Αγγελίες εργασίας για data. Ξεκινήστε καριέρα data στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 18 αγγελίες.
16 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [ΙΩΝΙΚΗ ΣΦΟΛΙΑΤΑ ΑΕ]

Η ΙΩΝΙΚΗ ΣΦΟΛΙΑΤΑ Α.Ε. με δυναμική παρουσία στον χώρο των τροφίμων, ζητά: ΒΟΗΘΟ ΜΑΓΕΙΡΑ (ΤΜΗΜΑ ΓΕΜIΣΕΩΝ) Είμαστε η Ιωνική Σφολιάτα Α.Ε., μία από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές μονάδες παράγωγης τροφίμων στην Ελλάδα, και ζητάμε να καλωσορίσουμε στην ομάδα...

... παραγωγής μας στη Νεοχωρούδα Θεσσαλονίκης, Μάγειρα (για το τμήμα των γεμίσεων) για άμεση πρόσληψη.
ΒΟΗΘΟΣ ΜΑΓΕΙΡΑΣ (ΤΜΗΜΑ ΓΕΜΙΣΕΩΝ)

ΓΕΝΙΚΗ ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ

Η θέση είναι για έναν/μία ενθουσιώδη επαγγελματία με αποφασιστικότητα και πίστη στις ικανότητες του/ης.
Θα πρέπει να έχει τη γνώση, το ταλέντο και τις ικανότητες να δημιουργεί αξιοσημείωτα αποτελέσματα.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ
1. Απόφοιτος/η σχολής Α.Ε.Ι. Ελλάδας ή Εξωτερικού σχετικής με το αντικείμενο ή Σχολής μαγειρικής
2. 2ετή προϋπηρεσία σε βιομηχανία τροφίμων
3. Θεωρητικές & Τεχνολογικές γνώσεις & δεξιότητες σχετικές με το αντικείμενο
4. Επίπεδα γνώσεων σε θέματα Υγιεινής & Ασφάλειας
5. Φιλόδοξο/η και απόλυτα αφοσιωμένο/η στην καριέρα του/της

Επιθυμητά Προσόντα
1. Στάση ζωής ότι το καλό μπορεί να γίνει καλύτερο και το καλύτερο άριστο.
2. Καλή γνώση Αγγλικών
3. Καλές γνώσεις H/Y (ιδιαίτερα προγραμμάτων Office και κυρίως EXCEL)
4. Προσοχή στην λεπτομέρεια
5. Προβολή κουλτούρας υψηλών προδιαγραφών και απαιτήσεων
6. Ικανότητα εργασίας σε καταστάσεις πίεσης
7. Εμπειρία εργασίας σε παρόμοια εργασιακά περιβάλλοντα
8. Συνέπεια στην υψηλή ποιότητα σύμφωνα με τα υψηλά εταιρικά standards
9. Εκτέλεση δημιουργικών συνταγών
10. Προσωπικότητα με άποψη, ενθουσιασμό και μπορώ-τα-πάντα συμπεριφορά


Η Εταιρία Προσφέρει:
1. Συνεχή Εκπαίδευση
2. Επιβράβευση αποδοτικότητας
3. Ατομική Ασφάλιση
4. Ημερομίσθιο έως 35€ μικτά για την/ον κατάλληλη/ο υποψήφια/ο

Παρακαλούμε να στείλετε το βιογραφικό σας και σύντομη συνοδευτική επιστολή στην ηλεκτρονική διεύθυνση hr@ioniki.com, για να μας εξηγήσετε τους λόγους, για τους οποίους επιθυμείτε να γίνετε μέλος της ομάδας μας.
Παρακαλούμε, σημειώστε ότι EuroPass CV templates δεν θα ληφθούν υπόψη.
Παρακαλούμε διασφαλίστε ότι καλύπτετε ΟΛΑ τα απαραίτητα προσόντα της θέσης.
Λόγω του μεγάλου όγκου των βιογραφικών μόνο οι πετυχημένοι/ες υποψήφιοι/ες θα λάβουν απάντηση πρόσκλησης.
Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας να εργαστείτε στην Ιωνική Σφολιάτα.

Ίσες Ευκαιρίες

Η Ιωνική Σφολιάτα διασφαλίζει ίσες ευκαιρίες, ίση μεταχείριση και πρόσβαση για όλους τους υποψηφίους, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, αναπηρίας, θρησκείας ή πεποιθήσεων, πολιτικών ή άλλων φρονημάτων, εθνοτικής ή κοινωνικής προέλευσης, οικογενειακής κατάστασης ή σεξουαλικού προσανατολισμού.

Σημείωση Περί των Προσωπικών Δεδομένων σας

Με την αποστολή του βιογραφικού σας αποδέχεστε, ότι θα παραμείνει στη βάση βιογραφικών της εταιρείας Ιωνική Σφολιάτα Α.Ε. για 6 μήνες, με σκοπό την αξιολόγηση της αίτησης σας για την προαναφερθείσα θέση εργασίας.

Email Επικοινωνίας Υπευθύνου Επεξεργασίας: dataprotection@ioniki.com

Tags:

16 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [ΙΩΝΙΚΗ ΣΦΟΛΙΑΤΑ ΑΕ]

Η ΙΩΝΙΚΗ ΣΦΟΛΙΑΤΑ Α.Ε. με δυναμική παρουσία στον χώρο των τροφίμων, ζητά: Καθαριστές/Καθαρίστριες Η Ιωνική Σφολιάτα Α.Ε., από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές μονάδες παράγωγης τροφίμων στην Ελλάδα ζητεί για άμεση πρόσληψη Καθαριστές/Καθαρίστριες στη Νεοχωρούδα...

... Θεσσαλονίκης.


Απαραίτητα Προσόντα:
• Απαραίτητη προϋπηρεσία σε πόστο καθαριότητας βιομηχανικής μονάδας ή σε εταιρία καθαρισμού.
• Πιστή και υπεύθυνη τήρηση κανόνων υγιεινής και ασφαλείας σε βιομηχανία τροφίμων
• Τήρηση των διαδικασιών καθαριότητας
• Υπευθυνότητα και ευγένεια
• Εργατικότητα και ειλικρίνεια
• Πνεύμα συνεργασίας, ομαδικότητας και επαγγελματισμού
• Πιθανότητα εργασίας σε κυλιόμενες βάρδιες, συμπεριλαμβανομένων έκτακτων βαρδιών όπως Σαββάτου

Κύριες Αρμοδιότητες:
• Καθαρισμός χώρων παραγωγής
• Καθαρισμός μηχανημάτων και εξαρτημάτων παραγωγής
• Καθαρισμός λοιπών χώρων εργοστασίου
• Πιστή τήρηση των εταιρικών ποιοτικών προτύπων καθαριότητας

Η Εταιρία Προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών άνω του βασικού
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ομαδική ασφάλιση
• Μπόνους επίτευξης στόχων

Παρακαλούμε να αποστείλετε το βιογραφικό σας στο hr@ioniki.com

Παρακαλούμε MHN αποστείλετε βιογραφικά μορφής Europass γιατί ΔΕΝ γίνονται δεκτά.

Παρακαλούμε να σιγουρευτείτε ότι κατέχετε τα απαραίτητα προσόντα.

Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας να εργαστείτε στην Ιωνική Σφολιάτα.

Ίσες Ευκαιρίες

Η Ιωνική Σφολιάτα διασφαλίζει ίσες ευκαιρίες, ίση μεταχείριση και πρόσβαση για όλους τους υποψηφίους, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, αναπηρίας, θρησκείας ή πεποιθήσεων, πολιτικών ή άλλων φρονημάτων, εθνοτικής ή κοινωνικής προέλευσης, οικογενειακής κατάστασης ή σεξουαλικού προσανατολισμού.

Σημείωση Περι των Προσωπικών Δεδομένων σας

Με την αποστολή του βιογραφικού σας αποδέχεστε ότι θα παραμείνει στη βάση βιογραφικών της Ιωνικής Σφολιάτας ΑΕ για 6 μήνες, με το σκοπό της αξιολόγησης της αίτησης σας για την άνωθεν θέση εργασίας.

Email Επικοινωνίας Υπευθύνου Επεξεργασίας: dataprotection@ioniki.com

Tags:

16 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries and has recently acquired the Card Processing Business in Greece from First Data Corporation.    For our Operations in Greece we currently have an exciting opportunity...

... for a talented Application Developer Cobol to join our IT Development team in Greece.
 
 
The jobholder will be responsible for:


Developing and maintaining applications that drive our business.
Supporting all phases of development, from technical analysis to coding, testing, and maintenance.
Producing documentation of system and process documentation as deliverables on applications.
Working on moderately complex projects with moderate to high breadth of responsibility.
Performing additional job duties as required.

Tags:

14 Ιουλ
Αθήνα [EightDreams Hotels]

Position: General Manager for a new hotel project at a very early stage (pre-opening phase). The hotel will be a small, 4* property close to the city centre (Athens). Pre-opening phase: To participate in the process of organizing the property as well as to work with the pre-opening team. Finance & Accounting Manage the location’s P&L and reporting ensuring that all revenue, costs and data is consistent across all channels. Compliance Ensure compliance...

... with all location-applicable laws and practices and report all issues that arise or may cause a disruption to the business
Human Resources
Lead and support the recruitment and selection process for open positions at the location.
Create and manage the staffing plan for the location.
Be the location’s main POC for training needs assessment and delivery of training.
Revise and manage the location’s payroll, benefits and incentive plans.
Supervise the implementation of environmental health and safety plan at the location
Revenue Management-Sales
Meet and exceed the location’s revenue goals-Establish and manage the sales strategy for the location
Works with Revenue Management team to develop effective pricing strategies, balancing seasonality, economy, customer segments, property objectives and customer satisfaction
Project Management
Skilful in managing project and working organised in a constantly changing environment.
Being inspired about multi-tasking and setting a new business on the map.
Customer Satisfaction
Interacts with guests and other customers on a frequent basis to obtain feedback about their experiences on property.
Executes business plans designed to maximize property customer satisfaction, profitability, and market share.
Requirements
(language, years of experience, area of experience, specific knowledge)
Prior experience running a hotel as well as leading
multiple departments and supervisors
Experience in running a full round/full-service hospitality business with a turnover of 1.5 Euro million+
Experience in pre-opening and launching a new business in and/or around
Sound financial management skills
Excellent communication skills
Fluent in English
Experience working in multicultural environments (preferred)Sound understanding of processes and operational efficiency
Strong people management and negotiation skills
Solid abilities for reporting and analysing information for
decision making

Tags:

11 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a well-established company operating in the FMCG sector, is looking to hire a dynamic professional to join their team in Athens, Greece. Position’s Duties and Responsibilities Prepares monthly rolling order/shipment forecast and communicates it to suppliers Registers orders & receipts in the system Monitors imports activities Liaises with external partners (3PL), principals and authorities Supports S&OP process Monitors operational performance...

... against agreed S&OP plans with focus on deliverables, risk and opportunities to meet company objectives
Ensures shelf life monitoring & management, supports reduction of write offs
Collaborates closely with Sales on demand forecast delivery
Builds and provides data & cost analysis
Leads continuous process improvements targeting reduced operational costs and improved customer service level
On-demand documentation preparation for Labour authorities, Customs inspection, Fiscal legislation
Provides clarity and compliance of all obligations related to legal requirements

Tags:

09 Ιουλ
Αθήνα [EightDreams Hotels]

Duties and Responsibilities: Responsible for Corporate and Travel Agent Room Sales for the hotel. Clear understanding of the hotels business strategies then set goals and to determine action plans to meet those goals. Update action plans and financial objectives quarterly. Identify new markets and business opportunities and increase sales. Represent Hotels in various events and exhibition. Implements all sales action plans related to my market areas as...

... outlined in the marketing plan.
Conducts daily sales calls and arrange site inspection trips to hotels by corporate clients.
Able to provide Quick and timely responses, immediate communication to the properties, develop professional long term business relationships.
Provide the highest quality of service to the customer at all times.
Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g. CVGR, generating proposal, Corporate Rate Application letter, writing contract, customer correspondence).
Able to supports hotels service and relationship strategy, driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience.
Work closely with Revenue Manager to ensure proposed rate negotiations meet the financial needs of the hotels.
Accompany sales team on sales calls to potential clients to assist in development of the account and to access the effectiveness and sales skills of the sales person.
Assess additional training needs based on data gathered and interaction with sales team from property visits.
Attending all department and hotel meetings as necessary.
Targeting key accounts potential for the company.
Builds and strengthens relationships with existing and new customers to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, FAM trips, trade shows, etc.
Develops relationships within community to strengthen and expand customer base for sales opportunities.
Manages and develops relationships with key internal and external stakeholders.
Acquiring and developing new business accounts and preparing sales proposals for clients.
Prerequisites:
Proven success in a similar role and environment.
Empathy towards your customers and colleagues.
Pride and attention to detail.
Polished personal presentation with Warm, confident and hospitable personality.
Education:
3 year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major.
Experience:
3 to 4 years experience in the sales and marketing or related professional area.

Tags:

03 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [IONIKI SFOLIATA]

Ioniki Sfoliata SA, which is based in Neohorouda, Thessaloniki due to its expansion is looking for an IT System & Network Administrator to join its energetic and fun IT team. DESCRIPTION To deliver exceptional support services to the IT Manager and his team through the resolution of business processes queries on various platforms, operating systems, mainly software and less technical. MINIMUM SKILLS REQUIREMENTS 1. Degree in Information Technology 2. Fast...

... Thinker and Hard Worker
3. Able to think and produce solutions with minimal managing requirements
4. Ability to work on Software (70%) and Hardware (30%) issues


DESIRABLE SKILLS REQUIREMENTS

1. 0-1 years of relevant work experience
2. Skills on Networking will be an asset
3. Ability to grasp new concepts and learn new software applications quickly
4. Ability to solve and/or develop software in order to resolve issues
5. Ability to quickly grasp complex technical concepts and make them easily understandable
6. Skilled at prioritization and multi-tasking
7. Ability to interact and work with technical programmers/developers as well as business executives
8. Manages Change successfully
9. Strong Analytical skills
10. Excellent verbal and communication skills
11. Ability to work under pressure and strict deadlines


JOB RESPONSIBILITIES

1. Responsible for assisting in all ERP and IT infrastructure related services, including ERP support, all storage and backup infrastructure, desktop hardware, server and desktop operating systems, wireless local area and wide area networks (LAN / WAN), lease lines and database, all telecommunications equipment and the IT helpdesk services support .
2. Maintain network and system security and operation
3. Manage all servers systems and environments (Windows)
4. Install and support LANs, WANs, network segments, Internet and intranet systems
5. Installation and configuration of Software
6. Configuration of interfaces of the system, integration and testing of data links
7. Investigate and troubleshoot issues; provide end-user support
8. Upgrade and configure system per project or operational needs
9. Report of progress of System deployment


WE OFFER

• Competitive Salary package 715€ per Month.
• Constant Training and opportunity to get challenged and stretched
• Career Development within the team or the wider business.
• Petrol
• Group private insurance

Please send your CV in English or Greek at the hr@ioniki.gr - nb@ioniki.com .
Please avoid sending Europass CV templates as they won’t be taken into consideration.
Please make sure you tick all the absolute minimum necessary requirements.
Due to large number of applicants ONLY the successful candidates will be contacted.
Thank you for your interest.

Tags:

01 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Προώθησης , η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Η τηλεφωνική προώθηση θα είναι ο κύριος ρόλος του υπάλληλου μέσω της διαχείρισης εισερχόμενων και εξερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Επιπρόσθετα, η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών θα αποτελεί συμπληρωματική δραστηριότητα στα καθημερινά καθήκοντα του υπαλλήλου.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας


Τηλεφωνική προώθηση τραπεζικών, ασφαλιστικών και τραπεζοασφαλιστικών  προϊόντων/υπηρεσιών σε υφιστάμενο πελατολόγιο
Ενημέρωση και διαχείριση συστημάτων με στοιχεία πελατών
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.

Tags:

01 Ιουλ
Πανελλήνια [ΟΛΥΜΠΙΑΚΗ ΑΒΕ ΧΕΛΙΟΥ & ΣΟΛΟΜΟΥ]

Η Ολυμπιακή Χελιού και Σολομού ΑΒΕ με έδρα στην ΒΙ. ΠΕ. Πρέβεζας, μέλος του ομίλου Dutch Seafood Company με 100 χρόνια εμπειρία στον χώρο της επεξεργασίας, μεταποίησης, συσκευασίας ιχθύων, αναζητά για το τεχνικό της τμήμα Τεχνικό Ηλεκτρολόγο – Αυτοματιστή. Ο υποψήφιος...

... θα είναι υπεύθυνος για την επίλυση βλαβών, περιοδικών συντηρήσεων, βελτιωτικών παρεμβάσεων, εγκατάσταση νέου εξοπλισμού και συμμετοχή σε project συμπεριλαμβανομένων εξοπλισμού γραμμών παραγωγής, κτιριακών, εξοπλισμού μηχανοστασίου και υποδομών γενικότερα. Συμμετοχή επικουρικά σε μηχανολογικές ή άλλες εργασίες όταν απαιτείται. Συνεργασία με υπεύθυνους τμημάτων και χειριστών παραγωγής για την διερεύνηση και αποκατάσταση προβλημάτων. Η θέση αφορά σε κυλιόμενη βάρδια ανά εβδομάδα, δεν υπάρχει νυχτερινό.

Αρμοδιότητες - Απαραίτητα Προσόντα:
Ο υποψήφιος θα πρέπει να διακατέχεται από συνέπεια, ομαδικό πνεύμα, ανάληψη πρωτοβουλιών, οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες, διάθεση για εξέλιξη.
- Απόφοιτος ΤΕΙ/ΑΕΙ
- Ελάχιστη πραγματική εργασιακή εμπειρία 3 ετών, ιδανικά άνω των 5 ετών σε αντίστοιχη θέση σε βιομηχανικό περιβάλλον
- Γνώση ηλεκτρολογικού σχεδίου και ανάγνωσης manual συσκευών (plc, inverter, controller κτλ.)
- Γνώση διάταξης ηλεκτρολογικών πινάκων, ισχύος και ασθενών
- Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Παρατηρητικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια
- Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις

Επιθυμητά Προσόντα:
- Προϋπηρεσία στον χώρο του τροφίμου θα θεωρηθεί ιδιαίτερο προσόν
- Η γνώση δικτύων data-τηλεφώνου θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν.

Η εταιρία προσφέρει:
- Διευκόλυνση μετακίνησης για την διαδικασία συνέντευξης
- Διευκόλυνση μετεγκατάστασης
- Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών

Tags:

28 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a leading multinational financial services company seeks to hire an Infrastructure Project Leader.   Reporting to the IT Infrastructure Manager, the successful candidate will be responsible for managing and monitoring all installed systems and IT infrastructure to ensure the highest level of their availability.   Provide Operational Support/Service/Preventive Maintenance for IT systems/Data Management Solutions including Servers, Storage, VMware...

... Backup and Archiving Software and products including but not limited to Citrix, VMware, Windows Systems, O365, Cloud, DR software, etc.
Provide outstanding system support, monitor and optimize performance for hosted and non-hosted environments
Aid in the support, evolution & direction for virtualization & hosting
Define, implement and assess system reporting and monitoring needs
Provide General Windows Administration, including Active Directory and Group Policy management
Automate software deployment and workstation recovery, while improving user support using Microsoft SCCM
Manage and respond to datacenter, remote locations, and end user related alerts
Support the planning, testing and implementation of  Disaster Recovery plans
Provide Datacenter management and Administration
Provide assistance and advice to business users in the troubleshooting and effective use of their IT equipment
Participate in in-house or multi-party Projects to deliver new IT systems or optimized infrastructure architecture and write and/or validate technical documentation including requirement analysis, architecture design, testing reports, administrator manuals etc.

Tags:

28 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

APIVITA is a pioneering Greek company that has been producing innovative natural cosmetics since 1979. APIVITA products provide safe and effective care protection and natural beauty solutions for the face, body and hair, derived from bee products and the powerful Greek flora. APIVITA since 2017 is a company of the PUIG Group and has a worldwide distribution, including a subsidiary in Spain, APIVITA SPAIN, and presence in 12 countries such as Hong Kong, Cyprus...

... Romania, Belgium, Netherlands, Portugal, Ukraine, Croatia, Bulgaria, Latvia, United Kingdom, Hungary and Italy. In APIVITA we share a vision for sustainable development with the utmost respect and love for nature and mankind. We therefore seek people with an outstanding ability to communicate APIVITA’ s uniqueness, philosophy and values and effectively promote and sell its products and services.
 
Follow the link to find out more information: www.apivita.com
 
Job Purpose:
 
We are looking for a promising E-business Assistant to support our Global Communication team in enhancing our brand on the internet.
 
The job holder:


Administers company’s e-shop
Tracks and processes customer orders. Deals with customers complaints
Manages company’s blog
Creates, manages and maintains content online
Administers changes to the company websites such as adding new products, price changes, promotions and customer resources
Compile and report on product and sales data
Manages company’s newsletter

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Company Profile Alfa Beta is one of the largest retail chain with 298 Super Markets, 16 Cash & Carry, 150 franchise stores and over 14 000 employees. Alfa Beta Vassilopoulos is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis. Position Requirements Prepares physical inventory results on a timely basis for...

... distribution to management. Presents the findings or translates the data into an understandable document by writing complex ideas in a structured, clearly and simple way
Works with large amounts of data, facts, figures, and analyses the data to find conclusions. Evaluates the numbers, trends, and data to come to new conclusions and interprets data and analyses results using statistical techniques
Performs daily, weekly & monthly analysis and presents findings where improvement areas are expected
Works closely with Managers or other Department Heads e.g. Stores & Commercial Operations in order to ensure data understanding and to provide business proposals and information needed
Supports planning team with relevant proposals
Maintains accounting controls by preparing and recommending policies and procedures

Candidate Profile

Master’s Degree in Finance, Accounting, Business Administration or any other relevant field
2-4 years of related work experience in a well-known Consulting Firm and/or in relevant areas of a large Greek or Multinational company
Fluency in English language, both written and spoken
Excellent knowledge of MS Office (especially excel) and statistical packages for analyzing datasets
Knowledge of SAP BW, MM/RETAIL/FICO is also an asset
Strong results and customer orientation
Advanced analytical skills with emphasis on numerical skills & data analysis
Very good planning and organizing skills, with emphasis on working under pressure
Very good communication skills
Teamwork and cooperation


Remuneration
The company offers a competitive remuneration package and excellent career prospects


Contact Details
On line quoting reference: (ref: INV_ANALYST)

Address: 81, Spaton Ave.
Zip code: 153 44
City: Gerakas – Attiki

All applications will be treated as confidential

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Company Profile Alfa Beta is one of the largest retail chain with 298 Super Markets, 15 Cash & Carry, 152 franchise stores and over 14 000 employees. Alfa Beta Vassilopoulos is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis. Position Requirements The Finance Business Partner, is a member of the Finance Team...

... supporting the day-to-day operation of the Business Development Department and acting as an integrated member of the Business Development team. He/She is responsible for reporting, measuring and contributing to the business plans, drives the planning cycle, challenges the operations on how to improve performance and follows up on projects and strategic initiatives.

More specifically:
• Helps in the development of the BD Department strategy from the finance perspective, acting as finance partner to the business, providing adequate management information for decision making and building together with the Investment Analysis Department business cases and investment analysis
• Supports, challenges and helps to develop reliable forecasts and budgets prior to formal reviews by the leadership team
• Monitors and reviews the pipeline of stores, the investment proposals and real estate deals, the progress of CAPEX and OPEX spending against budget and forecasts, the suppliers’ and constructors’ evaluation, the payments for real estate certifications of constructors or developers based on the company’s credit policy
• Develops tools for the effective target setting and monitoring of the BD department, including timetables, CAPEX, OPEX, sales performance of new/remodeled stores etc (contract management, CAPEX forecasting, future locations mapping etc)
• Assists with analysis and insights the target setting for tenderings of services and products procured by any method (Not For Resale or not)
• Ensures the maintenance of right processes, policies and controls according to the risk & control framework


Candidate Profile
• Master’s Degree in Engineering, Finance, Business Administration or any other equivalent
• At least 5 years of experience in a large Greek or Multinational company preferably in the FMCG, Construction or Retail industry. Experience in similar role will be considered a strong asset
• Excellent command of English language, both written and spoken
• Excellent knowledge of MS Office with emphasis on Excel. SAP and Hyperion knowledge will be considered an asset
• Technical understanding and good knowledge of the business & processes of Finance and Business Development Department
• IFRS knowledge regarding business development related standards
• Strong analytical skills and understanding of numerical data
• Results orientation, accountability and resourcefulness
• Advanced communication & interpersonal skills, ability to build network & partnerships
• Strong multi-tasking and organizing skills
• Flexibility and adaptability to changing circumstances & multicultural environment

Remuneration
The company offers a competitive remuneration package and excellent career prospects


Contact Details
On line quoting reference: (ref: FBP_BD)

Address: 81, Spaton Ave.
Zip code: 153 44
City: Gerakas – Attiki

All applications will be treated as confidential

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Company Profile Alfa Beta is one of the largest retail chain with 298 Super Markets, 16 Cash & Carry, 141 franchise stores and over 14 000 employees. Alfa Beta Vassilopoulos is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis. Position Requirements • Assesses and monitors market and AB performance highlighting...

... strengths and opportunities derived by assortment, promotion and market share performance
• Participates in promotional planning assessing AB promotional activities
• Designs and develops tools and procedures to provide insights to procurement & marketing to optimize promo investments
• Monitors market & AB assortment performance in terms of growth and market share assessing opportunity gaps in geographical level, shop type and product or category level
• Executes market & AB performance reporting
• Participates in the ongoing transformation and innovation of the company, especially in promotional effectiveness and categories performance


Candidate Profile
• Bachelor’s or Master’s degree in Business Administration, Statistics, Mathematics or Economics
• 1 – 3 years relevant experience. Knowledge of Retail, FMCG, Research Analysis or Consulting and brand management, as well as of the greek grocery retail industry would be considered a plus
• Fluency in English language both written & spoken
• Very good knowledge of MS Office
• Experience in Business Intelligence tools (e.g. SAP BO)
• Understanding of SQL queries and database joins. Familiarity with programming languages such as Python and R would also be considered a plus
• Data visualization skills (dashboards, reports) combined with high ability to understand and analyze numerical data
• Ability to combine and integrate data from several sources
• Strong problem solving with emphasis on analytical, conceptual and business thinking
• Excellent interpersonal and adaptive skills, able to work in an agile way
• Very good communication and presentation skills
• Teamwork and cooperation


Remuneration
The company offers a competitive remuneration package and excellent career prospects

Contact Details
On line quoting reference: (ref: PERF_ANALYST)

Address: 81, Spaton Ave.
Zip code: 153 44
City: Gerakas – Attiki

All applications will be treated as confidential

Tags:

21 Ιουν
Θεσσαλονίκη [ΙΩΝΙΚΗ ΣΦΟΛΙΑΤΑ ΑΕ]

Η ΙΩΝΙΚΗ ΣΦΟΛΙΑΤΑ Α.Ε. με δυναμική παρουσία στον χώρο των τροφίμων, ζητά: ΧΕΙΡΙΣΤΗ ΚΛΑΡΚ – ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟ Η Ιωνική Σφολιάτα Α.Ε., από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές μονάδες παράγωγης τροφίμων στην Ελλάδα ζητεί για άμεση πρόσληψη Χειριστή Κλαρκ – Αποθηκάριο...

... για τη διαχείριση των αποθηκών της στη Νεοχωρούδα, Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης.

Επιθυμητά Προσόντα:

• Εξοικείωση ηλεκτρονικών προγραμμάτων Αποθήκης WMS - EnterSoft θα εκτιμηθεί)
• Καλή γνώση χειρισμού υπολογιστών (κυρίως Outlook & Excel)
• Κάτοχός αδείας χειριστή περονοφόρου οχήματος θα εκτιμηθεί
• Γνώσεις συντήρησης περονοφόρου
• Ομαδικό πνεύμα με θετική αντιμετώπιση προβλημάτων
• Ικανότητα οργάνωσης και ευελιξίας – ανάπτυξης πρωτοβουλιών
• Δυνατότητα προσαρμογής σε ένα δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον εργασίας
• Εστίαση στην επίτευξη στόχων – δέσμευση για το αποτέλεσμα
• Φρέσκες ιδέες και θέληση να φέρει την βελτίωση και αλλαγή διαδικασιών
• Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση εταιρίας κατεψυγμένων προϊόντων ή αποθήκη ψυγείου
• Ικανότητα τοποθέτησης προϊόντων και προετοιμασίας παραγγελιών σε περιβάλλον αποθήκης-κατάψυξης
• Τήρηση των κανόνων και διαδικασιών σχετικά με την ασφάλεια, την υγιεινή και την ποιότητα ISO, BRC, TAPA

Οι Αρμοδιότητες της θέσης είναι :

• Η φυσική και ηλεκτρονική παρακολούθηση των ειδών που διακινούνται προς παραγωγή και πελάτες (Α’ Β΄ Υλών & Ετοίμων προϊόντων)
• Η ασφαλής φόρτωση και εκφόρτωση των προϊόντων και η αποθήκευσή τους – προετοιμασία παραγγελιών (Picking - Packing/ πακετοποίηση) και καταχώρησή τους στο ERP της εταιρείας.
• Η τροφοδοσία των γραμμών παραγωγής
• Η εκτέλεση των αιτήσεων αγορών και η παραλαβή των αντίστοιχων ειδών
• Η επιμέλεια, ασφάλεια και καθαριότητα των χώρων της αποθήκης

Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών έως €39 μικτά / ημέρα ή έως €16,000 μικτά / έτος για χειριστές με ενεργό δίπλωμα.
• Πενθήμερη
• Ομαδική Ασφάλιση
• Εκπαίδευση
Παρακαλούμε να στείλετε το βιογραφικό σας και σύντομη επιστολή για να μας εξηγήσετε τους λόγους που θέλετε να γίνετε μέλος της ομάδας μας στο hr@ioniki.com
Παρακαλώ να είστε σίγουρος/η ότι καλύπτετε ΟΛΑ τα Απαραίτητα προσόντα της θέσης.
Λόγω του μεγάλου όγκου βιογραφικών μόνο οι πετυχημένοι/ες υποψήφιοι/ες θα λάβουν απάντηση πρόσκλησης.
Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας να εργαστείτε στην Ιωνική Σφολιάτα.

Ίσες Ευκαιρίες

Η Ιωνική Σφολιάτα διασφαλίζει ίσες ευκαιρίες, ίση μεταχείριση και πρόσβαση για όλους τους υποψηφίους, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, αναπηρίας, θρησκείας ή πεποιθήσεων, πολιτικών ή άλλων φρονημάτων, εθνικής ή κοινωνικής προέλευσης, οικογενειακής κατάστασης ή σεξουαλικού προσανατολισμού.

Σημείωση Περί των Προσωπικών Δεδομένων σας

Με την αποστολή του βιογραφικού σας αποδέχεστε ότι θα παραμείνει στη βάση βιογραφικών της Ιωνικής Σφολιάτας ΑΕ για 6 μήνες, με το σκοπό της αξιολόγησης της αίτησης σας για την άνωθεν θέση εργασίας.

Email Επικοινωνίας Υπευθύνου Επεξεργασίας: dataprotection@ioniki.com

Tags:

20 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Elsa Silgan Metal Packaging S.A, the leading manufacturing company, subsidiary of a multibillion Revenue American Listed Company, is currently recruiting the role of Production Supervisor.  The primary activity of the company is the production of metal containers. It is the market leader in Greece serving the biggest International and Local Customers mainly in the food and chemical sector, though its two factory side. Main Duties Achieve planned output according...

... to specifications.
Record operational or production data.
Submit reports on performance and progress. 
Prepare the weekly manpower schedule and adjust daily as necessary. 
Lead the daily meeting with quality and production planning. 
Set weekly/monthly objectives and communicate them to production personnel. 
Monitor the smooth operation of the production equipment to ensure 
proper functioning and  highest efficiency.
Contribute in resolving production problems or equipment malfunctions.
Supervise the line operators and develop training plans. 
Review best practices with the Production Manager and suggest improvements
Participate in the Group’s projects.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.