Αγγελίες εργασίας για Solutions. Ξεκινήστε καριέρα Solutions στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 19 αγγελίες.
14 Οκτ
Αθήνα [Actionline]

Η Αctionline, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, για λογαριασμό πελάτη της αναζητά τον κατάλληλο υποψήφιο με όρεξη και πάθος για εργασία στον Τραπεζικό Τομέα, για μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού στην Αθήνα. Ρόλος Θέσης Εργασίας • Υποστηρικτικές...

... εργασίες γραφείου για την σωστή οργάνωση, διεκπεραίωση κ διευθέτηση καθημερινών λειτουργιών
• Έλεγχος, επεξεργασία και ενημέρωση αρχείων οικονομικών / νομικών/ άλλων εγγράφων
• Σύνταξη ημερησίων και μηνιαίων καταστάσεων ( Reports) με χρήση τραπεζικών συστημάτων & MS office

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Απόφοιτοι AEI οικονομικής ή θετικής κατεύθυνσης
• Τουλάχιστον 1 έτους εργασιακή εμπειρία σε θέση με σχετικό αντικείμενο
• Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο
• Πολύ καλή γνώση EXCEL , απαραίτητη γνώση ACCESS για παρουσίαση ,ανάλυση και ερμηνεία αριθμητικών ή οικονομικών δεικτών
• Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
• Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων υπό συνθήκες πίεσης με προσανατολισμό στο καλύτερο αποτέλεσμα

Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Συνεχής εκπαίδευση υψηλού επιπέδου σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους
• Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω email ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.
Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

11 Οκτ
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a leading Group of Companies operating in the Hospitality industry. Managing a team of 3 he/she will be responsible for leading the strategic design of business intelligence solutions in order to support business decisions: Perform analysis on processes and recommend solutions for optimization of current status. Analyze all complex data and identify requirements for business enhancements. Perform assessment on all reporting requirements and develop...

... long term strategy for various reporting solutions.
Prepare architecture for data, prepare strategies and provide business object solutions as per requirements.
Lead ad hoc projects, implementing all phases of project to achieve all objectives.
Document and present solutions by developing wireframes, production documentation, flowcharts, layouts, diagrams, charts, and models.
Lead collaboration across different departments in order to effectively execute all visual design stages from concept and requirements to final hand-off to end-users.
Monitor work of Business Intelligence team and ensure effective implementation of all Information Technology projects.

Tags:

07 Οκτ
Πανελλήνια [qmetric]

qmetric | HR Solutions is currently recruiting, on behalf of its client, the position of Country Manager - Albania The company Our client holds a leading position in the field of horticulture and a strong presence in the Balkan region. Based in Greece, it is distinguished for a wide range of services, as well as its innovative and quality products. The position The position is based in the city of Lushnje. The successful candidate will be reporting...

... directly to the Board of Directors and he or she will be responsible for managing all corporate operations in Albania, developing business and increasing profitability. In particular, his or her duties will include:

-Managing day-to-day operations
-Budgeting & financial planning
-Key account management
-Expansion of the customer base / Business development
-Reporting to the Board of Directors
-Managing a team of direct reports.

Your profile

In order for you to be able to successfully carry out the duties of the Country Manager, you should possess the following:

-University degree (preferably in Agriculture or similar)
-Postgraduate diploma in Business Administration (desirable)
-A minimum experience of 5 years as a Country Manager or as a Business Unit Manager/Business Development Manager/Sales Manager, preferably in the field of farming/horticulture
-Excellent knowledge of the horticulture/farming market
-Solid understanding of budgeting and financial planning
-Excellent command of English (both verbal and written), knowledge of the Greek and Albanian language would be a plus
-Outstanding communication, networking and negotiation skills
-Analytical mind and problem-solving skills
-Collaboration and teamwork skills
-Flexibility and creativity
-Ability to plan & organize self and others
-People management skills.

Our Client offers

In case you are selected for the position of the Country Manager, you will have access to the following:

-Competitive remuneration package & attractive bonus scheme
-Travel and Accommodation expenses covered
-Company car, mobile phone and PC
-Training and continuous development opportunities
-Excellent advancement opportunities
-A dynamic work environment.

Are you interested?
Do you take pride in your strong negotiation and people management skills? Are you a results oriented and self-motivated manager who is exceptional in achieving targets and developing business? Are you looking to advance your already successful career and develop professionally in a well-established company?

If yes, please submit your application via the following link: https://qmetric.gr/country-manager-albania/

The selection process
Our company applies a demanding selection process, in order to ensure its fairness. Shortlisted candidates will be assessed with the use of psychometric tests and Competency Based Interviews.

Our company treats each application with strict confidence and is fully complied with EU General Data Protection Regulation.

Tags:

01 Οκτ
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries.   For our Operations in Greece we currently are looking for a Short Cycle Sales Person   in order to strengthen our Commercial Department.     The jobholder...

... will be responsible for:
 


Selling SIA financial solutions by establishing contacts and developing relationships with prospects
BeIing responsible for retaining clients by building relationships with clients, providing support, information and guidance through relationship management and cross consulting
Being responsible for growing portfolios by researching and recommending new opportunities and service improvements
Will be adept at generating his/her own leads, as well as leveraging SIA partner relationships  to source sales opportunities
Identifying business opportunities by identifying prospects and evaluating their position in the industry; researching and analyzing sales options
Ascertaining Client’s needs –recommend SIA’s solutions in order to match client’s needs and always represent the SIA values of embodying the highest ethical standards and treating others with dignity, respect, and genuine concern
Keeping up to date with all new services and solutions
Preparing and deliver appropriate presentations on solutions/ services. Providing accurate describe services, features and benefits favorably and in a structured professional way
Creating frequent reviews and reports with various teams in Sales and Finance
Performing all tasks by following the company’s policies and procedures

Tags:

30 Σεπ
Αθήνα [Actionline]

Η ΑCTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού για λογαριασμό πελάτη της αναζητά άτομα για στελέχωση εξυπηρέτησης πελατών σε τηλεφωνικό κέντρο. - Τηλεφωνική υποστήριξη & εξυπηρέτηση πελατών - Διαχείριση αιτημάτων εισερχόμενων κλήσεων, επίλυση...

... τεχνικών και άλλων προβλημάτων
- Δημιουργία στέρεων σχέσεων με πελάτες εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά & με απόλυτο επαγγελματισμό

Προσόντα:
- Θέληση για εργασία και επαγγελματική εξέλιξη
- Απόφοιτοι Λυκείου ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο (σε εταιρείες τηλεπικοινωνίας, ασφαλιστικού τομέα, ενέργειας)
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ

Παροχές:
- Υψηλές αμοιβές και ασφάλιση
- Πενθήμερη part- time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
- Συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

30 Σεπ
Αθήνα [ΑCTIONLINE]

Η ACTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της στο χώρο των τεχνολογικών συστημάτων τον ιδανικό ΤΟΠΟΓΡΑΦΟ ΜΗΧΑΝΙΚΟ Απαιτούμενα προσόντα: • Πτυχίο Τοπογράφου Μηχανικού ΑΕΙ/ΤΕΙ • Απαραίτητη εμπειρία σε...

... θέματα Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών (GIS)
• Εργασιακή εμπειρία σε φωτογραμμετρικούς σαρωτές (flat bed)
• Εξοικείωση με τον εννοιολογικό, λογικό και φυσικό σχεδιασμό χωρικών βάσεων δεδομένων
• Άριστη γνώση Microsoft Office

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.
Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

27 Σεπ
Αθήνα [Actionline]

H ΑCTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά ικανά στελέχη για εργασία σε Χρηματοπιστωτικό Οργανισμό, στη περιοχή της Καλλιθέας. - Σύμβουλος Ρύθμισης Τραπεζικών Υποχρεώσεων για πελάτες του Οργανισμού. - Επικοινωνία με πελάτες για...

... διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους.

Προσόντα:
- Θέληση για εργασία και εξέλιξη
- Επιθυμητή εμπειρία σε θέσεις διαχείρισης πελατειακών σχέσεων ή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης

Παροχές:
- Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
- Μισθός: 640€ /6ωρο - 840€ /8ωρο και ασφάλιση
- Bonus απόδοσης κάθε μήνα
- Πενθήμερη απασχόληση, εναλλασσόμενες βάρδιες (09:00-20:00)
- Εργασία κοντά στον Σταθμό ΗΣΑΠ στην Καλλιθέα.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

27 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries.     For our Operations in Greece we currently are looking for an Enterprise IT Solution Architect   in order to strengthen our Product & Architecture Solutions...

... Department.
 
 
The jobholder will be responsible for:


Discussing business opportunities with prospect or existing Customers and contribute to their translation into business/user requirements
Defining the end-to-end Architectural Solution as per business/user requirements.
Contributing to the collection and organization of the requirements and efforting estimates to define project scope. Performing preliminary impact analysis, where required.
Supporting the management in the definition of proposals (RFIs/RFPs) to new Customers, contributing to their preparation and validation
Supporting pre/post sales activities assisting the commercial team during presentations and workshops with Customers
Maintaining a broad knowledge of the card & payments market
Designing and maintaining the Enterprise Solution Architecture, ensuring alignment with technology standards and company strategy
Defining the Application Landscape and the Integration of the Application Components (internal and external)
Validating and approving functional and technical designs to ensure adherence to the defined business requirements
Collaborating with solution delivery teams to achieve best possible solution implementations in accordance with original requirement and design
Identifying eventual critical areas of improvement related to the performance and functionalities offered by the application platform and contribute to the Roadmap definition

Tags:

26 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

ELSA-Silgan Metal Packaging S.A., a leading packaging company and member of Silgan Metal Packaging Group is seeking for a motivated candidate for the position of IT Specialist. Candidate will be exposed to different technologies and he will support two fully-operational plants. This means that the candidate must be able to understand and support functions connected to Networking, Application Server, SQL Server, Operational Software and etc. Candidate must have...

... a strong background regarding the above, be able to analyze and find solutions. The position offered by ELSA-Silgan Meta Packaging S.A. is a true challenge and the candidate must be motivated to evolve and learn.
Responsibilities:

Support daily issues
Provide solutions to users
Monitor existing systems; ensure their security (e.g.: access controls, backups and firewalls)
Install new hardware and software
Participate in relevant internal projects

Tags:

26 Σεπ
Αθήνα [ADAPTIT S.A.]

ADAPTIT SA, a leading system integrator and provider of telecom network infrastructure equipment in the European Region is looking to hire: Wireless Engineer Position code: WE-05 Responsibilities: • Design, implementation and support services for Wireless Access Communications & IP Backhauling technologies • Provide with implementation and support services for Critical Communication & TETRA Networks • Plan, develop and optimize wireless networks...

... and implement of Special Projects
• Define the requirements and project timelines of the wireless technical solutions
• HW repair of telecommunications equipment and use of laboratory infrastructure

Required skills:
• Degree in Electrical or Electronic Engineering or relevant Engineering discipline
• 2-3 years of relevant wireless experience preferably in a service provider environment
• Experience in microwave Link Budget analysis and radio propagation principles & parameters setting
• Hands on experience in HW repairing and assembly in a laboratory environment
• Deep understanding of the IP networking
• Analytical problem-solving skills
• Ability to work without supervision in a multi-vendor environment
• Ability to work under pressure and meet strict deadlines
• Excellent use of English language (verbal & written)
• Valid driving license and ability to travel
• Fulfilled military obligations (for male candidates)

A dynamic career path & a competitive benefits package are offered.
To apply for this position please send your CV at hr@adaptit.gr by citing the position code.

Tags:

25 Σεπ
Θεσσαλονίκη [Q-PLAN International]

qmetric | HR Solutions is currently recruiting, on behalf of Q-PLAN INTERNATIONAL, for the position of EU Research and Innovation Policy Analyst The company Q-PLAN INTERNATIONAL is an innovation and management consulting firm based in Thessaloniki, Greece. Since 2000 the company has been providing management consulting and research services to private sector companies as well as to several Directorates-General of the European Commission and other EU...

... institutions and agencies (e.g. DG MOVE, DG Research, CEDEFOP, EASME, etc.).

The position
The successful candidate will be a member of the Research and Innovation Policy Unit and will be based in Thessaloniki. S/he will primarily be involved with:
The identification and investigation of EU research opportunities:
-explore and review tender opportunities in Greece and Europe overall;
-conceptualisation and design of new projects;
-identification of relevant Greek and international organisations and establishment of appropriate consortia;
-preparation of technical and financial parts of new bids;
-communication with partner organisations during proposal preparation; and
-overview of the tendering process until submission of proposal.

In addition, the Research and Innovation Policy Analyst will contribute to the implementation of the studies and projects awarded, in the form of:
-Project management activities of current projects elaborated by our team, including day-to-day management (i.e. contact with partners, follow-up on tasks elaboration, scientific review of deliverables, etc.);
-“Direct” technical work for the preparation and elaboration of deliverables, including analysis of quantitative and qualitative information, organisation and conduct of collection of qualitative information, synthesis and extraction of conclusions and formulation of policy recommendations; and
-Setting and participating in meetings and networking activities with local and international partners and collaborators to assess projects’ progress and plan further work.

Your profile
In order to be able to successfully carry out the duties of the job, you should possess the following:
-MSc in Business, Social Sciences or STEM (Science, Technology, Engineering and Mathematics).
-2 to 5 years of relevant work experience in the field (Horizon2020, Projects or Studies awarded via public procurement procedures)
-Excellent knowledge of English, both verbal and written.

We are interested in profiles with:
-Multi-tasking abilities (ability to work, in parallel, on different tasks and domains within specific deadlines, ability to prioritise tasks, etc.)
-Attention to detail
-Interest in exploring new scientific and policy topics
-International experience and ambition (e.g. willingness to co-operate with multi-national teams, availability to travel abroad, etc.)
-Excellent communication and networking skills (e.g. presentation skills, competence in expressing complex ideas in writing, knowledge of French or German is a plus).

Our Client offers
In case you are selected for the position of EU Research and Innovation Policy Analyst, you will have access to the following:
-Competitive compensation matching the selected profile
-Opportunity to develop substantial professional and research skills that will serve the selected candidate throughout her/his career
-Career prospects reflecting successful progress and specific talent feats
-Flexibility in working conditions (blend tele-working with office).

Tags:

25 Σεπ
Αθήνα [KIOKPASOGLOU LIT SOLUTIONS]

Η εταιρεία μας, με αντικείμενο δραστηριότητας την προμήθεια και εγκατάσταση μηχανημάτων συσκευασίας, ζητά τεχνικό για την στελέχωση του τεχνικού τμήματός της (Γίνετε εκπαίδευση πάνω στα μηχανήματα που εμπορεύεται η εταιρεία). • Έδρα Αχαρνές

19 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

KPMG is more than a professional services firm, collectively employing over 207,000 people in 153 countries. It is a family of fiercely creative people who believe that together we can make a difference.   Join our Advisory Services team and partner with the best in business while growing your own career!     Our success depends on our people and the quality of our services. We are currently in search of self-motivated graduates, with a diverse range of...

... academic backgrounds, to develop their career in one of the following three areas:




Management Consulting
 

Risk Consulting
 

Deal Advisory
 





Technology Solutions Our Business Intelligence and Data Analytics Advisors provide innovative, tech-enabled and data-led solutions to complex problems. Join our technology solutions team if you wish to develop your technical skills and the commercial acumen needed to pursue a rewarding career in information technology at KPMG.
People ServicesIf you believe that organizations’ competitive edge depends on people, you belong to our People Services team. Apply now and become an Advisor in HR Strategy formulation, Executive Search & Selection, Performance & Reward Management, Compensation and Benefits Surveys, Human Resources Development and Employee Training programs.
Strategy and OperationsOur Business Effectiveness and Operational Strategy Advisors optimize our clients' operational models in order for them to achieve their strategic business objectives and financial goals.
 
 
 





Information Risk KPMG's professionals are prepared to provide sound business and technical advice to ensure technology risks are effectively managed through Information Risk Management (IRM) techniques, Cyber Security and I.T. Audit. Apply now and become an Information Risk Advisor at KPMG.
Financial RiskKPMG's Financial Risk Management professionals work with financial institutions and other corporate clients to help improve processes, governance and credit risk. Join our team and become an Advisor in Credit Risk, Market Risk, Operational Risk, Insurance Risk and Liquidity Risk.
Actuarial ServicesIf you are committed in pursuing a career as an Advisor to the insurance industry, our Actuarial team is here for you! Our team consists of technical experts, highly numerate, capable to provide advice on the following areas: Financial Mathematics and Modelling, Probability and Statistics, Financial Reporting and Economics, Actuarial Risk Management, Life and General Insurance.
 





Stay on top of the issues when it comes to buying, selling, partnering, funding or fixing a business.  Join our team of professionals if you are passionate about Corporate Finance, Transaction Services, Mergers & Acquisitions, Restructuring, Forensic Services, or Accounting Advisory.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 







Visit our site for more details about the whole array of KPMG services. 

Tags:

18 Σεπ
Αθήνα [ΑCTIONLINE]

H ΑCTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά Junior Business Analyst για εργασία σε μεγάλο Χρηματοπιστωτικό Οργανισμό, στην Αθήνα. Αρμοδιότητες: -Συλλογή, έρευνα και ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων -Κατανόηση των αναγκών της επιχείρησης και...

... καταγραφή των διαδικασιών
-Διαχείριση στοιχείων και αιτημάτων
-Εσωτερική επικοινωνία, συνεργασία και επίλυση αιτημάτων

Απαιτούμενα Προσόντα:
-Απόφοιτος ΑΕΙ Θετικής ή Οικονομικής Κατεύθυνσης
-Επιθυμητός μεταπτυχιακός τίτλος με κατεύθυνση σε Human Resources
-Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε συμβουλευτική εταιρία ανθρώπινου δυναμικού
-Άριστη χρήση προγραμμάτων MS Office, ανάλυσης δεδομένων και reporting με χρήση συναρτήσεων
-Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
-Αναλυτική σκέψη

Επιθυμητά Προσόντα:
-Υπευθυνότητα και οργανωτικές δεξιότητες
-Εχεμύθεια, πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας

Παροχές:
-Ανταγωνιστικές μηνιαίες αποδοχές και ασφάλιση
-Συνεχής εξέλιξη και επιμόρφωση
-Εργασία σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της ACTIONLINE ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο. Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

18 Σεπ
Αθήνα [ACTIONLINE]

Η ACTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά Βοηθό Λογιστή στην Αθήνα. Περιγραφή θέσης: -1-2 χρόνια εμπειρία σε λογιστικό γραφείο -Έκδοση, έλεγχος & καταχώριση παραστατικών, λογιστικές εγγραφές -Υποστηρικτικές εργασίες της ομάδας...

... του λογιστηρίου
-Εξωτερικές εργασίες σχετικές με τις διαδικασίες του τμήματος

Απαραίτητα προσόντα:
-1-2 χρόνια εμπειρία σε λογιστικό γραφείο
-Απόφοιτος Τ.Ε.Ι. ή Α.Ε.Ι. ( Λογιστικής / Οικονομικής κατεύθυνσης)
-Άριστη γνώση χειρισμού ERP SoftOne - MS Office (XLS, WORD), & ταχύτητα καταχώρισης
-Πολύ καλή γνώση Αγγλικών

Επιθυμητά προσόντα:
-Οργανωτικές & επικοινωνιακές ικανότητες
-Συνέπεια στα χρονοδιαγράμματα των εργασιών
-Επαγγελματισμός και εχεμύθεια

Παρέχεται: Πενθήμερη απασχόληση - Περιοχή Κολωνάκι

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της ACTIONLINE ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

18 Σεπ
Αθήνα [ΑCTIONLINE]

H ΑCTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά Υπάλληλο Οικονομικής Διεύθυνσης σε μεγάλο Χρηματοπιστωτικό Οργανισμό, στην Αθήνα. Απαραίτητα προσόντα: • Πτυχίο επιπέδου ΑΕΙ / ΑΤΕΙ Οικονομικής κατεύθυνσης • Τουλάχιστον...

... 5 έτη προϋπηρεσία σε Λογιστήριο
• Καλή γνώση των λογιστικών και φορολογικών θεμάτων
• Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ και εφαρμογών Microsoft Office
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας

Επιθυμητά προσόντα:
• Άριστες οργανωτικές δεξιότητες
• Εχεμύθεια, υπευθυνότητα
• πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας

Παροχές:
• Σταθερός μηνιαίος μισθός και ασφάλιση
• Συνεχής εξέλιξη και επιμόρφωση
• Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της ACTIONLINE ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.