Αγγελίες εργασίας για account. Ξεκινήστε καριέρα account στην Ελλάδα!

Βλέπετε 19 από τις 9 αγγελίες.
17 Αυγ
Αθήνα [HR Insurance – Αθήνα, Αττική]

Λογιστικό - Φοροτεχνικό Γραφείο που εδρεύει στην Αθήνα, επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό του: Βοηθό Λογιστή/Γραμματεία Περιγραφή θέσης: Δηλώσεις εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων Υπολογισμός μισθοδοσίας και υποβολή Α.Π. Έλεγχος και καταχώριση...

... τιμολογίων, αγορών, δαπανών, εισπράξεις και πληρωμών σε διπλογραφικά βιβλία
Έλεγχος και καταχώρηση κινήσεων τραπεζικών λογαριασμών, καρτών κλπ
Καταχώρηση και παρακολούθηση εσόδων και εξόδων απλογραφικών βιβλίων
Παρακολούθηση και ενημέρωση υπολοίπων πελατών και προμηθευτών
Εγγραφές κλεισίματος

Προφίλ Υποψηφίου:
Απόφοιτος/η ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ (κατεύθυνση λογιστικής)
Καλή γνώση των εφαρμογών MS Office
Γνώση του λογιστικού προγράμματος Accountant της Singular, soft one και του προγράμματος μισθοδοσίας Hyper.Axion θα συνεκτιμηθεί.
Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
Ευχάριστη και δυναμική προσωπικότητα, με έμφαση στην λεπτομέρεια και διάθεση για εργασία
Προαιρετικά ενεργή κάρτα ανεργίας, διάρκειας τουλάχιστον τριών μηνών, για δυνατότητα πρόσληψης μέσω προγράμματος ΟΑΕΔ.

Παροχές Εταιρίας:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση, Πρακτική άσκηση, Ελεύθερος επαγγελματίας

Εφόσον στέλνετε αρχικά email για την θέση εργασίας η εταιρεία έχει την συγκατάθεσή σας να επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα και να επικοινωνεί μαζί σας τηλεφωνικώς ή με email ή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον σκοπό προσφορά εργασία κατάλληλη προς εσάς. Επίσης να προωθεί το βιογραφικό σας , και άλλα στοιχεία που πιθανώς σας ζητηθούν προς τις ενδιαφερόμενες συνεργαζόμενες εταιρίες, με σκοπό προσφορά εργασία κατάλληλη προς εσάς.

Tags:

01 Αυγ
Πανελλήνια [N/A]

Alfa Beta Vassilopoulos Group is one of the largest retail chain with 301 Super Markets, 15 Cash & Carry, 165 franchise stores and over 14 000 employees.   Alfa Beta is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis.    Position Requirements  Evaluates investment and business plans, measures business units’...

... performance and monitors return on investment
Participates in the conduction of budget, strategic planning and investment plans of the Group
Conduct research and analysis of the Group’s investment portfolio and provides the management team with advice on proposed action plans
Participates in the merger and acquisition process and in companies’ valuation in Greece and abroad 
Analyzes general trends of the economic environment and market 
Prepares economic statements based on International Accounting Standards 
Participates in complex projects, offering financial analysis and conclusions and recommending investment decisions

Tags:

31 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [Dorodouli Distillery]

Η Dorodouli Distillery είναι το μοναδικό, εξειδικευμένο αποσταγματοποιείο στην Ελλάδα που παράγει δεκαπέντε διαφορετικές γεύσεις με απόσταξη σταφυλιών και κρασιού. Δημιουργήσαμε μια καινούργια προοπτική στις παγκόσμιες γεύσεις περίφημων αποσταγμάτων. Η μοναδικότητα...

... των προϊόντων μας είναι οι καρποί του πάθους μας για εξέλιξη και καινοτομία στην παράδοση. Ελέγχουμε και επεκτείνουμε τις δυνατότητες μας σε μια ανοιχτή εταιρεία όπου: “the spirit can distill spirits”.

Δουλεύοντας στην Dorodouli Distillery σημαίνει ότι είσαι συνεργάσιμος, δημιουργικός, έχεις πάθος για ανάπτυξη και γνωρίζεις σχετικά με fine dinning και premium spirits. Είσαι άτομο που γνωρίζει την παγκόσμια αγορά αποσταγμάτων και την υψηλή προοπτική της ελληνικής κουλτούρας στον κλάδο?

Αν και εσύ μοιράζεσαι το πάθος για ανάπτυξη των ελληνικών προϊόντων πολυτελείας, έχεις κέφι και διάθεση για προσωπική ανάπτυξη και επαγγελματική εξέλιξη, τότε μια καριέρα στο αποστακτήριο Dorodouli μπορεί να είναι αυτό που σου ταιριάζει.

Σου αρέσει να επικοινωνείς με τους ανθρώπους? Ικανοποίησε με την επιτυχία σου στις πωλήσεις? Ενημερώνεσαι για τις τελευταίες εξελίξεις στον κόσμο των Alcoholic spirits?

Είναι η καταλληλότερη στιγμή να συμμετάσχεις στην ομάδα μας!

Επιθυμητές προϋποθέσεις:
· Εργασιακή Εμπειρία στον κλάδο Horeca
· Απόφοιτη/ος Λυκείου τουλάχιστον
· Βασικές γνώσεις σε τεχνικές πωλήσεων
· Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή

Θα εκτιμηθεί:
· Γνώσεις Bartender
· Μία καλή παρουσία και επικοινωνία μέσω του προφίλ στα social media
· Δυνατότητες Marketing
· Ικανότητα εκπαίδευσης ομάδας ανάπτυξης πωλήσεων και διατήρησης χαρτοφυλακίου

Υπευθυνότητες:
· Εκμάθηση και ένταξη στις αρχές και φιλοσοφία της Dorodouli Distillery.
· Διαχείριση των key account πελατών
· Δημιουργία φερέγγυων συνεργασιών
· Να εφαρμόζει σύγχρονες μεθόδους πώλησης σύμφωνα με τις βασικές μας αρχές Marketing
· Διαχείριση ευρέος φάσματος σημείων πώλησης
· Προγραμματισμός επισκέψεων
· Στενή συνεργασία με την ομάδα Marketing τηε εταιρείας για επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων
· Συλλογή και ανάλυση feedback και πληροφοριών από την αγορά
· Σωστή διαχείριση υλικού προώθησης
· Συμμετοχή στα talk- points με προσωπική γνώμη
· Να δραστηριοποιείται και λειτουργεί ως Brand Ambassador
· Συμμετοχή σε ειδικά projects / events.

Προσφέρουμε:
· Σύγχρονο και φιλικό εργασιακό περιβάλλον
· Διαρκή εκπαίδευση
· Ευκαιρίες εξέλιξης
· Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Αποστολή βιογραφικού στο παρακάτω email.

Tags:

28 Ιουλ
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στην Δυτική Αθήνα ζητά να προσλάβει μόνιμα έναν/μία Sales Analyst με ειδίκευση στον τομέα των παροχών προς Super Market. Ο/Η κάτοχος της θέσης θα αναλάβει τα πιο κάτω καθήκοντα: Σχεδιασμός των οικονομικών παροχών προς τους πελάτες...

... λιανικής της εταιρίας.
Παρακολούθηση των συμβάσεων με τους πελάτες προκειμένου να υλοποιούνται οι συμφωνηθείσες παροχές.
Εκτίμηση των αναγκών για νέες παροχές με βάση το σχεδιασμό της Εμπορικής Διεύθυνσης της εταιρίας.
Συνεργασία με τους Account Managers προκειμένου να εξυπηρετείται το έργο της υλοποίησης των εμπορικών παροχών.
Μελέτη οικονομικών μεγεθών πωλήσεων της εταιρίας.
Συνεργασία με το λογιστήριο της εταιρίας προκειμένου να τιμολογούνται κατάλληλα οι προσφερθείσες παροχές και εκπτώσεις προς τους πελάτες.
Παρακολούθηση των προϋπολογισμών πωλήσεων της εταιρίας σε συνάρτηση με τις παροχές προς τους πελάτες.

Προσόντα των υποψηφίων
Πτυχίο Οικονομικής Σχολής ή Πληροφορικής.
Άριστη γνώση Αγγλικών.
Εμπειρία σε χρήση SAP.
Εμπειρία στην οικονομική ανάλυση πωλήσεων.
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση οργανωμένης και μεγάλου μεγέθους εταιρίας τουλάχιστον 5 ετών.

Η εταιρία προσφέρει
Ανταγωνιστικό μισθό.
Ιδιωτική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε έναν δυναμικό όμιλο.

Βιογραφικά σημειώματα αναφέροντας τον τίτλο της θέσης παρακαλείσθε να στείλετε σε μορφή Word

Tags:

25 Ιουλ
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Our client a leading multi-national industrial company, wishes to hire an S&OP Manager in Athens. Reports to: Group Planning & Logistics Director or Head of Planning & Sales Business Processes (TBD) Subordinates: Demand Planners (4) Job Purpose Owner of the Global S&OP process, execution and continuous improvement. Lead implementation of processes, tools and training to drive accuracy, efficiency, and accountability across the multifunctional team. Demand...

... Planning team leader and owner of the overall demand process and demand planning capability. Responsible for total FG Forecast Reasonability based on business and market trend.

Key Accountabilities

Prepare and Lead Pre-S&OP and S&OP meeting.
Develop and implement S&OP process metrics and scorecards to drive consistent process adherence & participation.
Lead integration and adoption of proven Continuous Improvement methodologies to identify, diagnose, improve, and stabilize S&OP processes.
Attend and influence Demand and Supply Reviews.
Drive business decisions based on proven performance and effective coaching that lead to highest service possible at lowest possible inventory.
Consolidate Global Demand for Total FG and sense check reasonability.
Be the role model of an unbiased forecast and challenge the sales team assumptions.
Drive FG inventories sell out plan.
Resolve critical deviations from plans and supply issues on the spot in close cooperation with key stake-holders.
Operate with a continuous improvement mindset. Research and remain abreast of latest tools, technologies, and best practices.
Ensure effective sharing of best practices across countries to leverage competitive advantage.
KPIs-Performance Measures
Customer Service
Forecast Accuracy and Bias
Inventories FG
Qualifications
University Degree Engineering, Maths or Financial
M. Sc or MBA
Proficient user of the English language
IT literate with advanced MS Excel and/or Access skills
SAP Knowledge

Professional Experience
6-8 years of relevant experience
Experience working within fast-paced, complex, dynamic, multi-cultural business environment
Please send your cv in English in Microsoft Word format

Tags:

25 Ιουλ
Αθήνα [WE ARE COMMUNICATION AE]

Junior Account Manager • 4 years of Experience in Marketing or Advertising Agency • Experience in developing briefs and carrying out projects from start to finish • Ability to drive multi-channel programs and campaign development, working with multi-disciplinary teams • Digital Communication Knowledge • Excellent Communication skills and presentation skills • Capable to handle offline & online projects • Multitasking -project management...

... skills – effective reporting

Please send your cv info@wercomm.com
WeRcomm is a Digital Communication Agency based in Athens

Tags:

25 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Our client is one of Greece’s leading industrial companies with strong international presence.   The job holder will be responsible for leading the cash flow recording activities within the Accounting team to ensure generating accurate, timely and complete set of analyses on Group's cash flow.   ·       Supervises the Accounts Payable-Suppliers reconciliation  ·       Conducts cash flow monitoring and reporting on daily basis ·      ...

... Drives or Participates in various ERP (SAP) implementation projects
·       Monitors the reconciliation of bank accounts with the accounts of the SAP system, on a monthly and yearly basis 
·       Maintains and monitors compliance with the internal payment procedure
·       Participates in the preparation of financial statements
·       Provides guidance, coaching and training to his/her subordinates, in order to achieve desirable results 
 

Tags:

25 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Our client is one of Greece’s leading industrial companies with strong international presence.   The right incumbent will be responsible for all aspects of financial planning and management within the Energy Business Unit.   ·       Be responsible for the financial controlling and analysis of the energy Business Unit. ·       Prepare the financial statements as requested on a monthly and annual basis ·       Prepares and controls...

... the pricing of energy within the various business sectors of the company
·       Handles cash management operations (inflows, outflows, inventories) and is accountable for the frequent updating of the management team on cash flow issues
·       Conducts various analysis (gap analysis, sensitivity analysis)
·       Monitors cash flow on a weekly, monthly, quarterly and annual basis, preparing company’s working capital and cash flow reporting, as well as rolling forecasts
·       Be actively involved in company’s business planning and budgeting process, accumulating relevant data, ensuring their accuracy and making necessary revisions.

Tags:

25 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a multinational company operating in the pharmaceutical industry. Reporting to the Finance Director, Cluster South the job holder will be the Finance representative in the Management Team, responsible for accurate financial control, budgeting, business analysis and financial forecasting for Greece. Working in a stand alone role and closely collaborating with the Accounting team he/she will: Deliver a value-added, effective relationship between...

... finance and the operational or strategic managers in Commercial.
Provide financial support to the Greek Business Units and their teams. 
Effectively contribute to the strategic and operational development of the business. Oversee sustainable performance to deliver company’s future aspirations in Greece.
Provide high-value adding services to influence and support management decisions in order to drive profitable business growth e.g. ROI analysis, opportunities for value creation etc.
Deliver robust financial forecasts, based on clear business assumptions for the business. 
Lead the co-ordination and presentation of financial plans including target setting, budget, forecasting, and analysis. 
Ensure Supply Integrity through deep understanding and analysis of all market dynamics. 
Participate in International Projects around analytics.
Deliver ad hoc projects as required by management team.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.