Αγγελίες εργασίας για office. Ξεκινήστε καριέρα office στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 84 αγγελίες.
18 Ιουν
Χαλκίδα [ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε.]

Η Εταιρεία μας , στα πλαίσια της συνεχούς ανάπτυξής της, δημιουργεί νέες θέσεις εργασίας και αναζητά: BΟΗΘΟ ΛΟΓΙΣΤΗ Απαραίτητα προσόντα • Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ λογιστικής ή σχετικής οικονομικής κατεύθυνσης • Προϋπηρεσία 5-8 χρόνια ως λογιστής - βοηθός λογιστή...

... με εμπειρία στην τήρηση βιβλίων Γ' Κατηγορίας
• Προχωρημένες γνώσεις υπολογιστών και διαχείρισης λογιστικών προγραμμάτων
• Άριστη γνώση των προγραμμάτων MS Office (ιδίως MS Excel)
• Άριστη γνώση αγγλικών
• Ευελιξία, προσαρμοστικότητα και ομαδικό πνεύμα
• Οργανωτικότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
• Ικανότητα τήρησης χρονοδιαγραμμάτων
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για άνδρες υποψήφιους.

Περιγραφή Θέσης
• Η θέση ανήκει στην Οικονομική Διεύθυνση και αναφέρεται στον προϊστάμενο Λογιστηρίου. Κύρια Καθήκοντα
• Καταχώρηση εγγραφών Γενικής-Αναλυτικής λογιστικής, συμφωνίες λογαριασμών
• Διαχείριση λογιστικών εργασιών του λογιστηρίου της εταιρίας - έλεγχος και καταχώριση τιμολογίων, αγορών, δαπανών, εισπράξεις και πληρωμών (καταχωρήσεις στο σύστημα)
• Συμφωνία πελατών - προμηθευτών και τραπεζών
• Ορθή σύνταξη των πάσης φύσεως οικονομικών καταστάσεων
• Επικοινωνία με πελάτες της εταιρίας
• Παροχή βοήθειας και εμπεριστατωμένης πληροφόρησης στα στελέχη της εταιρίας
• Έλεγχος και καταχώρηση κινήσεων τραπεζικών λογαριασμών, καρτών κλπ
• Εγγραφές κλεισίματος
• Δηλώσεις εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων
Προσφέρουμε
• Επαγγελματικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
• Δυνατότητες εξέλιξης μέσω συνεχούς εκπαίδευσης (on/off the job training)
• Ελκυστικό πακέτο αποδοχών με πλήρη ασφάλιση
• Προοπτικές εξέλιξης σε ένα οργανωμένο περιβάλλον

Εάν η δημιουργική εργασία μέσα στα πλαίσια μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης επιχείρησης αποτελεί για σας επαγγελματική πρόκληση, τότε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα υπόψιν Δ/νσης Ανθρωπίνων Πόρων στο παρακάτω email,
Ακολουθήστε μας στο: Facebook, Twitter
Τηλ.: 2221045012 Fax:2221 0 42010

Σημείωση :
Σύμφωνα με τον Γενικό Κανονισμό Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων (GDPR), σας γνωστοποιούμε ότι τα αρχεία με τα βιογραφικά που μας αποστέλλετε θα τα διατηρούμε και θα τα επεξεργαζόμαστε μόνο για τον σκοπό πιθανής κάλυψης θέσης εργασίας σε επιχείρηση του ομίλου μας και μετά το πέρας ενός έτους θα καταστρέφονται.
Με την αποστολή του βιογραφικού σας αυτομάτως συναινείτε στην παραπάνω πολιτική διατήρησης και επεξεργασίας των προσωπικών σας στοιχείων.

Tags:

17 Ιουν
Χαλκίδα [ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε.]

Η Βιομηχανική και Πτηνοτροφική Επιχείρηση ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε. με έδρα τη Χαλκίδα ζητεί: ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ (SALES SUPPORT) στην περιοχή Πούρνος Ευβοίας ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: • Διαχείριση και ανάπτυξη συγκεκριμένου πελατολογίου λιανικού εμπορίου Super market (Μεγάλων...

... Αλυσίδων), επαφή και υλοποίηση των στόχων και της συμφωνίας ανά πελάτη (Retail & Ho.Re.Ca), Χονδρεμπόρους, Cash & Carry και Εταιρικών Πελατών ( Key Αccounts)
• Εξυπηρέτηση Πελατών
• Συμμετοχή στην διαμόρφωση των προσφορών, σχεδιασμός ενεργειών (προβολών, extra ενεργειών στο κατάστημα)
• Δημιουργία και επίτευξη εμπορικών στόχων – reporting
• Εφαρμογή της εταιρικής πιστωτικής πολιτικής
• Σωστή εκτίμηση για τα μεγέθη και τις εξελίξεις της αγοράς
• Ανάπτυξη καλών σχέσεων με όλους τους πελάτες, δημιουργία αποτελεσματικού customer service.
Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ:
• Πτυχίο ΑΕΙ οικονομικών επιστημών– μεταπτυχιακός τίτλος επιθυμητός
• Άριστος χειρισμός Η/Υ σε περιβάλλον MS Office, ERP/SAP & Internet
• Άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας και λογισμικού Εμπορικής Διαχείρισης.
• Προϋπηρεσία 2-5 ετών στις πωλήσεις D2D, Β2Β, Β2C - εμπειρία στο χώρο των τροφίμων FMCG, HORECA
• Διάθεση και ενθουσιασμός για επίτευξη στόχων μέσα στα πλαίσια ενός εξαιρετικά απαιτητικού περιβάλλοντος
• Πολύ καλές επικοινωνιακές ικανότητες, επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά
• Σημαντική η εντοπιότητα ή η δυνατότητα μετεγκατάστασης
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τις ικανότητες και σταθερή αμοιβή
Εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης

Εάν η δημιουργική εργασία μέσα στα πλαίσια μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης επιχείρησης αποτελεί για σας επαγγελματική πρόκληση, τότε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα υπόψιν Δ/νσης Ανθρωπίνων Πόρων, στο παρακάτω email.
Τηλ.: 2221045012 Fax:2221 0 42010

Tags:

15 Ιουν
Μαρκόπουλο [Μαρκόπουλος Μαρκος]

Υπάλληλος γραφείου πολύ καλή γνώση του Msoffice, του Softone και αγγλικων.

14 Ιουν
Θεσσαλονίκη [HRAnagnostopoulouAnna]

Γραμματέας Διοίκησης Εάν σας ενδιαφέρει να εργαστείτε εντός ενός μεγάλου και δομημένου οργανισμού πολυεθνικής εμβέλειας, σε μια θέση υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών ως Γραμματέας Διοικητικής Ομάδας με μεγάλες δυνατότητες επαγγελματικής και προσωπικής...

... εξέλιξης, τότε αυτή η θέση είναι για εσάς!
Αρμοδιότητες και καθήκοντα:
• Διαχείριση, συντονισμός και έλεγχος της ατζέντας τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων συνεδριάσεων, συναντήσεων και ταξιδιών
• Account Management Υποστήριξη.
• Διοργάνωση των εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων τής Διοίκησης, διασφαλίζοντας τη σωστή και έγκαιρη λειτουργία όλων των απαραιτήτων που απαιτούνται, π.χ. αίθουσα συνεδριάσεων, εξοπλισμός, παρουσιάσεις, προετοιμασία ημερήσιας διάταξης
• Προετοιμασία των συνεδριάσεων του διοικητικού συμβουλίου και των γενικών συνελεύσεων, καθώς και των εταιρικών εκδηλώσεων
• Παροχή γραμματειακής υποστήριξης κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων τής Διοίκησης
• Παροχή εκτελεστικής και διοικητικής υποστήριξης τής Διοίκησης
• Επικοινωνία με εξωτερικούς φορείς για τη διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων και θεμάτων τής Διοίκησης
• Διοργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων, του ξενοδοχείου, ενοικιάσεων αυτοκινήτων, χρονοδιαγραμμάτων συναντήσεων κατά τη διάρκεια ταξιδιού
• Παρακολούθηση και ανταπόκριση στις εισερχόμενες επικοινωνίες στο γραφείο τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου
• Σύνταξη εκθέσεων και παρουσιάσεων υψηλής ποιότητας
Ακαδημαϊκό υπόβαθρο, εμπειρία και γνώσεις:
• Πτυχίο ΑΕΙ /TEI Οικονομικών σπουδών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή παρεμφερές αντικείμενο
• Άριστη γνώση Αγγλικών απαραίτητη (προφορική και γραπτή επικοινωνία), επιθυμητή η γνώση και άλλων γλωσσών
• Άριστη γνώση Η/Υ Ms Office: Ειδικά Excel Power User
• Εμπειρία χρήσης ERP / CRM
• Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση μεγάλων / πολυεθνικών οργανισμών


Προσωπικά χαρακτηριστικά / ικανότητες:
• Άριστες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
• Αυτοπεποίθηση «μπορώ να το κάνω» στάση .
• Άριστη επικοινωνία
• Υψηλό EQ
• Ικανότητα να διαχειρίζεται απαιτητικές καταστάσεις με μηδενική καθοδήγηση.
• Διάθεση συνεργασίας και ομαδικότητα
• Αναλυτική ικανότητα
• Προσοχή στη λεπτομέρεια
• Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
• Εχεμύθεια και διακριτικότητα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
• Ικανότητα διαχείρισης πολλών πραγμάτων ταυτόχρονα και κρίσεων

Παροχές:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Υψηλό επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας

Tags:

13 Ιουν
Θεσσαλονίκη [i-CON.SHARE]

Η i-CON.SHARE, εταιρία υπηρεσιών γεωργικών επιχειρήσεων, η οποία κυριαρχεί στην αγορά αγρονομικών υπηρεσιών στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενδιαφέρεται να προσλάβει: Γεωπόνο με έδρα τη Θεσσαλονίκη Απαραίτητα προσόντα: Πτυχίο Γεωπόνου Άριστη...

... γνώση της Αγγλικής γλώσσας
Άριστη γνώση Η/Υ (MS Office κλπ.)
Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου
Δυνατότητα ταξιδιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
Άριστη ικανότητα επικοινωνίας και παρουσιάσεων
Επαγγελματικό προφίλ
Ηλικία έως 35 ετών

Επιθυμητά προσόντα:

Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών
Γνώσεις digital marketing (social media κλπ.)
Δεξιότητες στην οργάνωση
Μεθοδικότητα και ευελιξία

Προσφέρονται:

Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης
Δυνατότητα συνεχούς εκπαίδευσης

Tags:

12 Ιουν
Αθήνα [SUNEL ENERGY]

Πολυεθνική Τεχνική-Κατασκευαστική Εταιρία, (Πειραιά) επιθυμεί να προσλάβει άμεσα: Μηχανικός Γραφείου / Έργου (Office /Field Engineer) Αρμοδιότητες: • Μελέτη και Σχεδιασμός ολοκληρωμένων Φ/Β έργων • Εκπόνηση Ενεργειακών μελετών και προσομοιώσεων παραγωγής • Δημιουργία...

... και παρακολούθηση λίστας υλικών (BOM) και συντονισμός παραγγελιών
• Έρευνα αγοράς και εύρεση προμηθευτών υλικών και εξοπλισμού
• Υποστήριξη σε μηχανικούς πωλήσεων
• Δυνατότητα ταξιδιών
Επιθυμητά προσόντα:
• Απόφοιτος ΑΕΙ, ΤΕΙ, (τμημάτων ηλεκτρολογίας, ηλεκτρονικής, ηλεκτρολόγων μηχανικών, τμήμα μηχανολόγων και παρεμφερών σχολών)
• Εμπειρία σε μελέτη, σχεδιασμό και κατασκευή Φ/Β έργων (μικρής και μεγάλης κλίμακας)
• Πολύ καλή γνώση σχεδιαστικών προγραμμάτων (AutoCAD, PVSYST κτλ)
• Γνώση Η/Υ και MS Office- Power Point
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
• Επαγγελματική συνέπεια, οργάνωση και μεθοδικότητα
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση 2έτη ελάχιστο θα προτιμηθεί
Η εταιρία προσφέρει:
• Άριστο περιβάλλον εργασίας
• Σύμβαση αορίστου χρόνου
• Σταθερό μηνιαίο μισθό
• Διαρκή εκπαίδευση και επιμόρφωση
• Προοπτικές εξέλιξης

Tags:

11 Ιουν
Μύκονος [PRIVEON MYKONOS PREMIUM SERVICES]

Traffic office staff (Γραφείο Κίνησης) - Summer Season 2019 - Mykonos (Job nr 002) Candidate’s profil  Certified English language (good to very good knowledge required) in an excellent communication level Use of microsoft tools, basic operating programs, social media and web At least Lyceum Graduation Ability to work under pressure - Endurance and very good stress management Night Shifts Excellent level of stree resistaqnce...

... and prioritizing
 
Good knowledge of the island of Mykonos (areas-hotels-business)

Excellent level of communication verbally and in writing

Customer-oriented

 Excellent hierarchy of tasks and crisis management

 Clean criminal record

 Professional consciousness

 Positive personality

 Disciplined

 Team Spirit

 Perfectly crafted presentations at work and generally impeccable hygiene at work

 Impeccable behavior

 Past experience in the field is not necessary but desirable in the field of tourism

 Benefits

Fixed salary consistently on payroll

Stable and pleasant working environment

Accomodation is offered to non-residents of Mykonos

Possibility to prepare meals in the resort

Corporate discount in restaurants

If you wish and you are ready to join a dynamic team, please send us your CV to: priveonmykonos@gmail.com marking to the subject of the email 002 + your last name. A recent photo must be attached to the CV.

Tags:

11 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Our client is an innovative Greek pharmaceutical company that wishes to employ 2 Regulatory Affairs professionals at the level of Senior Officer and Officer respectively.   Coordinates and participates in preparation of different types of regulatory submissions (e.g. dossier, variations, and scientific advice submissions) to competent authorities worldwide for approved and developmental products. Contributes to and implement, execute the filing plan for...

... relevant countries.
Preparation of registration files (Centralized, Decentralized, Mutual and National procedures)
Communication with public authorities regarding new registrations, variations and renewals as well as monitoring of labeling and packaging issues, ensuring adherence to legal requirements. 
Conducts proper assessments in order to anticipate questions and critical issues.
Reviews and updates CMC (chemical-manufacturing control) data.
Monitors and evaluates the impact of the local legislation changes of each country on business activities and guarantees organization readiness to address them proactively and aligns local regulatory affairs goals to strategic functional objectives.
Prepares and ensures regulatory submissions are made on time and meet company’s corporate and local regulatory requirements.

Tags:

11 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στο κέντρο της Αθήνας και πελάτες Β2Β όσο και B2C, επιθυμεί να προλάβει Customer Service Representative. Τα καθήκοντα της θέσης εργασίας: Εξασφάλιση της απρόσκοπτης καταχώρησης των παραγγελιών καθημερινά. Ευθύνη της έκδοσης παραστατικών...

... και διαφόρων reports που στοχεύουν στην ενημέρωση των πελατών.
Καθημερινή επικοινωνία με πελάτες της εταιρίας τηλεφωνικά προκειμένου να διερευνήσουν αν έμειναν ευχαριστημένοι από το προϊόν και τον τρόπο παράδοσης.
Προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες που επισκέπτονται τους χώρους της εταιρίας.
Συνεννόηση/ Επικοινωνία με το λογιστήριο, τον αρμόδιο πωλητή και το τμήμα της αποθήκης για την καλύτερη διεκπεραίωση των παραγγελιών των πελατών.
Χειρισμός των παραπόνων πελατών ώστε να αποτελούν ευκαιρία και αφορμές για νέες πωλήσεις.

Προσόντα των κατάλληλων υποψηφίων:
Να γνωρίζουν να χρησιμοποιούν άριστα την ελληνική γλώσσα
Σπουδές ή γνώσεις σχετικές με εξυπηρέτηση πελατών θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα.
Ευχέρεια στη χρήση Η/ Υ: MS OFFICE.
Πολύ καλή γνώση και διαχείριση της αγγλικής γλώσσας (τουλάχιστον επιπέδου Lower) σε γραπτό και προφορικό επίπεδο

Επιθυμητά χαρακτηριστικά των κατάλληλων υποψηφίων:
Να διαθέτουν επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες, αποδοτικότητα σε συνθήκες πίεσης.
Να έχουν ευελιξία και να μπορούν να ελιχθούν σε καταστάσεις που ξεφεύγουν από τα προγραμματιζόμενα.
Εργατικότητα και μεθοδικότητα, με αίσθηση ευθύνης και συνέπειας σε σχέση με όλα τα τμήματα της εταιρείας και φυσικά με τους πελάτες.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

10 Ιουν
Αθήνα [Actionline]

Η ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού, αναζητά άτομα για λογαριασμό μεγάλου Ασφαλιστικού Οργανισμού, στην Αθήνα. Αρμοδιότητες: • Τηλεφωνική διαχείριση πελατών του ασφαλιστικού οργανισμού σχετικά με τα ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες • Επίτευξη...

... υψηλής ποιότητας εξυπηρέτησης πελατών με σκοπό τη δημιουργία μακροπρόθεσμων πελατειακών σχέσεων

Προσόντα:
• Απαραίτητη πιστοποίηση (Αντ)ασφαλιστικών Διαμεσολαβητών Επιπέδου Α. Τράπεζα Της Ελλάδος
• Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
• Πτυχίο Α.Ε.Ι. / Τ.Ε.Ι. / Ι.Ε.Κ. (ιδανικά με κατεύθυνση σε ασφαλιστική επιστήμη)
• Άριστη γνώση Η/Υ και προγραμμάτων MS Office
• Καλή γνώση αγγλικής γλώσσας

Παροχές:
• Σταθερός μηνιαίος μισθός και ασφάλιση
• Συνεχής εξέλιξη και επιμόρφωση
• Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.

Tags:

07 Ιουν
Αθήνα [FOS PLUS]

Εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο της ενέργειας, με έδρα την Αθήνα, στο πλαίσιο ανάπτυξης της παρουσίας της στην Ελληνική αγορά, αναζητά άτομο για τη στελέχωση του τμήματος Operations (Back Office). Απαραίτητα προσόντα: • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ. • Προτιμητέα πρότερη...

... εμπειρία στον τομέα ενέργειας.
• Εμπειρία σε τμήμα Operations (Back Office) θα συνεκτιμηθεί.
• Άριστη γνώση MS Office.
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας.
• Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές, συντονιστικές και αναλυτικές ικανότητες.
• Ομαδικό πνεύμα.
• Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών.
• Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
• Φιλοδοξία για επαγγελματική εξέλιξη.


Το στέλεχος του Operations (Back Office) θα είναι υπεύθυνο για την εκτέλεση διαδικασιών και δραστηριοτήτων της εταιρείας στην αγορά ενέργειας.

Αναλυτικότερα:
• Έλεγχος/εισαγωγή στοιχείων/δεδομένων Πελατών, έλεγχος/εισαγωγή μετρητικών δεδομένων, τιμολόγηση στο λογισμικό σύστημα
ενέργειας και το CRM του λογισμικού.
• Επικοινωνία με φορείς ενέργειας.
• Επικοινωνία με πελάτες, συνεργάτες και Τρίτους.
• Επίλυση εκκρεμοτήτων του τμήματος (αιτημάτων πελατών, μετρητικών δεδομένων, τιμολόγησης, Τρίτων, κ.ο.κ.)
• Reporting και αρχειοθέτηση (filing, e-archiving, scanning).

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό σταθερό μηνιαίο μισθό.
• Εκπαίδευση και συνεχής εξέλιξη γνώσεων.
• Σύγχρονο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον.

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους στο παρακάτω email.

Tags:

07 Ιουν
Θεσσαλονίκη [Urban donkey]

We are looking for a Receptionist to manage our front desk 4 days per week and to perform a variety of administrative and clerical tasks. Working days : Sunday to Wednesday Timetable will be from 16:00 - 00:00 *Work experience as a receptionist required, front office representative or similar role *Familiar of booking systems *Good knowledge of english language is required

06 Ιουν
Αθήνα [Hrstrategy Human Resources]

Ο πελάτης μας, επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στο κέντρο του Χαλανδρίου, ζητά να προσλάβει 6ωρη Marketing Events Coordinator για πενθήμερη απασχόληση. Οι κατάλληλες υποψήφιες: - απόφοιτες σχολής Μάρκετινγκ / δημοσίων σχέσεων / επικοινωνίας - με άριστη γνώση αγγλικών -...

... με πολύ καλή γνώση Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)
- με προϋπηρεσία 3 ετών σε ανάλογα καθήκοντα
- διαθέτουν ανεπτυγμένη κοινωνικότητα

Η κάτοχος της θέσης:
- Εργάζεται επί πενθήμερο με ελαστικό ωράριο
- Επικοινωνεί με τους πελάτες ή συνεργάτες της εταιρίας
- Διαχειρίζεται καμπάνιες στα social media
- Συμμετέχει στη διοργάνωση και διεξαγωγή εταιρικών γεγονότων προβολής της εταιρίας

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε .

Tags:

05 Ιουν
Θεσσαλονίκη [Media Suite]

Η εταιρία Media Suite ζητά να προσλάβει Στέλεχος Υλοποίησης Εθνικών και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων με πλήρη απασχόληση. Αρμοδιότητες: Τα καθήκοντα της θέσης περιλαμβάνουν συντονισμό, διαχείριση και επίβλεψη υλοποίησης ευρωπαϊκών και συγχρηματοδοτούμενων...

... έργων, σύνταξη και υποβολή προτάσεων, παρακολούθηση προκηρύξεων Ευρωπαϊκών προγραμμάτων, αναζήτηση εταίρων, διατήρηση εταιρικών σχέσεων, συμμετοχή σε ταξίδια.

Απαραίτητα προσόντα:

Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
Πολύ καλή γνώση αγγλικής γλώσσας
Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία στη διαχείριση και υλοποίηση Ευρωπαϊκών Έργων
Πολύ καλή χρήση Η/Υ και των προγραμμάτων Microsoft Office
Δυνατότητα ταξιδίων

Επιθυμητά Προσόντα: Γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας

Η εταιρία προσφέρει: πλήρης απασχόληση, πενθήμερη εργασία, πλήρης ασφάλιση και μισθός αναλόγως των προσόντων.

Tags:

05 Ιουν
Θεσσαλονίκη [BEAUTY VELONAS]

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ: Η Beauty Velonas, είναι κορυφαία εταιρεία στον κλάδο ομορφιάς και μακιγιάζ με επώνυμα και ποιοτικά brands. Στο πλαίσιο της συνεχούς ανάπτυξης επιθυμεί να προσλάβει άτομο σε θέση Συμβούλου Πωλήσεων Χονδρικής με σκοπό την διεύρυνση πελατολογίου....

... Στόχος είναι η προσέγγιση και ικανοποίηση όλων των πελατών μας σε Ελλάδα και Κύπρο, παρέχοντας εξαιρετική εξυπηρέτηση και υπερβαίνοντας τις προσδοκίες τους. Η θέση έχει έδρα το κέντρο της Θεσσαλονίκης στα γραφεία που διαθέτει η εταιρεία.

Αρμοδιότητες:
- Έρευνα και ανάλυση των αναγκών των υπαρχόντων πελατών που θα του ανατεθούν.
- Προετοιμασία νέων προτάσεων / προσφορών. Συνεχής διεύρυνση πελατολογίου σε Ελλάδα και Κύπρο.
- Παραγγελιοληψία
- Μεγιστοποίηση πωλήσεων επιτυγχάνοντας τους στόχους του κάθε 3μήνου.
- Καθημερινή διατήρηση και ανάπτυξη της βάση πελατών – προοπτικών
- Επικοινωνία και εξυπηρέτηση πελατών μέσω τηλεφώνου και μέσω e-mail
- Δημιουργία αναφορών πωλήσεων και καταχώρηση τους σε CRM σύστημα
- Πάθος για το αντικείμενο της επιχείρηση και τα προϊόντα της
- Εμπορική αντίληψη και άνεση στην επικοινωνία
- Διασφάλιση ότι τόσο ο πελάτης όσο και οι συνεργάτες γνωρίζουν τις τρέχουσες επιχειρηματικές ενέργειες της επιχείρησης
- Συγκέντρωση και ανάλυση πληροφοριών ανταγωνισμού.

Απαραίτητα Προσόντα:
- Πτυχιούχος ανώτατης εκπαίδευσης
- Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 έτη σε ρόλο πωλήσεων B2B
- Πολύ καλή γνώση MS Office
- Γνώση ERP / CRM
- Πολύ καλή γνώση Αγγλικών
- Εμπορική αντίληψη, ισχυρή επικοινωνιακή και διαπραγματευτική ικανότητα
- Πνεύμα συνεργασίας, ομαδικότητας και ικανότητα εργασίας υπό πίεση
- Αναλυτική σκέψη και ικανότητα αποτελεσματικής αντιμετώπισης και επίλυσης προβλημάτων
- Υπευθυνότητα και συνέπεια
- Συνεχές ενδιαφέρον για εξέλιξη και ανάπτυξη στον χώρο των πωλήσεων

Η εταιρεία προσφέρει:
- Σύγχρονο και δυναμικό εργασιακό περιβάλλον
- Πλήρες πακέτο σταθερών αποδοχών
- Προοπτικές εξέλιξης εντός της εταιρείας σύμφωνα με ολοκληρωμένο σύστημα αξιολόγησης

Παρακαλούμε, προωθήστε το βιογραφικό σας (ΜΟΝΟ εφόσον συγκεντρώνετε τις παραπάνω προϋποθέσεις) μαζί με πρόσφατη φωτογραφία. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

04 Ιουν
Αθήνα [Actionline]

Η ACTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού αναζητά τον κατάλληλο υποψήφιο με όρεξη και πάθος για εργασία στον τραπεζικό τομέα, για λογαριασμό μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού στην Αθήνα. Ρόλος Θέσης Εργασίας • Σύνταξη συμβατικών...

... κειμένων, έκδοση εγγυητικών επιστολών, έλεγχος ορθότητας δεδομένων, έλεγχος εγκριτικών αποφάσεων
• Επικοινωνία με πελάτες και καταστήματα Τράπεζας Ελλάδος και Εξωτερικού
• Έλεγχος , παρακολούθηση και ενημέρωση αρχείων οικονομικών καταστάσεων
• Σύνταξη ημερησίων και μηνιαίων Reports
• Χρήση τραπεζικών συστημάτων

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Απόφοιτοι ανώτατης οικονομικής ή σχετικής κατεύθυνσης
• Τουλάχιστον 1 έτους εργασιακή εμπειρία σε τμήμα Λογιστηρίου ή τμήμα Προμηθειών εταιριών εξαγωγικού χαρακτήρα
• Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο
• Πολύ καλή γνώση Η/Υ και προγραμμάτων MS Office
• Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
• Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων υπό συνθήκες πίεσης με προσανατολισμό στο καλύτερο αποτέλεσμα

Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Συνεχής εκπαίδευση υψηλού επιπέδου σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους
• Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο jobs@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Executive Search & Selection θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.