Αγγελίες εργασίας για Solutions. Ξεκινήστε καριέρα Solutions στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 27 αγγελίες.
27 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Jobholder will be responsible for the accuracy of invoicing electricity and natural gas clients. Responsibilities:  Support the processes of billing for Electricity and Natural gas Data validation, clearance of findings and follow up reports Conduct billing analysis Support and develop process improvements Deal with day to day questions and requests of Customer Care/Back Office, providing satisfying answers and solutions.

27 Ιαν
Αθήνα [ΑCTIONLINE]

Η ACTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρωπίνου δυναμικού, για λογαριασμό πελάτη της με έντονη κοινωνική προσφορά, αναζητά ΣΤΕΛΕΧΗ σε τηλεφωνικό κέντρο στην περιοχή της Αθήνας. Περιγραφή θέσης εργασίας: • Η διεύρυνση της υφιστάμενης βάσης δωρητών / χορηγών...

... του Ιδρύματος και ο εντοπισμός νέων πηγών για την άντληση κεφαλαίων
• Η ενδυνάμωση των σχέσεων με τους υπάρχοντες δωρητές / χορηγούς, έτσι ώστε να ενισχυθεί το κοινωφελές έργο
• Η συστηματική παρουσίαση των σκοπών, του κοινωφελούς έργου
Προσόντα:
• Επιθυμητή εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο
• Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Άριστη χρήση προφορικού λόγου
• Καλή γνώση MS Office
Παροχές:
• Ανταγωνιστικές αποδοχές με ασφαλιστική κάλυψη
• 5ήμερη, πρωινή, 8ωρη απασχόληση
• Διάρκεια απασχόλησης 1 μήνας

Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.
Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

27 Ιαν
Αθήνα [ACTIONLINE]

Η ΑCTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού για λογαριασμό πελάτη της, που δραστηριοποιείται στο χώρο της μόδας, αναζητά Sales Assistant για τα καταστήματά του στo κέντρο στα βόρεια προάστια της Αθήνας, καθώς στη Γλυφάδα και στο Αεροδρόμιο. Ρόλος...

... Θέσης Εργασίας

Εξυπηρέτηση και καθοδήγηση των πελατών εντός του καταστήματος, προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις ανάλογα το προφίλ του
Ανάδειξη των προϊόντων μέσα από μια μεγάλη γκάμα επιλογών
Διασφάλιση της επίτευξης των πωλήσεων, με σκοπό την ενίσχυση και την ανάπτυξη της επιχείρησης

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου

Ευχέρεια στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση διαφορετικών πελατών
Δυναμική προσωπικότητα, με φιλοδοξία, ενθουσιασμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
Πάθος για τον χώρο της μόδας
Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
Πνεύμα ομαδικότητας

Παροχές

Σταθερές μηνιαίες αμοιβές & ασφάλιση
Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
Πενθήμερη part- time/ full - time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.



Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

27 Ιαν
Αθήνα [ACTIONLINE]

Η ACTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά Βοηθό Λογιστή στην Αθήνα. Περιγραφή θέσης: -1-2 χρόνια εμπειρία σε λογιστικό γραφείο -Έκδοση, έλεγχος & καταχώριση παραστατικών, λογιστικές εγγραφές -Υποστηρικτικές εργασίες της ομάδας...

... του λογιστηρίου
-Εξωτερικές εργασίες σχετικές με τις διαδικασίες του τμήματος

Απαραίτητα προσόντα:
-1-2 χρόνια εμπειρία σε λογιστικό γραφείο
-Απόφοιτος Τ.Ε.Ι. ή Α.Ε.Ι. ( Λογιστικής / Οικονομικής κατεύθυνσης)
-Άριστη γνώση χειρισμού ERP SoftOne - MS Office (XLS, WORD), & ταχύτητα καταχώρισης
-Πολύ καλή γνώση Αγγλικών

Επιθυμητά προσόντα:
-Οργανωτικές & επικοινωνιακές ικανότητες
-Συνέπεια στα χρονοδιαγράμματα των εργασιών
-Επαγγελματισμός και εχεμύθεια

Παρέχεται: Πενθήμερη απασχόληση - Περιοχή Κολωνάκι

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της ACTIONLINE ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

24 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a well-established Greek company operating in the fast moving consumer goods industry, operating its production unit in Northern Greece. The position holder, will be in charge of the company’s plant, located in Northen Greece (Komotini), ensuring the smooth operation of all functions within the plant. Directs, plans and coordinates the manufacturing activities in order to ensure cost-effective and on-time delivery of quality products, as well...

... as manages and oversees all functions within the plant.
Holds the full P&L responsibility, including development of the annual budget, monitoring of plant's performance and operations planning, in order to meet the agreed profits.
Overviews the manufacture, packaging, production, warehouse, maintenance, logistics and procurement procedures.
Holds responsibility for the appropriate maintenance of facilities and equipment in good operating conditions and monitors the implementation of the Health and Safety rules, ensuring adherence to corporate standards and regulatory authorities.
Prepares and submits operating reports to the management, regarding current production status and recommendations for improvements in efficiency.
Ensures compliance of the plant’s operations with the corporate policy and the local regulations, while developing, implementing and maintaining standards along with the quality assurance department.
Participates in the continuous improvement of all product and production processes, by collaborating with the R&D department and by proposing and implementing solutions, best practices and improvements.
Resolves dysfunctions and problems in daily activities, maintaining communication and overview of internal and external parties so as to decrease or eliminate down time and enable proper flow of operations.
Responsible for the continuous development of the direct reporting team and for establishing succession plans in all key positions of the plant.

Tags:

23 Ιαν
Αθήνα [ADAPTIT S.A.]

We are looking for a Quality Assurance (QA) engineer to develop and execute exploratory and automated tests to ensure product quality. QA engineer responsibilities include designing and implementing tests, debugging and defining corrective actions. You will also review system requirements and track quality assurance metrics (e.g. defect densities and open defect counts.) The QA technician role plays an important part in our company’s product development...

... process. Our ideal candidate will be responsible for conducting tests before product launches to ensure software runs smoothly and meets client needs, while being cost-effective. If you hold an engineering background and enjoy providing end-to-end solutions to software quality problems, we’d like to meet you.
Ultimately, you should monitor all stages of software development to identify and resolve system malfunctions to meet quality standards.

QA Engineer Responsibilities:
• Reviewing quality specifications and technical design documents to provide timely and meaningful feedback.
• Creating detailed, comprehensive and well-structured test plans and test cases.
• Estimating, prioritizing, planning and coordinating quality testing activities.

QA Engineer Responsibilities:
• Review requirements, specifications and technical design documents to provide timely and meaningful feedback.
• Create detailed, comprehensive and well-structured test plans and test cases.
• Estimate, prioritize, plan and coordinate testing activities.
• Design, develop and execute automation scripts using open source tools.
• Identify, record, document thoroughly and track bugs.
• Perform thorough regression testing when bugs are resolved.
• Develop and apply testing processes for new and existing products to meet client needs.
• Liaise with internal teams (e.g. developers and product managers) to identify system requirements.
• Monitor debugging process results.
• Investigate the causes of non-conforming software and train users to implement solutions.
• Track quality assurance metrics, like defect densities and open defect counts.
• Stay up-to-date with new testing tools and test strategies.

QA Engineer Requirements:
• Proven work experience in software development.
• Proven work experience in software quality assurance.
• Strong knowledge of software QA methodologies, tools and processes.
• Experience in writing clear, concise and comprehensive test plans and test cases.
• Hands-on experience with both white box and black box testing.
• Hands-on experience with automated testing tools.
• Solid knowledge of SQL and scripting.
• Experience working in an Agile/Scrum development process.
• Experience with performance and/or security testing is a plus.
• BS/MS degree in Computer Science, Engineering or a related subject.

Tags:

23 Ιαν
Αθήνα [ADAPTIT S.A.]

We are looking for a skilled Web Developer who will be responsible for developing and/or designing websites and/or web services for our company. You will be working alongside a team of other developers in creating, maintaining, and updating our websites and/or web services. In order for you to succeed in this role, you will need to be proficient: • either in C# development, Web Services (REST/Soap), MySQL, PHP (optional) • either with experience in...

... MySQL and JReports platform.

JavaScript, HTML, CSS, and solid knowledge and experience in programming applications will be considered as a plus.

Web Developer Responsibilities:
• Website and software application designing, building, or maintaining.
• Using scripting or authoring languages, management tools, content creation tools, applications and digital media.
• Conferring with teams to resolve conflicts, prioritize needs, develop content criteria, or choose solutions.
• Directing or performing Website and/or web services updates.
• Developing or validating test routines and schedules to ensure that test cases mimic external interfaces and address all browser and device types.
• Editing, writing, or designing Website and/or web services content, and directing team members who produce content.
• Maintaining and understanding of the latest Web applications and programming practices through education, study, and participation in conferences, workshops, and groups.
• Back up files from Web sites and servicesapps locations to local directories for recovery.
• Identifying problems uncovered by customer feedback and testing, and correcting or referring problems to appropriate personnel for correction.
• Evaluating code to ensure it meets industry standards, is valid, is properly structured, and is compatible with browsers, devices, or operating systems.
• Determining user needs by analyzing technical requirements.
Web Developer Requirements:
• Bachelor degree in Web development or related field, or relevant experience.
• Solid knowledge and experience in programming applications.
• Proficient in C# development, Web Services (REST/Soap), MySQL, PHP (optional).
• Proficient in JavaScript, HTML, CSS.
• Proficient in My SQL.
• Dedicated team player.
• Ability to thrive in a fast-paced environment.
• Solid ability in both written and verbal communication.
• Knowledge of programming language and technical terminology.
• Able to develop ideas and processes and clearly express them.
• High degree of independent judgment.
• Able to solve complex problems.

Tags:

23 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a leading company in the utilities sector. The job holder will be responsible for the continuous development and management of architectures, policies, practices and procedures, in order to enable the Company to allocate, optimize, protect and leverage on the quality and use of data and Meta data as an enterprise asset, so as enhance decision making. More specifically: Identifies and prioritizes the data-driven investment priorities. Develops...

... and executes architectures, policies, practices and procedures for managing the information lifecycle, in order to ensure comprehensible, complete, correct, clear, dependable and therefore high-quality data for enabling managerial decisions, thus strengthening how the company extracts value and commercializes the firm’s data assets and related solutions.
Defines business rules for handling data and support Division representatives (Data owners, data stewards) on how that data will be used and managed (minimum standards for Data Dictionary and Data Lineage documentation). Communicates and updates relevant Company documentation.
Establishes initiatives to reinforce the shift toward a data focused culture. Trains Data Owners and Data Stewards within B.Us on data and meta-data maintenance, Data responsibility and compliance to Data Requirements & Standards and in identification and reporting of data quality issues, so as to maintain data integrity.
Works closely with Risk and Compliance to implement controls that will respect the privacy rights, regulatory, legal and client contractual restrictions, as well as with IT in effectively cleansing all defects, across all applicable systems, to maintain Data Quality.
Formalizes the regular controls of effectiveness of the Data Quality processes within the Data Governance Framework.
Investigates and quantifies possible data defects and analyze the nature, root cause and impact of the defect.
Establishes and monitors binding DQ metrics, rules and measuring points.
Collaborates with Internal Audit, to ensure that policies, procedures and metrics are in place for maintaining/improving the Framework.
Creates DQ reporting, standards, tools and templates and participates in the relevant Company bodies (Committees etc.).

 

Tags:

20 Ιαν
Αθήνα [ACTIONLINE]

H ΑCTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΑΙΤΗΣΕΩΝ, στη περιοχή της Aθήνας. Επικοινωνία με πελάτες για διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους Τηλεφωνική ενημέρωση και διαπραγμάτευση...

... υποθέσεων οικονομικού χαρακτήρα

Προσόντα:
Θέληση για εργασία και εξέλιξη
Απαραίτητη 1 έτους εμπειρία στη διαχείριση ληξιπρόθεσμων οφειλών ηλεκτρικού ρεύματος, , κινητής τηλεφωνίας και εμπορικών απαιτήσεων
Απαραίτητη γνώση MS Office
Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης

Παροχές:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ( από 850 μικτά κ άνω)
Μηνιαία bonus ανταποδοτικότητας
Επιπρόσθετη Ιδιωτική Ασφαλιστική Κάλυψη
Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου εξ αρχής
Πενθήμερη απασχόληση (κατά βάση πρωινό ωράριο) σε κεντρικό σημείο της Αθήνας (εύκολη πρόσβαση με ΜΜΜ)

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

20 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a real estate company, is seeking to recruit a Technical Support Manager, who will be responsible for managing and overseeing the technical support of the purchased assets and the sales of properties for own business or third parties. Reporting to the REO Operations Director, the successful candidate will undertake roles and responsibilities as follows: Evaluate and participate in the selection of valuators and/or civil engineers’ network Secure...

... the delivery of proper property evaluations according to the agreed cost and time framework
Monitor the delivery of construction works according to the agreed cost and time framework
Develop, map and verify the processes for his/her Department
Agree and manage the KPIs of the individuals / entities reporting to him/her
Optimize the workflow of valuators both in cost and time
Identify new partners/vendors that can potentially add value to the business operations
Support the full circle of property purchases and sales
Work as one stop contact for all technical support issues before and after commercialization and strategy related decisions
Build strong partnerships with other functions (e.g., Sales, Accounting, Asset Management) to identify and implement business development solutions.
Manage internal partners and technical support teams as well as monitor the performance of outside vendors to provide cost-effective, high-quality program execution

 

Tags:

20 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a real estate company, is seeking to recruit a Property Maintenance Manager, who will manage and oversee the maintenance of the purchased assets for own business or third parties. Reporting to the REO Operations Director, the successful candidate will undertake roles and responsibilities as follows:  Evaluate and participate in the selection of the maintenance teams’ network Secure the delivery of proper property maintenance work according to...

... the agreed cost and time framework
Develop, map and verify the processes for his/her Department
Agree and manage the KPIs of the individuals / entities reporting to him/her
Optimize the workflow of the maintenance team both in cost and time
Identify new partners/vendors that can potentially add value to the business operations
Support the full circle of property purchases and sales
Work as one stop contact for all property maintenance support issues before and after commercialization and strategy related decisions
Build strong partnerships with other functions (e.g., Sales, Accounting, Asset Management) to identify and implement business development solutions.
Manage internal partners and all maintenance support teams as well as monitor the performance of outside vendors to provide cost-effective, high-quality program execution

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [ACTIONLINE]

H ΑCTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά Credit Assistant Agent για λογαριασμό πελάτη της, στα δυτικά προάστια. Ρόλος θέσης εργασίας: Εισερχόμενες και εξερχόμενες κλήσεις με σκοπό τη συμφωνία υπολοίπου, την ενημέρωση των ληξιπρόθεσμων...

... οφειλών και την ανάλυση της καρτέλας τους.

Απαιτούμενα προσόντα:
Απόφοιτος δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης
Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ και γνώση κάποιου ERP. (Γνώση του ERP της Microsoft (Navision), θα θεωρηθεί έξτρα προσόν)
Καλή γνώση αγγλικής γλώσσας
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση επιθυμητή
Επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες

Παροχές:
Ανταγωνιστικές αποδοχές (950€ μικτά), bonus βάσει απόδοσης και ασφάλιση
Άριστο περιβάλλον εργασίας
Προοπτικές εξέλιξης

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της ACTIONLINE ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο. Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

16 Ιαν
Θεσσαλονίκη [Technopolis AI Cluster]

Η qmetric | HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό του Technopolis Artificial Intelligence Cluster, τη θέση του Γενικού Διευθυντή/Διαχειριστή. Η εταιρεία-πελάτης: Το Technopolis AI Cluster ανήκει στο Technopolis Cluster και έχει αντικειμενικό στόχο την υποστήριξη των επιχειρήσεων ΤΠΕ στην...

... αντιμετώπιση των τεχνικών και μη τεχνικών προκλήσεων που αφορούν στην ανάπτυξη και προώθηση καινοτόμων υψηλής προστιθέμενης αξίας εφαρμογών ή υπηρεσιών στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence – AI) αυξάνοντας κατά αυτό τον τρόπο την διεθνή ανταγωνιστικότητά τους.

Αποτελείται από καινοτόμες και εξωστρεφείς επιχειρήσεις και πανεπιστημιακά ιδρύματα και έχει ως στόχο να συνεισφέρει καταλυτικά στην ανάπτυξη όλων των δυνατών συνεργειών μεταξύ των μελών του, βελτιώνοντας και αναπτύσσοντας εκείνους τους κρίσιμους τομείς που θα οδηγήσουν σε διεθνή αναγνώριση και καταξίωση τα μέλη του.

Η θέση:
Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, θα αναφέρεται στη Διοίκηση του Cluster και θα έχει ως σκοπό το συντονισμό, την παρακολούθηση και την εκτέλεση του επιχειρησιακού σχεδίου του Συνεργατικού Σχηματισμού που έχει ήδη συνταχθεί από τους εταίρους. Πιο συγκεκριμένα, τα καθήκοντά του/της θα περιλαμβάνουν:

-Διαχείριση και υλοποίηση επιχειρηματικού σχεδίου με βάση το υφιστάμενο σχέδιο και τις ανάγκες που θα προσδιορίσουν τα μέλη του Cluster
-Διαχείριση και εποπτεία του προγράμματος εργασιών των επιχειρήσεων του Cluster που περιλαμβάνονται στο επιχειρηματικό σχέδιο
-Διοργάνωση εκθέσεων στο εξωτερικό με στόχο τη διεθνή προβολή του Cluster και την ενίσχυση της εξωστρέφειας
-Προσέλκυση, επιλογή και διαχείριση του προσωπικού του Cluster
-Προγραμματισμό, συντονισμό και υλοποίηση των δράσεων εκπαίδευσης του προσωπικού των επιχειρήσεων
-Συντονισμό και εκτέλεση δράσεων ανάπτυξης συνεργειών και χρηματοδότησης του Cluster με τρίτους φορείς.

Το προφίλ σας:
Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:

-Πτυχίο AEI τμήματος Σχολών Θετικών Επιστημών ή συναφών με Πληροφορική/Διοίκηση
-Επιθυμητές μεταπτυχιακές σπουδές (MBA ή αντίστοιχο)
-Αποδεδειγμένη εμπειρία τουλάχιστον 10 ετών σε Διευθυντική θέση (θα εκτιμηθεί θετικά σε τομέα σχετικό με νέες τεχνολογίες και εξωστρέφεια)
-Άριστη γνώση Αγγλικών
-Άριστες δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας
-Ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης ομάδας στελεχών
-Ικανότητα ανάπτυξης πρωτοβουλιών και λήψης αποφάσεων.

Ο πελάτης μας προσφέρει:
Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης του Γενικού Διευθυντή/Διαχειριστή, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:

-Ανταγωνιστικές αποδοχές
-Μοντέρνο, δυναμικό και δομημένο περιβάλλον εργασίας
-Άριστες προοπτικές εξέλιξης.

Ενδιαφέρεστε;
Διακρίνεστε για τις ισχυρές διοικητικές και διαπροσωπικές σας ικανότητες; Επιθυμείτε να προσφέρετε ενεργά τις υπηρεσίες σας σε ένα καινοτόμο Συνεργατικό Σχηματισμό Επιχειρήσεων Πληροφορικής με εξειδίκευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη;
Εάν ναι, τότε μπορείτε να υποβάλετε την αίτησή σας στο παρακάτω email.

Tags:

14 Ιαν
Πανελλήνια [qmetric]

Η qmetric | HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της K.Group, θέσεις Τεχνικών Θερμικών & Υδραυλικών εγκαταστάσεων (2600-3100 μικτά/μήνα, Γερμανία). Αρχικά οι υποψήφιοι θα ενταχθούν σε ένα ολοκληρωμένο δωρεάν πρόγραμμα εκπαίδευσης διάρκειας 4 μηνών. Μετά...

... την επιτυχή ολοκλήρωση του προγράμματος εκπαίδευσης, οι υποψήφιοι θα ξεκινήσουν να εργάζονται σε μεγάλες εταιρείες-πελάτες της K.Group, που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Ενέργειας και βρίσκονται σε διάφορες περιοχές της Γερμανίας.

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης
Αναλυτικά, το πρόγραμμα εκπαίδευσης περιλαμβάνει:

-Δωρεάν δίμηνη εκπαίδευση στην εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας στην Ελλάδα
-Δωρεάν δίμηνη εκπαίδευση στην εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας στο Βερολίνο και εκπαίδευση στο αντικείμενο της δουλειάς (καλύπτονται τα αεροπορικά εισιτήρια και η διαμονή)
-Χορήγηση χρηματικού ποσού της τάξης των 250 ευρώ/μήνα για την περίοδο της 4μηνης εκπαίδευσης.

Προϋποθέσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα
Προκειμένου να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα εκπαίδευσης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διαθέτετε τα ακόλουθα:

-Πτυχίο Τεχνικού Θερμικών και Υδραυλικών Εγκαταστάσεων και Τεχνολογίας Πετρελαίου και Φυσικού Αερίου (ΤΕΙ, Ι.Ε.Κ.. ΕΠΑΣ ή άλλης Τεχνικής Σχολής)
-Προθυμία για μόνιμη εγκατάσταση στη Γερμανία
-Δίπλωμα οδήγησης (επιθυμητό)
-Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
-Θα θεωρηθούν επιπρόσθετα προσόντα η εμπειρία σε σχετική θέση και η βασική γνώση γερμανικών.

Καθήκοντα & Αρμοδιότητες
Οι υποψήφιοι που θα ολοκληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα εκπαίδευσης θα τοποθετηθούν σε εταιρείες-πελάτeς της K.Group σε διάφορες περιοχές της Γερμανίας. Τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητές τους θα περιλαμβάνουν:

-Διεξαγωγή τεχνικών ελέγχων εγκαταστάσεων αερίου, ρυθμιστών πίεσης και μετρητών και εκτέλεση εργασιών που αφορούν σε δοχεία διαστολής και συστήματα προσθήκης οσμογόνων ουσιών.
-Εκτέλεση εργασιών εγκατάστασης και συντήρησης ρυθμιστών πίεσης και συστημάτων μέτρησης, συμπεριλαμβανομένης της παραμετροποίησης και της προσθήκης εξαρτημάτων, εφόσον απαιτείται.
-Επιθεώρηση, έλεγχο και συντήρηση συστημάτων ρύθμισης πίεσης και συστημάτων μέτρησης. Διεξαγωγή ελέγχων αντοχής και διαρροών.
-Εγκατάσταση επιπλέον εξοπλισμού και καλωδίωσης
-Ψηφιακή καταγραφή των εργασιών συντήρησης, σύμφωνα με τις λειτουργικές και νομικές προδιαγραφές.

Ενδιαφέρεστε;

Εφόσον ενδιαφέρεστε να ξεκινήσετε ή να εξελίξετε την καριέρα σας σε μεγάλες και αξιόπιστες εταιρείες Ενέργειας στη Γερμανία, μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας στο email: cv@qmetric.gr

Tags:

14 Ιαν
Πανελλήνια [qmetric]

Η qmetric | HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της K.Group, θέσεις Ηλεκτρολόγων Εγκαταστάσεων (2500-3000 € μικτά/μήνα, Γερμανία). Αρχικά οι υποψήφιοι θα ενταχθούν σε ένα ολοκληρωμένο δωρεάν πρόγραμμα εκπαίδευσης διάρκειας 4 μηνών. Μετά την επιτυχή ολοκλήρωση...

... του προγράμματος εκπαίδευσης, οι υποψήφιοι θα ξεκινήσουν να εργάζονται σε μεγάλες εταιρείες-πελάτες της K.Group, που δραστηριοποιούνται στον κλάδο της Ενέργειας και βρίσκονται σε διάφορες περιοχές της Γερμανίας.

Πρόγραμμα Εκπαίδευσης
Αναλυτικά, το πρόγραμμα εκπαίδευσης περιλαμβάνει:

-Δωρεάν δίμηνη εκπαίδευση στην εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας στην Ελλάδα
-Δωρεάν δίμηνη εκπαίδευση στην εκμάθηση της γερμανικής γλώσσας στο Βερολίνο και εκπαίδευση στο αντικείμενο της δουλειάς (καλύπτονται τα αεροπορικά εισιτήρια και η διαμονή)
-Χορήγηση χρηματικού ποσού της τάξης των 250 ευρώ/μήνα για την περίοδο της 4μηνης εκπαίδευσης.

Προϋποθέσεις συμμετοχής στο πρόγραμμα:
Προκειμένου να συμμετάσχετε στο πρόγραμμα εκπαίδευσης, απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διαθέτετε τα ακόλουθα:

-Πτυχίο Ηλεκτρολόγου ή Ηλεκτρολόγου Εγκαταστάσεων (Ι.Ε.Κ.. ΕΠΑΣ ή άλλης Τεχνικής Σχολής)
-Προθυμία για μόνιμη εγκατάσταση στη Γερμανία
-Δίπλωμα οδήγησης (επιθυμητό)
-Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
-Θα θεωρηθούν επιπρόσθετα προσόντα η εμπειρία σε σχετική θέση και η βασική γνώση γερμανικών.

Καθήκοντα & Αρμοδιότητες:
Οι υποψήφιοι που θα ολοκληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα εκπαίδευσης θα τοποθετηθούν σε εταιρείες-πελάτες της K.Group και θα είναι υπεύθυνοι για τον προγραμματισμό επισκευών, τη συντήρηση και επέκταση των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων. Τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητές τους θα περιλαμβάνουν:

-Αποκατάσταση δυσλειτουργιών – βλαβών
-Διενέργεια προληπτικών συντηρήσεων – βελτιώσεων
-Συνεχείς βελτιώσεις στον υπάρχοντα εξοπλισμό
-Κατασκευή και συντήρηση δικτύων.

Εφόσον ενδιαφέρεστε να ξεκινήσετε ή να εξελίξετε την καριέρα σας σε μεγάλες και αξιόπιστες εταιρείες Ενέργειας στη Γερμανία, μπορείτε να στείλετε το βιογραφικό σας στο email: cv@qmetric.gr

Tags:

14 Ιαν
Αθήνα [Actionline]

H ΑCTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά ικανά στελέχη για εργασία σε Χρηματοπιστωτικό Οργανισμό, στη περιοχή της Καλλιθέας. - Σύμβουλος Ρύθμισης Τραπεζικών Υποχρεώσεων για πελάτες του Οργανισμού. - Επικοινωνία με πελάτες για...

... διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους.

Προσόντα:
- Θέληση για εργασία και εξέλιξη
- Επιθυμητή εμπειρία σε θέσεις διαχείρισης πελατειακών σχέσεων ή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης

Παροχές:
- Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
- Μισθός: 640€ /6ωρο - 840€ /8ωρο και ασφάλιση
- Bonus απόδοσης κάθε μήνα
- Πενθήμερη απασχόληση, εναλλασσόμενες βάρδιες (09:00-20:00)
- Εργασία κοντά στον Σταθμό ΗΣΑΠ στην Καλλιθέα.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.