Αγγελίες εργασίας για call. Ξεκινήστε καριέρα call στην Ελλάδα!

Βλέπετε 14 από τις 4 αγγελίες.
23 Αυγ
Αθήνα [ΕΝΕΡΓΕΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ]

Εταιρεία που προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες τηλεφωνικής προώθησης και εμπορικής υποστήριξης σε παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου με έδρα στην Αθήνα (Παγκράτι), αναζητά συνεργάτες (call center agent) για το τμήμα των πωλήσεων. Προφίλ υποψηφίου: ...

... - Απολυτήριο Λύκειο/ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ
- Απαραίτητη προϋπηρεσία σε πωλήσεις
- Γνώση Η/Υ
- Προσήλωση στην επίτευξη στόχου
Προσφέρονται:
- Πενθήμερη Εργασία
- Ευέλικτο ωράριο, (εξάωρο, οκτάωρο, κυλιόμενο)
- Σταθερός μηνιαίος μισθός
- Αορίστου χρόνου σύμβαση
- Συνεχής εκπαίδευση και υποστήριξη
- Bonus παραγωγικότητας

Tags:

21 Αυγ
Αθήνα [POSIT - ΚΕΝΤΡΟ ΚΙΝΗΤΗΣ ΤΗΛΕΦΩΝΙΑΣ ΑΕΕ]

Η εταιρεία POSIT - Κέντρο Κινητής Τηλεφωνίας Α.Ε.Ε., κορυφαία στη μεταπώληση προπληρωμένου χρόνου ομιλίας των δικτύων κινητής τηλεφωνίας στην Ελλάδα, αναζητά call center agent για το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης. Αρμοδιότητες: Εξυπηρέτηση εισερχόμενων κλήσεων...

... πελατών
Απαραίτητα Προσόντα:
- Πτυχίο ΙΕΚ/TEI/AEI με έμφαση στην επικοινωνία ή και την πληροφορική
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ, Ms Office
- Καλή γνώση της ελληνικής και αγγλικής γλώσσας
- Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση 1 -2 έτη
- Επικοινωνιακή ικανότητα και προσαρμοστικότητα

Επιθυμητά προσόντα:
- Προθυμία, υπευθυνότητα, επαγγελματισμός
- Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη
- Ικανότητα άμεσης επίλυσης προβλημάτων

Η εταιρία προσφέρει:
Ικανοποιητικές μηνιαίες αποδοχές
Διαρκή εκπαίδευση
Σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Οι υποψήφιοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους στο hr@posit.gr

Tags:

19 Αυγ
Αθήνα [Actionline]

Διακρίνεστε για τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες; Θεωρείτε βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σας την εξυπηρέτηση πελατών; Αν «ΝΑΙ» τότε είστε ο άνθρωπος που ψάχνουμε! Η ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού για λογαριασμό πελάτη της αναζητά άτομα για...

... στελέχωση εξυπηρέτησης πελατών σε τηλεφωνικό κέντρο.

Περιγραφή Θέσης
- Τηλεφωνική υποστήριξη & εξυπηρέτηση πελατών
- Διαχείριση αιτημάτων εισερχόμενων κλήσεων, επίλυση τεχνικών και άλλων προβλημάτων
- Δημιουργία στέρεων σχέσεων με πελάτες εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά & με απόλυτο επαγγελματισμό

Προσόντα
- Θέληση για εργασία και επαγγελματική εξέλιξη
- Απόφοιτοι Λυκείου ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο (σε εταιρείες τηλεπικοινωνίας, ασφαλιστικού τομέα, ενέργειας)
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ

Παροχές
- Υψηλές αμοιβές και ασφάλιση
- Πενθήμερη part- time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
- Συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

30 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.
 
 
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών σε προϊόντα όπως δάνεια, κάρτες κτλ. μέσω της διαχείρισης εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Για την εκτέλεση των καθηκόντων, ο εργαζόμενος θα χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα για την παρακολούθηση, συλλογή πληροφοριών και / ή την αντιμετώπιση προβλημάτων.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας

Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες στην τηλεφωνική επικοινωνία
Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίηση τους
Διάγνωση αιτήματος ή/και προβλήματος του πελάτη με στόχο την άμεση εξυπηρέτησή του
Καταχώρηση σχετικών δεδομένων στα απαραίτητα πληροφορικά συστήματα της εταιρείας
Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση κτλ)

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.