Αγγελίες εργασίας για manager. Ξεκινήστε καριέρα manager στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 19 αγγελίες.
21 Νοε
Αθήνα [Ξενοδοχείο 5*]

Πολυτελές ξενοδοχείο των Αθηνών, αναζητά Food and Beverage Manager. Απαραίτητα Προσόντα: Απόφοιτος τουριστικής σχολής, 5ετή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε ξενοδοχείο, άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας, επαγγελματική συμπεριφορά. Επιθυμητά Προσόντα: Ηγετικές...

... και οργανωτικές ικανότητες, ομαδικό πνεύμα
Η εταιρία προσφέρει: άριστο περιβάλλον εργασίας, ελκυστικό πακέτο παροχών, ασφάλιση.

Tags:

19 Νοε
Θεσσαλονίκη [Pbox.gr]

Account Manager - B2B sales Ανάπτυξη νέου πελατολογίου Αρμοδιότητες: Ανάπτυξη νέου πελατολογίου Διαχείριση υφιστάμενου πελατολογίου και είσπραξη οφειλών των πελατών. Συνεχής υποστήριξη πελατολογίου (after sales / merchandising) Απαραίτητα Προσόντα: Χρήση Η/Υ και tablet...

... για ηλεκτρονικές παραγγελιοληψίες.
Ισχυρά επικοινωνιακά προσόντα.
Δυνατότητα ταξιδιών εκτός έδρας.
Ισχυρό προσανατολισμό στην επίτευξη στόχων.
Ισχυρό ομαδικό πνεύμα & οργάνωση.

Επιθυμητά Προσόντα: Όρεξη και καλή διάθεση.

Η εταιρία προσφέρει: Πολύ καλές απολαβές σε μπόνους

Tags:

19 Νοε
Αθήνα [HAPPY PEOPLE TEAM]

Happy People Team, an advertising company, is seeking to fullfil the position of Business Coordinator Duties • formulate, direct and coordinate marketing activities and policies to promote products and services, working with advertising and promotion managers • coordinate or participate in promotional activities or trade shows • presents drafts and ideas to clients • hire, train and supervise support staff required for events • supervise the...

... work of office to ensure adherence to quality standards, deadlines and proper procedures
• perform general office duties
• generate financial statements and facilitated accoount closing prosedures each month
• create periodic reports comparing budgeted costs to actual costs
• prepare and process payroll information
• prepare invoices, reports and other documents

Skills
• academics in business administration, communication or marketing
• proven work experience
• excellent verbal and written communications skills
• time management and organizational skills
• advanced in English
• team player

Tags:

18 Νοε
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, μεγάλη εταιρία τροφίμων, ζητά να προσλάβει Account Manager Ξενοδοχειακού τομέα στην Αθήνα. Αντικείμενο εργασίας: Υπεύθυνος διαχείρισης, διατήρησης και ανάπτυξης υπάρχοντος πελατολογίου - εξεύρεση νέων πελατών. Πραγματοποίηση επισκέψεων σε...

... πελάτες.
Εφαρμογή εμπορικής πολιτικής της εταιρείας.
Διαπραγμάτευση όρων συνεργασίας.
Αποστολή προσφορών & διαχείριση παραγγελιών.
Δειγματισμός & παρουσίαση προϊόντων.
Υποστήριξη μετά την πώληση.

Απαιτούμενα προσόντα:
Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, επιθυμητά πωλήσεων στον κλάδο των ξενοδοχείων.
Επαγγελματική εμφάνιση, συμπεριφορά και ήθος.
Οργάνωση και προγραμματισμός.
Ικανότητες διαπραγμάτευσης.
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Office, CRM).
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
Επιθυμητό πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ.

Η εταιρεία προσφέρει:
Εταιρικό Ι.Χ.
Εταιρικό κινητό τηλέφωνο – φορητό Η/Υ
Bonus επί των πωλήσεων
Δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
Συνεχή εκπαίδευση

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

18 Νοε
Θεσσαλονίκη [INFINITY]

Νεοσύστατη εταιρεία που ειδικεύεται στην παροχή συμβουλών και ολοκληρωμένων λύσεων σε θέματα Marketing για μεγάλους πελάτες που εκπροσωπεί, αναζητά για το γραφείο της στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, τον/ην κατάλληλο/η νέο/α υποψήφιο/α για τη θέση του Junior Marketing...

... Manager.

Προφίλ ιδανικού υποψήφιου:
• Ευχέρεια λόγου και ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
• Ικανότητα διοίκησης ομάδας
• Επαγγελματική παρουσία
• Άμεση διαθεσιμότητα

Από την εταιρεία παρέχεται:
• Περιβάλλον σύγχρονο, φιλικό και οργανωμένο
• Κορυφαία δωρεάν εκπαίδευση στον κλάδο από ικανά στελέχη
• Ευκαιρία για διάκριση και εξέλιξη σε μια δυναμική εταιρία στο χώρο του Marketing
• Ασφαλιστική κάλυψη ΙΚΑ, full time απασχόλησης

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνήσουμε τηλεφωνικά με τους υποψήφιους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση για να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Η τελική επιλογή θα γίνει κατόπιν προσωπικής συνέντευξης με τους υποψηφίους. Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στην παρακάτω διεύθυνση.

Tags:

18 Νοε
Νικήτη [Amantes Villas & Suites]

Στο ολοκαίνουριο AMANTES VILLAS & SUITES, σε ένα μαγευτικό τοπίο μπροστά στη θάλασσα της Νικήτης Χαλκιδικής, αναζητούμε για την νέα σεζόν (2020) άτομα για την κάλυψη δύο θέσεων εργασίας ως (1) ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ & RECEPTION και (2) RESERVATION MANAGER για να προσφέρουν υψηλού επιπέδου...

... υπηρεσίες υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών, πωλήσεων, απαντήσεων στις ζητήσεις των πελατών, συντονισμού απαραίτητων εργασιών και προσωπικού και γενικά όλων αυτών που έχουν σχέση με την συνολική ευχάριστη διαμονή των πελατών μας. Απαραίτητα προσόντα που θα πρέπει να έχετε:
Ζητούμενα προσόντα:
• Απόφοιτος/η σχολής διοίκησης ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση ή σε ανώτερη θέση διαχείρισης πελατών σε ξενοδοχειακή μονάδα 4* ή 5*
• Άριστο χειρισμό Αγγλικής και Ελληνικής γλώσσας σε προφορικό και γραπτό λόγο, οποιαδήποτε γνώση και άλλης γλώσσας θα εκτιμηθεί θετικά
• Ιδιαίτερες Ικανότητες Διαχείρισης Πελατών Κατανόηση & Παροχή Υψηλού Επιπέδου Υπηρεσιών
• Άριστη γνώση Η/Υ, βασικών ξενοδοχειακών προγραμμάτων, channel manager, ms office και social media
• Επαγγελματική συμπεριφορά – ομαδικότητα - πνεύμα συνεργασίας

Η επιχείρηση προσφέρει:
• Διαμονή
• Ημιδιατροφή
• Εποχική απασχόληση (5–7 μήνες)
• Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση
Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email.

Tags:

15 Νοε
Θήρα [Nefeles Leisure]

Reservation Manager Αρμοδιότητες: Να μπορεί να επεξεργάζεται αιτήματα κρατήσεων και ακυρώσεων Να μπορεί να καλύπτει τις ανάγκες, τις ερωτήσεις και τα αιτήματα των επισκεπτών Να μπορεί να λαμβάνει πληροφορίες μέσω τηλεφώνου και ιστότοπου Να μπορεί να παρακολουθεί...

... καθημερινά, εβδομαδιαία, μηνιαία και ετήσια στατιστικά στοιχεία για αναλυτικούς σκοπούς, προϋπολογισμούς και προβλέψεις.
Να μπορεί να ελέγχει και να εποπτεύει τα τμήματα υποδοχής, φιλοξενίας και καθαριότητας

Απαραίτητα Προσόντα: προηγούμενη εμπειρία σε ανάλογη θέση, γνώση αγγλικών, οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες
Επιθυμητά Προσόντα: δεύτερη ξένη γλώσσα
Η εταιρία προσφέρει: ανταγωνιστικός μισθός

Tags:

15 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries. SIA currently processes 7.2 billion issuing and acquiring card transactions and handles over 84 million payment cards in 23 European countries.   For our new...

... dedicated PowerCARD “Centre of Excellence” in Athens we are currently are looking for a
Project Manager
in order to strengthen our Project Management Department 
 

The jobholder will be responsible for:

Defining the project brief and setting client expectations in respect of deliverables, plans and management of the project
Establishing an appropriate project governance structure, in line with SIA’s program/project methodology
Developing estimates of resources, costs and durations and based on these, creating a high-level project schedule and requesting appropriate resources.
Facilitating the development of all elements of the project plans and schedule according to the project brief; agreeing all plans with the relevant stakeholders.
Managing, maintaining and tracking the overall project plan, controls, budget and work assignments according to established SIA governance.
Managing project risks and issues engaging all the team members and initiating corrective/preventive actions
Performing comparisons of estimated and actual costs and completing financial closeout.
Facilitating the project evaluation and obtaining approval to close out the project, documented within end project report.
Building and maintaining a cohesive cross-organization project team ethos and fostering productive working relationships, optimally assigning tasks to team members. Organizing, leading, and motivating a matrix team of SIA Group SME’s.
Maintaining a dialogue with PMO to ensure that defined project processes are followed and that any issues are resolved in a timely manner.
Ensuring a clean, structured and fully supported transition to BAU providing out of hours cover when necessary.
Reporting project status (schedule, cost, benefit, risk, issues and scope) to all stakeholders on a regular agreed basis. 

Tags:

14 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a well-established Greek company in the FMCG industry. Reporting to the Marketing Manager, the right incumbent will be responsible for the development and implementation of strategic marketing and operational plans, in the aim to meet agreed profit, sales volume and market share objectives in the short and medium term. Identifies the market share, volume and profit objectives for his/her brand portfolio and initiates strategies and tactics to...

... meet and exceed them.
Initiates the development and execution of marketing activities, promotional launches and communication plans.
Evaluates the overall brand activity and reviews sales figures, in order to optimize profitability and suggest corrective actions and/or utilize opportunities.
Builds and sustains optimum relationship with advertising agencies and other third party services to ensure effective performance.
Plans and executes all web, SEO/SEM, marketing database, email, social media as well as evaluates performance of all digital marketing campaigns vs defined targets (ROI and KPIs).
Actively participates in NPD initiatives for the locally produced products, in order to attain competitive advantage and meet local needs.
Ensures maximum input and engagement on brand building and development activities, collaborating closely with different company departments (eg. finance, sales, trade marketing, supply chain etc.)
Provides ideas/proposals for new marketing activities and contributes to the development of new projects. Monitors trends and opportunities from the market and identifies marketing research needs.

Tags:

14 Νοε
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, βιομηχανία τροφίμων της Αθήνας, ζητά να προσλάβει Account Manager Foodservice. Αντικείμενο εργασίας: Υπεύθυνος διαχείρισης, διατήρησης και ανάπτυξης υπάρχοντος πελατολογίου - εξεύρεση νέων πελατών Πραγματοποίηση επισκέψεων σε πελάτες Εφαρμογή...

... εμπορικής πολιτικής της εταιρείας
Διαπραγμάτευση όρων συνεργασίας
Αποστολή προσφορών & διαχείριση παραγγελιών
Δειγματισμός & παρουσίαση προϊόντων
Υποστήριξη μετά την πώληση

Απαιτούμενα προσόντα:
Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία επιθυμητά στον κλάδο του Foodservice
Ιδανικά με προϋπηρεσία ως chef επίσης
Επαγγελματική εμφάνιση, συμπεριφορά και ήθος
Οργάνωση και προγραμματισμός
Ικανότητες διαπραγμάτευσης
Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Office, CRM)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (προκειμένου περί ανδρών)

Προσφέρονται:
Μισθός αναλόγως εμπειρίας και προσόντων
Εταιρικό αυτοκίνητο
Bonus επίτευξης στόχων

Βιογραφικά σημειώματα στα οποία παρακαλείστε να αναφέρετε τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε, μπορείτε να στέλνετε στο παρακάτω email.

Tags:

07 Νοε
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Our client an events management company is seeking to hire a Business Development Manager. The ideal candidate must be responsible for developing the business side of the company. The candidate must identify rising business opportunities and build long term relationships with prospects.The business development manager must focus on goals to meet profit expectations and brand building. Duties: keeping up to date with economic and business development keeping...

... up to date with overall business trends
preparing detailed business plans which cover relevant
liaising with other professionals in the company and in other companies and potential customers
attending workshops and trade fairs

Skills
excellent communication skills
good interpersonal skills
negotiation skills
Tact and diplomacy
Organization skills
problem solving skills

Please send your resume by mentioning job title.

Tags:

07 Νοε
Αθήνα [TRADING POINT LTD]

Reference Number: GR_CRMHU1019 The main responsibilities of the position include: Developing and maintaining excellent relationships with prospective and existing clients Responsible for activating new client leads and follow up on potential clients Handling client inquiries appropriately and ensuring that high level service is provided Performing personal clientele analysis and taking actions as required Dealing with clients’ inquiries via live chat...

... email and telephone
Performing personal clientele analysis and taking actions as required
Staying abreast with the latest developments, products and marketing promotions that XM launches and the relevant terms and conditions; and communicating them to the clients
Ensuring compliance with the company’s legal guidelines and compliance procedures
Providing suggestions on system enhancements
Acting in the best interest of the company at all times, and cooperating with the rest of the Client Relations team in order to perform business development
Contributing to the team effort by achieving targeted results
Cooperating effectively with other departments as necessary

Main requirements:
Degree in a business-related field
Client handling experience in the financial services sector is a definite plus
Fluent Hungarian speaker with excellent oral and written skills in English
Reliable, with integrity of character
Ability to multitask and maintain a high-level of organization
Outstanding communication and interpersonal skills
Dynamic, innovative and target oriented
Strong computer literacy
Valid work permit required

Benefit from:
Attractive remuneration package
Private health insurance
Intellectually stimulating work environment
Continuous personal development and international training opportunities

Type of employment: Full Time
Please visit our website www.xm.com/careers to submit your online application for this position.

All applications will be treated with strict confidentiality!

Tags:

06 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries.       For our Operations in Greece we currently are looking for a Business Analyst   in order to strengthen our IT Development Department.       The jobholder...

... is responsible for:


Serving as the conduit between the customer community (internal and external customers) and the software development team through which requirements flow
Developing requirements specifications according to guidelines
Understanding software development lifecycle and payments processing
Taking part in sessions/ meetings in order to better understand business needs and be able to document them
Eliciting requirements using interviews, document analysis, requirements workshops, surveys, site visits, business process descriptions, use cases, scenarios, business analysis, task and workflow analysis
Translating business needs into functional and non-functional requirements for the IT organization, and manages changes to such requirements
Working in cooperation with various teams in the IT organization such as developers, architects test analysts and project managers
Performing additional job duties as required
Working on moderately complex projects with moderate to high breadth of responsibility

Tags:

06 Νοε
Αθήνα [ΞΥΛΙΝΕΣ ΥΠΕΡΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ]

PROJECT MANAGER Μια Ελληνική αναπτυσσόμενη εταιρία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των ξύλινων κατασκευών, αναζητά PROJECT MANAGER στο εργοστάσιο στον Άγιο Στέφανο Αττικής. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ: • Παρακολουθεί το έργο από την υπογραφή της σύμβασης μέχρι και την οριστική...

... παραλαβή από τον πελάτη.
• Συντάσσει τον προϋπολογισμό εξόδων-εσόδων του έργου
• Διαχειρίζεται τις προμήθειες των εξειδικευμένων υλικών του έργου, εγκρίσεις υλικών από πελάτες
• Διαχειρίζεται τις συμβάσεις με τους υπεργολάβους του έργου. Παρακολουθεί την πρόοδο του έργου με συχνές επισκέψεις στο εργοτάξιο
• Διατηρεί επαφή με τον πελάτη, συντάσσει και διαχειρίζεται τις πιστοποιήσεις
• Δίνει αναφορές προόδου του έργου
• Συγκεντρώνει τις παρατηρήσεις τις συζητά με τον πελάτη και επικοινωνεί με το εργοστάσιο με φωτογραφίες και λεπτομέρειες
• Λύνει τα προβλήματα και αντιμετωπίζει τα απρόοπτα που καθυστερούν την πρόοδο του έργου

Απαραίτητα προσόντα:
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση
• Απόφοιτος Πολυτεχνικής Σχολής (ΑΕΙ) και ευχέρεια στα Αγγλικά
• Άτομο υπεύθυνο, επικοινωνιακό, δυναμικό, που παίρνει πρωτοβουλίες. Με υψηλό αίσθημα ευθύνης και δυνατότητα λήψης αποφάσεων.
• Ικανότητα να αντιλαμβάνεται σε βάθος τη διαδικασία της παραγωγής και τις ανάγκες ενός εργοστασίου

Η εταιρεία προσφέρει:
• Ευχάριστο και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
• Πακέτο αποδοχών βάση προσόντων

Tags:

06 Νοε
Πανελλήνια [Cryptotraders Global Limassol Cyprus]

Sales/Retention Managers- Forex, trading in Limassol Cyprus Αρμοδιότητες: Handling sales, retention, market updates with clients over the phone Απαραίτητα Προσόντα: Fluent German Επιθυμητά Προσόντα: good English- Forex sales experience Η εταιρία προσφέρει: Relocation package, salary + commissions, email : talia.kenzo@cryptotraders.global

01 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

KPMG in Greece offers an exciting opportunity for career growth. You will be joining one of the leading global networks of professional firms, which is well known for the ability and professionalism of its people and the quality of its services. Due to continued growth of operations we are seeking to employ an experienced IT Senior Advisor to strengthen our Risk Advisory Services department.   Position Requirements  Reporting to a Manager, the appointed candidate...

... will be actively involved in challenging IT related engagements in the banking as well as in other sectors, undertaking responsibilities as follows:

project management, including project planning, monitoring and reporting.
business analysis and preparation of requirements specification documents
quality assurance / testing services

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.