Αγγελίες εργασίας για day. Ξεκινήστε καριέρα day στην Ελλάδα!

Βλέπετε 18 από τις 8 αγγελίες.
07 Ιουλ
Ιθάκη [Ionian Island Holidays]

Ως Travel rep θα είστε υπεύθυνοι για την επίλυση προβλημάτων κάνοντας τις διακοπές κ τη διαμονή των πελατών μας όσο το δυνατόν καλύτερη. Αρμοδιότητες: Μετακινήσεις από και προς το αεροδρόμιο, συναντήσεις με πελάτες και επίλυση προβλημάτων, προετοιμασία εγγράφων. Απαραίτητα...

... Προσόντα: Άψογη γνώση Αγγλικών και διαχείριση πελατών.
Η δουλειά του rep διαρκεί τους μήνες Απρίλιο μέχρι τέλος Οκτωβρίου.

Tags:

07 Ιουλ
Ιθάκη [Ionian Island Holidays]

Ως Travel rep θα ειστε υπευθυνοι για την επιλυση προβληματων κανοντας τις διακοπες κ τη διαμονη των πελατων μας οσο ο δυνατον καλυτερη. Αρμοδιότητες: Μετακινησεις απο και προς το αεροδρομιο, συναντησεις με πελατες και επιλυση προβληματων, προετοιμασια εγγραφων. Απαραίτητα...

... Προσόντα: Αψογη γνωση Αγγλικων και διαχειρηση πελατων.
Η δουλεια του rep διαρκει τους μηνες Απριλιο μεχρι τελος Οκτωβριου.

Tags:

01 Ιουλ
Πειραιάς [HOLIDAY LAND SA]

Ανώνυμη εμπορική και εισαγωγική Εταιρεία στον Πειραιά αναζητά εργάτη αποθήκης, νέο έως 25 ετών για απασχόληση αποθήκης, φορτοεκφόρτωση, ξεχώρισμα παραγγελιών και άλλες βοηθητικές εργασίες αποθήκης. Προϋπηρεσία όχι απαραίτητη, κάτοικος Πειραιά και γύρω...

... περιοχών.
Ημερομίσθιο 30 Ευρώ μεικτά.
Τηλ. επικοινωνίας: 6944546939

Tags:

29 Ιουν
Πανελλήνια [Pixel]

Drone Pilot (Photographer/Videographer ) Pixel Holiday is looking for a Drone Pilot with experience of videography/ photography to take videos / photos of guests in Hotels and Water Parks in Crete. Qualifications Required • Excellent communication skills • Flexibility with schedule • English Language We offer: Accommodation Salary plus bonus Professional equipment Training courses Job uniform

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Company Profile Alfa Beta is one of the largest retail chain with 298 Super Markets, 15 Cash & Carry, 152 franchise stores and over 14 000 employees. Alfa Beta Vassilopoulos is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis. Position Requirements The Finance Business Partner, is a member of the Finance Team...

... supporting the day-to-day operation of the Business Development Department and acting as an integrated member of the Business Development team. He/She is responsible for reporting, measuring and contributing to the business plans, drives the planning cycle, challenges the operations on how to improve performance and follows up on projects and strategic initiatives.

More specifically:
• Helps in the development of the BD Department strategy from the finance perspective, acting as finance partner to the business, providing adequate management information for decision making and building together with the Investment Analysis Department business cases and investment analysis
• Supports, challenges and helps to develop reliable forecasts and budgets prior to formal reviews by the leadership team
• Monitors and reviews the pipeline of stores, the investment proposals and real estate deals, the progress of CAPEX and OPEX spending against budget and forecasts, the suppliers’ and constructors’ evaluation, the payments for real estate certifications of constructors or developers based on the company’s credit policy
• Develops tools for the effective target setting and monitoring of the BD department, including timetables, CAPEX, OPEX, sales performance of new/remodeled stores etc (contract management, CAPEX forecasting, future locations mapping etc)
• Assists with analysis and insights the target setting for tenderings of services and products procured by any method (Not For Resale or not)
• Ensures the maintenance of right processes, policies and controls according to the risk & control framework


Candidate Profile
• Master’s Degree in Engineering, Finance, Business Administration or any other equivalent
• At least 5 years of experience in a large Greek or Multinational company preferably in the FMCG, Construction or Retail industry. Experience in similar role will be considered a strong asset
• Excellent command of English language, both written and spoken
• Excellent knowledge of MS Office with emphasis on Excel. SAP and Hyperion knowledge will be considered an asset
• Technical understanding and good knowledge of the business & processes of Finance and Business Development Department
• IFRS knowledge regarding business development related standards
• Strong analytical skills and understanding of numerical data
• Results orientation, accountability and resourcefulness
• Advanced communication & interpersonal skills, ability to build network & partnerships
• Strong multi-tasking and organizing skills
• Flexibility and adaptability to changing circumstances & multicultural environment

Remuneration
The company offers a competitive remuneration package and excellent career prospects


Contact Details
On line quoting reference: (ref: FBP_BD)

Address: 81, Spaton Ave.
Zip code: 153 44
City: Gerakas – Attiki

All applications will be treated as confidential

Tags:

18 Ιουν
Πανελλήνια [PIXEL HOLIDAY]

Η φωτογραφική εταιρεία Pixel Holiday προσλαμβάνει Φωτογράφους και Πωλητές για τη σεζόν του 2019. Η Pixel Holiday είναι μια πρωτότυπη αναπτυσσόμενη φωτογραφική εταιρεία που συνεργάζεται με πολυτελές τουριστικά θέρετρα σε Ελλάδα και Κύπρο. Αναζητάμε φωτογράφους με...

... εμπειρία σε Lifestyle και Wedding Photography. Επικοινωνιακά άτομα με εξωστρεφή προσωπικότητα και γνώσεις Αγγλικής ή Γερμανικής, Γαλλικής και Ρωσικής γλώσσας για να ενταχθούν στην ομάδα μας.

Περιοχή: Ελλάδα και Κύπρος (ΘΕΣΣΑΛΟΝΊΚΗ, ΚΡΉΤΗ, ΡΌΔΟ, ΚΩ, ΚΈΡΚΥΡΑ ΚΑΙ ΠΆΦΟ)

Προσφέρουμε:
• Μισθό + Bonus
• Περίοδος: Απρίλιο έως Οκτώβριο
• Διαμονή
• Εισιτήρια
• Εξοπλισμό

Πιστεύεις ότι μπορείς να γίνεις μέλος της ομάδας μας;
Στείλε μας το βιογραφικό σου καθώς και 3 φωτογραφίες σου μαζί με το portfolio σου στο https://www.pixelholiday.com/apply-now ή επικοινώνησε μαζί μας στο παρακάτω email.

Tags:

18 Ιουν
Πανελλήνια [Europe Language Jobs]

Europe Language Jobs is a fast-growing job board that is looking to hire someone to help them with the international Sales Department and assisting with different tasks. We have a very dynamic team and is always open to new ideas and possibilities. Europe Language Jobs currently provides service to candidates and companies throughout Europe, operating in 48 countries and over 33 languages. The areas where you will gain experience are: - Building...

... a network on LinkedIn
- Promote the activities of company on LinkedIn
- Acquisition of new customers
- Build good, long-term relationships with your customers
- Discuss the needs of your customers
- Make outbound calls to follow up on customers' demands
- Encourage your customers to post their job offers
- Advise your customers how to use Europe Language Jobs
- Inform your customers about the latest developments of the company services
- Identify sales opportunities and close deals
- Identify opportunities for cross-selling and upselling in order to increase revenues
- Analyze goals and strategy with the team
- Create new ideas and possibilities to help to develop the strategy
Requirements

Languages:
- Native level of Greek
- Proficiency level of English

Skills:
- You are a friendly and positive team player and willing to work in an international environment
- You are proactive, eager to learn and highly motivated
- You are results-driven
- You want to develop a career in business
- You have previous relevant experience in sales / account management (customer service, shop etc.), you are not afraid to pick up the phone and you are results-driven.
- You are passionate about online business and the recruitment industry
- You are able to identify customer needs and you have
- You have excellent listening and communication skills
- You are curious and able to multitask.

Other:
- It is essential to be able to sign a collaboration agreement with a study center with which to formalize the internship
Offer

- International and friendly working environment
- Near the city center in Barcelona
- Working in a fast-growing company
- Paid online course (of your choice) in cooperation with EUDE
- Internship with credits recognition, pending the final compliance of the academic coordinator
- Working hours: from Monday to Friday 09:00 – 18:00 and 1 free afternoon per week

Tags:

18 Ιουν
Πειραιάς [HOLIDAY LAND SA]

ΑΝΩΝΥΜΗ εμπορική Εταιρεία στον Πειραιά, ζητά γραμματέα Διεύθυνσης, έως 30 ετών για διοικητική υποστήριξη γραφείου με άριστη γνώση Αγγλικών, Υπολογιστή και e - shops. Επιθυμητά προσόντα : Γνώση χειρισμού social media, Facebook και Λογιστικού προγράμματος : Atlantis. Βασικός...

... μισθός. Άμεση διαθεσιμότητα για εργασία.
Αποστολή βιογραφικών με φωτογραφία στο e- mail: sdraikos@holidayland.gr

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.