρέχετε:
Αμοιβή ανάλογων προσόντων, μόνιμη απασχόληση, πλήρη και έξτρα ασφάλιση, δυνατότητα εξέλιξης και συνεχής ενδοεπιχειρισιακή εκπαίδευση.

Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email ή στο φαξ 2108314016 με την ένδειξη "ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΩΝ".

Tags:

04 Ιουλ
Αθήνα [LIQUID MEDIA]

Liquid Media, one of the biggest digital media groups in Greece, has an opening for a Digital Sales Coordinator. This position will support the Digital Sales Managers with all aspects of sales, execution and optimization of the digital properties of Liquid Media (gazzetta.gr, insider.gr, reader.gr, jenny.gr et.al) Summary of Key Responsibilities: - Support various digital sales and marketing related initiatives/tasks as assigned by digital sales management. -...

... Act as liaison between Sales, external direct clients / agencies, and internal production departments following processes conducive to a smooth work flow

- Work cross functionally with Traffic/Operations team to ensure digital campaigns launch and are implemented successfully

- Assist the creation of Digital Sales packages and materials

- Manage reporting for priority accounts and deliver post campaign analytics

- Update and maintain weekly spreadsheets of revenue booked

Qualifications:

-Ability to adapt to change quickly as well as be able to prioritize and handle multiple tasks with competing deadlines.

- Collaborative mindset, ready to work with multiple departments

- Exceptional attention to detail

- Excellent communication skills, both verbal and written

- Must be pro-active and solution oriented

- Experience in computer software including MS Office and Spreadsheets at a minimum is required

- Bachelor’s Degree

- Excellent communications skills in English, both written and verbal

-Prior experience in Advertising Sales, digital campaign management, ad sales traffic or Sales Assistant is a plus.

Tags:

03 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

SYSTEMS SUNLIGHT S.A. ranks among the world's top multinational producers of energy products and systems while is active in the design, production and distribution of batteries with a manpower that exceeds 800 employees in Greece and abroad. With a production range of more than 1,500 specialized products, SYSTEMS SUNLIGHT S.A. covers the energy needs of sectors with particularly high demands, including Industry, Transportation, Telecommunications, Defense...

... Construction and Infrastructure.
Our company seeks to hire an IT Service Desk Analyst to provide support to the IT team. The role reports to the IT Manager and is based in Athens, Greece.
Main Responsibilities 

Act as a single point of contact for phone calls and emails from internal customers regarding IT issues and queries;
Logs all incidents and requests in the Incident Management Tool from identification through resolution;
Analyze and resolve incidents and requests regarding use of application software or hardware;
Escalate to other IT teams and engage other service resources to resolve incidents that are beyond the scope of ability or responsibility;
Follow up to ensure incidents are resolved, requests are filled, and the customer communication is complete;
Take ownership of user problems and follow up the status of problems on behalf of the user and communicate progress in a timely manner;
Maintain a high degree of customer service and an end-to-end customer experience through deep problem understanding, ensuring timely resolution or escalation, communicating promptly on progress, and handling customers with professional attitude for all support queries and requests.

Tags:

02 Ιουλ
Αθήνα [Νιανιούρη]

Ιδιωτική σχολή στο Αιγάλεω, αναζητά γραμματέα με προϋπηρεσία στην εκπαίδευση για 4ωρη πρωινή απασχόληση, με τις εξής αρμοδιότητες: γραμματειακή και τηλεφωνική υποστήριξη, διοικητική υποστήριξη διεύθυνσης, τήρηση και παρακολούθηση μητρώων σπουδαστών...

... οργάνωση εκπαιδευτικών διαδικασιών, προώθηση προγραμμάτων.
Προσόντα: πτυχιούχος-α ΑΕΙ ή ΤΕΙ σχετικών ειδικοτήτων, με γνώση Αγγλικών και άριστο χειρισμό Microsoft Office (όλες τις λειτουργίες). Επιπλέον προσόν θα θεωρηθεί η γνώση χειρισμού Softone ή αντίστοιχου εμπορικού προγράμματος.
Απαραίτητη η αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email.

Tags:

02 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Alfa Beta is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis.  Alfa Beta Vassilopoulos is one of the largest retail chain with 300 Super Markets, 15 Cash & Carry, 161 franchise stores and over 14 000 employees.   Position Requirements Provides support and guidance to Store Managers, Supervisors and employees regarding...

... HR-related and employees’ issues 
Participates in Hiring Process for stores (Recruitment, evaluation and selection of suitable candidates)
Manages the overall HR processes of new hires, internal transfers and resignations
Ensures the implementation of health and safety rules at the workplace
Assists with various HR projects as required

Tags:

29 Ιουν
Πανελλήνια [Pixel]

Drone Pilot (Photographer/Videographer ) Pixel Holiday is looking for a Drone Pilot with experience of videography/ photography to take videos / photos of guests in Hotels and Water Parks in Crete. Qualifications Required • Excellent communication skills • Flexibility with schedule • English Language We offer: Accommodation Salary plus bonus Professional equipment Training courses Job uniform

28 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

APIVITA is a pioneering Greek company that has been producing innovative natural cosmetics since 1979. APIVITA products provide safe and effective care protection and natural beauty solutions for the face, body and hair, derived from bee products and the powerful Greek flora. APIVITA since 2017 is a company of the PUIG Group and has a worldwide distribution, including a subsidiary in Spain, APIVITA SPAIN, and presence in 12 countries such as Hong Kong, Cyprus...

... Romania, Belgium, Netherlands, Portugal, Ukraine, Croatia, Bulgaria, Latvia, United Kingdom, Hungary and Italy. In APIVITA we share a vision for sustainable development with the utmost respect and love for nature and mankind. We therefore seek people with an outstanding ability to communicate APIVITA’ s uniqueness, philosophy and values and effectively promote and sell its products and services.
 
Follow the link to find out more information: www.apivita.com
 
Job Purpose:
 
We are looking for a promising E-business Assistant to support our Global Communication team in enhancing our brand on the internet.
 
The job holder:


Administers company’s e-shop
Tracks and processes customer orders. Deals with customers complaints
Manages company’s blog
Creates, manages and maintains content online
Administers changes to the company websites such as adding new products, price changes, promotions and customer resources
Compile and report on product and sales data
Manages company’s newsletter

Tags:

26 Ιουν
Αθήνα [Dirigo]

DIRIGO is a fast growing company, operating in the boutique hospitality & events management sector. We are currently looking for a high-calibre candidate to join our Reservations’ Department, based in our head offices in Kifissia, Greece. In this role, you will be responsible for communicating with the clients and providing them the appropriate information, organizing the reservations, handling the O.T.A.s presence and supporting the sales and marketing...

... strategy of the luxurious hotels that we operate.
RESPONSIBILITIES
• Answering Phone Calls, taking messages and handling e-mail correspondence
• Handling and preparing reservations through emails and phone calls
• Organizing the reservations
• Delivering sales growth
• Handling the O.T.A.s presence
• Supporting the sales and marketing strategy
• Providing excellent customer service all times

QUALIFICATIONS
• Excellent comand of the English Language, an extra language would be a plus
• Excellent Communication skills and telephone manners
• Customer-friendly attitude
• Ability to work independently with minimum spervision
• Team player
• Reliable, dedicated work ethic

WHAT WE OFFER
• Competitive Salary
• Friendly environment
• Opportunity to grow your expertise through new Digital projects and operations.
If you are interested in this position please reply by sending us an updated CV in English and a recent photograph attached.
Interviews will take place in our headquarters in Kifissia.

Tags:

25 Ιουν
Αθήνα [Athens One Smart Hotel]

Ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Αθήνα, ζητεί να προσλάβει προσωπικό για το τμήμα Υποδοχής, καθώς και Β' Μάγειρες. Απαραίτητα Προσόντα: Προϋπηρεσία σε city hotel, καλή γνώση αγγλικών Η εταιρία προσφέρει: Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών. Βιογραφικά με φωτογραφία

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Company Profile Alfa Beta is one of the largest retail chain with 298 Super Markets, 16 Cash & Carry, 150 franchise stores and over 14 000 employees. Alfa Beta Vassilopoulos is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis. Position Requirements Prepares physical inventory results on a timely basis for...

... distribution to management. Presents the findings or translates the data into an understandable document by writing complex ideas in a structured, clearly and simple way
Works with large amounts of data, facts, figures, and analyses the data to find conclusions. Evaluates the numbers, trends, and data to come to new conclusions and interprets data and analyses results using statistical techniques
Performs daily, weekly & monthly analysis and presents findings where improvement areas are expected
Works closely with Managers or other Department Heads e.g. Stores & Commercial Operations in order to ensure data understanding and to provide business proposals and information needed
Supports planning team with relevant proposals
Maintains accounting controls by preparing and recommending policies and procedures

Candidate Profile

Master’s Degree in Finance, Accounting, Business Administration or any other relevant field
2-4 years of related work experience in a well-known Consulting Firm and/or in relevant areas of a large Greek or Multinational company
Fluency in English language, both written and spoken
Excellent knowledge of MS Office (especially excel) and statistical packages for analyzing datasets
Knowledge of SAP BW, MM/RETAIL/FICO is also an asset
Strong results and customer orientation
Advanced analytical skills with emphasis on numerical skills & data analysis
Very good planning and organizing skills, with emphasis on working under pressure
Very good communication skills
Teamwork and cooperation


Remuneration
The company offers a competitive remuneration package and excellent career prospects


Contact Details
On line quoting reference: (ref: INV_ANALYST)

Address: 81, Spaton Ave.
Zip code: 153 44
City: Gerakas – Attiki

All applications will be treated as confidential

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Company Profile Alfa Beta is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis. Alfa Beta Vassilopoulos is one of the largest retail chain with 300 Super Markets, 15 Cash & Carry, 157 franchise stores and over 14 000 employees. Position Requirements The position of Information Security GRC Consultant EU is a...

... position within the Ahold Delhaize Global Support Office Information Security organization, ensuring regional GRC (Governance, Risk and Compliance) and Awareness related projects successful delivery.

More specifically, the job holder:

Supports the Head of Compliance, Policy, Awareness & Risk in the development of Information Security strategic plans and defining the tactical initiatives necessary to achieve strategic goals related to information security in the respective country
Ensures that all external information security requirements for the external legal and regulatory mandates are embedded in the IS Control Framework
Ensures a strong understanding of potential IS risks and threat landscape
Records risk activities and issues in GRC tool, follows up on issues and reports assessment results and risk ratings to the appropriate level
Reviews periodically the risk process for continuous improvements in the process to ensure the most effective and efficient process is implemented
Analyzes business requirements and determines overall training strategy
Develops and deploys training programs to address security violations, industry trends, and updates in regards to laws, regulations, policies, and business processes
Maintains the IS policy framework, ensuring ongoing accuracy and applicability
Identifies new business requirements or industry trends, analyzes business impact, and makes policy framework adjustments when necessary
Drafts and gains approval for new IS policies, standards, procedures and guidelines


Candidate Profile

Bachelor’s and Master’s degree in Information Technology, Audit, Business Administration or any other relevant field. Relevant certifications in IS domain will be considered an asset
2-5 years relevant experience in Information Security or IT audit function
Excellent command of English language, both written and spoken
Excellent knowledge of MS Office
Strong results orientation to achieve goals
Flexibility and adjustability in a multinational environment
Advanced communication skills, including strong presentation skills
Advanced interpersonal skills and teamwork
Traveling up to 15% depending on the nature and the duration of the assigned projects/work


Remuneration

The company offers a competitive remuneration package and excellent career prospects within an international retail environment.

Contact Details
On line quoting reference: (ref: IS_2019)

Address: 81, Spaton Ave.
Zip code: 153 44
City: Gerakas – Attiki

All applications will be treated as confidential

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Company Profile Alfa Beta is one of the largest retail chain with 298 Super Markets, 15 Cash & Carry, 152 franchise stores and over 14 000 employees. Alfa Beta Vassilopoulos is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis. Position Requirements The Finance Business Partner, is a member of the Finance Team...

... supporting the day-to-day operation of the Business Development Department and acting as an integrated member of the Business Development team. He/She is responsible for reporting, measuring and contributing to the business plans, drives the planning cycle, challenges the operations on how to improve performance and follows up on projects and strategic initiatives.

More specifically:
• Helps in the development of the BD Department strategy from the finance perspective, acting as finance partner to the business, providing adequate management information for decision making and building together with the Investment Analysis Department business cases and investment analysis
• Supports, challenges and helps to develop reliable forecasts and budgets prior to formal reviews by the leadership team
• Monitors and reviews the pipeline of stores, the investment proposals and real estate deals, the progress of CAPEX and OPEX spending against budget and forecasts, the suppliers’ and constructors’ evaluation, the payments for real estate certifications of constructors or developers based on the company’s credit policy
• Develops tools for the effective target setting and monitoring of the BD department, including timetables, CAPEX, OPEX, sales performance of new/remodeled stores etc (contract management, CAPEX forecasting, future locations mapping etc)
• Assists with analysis and insights the target setting for tenderings of services and products procured by any method (Not For Resale or not)
• Ensures the maintenance of right processes, policies and controls according to the risk & control framework


Candidate Profile
• Master’s Degree in Engineering, Finance, Business Administration or any other equivalent
• At least 5 years of experience in a large Greek or Multinational company preferably in the FMCG, Construction or Retail industry. Experience in similar role will be considered a strong asset
• Excellent command of English language, both written and spoken
• Excellent knowledge of MS Office with emphasis on Excel. SAP and Hyperion knowledge will be considered an asset
• Technical understanding and good knowledge of the business & processes of Finance and Business Development Department
• IFRS knowledge regarding business development related standards
• Strong analytical skills and understanding of numerical data
• Results orientation, accountability and resourcefulness
• Advanced communication & interpersonal skills, ability to build network & partnerships
• Strong multi-tasking and organizing skills
• Flexibility and adaptability to changing circumstances & multicultural environment

Remuneration
The company offers a competitive remuneration package and excellent career prospects


Contact Details
On line quoting reference: (ref: FBP_BD)

Address: 81, Spaton Ave.
Zip code: 153 44
City: Gerakas – Attiki

All applications will be treated as confidential

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 158 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Απαιτήσεις Θέσης

Ο κάτοχος της θέσης:

Σχεδιάζει, διαμορφώνει και υλοποιεί τη σύνθεση της ποικιλίας των προϊόντων της κατηγορίας ευθύνης του με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών
Παρακολουθεί και επεξεργάζεται στοιχεία που αφορούν στις τάσεις της αγοράς, καταναλωτικές συνήθειες, μερίδια κατηγορίας, με σκοπό να εισάγει νέα προϊόντα και καινοτομίες
Σχεδιάζει, διαμορφώνει και υποβάλει για έγκριση το επίπεδο τιμών των προϊόντων, στο πλαίσιο της τιμολογιακής στρατηγικής της εταιρίας
Παρακολουθεί την πορεία επίτευξης των στόχων των προϊόντων (ιδιωτικής και μη ετικέτας) στις κατηγορίες ευθύνης του, όσον αφορά στις πωλήσεις, την κερδοφορία, το μερίδιο αγοράς, συμβάλλοντας στην επίτευξη των προϋπολογισμένων οικονομικών μεγεθών
Μελετά τα στοιχεία που αφορούν στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και προτείνει τη βελτίωση των υπαρχόντων και την ανάπτυξη νέων, ώστε να επιτυγχάνεται η εμπορική τους ανταγωνιστικότητα
Ενημερώνεται αναφορικά με τα διαθέσιμα αποθέματα των προϊόντων της κατηγορίας ευθύνης του και φροντίζει για τον έγκαιρο ανεφοδιασμό τους
Διαμορφώνει και συντηρεί τα πλανογράμματα των προϊόντων, συνεργαζόμενος με τα τμήματα Merchandising και Marketing, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομοιόμορφη εικόνα και η εταιρική εμπορευματική πολιτική
Σχεδιάζει το πλάνο των προωθητικών ενεργειών για τα προϊόντα της κατηγορίας ευθύνης του, χρησιμοποιώντας όλα τα προωθητικά εργαλεία, με σκοπό να συμβάλλει θετικά στα εταιρικά αποτελέσματα
Διοικεί την ομάδα ευθύνης του, συντονίζοντας και ελέγχοντας τις ποικίλες εργασίες και μεριμνά για την κατάλληλη εκπαίδευση, ενημέρωση και παρακίνησή τους


Προφίλ Yποψηφίου

Πτυχίο ΑΕΙ σε έναν από τους παρακάτω τομείς: Marketing, Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Εμπειρία τουλάχιστον 5 έτη σε αντίστοιχη θέση σε εταιρία FMCG, Wholesale ή/και Retail (κατά προτίμηση τροφίμου) ή σε κομμάτι Product Management, σε αντίστοιχο επίπεδο
Αριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Office
Επιχειρηματική αντίληψη και στρατηγική σκέψη
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην επίτευξη στόχων
Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες & ικανότητα διαπραγμάτευσης
Ηγεσία ομάδας, εκπαίδευση και καθοδήγηση
Προγραμματισμός & οργάνωση με έμφαση στη διαχείριση πολλαπλών θεμάτων και τη διαχείριση χρόνου
Ομαδικότητα και συνεργασία


Πακέτο Αποδοχών
Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση, επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα on line σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «CMBC_2019».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 44
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.