Αγγελίες εργασίας για Solution. Ξεκινήστε καριέρα Solution στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 58 αγγελίες.
14 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

APIVITA is a pioneering Greek company that has been producing innovative natural cosmetics since 1979. APIVITA products provide safe and effective care protection and natural beauty solutions for the face, body, and hair, derived from bee products and the powerful Greek flora. APIVITA since 2017 is a company of the PUIG Group and has a worldwide distribution, including a subsidiary in Spain, APIVITA SPAIN, and presence in 12 countries such as Hong Kong, Cyprus...

... Romania, Belgium, Netherlands, Portugal, Ukraine, Croatia, Bulgaria, Latvia, United Kingdom, Hungary, and Italy. In APIVITA we share a vision for sustainable development with the utmost respect and love for nature and mankind. We, therefore, seek people with an outstanding ability to communicate APIVITA’ s uniqueness, philosophy, and values and effectively promote and sell its products and services.
 
Job Purpose
 
We are looking for a promising Public Relations (PR) Assistant to support our Global PR team with various administrative tasks while participating in the development and execution of PR plans and activities.
 
Job Description


Participate in organizing and execution of department’s activities, f.i. events, campaigns, etc.
Assist in tracking media coverage or PR metrics (print, digital, social media) and create the PR monthly reports
Monitor the department’s budget
Support communication with stakeholders (influencers, media, clients, etc.)
Support collaboration with internal teams (e.g. Marketing) and global partners to maximize brand consistency in all PR efforts
Undertake general administrative and clerical duties

Tags:

06 Ιουν
Κιλκίς [Φάρμα Κουκάκη ΑΕ]

Η qmetric | HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της Φάρμα Κουκάκη ΑΕ, τη θέση του/της Υπεύθυνου/ης Προμηθειών. Η εταιρεία-πελάτης, Φάρμα Κουκάκη, παράγει προϊόντα με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας έχοντας σαν στόχο, τη διάθεση τους στην...

... Ελληνική αγορά αλλά και στις χώρες του εξωτερικού. Τα προϊόντα της Φάρμας Κουκάκη, είναι γνωστά για την άριστη ποιότητα τους από 100% Ελληνικό γάλα.

Η θέση

Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, θα είναι υπεύθυνος/η για τη διαχείριση και την εποπτεία των αγορών/προμηθειών υλικών συσκευασίας και β’ υλών της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητές του/της θα περιλαμβάνουν:

-Μέριμνα για επάρκεια αποθεμάτων όλων των υλικών συσκευασίας, Β’ υλών και λοιπών αναλώσιμων, σύμφωνα με τους οριζόμενους κανόνες της πολιτικής προμηθειών της εταιρείας
-Υπολογισμός και παραγγελία των κατάλληλων ποσοτήτων ανά είδος στους προμηθευτές
-Διενέργεια έρευνας αγοράς για την αναζήτηση και αξιολόγηση προσφορών από νέους προμηθευτές, σε συνεργασία με το τμήμα ποιοτικού ελέγχου και το τεχνικό τμήμα της επιχείρησης, όταν απαιτείται
-Διαπραγμάτευση, κλείσιμο συμφωνιών με τους προμηθευτές υλικών συσκευασίας, Β’ υλών και λοιπών αναλώσιμων, σύμφωνα με τους οριζόμενους κανόνες της πολιτικής προμηθειών της εταιρείας
-Διενέργεια της αξιολόγησης των συμβάσεων με τους προμηθευτές και μέριμνα για την έγκαιρη αποφυγή συγκρούσεων, ελλείψεων ή λαθών
-Εξασφάλιση της βέλτιστης απόδοσης του προϋπολογισμού αγορών σε οικονομικό, ποιοτικό και επιχειρησιακό επίπεδο.

Το προφίλ σας

Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης του/της Υπεύθυνου/ης Προμηθειών, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:

-Πτυχίο ΑΕΙ Μαθηματικών ή Στατιστικής και Ασφαλιστικής επιστήμης ή Πολυτεχνικής Σχολής (Εφαρμοσμένων Μαθηματικών)
-Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
-Πολύ καλή γνώση χρήσης H/Y (κυρίως Word, Excel)
-Αποτελεσματικές οργανωτικές και διαπραγματευτικές δεξιότητες
-Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
-Ικανότητα εργασίας τόσο αυτόνομα, όσο και μέσα σε ομάδα
-Μεθοδικότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
-Επαγγελματική ηθική, ειλικρίνεια, εχεμύθεια και ακεραιότητα
-Δυνατότητα ολιγοήμερων ταξιδιών (Ελλάδα και σε χώρες εντός της Ε.Ε.)
-Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες).

Ο πελάτης μας προσφέρει

Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης του/της Υπεύθυνου/ης Προμηθειών, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:

-Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
-Ιδιωτική ασφάλιση
-Ευκαιρίες συνεχούς εκπαίδευσης και ανάπτυξης
-Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον.

Ενδιαφέρεστε;

Επιθυμείτε να συνεχίσετε την ήδη επιτυχημένη καριέρα σας στον τομέα των Αγορών/Προμηθειών και να εξελιχθείτε στο πλαίσιο μίας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ελληνικές γαλακτοβιομηχανίες;
Εάν ναι, τότε μπορείτε να υποβάλετε την αίτησή σας!

Η διαδικασία αξιολόγησης

Η εταιρεία μας εφαρμόζει συγκεκριμένη μεθοδολογία αξιολόγησης των υποψηφίων, προκειμένου να διασφαλιστεί η αντικειμενικότητα της διαδικασίας. Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου έργου στελέχωσης, οι υποψήφιοι/υποψήφιες που θα πληρούν τις προδιαγραφές της θέσης, θα αξιολογηθούν με τη χρήση ψυχομετρικών εργαλείων (τεστ προσωπικότητας), Δομημένων Συνεντεύξεων (Competency Based Interviews) και Γραπτής Άσκησης (Written Exercise). Το σύνολο των υποψηφίων που συμμετέχουν στη διαδικασία λαμβάνουν ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής τους, καθώς και τεκμηριωμένο feedback.

Η εταιρεία μας τηρεί αυστηρούς κανόνες εχεμύθειας και εμπιστευτικότητας και συμμορφώνεται πλήρως με τον ευρωπαϊκό κανονισμό για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Tags:

06 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Our client, a multinational company based in Eindhoven, wishes to hire Industrial SCADA software engineers Client is working as a professional systems integrator for industrial automation and production management software projects. The goal is to increase, in close cooperation with customers, production and efficiency and thus maximize competitiveness. Added value is a close, enthusiastic and dynamic team of highly trained staff and their in-depth product...

... and process knowledge. In our approach teamwork and partnership are key concepts in relation with both customer and suppliers. To strengthen software development team within the business unit Industrial IT, we are looking for passionate Industrial SCADA / Software Engineers.

Job description
You will work closely with clients and internal project manager for the overall project.
You will analyze, in cooperation with the project, the needs and requirements of the client and translates it into a functional description.
You will develop software to control industrial processes and visualization (HMI SCADA).
You implement data logging and processing of industrial processes (Historian, SQL, SSRS).
You keep abreast of the latest technologies and applies them in your projects.
You carry yourself the required tests; possibly in cooperation with the customer.
Since we are active in industries diversion, you are open for every new challenge.
In time, there are growing possibilities to project manager or solution architect

Profile
You have a higher technical (Bachelor or Master) degree or equivalent experience.
You have a interest in the development of industrial applications (SCADA, Historian, SQL, …).
Knowledge of the GE Proficy IP suite (Historian, Cimplicity, iFix, Workflow …) is a plus, but not required.
You have strong analytical and conceptual thinking.
You want up-to-date in terms of technology and software development.
Integration of bar code scanners, RF-ID readers or other peripherals are an interesting challenge for you.
You are flexible and stress resistant.
You have a good knowledge (oral and written) in English
Work experience is not required.

Offer
Client offers a professional working environment where teamwork is central with completed an attractive salary package with fringe benefits (laptop, car, etc, but appreciates everything and respects your insight and opinion. You work with a committed and highly motivated team.

Please send your cv in English in Microsoft Word format

Tags:

04 Ιουν
Αθήνα [Sentio Solutions]

qmetric | HR Solutions is currently recruiting, on behalf of Sentio Solutions, the position of Product Manager Our client Sentio is a San Francisco-based startup, developing digital biomarkers and therapeutics to change the way we diagnose, manage, and care for Mental Health. Our award-winning first product, Feel, is an emotion-sensing wristband and app, that provides continuous mental health monitoring and real-time advice for individuals that...

... suffer from anxiety and depression. By developing Feel we’re committed to our mission to change the way we diagnose, manage and care for mental health and help 450 million people live happier lives by 2030.

Sentio is backed by top tier VCs in Silicon Valley and London and has been recognized as the Insurance Shaper of the Year and one of the of Transformative Technology companies in 2017 as an innovator in the mental and emotional well-being market alongside the likes of Apple, Google, and Fitbit.

Our team is comprised of experts in the field of Psychology, Biomedical Engineering and Data Science with experiences spreading across many countries and some of the top universities around the world. We ‘re now looking for a Product Manager to join us in our growth and success!


The position

We’re looking for a skilled Product Manager (based in Athens), who will play a pivotal part of the Product team by:

-Contributing to the company’s 2019 strategic plan by creating a UX design roadmap
-Partnering with the Product and Engineering teams as well as subject matter experts, such as psychologists, data scientists and end-users to develop features that increase user value while accomplishing our business objectives
-Driving and implementing all aspects of the product design process, including interventions flow diagrams, and creating user guidelines for these
-Designing a comprehensive UX for both the device and mobile app and ensuring high customer satisfaction and engagement
-Working with internal technical and business teams to ensure stable and optimal product operations
-Interviewing and getting user feedback
-Translating the needs identified during user research into mock-ups, validating the mock-ups and creating new product development features.

Your profile

-4+ years product management experience, preferably in a high growth tech startup
-Experience in software and hardware development processes and cycles
-Excellent leadership, communication and interpersonal skills
-Experience collaborating with different departments and teams
-Strong analytical skills and detail orientation
-Native or fluent in English language
-Positive energy and can do mentality
-BA university degree.

Our Client offers

-Great career development opportunity with the ability to have an impact and help create a disruptive technology product
-Working with top notch and CARING people who are COMMITTED to making it happen, CHALLENGED to grow, and INSPIRED beyond the stars
-Get a truly international experience working with people between San Francisco, California and Athens, Greece for a product that will be marketed around the world
-Competitive salary.

Tags:

03 Ιουν
Θεσσαλονίκη [qmetric]

Η qmetric - HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό πολυεθνικής βιομηχανίας με έδρα τη Βιομηχανική Περιοχή Σίνδου, τη θέση του/της Ηλεκτρολόγου Μηχανικού (AEI) Η θέση Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, θα έχει ως βασική αποστολή τη διάγνωση και αποκατάσταση...

... βλαβών στον ηλεκτρολογικό εξοπλισμό της μονάδας που προκύπτουν κατά τη διαδικασία της παραγωγής, καθώς και στην βελτίωση των ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων.
Πιο συγκεκριμένα, τα καθήκοντα του/της θα περιλαμβάνουν:

• Hands-on επίλυση ηλεκτρολογικών προβλημάτων και προβλημάτων αυτοματισμού
• Καθημερινό έλεγχο καλής λειτουργίας ηλεκτρολογικών εγκαταστάσεων
• Σχεδίαση και επίβλεψη εγκαταστάσεων ηλεκτρολογικού εξοπλισμού
• Τήρηση κανόνων και λήψη μέτρων ασφαλείας
• Σύνταξη αναφορών και αναθεώρηση διαδικασιών
• Καθημερινή επικοινωνία με τα διάφορα τμήματα του εργοστασίου.

Το προφίλ σας

Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης του/της Ηλεκτρολόγου Μηχανικού, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:

Τυπικά προσόντα
• Πτυχίο Ηλεκτρολόγου Μηχανικού (ΑΕΙ)
• Εμπειρία 3-5 έτη σε βιομηχανικό ή βιοτεχνικό περιβάλλον
• Γνώση ηλεκτρολογικού σχεδίου (κατανόηση, σύνταξη)
• Καλή γνώση αγγλικών
• Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (MS Office, Internet κτλ)
• Ευχέρεια στην ανάλυση και διαχείριση δεδομένων
• Ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.

Ειδικές γνώσεις και εμπειρία σε:
• Βιομηχανικές εγκαταστάσεις
• Βιομηχανικό αυτοματισμό
• Όργανα ελέγχου και μετρήσεις μη ηλεκτρικών μεγεθών
• Συστήματα κίνησης και διανομής
• Λειτουργία και συντήρηση Υ/Σ Μέσης Τάσης.

Επιθυμητά προσόντα:
• Γνώση PLC και SCADA
• Σχεδιασμός σε EPLAN
• Γνώση συστημάτων ηλεκτρονικών ισχύος.

Ο πελάτης μας προσφέρει

Εφόσον επιλεγείτε, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:
• Ανταγωνιστικές αποδοχές
• Οικογενειακό πρόγραμμα ιδιωτικής ασφάλισης υγείας
• Δομημένο περιβάλλον εργασίας
• Εκπαιδευτικά και επιμορφωτικά προγράμματα
• Ομαδική ασφάλιση ζωής και ατυχημάτων
• Μεταφορά από και προς τις εγκαταστάσεις
• Δυνατότητα μονιμοποίησης.

Tags:

03 Ιουν
Θεσσαλονίκη [Δ.ΓΙΑΝΤΣΗΣ & ΣΙΑ ΣΙΔΗΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Α.Ε.]

Η qmetric - HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της Δ.ΓΙΑΝΤΣΗΣ & ΣΙΑ ΣΙΔΗΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Α.Ε., τη θέση του/της Υπεύθυνου/ης Παραγωγής (Τμήμα Κοπής) Η Εταιρία-πελάτης Η εταιρεία Δ.ΓΙΑΝΤΣΗΣ & ΣΙΑ ΣΙΔΗΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Α.Ε. δραστηριοποιείται δυναμικά στο...

... χώρο της Βιομηχανίας Σιδήρου από το 1985. Ο σύγχρονος εξοπλισμός, τα χρόνια εμπειρίας και η υψηλή τεχνογνωσία την έχουν καθιερώσει ως μία από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες στον κλάδο των Μεταλλικών Κατασκευών και της Επεξεργασίας Σιδήρου.

Η θέση

Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, θα είναι υπεύθυνος/η για τον συντονισμό και την υλοποίηση του προγράμματος παραγωγής του Τμήματος Κοπής, με σκοπό την παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας. Θα εργάζεται στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της εταιρείας, στη ΒΙ.ΠΑ. Καλοχωρίου και τα καθήκοντα/αρμοδιότητες του/της θα περιλαμβάνουν:

• Εκτέλεση προγράμματος παραγωγής
• Συντονισμός και επίβλεψη της παραγωγής
• Διαχείριση επικοινωνίας με πελάτες και προμηθευτές
• Μέριμνα για την βέλτιστη διαχείριση και αξιοποίηση πόρων και ανθρώπινου δυναμικού
• Διασφάλιση της απρόσκοπτης και συνεχούς λειτουργίας του εξοπλισμού κοπής
• Άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση προβλημάτων παραγωγής, όταν προκύπτουν
• Υποβολή προτάσεων για την βελτιστοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας.

Το προφίλ σας

Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης του/της Υπεύθυνου/ης Παραγωγής (Τμήμα Κοπής) θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:

• Πτυχίο ΑΕΙ, ΤΕΙ τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
• Τουλάχιστον 2ετή εμπειρία σε βιομηχανικό ή βιοτεχνικό περιβάλλον. Επιθυμητή η εμπειρία σε τμήμα παραγωγής στον κλάδο των Μεταλλικών κατασκευών και της επεξεργασίας Σιδήρου
• Άριστη γνώση προγραμμάτων σχεδίασης (AutoCAD 2D, Autodesk Inventor 3D ή Solidworks).
• Επιθυμητή εμπειρία στη χρήση software μηχανημάτων κοπών (LANTEK, Metalix, TOPS)
• Άριστη γνώση αγγλικών (προφορική και γραπτή επικοινωνία). Επιθυμητή ή καλή γνώση 2ης ξένης γλώσσας, κατά προτίμηση Ιταλικά ή Γερμανικά
• Ευχέρεια στην επικοινωνία με εσωτερικούς/εξωτερικούς πελάτες και προμηθευτές
• Ικανότητα προγραμματισμού, οργάνωσης και συντονισμού παραγωγής
• Συνέπεια και αξιοπιστία, έμφαση στην έγκαιρη ολοκλήρωση των εργασιών
• Ικανότητα συνεργασίας/ομαδικό πνεύμα
• Έμφαση στη λεπτομέρεια και στην τήρηση κανόνων και διαδικασιών
• Ταχύτητα, ευελιξία και αποτελεσματικότητα
• Ικανότητα έγκαιρου εντοπισμού και αποτελεσματικής επίλυσης προβλημάτων.

Ο πελάτης μας προσφέρει

Εφόσον επιλεγείτε, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:
• Ανταγωνιστικές αποδοχές
• Άριστες προοπτικές εξέλιξης σε μία υγιή και αναπτυσσόμενη εταιρεία
• Σταθερό εργασιακό περιβάλλον.

Tags:

03 Ιουν
Κατερίνη [ICE FACTORY]

H qmetric | HR Solutions επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της εταιρίας ICE FACTORY, θέσεις εργασίας για την τουριστική σεζόν 2019. Βοηθός Ζαχαροπλάστη (Κωδικός Θέσης: APC3) Η εταιρία-πελάτης Το ICE FACTORY είναι ένας πολυμορφικός χώρος εστίασης στην Παραλία Κατερίνης...

... το concept του οποίου έχει ως πυρήνα τα προϊόντα παγωτού ενώ παράλληλα πλαισιώνεται από γλυκά όλων των ειδών, καθώς και από ορισμένα είδη κρύας κουζίνας (κρέπες, σαλάτες, club sandwiches). Όλα τα προϊόντα που προσφέρει παράγονται εντός του καταστήματος, σε άρτια εξοπλισμένο εργαστήριο. Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της επιχείρησης βρίσκεται η παραγωγή προϊόντων ζαχαροπλαστικής εξαιρετικής ποιότητας.

Το προφίλ σας

Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης του Βοηθού Ζαχαροπλάστη, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:
- Φοιτητής ή πτυχιούχος Ζαχαροπλαστικής-Αρτοποιίας δημόσιας ή ιδιωτικής σχολής
- Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Βασική γνώση στην παρασκευή γλυκών
- Εξοικείωση με τη χρήση εξοπλισμού εργαστηρίου ζαχαροπλαστικής
- Βασικές γνώσεις Αγγλικών
- Έμφαση στην ποιότητα και στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών
- Ευγένεια, επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά, με εστίαση στην επίτευξη στόχων
- Ταχύτητα και ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης
- Ικανότητα προγραμματισμού, οργάνωσης κι ευελιξίας
- Ομαδικό πνεύμα, προθυμία και διάθεση συνεργασίας
- Εξωστρεφή και επικοινωνιακή προσωπικότητα
- Διάθεση συνεχούς ανάπτυξης και ενημέρωσης για τις εξελίξεις στο χώρο της ζαχαροπλαστικής.

Ο πελάτης μας προσφέρει

Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της παραπάνω θέσης εργασίας, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:
- Σταθερός μισθός με κάλυψη υπερωριών & ασφάλιση ΙΚΑ
- Εποχιακή απασχόληση (έως και 7 μήνες), με προοπτική μακροχρόνιας συνεργασίας
- Νεανικό, φιλικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
- Πλήρης εκπαίδευση για την ανάληψη των καθηκόντων σας.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ, η παραπάνω θέση προσφέρεται και για υποψήφιους/ες που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν την πρακτική άσκηση-μαθητεία τους, στο πλαίσιο των σπουδών τους.

Ενδιαφέρεστε;

Εάν ναι, τότε μπορείτε να αποστείλετε άμεσα πλήρες βιογραφικό σημείωμα στο cv@qmetric.gr, αναφέροντας τον κωδικό της θέσης για την οποία ενδιαφέρεστε.

Η εταιρεία μας τηρεί αυστηρούς κανόνες εχεμύθειας και εμπιστευτικότητας και συμμορφώνεται πλήρως με τον ευρωπαϊκό κανονισμό για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Tags:

03 Ιουν
Κατερίνη [ICE FACTORY]

H qmetric | HR & Career Solutions επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της εταιρίας ICE FACTORY, θέσεις εργασίας για την τουριστική σεζόν 2019. Μπουφετζής (Κωδικός Θέσης: FB6) Η εταιρία-πελάτης Το ICE FACTORY είναι ένας πολυμορφικός χώρος εστίασης στην Παραλία Κατερίνης, το concept...

... του οποίου έχει ως πυρήνα τα προϊόντα παγωτού ενώ παράλληλα πλαισιώνεται από γλυκά όλων των ειδών, καθώς και από ορισμένα είδη κρύας κουζίνας (κρέπες, σαλάτες, club sandwiches). Όλα τα προϊόντα που προσφέρει παράγονται εντός του καταστήματος, σε άρτια εξοπλισμένο εργαστήριο. Στο επίκεντρο της φιλοσοφίας της επιχείρησης βρίσκεται η παραγωγή προϊόντων ζαχαροπλαστικής εξαιρετικής ποιότητας.

Το προφίλ σας

Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης του Μπουφετζή (κρύα κουζίνα), θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:
- Επιθυμητή ιδιότητα φοιτητή ή πτυχιούχου Μαγειρικής Τέχνης δημόσιας ή ιδιωτικής σχολής
- Επιθυμητή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Βασικές γνώσεις Αγγλικών
- Έμφαση στην ποιότητα και στην παροχή υψηλού επιπέδου υπηρεσιών
- Ευγένεια και επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά με εστίαση στην επίτευξη στόχων
- Δυνατότητα προσαρμογής σε ένα δυναμικό κι απαιτητικό περιβάλλον εργασίας
- Ταχύτητα και ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης
- Ικανότητα προγραμματισμού, οργάνωσης κι ευελιξίας
- Ομαδικό πνεύμα, προθυμία και διάθεση συνεργασίας
- Εξωστρεφή και επικοινωνιακή προσωπικότητα.

Ο πελάτης μας προσφέρει

Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της παραπάνω θέσης εργασίας, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:
- Σταθερός μισθός με κάλυψη υπερωριών & ασφάλιση ΙΚΑ
- Εποχιακή απασχόληση (έως και 7 μήνες), με προοπτική μακροχρόνιας συνεργασίας
- Νεανικό, φιλικό και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
- Πλήρης εκπαίδευση για την ανάληψη των καθηκόντων σας.

ΕΠΙΠΛΕΟΝ, η παραπάνω θέση προσφέρεται και για υποψήφιους/ες που επιθυμούν να πραγματοποιήσουν την πρακτική άσκηση-μαθητεία τους, στο πλαίσιο των σπουδών τους.

Ενδιαφέρεστε;

Εάν ναι, τότε μπορείτε να αποστείλετε άμεσα πλήρες βιογραφικό σημείωμα στο cv@qmetric.gr, αναφέροντας τον κωδικό της θέσης για την οποία ενδιαφέρεστε.

Η εταιρεία μας τηρεί αυστηρούς κανόνες εχεμύθειας και εμπιστευτικότητας και συμμορφώνεται πλήρως με τον ευρωπαϊκό κανονισμό για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Tags:

03 Ιουν
Αθήνα [Project One]

With experience of 19 years and more than 300 successful implementations, Project One is capable of choosing SAP Business One as the perfect ERP and advanced reporting solution. Furthermore, as the first company worldwide, Project One developed Maritime One, an End-To-End Solution for Maritime Industry based on SAP Business One. Commitment is the connection between our values intentions and our actions. Mission of Project One’s senior team is to provide...

... to Greek and Foreign Companies the appropriate expertise to optimize their operations and ensure them a long-term sustainable growth with SAP Business One.
If you want to join a dynamic and experienced team this position is ideal for you.

PRINCIPAL RESPONSIBILITIES
• Development and execution of net-new software sales
• Demand forecasting, and ongoing prospect engagement to ensure deep and rich pipeline of opportunities
• Executing on Project One’s sales strategy to ensure targets are met and exceeded, while also delivering on sales forecasts in line with overall business objectives
• Ensuring maximum effectiveness in conveying Project One’s full product and service offering(s) to ensure prospects fully understand, and are attracted to, our proposed solution(s) and partnership
• Responsibility for prospecting new clients, responding to questions concerning the company’s solutions, providing product quotes and solution offerings/options
• Maintaining accurate and current reporting/monitoring/updating on activities and progress
• Meeting established monthly and yearly sales quota/target(s)
• Articulation and presentation of proposed solutions through in-person sales presentations

EDUCATION AND QUALIFICATIONS
• Excellent consultative selling skills and the ability to forge strong relationships from C level executives to operations level
• Excellent Greek and English communication, negotiation, stakeholder management and presentation skills
• Familiarity with the market of industry ERP systems such as SAP and Microsoft are an asset
• Technical sales experience, facilitated by excellent interpersonal and communication skills, and the ability to convincingly communicate concepts to others
• Excellent communication and relationship/partnership building skills

WORK EXPERIENCE
• 3+ years’ experience selling ERP systems in the SMB market

Tags:

03 Ιουν
Αθήνα [Project One]

With experience of 19 years and more than 300 successful implementations, Project One is capable of choosing SAP Business One as the perfect ERP and advanced reporting solution. Furthermore, as the first company worldwide, Project One developed Maritime One, an End-To-End Solution for Maritime Industry based on SAP Business One. Commitment is the connection between our values intentions and our actions. Mission of Project One’s senior team is to provide...

... to Greek and Foreign Companies the appropriate expertise to optimize their operations and ensure them a long-term sustainable growth with SAP Business One.
If you want to join a dynamic and experienced team this position is ideal for you. If you want to join a dynamic and experienced team in the implementation of ERP business solutions, this position is ideal for you.

PRINCIPAL RESPONSIBILITIES
• Provide primary first line application support services to clients via phone, email and on-site
• Properly identify and resolve product and technical questions and inquiries
• Liaise with Implementation Consultants and SAP to provide innovative solutions to client issues
• Maintain support call log using customer support software
• Involved in the provision of consultancy and training services on client projects as required

EDUCATION AND QUALIFICATIONS
• A business degree with a concentration in Accounting and/or Information Systems from a recognized post-secondary institution
• Excellent problem solving and analytical skills
• Excellent verbal and written communication skills in Greek and English
• Superior people and communication skills: team-oriented, fast learner and very personable
• Self-motivated and driven to achieve success within a consulting environment

WORK EXPERIENCE
• 2+ years of ERP experience, SAP Business One preferred
• 2+ years’ experience in a software support role

Tags:

03 Ιουν
Αθήνα [Project One]

With experience of 19 years and more than 300 successful implementations, Project One is capable of choosing SAP Business One as the perfect ERP and advanced reporting solution. Furthermore, as the first company worldwide, Project One developed Maritime One, an End-To-End Solution for Maritime Industry based on SAP Business One. Commitment is the connection between our values intentions and our actions. Mission of Project One’s senior team is to provide...

... to Greek and Foreign Companies the appropriate expertise to optimize their operations and ensure them a long-term sustainable growth with SAP Business One.
If you want to join a dynamic and experienced team this position is ideal for you.

DUTIES AND RESPONSIBILITIES
• Gain knowledge, as it relates to all business unit processes and functions and the current business environment
• Proactively elicit and collaborate with business unit leaders to document current and future business process and information flow maps and identify and perform root cause analysis of current process and information management inefficiencies
• In partnership with other team members and other teams, lead the development of qualitative and quantitative business cases for process improvements, and automation initiatives
• Present and communicate formal project proposals to management and effectively negotiate support, and business unit consensus, for potential changes
• Generate detailed and clearly defined Business Requirements Documents (BRDs), Functional Requirements Documents (FRDs) and steps required to develop or modify computer programs, including but not limited to, documenting algorithms, identifying logical system architecture, and specifying system interfaces
• Partner with senior managers and other senior business analysts to develop solution alternatives for business requirements
• May lead or mentor a process improvement (PI) team of business analysts, and coordinate the design, development and programming resource personnel through the completion of the project lifecycle
• Develop test plans to facilitate the concept phase for designated IT-enabled initiatives
• Support and oversee User Acceptance Test (UAT) activities through careful evaluation of successes and correction of failures, to ensure quality of the end-user deliverables
• Develop Quality Assurance Plans to set quality parameters and expectations for deliverables
• Practice and foster good working relationships and customer service with all levels of the organization and inter- department personnel
• Develop user guides, provide management training, and provide support for the end-user in the development of new work processes and updated work instructions
• Maintain knowledge of most current information technology application upgrades and system capabilities
• Attend internal department and business partner meetings, as well as company sponsored technology workshops or training, as required
• Manage IT Projects including the generation of a project plan and schedule with Gantt Charts and projects updates for the steering committee

EDUCATION AND QUALIFICATIONS
• Bachelor's degree in Business Administration with a major in Business Analysis, is preferred or equivalent I.T. or business experience - Business Analysis Certification is a plus
• Strong, proven ability to provide leadership and mentoring to others
• Ability to work collaboratively in a multi-discipline environment
• Excellent conceptual and analytical problem-solving skills, as well as good interpersonal problem-solving with a strong desire for delivering high quality, enterprise technology solutions to internal customers
• Excellent verbal and written communication skills in Greek and English, including strong questioning and listening skills and ability to look beyond obvious answers to understand the impact across the organization
• Strong ability to easily analyze ambiguous information received, and work through the process of translating the information into relative requirements, to be clearly understood and utilized by developers and programmers
• Analyzing various business operations and needs
• Possessing knowledge of software testing procedures
• Translating business solutions into systems programs
• Writing functional specifications and preparing training materials
• Familiarity with project management processes, such as scheduling and cost management

WORK EXPERIENCE
• Minimum of 3 years demonstrated business requirement analysis experience, with a strong knowledge of the Fundamentals of Business Analysis, information systems and programs
• Successful experience working with multiple business units, environments and processes to design highly usable applications
• Experience in ERP software implementation and business standards development consulting
• Experience with SAP Business One software would be an advantage
• Experience with system development processes and appropriate documentation

Tags:

03 Ιουν
Αθήνα [Project One]

With experience of 19 years and more than 300 successful implementations, Project One is capable of choosing SAP Business One as the perfect ERP and advanced reporting solution. Furthermore, as the first company worldwide, Project One developed Maritime One, an End-To-End Solution for Maritime Industry based on SAP Business One. Commitment is the connection between our values intentions and our actions. Mission of Project One’s senior team is to provide...

... to Greek and Foreign Companies the appropriate expertise to optimize their operations and ensure them a long-term sustainable growth with SAP Business One.
If you want to join a dynamic and experienced team this position is ideal for you.

PRINCIPAL RESPONSIBILITIES
• Design and develop SAP BUSINESS ONE Add-ons and Crystal Reports
• Maintain and enhance existing SAP BUSINESS ONE Add-on and Customizations
• Work with SAP functional analysts and Operations business analysts to formalize specifications for custom development
• Monitor and maintain test environments
• Design and implement technical solutions for conversions, interfaces, enhancements, reports, forms and work-flows
• Provide technical support for SAP sub-processes/sub-modules supporting corporate clients, including routine systems operation support; diagnose and fix system problems;
• Respond to end-user problems
• Document and perform unit, string, integration, and regression testing in support of new implementations and releases
• Review and Test System Upgrades
• Keep manager or team lead informed of significant cross-team, cross-functional issues and/or significant technical challenges as appropriate. Proactively work to solve these issues while including the key functional and/or business stakeholders
• Provide assistance to out off-site team as needed

EDUCATION AND QUALIFICATIONS
• Higher education in Information Technology (IT) or equivalent
• Ability to analyze the data and data structures
• Excellent verbal and written communication skills in English
• Advanced skills with data analysis and problem solving
• Advanced skills and knowledge of technical documentation
• Strong analytical abilities, communication and interpersonal skills
• Strong time management skills, ability to multi-task and work in a team environment
• Excellent verbal and written communication skills with a strong focus on customer facing interaction, customer service, and presentation
• Self-starter with leadership qualities who can work independently and in teams on tasks and projects with limited supervision
• Ability to provide quality business solutions within compressed time-lines and delivery dates
• Previous experience with at least 1 (one) full life-cycle implementation experience
• Desire to learn new modules/sub-modules related SAP technology

WORK EXPERIENCE
• 4+ years working experience using a variety of web development tools, including .NET framework using C#, SQL, JavaScript front end frameworks, HTML5
• Familiarity with source control such as GIT or TFS
• Experience with unit testing
• Working knowledge of Visual Studio
• Experience in SAP Business One or other ERP solutions will be considered an asset
• Expert at database concepts, SQL language and Crystal Reports

Tags:

03 Ιουν
Αθήνα [Project One]

With experience of 19 years and more than 300 successful implementations, Project One is capable of choosing SAP Business One as the perfect ERP and advanced reporting solution. Furthermore, as the first company worldwide, Project One developed Maritime One, an End-To-End Solution for Maritime Industry based on SAP Business One. Commitment is the connection between our values intentions and our actions. Mission of Project One’s senior team is to provide...

... to Greek and Foreign Companies the appropriate expertise to optimize their operations and ensure them a long-term sustainable growth with SAP Business One.
If you want to join a dynamic and experienced team this position is ideal for you.

PRINCIPAL RESPONSIBILITIES
• Providing implementation consultation and assisting during SAP Business One installations, upgrades, support and customizations
• Effectively communicating and building consensus with clients and team members
• Providing technical customer support through management and task completion
• Customizing forms and developing reports using SQL, Crystal Reports and other SAP Business One tools
• Build and execute Microsoft SQL Server queries, views and stored procedures
• Designing and conducting master data migration from legacy systems into SAP Business One
• Developing and maintaining expert knowledge of SAP Business One
• Preparation and execution of customer training for the required software products
• Collaborating with your team including other users, software developers/programmers, engineers/tech support, a technical consultant and a project manager
• Travelling abroad

EDUCATION AND QUALIFICATIONS
• Higher education in Information Technology (IT), Economics or equivalent
• Understanding of basic database concepts and SQL language
• Accounting knowledge would be an advantage
• Excellent verbal and written communication skills in Greek and English
• Willingness to learn and develop IT and project management skills
• Willingness to learn and develop knowledge in various SAP software products
• Excellent communication skills, both written and oral
• Reliable and fair team player
• Self-motivated and driven to achieve success within a consulting environment

WORK EXPERIENCE
• 2+ years working experience in ERP software implementation and business standards development consulting, experience with SAP Business One software would be an advantage

Tags:

03 Ιουν
Αθήνα [Project One]

With experience of 19 years and more than 300 successful implementations, Project One is capable of choosing SAP Business One as the perfect ERP and advanced reporting solution. Furthermore, as the first company worldwide, Project One developed Maritime One, an End-To-End Solution for Maritime Industry based on SAP Business One. Commitment is the connection between our values intentions and our actions. Mission of Project One’s senior team is to provide...

... to Greek and Foreign Companies the appropriate expertise to optimize their operations and ensure them a long-term sustainable growth with SAP Business One.
If you want to join a dynamic and experienced team this position is ideal for you.

PRINCIPAL RESPONSIBILITIES
• Providing implementation consultation, project management, and support services during SAP Business One installations, upgrades and customizations
• Project management of the complete software implementation cycle based on the SAP terminology and standards
• Preparation and execution of customer training for the required software products
• Recognizing and addressing gaps between SAP Business One solutions and the business practices of the client
• Effectively communicating and building consensus with clients
• Supporting the preparation of the scope of work by providing task/time details
• Customizing forms and developing reports using Crystal Reports
• Designing and conducting master data migration from legacy systems into SAP Business One
• Developing and maintaining expert knowledge of SAP Business One
• Achievement of individual billable utilization targets
• Travelling abroad

EDUCATION AND QUALIFICATIONS
• Higher education in Information Technology (IT), Economics or equivalent
• Deep knowledge of database concepts, SQL language and Crystal Reports
• Accounting knowledge would be an advantage
• Excellent verbal and written communication skills in Greek and English
• Willingness to develop project management skills
• Willingness to learn and develop knowledge in various SAP software products
• Client oriented, solution based, stress resistant and ready to work under tight deadlines
• Superior people skills, team-oriented and fast learner
• Self-motivated and driven to achieve success within a consulting environment
• Reliable and fair team player

WORK EXPERIENCE
• 4+ years working experience in ERP software implementation and business standards development consulting, experience with SAP Business One software would

Tags:

28 Μαι
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a leading company operating in the Real Estate Industry, is looking to enhance the team with a Business Solutions Analyst that will drive business change and manage IT business solutions acting as the link between IT and business units. The Role is to support the development and implementation of Company’s new SAP solution while being responsible for both the design/development and implementation of short- and long-term projects of information...

... technology needs through new and existing applications within the organization.
More particularly:

Map Business Processes to SAP
Actively contribute to the development of business process flows, requirements, functional specifications and test cases within SAP Modules (SAP FI/CO, MM ,SD HCM)
Write Functional Specification / Configuration documents
Lead & support project tasks
Collaborate with representatives of other IT / functional areas to ensure end to end process integration and consistency
Collaborate with business key users and dependent technical areas on the end to end testing
Follow applicable standards, procedures, guidelines and methodologies in the implementation and/or maintenance of the SAP platform
Lead and supervise the work assigned to the team’s internal and external resources and partners 
Monitor & analyze technology trends in own area which could provide a benefit & improve capabilities for the business and support Strategy or Regional Roadmap

Tags:

22 Μαι
Θεσσαλονίκη [IONIKI SFOLIATA]

Ioniki Sfoliata SA, which is based in Neohorouda, Thessaloniki due to its expansion is looking for an IT System & Network Administrator to join its energetic and fun IT team. DESCRIPTION To deliver exceptional support services to the IT Manager and his team through the resolution of business processes queries on various platforms, operating systems, mainly software and less technical. MINIMUM SKILLS REQUIREMENTS 1. Degree in Information Technology 2. Fast...

... Thinker and Hard Worker
3. Able to think and produce solutions with minimal managing requirements
4. Ability to work on Software (70%) and Hardware (30%) issues


DESIRABLE SKILLS REQUIREMENTS

1. 0-1 years of relevant work experience
2. Skills on Networking will be an asset
3. Ability to grasp new concepts and learn new software applications quickly
4. Ability to solve and/or develop software in order to resolve issues
5. Ability to quickly grasp complex technical concepts and make them easily understandable
6. Skilled at prioritization and multi-tasking
7. Ability to interact and work with technical programmers/developers as well as business executives
8. Manages Change successfully
9. Strong Analytical skills
10. Excellent verbal and communication skills
11. Ability to work under pressure and strict deadlines


JOB RESPONSIBILITIES

1. Responsible for assisting in all ERP and IT infrastructure related services, including ERP support, all storage and backup infrastructure, desktop hardware, server and desktop operating systems, wireless local area and wide area networks (LAN / WAN), lease lines and database, all telecommunications equipment and the IT helpdesk services support .
2. Maintain network and system security and operation
3. Manage all servers systems and environments (Windows)
4. Install and support LANs, WANs, network segments, Internet and intranet systems
5. Installation and configuration of Software
6. Configuration of interfaces of the system, integration and testing of data links
7. Investigate and troubleshoot issues; provide end-user support
8. Upgrade and configure system per project or operational needs
9. Report of progress of System deployment


WE OFFER

• Competitive Salary package 650€ per Month.
• Constant Training and opportunity to get challenged and stretched
• Career Development within the team or the wider business.
• Petrol
• Group private insurance

Please send your CV in English or Greek at the hr@ioniki.gr - nb@ioniki.com .
Please avoid sending Europass CV templates as they won’t be taken into consideration.
Please make sure you tick all the absolute minimum necessary requirements.
Due to large number of applicants ONLY the successful candidates will be contacted.
Thank you for your interest.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.