Αγγελίες εργασίας για manager. Ξεκινήστε καριέρα manager στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 101 αγγελίες.
18 Ιουν
Πανελλήνια [Europe Language Jobs]

Europe Language Jobs is a fast-growing job board that is looking to hire someone to help them with the international Sales Department and assisting with different tasks. We have a very dynamic team and is always open to new ideas and possibilities. Europe Language Jobs currently provides service to candidates and companies throughout Europe, operating in 48 countries and over 33 languages. The areas where you will gain experience are: - Building...

... a network on LinkedIn
- Promote the activities of company on LinkedIn
- Acquisition of new customers
- Build good, long-term relationships with your customers
- Discuss the needs of your customers
- Make outbound calls to follow up on customers' demands
- Encourage your customers to post their job offers
- Advise your customers how to use Europe Language Jobs
- Inform your customers about the latest developments of the company services
- Identify sales opportunities and close deals
- Identify opportunities for cross-selling and upselling in order to increase revenues
- Analyze goals and strategy with the team
- Create new ideas and possibilities to help to develop the strategy
Requirements

Languages:
- Native level of Greek
- Proficiency level of English

Skills:
- You are a friendly and positive team player and willing to work in an international environment
- You are proactive, eager to learn and highly motivated
- You are results-driven
- You want to develop a career in business
- You have previous relevant experience in sales / account management (customer service, shop etc.), you are not afraid to pick up the phone and you are results-driven.
- You are passionate about online business and the recruitment industry
- You are able to identify customer needs and you have
- You have excellent listening and communication skills
- You are curious and able to multitask.

Other:
- It is essential to be able to sign a collaboration agreement with a study center with which to formalize the internship
Offer

- International and friendly working environment
- Near the city center in Barcelona
- Working in a fast-growing company
- Paid online course (of your choice) in cooperation with EUDE
- Internship with credits recognition, pending the final compliance of the academic coordinator
- Working hours: from Monday to Friday 09:00 – 18:00 and 1 free afternoon per week

Tags:

18 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries.   For our Operations in Greece we currently are looking for a Systems Requirement Analyst in order to strengthen our IT Development Department.   The jobholder...

... is responsible for:


Serving as the conduit between the customer community (internal and external customers) and the software development team through which requirements flow
Developing requirements specifications according to guidelines
Understanding software development lifecycle and payments processing
Taking part in sessions/ meetings in order to better understand business needs and be able to document them
Eliciting requirements using interviews, document analysis, requirements workshops, surveys, site visits, business process descriptions, use cases, scenarios, business analysis, task and workflow analysis
Translating business needs into functional and non-functional requirements for the IT organization, and manages changes to such requirements
Working in cooperation with various teams in the IT organization such as developers, architects test analysts and project managers
Performing additional job duties as required
Working on moderately complex projects with moderate to high breadth of responsibility

Tags:

17 Ιουν
Μαρκόπουλο [ΥΑΛΟΔΟΜΗ]

ΥΑΛΟΔΟΜΗ Όμιλος εταιρειών που εξειδικεύεται στο σχεδιασμό και την επεξεργασία υαλοπινάκων, στα πλαίσια της ραγδαίας ανάπτυξης των εργασιών του, ζητά να προσλάβει: Technical Support Engineer (κωδικός θέσης: HR-P2) (στο Μαρκόπουλο Αττικής) Απαραίτητα προσόντα και δεξιότητες -...

... Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Πελατοκεντρική αντίληψη
- Αντιληπτική ικανότητα και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
- Ικανότητα εστίασης στη λεπτομέρεια και δημιουργική σκέψη
- Άριστη διαχείριση χρόνου
- Ομαδικό πνεύμα και συνεργασία
- Δεξιότητες διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων
- Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ Μηχανολόγου Μηχανικού/ Μηχανικού Βιομηχανικού Σχεδιασμού ή παρεμφερές
- Τουλάχιστον 2 χρόνια προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, ιδανικά στον κατασκευαστικό κλάδο
- Άριστη γνώση προγραμμάτων 3D CAD/CAM/CAE
- Πολύ καλή γνώση αγγλικών (σε γραπτό και προφορικό λόγο)
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
- Γνώσεις κοστολόγησης και marketing
Επιθυμητά προσόντα και δεξιότητες
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών τεχνολογικής κατεύθυνσης
- Γνώση των τύπων και τεχνικών προδιαγραφών των υαλοπινάκων
- Ικανότητα κατανόησης της υφιστάμενης τεχνολογίας του υαλοπίνακα
- Γνώσεις επεξεργασίας υαλοπινάκων


Ο κάτοχος της θέσης:
- Έχει την ευθύνη για τη σύνταξη απλών ή σύνθετων προσφορών, την κοστολόγηση των προϊόντων, την έρευνα για την οικονομικά βιώσιμη παραγωγή, καθώς και την παραγωγή πρωτότυπων προϊόντων
- Εξυπηρετεί το τμήμα πωλήσεων όταν υπάρχει η ανάγκη και θα παρέχει τεχνική υποστήριξη και συμβουλές σε υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες της εταιρείας
- Ασχολείται με την επιμέλεια και παραγωγή όλων των σχεδίων καθώς και την παραγωγή ψηφιακών απεικονίσεων προϊόντων (3D Renderings)
- Βρίσκει λύσεις για σύνθετες κατασκευές
- Συνεργάζεται με τους project managers της εταιρείας
- Επικοινωνεί με τους πελάτες και θα συνεργάζεται με την παραγωγή ώστε να γίνονται διευκρινήσεις σχετικά με κατασκευαστικούς ή άλλης φύσεως περιορισμούς
- Μεταβαίνει στο εργοτάξιο στις περιπτώσεις σύνθετων προσφορών που απαιτούν εκτενέστερη μελέτη, για εκτίμηση της κατάστασης πραγματοποιώντας στη συνέχεια το σχεδιασμό και την κοστολόγηση
- Έχει υπό την επίβλεψή του συνεργείο τοποθετήσεων και θα προγραμματίζει τις τοποθετήσεις και τις επιμετρήσεις τηρώντας ημερολόγιο
- Επιβλέπει τα διάφορα έργα όταν υπάρχει η ανάγκη
- Η εταιρεία προσφέρει:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, άριστο περιβάλλον εργασίας, συνεχή εκπαίδευση και προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ στο παρακάτω email.

Tags:

17 Ιουν
Χαλκίδα [ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε.]

Η Βιομηχανική και Πτηνοτροφική Επιχείρηση ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε. με έδρα τη Χαλκίδα ζητεί: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ QUALITY ASSURANCE MANAGER στην περιοχή Πούρνος Ευβοίας Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α αναμένεται να διαθέτει: Απαραίτητα Προσόντα: • Πτυχίο ΑΕΙ...

... (Γεωπονία - Τεχνολογία Τροφίμων – Χημικός Μηχανικός, ή συναφές) - μεταπτυχιακές σπουδές στην Τεχνολογία Τροφίμων ή MBA θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόν
• Τουλάχιστον 3 –5 έτη εμπειρία σε εφαρμογή Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Ασφάλειας τροφίμων – επιθυμητά σε επίπεδο GFSI, θέματα νομοθεσίας και επισήμανσης τροφίμων, κλπ.
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Άριστες γνώσεις χειρισμού Η/Υ (επιθυμητή γνώση ERP/SAP)
• Πολύ καλές ικανότητες επικοινωνίας, ανάληψης πρωτοβουλιών & ομαδικό πνεύμα
• Ικανότητα ανταπόκρισης σε συνθήκες πίεσης χρόνου και διαχείρισης κρίσεων
• Διοικητικές, οργανωτικές και ελεγκτικές ικανότητες
• Ικανότητα διαχείρισης αλλαγών και συνεχούς βελτίωσης
• Αναλυτική σκέψη και πολύ καλή ικανότητα διαχείρισης αριθμητικών δεδομένων
• Σημαντικός παράγοντας η εντοπιότητα ή η δυνατότητα μετεγκατάστασης


Καθήκοντα Θέσης:

• Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης, την επικαιροποίησή του όποτε απαιτείται, παρακολουθεί την απόδοσή του και αναφέρεται σχετικά στη Διοίκηση, προτείνοντας βελτιώσεις
• Αποτελεί τον εκπρόσωπο της εταιρείας στις σχέσεις της με τρίτους π.χ. πελάτες, καταναλωτές, σύμβουλοι, Φορείς Πιστοποίησης, κλπ. για θέματα που σχετίζονται με την ποιότητα
• Επικοινωνεί με τους πελάτες και προμηθευτές σχετικά με όλα τα θέματα Ποιότητας
• Συντονίζει και λαμβάνει μέρος στις εσωτερικές και εξωτερικές επιθεωρήσεις - audits
• Εποπτεύει και συντονίζει την υλοποίηση και προληπτικών και διορθωτικών ενεργειών
• Έχει την ευθύνη για την εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων και τη δημιουργία κουλτούρας συνεχούς τήρησης των Ορθών Παρασκευαστικών Πρακτικών
• Έχει την ευθύνη για τον έλεγχο και την τήρηση των απαραίτητων αρχείων του Συστήματος
• Υπογράφει τα πιστοποιητικά των προϊόντων
• Συντονίζει την Ανασκόπηση του Συστήματος, έχει την ευθύνη για την εφαρμογή της Πολιτικής Ποιότητας & Ασφάλειας των Τροφίμων και συμμετέχει στην ομάδα HACCP.
• Έχει την ευθύνη για την καταγραφή, επικαιροποίηση και τήρηση των προδιαγραφών των προϊόντων
• Έχει την ευθύνη της τήρησης του προγράμματος αυτοελέγχων και αναλύσεων
• Συνεργάζεται αποτελεσματικά με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης (παραγωγή, προμήθειες, αποθήκες, διανομές, συντήρηση), για τα θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του/της.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τις ικανότητες και σταθερή αμοιβή
Εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης

Εάν η δημιουργική εργασία μέσα στα πλαίσια μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης επιχείρησης αποτελεί για σας επαγγελματική πρόκληση, τότε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα υπόψιν Δ/νσης Ανθρωπίνων Πόρων στο παρακάτω email.
Ακολουθήστε μας στο: Facebook, Twitter
Τηλ.: 2221045012 Fax:2221 0 42010

Tags:

13 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a dynamic Greek company in the fast moving consumer goods sector, operating its production unit in Northern Greece (Komotini).     The right incumbent will be responsible for the co-ordination of supply chain activities in order to ensure effective and cost-efficient supply and distribution of products in Greece.     Main Duties   Oversee and manage company's overall supply chain, warehouse and logistics operations. Executes the ordering...

... and purchasing procedures in cooperation with the Customer Service Department, monitors inventory levels and distribution of products, ensuring the optimum and cost effective operational service levels.
Manages relationships with 3PL providers, ensuring that KPI's, systems and procedures are followed appropriately and are in alignment with business standards, objectives and policies.
Assists in the development of operational processes and procedures, implementing new work practices where required to increase efficiency and minimize costs.
Prepares relevant reporting to the Management Team.
Prepares and controls the department's budget.
Directs, coaches and supports the work of his/her team, encouraging the establishment of a balanced and motivating working environment.

Tags:

12 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στην Δυτική Αθήνα, ζητά να προσλάβει μόνιμα έναν/μία Sales Support Analyst με ειδίκευση στον τομέα των παροχών προς Super Market. Ο/Η κάτοχος της θέσης θα αναλάβει τα πιο κάτω καθήκοντα: Σχεδιασμός των οικονομικών παροχών προς τους...

... πελάτες λιανικής της εταιρίας.
Παρακολούθηση των συμβάσεων με τους πελάτες προκειμένου να υλοποιούνται οι συμφωνηθείσες παροχές.
Εκτίμηση των αναγκών για νέες παροχές με βάση το σχεδιασμό της Εμπορικής Διεύθυνσης της εταιρίας.
Συνεργασία με τους Account Managers προκειμένου να εξυπηρετείται το έργο της υλοποίησης των εμπορικών παροχών.
Μελέτη οικονομικών μεγεθών πωλήσεων της εταιρίας.
Συνεργασία με το λογιστήριο της εταιρίας προκειμένου να τιμολογούνται κατάλληλα οι προσφερθείσες παροχές και εκπτώσεις προς τους πελάτες.
Παρακολούθηση των προϋπολογισμών πωλήσεων της εταιρίας σε συνάρτηση με τις παροχές προς τους πελάτες.

Προσόντα των υποψηφίων:
Πτυχίο Οικονομικής Σχολής ή Πληροφορικής.
Άριστη γνώση Αγγλικών.
Εμπειρία σε χρήση SAP.
Εμπειρία στην οικονομική ανάλυση πωλήσεων.
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση οργανωμένης και μεγάλου μεγέθους εταιρίας τουλάχιστον 5 ετών.

Η εταιρία προσφέρει:
Ανταγωνιστικό μισθό.
Ιδιωτική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε έναν δυναμικό όμιλο.

Βιογραφικά σημειώματα αναφέροντας τον τίτλο της θέσης παρακαλείσθε να στείλετε σε μορφή Word στο πρκάτω email.

Tags:

12 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Our client is an international leader in the production of plumbing and heating components. Reporting to the General Manager, the right incumbent will be responsible for monitoring the accounting, tax and reporting activities of the company.                                                                                                                                                   ...

...                                               

Ensures that the company’s books and records are updated and maintained in compliance with the generally accepted accounting principles and tax regulations and acts proactively to that aim.
Manages the preparation of financial statements according to IFRS and according to the Group Standards.
Ensures that the proper processes and controls are in place and that they are followed while she/he advises management on issues related to compliance. 
Investigates the accounting and taxation treatment of all new business issues in collaboration with external providers and suggests the way to be handled so as to ensure compliance with law and regulations, reliability of reporting data but also cost efficient approach.
Participates in the development and deployment of accounting systems, reporting methods and controls as well as policies and procedures while acting as the focal person with external partners (financial institutions, banks, Tax Authorities). 

Tags:

11 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a dynamic Greek company in the fast moving consumer goods sector, operating its production unit in Komotini.   The right incumbent will be responsible for the co-ordination of supply chain activities in order to ensure effective and cost-efficient supply and distribution of products in Greece.     Main Duties Oversee and manage company's overall supply chain, warehouse and logistics operations. Executes the ordering and purchasing procedures...

... in cooperation with the Customer Service Department, monitors inventory levels and distribution of products, ensuring the optimum and cost effective operational service levels.
Manages relationships with 3PL providers, ensuring that KPI's, systems and procedures are followed appropriately and are in alignment with business standards, objectives and policies.
Assists in the development of operational processes and procedures, implementing new work practices where required to increase efficiency and minimize costs.
Prepares relevant reporting to the Management Team.
Prepares and controls the department's budget.
Directs, coaches and supports the work of his/her team, encouraging the establishment of a balanced and motivating working environment.

Tags:

07 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Do you have what it takes to be the leader of tomorrow? At KPMG, our values define who we are and the way we do business. As a leading professional services Firm, we know that our strength and capability derives from our people – their different perspectives, experiences and backgrounds.  Due to continued growth of operations, we are seeking to recruit highly competent Audit Assistants to join our Audit department.  We are looking for people equipped with...

... an aspiration to deliver quality, to work collaboratively, to inspire, challenge and have a mindset to constantly set stretching goals. 
At the same time, the successful candidates should exhibit a genuine passion of pursuing a career in Audit by obtaining the requirements for becoming a Certified Public Accountant in Greece.
Roles and Responsibilities

Assisting the engaging team by delivering high quality and accurate work.
Building and maintaining a strong positive relationship with colleagues and clients.
Identifying issues, promptly and effectively communicating them to the Audit engagement manager.

Tags:

06 Ιουν
Αθήνα [Hrstrategy Human Resources]

Φαρμακευτική εταιρία επιθυμεί να προσλάβει μόνιμα στέλεχος, ως QP (Ειδικευμένο Πρόσωπο κατά την έννοια του νόμου) & Regulatory Affairs Manager για την εισαγωγή φαρμάκων από τρίτες χώρες στην Αθήνα. Περιγραφή εργασίας του / της κατόχου της θέσης: Yποστηρικτικές ενέργειες...

... που αφορούν τη διαχείριση τον συντονισμό και την επεξεργασία φακέλων για την έγκριση, τροποποίηση και μετεγκριτική παρακολούθηση φαρμακευτικών προϊόντων (premarketing and postmarketing).
Έλεγχο των προτεινόμενων υλικών συσκευασίας και προώθησης ώστε να διασφαλίζεται η συμμόρφωσή τους με την εθνική νομοθεσία και τους εθνικούς κώδικες δεοντολογίας.
Επαφές με τις αρμόδιες κατά περίπτωση αρχές ( ΕΟΦ, Υπουργείο Υγείας, ΕΟΠΥΥ κλπ.) ώστε να διασφαλίζεται ότι όλα τα θέματα ανιχνεύονται και επιλύονται έγκαιρα.
Υποστηρικτικές, ενέργειες και επαφές με τις αρχές σχετικά με την τιμολόγηση και αποζημίωση των φαρμάκων (Market Access).
Προετοιμασία των σχετικών εγγράφων όπου και όταν απαιτείται.
Προσόντα πρόσληψης
Πτυχίο Πανεπιστημίου σε ένα από τους ακόλουθους κλάδους:Φαρμακευτική, χημεία, ιατρική, φαρμακευτική χημεία, φαρμακευτική τεχνολογία, βιολογία.
Διετής τουλάχιστον πρακτική εμπειρία σε μία ή περισσότερες επιχειρήσεις που έχουν άδεια παραγωγής σε δραστηριότητες στον τομέα της ποιοτικής ανάλυσης των φαρμάκων, της ανάλυσης των δραστικών ουσιών και λοιπών δοκιμών για την ποιότητα των φαρμάκων.
Τα ανωτέρω είναι απαραίτητα για τον διορισμό ως Ειδικευμένου Προσώπου από τον ΕΟΦ για τις εισαγωγές φαρμάκων της εταιρείας από Τρίτες Χώρες.
Άριστη γνώση Αγγλικής Γλώσσας.
Γνώση της Ελληνικής και Κοινοτικής νομοθεσίας.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

06 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Our client, a multinational company based in Eindhoven, wishes to hire Industrial SCADA software engineers Client is working as a professional systems integrator for industrial automation and production management software projects. The goal is to increase, in close cooperation with customers, production and efficiency and thus maximize competitiveness. Added value is a close, enthusiastic and dynamic team of highly trained staff and their in-depth product...

... and process knowledge. In our approach teamwork and partnership are key concepts in relation with both customer and suppliers. To strengthen software development team within the business unit Industrial IT, we are looking for passionate Industrial SCADA / Software Engineers.

Job description
You will work closely with clients and internal project manager for the overall project.
You will analyze, in cooperation with the project, the needs and requirements of the client and translates it into a functional description.
You will develop software to control industrial processes and visualization (HMI SCADA).
You implement data logging and processing of industrial processes (Historian, SQL, SSRS).
You keep abreast of the latest technologies and applies them in your projects.
You carry yourself the required tests; possibly in cooperation with the customer.
Since we are active in industries diversion, you are open for every new challenge.
In time, there are growing possibilities to project manager or solution architect

Profile
You have a higher technical (Bachelor or Master) degree or equivalent experience.
You have a interest in the development of industrial applications (SCADA, Historian, SQL, …).
Knowledge of the GE Proficy IP suite (Historian, Cimplicity, iFix, Workflow …) is a plus, but not required.
You have strong analytical and conceptual thinking.
You want up-to-date in terms of technology and software development.
Integration of bar code scanners, RF-ID readers or other peripherals are an interesting challenge for you.
You are flexible and stress resistant.
You have a good knowledge (oral and written) in English
Work experience is not required.

Offer
Client offers a professional working environment where teamwork is central with completed an attractive salary package with fringe benefits (laptop, car, etc, but appreciates everything and respects your insight and opinion. You work with a committed and highly motivated team.

Please send your cv in English in Microsoft Word format

Tags:

04 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στην Δυτική Αθήνα ζητά να προσλάβει μόνιμα έναν/μία Sales Analyst με ειδίκευση στον τομέα των παροχών προς Super Market. Ο/Η κάτοχος της θέσης θα αναλάβει τα πιο κάτω καθήκοντα: Σχεδιασμός των οικονομικών παροχών προς τους πελάτες...

... λιανικής της εταιρίας.
Παρακολούθηση των συμβάσεων με τους πελάτες προκειμένου να υλοποιούνται οι συμφωνηθείσες παροχές.
Εκτίμηση των αναγκών για νέες παροχές με βάση το σχεδιασμό της Εμπορικής Διεύθυνσης της εταιρίας.
Συνεργασία με τους Account Managers προκειμένου να εξυπηρετείται το έργο της υλοποίησης των εμπορικών παροχών.
Μελέτη οικονομικών μεγεθών πωλήσεων της εταιρίας.
Συνεργασία με το λογιστήριο της εταιρίας προκειμένου να τιμολογούνται κατάλληλα οι προσφερθείσες παροχές και εκπτώσεις προς τους πελάτες.
Παρακολούθηση των προϋπολογισμών πωλήσεων της εταιρίας σε συνάρτηση με τις παροχές προς τους πελάτες.

Προσόντα των υποψηφίων
Πτυχίο Οικονομικής Σχολής ή Πληροφορικής.
Άριστη γνώση Αγγλικών.
Εμπειρία σε χρήση SAP.
Εμπειρία στην οικονομική ανάλυση πωλήσεων.
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση οργανωμένης και μεγάλου μεγέθους εταιρίας τουλάχιστον 5 ετών.

Η εταιρία προσφέρει
Ανταγωνιστικό μισθό.
Ιδιωτική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε έναν δυναμικό όμιλο.

Βιογραφικά σημειώματα αναφέροντας τον τίτλο της θέσης παρακαλείσθε να στείλετε σε μορφή Word

Tags:

04 Ιουν
Αθήνα [Sentio Solutions]

qmetric | HR Solutions is currently recruiting, on behalf of Sentio Solutions, the position of Product Manager Our client Sentio is a San Francisco-based startup, developing digital biomarkers and therapeutics to change the way we diagnose, manage, and care for Mental Health. Our award-winning first product, Feel, is an emotion-sensing wristband and app, that provides continuous mental health monitoring and real-time advice for individuals that...

... suffer from anxiety and depression. By developing Feel we’re committed to our mission to change the way we diagnose, manage and care for mental health and help 450 million people live happier lives by 2030.

Sentio is backed by top tier VCs in Silicon Valley and London and has been recognized as the Insurance Shaper of the Year and one of the of Transformative Technology companies in 2017 as an innovator in the mental and emotional well-being market alongside the likes of Apple, Google, and Fitbit.

Our team is comprised of experts in the field of Psychology, Biomedical Engineering and Data Science with experiences spreading across many countries and some of the top universities around the world. We ‘re now looking for a Product Manager to join us in our growth and success!


The position

We’re looking for a skilled Product Manager (based in Athens), who will play a pivotal part of the Product team by:

-Contributing to the company’s 2019 strategic plan by creating a UX design roadmap
-Partnering with the Product and Engineering teams as well as subject matter experts, such as psychologists, data scientists and end-users to develop features that increase user value while accomplishing our business objectives
-Driving and implementing all aspects of the product design process, including interventions flow diagrams, and creating user guidelines for these
-Designing a comprehensive UX for both the device and mobile app and ensuring high customer satisfaction and engagement
-Working with internal technical and business teams to ensure stable and optimal product operations
-Interviewing and getting user feedback
-Translating the needs identified during user research into mock-ups, validating the mock-ups and creating new product development features.

Your profile

-4+ years product management experience, preferably in a high growth tech startup
-Experience in software and hardware development processes and cycles
-Excellent leadership, communication and interpersonal skills
-Experience collaborating with different departments and teams
-Strong analytical skills and detail orientation
-Native or fluent in English language
-Positive energy and can do mentality
-BA university degree.

Our Client offers

-Great career development opportunity with the ability to have an impact and help create a disruptive technology product
-Working with top notch and CARING people who are COMMITTED to making it happen, CHALLENGED to grow, and INSPIRED beyond the stars
-Get a truly international experience working with people between San Francisco, California and Athens, Greece for a product that will be marketed around the world
-Competitive salary.

Tags:

04 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Main Duties  Achieve planned output according to specifications. Record operational or production data. Submit reports on performance and progress.  Prepare the weekly manpower schedule and adjust daily as necessary.  Lead the daily meeting with quality and production planning.  Set weekly/monthly objectives and communicate them to production personnel.  Monitor the smooth operation of the production equipment to ensure proper functioning and highest...

... efficiency.
Contribute in resolving production problems or equipment malfunctions.
Supervise the line operators and develop training plans. 
Review best practices with the Production Manager and suggest improvements
Participate in the Group’s projects.

Tags:

03 Ιουν
Αθήνα [Hrstrategy Human Resources]

Ο πελάτης μας, όμιλος επιχειρήσεων με ηγετική θέση στις λιανικές πωλήσεις επιθυμεί να προσλάβει Διευθυντή Πωλήσεων Ομίλου. Περιγραφή εργασίας: Με δεδομένη την εμπορική στρατηγική του ομίλου διοικεί τη λειτουργία πωλήσεων συμβάλλοντας καθοριστικά στην...

... επίτευξη του κύκλου εργασιών και της μικτής κερδοφορίας του ομίλου.
Ηγείται των National, Regional και Key Account Managers παρέχοντάς τους την απαιτούμενη ηγεσία.
Διαπραγματεύεται με τους πελάτες της εταιρίας προκειμένου να διαμορφωθούν οι όροι άριστης συνεργασίας και κερδοφόρου λειτουργίας.
Διαπραγματεύεται με τους προμηθευτές προϊόντων, βοηθητικών υλών και εμπορικών υπηρεσιών, προκειμένου να εξασφαλίσει την επιθυμητή εταιρική κερδοφορία.
Διοικεί τις διοικητικές δραστηριότητες (εμπορική υποστήριξη, οικονομική ανάλυση, εισαγωγές, trade marketing) της διεύθυνσης πωλήσεων.
Παρέχει προς τους Β2Β πελάτες της εταιρίας, καινοτόμες εμπορικές λύσεις προκειμένου να επιδιώκει την αύξηση του κύκλου εργασιών τους.

Ιδιότητες υποψηφίων
Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση πολυεθνικής ή μεγάλης εθνικής εταιρίας 7-10 ετών τουλάχιστον.
Εμπορική αντίληψη και άριστες ικανότητες διαπραγμάτευσης.
Πολύ καλές γνώσεις τεχνικών πωλήσεων, trade marketing, merchandising.
Άριστες ικανότητες οικονομικής ανάλυσης των εμπορικών δεδομένων.
Άριστες διαπραγματευτικές ικανότητες.
Γνώση σύγχρονων συστημάτων διοίκησης (sales toolkits, αξιολόγησης της απόδοσης, τεχνικών παρουσιάσεων, ERP, ερευνών αγοράς καταναλωτικών αγαθών κα.)

Παροχές της εταιρίας
Ανταγωνιστικός μισθός.
Εταιρικό αυτοκίνητο και πλήρης κάλυψη εξόδων κίνησης.
Bonus βάσει στόχων.
Πρόσθετη ιδιωτική ιατροφαρμακευτική ασφάλιση.
Λοιπές παροχές.

Βιογραφικά σημειώματα στα οποία παρακαλείστε να αναφέρετε τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

03 Ιουν
Αθήνα [Project One]

With experience of 19 years and more than 300 successful implementations, Project One is capable of choosing SAP Business One as the perfect ERP and advanced reporting solution. Furthermore, as the first company worldwide, Project One developed Maritime One, an End-To-End Solution for Maritime Industry based on SAP Business One. Commitment is the connection between our values intentions and our actions. Mission of Project One’s senior team is to provide...

... to Greek and Foreign Companies the appropriate expertise to optimize their operations and ensure them a long-term sustainable growth with SAP Business One.
If you want to join a dynamic and experienced team this position is ideal for you.

DUTIES AND RESPONSIBILITIES
• Gain knowledge, as it relates to all business unit processes and functions and the current business environment
• Proactively elicit and collaborate with business unit leaders to document current and future business process and information flow maps and identify and perform root cause analysis of current process and information management inefficiencies
• In partnership with other team members and other teams, lead the development of qualitative and quantitative business cases for process improvements, and automation initiatives
• Present and communicate formal project proposals to management and effectively negotiate support, and business unit consensus, for potential changes
• Generate detailed and clearly defined Business Requirements Documents (BRDs), Functional Requirements Documents (FRDs) and steps required to develop or modify computer programs, including but not limited to, documenting algorithms, identifying logical system architecture, and specifying system interfaces
• Partner with senior managers and other senior business analysts to develop solution alternatives for business requirements
• May lead or mentor a process improvement (PI) team of business analysts, and coordinate the design, development and programming resource personnel through the completion of the project lifecycle
• Develop test plans to facilitate the concept phase for designated IT-enabled initiatives
• Support and oversee User Acceptance Test (UAT) activities through careful evaluation of successes and correction of failures, to ensure quality of the end-user deliverables
• Develop Quality Assurance Plans to set quality parameters and expectations for deliverables
• Practice and foster good working relationships and customer service with all levels of the organization and inter- department personnel
• Develop user guides, provide management training, and provide support for the end-user in the development of new work processes and updated work instructions
• Maintain knowledge of most current information technology application upgrades and system capabilities
• Attend internal department and business partner meetings, as well as company sponsored technology workshops or training, as required
• Manage IT Projects including the generation of a project plan and schedule with Gantt Charts and projects updates for the steering committee

EDUCATION AND QUALIFICATIONS
• Bachelor's degree in Business Administration with a major in Business Analysis, is preferred or equivalent I.T. or business experience - Business Analysis Certification is a plus
• Strong, proven ability to provide leadership and mentoring to others
• Ability to work collaboratively in a multi-discipline environment
• Excellent conceptual and analytical problem-solving skills, as well as good interpersonal problem-solving with a strong desire for delivering high quality, enterprise technology solutions to internal customers
• Excellent verbal and written communication skills in Greek and English, including strong questioning and listening skills and ability to look beyond obvious answers to understand the impact across the organization
• Strong ability to easily analyze ambiguous information received, and work through the process of translating the information into relative requirements, to be clearly understood and utilized by developers and programmers
• Analyzing various business operations and needs
• Possessing knowledge of software testing procedures
• Translating business solutions into systems programs
• Writing functional specifications and preparing training materials
• Familiarity with project management processes, such as scheduling and cost management

WORK EXPERIENCE
• Minimum of 3 years demonstrated business requirement analysis experience, with a strong knowledge of the Fundamentals of Business Analysis, information systems and programs
• Successful experience working with multiple business units, environments and processes to design highly usable applications
• Experience in ERP software implementation and business standards development consulting
• Experience with SAP Business One software would be an advantage
• Experience with system development processes and appropriate documentation

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.