Αγγελίες εργασίας για director. Ξεκινήστε καριέρα director στην Ελλάδα!

Βλέπετε 14 από τις 4 αγγελίες.
17 Οκτ
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Αλυσίδα επισιτιστικών καταστημάτων επιθυμεί να προσλάβει Sales Director στην Αθήνα. Σκοπός της θέσης: Αναφερόμενος/η στον Γενικό Διευθυντή Ελλάδος έχει ως κύριο ρόλο την διοίκηση της λειτουργίας πωλήσεων της εταιρίας, ασκώντας εποπτεία και ηγεσία, με στόχο...

... την διασφάλιση των αποτελεσμάτων, την κερδοφορία και την ανάπτυξη των εργασιών της εταιρίας.

Περιγραφή θέσης:
Συμβάλλει στον σχεδιασμό και κατόπιν εγκρίσεως διευθύνει όλες τις ενέργειες για επίτευξη των στόχων του επιχειρησιακού σχεδίου πωλήσεων.
Κατά την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου και των ετήσιων επιχειρησιακών σχεδίων παρακολουθεί τις αποκλίσεις και εισηγείται προς τη διοίκηση της εταιρείας τις απαιτούμενες διορθωτικές ενέργειες.
Εγγυάται την αύξηση της αποτελεσματικότητας της λειτουργίας πωλήσεων της εταιρείας, υιοθετώντας μεθόδους σύγχρονης διοίκησης.
Αξιολογεί τα αποτελέσματα της κερδοφορίας ανά κατηγορίες προϊόντων ή ομάδων πελατών και εισηγείται στη διοίκηση διορθωτικές ενέργειες.

Εμπειρία και Ικανότητες κατόχου θέσης:
Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση πολυεθνικής ή μεγάλης ελληνικής εταιρίας. τουλάχιστον 5 ετών.
Πολύ καλές γνώσεις διοίκησης λιανεμπορίου εταιριών που λειτουργούν με πολλά καταστήματα ιδιόκτητα ή franchise.
Άριστες ικανότητες οικονομικής ανάλυσης των εμπορικών δεδομένων.
Γνώση και εμπειρία της Ελληνικής αγοράς
Γνώση σύγχρονων συστημάτων διοίκησης (Sales Toolkits, Αξιολόγησης της Απόδοσης, ERP, κα.)

Τυπικά προσόντα:
Πτυχίο Ανώτατης Σχολής
Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Απαιτούμενες Δεξιότητες (Competencies)
Ηγεσία & Επικοινωνία
Στρατηγική σκέψη
Εμπορική αντίληψη
Οργανωτικές ικανότητες
Εστίαση στον πελάτη (Customer focus)
Ομαδική Εργασία

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

07 Οκτ
Πανελλήνια [qmetric]

qmetric | HR Solutions is currently recruiting, on behalf of its client, the position of Country Manager - Albania The company Our client holds a leading position in the field of horticulture and a strong presence in the Balkan region. Based in Greece, it is distinguished for a wide range of services, as well as its innovative and quality products. The position The position is based in the city of Lushnje. The successful candidate will be reporting...

... directly to the Board of Directors and he or she will be responsible for managing all corporate operations in Albania, developing business and increasing profitability. In particular, his or her duties will include:

-Managing day-to-day operations
-Budgeting & financial planning
-Key account management
-Expansion of the customer base / Business development
-Reporting to the Board of Directors
-Managing a team of direct reports.

Your profile

In order for you to be able to successfully carry out the duties of the Country Manager, you should possess the following:

-University degree (preferably in Agriculture or similar)
-Postgraduate diploma in Business Administration (desirable)
-A minimum experience of 5 years as a Country Manager or as a Business Unit Manager/Business Development Manager/Sales Manager, preferably in the field of farming/horticulture
-Excellent knowledge of the horticulture/farming market
-Solid understanding of budgeting and financial planning
-Excellent command of English (both verbal and written), knowledge of the Greek and Albanian language would be a plus
-Outstanding communication, networking and negotiation skills
-Analytical mind and problem-solving skills
-Collaboration and teamwork skills
-Flexibility and creativity
-Ability to plan & organize self and others
-People management skills.

Our Client offers

In case you are selected for the position of the Country Manager, you will have access to the following:

-Competitive remuneration package & attractive bonus scheme
-Travel and Accommodation expenses covered
-Company car, mobile phone and PC
-Training and continuous development opportunities
-Excellent advancement opportunities
-A dynamic work environment.

Are you interested?
Do you take pride in your strong negotiation and people management skills? Are you a results oriented and self-motivated manager who is exceptional in achieving targets and developing business? Are you looking to advance your already successful career and develop professionally in a well-established company?

If yes, please submit your application via the following link: https://qmetric.gr/country-manager-albania/

The selection process
Our company applies a demanding selection process, in order to ensure its fairness. Shortlisted candidates will be assessed with the use of psychometric tests and Competency Based Interviews.

Our company treats each application with strict confidence and is fully complied with EU General Data Protection Regulation.

Tags:

30 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

Ο πελάτης μας είναι μια αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρεία με παραγωγική και εμπορική δραστηριότητα στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων. Ο/Η Υπεύθυνος/η Marketing αναφερόμενος/η στον Business Development Director έχει την ευθύνη για το σχεδιασμό και την υλοποίηση της στρατηγικής...

... marketing της εταιρείας με στόχο την ανάπτυξη των πωλήσεων και την αύξηση των μεριδίων αγοράς.




Αναπτύσσει την στρατηγική marketing και συντονίζει την επίτευξη του πλάνου, σύμφωνα με τους επιχειρηματικούς στόχους της εταιρείας.
Σχεδιάζει, συντονίζει και παρακολουθεί τις έρευνες αγοράς και υποδεικνύει νέες επιχειρηματικές ευκαιρίες και προτείνει διορθωτικές κινήσεις, όπου κρίνεται απαραίτητο.
Επιβλέπει την εφαρμογή νέων ενεργειών, με μεγάλη έμφαση στον τομέα του digital, με στόχο την αύξηση μεριδίων της αγοράς και την κερδοφορία του τομέα.
Συνεργάζεται με διαφημιστικές εταιρίες και λοιπούς εξωτερικούς συνεργάτες με στόχο την υλοποίηση των ενεργειών marketing.
Συνεργάζεται με το τμήμα Πωλήσεων με σκοπό την διαμόρφωση της τιμολογιακής πολιτικής των προϊόντων. 
Συμβάλλει στην οργάνωση και υλοποίηση εταιρικών εκδηλώσεων, καθώς και CSR ενεργειών.
Διαχειρίζεται τις σχέσεις με α ΜΜΕ, καθώς και θέματα επικοινωνίας και δημόσιων σχέσεων.

Tags:

25 Σεπ
Θεσσαλονίκη [Q-PLAN International]

qmetric | HR Solutions is currently recruiting, on behalf of Q-PLAN INTERNATIONAL, for the position of EU Research and Innovation Policy Analyst The company Q-PLAN INTERNATIONAL is an innovation and management consulting firm based in Thessaloniki, Greece. Since 2000 the company has been providing management consulting and research services to private sector companies as well as to several Directorates-General of the European Commission and other EU...

... institutions and agencies (e.g. DG MOVE, DG Research, CEDEFOP, EASME, etc.).

The position
The successful candidate will be a member of the Research and Innovation Policy Unit and will be based in Thessaloniki. S/he will primarily be involved with:
The identification and investigation of EU research opportunities:
-explore and review tender opportunities in Greece and Europe overall;
-conceptualisation and design of new projects;
-identification of relevant Greek and international organisations and establishment of appropriate consortia;
-preparation of technical and financial parts of new bids;
-communication with partner organisations during proposal preparation; and
-overview of the tendering process until submission of proposal.

In addition, the Research and Innovation Policy Analyst will contribute to the implementation of the studies and projects awarded, in the form of:
-Project management activities of current projects elaborated by our team, including day-to-day management (i.e. contact with partners, follow-up on tasks elaboration, scientific review of deliverables, etc.);
-“Direct” technical work for the preparation and elaboration of deliverables, including analysis of quantitative and qualitative information, organisation and conduct of collection of qualitative information, synthesis and extraction of conclusions and formulation of policy recommendations; and
-Setting and participating in meetings and networking activities with local and international partners and collaborators to assess projects’ progress and plan further work.

Your profile
In order to be able to successfully carry out the duties of the job, you should possess the following:
-MSc in Business, Social Sciences or STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics).
-2 to 5 years of relevant work experience in the field (Horizon2020, Projects or Studies awarded via public procurement procedures)
-Excellent knowledge of English, both verbal and written.

We are interested in profiles with:
-Multi-tasking abilities (ability to work, in parallel, on different tasks and domains within specific deadlines, ability to prioritise tasks, etc.)
-Attention to detail
-Interest in exploring new scientific and policy topics
-International experience and ambition (e.g. willingness to co-operate with multi-national teams, availability to travel abroad, etc.)
-Excellent communication and networking skills (e.g. presentation skills, competence in expressing complex ideas in writing, knowledge of French or German is a plus).

Our Client offers
In case you are selected for the position of EU Research and Innovation Policy Analyst, you will have access to the following:
-Competitive compensation matching the selected profile
-Opportunity to develop substantial professional and research skills that will serve the selected candidate throughout her/his career
-Career prospects reflecting successful progress and specific talent feats
-Flexibility in working conditions (blend tele-working with office).

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.