Αγγελίες εργασίας για hr. Ξεκινήστε καριέρα hr στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 103 αγγελίες.
18 Ιουν
Πανελλήνια [Europe Language Jobs]

Europe Language Jobs is a fast-growing job board that is looking to hire someone to help them with the international Sales Department and assisting with different tasks. We have a very dynamic team and is always open to new ideas and possibilities. Europe Language Jobs currently provides service to candidates and companies throughout Europe, operating in 48 countries and over 33 languages. The areas where you will gain experience are: - Building...

... a network on LinkedIn
- Promote the activities of company on LinkedIn
- Acquisition of new customers
- Build good, long-term relationships with your customers
- Discuss the needs of your customers
- Make outbound calls to follow up on customers' demands
- Encourage your customers to post their job offers
- Advise your customers how to use Europe Language Jobs
- Inform your customers about the latest developments of the company services
- Identify sales opportunities and close deals
- Identify opportunities for cross-selling and upselling in order to increase revenues
- Analyze goals and strategy with the team
- Create new ideas and possibilities to help to develop the strategy
Requirements

Languages:
- Native level of Greek
- Proficiency level of English

Skills:
- You are a friendly and positive team player and willing to work in an international environment
- You are proactive, eager to learn and highly motivated
- You are results-driven
- You want to develop a career in business
- You have previous relevant experience in sales / account management (customer service, shop etc.), you are not afraid to pick up the phone and you are results-driven.
- You are passionate about online business and the recruitment industry
- You are able to identify customer needs and you have
- You have excellent listening and communication skills
- You are curious and able to multitask.

Other:
- It is essential to be able to sign a collaboration agreement with a study center with which to formalize the internship
Offer

- International and friendly working environment
- Near the city center in Barcelona
- Working in a fast-growing company
- Paid online course (of your choice) in cooperation with EUDE
- Internship with credits recognition, pending the final compliance of the academic coordinator
- Working hours: from Monday to Friday 09:00 – 18:00 and 1 free afternoon per week

Tags:

18 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries.   For our Operations in Greece we currently are looking for a Systems Requirement Analyst in order to strengthen our IT Development Department.   The jobholder...

... is responsible for:


Serving as the conduit between the customer community (internal and external customers) and the software development team through which requirements flow
Developing requirements specifications according to guidelines
Understanding software development lifecycle and payments processing
Taking part in sessions/ meetings in order to better understand business needs and be able to document them
Eliciting requirements using interviews, document analysis, requirements workshops, surveys, site visits, business process descriptions, use cases, scenarios, business analysis, task and workflow analysis
Translating business needs into functional and non-functional requirements for the IT organization, and manages changes to such requirements
Working in cooperation with various teams in the IT organization such as developers, architects test analysts and project managers
Performing additional job duties as required
Working on moderately complex projects with moderate to high breadth of responsibility

Tags:

17 Ιουν
Μαρκόπουλο [ΥΑΛΟΔΟΜΗ]

ΥΑΛΟΔΟΜΗ Όμιλος εταιρειών που εξειδικεύεται στο σχεδιασμό και την επεξεργασία υαλοπινάκων, στα πλαίσια της ραγδαίας ανάπτυξης των εργασιών του, ζητά να προσλάβει: Technical Support Engineer (κωδικός θέσης: HR-P2) (στο Μαρκόπουλο Αττικής) Απαραίτητα προσόντα και δεξιότητες -...

... Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Πελατοκεντρική αντίληψη
- Αντιληπτική ικανότητα και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
- Ικανότητα εστίασης στη λεπτομέρεια και δημιουργική σκέψη
- Άριστη διαχείριση χρόνου
- Ομαδικό πνεύμα και συνεργασία
- Δεξιότητες διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων
- Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ Μηχανολόγου Μηχανικού/ Μηχανικού Βιομηχανικού Σχεδιασμού ή παρεμφερές
- Τουλάχιστον 2 χρόνια προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, ιδανικά στον κατασκευαστικό κλάδο
- Άριστη γνώση προγραμμάτων 3D CAD/CAM/CAE
- Πολύ καλή γνώση αγγλικών (σε γραπτό και προφορικό λόγο)
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
- Γνώσεις κοστολόγησης και marketing
Επιθυμητά προσόντα και δεξιότητες
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών τεχνολογικής κατεύθυνσης
- Γνώση των τύπων και τεχνικών προδιαγραφών των υαλοπινάκων
- Ικανότητα κατανόησης της υφιστάμενης τεχνολογίας του υαλοπίνακα
- Γνώσεις επεξεργασίας υαλοπινάκων


Ο κάτοχος της θέσης:
- Έχει την ευθύνη για τη σύνταξη απλών ή σύνθετων προσφορών, την κοστολόγηση των προϊόντων, την έρευνα για την οικονομικά βιώσιμη παραγωγή, καθώς και την παραγωγή πρωτότυπων προϊόντων
- Εξυπηρετεί το τμήμα πωλήσεων όταν υπάρχει η ανάγκη και θα παρέχει τεχνική υποστήριξη και συμβουλές σε υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες της εταιρείας
- Ασχολείται με την επιμέλεια και παραγωγή όλων των σχεδίων καθώς και την παραγωγή ψηφιακών απεικονίσεων προϊόντων (3D Renderings)
- Βρίσκει λύσεις για σύνθετες κατασκευές
- Συνεργάζεται με τους project managers της εταιρείας
- Επικοινωνεί με τους πελάτες και θα συνεργάζεται με την παραγωγή ώστε να γίνονται διευκρινήσεις σχετικά με κατασκευαστικούς ή άλλης φύσεως περιορισμούς
- Μεταβαίνει στο εργοτάξιο στις περιπτώσεις σύνθετων προσφορών που απαιτούν εκτενέστερη μελέτη, για εκτίμηση της κατάστασης πραγματοποιώντας στη συνέχεια το σχεδιασμό και την κοστολόγηση
- Έχει υπό την επίβλεψή του συνεργείο τοποθετήσεων και θα προγραμματίζει τις τοποθετήσεις και τις επιμετρήσεις τηρώντας ημερολόγιο
- Επιβλέπει τα διάφορα έργα όταν υπάρχει η ανάγκη
- Η εταιρεία προσφέρει:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, άριστο περιβάλλον εργασίας, συνεχή εκπαίδευση και προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ στο παρακάτω email.

Tags:

14 Ιουν
Θεσσαλονίκη [HRAnagnostopoulouAnna]

Γραμματέας Διοίκησης Εάν σας ενδιαφέρει να εργαστείτε εντός ενός μεγάλου και δομημένου οργανισμού πολυεθνικής εμβέλειας, σε μια θέση υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών ως Γραμματέας Διοικητικής Ομάδας με μεγάλες δυνατότητες επαγγελματικής και προσωπικής...

... εξέλιξης, τότε αυτή η θέση είναι για εσάς!
Αρμοδιότητες και καθήκοντα:
• Διαχείριση, συντονισμός και έλεγχος της ατζέντας τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων συνεδριάσεων, συναντήσεων και ταξιδιών
• Account Management Υποστήριξη.
• Διοργάνωση των εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων τής Διοίκησης, διασφαλίζοντας τη σωστή και έγκαιρη λειτουργία όλων των απαραιτήτων που απαιτούνται, π.χ. αίθουσα συνεδριάσεων, εξοπλισμός, παρουσιάσεις, προετοιμασία ημερήσιας διάταξης
• Προετοιμασία των συνεδριάσεων του διοικητικού συμβουλίου και των γενικών συνελεύσεων, καθώς και των εταιρικών εκδηλώσεων
• Παροχή γραμματειακής υποστήριξης κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων τής Διοίκησης
• Παροχή εκτελεστικής και διοικητικής υποστήριξης τής Διοίκησης
• Επικοινωνία με εξωτερικούς φορείς για τη διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων και θεμάτων τής Διοίκησης
• Διοργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων, του ξενοδοχείου, ενοικιάσεων αυτοκινήτων, χρονοδιαγραμμάτων συναντήσεων κατά τη διάρκεια ταξιδιού
• Παρακολούθηση και ανταπόκριση στις εισερχόμενες επικοινωνίες στο γραφείο τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου
• Σύνταξη εκθέσεων και παρουσιάσεων υψηλής ποιότητας
Ακαδημαϊκό υπόβαθρο, εμπειρία και γνώσεις:
• Πτυχίο ΑΕΙ /TEI Οικονομικών σπουδών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή παρεμφερές αντικείμενο
• Άριστη γνώση Αγγλικών απαραίτητη (προφορική και γραπτή επικοινωνία), επιθυμητή η γνώση και άλλων γλωσσών
• Άριστη γνώση Η/Υ Ms Office: Ειδικά Excel Power User
• Εμπειρία χρήσης ERP / CRM
• Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση μεγάλων / πολυεθνικών οργανισμών


Προσωπικά χαρακτηριστικά / ικανότητες:
• Άριστες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
• Αυτοπεποίθηση «μπορώ να το κάνω» στάση .
• Άριστη επικοινωνία
• Υψηλό EQ
• Ικανότητα να διαχειρίζεται απαιτητικές καταστάσεις με μηδενική καθοδήγηση.
• Διάθεση συνεργασίας και ομαδικότητα
• Αναλυτική ικανότητα
• Προσοχή στη λεπτομέρεια
• Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
• Εχεμύθεια και διακριτικότητα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
• Ικανότητα διαχείρισης πολλών πραγμάτων ταυτόχρονα και κρίσεων

Παροχές:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Υψηλό επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας

Tags:

13 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a leading company, well-established in the food production sector.   The jobholder will be a self-motivated professional with achievement drive and organization skills to: Formulate and upon approval coordinate the implementation of quality assurance goals, objectives and policies. Develop, maintain and implement quality and food safety procedures and control mechanisms according to local and international quality standards and policies. Ensure...

... compliance with company’s legislation, GFSI, and Customer requirements, liaising with industry and regulatory institutions and authorities.
Perform QMS and food safety audits within the organization and the suppliers. 
Liaises with suppliers in order to assess product specifications, resolve quality-related issues and maintain quality standards. 
Identify the gaps and seek improvements throughout all processes.
Be responsible for proactive development, ongoing management and continuous improvement of the Quality & Food Safety Management Systems.

 

Tags:

12 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στην Δυτική Αθήνα, ζητά να προσλάβει μόνιμα έναν/μία Sales Support Analyst με ειδίκευση στον τομέα των παροχών προς Super Market. Ο/Η κάτοχος της θέσης θα αναλάβει τα πιο κάτω καθήκοντα: Σχεδιασμός των οικονομικών παροχών προς τους...

... πελάτες λιανικής της εταιρίας.
Παρακολούθηση των συμβάσεων με τους πελάτες προκειμένου να υλοποιούνται οι συμφωνηθείσες παροχές.
Εκτίμηση των αναγκών για νέες παροχές με βάση το σχεδιασμό της Εμπορικής Διεύθυνσης της εταιρίας.
Συνεργασία με τους Account Managers προκειμένου να εξυπηρετείται το έργο της υλοποίησης των εμπορικών παροχών.
Μελέτη οικονομικών μεγεθών πωλήσεων της εταιρίας.
Συνεργασία με το λογιστήριο της εταιρίας προκειμένου να τιμολογούνται κατάλληλα οι προσφερθείσες παροχές και εκπτώσεις προς τους πελάτες.
Παρακολούθηση των προϋπολογισμών πωλήσεων της εταιρίας σε συνάρτηση με τις παροχές προς τους πελάτες.

Προσόντα των υποψηφίων:
Πτυχίο Οικονομικής Σχολής ή Πληροφορικής.
Άριστη γνώση Αγγλικών.
Εμπειρία σε χρήση SAP.
Εμπειρία στην οικονομική ανάλυση πωλήσεων.
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση οργανωμένης και μεγάλου μεγέθους εταιρίας τουλάχιστον 5 ετών.

Η εταιρία προσφέρει:
Ανταγωνιστικό μισθό.
Ιδιωτική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε έναν δυναμικό όμιλο.

Βιογραφικά σημειώματα αναφέροντας τον τίτλο της θέσης παρακαλείσθε να στείλετε σε μορφή Word στο πρκάτω email.

Tags:

11 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στο κέντρο της Αθήνας και πελάτες Β2Β όσο και B2C, επιθυμεί να προλάβει Customer Service Representative. Τα καθήκοντα της θέσης εργασίας: Εξασφάλιση της απρόσκοπτης καταχώρησης των παραγγελιών καθημερινά. Ευθύνη της έκδοσης παραστατικών...

... και διαφόρων reports που στοχεύουν στην ενημέρωση των πελατών.
Καθημερινή επικοινωνία με πελάτες της εταιρίας τηλεφωνικά προκειμένου να διερευνήσουν αν έμειναν ευχαριστημένοι από το προϊόν και τον τρόπο παράδοσης.
Προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες που επισκέπτονται τους χώρους της εταιρίας.
Συνεννόηση/ Επικοινωνία με το λογιστήριο, τον αρμόδιο πωλητή και το τμήμα της αποθήκης για την καλύτερη διεκπεραίωση των παραγγελιών των πελατών.
Χειρισμός των παραπόνων πελατών ώστε να αποτελούν ευκαιρία και αφορμές για νέες πωλήσεις.

Προσόντα των κατάλληλων υποψηφίων:
Να γνωρίζουν να χρησιμοποιούν άριστα την ελληνική γλώσσα
Σπουδές ή γνώσεις σχετικές με εξυπηρέτηση πελατών θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα.
Ευχέρεια στη χρήση Η/ Υ: MS OFFICE.
Πολύ καλή γνώση και διαχείριση της αγγλικής γλώσσας (τουλάχιστον επιπέδου Lower) σε γραπτό και προφορικό επίπεδο

Επιθυμητά χαρακτηριστικά των κατάλληλων υποψηφίων:
Να διαθέτουν επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες, αποδοτικότητα σε συνθήκες πίεσης.
Να έχουν ευελιξία και να μπορούν να ελιχθούν σε καταστάσεις που ξεφεύγουν από τα προγραμματιζόμενα.
Εργατικότητα και μεθοδικότητα, με αίσθηση ευθύνης και συνέπειας σε σχέση με όλα τα τμήματα της εταιρείας και φυσικά με τους πελάτες.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

10 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, βιομηχανική επιχείρηση στην οδό Πειραιώς στο Μοσχάτο Αττικής, επιθυμεί να προσλάβει έναν: Ηλεκτρολόγο. Οι κατάλληλοι υποψήφιοι: Απόφοιτοι σχολών Ηλεκτρολογίας ή ΤΕΙ με προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε σύγχρονη βιομηχανική μονάδα. Θα...

... πρέπει να γνωρίζουν άριστα εκτός από την Ελληνική και την Αγγλική γλώσσα.

Τα κύρια καθήκοντα του κατόχου της θέσης θα είναι:
Ο έλεγχος και η διασφάλιση της ορθής λειτουργίας των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων της εταιρίας.
Η αντιμετώπιση βλαβών.
Η συμμετοχή σε δραστηριότητες προληπτικής συντήρησης.

Ο πελάτης προσφέρει:
Μισθό αναλόγως προσόντων
Σύμβαση αορίστου χρόνου

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

06 Ιουν
Αθήνα [Hrstrategy Human Resources]

Ο πελάτης μας, επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στο κέντρο του Χαλανδρίου, ζητά να προσλάβει 6ωρη Marketing Events Coordinator για πενθήμερη απασχόληση. Οι κατάλληλες υποψήφιες: - απόφοιτες σχολής Μάρκετινγκ / δημοσίων σχέσεων / επικοινωνίας - με άριστη γνώση αγγλικών -...

... με πολύ καλή γνώση Microsoft Office (Word, Excel, Powerpoint)
- με προϋπηρεσία 3 ετών σε ανάλογα καθήκοντα
- διαθέτουν ανεπτυγμένη κοινωνικότητα

Η κάτοχος της θέσης:
- Εργάζεται επί πενθήμερο με ελαστικό ωράριο
- Επικοινωνεί με τους πελάτες ή συνεργάτες της εταιρίας
- Διαχειρίζεται καμπάνιες στα social media
- Συμμετέχει στη διοργάνωση και διεξαγωγή εταιρικών γεγονότων προβολής της εταιρίας

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε .

Tags:

06 Ιουν
Αθήνα [Hrstrategy Human Resources]

Φαρμακευτική εταιρία επιθυμεί να προσλάβει μόνιμα στέλεχος, ως QP (Ειδικευμένο Πρόσωπο κατά την έννοια του νόμου) & Regulatory Affairs Manager για την εισαγωγή φαρμάκων από τρίτες χώρες στην Αθήνα. Περιγραφή εργασίας του / της κατόχου της θέσης: Yποστηρικτικές ενέργειες...

... που αφορούν τη διαχείριση τον συντονισμό και την επεξεργασία φακέλων για την έγκριση, τροποποίηση και μετεγκριτική παρακολούθηση φαρμακευτικών προϊόντων (premarketing and postmarketing).
Έλεγχο των προτεινόμενων υλικών συσκευασίας και προώθησης ώστε να διασφαλίζεται η συμμόρφωσή τους με την εθνική νομοθεσία και τους εθνικούς κώδικες δεοντολογίας.
Επαφές με τις αρμόδιες κατά περίπτωση αρχές ( ΕΟΦ, Υπουργείο Υγείας, ΕΟΠΥΥ κλπ.) ώστε να διασφαλίζεται ότι όλα τα θέματα ανιχνεύονται και επιλύονται έγκαιρα.
Υποστηρικτικές, ενέργειες και επαφές με τις αρχές σχετικά με την τιμολόγηση και αποζημίωση των φαρμάκων (Market Access).
Προετοιμασία των σχετικών εγγράφων όπου και όταν απαιτείται.
Προσόντα πρόσληψης
Πτυχίο Πανεπιστημίου σε ένα από τους ακόλουθους κλάδους:Φαρμακευτική, χημεία, ιατρική, φαρμακευτική χημεία, φαρμακευτική τεχνολογία, βιολογία.
Διετής τουλάχιστον πρακτική εμπειρία σε μία ή περισσότερες επιχειρήσεις που έχουν άδεια παραγωγής σε δραστηριότητες στον τομέα της ποιοτικής ανάλυσης των φαρμάκων, της ανάλυσης των δραστικών ουσιών και λοιπών δοκιμών για την ποιότητα των φαρμάκων.
Τα ανωτέρω είναι απαραίτητα για τον διορισμό ως Ειδικευμένου Προσώπου από τον ΕΟΦ για τις εισαγωγές φαρμάκων της εταιρείας από Τρίτες Χώρες.
Άριστη γνώση Αγγλικής Γλώσσας.
Γνώση της Ελληνικής και Κοινοτικής νομοθεσίας.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

06 Ιουν
Κιλκίς [Φάρμα Κουκάκη ΑΕ]

Η qmetric | HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της Φάρμα Κουκάκη ΑΕ, τη θέση του/της Υπεύθυνου/ης Προμηθειών. Η εταιρεία-πελάτης, Φάρμα Κουκάκη, παράγει προϊόντα με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας έχοντας σαν στόχο, τη διάθεση τους στην...

... Ελληνική αγορά αλλά και στις χώρες του εξωτερικού. Τα προϊόντα της Φάρμας Κουκάκη, είναι γνωστά για την άριστη ποιότητα τους από 100% Ελληνικό γάλα.

Η θέση

Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, θα είναι υπεύθυνος/η για τη διαχείριση και την εποπτεία των αγορών/προμηθειών υλικών συσκευασίας και β’ υλών της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητές του/της θα περιλαμβάνουν:

-Μέριμνα για επάρκεια αποθεμάτων όλων των υλικών συσκευασίας, Β’ υλών και λοιπών αναλώσιμων, σύμφωνα με τους οριζόμενους κανόνες της πολιτικής προμηθειών της εταιρείας
-Υπολογισμός και παραγγελία των κατάλληλων ποσοτήτων ανά είδος στους προμηθευτές
-Διενέργεια έρευνας αγοράς για την αναζήτηση και αξιολόγηση προσφορών από νέους προμηθευτές, σε συνεργασία με το τμήμα ποιοτικού ελέγχου και το τεχνικό τμήμα της επιχείρησης, όταν απαιτείται
-Διαπραγμάτευση, κλείσιμο συμφωνιών με τους προμηθευτές υλικών συσκευασίας, Β’ υλών και λοιπών αναλώσιμων, σύμφωνα με τους οριζόμενους κανόνες της πολιτικής προμηθειών της εταιρείας
-Διενέργεια της αξιολόγησης των συμβάσεων με τους προμηθευτές και μέριμνα για την έγκαιρη αποφυγή συγκρούσεων, ελλείψεων ή λαθών
-Εξασφάλιση της βέλτιστης απόδοσης του προϋπολογισμού αγορών σε οικονομικό, ποιοτικό και επιχειρησιακό επίπεδο.

Το προφίλ σας

Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης του/της Υπεύθυνου/ης Προμηθειών, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:

-Πτυχίο ΑΕΙ Μαθηματικών ή Στατιστικής και Ασφαλιστικής επιστήμης ή Πολυτεχνικής Σχολής (Εφαρμοσμένων Μαθηματικών)
-Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
-Πολύ καλή γνώση χρήσης H/Y (κυρίως Word, Excel)
-Αποτελεσματικές οργανωτικές και διαπραγματευτικές δεξιότητες
-Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
-Ικανότητα εργασίας τόσο αυτόνομα, όσο και μέσα σε ομάδα
-Μεθοδικότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
-Επαγγελματική ηθική, ειλικρίνεια, εχεμύθεια και ακεραιότητα
-Δυνατότητα ολιγοήμερων ταξιδιών (Ελλάδα και σε χώρες εντός της Ε.Ε.)
-Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες).

Ο πελάτης μας προσφέρει

Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης του/της Υπεύθυνου/ης Προμηθειών, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:

-Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
-Ιδιωτική ασφάλιση
-Ευκαιρίες συνεχούς εκπαίδευσης και ανάπτυξης
-Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον.

Ενδιαφέρεστε;

Επιθυμείτε να συνεχίσετε την ήδη επιτυχημένη καριέρα σας στον τομέα των Αγορών/Προμηθειών και να εξελιχθείτε στο πλαίσιο μίας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ελληνικές γαλακτοβιομηχανίες;
Εάν ναι, τότε μπορείτε να υποβάλετε την αίτησή σας!

Η διαδικασία αξιολόγησης

Η εταιρεία μας εφαρμόζει συγκεκριμένη μεθοδολογία αξιολόγησης των υποψηφίων, προκειμένου να διασφαλιστεί η αντικειμενικότητα της διαδικασίας. Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου έργου στελέχωσης, οι υποψήφιοι/υποψήφιες που θα πληρούν τις προδιαγραφές της θέσης, θα αξιολογηθούν με τη χρήση ψυχομετρικών εργαλείων (τεστ προσωπικότητας), Δομημένων Συνεντεύξεων (Competency Based Interviews) και Γραπτής Άσκησης (Written Exercise). Το σύνολο των υποψηφίων που συμμετέχουν στη διαδικασία λαμβάνουν ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής τους, καθώς και τεκμηριωμένο feedback.

Η εταιρεία μας τηρεί αυστηρούς κανόνες εχεμύθειας και εμπιστευτικότητας και συμμορφώνεται πλήρως με τον ευρωπαϊκό κανονισμό για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Tags:

06 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, βιομηχανική επιχείρηση στην οδό Πειραιώς στο Μοσχάτο Αττικής, επιθυμεί να προσλάβει έναν: Ηλεκτρολόγο. Οι κατάλληλοι υποψήφιοι: Απόφοιτοι σχολών Ηλεκτρολογίας ή ΤΕΙ με προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε σύγχρονη βιομηχανική μονάδα. Θα...

... πρέπει να γνωρίζουν άριστα εκτός από την Ελληνική και την Αγγλική γλώσσα.

Τα κύρια καθήκοντα του κατόχου της θέσης θα είναι:
Ο έλεγχος και η διασφάλιση της ορθής λειτουργίας των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων της εταιρίας.
Η αντιμετώπιση βλαβών.
Η συμμετοχή σε δραστηριότητες προληπτικής συντήρησης.

Ο πελάτης προσφέρει:
Μισθό αναλόγως προσόντων
Σύμβαση αορίστου χρόνου

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

06 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία στο Μαρούσι Αττικής, επιθυμεί να προσλάβει υπάλληλο Εμπορικής Υποστήριξης. Περιγραφή ρόλου: Διαχείριση των εισαγωγών προϊόντων Ευρωπαϊκής Ένωσης ή τρίτων χωρών. Καταχώρηση των νέων κωδικών προϊόντων στο μηχανογραφικό...

... σύστημα της εταιρίας.
Τιμολόγηση προς πελάτες χονδρικής.
Επικοινωνία με τους πελάτες χονδρικής και λιανικής για τον συντονισμό των παραδόσεων προϊόντων.
Καταχώρηση των παραγγελιών πελατών στο μηχανογραφικό σύστημα της εταιρίας.
Προετοιμασία και επισκόπηση των τιμοκαταλόγων της εταιρίας σε συνεργασία με το λογιστήριο.
Έλεγχος και επιβεβαίωση του αποθέματος προϊόντων της εταιρίας σε συνεργασία με το λογιστήριο και τις αποθήκες.
Διεξαγωγή forecast στοιχείων αποθέματος προϊόντων και πωλήσεων ανά 15 ημέρες.
Συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις της Αθήνας για λογαριασμό της εταιρίας.
Διαχείριση των απαιτήσεων έναντι warranties προς τους προμηθευτές.

Οι κατάλληλοι υποψήφιοι γυναίκες ή άντρες θα πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις:
3 ετή εμπειρία σε ανάλογα καθήκοντα οργανωμένης εμπορικής εταιρίας επιθυμητά με μεγάλο πλήθος ημερήσιων παραγγελιών.
Απόφοιτοι μεταλυκειακής σχολής τουλάχιστον.
Άριστες γνώσεις Αγγλικών.
Επιθυμητά πολύ καλές γνώσεις Γερμανικών.
Γνώση χειρισμού Singular Entrerprise.
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Excel, μακροεντολών VLookup.
Εργάζονται 5ήμερα και 8ωρο.
Πολύ καλές επικοινωνιακές αρετές και διάθεση καλής συνεργασίας.

Η εταιρία προσφέρει:
Μισθό αναλόγως προσόντων.
Κίνητρα καλής απόδοσης.
Περιβάλλον εργασίας που προωθεί τη συνεργασία και τις πολύ καλές συνθήκες εργασίας.
Δυνατότητες εργασιακής εξέλιξης και επαγγελματικής ανάπτυξης.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

06 Ιουν
Δράμα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εταιρία Ιατρικών Απεικονίσεων στην πόλη της Δράμας, επιθυμεί να προσλάβει μόνιμα Ακτινολόγο. Περιγραφή εργασίας και ιδιοτήτων υποψηφίου: Η άσκηση του επαγγέλματος Ακτινολόγου επί 5ήμερο κατά ημερήσιο ωράριο σε ιδιωτικό ακτινολογικό κέντρο. Η...

... εκτέλεση υπερήχων και η διάγνωση υπερήχων και κλασικής ακτινολογίας.
Η υπαγόρευση των γνωματεύσεων στο προσωπικό της γραμματείας.
Η επεξήγηση στους ασθενείς των συνοπτικών αποτελεσμάτων της γνωμάτευσης.
Η συνεργασία με άλλους ειδικευμένους ιατρούς για την παρουσίαση των διαγνωστικών αποτελεσμάτων και την εκτέλεση συμπληρωματικών εξετάσεων.
Η διασφάλιση τήρησης της ιατρικής δεοντολογίας, των ιατρικών πρωτοκόλλων, των κανονισμών λειτουργίας της εταιρίας.

Προσόντα:
Πτυχίο Ιατρικής κατά προτίμηση από χώρα της ΕΕ.
Άδεια Ασκήσεως Επαγγέλματος Ακτινολόγου.
Υπηκοότητα κράτους μέλους της ΕΕ.
Εμπειρία σε Γενικούς υπερήχους και κλασσική ακτινολογία.
Επιθυμητή η επιπλέον γνώσης αξονικής τομογραφίας.
Άριστη γνώση ελληνικής γλώσσας γραπτά και προφορικά.
Ευχερής γνώση ιατρικών πληροφοριακών συστημάτων.

Η εργασία θα διεξάγεται Δευτέρα έως Παρασκευή κατά τις ώρες 08:30 - 14:15 και 17:30-20:15

Προσφέρονται:
Σύμβαση αορίστου χρόνου.
Ανταγωνιστικός μισθός και παροχές με βάση την παραγωγικότητα.
Υποστήριξη για την εύρεση κατοικίας.
Βιογραφικά σημειώματα αναφέροντας τη θέση στην οποία θέλετε να απασχοληθείτε, παρακαλούμε στείλτε στο παρακάτω email.

Tags:

06 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Our client, a multinational company based in Eindhoven, wishes to hire Industrial SCADA software engineers Client is working as a professional systems integrator for industrial automation and production management software projects. The goal is to increase, in close cooperation with customers, production and efficiency and thus maximize competitiveness. Added value is a close, enthusiastic and dynamic team of highly trained staff and their in-depth product...

... and process knowledge. In our approach teamwork and partnership are key concepts in relation with both customer and suppliers. To strengthen software development team within the business unit Industrial IT, we are looking for passionate Industrial SCADA / Software Engineers.

Job description
You will work closely with clients and internal project manager for the overall project.
You will analyze, in cooperation with the project, the needs and requirements of the client and translates it into a functional description.
You will develop software to control industrial processes and visualization (HMI SCADA).
You implement data logging and processing of industrial processes (Historian, SQL, SSRS).
You keep abreast of the latest technologies and applies them in your projects.
You carry yourself the required tests; possibly in cooperation with the customer.
Since we are active in industries diversion, you are open for every new challenge.
In time, there are growing possibilities to project manager or solution architect

Profile
You have a higher technical (Bachelor or Master) degree or equivalent experience.
You have a interest in the development of industrial applications (SCADA, Historian, SQL, …).
Knowledge of the GE Proficy IP suite (Historian, Cimplicity, iFix, Workflow …) is a plus, but not required.
You have strong analytical and conceptual thinking.
You want up-to-date in terms of technology and software development.
Integration of bar code scanners, RF-ID readers or other peripherals are an interesting challenge for you.
You are flexible and stress resistant.
You have a good knowledge (oral and written) in English
Work experience is not required.

Offer
Client offers a professional working environment where teamwork is central with completed an attractive salary package with fringe benefits (laptop, car, etc, but appreciates everything and respects your insight and opinion. You work with a committed and highly motivated team.

Please send your cv in English in Microsoft Word format

Tags:

06 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Πελάτης μας, Γερμανική εταιρία αποθήκευσης και διακίνησης προϊόντων, επιθυμεί να προσλάβει με σύμβαση αορίστου χρόνου 50 οδηγούς. Οι κατάλληλοι υποψήφιοι, θα πρέπει να διαθέτουν τα πιο κάτω προσόντα: - άδεια οδήγησης Ε' κατηγορίας - Π.Ε.Ι. - ηλεκτρονικό...

... ταχογράφο
- να μιλούν Γερμανικά ή Αγγλικά σε επίπεδο συνεννόησης.
Παρέχεται διαμονή με κόστος 160 ευρώ το μήνα με θέρμανση, wi-fi, έξοδα ηλεκτρικού και νερού συμπεριλαμβανόμενα, ενώ κατά την άφιξη προβλέπεται παραλαβή και ξενάγηση, εγγραφή στον εθνικό Γερμανικό φορέα κοινωνικής ασφάλισης, άνοιγμα τραπεζικού λογαριασμού μισθοδοσίας στην Deutsche Bank.
Μόνιμο τόπο κατοικίας θα έχουν στην πόλη του Βερολίνου εκτελώντας καθημερινά τοπικά δρομολόγια, εργαζόμενοι 5ήμερο με 2 ρεπό εβδομαδιαίως ή 8 ρεπό το μήνα.
Οι υποψήφιοι θα πρέπει να μας στείλουν ένα βιογραφικό σημείωμα στα Αγγλικά ή στα Γερμανικά σε μορφή επεξεργαστή κειμένου Word

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.