Αγγελίες εργασίας για amp. Ξεκινήστε καριέρα amp στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 17 αγγελίες.
27 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος/η για την υποστήριξη & ενίσχυση των καταστημάτων ΗΡΩΝ.     Πιο συγκεκριμένα, οι αρμοδιότητες του/της θα περιλαμβάνουν: Τακτικές επισκέψεις στα καταστήματα σε όλη την Ελλάδα βάση προγράμματος (70% του χρόνου σε μηνιαία...

... βάση)
Οργάνωση εκπαίδευσης του προσωπικού των καταστημάτων σε συστήματα, εξυπηρέτηση πελατών και πωλησιακές μεθόδους
Επίβλεψη των λειτουργικών διαδικασιών των καταστημάτων & καταγραφή νέων αναγκών
Καθημερινή υποστήριξη των καταστημάτων
Επίτευξη των πωλήσεων βάση της μηνιαίας στοχοθέτησης και παρακολούθηση της εμπορικής πολιτικής των καταστημάτων
Μηνιαίο report καταστημάτων

Tags:

27 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Ο/Η κάτοχος της θέσης θα  είναι υπεύθυνος/η για την ορθή λειτουργία του τμήματος ως προς την υποστήριξη του δικτύου συνεργατών, τη διαχείριση των αιτήσεων, τη δημιουργία παρουσιάσεων και reporting, την ακρόαση κλήσεων και την ανάθεση υποθέσεων.   Πιο συγκεκριμένα...

... οι αρμοδιότητες του/της θα περιλαμβάνουν:
 

Καθοδήγηση και επίβλεψη της ομάδας
Λήψη αποφάσεων για την ορθή λειτουργία του τμήματος
Καθημερινή ανάθεση αιτήσεων προς διαχείριση
Ανάθεση αρμοδιοτήτων σύμφωνα με τις ανάγκες του τμήματος
Παρακολούθηση επίτευξης στόχων της ομάδας
Ακρόαση & αξιολόγηση κλήσεων 
Reporting ΗΕ & ΦΑ
Επικοινωνία με τους Account Managers
Προτάσεις για βελτίωση των διαδικασιών του τμήματος
Δημιουργία παρουσιάσεων 

Tags:

24 Ιαν
Αθήνα [Extrovert Business Communications]

Creative Designer Αρμοδιότητες: Produce design, graphical concepts, brandings and advertising campaigns Απαραίτητα Προσόντα: Agency experience at least 4 years, modern design and conceptual thinking, Adobe Creative Suite and PC environment

24 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries.     For our Operations in Greece we currently are looking for a Senior Buyer   in order to strengthen our Procurement Operations Department.     The jobholder...

... will be responsible for:


Releasing competitive bid process (RFI/RFP/RFQ) and evaluate responses. Negotiating contracts to tight deadlines, minimizing business risk and maximizing commercial benefit for the company through scale and relationships
Supporting on contract creation, leading contract negotiation and creation of ordering documents
Enhancing market knowledge on suppliers, economic impacts and trends as it will be critical to support the organization and creating an effective strategy to support the Greek business and CEE/SEE region in corporate purchases
Project support for procurement programs across Greece, CEE & SEE region ensuring procurement systems management and controlling financial audit requirementsRepresenting the department in meetings for the allocated sourcing categories (both tactical and strategic) and serves as a primary point of contact on special projects as required. Interacting directly with stakeholders on respective business unit initiatives
Being responsible to collate management reporting and data consolidation to enhance the services, data availability and market knowledge for sourcing categories across the Greece, CEE/SEE region
Working closely with business colleagues to understand sourcing requirements and support them on budget preparation and needs

Tags:

24 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a well-established Greek company operating in the fast moving consumer goods industry, operating its production unit in Northern Greece. The position holder, will be in charge of the company’s plant, located in Northen Greece (Komotini), ensuring the smooth operation of all functions within the plant. Directs, plans and coordinates the manufacturing activities in order to ensure cost-effective and on-time delivery of quality products, as well...

... as manages and oversees all functions within the plant.
Holds the full P&L responsibility, including development of the annual budget, monitoring of plant's performance and operations planning, in order to meet the agreed profits.
Overviews the manufacture, packaging, production, warehouse, maintenance, logistics and procurement procedures.
Holds responsibility for the appropriate maintenance of facilities and equipment in good operating conditions and monitors the implementation of the Health and Safety rules, ensuring adherence to corporate standards and regulatory authorities.
Prepares and submits operating reports to the management, regarding current production status and recommendations for improvements in efficiency.
Ensures compliance of the plant’s operations with the corporate policy and the local regulations, while developing, implementing and maintaining standards along with the quality assurance department.
Participates in the continuous improvement of all product and production processes, by collaborating with the R&D department and by proposing and implementing solutions, best practices and improvements.
Resolves dysfunctions and problems in daily activities, maintaining communication and overview of internal and external parties so as to decrease or eliminate down time and enable proper flow of operations.
Responsible for the continuous development of the direct reporting team and for establishing succession plans in all key positions of the plant.

Tags:

24 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 304 Super Market, 15 Cash & Carry, 193 franchise καταστήματα και πάνω από 14.500 εργαζόμενους.  Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες σε 3 ηπείρους (11...

... χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.
 
Απαιτήσεις Θέσης
Ο κάτοχος της θέσης συμβάλλει στο σχεδιασμό και συντονίζει τα στάδια υλοποίησης όλων των έντυπων εταιρικών υλικών για να εξασφαλίζεται η ενιαία εταιρική ταυτότητα και των έντυπων προωθητικών ενεργειών ώστε να ενημερώνεται το αγοραστικό κοινό. Πιο συγκεκριμένα: 

Συμμετέχει σε όλα τα στάδια της δημιουργίας των εταιρικών εντύπων υλικών (εικαστικός σχεδιασμός, προσφορές, κοστολόγηση, υλοποίηση) ώστε να διασφαλίζεται η ενιαία εταιρική ταυτότητα.
Συμμετέχει στον καταρτισμό του ετήσιου χρονοδιαγράμματος για την έκδοση των εντύπων προώθησης προϊόντων, με σκοπό την ομαλή ροή των εργασιών κατά τη διάρκεια του έτους.
Μεριμνά για την ορθή υποστήριξη των διαφόρων προγραμμάτων continuity μέσω της ανάπτυξης του κατάλληλου έντυπου και ATL προωθητικού υλικού, συμβάλλοντας στην αύξηση της αναγνωσιμότητας και στην επιτυχία του προγράμματος.
Παρακολουθεί τις τάσεις της αγοράς στον τομέα ευθύνης τόσο σε εθνικό όσο και σε διεθνές επίπεδο του και προβαίνει στην ανάπτυξη και υποβολή σχετικών προτάσεων.  
Φροντίζει για τη συνεχή παρακολούθηση του προϋπολογισμού των έντυπων υλικών, μεριμνώντας παράλληλα για την ορθή τήρηση του.

Tags:

23 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a leading company in the utilities sector. The job holder will be responsible for the continuous development and management of architectures, policies, practices and procedures, in order to enable the Company to allocate, optimize, protect and leverage on the quality and use of data and Meta data as an enterprise asset, so as enhance decision making. More specifically: Identifies and prioritizes the data-driven investment priorities. Develops...

... and executes architectures, policies, practices and procedures for managing the information lifecycle, in order to ensure comprehensible, complete, correct, clear, dependable and therefore high-quality data for enabling managerial decisions, thus strengthening how the company extracts value and commercializes the firm’s data assets and related solutions.
Defines business rules for handling data and support Division representatives (Data owners, data stewards) on how that data will be used and managed (minimum standards for Data Dictionary and Data Lineage documentation). Communicates and updates relevant Company documentation.
Establishes initiatives to reinforce the shift toward a data focused culture. Trains Data Owners and Data Stewards within B.Us on data and meta-data maintenance, Data responsibility and compliance to Data Requirements & Standards and in identification and reporting of data quality issues, so as to maintain data integrity.
Works closely with Risk and Compliance to implement controls that will respect the privacy rights, regulatory, legal and client contractual restrictions, as well as with IT in effectively cleansing all defects, across all applicable systems, to maintain Data Quality.
Formalizes the regular controls of effectiveness of the Data Quality processes within the Data Governance Framework.
Investigates and quantifies possible data defects and analyze the nature, root cause and impact of the defect.
Establishes and monitors binding DQ metrics, rules and measuring points.
Collaborates with Internal Audit, to ensure that policies, procedures and metrics are in place for maintaining/improving the Framework.
Creates DQ reporting, standards, tools and templates and participates in the relevant Company bodies (Committees etc.).

 

Tags:

22 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 304 Super Markets, 15 Cash & Carry, 191 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους.  Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες σε 3 ηπείρους...

... (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.
 
Απαιτήσεις Θέσης

Κατάρτιση περιγραφών θέσεων εργασίας, οργανογραμματική αποτύπωση, καθορισμός βαρύτητας θέσεων εργασίας
Συμμετοχή στη διαδικασία Αξιολόγησης της Απόδοσης: επικοινωνία, στοχοθέτηση, διαδικασία αξιολόγησης, στατιστικά στοιχεία, ανάλυση δεδομένων, πλάνο δράσης
Συμμετοχή στην Έρευνα Δέσμευσης Εργαζομένων: υλοποίηση, reports, στατιστικά στοιχεία, ανάλυση δεδομένων
Διαχείριση μισθολογικών στοιχείων των στελεχών και συμμετοχή στη διαχείριση ερευνών αμοιβών & παροχών
HR Metrics & Analytics

Tags:

21 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Ανώνυμη Εταιρεία που δραστηριοποιείται στον κλάδο της υγείας με αντικείμενο το εμπόριο ιατρικών ειδών επιθυμεί να προσλάβει υπάλληλο για το τμήμα εμπορικής διαχείρισης και προσφορών.     Ως κύρια καθήκοντα θα έχει: Εμπορική Διαχείριση (Έκδοση παραστατικών...

... πώλησης- Δελτία Διακίνηση Υλικών – Τιμολόγηση – Εισαγωγές – Έλεγχος Αποθήκης)
Σύνταξη και αποστολή οικονομικών προσφορών μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας (cosmo-one & i-supplies)
Δημόσιοι Διαγωνισμοί (Σύνταξη, ανάρτηση ηλεκτρονικών διαγωνισμών)
Επικοινωνία  με Δημόσια – Ιδιωτικά Νοσοκομεία  προς διεκπεραίωση θεμάτων της εταιρείας
Εισπράξεις – Αποστολή απαιτούμενων δικαιολογητικών στους δημόσιους φορείς.
Τήρηση αρχείων excel 

Tags:

21 Ιαν
Θεσσαλονίκη [Adv Company]

Αναζητούμε ΆΜΕΣΑ πωλητή-πωλήτρια έως 28 ετών, για το τμήμα Sales & Campaigns της εταιρίας μας (Χωρίς απαραίτητη προϋπηρεσία). Συγκεκριμένα, η επιχείρησή μας χρειάζεται νεαρό άτομο που να διαμένει μόνιμα στη Θεσσαλονίκη, με επικοινωνιακές ικανότητες, διάθεση και...

... φιλοδοξίες.
Προσφέρουμε αμοιβή και φυσικά εκπαίδευση και στήριξη σε κάθε συνεργάτη στην αρχή της καριέρας του.
Επικοινωνήστε μαζί μας επισυνάπτοντας το βιογραφικό σας σημείωμα στο email που αναγράφεται στην αγγελία, και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εάν το βιογραφικό σας αξιολογηθεί θετικά.

Tags:

17 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Alfa Beta is one of the largest retail chain with 298 Super Markets, 15 Cash & Carry, 152 franchise stores and over 14 000 employees.  Alfa Beta Vassilopoulos is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis.   Position Requirements The Finance Business Partner, is a member of the Finance Team, supporting the...

... day-to-day operation of the Real Estate & Technical Operations Department and acting as an integrated member. He/She is responsible for reporting, measuring and contributing to the business plans, drives the planning cycle, challenges the operations on how to improve performance and follows up on projects and strategic initiatives. 
 
More specifically:

Helps in the development of the department’s strategy from the finance perspective, acting as finance partner to the business, providing adequate management information for decision making and building together with the Investment Analysis Department business cases and investment analysis
Translates operational actions into financial performance indicators and ensures that corrective plans are implemented when needed 
Monitors and reviews the pipeline of stores, the investment proposals and real estate deals, the progress of CAPEX and OPEX spending against budget and forecasts, the suppliers’ and constructors’ evaluation, the payments for real estate certifications of constructors or developers based on the company’s credit policy 
Develops tools for the effective target setting and monitoring of the Real Estate & Technical Operations department, including timetables, CAPEX, OPEX, construction cost, sales performance of new/remodeled stores etc (contract management, CAPEX forecasting, future locations mapping etc) 
Ensures the maintenance of right processes, policies and controls according to the risk & control framework from the finance perspective

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [ACTIONLINE]

Description We are seeking for highly motivated individual with previous retail experience preferably gained within a high end or luxury market or working within a customer centric environmen. The ideal candidate should be results driven and able to take charge for the overall store management, enhance customer satisfaction and meet sales goals Responsibilities Complete store administration and ensure compliance with policies and procedures Coordinate...

... with the head office team
Maintain outstanding store condition and visual merchandising standards
In-charge of stock count, control and proper record of all stock movements and inventory
Building and cultivating relationships with customers through personal interaction to build sales and loyalty
Demonstrate knowledge and enthusiasm about high-end jewellery products
Report on buying trends, customer needs etc
Deal with all issues that arise from staff or customers (complaints, grievances etc)
Be a shining example of well behaviour and high performance

Requirements
Proven successful experience in retail preferably in luxury sector
Endeavor to excellence at all times in all occasions & circumstances
Outstanding leadership, problem solving and time management skills
Customer management and organisational skills
Good communication and interpersonal skills
Excellent knowledge of English language (oral, written)
BS degree in Business Administration or relevant field


Send your Cv at 4u@actionline.gr

Note: All applications will be treated under confidentiality. Only short-listed ca candidates will be conducted.

Tags:

16 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Alfa Beta Vassilopoulos Group is one of the largest retail chains with 298 Super Markets, 15 Cash & Carry, 184 franchise stores and more than 14 000 employees.  Alfa Beta is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis.   Position Requirements Design of internal control framework and risk assessment•Assist...

... the R&C Manager in the scoping analysis on risks and control objectives oAssist the R&C Manager in the scoping analysis on risks and control objectivesoIdentify relevant risks and control objectives and determine whether there are gaps in the internal control frameworkoAdvice and support business in designing / implementing controls to remediate any gaps identified either by R&C or internal / external auditoBuild a solid knowledge of retail processes from a risk and control perspectiveoEnsure all controls required by global policies are implemented in the country and are operating effectivelyoCreates risk awareness and control mindset at all levels in the companyoUnder supervision of the R&C Manager support and challenges local management in risk management and performs risk assessments on specific projectsoSupport External and Internal Audit throughout the execution of audit plans
Monitoring of Key ControlsoProvide assurance testing on the effectiveness of the Internal Control framework for the related operating companyoDiscuss control findings with management and suggest/agree on remediationoSupport business owners in performing impact assessments for control deficiencies.oAssist R&C Manager in facilitating the review and discussion of controls and control weaknesses with External /Internal auditor
Build and maintain a network of internal and external stakeholders and partnersoDevelop and maintain effective relationship with business, discuss control issues and related remediation with businessoChallenge and advise management in mitigation of issues oRegular and effective reporting from and communication with the R&C Manager on status and outcome of the activities

Tags:

13 Ιαν
Θεσσαλονίκη [EUROLAMP ABEE]

Η EUROLAMP ABEE, εισαγωγική εταιρεία ηλεκτρολογικού υλικού (Διαβατά Θεσσαλονίκης ), ζητάει άτομο για τη στελέχωση του τμήματος Εξαγωγών, Θέση : επικοινωνία και υποστήριξη πελατών στην Ευρωπαϊκή αγορά. Απαραίτητα προσόντα: άριστη γνώση Αγγλικής και Σέρβικης...

... γλώσσας, άριστη γνώση Η/Υ και Microsoft Office. Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις, προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση.
Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email.

Tags:

09 Ιαν
Θεσσαλονίκη [Infinity Consulting]

Η Infinity είναι μία από τις πιο δυναμικά αναπτυσσόμενες εταιρείες παροχής υπηρεσιών, ανάπτυξης πελατολογίου και προώθησης πωλήσεων. Προσφέρει ολοκληρωμένες υπηρεσίες σχεδιασμού marketing campaigns, υλοποίησης και εξυπηρέτησης πελατών. Για την ενίσχυση του δυναμικού...

... της επιθυμεί να καλύψει άμεσα για την πόλη της Θεσσαλονίκης τη θέση του Marketing Coordinator.

Αρμοδιότητες:
-Οργάνωση, συντονισμός και ανάπτυξη διαφημιστικής καμπάνιας
-Διαχείριση, καθοδήγηση και εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών των συνεργατών της εταιρείας
-Ποιοτική και εξειδικευμένη εξυπηρέτηση των πελατών

Προφίλ ιδανικού υποψηφίου:
-Επαγγελματική παρουσία
-Ικανότητα συνεργασίας και ομαδικού πνεύματος
-Δεξιότητες αξιολόγησης καταστάσεων και επίλυσης προβλημάτων, λήψης πρωτοβουλιών και επίτευξης στόχων

Η εταιρεία προσφέρει:
-Μεγάλες ευκαιρίες καριέρας
-Μοντέρνο και συνεχώς εξελισσόμενο περιβάλλον
-Ολοκληρωμένο σύστημα εξειδικευμένης δωρεάν εκπαίδευσης

Για τη συμμετοχή στη διαδικασία πλήρωσης της θέσης οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο παρακάτω email.

Tags:

07 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries. SIA currently processes 7.2 billion issuing and acquiring card transactions and handles over 84 million payment cards in 23 European countries.   SIA plans to...

... create a “Competence Centre” in Athens aiming to address the card business development activities for the SIA Group, to provide “best in class” card processing services in Greece and other European countries via the usage of the HPS PowerCARD suite.
 
For our new dedicated PowerCARD Competence Centre in Athens we are currently are looking for Sr. Application Developers Java & Oracle in order to strengthen our IT Development Department.
 
 
 
The jobholder will be responsible for:


Writing code, programing, testing, and analyzing new application software
Consulting Business Analysts to determine software or system functional specifications
Designing and developing applications, based on user defined requirements
Working complex projects with moderate to high breadth of responsibility
Performing additional role job duties as required

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.