Αγγελίες εργασίας για are. Ξεκινήστε καριέρα are στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 24 αγγελίες.
18 Αυγ
Θεσσαλονίκη [ΑUTOCARE O.E]

ΟΔΗΓΟΣ ΔΙΚΥΚΛΟΥ ΓΙΑ ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΣΕ ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΣΥΝΕΡΓΑΖΟΜΕΗ ΜΕ ΠΟΛΥΕΘΝΙΚΟ ΟΜΙΛΟ Αρμοδιότητες: ΟΔΗΓΟΣ Απαραίτητα Προσόντα: ΚΑΤΟΧΟΣ ΔΙΠΛΩΜΑΤΟΣ ΔΙΚΥΚΛΟΥ-ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΑΡΙΣΤΗ ΓΝΩΣΗ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ Επιθυμητά Προσόντα: ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ Η/P, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΩΝ ΜΕΣΩΝ Η...

... εταιρία προσφέρει:ΜΙΣΘΟ, ΕΝΣΗΜΑ, ΔΩΡΑ, ΠΛΗΡΗΣ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ

Tags:

13 Αυγ
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a well-established Greek retail company. The position holder will lead the group of Buyers and be responsible for effectively managing product categories within the area of his/her responsibility. Coordinates and develops the product categories in his/her area of responsibility. Shapes the creation of the right mix for each product category, ensuring their competitiveness.  Oversees the design and development of private label products. Coordinates...

... all Marketing actions through the design, implementation and evaluation of the respective ideas.
Performs competition analysis, anticipates customers’ trends and forms the pricing policy of the products under responsibility.
Supervises and coordinates the annual agreements with suppliers.
Monitors the distribution and flow of products, ensuring appropriate stocks levels and variety of products in stores.
Actively participates in strategic planning and decision making.
Monitors the performance of the team, ensuring their continuing education, training and development.

Tags:

12 Αυγ
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries.   For our Operations in Greece we currently are looking for a Sr. Application Developer .Net [Open Platforms] in order to strengthen our IT Development Department.   The...

... jobholder will be responsible for:


Designing and developing computer systems or programs, based on user defined requirements
Supporting all phases of development, from technical analysis to coding, testing, and maintenance
Writing code, programing, testing, and analyzing new application software
Working on moderately complex projects with moderate to high breadth of responsibility

Tags:

08 Αυγ
Αθήνα [ΚΟΝΦΑΣ]

Ihre Aufgaben: Bearbeitung aller anfallenden Sekretariatstätigkeiten Führung der allgemeinen Büroorganisation Bearbeitung des Posteingangs/Postausgang Unterstützung bei der vorbereitenden Buchführung und im Personalwesen Ihr Profil: Ausbildung zum/zur Bürokaufmann/-frau oder eine vergleichbare administrative Ausbildung mit einschlägiger Berufserfahrung. Sie sind ein Organisationstalent mit gutem Kommunikationsvermögen und einer schnellen...

... Auffassungsgabe
Sie verfügen über Kenntnisse in Sachbearbeiter-Tätigkeiten
Sie verfügen über eine eigenverantwortliche und lösungsorientierte Arbeitsweise
Sie kennen sich gut aus im Umgang mit dem MS-Office-Paket 2016/2017 sowie CRM Programm
Sie sind kontaktfreudig, freundlich, zuverlässig und loyal
Sie verfügen über ein gepflegtes Äußeres
Wenn Sie sich mit diesem Profil identifizieren können.

Tags:

05 Αυγ
Θεσσαλονίκη [Δ.ΓΙΑΝΤΣΗΣ & ΣΙΑ ΣΙΔΗΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Α.Ε.]

Η qmetric - HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της Δ.ΓΙΑΝΤΣΗΣ & ΣΙΑ ΣΙΔΗΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Α.Ε., τη θέση του/της Υπεύθυνου/ης Παραγωγής (Τμήμα Κοπής) Η Εταιρία-πελάτης: Η εταιρεία Δ.ΓΙΑΝΤΣΗΣ & ΣΙΑ ΣΙΔΗΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Α.Ε. δραστηριοποιείται δυναμικά στο...

... χώρο της Βιομηχανίας Σιδήρου από το 1985. Ο σύγχρονος εξοπλισμός, τα χρόνια εμπειρίας και η υψηλή τεχνογνωσία την έχουν καθιερώσει ως μία από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες στον κλάδο των Μεταλλικών Κατασκευών και της Επεξεργασίας Σιδήρου.

Η θέση:
Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, θα είναι υπεύθυνος/η για τον συντονισμό και την υλοποίηση του προγράμματος παραγωγής του Τμήματος Κοπής, με σκοπό την παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας. Θα εργάζεται στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της εταιρείας, στη ΒΙ.ΠΑ. Καλοχωρίου και τα καθήκοντα/αρμοδιότητες του/της θα περιλαμβάνουν:

• Εκτέλεση προγράμματος παραγωγής
• Συντονισμός και επίβλεψη της παραγωγής
• Διαχείριση επικοινωνίας με πελάτες και προμηθευτές
• Μέριμνα για την βέλτιστη διαχείριση και αξιοποίηση πόρων και ανθρώπινου δυναμικού
• Διασφάλιση της απρόσκοπτης και συνεχούς λειτουργίας του εξοπλισμού κοπής
• Άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση προβλημάτων παραγωγής, όταν προκύπτουν
• Υποβολή προτάσεων για την βελτιστοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας.

Το προφίλ σας:
Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης του/της Υπεύθυνου/ης Παραγωγής (Τμήμα Κοπής) θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:

• Πτυχίο ΑΕΙ, ΤΕΙ τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
• Τουλάχιστον 2ετή εμπειρία σε βιομηχανικό ή βιοτεχνικό περιβάλλον. Επιθυμητή η εμπειρία σε τμήμα παραγωγής στον κλάδο των Μεταλλικών κατασκευών και της επεξεργασίας Σιδήρου
• Άριστη γνώση προγραμμάτων σχεδίασης (AutoCAD 2D, Autodesk Inventor 3D ή Solidworks).
• Επιθυμητή εμπειρία στη χρήση software μηχανημάτων κοπών (LANTEK, Metalix, TOPS)
• Άριστη γνώση αγγλικών (προφορική και γραπτή επικοινωνία). Επιθυμητή ή καλή γνώση 2ης ξένης γλώσσας, κατά προτίμηση Ιταλικά ή Γερμανικά
• Ευχέρεια στην επικοινωνία με εσωτερικούς/εξωτερικούς πελάτες και προμηθευτές
• Ικανότητα προγραμματισμού, οργάνωσης και συντονισμού παραγωγής
• Συνέπεια και αξιοπιστία, έμφαση στην έγκαιρη ολοκλήρωση των εργασιών
• Ικανότητα συνεργασίας/ομαδικό πνεύμα
• Έμφαση στη λεπτομέρεια και στην τήρηση κανόνων και διαδικασιών
• Ταχύτητα, ευελιξία και αποτελεσματικότητα
• Ικανότητα έγκαιρου εντοπισμού και αποτελεσματικής επίλυσης προβλημάτων.

Ο πελάτης μας προσφέρει
Εφόσον επιλεγείτε, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:
• Ανταγωνιστικές αποδοχές
• Άριστες προοπτικές εξέλιξης σε μία υγιή και αναπτυσσόμενη εταιρεία
• Σταθερό εργασιακό περιβάλλον.

Tags:

02 Αυγ
Θεσσαλονίκη [ergonact]

Πολιτικός Μηχανικός νεαρός ζητείται, με πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ και software γραφείου, για τεχνική κατασκευαστική εταιρία. Παρακαλούμε για επικοινωνία στο παρακάτω email.

02 Αυγ
Θεσσαλονίκη [Grecruitment]

We are looking for qualified Lab Technicians for our client, market leader in the testing and control of marine fuels, in Rotterdam, Netherlands. As Lab Technician you are part of the analysis team and (partly) responsible for performing laboratory testing related to marine fuels. You will work closely with the team and work under the direct management of the Laboratory Supervisor. Responsibilities -Performs analytical tests on marine fuels and lubricants...

... and correctly reporting of the results
-Overall control of documentation and quality, instrument testing and calibration.
-Performs according to safety regulations, inputs chemistry and calibration data into the system
-Contributes to improvements and a clean work place
-Reports test results to manager, file management and other lab activities

Job Requirements
-Degree (IEK or TEI) as Chemical Laboratoty Technician or BSc in Chemistry or relevant;
-Affinity and work experience with Laboratory work (even during studies or internships)
-Good knowledge of the English language in word and writing
-Ability to work autonomously and under pressure
-Positive and flexible attitude
-Critical and analytical thinking ability
-Team player;
-Eager to learn

Our client offers
-Excellent non-contributory pension;
-Good overtime arrangement;
-Further development by means of internal and external training courses;
-Allowance for medical expenses;
-Allowance for travel expenses;
-A minimum of 29 vacation days.
-Temporary contract (7-month) that could be extended for indefinite period

If you are interested, please apply directly via the form below or send your CV to info@grecruitment.com.

Tags:

01 Αυγ
Πανελλήνια [N/A]

KPMG in Greece offers an exciting opportunity for career growth. You will be joining one of the leading global networks of professional firms, which is well known for the ability and professionalism of its people and the quality of its services. Due to continued growth of operations we are seeking to employ a Senior Advisor to strengthen our Actuarial services team in Risk Advisory department.   Key duties and requirements include: Reporting to a Manager...

... the appointed candidate will be actively involved in challenging engagements requiring actuarial input, such as supporting clients on all their actuarial related needs including reserving, pricing, capital modelling, reports preparing, etc.
The appointed candidate will be involved in a wide range of technical projects, take responsibility for successful delivery of engagements and work closely with other members of a diverse project team.

Tags:

01 Αυγ
Πανελλήνια [N/A]

Alfa Beta Vassilopoulos Group is one of the largest retail chain with 301 Super Markets, 15 Cash & Carry, 165 franchise stores and over 14 000 employees.   Alfa Beta is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis.    Position Requirements  Evaluates investment and business plans, measures business units’...

... performance and monitors return on investment
Participates in the conduction of budget, strategic planning and investment plans of the Group
Conduct research and analysis of the Group’s investment portfolio and provides the management team with advice on proposed action plans
Participates in the merger and acquisition process and in companies’ valuation in Greece and abroad 
Analyzes general trends of the economic environment and market 
Prepares economic statements based on International Accounting Standards 
Participates in complex projects, offering financial analysis and conclusions and recommending investment decisions

Tags:

01 Αυγ
Πανελλήνια [N/A]

Alfa Beta Vassilopoulos Group is one of the largest retail chain with 301 Super Markets, 15 Cash & Carry 165 franchise stores and over 14 000 employees.   Alfa Beta is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis.    Position Requirements Participates in the development of the online business strategy Designs...

... customer proposition and ensures that digital channels reflect the desired terms of assortment, products and price
Manages, enhances and develops the framework of cooperation with the online store’s suppliers
Defines online assortment and designs order processes
Develops and ensures the proper implementation and profit achievement of promotional activities 
Collaborates with cross-functional teams to develop marketing and communications plans that leverage the online store
Co-develops and adjusts online customers’ loyalty program
Manages daily the eCommerce team and communicates effectively with other members of the online team to ensure business objectives are met
Establishes, tracks, measures and closely monitors business metrics of success and drive any necessary changes to meet or exceed targets 
Stays up-to-date with best practices, strategies and industry standards related to eCommerce, brainstorming new and creative growth strategies

Tags:

01 Αυγ
Πανελλήνια [N/A]

Alfa Beta Vassilopoulos Group is one of the largest retail chain with 301 Super Markets, 15 Cash & Carry, 165 franchise stores and over 14 000 employees.   Alfa Beta is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 22 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis.    Position Requirements Participates in the development of the online business strategy Designs...

... and ensures the proper implementation of the order environment and logistics’ system processes regarding the customer experience
Communicates effectively with key stakeholders including design, IT, operations and (local, Group) development teams
Check the external market for new ideas/ systems/ software to cover development needs of online store and ensures proper implementation of new IT systems and plans
Manages, enhances and develops the relationship with outsourcing partners and external agencies to ensure an efficient and professional online site is constantly developed and maintained
Establishes, tracks, measures and closely monitors business metrics of success and drives any necessary changes to meet or exceed targets 
Monitors online traffic, analyzes productivity data and provides timely and accurate reports
Checks regularly customer pain points and proposes optimum solutions to improve the customer journey online
Monitors budget analysis for eCommerce and controls prioritization of initiatives
Researches and analyzes information to spot trends and makes recommendations to continuously improve the online service
Stays up-to-date with best practices, strategies and industry standards related to eCommerce, brainstorming new and creative growth strategies

Tags:

01 Αυγ
Αθήνα [XM.com]

.NET Developer - Athens Reference Number: GR_NET1119 The position: We are looking for passionate and high caliber .NET developers to join our IT Department in Athens. The main responsibilities of the position include: · Full stack design and implementation of a key internal web application · Identify, troubleshoot and debug defects in designated application code · Write reusable, testable, clean and documented code, utilizing prescribed coding...

... conventions
· Follow test driven development, continuous integration and agile methodologies
· Participate in peer code reviews

Main requirements:
· BS/MS degree in Computer Science, Engineering, or a related subject
· Very good knowledge of C#
· Proficiency in object-oriented programming and web concepts (Http, MVC, REST, OAuth)
· A strong background in relational database theory and excellent knowledge of Relational Databases (Postgres, MySQL, SQL server, Oracle)
· Familiarity with front-end web technologies and frameworks
· Knowledge of and an active interest in Design Patterns and SOLID architecture principles
· Familiarity with NOSQL storage (MongoDB, Redis, Elastic, etc.) will be considered a plus
· Experience with version control systems (Git, SVN) will be considered a plus
· At least 2 years of similar experience in the financial markets and familiarity with forex and margin trading will be considered a strong plus
· Excellent problem solving and troubleshooting skills
· Outstanding communication and interpersonal skills
· Dynamic and target oriented

Benefit from:
· Attractive remuneration package
· Private health insurance
· Intellectually stimulating work environment
· Continuous personal development and international training opportunities

Type of employment: Full time
Location: Athens, Greece

Please visit our website www.xm.com/careers to submit your online application for this position.


All applications will be treated with strict confidentiality!

Tags:

31 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries. For our Operations in Greece we currently are looking for a Systems Engineer in order to strengthen our IT Infrastructures Department.   The jobholder will be...

... responsible for:


Providing expert judgment and analysis for the design, development and implementation of technical products and systems related to Windows and Active Directory
Resolving highly-complex technical issues, conducting advanced research, and identifying product/service innovations
Interacting with all other Information Technology personnel to identify and correct issues
Designing the Windows environment; Performing system administration, installation, problem isolation, and resolution on Windows and Active Directory systems
Deploying, maintaining, and managing Windows systems in a virtual environment such as VMware Performing capacity planning for Windows, Windows applications and Active Directory systems and services
Anticipating growth demands and responds with action plans accordingly
Proactively ensuring the highest levels of systems and infrastructure availability
Providing coaching to other team members whenever required
Performing additional job duties as required

Tags:

29 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [i-CON.SHARE]

ΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΓΕΩΠΟΝΩΝ Η i-CON.SHARE, εταιρία υπηρεσιών γεωργικών επιχειρήσεων, η οποία κυριαρχεί στην αγορά αγρονομικών υπηρεσιών στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενδιαφέρεται να προσλάβει τρεις (3) γεωπόνους με έδρα τη Θεσσαλονίκη: 1) Γεωπόνο...

... - Ειδικό στην Υδροπονία και στις Υδροπονικές καλλιέργειες
2) Γεωπόνο - Ειδικό στη Θρέψη Φυτών και τα Λιπάσματα
3) Γεωπόνο - Πωλητή Ειδικών Προϊόντων Θρέψης

Απαραίτητα προσόντα:
Πτυχίο Γεωπόνου
1) Ειδίκευση στην υδροπονία και στις υδροπονικές καλλιέργειες
2) Ειδίκευση στη θρέψη φυτών και στα λιπάσματα
3) Άριστη γνώση θρέψης φυτών & λιπασμάτων
Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
Άριστη γνώση Η/Υ (MS Office κλπ.)
Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου
Δυνατότητα ταξιδιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
Άριστη ικανότητα επικοινωνίας και παρουσιάσεων
Επαγγελματικό προφίλ
Ηλικία έως 40 ετών

Επιθυμητά προσόντα:
Εργασιακή εμπειρία σε σχετικό αντικείμενο:
1) Υδροπονικές μονάδες
2) Θρέψη & λιπάσματα
3) Πωλήσεις προϊόντων θρέψης
Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε σχετικό αντικείμενο
Γνώση βαλκανικής γλώσσας (σερβικά, βουλγαρικά, ρουμανικά, ουγγρικά κλπ.)
Γνώσεις φωτογραφίας & βίντεο (λήψη & editing)
Δεξιότητες στην οργάνωση
Μεθοδικότητα και ευελιξία

Προσφέρονται:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης
Δυνατότητα συνεχούς εκπαίδευσης

Οι ενδιαφερόμενοι να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο παρακάτω email.

Tags:

29 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [i-CON.SHARE]

ΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ Η/Υ - DIGITAL MARKETER Η i-CON.SHARE, εταιρία υπηρεσιών marketing γεωργικών επιχειρήσεων, η οποία κυριαρχεί στην αγορά αγρονομικών υπηρεσιών στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενδιαφέρεται να προσλάβει: Προγραμματιστή - Digital...

... Marketer πλήρους απασχόλησης με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Καθήκοντα:
- Δημιουργία (web design) και διαχείριση - ενημέρωση ιστοσελίδων
- Δημιουργία και διαχείριση καμπανιών στα Social Media (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube κλπ.)
- Δημιουργία και διαχείριση business λογαριασμών στα παραπάνω κανάλια
- Διαχείριση Google Analytics & Google My Business
- Δημιουργία και διαχείριση καμπανιών στο δίκτυο της Google (Google Ads, Google Display κλπ.)
- Καθημερινή ενημέρωση των Social Media λογαριασμών των πελατών
- Διαφήμιση στα Social Media μέσω χορηγούμενων διαφημίσεων
- Δημιουργία και αποστολή μαζικών e-mails μέσω Mailchimp
- Διαχείριση του marketing material των πελατών μας (φωτογραφίες, βίντεο, ρεπορτάζ, στοιχεία προϊόντων)
- Επαγγελματικές παρουσιάσεις σε κοινό (στα Ελληνικά και στα Αγγλικά)

Απαραίτητα προσόντα:
- Πανεπιστημιακές Σπουδές Πληροφορικής
- Άριστη γνώση της Ελληνικής της Αγγλικής γλώσσας
- Άριστη γνώση MS Office (Word, Excel, Powerpoint κλπ.)
- Άριστη γνώση διαχείρισης λογαριασμών Social Media (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter κλπ.)
- Άριστη γνώση διαχείρισης Google Ads & Google Αnalytics
- Άριστη γνώση λογισμικού δημιουργίας και διαχείρισης ιστοσελίδων (Wordpress, Joomla)
- Άριστη γνώση εφαρμογών επεξεργασίας εικόνας (Αdobe Photoshop)
- Άριστη γνώση εφαρμογών διανυσματικών γραφικών (Corel Draw, Adobe Illustrator κλπ.)
- Ικανότητα συγγραφής κειμένων (content writing)
- Άριστη ικανότητα επικοινωνίας και παρουσιάσεων σε κοινό
- Δυνατότητα ταξιδιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
- Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην επίτευξη στόχων
- Επαγγελματικό προφίλ
- Ηλικία έως 35 ετών

Επιθυμητά προσόντα:
- Σπουδές Επικοινωνίας ή Marketing
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Γνώσεις φωτογραφίας
- Γνώση νομοθεσίας GDPR
- Δεξιότητες στην οργάνωση
- Μεθοδικότητα και ευελιξία
- Δημιουργικότητα και ομαδικό πνεύμα

Προσφέρονται:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, ανάλογο των προσόντων
Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης
Δυνατότητα συνεχούς εκπαίδευσης

Οι ενδιαφερόμενοι να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο παρακάτω email.

Tags:

29 Ιουλ
Αθήνα [MTC LTD]

Office & Customer Care Assistant σε εταιρία Β2Β (Primary Pharmaceutical Packaging) με έδρα την Αττική και ηγετική θέση στο τομέα της. Βασικές αρμοδιότητες: • Γραμματειακή υποστήριξη/ Αρχειοθέτηση • Επεξεργασία & παρακολούθηση παραγγελιών μέχρι και της αφίξεως των εμπορευμάτων • ‘Έλεγχος...

... & Συντονισμός μεταφορών
• Ενασχόληση με την τιμολόγηση, συμφωνία υπολοίπων πελατών-προμηθευτών, συνεχής έλεγχος και παρακολούθηση κυκλώματος αποθήκης Singular Manager Next.
• Επικοινωνία με πελάτες – προμηθευτές εξωτερικού για την επίλυση διάφορων θεμάτων
• Υποστήριξη γενικών εργασιών του λογιστηρίου
• Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών εγγράφων.
• Οργάνωση και εκτέλεση των καθημερινών εργασιών του γραφείου.
Απαραίτητα προσόντα:
• Απόφοιτος Τ.Ε.Ι. - Α.Ε.Ι. ή αντίστοιχου Ι.Ε.Κ. οικονομικών ή λογιστικής
• Άριστη γνώση Windows /MS Office/ Singular Logic
• Απαραίτητη προϋπόθεση η διετής εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
• Δυναμικός, ευχάριστος και επικοινωνιακός χαρακτήρας, με διαπραγματευτικές ικανότητες
• Αρίστη διαχείριση Ελληνικής –Αγγλικής Γλώσσας (γραπτά-προφορικά)
• Συνέπεια, υπευθυνότητα, εχεμύθεια, ευγένεια, πνεύμα συνεργασίας
• Ανάληψη πρωτοβουλιών
• Ικανότητα εργασίας κάτω από πίεση χρόνου

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικές αποδοχές
• Άριστο περιβάλλον εργασίας
• Εργασία δίπλα σε εξειδικευμένο προσωπικό υψηλής κατάρτισης

Προσφέρουμε ένα οργανωμένο, δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με δυνατότητα επαγγελματικής ανάπτυξης, με αποδοχές καθορισμένες ανάλογα με τα προσόντα.
Οι ενδιαφερόμενοι που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν δυναμικά στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να στείλουν το βιογραφικό τους μέσω e-mail.

Μετά τη συλλογή και την αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές. Δικαίωμα πρόσβασης στα στοιχεία των υποψηφίων έχουν μόνο οι εξουσιοδοτημένοι εργαζόμενοι της εταιρίας μας. Το βιογραφικό σας σημείωμα θα διατηρηθεί στο αρχείο μας για 6 μήνες και μετά θα καταστραφεί.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.