Αγγελίες εργασίας για assistant. Ξεκινήστε καριέρα assistant στην Ελλάδα!

Βλέπετε 17 από τις 7 αγγελίες.
12 Ιουλ
Αθήνα [Actionline]

Έχεις διάθεση για ανάπτυξη και προσωπική εξέλιξη; Θέλεις να αποκτήσεις εμπειρία στο χώρο της μόδας; Αν «ΝΑΙ» τότε είσαι το άτομο που ψάχνουμε! Η ΑCTIONLINEγια λογαριασμό πελάτη της στο χώρο της ένδυσης, αναζητά SalesAssistants για μεγάλα εμπορικά κέντρα στην Αθήνα...

... (TheMallAthens, GoldenHall, AtticaTheDepartmentStore, AthensMetroMall, McArthurGlen).

Απαραίτητα Προσόντα:
- Ευχέρεια στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση διαφορετικών πελατών
- Δυναμική προσωπικότητα, με φιλοδοξία, ενθουσιασμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
- Πάθος για τον χώρο της μόδας
- Ευελιξία Ωραρίου

Παροχές Εταιρίας:
- Σταθερές μηνιαίες αμοιβές & ασφάλιση
- Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
- Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων, το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑCTIONLINE, θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

09 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ζητά να προσλάβει 4ωρη Marketing Assistant για πενθήμερη απασχόληση. Οι κατάλληλες υποψήφιες: - απόφοιτες σχολής Μάρκετινγκ / δημοσίων σχέσεων / επικοινωνίας - με άριστη γνώση αγγλικών - με...

... πολύ καλή γνώση Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
- με προϋπηρεσία 3 ετών σε ανάλογα καθήκοντα
- διαθέτουν ανεπτυγμένη κοινωνικότητα και αρετές στην επικοινωνία
-ομαδικό πνεύμα συνεργασίας

Η κάτοχος της θέσης:
- Εργάζεται επί πενθήμερο
- Επικοινωνεί με τους πελάτες ή συνεργάτες της εταιρίας
- Διαχειρίζεται καμπάνιες στα social media
- Συμμετέχει στη διοργάνωση και διεξαγωγή εταιρικών γεγονότων προβολής της εταιρίας


Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε στο παρακάτω email

Tags:

04 Ιουλ
Αθήνα [LIQUID MEDIA]

Liquid Media, one of the biggest digital media groups in Greece, has an opening for a Digital Sales Coordinator. This position will support the Digital Sales Managers with all aspects of sales, execution and optimization of the digital properties of Liquid Media (gazzetta.gr, insider.gr, reader.gr, jenny.gr et.al) Summary of Key Responsibilities: - Support various digital sales and marketing related initiatives/tasks as assigned by digital sales management. -...

... Act as liaison between Sales, external direct clients / agencies, and internal production departments following processes conducive to a smooth work flow

- Work cross functionally with Traffic/Operations team to ensure digital campaigns launch and are implemented successfully

- Assist the creation of Digital Sales packages and materials

- Manage reporting for priority accounts and deliver post campaign analytics

- Update and maintain weekly spreadsheets of revenue booked

Qualifications:

-Ability to adapt to change quickly as well as be able to prioritize and handle multiple tasks with competing deadlines.

- Collaborative mindset, ready to work with multiple departments

- Exceptional attention to detail

- Excellent communication skills, both verbal and written

- Must be pro-active and solution oriented

- Experience in computer software including MS Office and Spreadsheets at a minimum is required

- Bachelor’s Degree

- Excellent communications skills in English, both written and verbal

-Prior experience in Advertising Sales, digital campaign management, ad sales traffic or Sales Assistant is a plus.

Tags:

04 Ιουλ
Αθήνα [Actionline Ltd.]

Θέλεις να αποκτήσεις εμπειρία στο χώρο της μόδας σ’ ένα από τα πιο αναγνωρισμένα brand της αγοράς; Σε ενδιαφέρει η προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη; Αν «ΝΑΙ» τότε είσαι το άτομο που ψάχνουμε! Η ΑCTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού...

... για λογαριασμό πελάτη της, που δραστηριοποιείται στο χώρο της μόδας, αναζητά Sales Assistants για τα καταστήματά του σε μεγάλα εμπορικά κέντρα στην Αθήνα (The Mall Athens, Golden Hall, Attica The Department Store, Athens Metro Mall, Mc Arthur Glen).

Ρόλος Θέσης Εργασίας
• Εξυπηρέτηση και καθοδήγηση των πελατών εντός του καταστήματος, προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις ανάλογα το προφίλ του
• Ανάδειξη των προϊόντων μέσα από μια μεγάλη γκάμα επιλογών
• Διασφάλιση της επίτευξης των πωλήσεων, με σκοπό την ενίσχυση και την ανάπτυξη της επιχείρησης

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Ευχέρεια στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση διαφορετικών πελατών
• Δυναμική προσωπικότητα, με φιλοδοξία, ενθουσιασμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
• Πάθος για τον χώρο της μόδας
• Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Πνεύμα ομαδικότητας

Παροχές
• Σταθερές μηνιαίες αμοιβές & ασφάλιση
• Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
• Πενθήμερη part- time/ full - time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
• Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω email ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.
Η ομάδα του Recruitment Team θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

03 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [IONIKI SFOLIATA]

Ioniki Sfoliata SA, which is based in Neohorouda, Thessaloniki due to its expansion is looking for an IT System & Network Administrator to join its energetic and fun IT team. DESCRIPTION To deliver exceptional support services to the IT Manager and his team through the resolution of business processes queries on various platforms, operating systems, mainly software and less technical. MINIMUM SKILLS REQUIREMENTS 1. Degree in Information Technology 2. Fast...

... Thinker and Hard Worker
3. Able to think and produce solutions with minimal managing requirements
4. Ability to work on Software (70%) and Hardware (30%) issues


DESIRABLE SKILLS REQUIREMENTS

1. 0-1 years of relevant work experience
2. Skills on Networking will be an asset
3. Ability to grasp new concepts and learn new software applications quickly
4. Ability to solve and/or develop software in order to resolve issues
5. Ability to quickly grasp complex technical concepts and make them easily understandable
6. Skilled at prioritization and multi-tasking
7. Ability to interact and work with technical programmers/developers as well as business executives
8. Manages Change successfully
9. Strong Analytical skills
10. Excellent verbal and communication skills
11. Ability to work under pressure and strict deadlines


JOB RESPONSIBILITIES

1. Responsible for assisting in all ERP and IT infrastructure related services, including ERP support, all storage and backup infrastructure, desktop hardware, server and desktop operating systems, wireless local area and wide area networks (LAN / WAN), lease lines and database, all telecommunications equipment and the IT helpdesk services support .
2. Maintain network and system security and operation
3. Manage all servers systems and environments (Windows)
4. Install and support LANs, WANs, network segments, Internet and intranet systems
5. Installation and configuration of Software
6. Configuration of interfaces of the system, integration and testing of data links
7. Investigate and troubleshoot issues; provide end-user support
8. Upgrade and configure system per project or operational needs
9. Report of progress of System deployment


WE OFFER

• Competitive Salary package 715€ per Month.
• Constant Training and opportunity to get challenged and stretched
• Career Development within the team or the wider business.
• Petrol
• Group private insurance

Please send your CV in English or Greek at the hr@ioniki.gr - nb@ioniki.com .
Please avoid sending Europass CV templates as they won’t be taken into consideration.
Please make sure you tick all the absolute minimum necessary requirements.
Due to large number of applicants ONLY the successful candidates will be contacted.
Thank you for your interest.

Tags:

01 Ιουλ
Αθήνα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ομάδα 1.550 εργαζομένων, ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό...

... δίκτυο 16 καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο που θα καλύψει τη θέση Purchasing Assistant

Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Ρόλος:
Ο κάτοχος της θέσης αποτελεί μέλος της ομάδας Αγορών και αναφέρεται στον Product Range Manager της προϊοντικής γκάμας.

Αρμοδιότητες:
• Συνεχή επικοινωνία με όλα τα καταστήματά, τους προμηθευτές και τα τμήματα των κεντρικών γραφείων για επίλυση καθημερινών λειτουργικών ζητημάτων
• Καταχώρηση παραγγελιών και έλεγχος εκκρεμοτήτων
• Επικοινωνία με προμηθευτές εσωτερικού και εξωτερικού σχετικά με τιμές και ποσότητες προϊόντων, καθώς και έλεγχος έγκαιρων παραδόσεων εντός χρονοδιαγράμματος
• Τήρηση αρχείων και εισαγωγή δεδομένων στην προϊοντική πλατφόρμα της εταιρείας
• Συμμετοχή και οργάνωση ενεργειών εμπορικής πολιτικής τμήματος
• Ανάλυση δεδομένων και υποστήριξη στην υλοποίηση αποφάσεων της προϊοντικής γκάμας


ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ Υποψηφίου:
• Εμπειρία 1-3 έτη σε αντίστοιχη θέση ευθύνης
• Κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ/ ΤΕΙ κατεύθυνσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικά κτλ
• Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
• Άριστη γνώση προγραμμάτων Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
• Άριστη γνώση και χρήση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
• Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων, διαχείρισης χρόνου και πολυδιεργασίας (multitasking)
• Καινοτόμος και αναλυτική σκέψη με έμφαση στη λεπτομέρεια
• Θετική διάθεση, επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα

Η Εταιρεία Προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

28 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

APIVITA is a pioneering Greek company that has been producing innovative natural cosmetics since 1979. APIVITA products provide safe and effective care protection and natural beauty solutions for the face, body and hair, derived from bee products and the powerful Greek flora. APIVITA since 2017 is a company of the PUIG Group and has a worldwide distribution, including a subsidiary in Spain, APIVITA SPAIN, and presence in 12 countries such as Hong Kong, Cyprus...

... Romania, Belgium, Netherlands, Portugal, Ukraine, Croatia, Bulgaria, Latvia, United Kingdom, Hungary and Italy. In APIVITA we share a vision for sustainable development with the utmost respect and love for nature and mankind. We therefore seek people with an outstanding ability to communicate APIVITA’ s uniqueness, philosophy and values and effectively promote and sell its products and services.
 
Follow the link to find out more information: www.apivita.com
 
Job Purpose:
 
We are looking for a promising E-business Assistant to support our Global Communication team in enhancing our brand on the internet.
 
The job holder:


Administers company’s e-shop
Tracks and processes customer orders. Deals with customers complaints
Manages company’s blog
Creates, manages and maintains content online
Administers changes to the company websites such as adding new products, price changes, promotions and customer resources
Compile and report on product and sales data
Manages company’s newsletter

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.