Αγγελίες εργασίας για marketing. Ξεκινήστε καριέρα marketing στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 25 αγγελίες.
11 Δεκ
Θεσσαλονίκη [Όμιλος εταιρειών]

Ζητούνται άτομα για τηλεφωνικό μάρκετινγκ, από εταιρεία παροχής διαδικτυακών υπηρεσιών. Προοπτικές εξέλιξης στην εργασία, παρέχεται η εκπαίδευση και δυνατότητα για εξ' αποστάσεως εργασία. Απαραίτητη προϋπόθεση, τουλάχιστον 2.5 χρόνια εργασιακή εμπειρία...

...

Δεκτοί από όλη την Ελλάδα.
Αποστολή Βιογραφικού στο παρακάτω email.

Διεύθυνση: 9o χιλιόμετρο Θεσ/νίκης - Καβάλα,Δερβένι Τ.Κ 54500

Tags:

11 Δεκ
Θεσσαλονίκη [CITYCOM I.S.]

Digital marketing spelialist Απαραίτητα Προσόντα: Εμπειρία και άριστη γνώση GOOGLE ADWORS (Google shopping, remarketing etc) Εμπειρία και άριστη γνώση FACEBOOK ADS Εμπειρία και άριστη γνώση διαχείρισης λογαριασμών INSTAGRAM Δείγμα δουλειάς (portfolio) Επιθυμητά Προσόντα: Ικανότητα επικοινωνίας...

... , Γνώση βασικών εργαλείων marketing ,Ικανότητα προσαρμογής στα νέα προγραμματιστικά περιβάλλοντα, Γρήγορη εκμάθηση νέων τεχνολογιών, Δυνατότητα να εργάζεται εντός στενών χρονικών ορίων, Δυνατότητα ανάλυσης και γρήγορης επίλυσης ενός προβλήματος, Προσαρμοστικότητα και ομαδικό πνεύμα

Tags:

09 Δεκ
Θεσσαλονίκη [Vernicol S.A.]

Από τεχνική εταιρεία στα Διαβατά, ζητείται υπάλληλος γραμματειακής υποστήριξης/ τμήματος Προσφορών/Διαγωνισμών. Απαραίτητα προσόντα: 1. Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας 2. Επιπλέον γλώσσα επιθυμητή 3. Πτυχίο σε Διοίκηση / Οργάνωση/ Marketing 4. Εμπειρία...

... σε αντίστοιχη θέση
5. Εμπειρία σε δημοπρασίες/ διαγωνισμούς θα ληφθεί σοβαρά υπόψη.
6. Οργανωτικός χαρακτήρας, δυνατότητα προσαρμογής σε νέα και δυναμικά περιβάλλοντα, ευελιξία και καλή γνώση των απαιτήσεων της αγοράς.

Tags:

06 Δεκ
Θεσσαλονίκη [ARTSOUND AND LIGHTS]

Ζητείται Υπάλληλος για τη διαχείριση ηλεκτρονικού καταστήματος - Γραμματειακή Υποστήριξη από εμπορική εταιρεία στη Θεσσαλονίκη, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο το επαγγελματικού ήχου & εξοπλισμού. Αρμοδιότητες: Διαχείριση, συντήρηση και ανανέωση...

... ιστοσελίδας
Έλεγχος τιμών - καταχωρήσεις προϊόντων
Δημιουργία, διαχείριση και αποστολή ηλεκτρονικών δελτίων τύπου (email marketing campaigns)
Διαχείριση και υποστήριξη διαδικτυακής πλατφόρμας στα πλαίσια ερευνητικού έργου
Διαχείριση και ενημέρωση πληροφοριών σε μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Επεξεργασία φωτογραφιών και οπτικοακουστικού υλικού σε έντυπη και ηλεκτρονική μορφή
Ανάπτυξη και επεξεργασία έντυπου και ηλεκτρονικού υλικού για δημοσιοποίηση και προώθηση αποτελεσμάτων (αφίσες, newsletters, banners
Διαχείριση και ανανέωση λίστας επαφών
Ανάπτυξη, συντήρηση, έλεγχος και επίλυση προβλημάτων υπολογιστικών υποδομών και δικτύων
Διαχείριση προγράμματος μηχανογράφησης ERP
Γραμματειακή υποστήριξη - Τηλεφωνική επικοινωνία
Πωλήσεις B2B , B2C

Απαραίτητα Προσόντα:
Πτυχίο Πανεπιστημίου Πληροφορικής ή Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) ή Marketing, ΑΕΙ ή άλλου ισότιμου τίτλου της αλλοδαπής
Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ (word, excel, internet)
Γνώση προγραμμάτων διαχείρισης δεδομένων ( SQL κλπ)
Γνώση HTML5, CSS3
Υπευθυνότητα

Επιθυμητά Προσόντα:
Η εταιρία προσφέρει:
Ικανοποιητικός μισθός
Ασφάλιση
Προοπτικές εξέλιξης

Tags:

03 Δεκ
Αθήνα [ACTIONLINE]

We are looking for a qualified Sales Administrator to join our sales team and help us achieve our goals. You will serve as a point of contact for costumers with queries about products, orders and deliveries and provide support for sales representatives. Our ideas candidate is goal-oriented and has a deep knowledge of customer service. Responsibilities • Maintain an Accurate Database of Costumer and Information related • Process orders & paperwork...

... via e-mail or phone
• Check data accuracy in orders and invoices
• Contact details to obtain mission information or answer queries
• Liaise with Logistics to ensure timely deliveries and provide necessary documentation needed for export
• Maintain and update sales and costumer records
• Develop monthly sales reports
• Communicate import feedback from customers internally
• Ensure sales targets are met and report any deviations
• Stay up-to-date with new products and features
Requirements
• Exceptional written and oral knowledge of English
• Knowledge of French will be considered as an asset
• Proven work experience as a Sales administrator or Sales support agent
• Hands on experience with MS Office (MS Excel in particular)
• Have a strong eye for detail in order to accurately maintain a database of customer information
• Understanding of sales performance metrics
• Excellent organizational and multitasking skills
• Ability to work under strict deadlines
• Certification in Marketing, Sales or relevant field is a plus

Send your Cv at 4u@actionline.gr
Note: All applications will be treated under confidentiality. Only short-listed ca candidates will be conducted.

Tags:

03 Δεκ
Αθήνα [Develop Greece]

Είσαι UI/UX Designer, με άφθονη δημιουργικότητα, τόλμη και άριστες γνώσεις σε εργαλεία και εφαρμογές σχεδίασης; Ετοίμασε ένα δυναμικό portfolio και έλα να μας εντυπωσιάσεις! Ο Head UI/UX Designer της εταιρείας μας αναλαμβάνει τις εξής αρμοδιότητες: • Πραγματοποιεί τον...

... δημιουργικό (γραφιστικό) σχεδιασμό για:
- ενέργειες που αφορούν την παρουσίαση εταιρικής ταυτότητας (Branding) εταιρείας και πελατών (λογότυπα, επαγγελματικές κάρτες, αυτοκόλλητα, stationary, συσκευασίες, εφαρμογές κ.λπ.)
- ενέργειες που αφορούν την Inbound Marketing στρατηγική εταιρείας και πελατών (social posts, blog posts, newsletters, gifs, videos, e-books κ.λπ.)
- έντυπα μέσα (βιβλία, φυλλάδια, posters, flyers κ.λπ.)
• Εκτελεί κάθε στάδιο σχεδιασμού (user flows, wireframes, mockups, prototyping)
• Σχεδιάζει στοιχεία γραφικού περιβάλλοντος χρήστη (GUI), όπως μενού, καρτέλες, widgets κ.λπ.
• Αναλύει τα ευρήματα ερευνών ικανοποίησης χρηστών, σε συνεργασία με: Project Manager & Web Developers
• Εντοπίζει, προσδιορίζει και αντιμετωπίζει αποτελεσματικά προβλήματα σχετικά με το User Experience (π.χ. responsiveness)
• Σχεδιάζει microsites, landing pages, e-shops, εταιρικά websites, για κάθε διαθέσιμη συσκευή (mobile, tablet, desktop)
• Αποδίδει αποτελεσματικά το Information Architecture σε wireframes
• Σχεδιάζει μακέτες σύμφωνα με τις ενδεδειγμένες πρακτικές της εταιρείας, έχοντας πάντα ως γνώμονα το λειτουργικό design και το conversion rate
• Διενεργεί τον απαραίτητο έλεγχο για την αποτελεσματική απόδοση των γραφιστικών στοιχείων σε κάθε διαθέσιμη συσκευή (mobile, tablet, desktop)
• Κατέχει ηγετικό ρόλο στο τμήμα του, δίνοντας art directions στην ομάδα των υπόλοιπων Designers
• Συνεργάζεται στενά με την εκάστοτε ομάδα έργου (Digital Strategist, Project Manager, Content Writer, Designers, Web Developers)
• Αναζητά και προτείνει καινούργιες σχεδιαστικές πρακτικές και λύσεις

Για τη συγκεκριμένη θέση, κρίνονται ως απαραίτητα τα παρακάτω:
• Τουλάχιστον 3ετή σχετική εμπειρία
• Online portfolio
• Εκπαιδευτικό υπόβαθρο σχετικό με το Graphic/UI/UX Design
• Εις βάθος κατανόηση των UX & Graphic Design αρχών & μεθοδολογιών
• Κατανόηση των SEO & Digital Marketing standards
• Οξυμένη αντίληψη
• Κριτική σκέψη και δημιουργικότητα
• Οργανωτικές δεξιότητες
• Ευελιξία και ικανότητα για άριστη διεκπεραίωση εργασίας με ελάχιστη επίβλεψη
• Ομαδικό πνεύμα

Στην DevelopGreece, επικροτούμε:
• Την ανάληψη πρωτοβουλιών
• Την open-minded προσέγγιση
• Την καλλιτεχνική διάθεση

Tags:

02 Δεκ
Αθήνα [SIGMA MEDIA GROUP]

Γραμματεία επικοινωνίας - marketing - πωλήσεων Αρμοδιότητες: Τηλεφωνικές επικοινωνίες - αναζήτηση πληροφοριών marketing Απαραίτητα Προσόντα: Αγγλικά - Υπολογιστής Επιθυμητά Προσόντα: Ευφράδεια λόγου, άνεση στην τηλεφωνική επικοινωνία Η εταιρία προσφέρει: Μισθό...

... και ένσημα

Tags:

27 Νοε
Αθήνα [ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΜΙΛΟΣ]

Οικονομολόγοι – Marketing – management – Δημ. σχέσεις - Στελέχη Επενδύσεων - Τραπεζικοί. ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ. ΕΛΑΤΕ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΤΩΝ ΕΠΕΝΔΥΣΕΩΝ ! ! Διεθνής όμιλος με ΕΔΡΑ ΣΤΗΝ ΑΘΗΝΑ και δεσπόζουσα θέση στον τομέα Διαχείρισης Οικονομικού Κινδύνου επιθυμεί...

... να συνεργασθεί με φιλόδοξους και ικανούς υποψήφιους οικονομικής κατεύθυνσης ή Marketing ή Management ή Δημοσίων σχέσεων ή Τραπεζικούς, ή γνώστες επενδύσεων, που θα δραστηριοποιηθούν με τη διαχείριση επενδυτικών υπηρεσιών, μέσω κορυφαίων διαχειριστών παγκοσμίως, που διαχειρίζονται πάνω από 5 τρις ευρώ.

Καθήκοντα :
• Ανάπτυξη και διαχείριση πελατολογίου
• Καταγραφή οικονομικών κινδύνων και επενδυτικών αναγκών των πελατών
• Ανάλυση αναγκών, προσδιορισμός στόχων και επενδυτικές προτάσεις
• Δημιουργία προσωπικού χαρτοφυλακίου και παρακολούθηση της επένδυσης των πελατών

Παροχές :
• Εκπαιδευτική προετοιμασία για την απόκτηση επαγγελματικής πιστοποίησης από την Τράπεζας της Ελλάδος και την Επιτροπή Κεφαλαιαγοράς.
• Δια βίου κατάρτιση με εκπαιδευτικούς οργανισμούς και πανεπιστήμια, συμμετοχές σε συνέδρια .στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
• Πρόσβαση σε βάσεις δεδομένων και εργαλεία για στοχευόμενη προσέγγιση της αγοράς
• Ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών

Οι ενδιαφερόμενοι είναι σημαντικό να διαθέτουν :
• Πτυχίο Οικονομικής Κατεύθυνσης-Marketing-Management ή Δημοσίων σχέσεων ή Τραπεζικοί ή Γνώστες επενδύσεων
• Αποδεδειγμένο ενδιαφέρον για τις αγορές χρήματος & κεφαλαίου
• Επαρκή γνώση Η/Υ - Αγγλικής γλώσσας
• Ωριμότητα σκέψης - Πελατοκεντρική συμπεριφορά - Αποτελεσματικότητα

Αποστείλατε το βιογραφικό σας στο παρακάτω e-mail, υπόψη κ. Μαλλίδη.

Tags:

26 Νοε
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στο κέντρο του Χαλανδρίου, ζητά να προσλάβει Marketing Events Coordinator για πενθήμερη απασχόληση. Οι κατάλληλες υποψήφιες: - απόφοιτες σχολής Μάρκετινγκ / δημοσίων σχέσεων / επικοινωνίας - με άριστη γνώση αγγλικών - με...

... πολύ καλή γνώση Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)
- με προϋπηρεσία 3 ετών σε ανάλογα καθήκοντα
- διαθέτουν ανεπτυγμένη κοινωνικότητα

Η κάτοχος της θέσης:
- Εργάζεται επί πενθήμερο με ελαστικό ωράριο
- Επικοινωνεί με τους πελάτες ή συνεργάτες της εταιρίας
- Διαχειρίζεται καμπάνιες στα social media
- Συμμετέχει στη διοργάνωση και διεξαγωγή εταιρικών γεγονότων προβολής της εταιρίας

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

26 Νοε
Αθήνα [Persistence Marketing Group]

Νεοσύστατη εταιρεία που εδρεύει στον Πειραιά και δραστηριοποιείται στο χώρο του Marketing και των Πωλήσεων, αναζητά νέους-νέες για να στελεχώσει το τμήμα των Πωλήσεων. Προσόντα υποψηφίου - Καθήκοντα υποψηφίου: - Ανάπτυξη νέου πελατολογίου. -Έρευνα Αγοράς. -Παρακολούθηση...

... ανταγωνισμού.
-Καθημερινή επικοινωνία και επαφή με πιθανούς πελάτες για τους ανωτέρου σκοπούς.
-Καθημερινή συμμετοχή στην στρατηγική διαμόρφωσης της διαφημιστικής εκστρατείας.
-Καθημερινή παρακολούθηση σεμιναρίων με σκοπό την ανάπτυξη δεξιοτήτων και γνώσεων σε ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο εργασιακό περιβάλλον.

Η εταιρεία προσφέρει:
- άμεσο ξεκίνημα
-μισθό άνω του βασικού
-επαγγελματικά ταξίδια
-ευχάριστο-νεανικό περιβάλλον
-πλήρη εκπαίδευση

*Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη.

Tags:

26 Νοε
Αθήνα [Kaiken Marketing]

H εταιρεία μας, που δραστηριοποιείται στο χώρο του Μάρκετινγκ και των Πωλήσεων, αναζητά νέους/νέες για μόνιμη συνεργασία για το project εκπροσώπησης μεγάλης Μ.Κ.Ο. με αρμοδιότητες την οργάνωση, το συντονισμό και την υλοποίηση διαφημιστικής καμπάνιας. Ο ιδανικός...

... υποψήφιος θα έχει ευχάριστο και θετικό χαρακτήρα, θα διακρίνεται για τις επικοινωνιακές του ικανότητες, θα διαθέτει οργανωτικές δεξιότητες και θα είναι φιλόδοξος/-η.
Η εταιρεία παρέχει μεταξύ άλλων συνεχή και πιστοποιημένη εκπαίδευση, ευχάριστο περιβάλλον και δυνατότητα ταξιδιών.
Αν έχεις ο,τι χρειάζεται, κάνε αίτηση τώρα για να γίνεις μέλος μιας δυναμικά αναπτυσσόμενης ομάδας!

Tags:

26 Νοε
Αθήνα [ACTIONLINE]

Η Actionline, εταιρείας παροχής υπηρεσιών ανθρωπίνου δυναμικού, για λογαριασμό πελάτη της στα Βόρεια Προάστια της Αθήνας αναζητά Ε-ShopManager. Περιγραφή εργασίας: Ο ρόλος απαιτεί επαγγελματίες με διάθεση για εξέλιξη, που μπορούν να αντιληφθούν άμεσα την κουλτούρα...

... και τις αξίες τις εταιρίας και είναι διατεθειμένοι να βοηθήσουν στην υλοποίηση των στόχων που θέτει η διοίκηση.

Κύριες αρμοδιότητες:
Upload προϊόντων και φωτογραφιών του καταστήματος
Διαχείριση promotions και έλεγχος τιμών στο site
Διαχείριση social media του καταστήματος
Παρακολούθηση διαδικασιών φυσικού καταστήματος, ώστε να είναι σε κοινή στρατηγική και πολιτική το e-shop με το καταστήματα

Επιθυμητά προσόντα:
1 χρόνο εμπειρίας σε αντίστοιχη θέση
Γνώσεις digital marketing (social media, blogs, Google Analytics, Google Shopping Ads)
Άριστη γνώση MS Office
Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
Παροχές:
Ανταγωνιστικές αποδοχές
Πλήρης απασχόληση

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας www.actionline.gr ή μέσω e-mail στο 4u@actionline.gr.

Tags:

22 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a well established company in the hospitality industry, is searching for a Contact Centre Manager to be based in Athens. Global strategic management of both a virtual remote and office-based multi-channel Contact Centre team in addition to various customer service and e-commerce fulfilment projects. Supports the development and upon approval directs the accurate effective execution of all multi-channel inbound and outbound contact centre reservation...

... customer service and after sales functions, in order to ensure the provision of high-quality guest service to B2C and B2B customers in support profitable business growth. Global Contact Centre KPI setting, monitoring and reporting for main stakeholders. Provide administrative support and direction in the handling of escalated pre-departure customer service resolution, group reservations, commercial contract management and key commercial strategic/tactical campaign management.  
 
Position’s duties and responsibilities 

Proactive global management of inbound and outbound customer enquiries, including but not limited to telephone calls, chat and emails, aimed at providing high quality service and maximizing revenue through industry leading conversion levels.
Recruitment, management and development of the global Contact Centre and agents, providing support, guidance and on-the-job training to ensure that high standards of customer service are established and maintained, and accurate selling and servicing techniques are implemented, thus contributing to the maximization of revenue generation and guest satisfaction.
Identify, propose and implement upon consultation with IT and approval of the CCO new technology to improve contact centre effectiveness, experience and efficiency whilst ensuring legal and PCI compliance at all times. 
Prepares global reporting on Department’s productivity and performance by market/region of the world, reviews results, and identifies areas of improvement, designs, and implements mitigation actions, in order to ensure maximization of booked staterooms across multiple departure years.
Identifies, develops, implements and evaluates policies and procedures that improves operational efficiency and effectiveness of the global Contact Centre, including the most efficient and economic deployment of human and financial resources.
Develops, submits and upon approval implements the budget of the global Contact Centre, monitors its accurate execution, identifies cost saving opportunities and proposes corrective actions in case of deviations, in order to ensure compliance with pre-set targets and achievement of annual EBITDA.
Coordinates, coaches and motivates the global team, through the appropriate training, development, and performance management to ensure that colleagues have the appropriate knowledge, skills and support that will help them perform effectively and contribute to the achievement of the Department’s short and long-term objectives.
Coordinates with finance in Greece/Cyprus the processing of guest deposits/payments/refunds and other invoice processing/disputes.
Business development and marketing/e-commerce team support including but not limited to the handling, capture and follow-up of brochure orders and ensuring all opportunities are captured in Salesforce, RADAR or any other CRM environment.
Provide and arrange for strategic coaching and leadership to global Contact Centre agents to improve intra team communication and performance, and other training support as required i.e. product training, customer service skills training, etc.
Implement and improve team workflow communication tools to ensure information symmetry and enhance support for daily decision making
Create, manage and report on global contact centre incentive plans aligned to strategic goals. 
Lead or participate in special projects providing technical, business insights and recommendations
An active participant and contributor to the Commercial Committee whilst managing other business duties/projects as required and assigned
Encourage and incentivize pre-selling of additional revenue generating services i.e. Up-selling, , Special Occasion Packages; Travel Insurance, etc.
Create and manage the global staffing roster ensuring optimum service levels, global coverage and efficiency to achieve annual strategic business goals

Tags:

22 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a well established company in the hospitality industry, is searching for a Commercial Business Analyst to be based in Athens.   Job Purpose Manage, develop, and enhance meaningful reports, analysis, forecasts and insights from various data sources to support the commercial (Sales, Marketing & PR) teams. This position requires a person who is comfortable with servers, databases, SQL (Structured Query Language), and ETL (Extract, Transform, Load)...

... processes, as they will be responsible for managing multiple data sources, standardizing, and storing them appropriately in databases that they access. To be successful in this position, candidates will need to take ownership of the cleanliness, quality and timeliness of the data and resulting reports, and not merely shepherd it from one system to another. Workflows that are designed by the Analyst will be used widely to move and transform data, preparing it for reporting and further consumption by partners within commercial and hotel operations.
This role is also responsible for ensuring a close partnership with a broad set of business stakeholders to gain in-depth understanding of business strategy, processes, services, road map and the context in which the business operates. The individual will serve as an internal point of contact and key liaison between business and various external/internal stakeholders.

Tags:

19 Νοε
Αθήνα [HAPPY PEOPLE TEAM]

Happy People Team, an advertising company, is seeking to fullfil the position of Business Coordinator Duties • formulate, direct and coordinate marketing activities and policies to promote products and services, working with advertising and promotion managers • coordinate or participate in promotional activities or trade shows • presents drafts and ideas to clients • hire, train and supervise support staff required for events • supervise the...

... work of office to ensure adherence to quality standards, deadlines and proper procedures
• perform general office duties
• generate financial statements and facilitated accoount closing prosedures each month
• create periodic reports comparing budgeted costs to actual costs
• prepare and process payroll information
• prepare invoices, reports and other documents

Skills
• academics in business administration, communication or marketing
• proven work experience
• excellent verbal and written communications skills
• time management and organizational skills
• advanced in English
• team player

Tags:

18 Νοε
Θεσσαλονίκη [INFINITY]

Νεοσύστατη εταιρεία που ειδικεύεται στην παροχή συμβουλών και ολοκληρωμένων λύσεων σε θέματα Marketing για μεγάλους πελάτες που εκπροσωπεί, αναζητά για το γραφείο της στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, τον/ην κατάλληλο/η νέο/α υποψήφιο/α για τη θέση του Junior Marketing...

... Manager.

Προφίλ ιδανικού υποψήφιου:
• Ευχέρεια λόγου και ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
• Ικανότητα διοίκησης ομάδας
• Επαγγελματική παρουσία
• Άμεση διαθεσιμότητα

Από την εταιρεία παρέχεται:
• Περιβάλλον σύγχρονο, φιλικό και οργανωμένο
• Κορυφαία δωρεάν εκπαίδευση στον κλάδο από ικανά στελέχη
• Ευκαιρία για διάκριση και εξέλιξη σε μια δυναμική εταιρία στο χώρο του Marketing
• Ασφαλιστική κάλυψη ΙΚΑ, full time απασχόλησης

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά με τους υποψήφιους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Η τελική επιλογή θα γίνει κατόπιν προσωπικής συνέντευξης με τους υποψηφίους. Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην παρακάτω διεύθυνση.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.