Αγγελίες εργασίας για back. Ξεκινήστε καριέρα back στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 38 αγγελίες.
07 Ιουν
Αθήνα [FOS PLUS]

Εταιρία που δραστηριοποιείται στο χώρο της ενέργειας, με έδρα την Αθήνα, στο πλαίσιο ανάπτυξης της παρουσίας της στην Ελληνική αγορά, αναζητά άτομο για τη στελέχωση του τμήματος Operations (Back Office). Απαραίτητα προσόντα: • Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ. • Προτιμητέα πρότερη...

... εμπειρία στον τομέα ενέργειας.
• Εμπειρία σε τμήμα Operations (Back Office) θα συνεκτιμηθεί.
• Άριστη γνώση MS Office.
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας.
• Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές, συντονιστικές και αναλυτικές ικανότητες.
• Ομαδικό πνεύμα.
• Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών.
• Προσανατολισμός στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
• Φιλοδοξία για επαγγελματική εξέλιξη.


Το στέλεχος του Operations (Back Office) θα είναι υπεύθυνο για την εκτέλεση διαδικασιών και δραστηριοτήτων της εταιρείας στην αγορά ενέργειας.

Αναλυτικότερα:
• Έλεγχος/εισαγωγή στοιχείων/δεδομένων Πελατών, έλεγχος/εισαγωγή μετρητικών δεδομένων, τιμολόγηση στο λογισμικό σύστημα
ενέργειας και το CRM του λογισμικού.
• Επικοινωνία με φορείς ενέργειας.
• Επικοινωνία με πελάτες, συνεργάτες και Τρίτους.
• Επίλυση εκκρεμοτήτων του τμήματος (αιτημάτων πελατών, μετρητικών δεδομένων, τιμολόγησης, Τρίτων, κ.ο.κ.)
• Reporting και αρχειοθέτηση (filing, e-archiving, scanning).

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό σταθερό μηνιαίο μισθό.
• Εκπαίδευση και συνεχής εξέλιξη γνώσεων.
• Σύγχρονο και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον.

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους στο παρακάτω email.

Tags:

07 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Do you have what it takes to be the leader of tomorrow? At KPMG, our values define who we are and the way we do business. As a leading professional services Firm, we know that our strength and capability derives from our people – their different perspectives, experiences and backgrounds.  Due to continued growth of operations, we are seeking to recruit highly competent Audit Assistants to join our Audit department.  We are looking for people equipped with...

... an aspiration to deliver quality, to work collaboratively, to inspire, challenge and have a mindset to constantly set stretching goals. 
At the same time, the successful candidates should exhibit a genuine passion of pursuing a career in Audit by obtaining the requirements for becoming a Certified Public Accountant in Greece.
Roles and Responsibilities

Assisting the engaging team by delivering high quality and accurate work.
Building and maintaining a strong positive relationship with colleagues and clients.
Identifying issues, promptly and effectively communicating them to the Audit engagement manager.

Tags:

06 Ιουν
Κιλκίς [Φάρμα Κουκάκη ΑΕ]

Η qmetric | HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της Φάρμα Κουκάκη ΑΕ, τη θέση του/της Υπεύθυνου/ης Προμηθειών. Η εταιρεία-πελάτης, Φάρμα Κουκάκη, παράγει προϊόντα με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας έχοντας σαν στόχο, τη διάθεση τους στην...

... Ελληνική αγορά αλλά και στις χώρες του εξωτερικού. Τα προϊόντα της Φάρμας Κουκάκη, είναι γνωστά για την άριστη ποιότητα τους από 100% Ελληνικό γάλα.

Η θέση

Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, θα είναι υπεύθυνος/η για τη διαχείριση και την εποπτεία των αγορών/προμηθειών υλικών συσκευασίας και β’ υλών της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητές του/της θα περιλαμβάνουν:

-Μέριμνα για επάρκεια αποθεμάτων όλων των υλικών συσκευασίας, Β’ υλών και λοιπών αναλώσιμων, σύμφωνα με τους οριζόμενους κανόνες της πολιτικής προμηθειών της εταιρείας
-Υπολογισμός και παραγγελία των κατάλληλων ποσοτήτων ανά είδος στους προμηθευτές
-Διενέργεια έρευνας αγοράς για την αναζήτηση και αξιολόγηση προσφορών από νέους προμηθευτές, σε συνεργασία με το τμήμα ποιοτικού ελέγχου και το τεχνικό τμήμα της επιχείρησης, όταν απαιτείται
-Διαπραγμάτευση, κλείσιμο συμφωνιών με τους προμηθευτές υλικών συσκευασίας, Β’ υλών και λοιπών αναλώσιμων, σύμφωνα με τους οριζόμενους κανόνες της πολιτικής προμηθειών της εταιρείας
-Διενέργεια της αξιολόγησης των συμβάσεων με τους προμηθευτές και μέριμνα για την έγκαιρη αποφυγή συγκρούσεων, ελλείψεων ή λαθών
-Εξασφάλιση της βέλτιστης απόδοσης του προϋπολογισμού αγορών σε οικονομικό, ποιοτικό και επιχειρησιακό επίπεδο.

Το προφίλ σας

Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης του/της Υπεύθυνου/ης Προμηθειών, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:

-Πτυχίο ΑΕΙ Μαθηματικών ή Στατιστικής και Ασφαλιστικής επιστήμης ή Πολυτεχνικής Σχολής (Εφαρμοσμένων Μαθηματικών)
-Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
-Πολύ καλή γνώση χρήσης H/Y (κυρίως Word, Excel)
-Αποτελεσματικές οργανωτικές και διαπραγματευτικές δεξιότητες
-Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
-Ικανότητα εργασίας τόσο αυτόνομα, όσο και μέσα σε ομάδα
-Μεθοδικότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
-Επαγγελματική ηθική, ειλικρίνεια, εχεμύθεια και ακεραιότητα
-Δυνατότητα ολιγοήμερων ταξιδιών (Ελλάδα και σε χώρες εντός της Ε.Ε.)
-Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες).

Ο πελάτης μας προσφέρει

Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης του/της Υπεύθυνου/ης Προμηθειών, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:

-Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
-Ιδιωτική ασφάλιση
-Ευκαιρίες συνεχούς εκπαίδευσης και ανάπτυξης
-Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον.

Ενδιαφέρεστε;

Επιθυμείτε να συνεχίσετε την ήδη επιτυχημένη καριέρα σας στον τομέα των Αγορών/Προμηθειών και να εξελιχθείτε στο πλαίσιο μίας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ελληνικές γαλακτοβιομηχανίες;
Εάν ναι, τότε μπορείτε να υποβάλετε την αίτησή σας!

Η διαδικασία αξιολόγησης

Η εταιρεία μας εφαρμόζει συγκεκριμένη μεθοδολογία αξιολόγησης των υποψηφίων, προκειμένου να διασφαλιστεί η αντικειμενικότητα της διαδικασίας. Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου έργου στελέχωσης, οι υποψήφιοι/υποψήφιες που θα πληρούν τις προδιαγραφές της θέσης, θα αξιολογηθούν με τη χρήση ψυχομετρικών εργαλείων (τεστ προσωπικότητας), Δομημένων Συνεντεύξεων (Competency Based Interviews) και Γραπτής Άσκησης (Written Exercise). Το σύνολο των υποψηφίων που συμμετέχουν στη διαδικασία λαμβάνουν ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής τους, καθώς και τεκμηριωμένο feedback.

Η εταιρεία μας τηρεί αυστηρούς κανόνες εχεμύθειας και εμπιστευτικότητας και συμμορφώνεται πλήρως με τον ευρωπαϊκό κανονισμό για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Tags:

04 Ιουν
Αθήνα [Actionline]

Η ACTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού αναζητά τον κατάλληλο υποψήφιο με όρεξη και πάθος για εργασία στον τραπεζικό τομέα, για λογαριασμό μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού στην Αθήνα. Ρόλος Θέσης Εργασίας • Σύνταξη συμβατικών...

... κειμένων, έκδοση εγγυητικών επιστολών, έλεγχος ορθότητας δεδομένων, έλεγχος εγκριτικών αποφάσεων
• Επικοινωνία με πελάτες και καταστήματα Τράπεζας Ελλάδος και Εξωτερικού
• Έλεγχος , παρακολούθηση και ενημέρωση αρχείων οικονομικών καταστάσεων
• Σύνταξη ημερησίων και μηνιαίων Reports
• Χρήση τραπεζικών συστημάτων

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Απόφοιτοι ανώτατης οικονομικής ή σχετικής κατεύθυνσης
• Τουλάχιστον 1 έτους εργασιακή εμπειρία σε τμήμα Λογιστηρίου ή τμήμα Προμηθειών εταιριών εξαγωγικού χαρακτήρα
• Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο
• Πολύ καλή γνώση Η/Υ και προγραμμάτων MS Office
• Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
• Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων υπό συνθήκες πίεσης με προσανατολισμό στο καλύτερο αποτέλεσμα

Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Συνεχής εκπαίδευση υψηλού επιπέδου σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους
• Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο jobs@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Executive Search & Selection θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

04 Ιουν
Αθήνα [Sentio Solutions]

qmetric | HR Solutions is currently recruiting, on behalf of Sentio Solutions, the position of Product Manager Our client Sentio is a San Francisco-based startup, developing digital biomarkers and therapeutics to change the way we diagnose, manage, and care for Mental Health. Our award-winning first product, Feel, is an emotion-sensing wristband and app, that provides continuous mental health monitoring and real-time advice for individuals that...

... suffer from anxiety and depression. By developing Feel we’re committed to our mission to change the way we diagnose, manage and care for mental health and help 450 million people live happier lives by 2030.

Sentio is backed by top tier VCs in Silicon Valley and London and has been recognized as the Insurance Shaper of the Year and one of the of Transformative Technology companies in 2017 as an innovator in the mental and emotional well-being market alongside the likes of Apple, Google, and Fitbit.

Our team is comprised of experts in the field of Psychology, Biomedical Engineering and Data Science with experiences spreading across many countries and some of the top universities around the world. We ‘re now looking for a Product Manager to join us in our growth and success!


The position

We’re looking for a skilled Product Manager (based in Athens), who will play a pivotal part of the Product team by:

-Contributing to the company’s 2019 strategic plan by creating a UX design roadmap
-Partnering with the Product and Engineering teams as well as subject matter experts, such as psychologists, data scientists and end-users to develop features that increase user value while accomplishing our business objectives
-Driving and implementing all aspects of the product design process, including interventions flow diagrams, and creating user guidelines for these
-Designing a comprehensive UX for both the device and mobile app and ensuring high customer satisfaction and engagement
-Working with internal technical and business teams to ensure stable and optimal product operations
-Interviewing and getting user feedback
-Translating the needs identified during user research into mock-ups, validating the mock-ups and creating new product development features.

Your profile

-4+ years product management experience, preferably in a high growth tech startup
-Experience in software and hardware development processes and cycles
-Excellent leadership, communication and interpersonal skills
-Experience collaborating with different departments and teams
-Strong analytical skills and detail orientation
-Native or fluent in English language
-Positive energy and can do mentality
-BA university degree.

Our Client offers

-Great career development opportunity with the ability to have an impact and help create a disruptive technology product
-Working with top notch and CARING people who are COMMITTED to making it happen, CHALLENGED to grow, and INSPIRED beyond the stars
-Get a truly international experience working with people between San Francisco, California and Athens, Greece for a product that will be marketed around the world
-Competitive salary.

Tags:

31 Μαι
Πανελλήνια [N/A]

Interweave is looking for an Account Manager to oversee a number of accounts. This job involves a high skill of communication management and project management knowledge across both Digital and Traditional projects. Your knowledge of communication strategy is also very important to us.   You will champion the relationship with your clients. Responsible for maintaining and growing the account, partnering with your clients, understanding every need - before...

... it becomes one! You will also be end-to-end responsible in materialising the projects, from client briefing to final deliverable.
 
At Interweave you will work with a team of inspirational digital strategists, marketers, analysts, copywriters, community managers, designers and developers to build great brand experiences online & offline. And also be part of a complete account professionals team.
 
You must be able to multi-task and organize multiple peoples’ schedules and understand all aspects of digital communications – content marketing, copy writing, analysis, design & development, to name a few, so that you may comprehend the team’s processes and needs. Adhering to strict deadlines and effectively managing the team’s time-needs, foreseeing roadblocks and managing around delays and schedule conflicts is a must.
 
Mindset
 
We are looking for someone who:


is a passionate person, who loves what he/she does 
has a positive attitude and a problem – solving outlook
is a combination of a thinker and a doer
is team-oriented, works well with others and shares his/her knowledge and expertise
manages teams effectively, motivating and inspiring people to deliver their best, in time
likes to challenge him/herself in order to be better at his/her craft and thus, produce higher quality material
loves technology, and is always up-to-date with the most recent innovations and trends
is honest and fun-loving
shows attention to detail



About Us
 
We are a fast-growing, awarded, global interactive marketing agency established in February 2013. We are based in London and Athens and we work for brands and companies worldwide. A team comprised of individuals with strong backgrounds and talents in digital communications, performance marketing, digital products design and development, and strategic marketing. We design and build human-centered products. We make brands grow. We create strong brand experiences, empower brand teams and most of all have fun in the process.

Tags:

27 Μαι
Θεσσαλονίκη [Dorodouli Distillery]

Dorodouli Distillery είναι το μοναδικό, εξειδικευμένο αποσταγματοποιείο στην Ελλάδα που παράγει δεκαπέντε διαφορετικές γεύσεις με απόσταξη σταφυλιών και κρασιού. Δημιουργήσαμε μια καινούργια προοπτική στις παγκόσμιες γεύσεις περίφημων αποσταγμάτων. Η μοναδικότητα...

... των προϊόντων μας είναι οι καρποί του πάθους μας για εξέλιξη και καινοτομία στην παράδοση. Ελέγχουμε και επεκτείνουμε τις δυνατότητες μας σε μια ανοιχτή εταιρεία όπου: “the spirit can distill spirits”.
Δουλεύοντας στην Dorodouli Distillery σημαίνει ότι είσαι συνεργάσιμος, δημιουργικός, έχεις πάθος για ανάπτυξη και γνωρίζεις σχετικά με fine dinning και premium spirits. Είσαι άτομο που γνωρίζει την παγκόσμια αγορά αποσταγμάτων και την υψηλή προοπτική της ελληνικής κουλτούρας στον κλάδο?
Αν και εσύ μοιράζεσαι το πάθος για ανάπτυξη των ελληνικών προϊόντων πολυτελείας, έχεις κέφι και διάθεση για προσωπική ανάπτυξη και επαγγελματική εξέλιξη, τότε μια καριέρα στο αποστακτήριο Dorodouli μπορεί να είναι αυτό που σου ταιριάζει.
Σου αρέσει να επικοινωνείς με τους ανθρώπους? Ικανοποίησε με την επιτυχία σου στις πωλήσεις? Ενημερώνεσαι για τις τελευταίες εξελίξεις στον κόσμο των Alcoholic spirits?
Είναι η καταλληλότερη στιγμή να συμμετάσχεις στην ομάδα μας!
Επιθυμητές προϋποθέσεις:
• Εργασιακή Εμπειρία στον κλάδο Horeca
• Απόφοιτη/ος Λυκείου τουλάχιστον
• Βασικές γνώσεις σε τεχνικές πωλήσεων
• Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή
Θα εκτιμηθεί:
• Γνώσεις Bartender
• Μία καλή παρουσία και επικοινωνία μέσω του προφίλ στα social media
• Δυνατότητες Marketing
• Ικανότητα εκπαίδευσης ομάδας ανάπτυξης πωλήσεων και διατήρησης χαρτοφυλακίου
Υπευθυνότητες:
• Εκμάθηση και ένταξη στις αρχές και φιλοσοφία της Dorodouli Distillery.
• Διαχείριση των key account πελατών
• Δημιουργία φερέγγυων συνεργασιών
• Να εφαρμόζει σύγχρονες μεθόδους πώλησης σύμφωνα με τις βασικές μας αρχές Marketing
• Διαχείριση ευρέος φάσματος σημείων πώλησης
• Προγραμματισμός επισκέψεων
• Στενή συνεργασία με την ομάδα Marketing τηε εταιρείας για επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων
• Συλλογή και ανάλυση feedback και πληροφοριών από την αγορά
• Σωστή διαχείριση υλικού προώθησης
• Συμμετοχή στα talk- points με προσωπική γνώμη
• Να δραστηριοποιείται και λειτουργεί ως Brand Ambassador
• Συμμετοχή σε ειδικά projects / events.
Προσφέρουμε:
• Σύγχρονο και φιλικό εργασιακό περιβάλλον
• Διαρκή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Αποστολή βιογραφικού στο παρακάτω email.

Tags:

22 Μαι
Αθήνα [HPD LABORATORY ]

Is personal growth your career vision? Do you live near or quite close to the center of Glyfada? Do you dream of a workplace that treats you like a member of its family? If your answer is yes, then we really want to know you! We are an International Innovation Group specialising in HR services and with us, you will have the chance to work as an Web Developer, where you will be: Writing well designed, testable, efficient code by using best software development...

... practices Creating website layout/user interface by using standard HTML/CSS practices Integrating data from various back-end services

Tags:

22 Μαι
Αθήνα [RECOM SOLAR]

Procurement Executive About us: RECOM stands at the forefront of the Solar Energy industry and has established corporate branches worldwide. In all of its operations, the company maintains ‘best workplace practices’ and upholds the highest ethical standards. RECOM is an equal opportunity employer who prides itself for its diverse background and has developed its workforce based solely on skills and expertise. About the role: RECOM is currently seeking to...

... recruit a Procurement Executive to join its team in the Athens branch office. The ideal candidate will be a business oriented

Tags:

22 Μαι
Θεσσαλονίκη [IONIKI SFOLIATA]

Ioniki Sfoliata SA, which is based in Neohorouda, Thessaloniki due to its expansion is looking for an IT System & Network Administrator to join its energetic and fun IT team. DESCRIPTION To deliver exceptional support services to the IT Manager and his team through the resolution of business processes queries on various platforms, operating systems, mainly software and less technical. MINIMUM SKILLS REQUIREMENTS 1. Degree in Information Technology 2. Fast...

... Thinker and Hard Worker
3. Able to think and produce solutions with minimal managing requirements
4. Ability to work on Software (70%) and Hardware (30%) issues


DESIRABLE SKILLS REQUIREMENTS

1. 0-1 years of relevant work experience
2. Skills on Networking will be an asset
3. Ability to grasp new concepts and learn new software applications quickly
4. Ability to solve and/or develop software in order to resolve issues
5. Ability to quickly grasp complex technical concepts and make them easily understandable
6. Skilled at prioritization and multi-tasking
7. Ability to interact and work with technical programmers/developers as well as business executives
8. Manages Change successfully
9. Strong Analytical skills
10. Excellent verbal and communication skills
11. Ability to work under pressure and strict deadlines


JOB RESPONSIBILITIES

1. Responsible for assisting in all ERP and IT infrastructure related services, including ERP support, all storage and backup infrastructure, desktop hardware, server and desktop operating systems, wireless local area and wide area networks (LAN / WAN), lease lines and database, all telecommunications equipment and the IT helpdesk services support .
2. Maintain network and system security and operation
3. Manage all servers systems and environments (Windows)
4. Install and support LANs, WANs, network segments, Internet and intranet systems
5. Installation and configuration of Software
6. Configuration of interfaces of the system, integration and testing of data links
7. Investigate and troubleshoot issues; provide end-user support
8. Upgrade and configure system per project or operational needs
9. Report of progress of System deployment


WE OFFER

• Competitive Salary package 650€ per Month.
• Constant Training and opportunity to get challenged and stretched
• Career Development within the team or the wider business.
• Petrol
• Group private insurance

Please send your CV in English or Greek at the hr@ioniki.gr - nb@ioniki.com .
Please avoid sending Europass CV templates as they won’t be taken into consideration.
Please make sure you tick all the absolute minimum necessary requirements.
Due to large number of applicants ONLY the successful candidates will be contacted.
Thank you for your interest.

Tags:

22 Μαι
Δήμος Λέσβου [INTERNATIONAL RESCUE COMMITTEE HELLAS ]

Job Position Title: MHPSS Interpreter (French speakers) Department: Mental Health and Psychosocial support (MHPSS) Duty Location: Field Position, Lesvos Length of Initial Contract: Up mid November 2019, with possibility of extension The position is undertaken and fulfilled by IRC and is exclusively funded by third bodies with predetermined duration to materialize a specific program. Background/IRC Summary: The International Rescue Committee (IRC) responds to...

... the world’s worst humanitarian crises and helps people to survive and rebuild their lives. Founded in 1933, the IRC

Tags:

22 Μαι
Δήμος Πατρέων [RANDSTAD]

Are you an experienced B2B Sales Representative with a proven background in account management in the FMCG, Telco or Energy industry? Are you ready to make the next step in your career and grow within one of the most promising companies in the services market? Are you interested in developing professionally and standing out in the labor market? If the answer is yes, then we have the right position for you! Βenefits: The company offers the B2B Sales Representative the...

... following: Competitive salary  Bonus Attractive employee benefits  Company car, laptop, cell-phone Excellent

Tags:

22 Μαι
Πανελλήνια [Πολυεθνικός όμιλος]

Από πολυεθνικό όμιλο ζητούνται συνεργάτες για τη στελέχωση του τμήματος Back Οffice Εξυπηρέτησης Πελατών Προσόντα: Πτυχίο ΑΕΙ ή ΤΕΙ Επικοινωνιακές ικανότητες με προσανατολισμό στην επίτευξη στόχων Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων Θετική και ευχάριστη προσωπικότητα...

... Οργανωτικές ικανότητες

Tags:

22 Μαι
Δήμος Ιωαννιτών [ASB]

Job Title: English Teacher/Educator Department: Non-Formal Education (NFE) Location: Ioannina, Epirus region Period: 3 months of probationary period with the possibility of renewal till the end of the year 1. Background/ASB Summary: ASB Germany: The “Arbeiter-Samariter-Bund Deutschland (ASB)” is a German aid and welfare organization with more than 300 branches at national, regional, district and municipal level all over Germany. More than 1.2 million members...

... provide a broad social basis for our organization and more than 20,000 employees as well as over 17,000 volunteers

Tags:

22 Μαι
Δήμος Θεσσαλονίκης [ASB]

Job Title: English Teacher/Educator Department: Non-Formal Education (NFE) Location: Thessaloniki, Northern Greece Period: 3 months of probationary period with the possibility of renewal till the end of the year 1. Background/ASB Summary: ASB Germany: The “Arbeiter-Samariter-Bund Deutschland (ASB)” is a German aid and welfare organization with more than 300 branches at national, regional, district and municipal level all over Germany. More than 1.2 million...

... members provide a broad social basis for our organization and more than 20,000 employees as well as over 17,000

Tags:

21 Μαι
Δήμος Ιωαννιτών [ASB]

Job Title: Greek Teacher/Educator Department: Non-Formal Education (NFE) Location: Ioannina, Epirus region Period: 3 months of probationary period with the possibility of renewal till the end of the year 1. Background/ASB Summary: ASB Germany: The “Arbeiter-Samariter-Bund Deutschland (ASB)” is a German aid and welfare organization with more than 300 branches at national, regional, district and municipal level all over Germany. More than 1.2 million members...

... provide a broad social basis for our organization and more than 20,000 employees as well as over 17,000 volunteers form

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.