Αγγελίες εργασίας για Sales. Ξεκινήστε καριέρα Sales στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 29 αγγελίες.
24 Ιαν
Αθήνα [JUST ADVERTISING]

Just advertising (www.justadv.gr) is looking for a Business Development Manager to join their team, working closely with the client services team across both existing and new business. Your role will include: - New business development and account management into key market sectors. - Identifying and qualifying new business opportunities. - Presenting and pitching to potential clients at board level. - Working with internal development and creative teams...

... to accurately relay costumer requirements.
Our requirements:
- Proven track record of successful new business generation, account management and sales.
- Proven experience in presenting and negotiating at board level.
- A positive attitude with passion for developing and managing accounts.
- A self-starter with strong organizational skills.
- Any experience of working with the pharmaceutical or healthcare industry (as clients) would be a distinct advantage.
To apply for this position, please send your CV to: business@justadv.gr

Tags:

21 Ιαν
Αθήνα [GREEN PROMOTIONS AND SALES]

Άτομο για Εξωτερικές Εργασίες με Μηχανάκι, Κωδικός: Ε.Ε. Οι ενδιαφερόμενοι θα είναι υπεύθυνοι για τη διανομή καταλόγων για λογαριασμό πελατών μας σε περιοχές εντός του νομού Αττικής. Προσόντα: • Κάτοχος μηχανής (μικρού κυβισμού κατά προτίμηση) • Ικανότητα...

... ανάγνωσης χάρτη και προσανατολισμού
• Γνώση περιοχών Αττικής
Προσφέρουμε:
• Υψηλές αποδοχές
• Ασφάλιση
• Πρωινό ωράριο απασχόλησης
• Μερική ή πλήρη απασχόληση
• Συνεχή εκπαίδευση
• Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

Tags:

21 Ιαν
Αθήνα [GREEN PROMOTIONS AND SALES]

ΠΟΛΥ ΕΜΦΑΝΙΣΙΜΕΣ ΠΡΟΩΘΗΤΡΙΕΣ (ΚΩΔ. PR) Η προωθήτρια με πολύ καλή εμφάνιση, απασχολείται σε events-εκθέσεις-συνέδρια, στην υποδοχή και την εξυπηρέτηση για λογαριασμό πελατών της εταιρείας, σε όλη την Αττική. Προσόντα: • Συνεπής • Επικοινωνιακή – Δραστήρια • Χαμογελαστή • Πολύ...

... καλή εμφάνιση
• Ύψος 1,71+
• Άτομο με διάθεση να ενταχθεί σε νέο περιβάλλον και να εκπαιδευτεί
• Επιθυμητή προϋπηρεσία σε προγράμματα προώθησης
• 19-30 ετών

Προσφέρουμε:
• Υψηλές αποδοχές
• Ασφάλιση
• Ευέλικτο ωράριο απασχόλησης
• Συνεχή εκπαίδευση
• Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

Οι ενδιαφερόμενες που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα- απαραίτητη φωτογραφία (προσώπου & ολόσωμη) αναγράφοντας τον κωδικό, στο παρακάτω email.

Tags:

21 Ιαν
Θεσσαλονίκη [Adv Company]

Αναζητούμε ΆΜΕΣΑ πωλητή-πωλήτρια έως 28 ετών, για το τμήμα Sales & Campaigns της εταιρίας μας (Χωρίς απαραίτητη προϋπηρεσία). Συγκεκριμένα, η επιχείρησή μας χρειάζεται νεαρό άτομο που να διαμένει μόνιμα στη Θεσσαλονίκη, με επικοινωνιακές ικανότητες, διάθεση και...

... φιλοδοξίες.
Προσφέρουμε αμοιβή και φυσικά εκπαίδευση και στήριξη σε κάθε συνεργάτη στην αρχή της καριέρας του.
Επικοινωνήστε μαζί μας επισυνάπτοντας το βιογραφικό σας σημείωμα στο email που αναγράφεται στην αγγελία, και θα επικοινωνήσουμε μαζί σας εάν το βιογραφικό σας αξιολογηθεί θετικά.

Tags:

20 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a real estate company, is seeking to recruit a Technical Support Manager, who will be responsible for managing and overseeing the technical support of the purchased assets and the sales of properties for own business or third parties. Reporting to the REO Operations Director, the successful candidate will undertake roles and responsibilities as follows: Evaluate and participate in the selection of valuators and/or civil engineers’ network Secure...

... the delivery of proper property evaluations according to the agreed cost and time framework
Monitor the delivery of construction works according to the agreed cost and time framework
Develop, map and verify the processes for his/her Department
Agree and manage the KPIs of the individuals / entities reporting to him/her
Optimize the workflow of valuators both in cost and time
Identify new partners/vendors that can potentially add value to the business operations
Support the full circle of property purchases and sales
Work as one stop contact for all technical support issues before and after commercialization and strategy related decisions
Build strong partnerships with other functions (e.g., Sales, Accounting, Asset Management) to identify and implement business development solutions.
Manage internal partners and technical support teams as well as monitor the performance of outside vendors to provide cost-effective, high-quality program execution

 

Tags:

20 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a real estate company, is seeking to recruit a Property Maintenance Manager, who will manage and oversee the maintenance of the purchased assets for own business or third parties. Reporting to the REO Operations Director, the successful candidate will undertake roles and responsibilities as follows:  Evaluate and participate in the selection of the maintenance teams’ network Secure the delivery of proper property maintenance work according to...

... the agreed cost and time framework
Develop, map and verify the processes for his/her Department
Agree and manage the KPIs of the individuals / entities reporting to him/her
Optimize the workflow of the maintenance team both in cost and time
Identify new partners/vendors that can potentially add value to the business operations
Support the full circle of property purchases and sales
Work as one stop contact for all property maintenance support issues before and after commercialization and strategy related decisions
Build strong partnerships with other functions (e.g., Sales, Accounting, Asset Management) to identify and implement business development solutions.
Manage internal partners and all maintenance support teams as well as monitor the performance of outside vendors to provide cost-effective, high-quality program execution

Tags:

19 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a multinational company in the Real Estate sector in the Greek market, is currently looking for a Digital Marketing Manager who will be responsible for managing and overseeing all digital marketing activities to support the sales of properties for own business or third parties. More specifically, the candidate will: Define Digital Marketing Strategy and Tactics. Evaluate all available Digital Marketing tools to reach the targets set, both in footfall...

... and sales and propose the right mix.
Understand, shape and locate digitally the corporate REO prospects.
Evaluate and participate in the selection of Digital Marketing team.
Secure the delivery of agreed sales results according to the planned time and asset value.
Develop, map and verify the processes for his/ her department.
Support Platform development events referring to Digital Marketing Team.
Support the full circle of property purchases and sales.
Work as one stop contact for all Digital Marketing related issues before and after commercialization and strategy related decisions.
Manage internal partner and monitor the performance of outside vendors to provide cost- effective and high- quality program execution.

Tags:

17 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Alfa Beta is one of the largest retail chain with 298 Super Markets, 15 Cash & Carry, 152 franchise stores and over 14 000 employees.  Alfa Beta Vassilopoulos is a member of Ahold Delhaize Group that operates a network of 21 companies in 3 continents (11 countries), 375 000 employees and is trusted by more than 50 million customers on a weekly basis.   Position Requirements The Finance Business Partner, is a member of the Finance Team, supporting the...

... day-to-day operation of the Real Estate & Technical Operations Department and acting as an integrated member. He/She is responsible for reporting, measuring and contributing to the business plans, drives the planning cycle, challenges the operations on how to improve performance and follows up on projects and strategic initiatives. 
 
More specifically:

Helps in the development of the department’s strategy from the finance perspective, acting as finance partner to the business, providing adequate management information for decision making and building together with the Investment Analysis Department business cases and investment analysis
Translates operational actions into financial performance indicators and ensures that corrective plans are implemented when needed 
Monitors and reviews the pipeline of stores, the investment proposals and real estate deals, the progress of CAPEX and OPEX spending against budget and forecasts, the suppliers’ and constructors’ evaluation, the payments for real estate certifications of constructors or developers based on the company’s credit policy 
Develops tools for the effective target setting and monitoring of the Real Estate & Technical Operations department, including timetables, CAPEX, OPEX, construction cost, sales performance of new/remodeled stores etc (contract management, CAPEX forecasting, future locations mapping etc) 
Ensures the maintenance of right processes, policies and controls according to the risk & control framework from the finance perspective

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [ACTIONLINE]

Description We are looking for a Finance & Operations Executive to take charge of the financial health of our company by supervising the overall functioning of business operations and procedures. The ideal candidate should be critical thinker, able to have a big-picture perspective, able to analyse situations, determine needs and make decisions geared toward the company's best interests Responsibilities Responsible for the overall well-being of the...

... company's operations and financial status
Oversee and Guide the Accounting Officer
Identify and resolve invoicing issues, accounting discrepancies and other finance related issues.
Monitor the company's performance to identify areas for potential improvement
Review and/or improve procedures to ensure operational efficiency
Monitor P&L and Cash Flow, ensure all expenses are within assigned budgets and maintain relevant cash reserves
Review and analyse sales and financial results and prepare monthly, quarterly and annual reports
Oversee, mentor and communicate the team
Provide insightful information to the owner to aid in long-term and short-term decision making
Contribute operations information and recommendations to strategic plans and reviews

Requirements
University Degree in Business, Operations Management or related field
Previous experience in Jewelry Business will be an important asset
Proven experience with solid knowledge of financial and operational procedures
Healthy mix of hard and soft skills in managing operational activities
Excellent analytical and numerical skills
Strong ethics, with an ability to manage confidential data
Sharp time management skills
Advanced MS Excel and Power Point Presentation skills


Send your Cv at 4u@actionline.gr

Note: All applications will be treated under confidentiality. Only short-listed ca candidates will be conducted.

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [ACTIONLINE]

Description We are seeking for highly motivated individual with previous retail experience preferably gained within a high end or luxury market or working within a customer centric environmen. The ideal candidate should be results driven and able to take charge for the overall store management, enhance customer satisfaction and meet sales goals Responsibilities Complete store administration and ensure compliance with policies and procedures Coordinate...

... with the head office team
Maintain outstanding store condition and visual merchandising standards
In-charge of stock count, control and proper record of all stock movements and inventory
Building and cultivating relationships with customers through personal interaction to build sales and loyalty
Demonstrate knowledge and enthusiasm about high-end jewellery products
Report on buying trends, customer needs etc
Deal with all issues that arise from staff or customers (complaints, grievances etc)
Be a shining example of well behaviour and high performance

Requirements
Proven successful experience in retail preferably in luxury sector
Endeavor to excellence at all times in all occasions & circumstances
Outstanding leadership, problem solving and time management skills
Customer management and organisational skills
Good communication and interpersonal skills
Excellent knowledge of English language (oral, written)
BS degree in Business Administration or relevant field


Send your Cv at 4u@actionline.gr

Note: All applications will be treated under confidentiality. Only short-listed ca candidates will be conducted.

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [MAZMEDICAL]

ΠΩΛΗΤΗΣ ιατρικών ειδών με αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία στο χώρο άνω των 2 ετών, για την ευρύτερη περιοχή της Αττικής και εκτός. Προϋπηρεσία στο χειρουργικό τομέα θα εκτιμηθεί. Κύριες αρμοδιότητες: Ενημέρωση ιατρών σχετικά με τα προϊόντα της εταιρείας Διεύρυνση...

... πελατολογίου (ιατροί, κυρίως χειρουργοί)
Υποστήριξη πελατολογίου (after sales support)
Συμμετοχή σε συνέδρια υγείας
Σύνταξη προσφορών διαγωνισμών
Reporting και παρακολούθηση των πωλήσεων

Απαραίτητα Προσόντα:
Πτυχίο Μηχανικού Βιοιατρικής Τεχνολογίας,Τεχνικού Ιατρικών Οργάνων,Θετικής Κατεύθυνσης Πτυχείο ΤΕΙ/ΑΕΙ
Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση.
Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας - Γνώση 2ης Ξένης γλώσσας θα εκτιμηθεί
Πολύ καλές Γνώσεις χειρισμού Η/Υ (word excel, power point)
Άνεση στην επικοινωνία & την προώθηση πωλήσεων
Ομαδικό πνεύμα εργασίας
Ικανότητα οργάνωσης & ευελιξίας
Ευχάριστη, αξιοπρεπής & επαγγελματική εμφάνιση

Παροχές:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Bonus επίτευξης στόχων
Προοπτικές εξέλιξης σε έναν δυναμικό χώρο
Άριστο περιβάλλον εργασίας.

Αποστολή Βιογραφικών στο παρακάτω email.
Κατόπιν συλλογής & αξιολόγησης των Βιογραφικών, θα υπάρξει επικοινωνία με τους υποψήφιους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέση, για να οριστεί συνάντηση - συνέντευξη στα γραφεία της εταιρείας.

Tags:

14 Ιαν
Αθήνα [GREEN PROMOTIONS AND SALES]

Ο προϊστάμενος είναι υπεύθυνος για την σωστή υλοποίηση των ενεργειών που αναλαμβάνει (διανομές εντύπων, προωθητικές ενέργειες), των πελατών της εταιρίας σε όλη την Αττική. (ΚΩΔ. SVR) Αρμοδιότητες: • Διαχείριση προσωπικού. • Διασφάλιση τήρησης διαδικασιών. • Επίτευξη...

... ημερησίων στόχων.
• Επικοινωνία & ενημέρωση πελατών.
• Αξιολόγηση προσωπικού.

Προσόντα:
• Διοίκηση & διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού .
• Οργανωτικότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
• Επαγγελματισμός, συνέπεια και υπευθυνότητα.
• Κάτοχος αυτοκινήτου (απαραίτητα).
• Άνεση στη χρήση smartphone, email, MS Office.
• 30-45 ετών.

Προσφέρουμε:
• Μισθός
• Έξοδα κίνησης
• Εταιρικό κινητό τηλέφωνο
• Συνεχή εκπαίδευση
• Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

Οι ενδιαφερόμενοι που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα αναγράφοντας τον κωδικό, στο παρακάτω e-mail.

Tags:

14 Ιαν
Αθήνα [GREEN PROMOTIONS AND SALES]

Η προωθήτρια είναι υπεύθυνη για την προώθηση προϊόντων – υπηρεσιών πελατών της εταιρείας σε επιλεγμένα καταστήματα (supermarket, καλλυντικών, φαρμακεία, ηλεκτρικών ειδών) σε όλη την Αττική. (ΚΩΔ. ISP) Προσόντα: • Συνεπής • Επικοινωνιακή – Δραστήρια • Καλή...

... εμφάνιση
• Με ικανότητα στις πωλήσεις
• Άτομο με διάθεση να ενταχθεί σε νέο περιβάλλον και να εκπαιδευτεί
• Επιθυμητή προϋπηρεσία σε προγράμματα προώθησης
• 18-40 ετών

Προσφέρουμε:
• Υψηλές αποδοχές
• Ασφάλιση
• Ωράριο απασχόλησης 6-8ώρες
• Μερική ή πλήρης απασχόληση
• Συνεχή εκπαίδευση
• Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

Οι ενδιαφερόμενες που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα - απαραίτητη φωτογραφία (προσώπου & ολόσωμη), αναγράφοντας τον κωδικό, στο παρακάτω e-mail.

Tags:

14 Ιαν
Αθήνα [GREEN PROMOTIONS AND SALES]

Ο διανεμητής είναι υπεύθυνος για την σωστή διανομή εντύπων των πελατών της εταιρίας σε όλη την Αττική. (ΚΩΔ. D2D) Προσόντα: • Συνεπής • Επικοινωνιακός • Καλή εμφάνιση • Προσανατολισμός / Χρήση χάρτη • Δυνατότητα εργασίας σε όλη την Αττική • 18-50 ετών Προσφέρουμε: • Υψηλές...

... αποδοχές
• Πρωινό ωράριο απασχόλησης
• Μερική ή πλήρης απασχόληση
• Συνεχή εκπαίδευση
• Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

Οι ενδιαφερόμενοι που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα αναγράφοντας τον κωδικό, στο παρακάτω e-mail.

Tags:

13 Ιαν
Αθήνα [Id Sourcing]

ID Sourcing (www.idsourcing.eu) is a multinational company with presence in Switzerland, Greece, Italy, Brazil and Mexico specializing in retail promotion merchandize and packaging Branding with an extended global portfolio including clients like Henkel, L’Oréal, Nestle, Coty, Avon and many others Job Description & Requirements ID Sourcing is looking for a Junior Account Manager to join its Client Service Department in Athens -Greece. A talented...

... Junior Account Manager with a passion for marketing who is looking to deliver amazing work to our clients.

DOs
• contact clients to understand their requirements and work on a sales plan
• provide after-sales support to retain customers
• ensure prompt and accurate answers to clients’ queries
• build strong client relationships through regular communication
• coordinate with Account Managers to create customized sales plans for key clients

MUST HAVEs
• Strong organizational & communication skills
• Effective presentation & negotiation skill
• BSc degree in Business Administration, Marketing or relevant field
• Excellent communication in English
• Good time-management with a problem-solving attitude
• Understanding of sales principles and ability to deliver excellent customer experience
• Be able to create and execute project work plans and revise as appropriate to meet changing needs and requirements.
• Manage day-to-day operational aspects of a project and scope.

By joining ID Sourcing you will have the opportunity to work on unique interactive projects and manage some of the largest clients in the Greek market.

If you are interested in applying for this Job Opportunity please send us your CV to: vacancies@idsourcing.eu

Tags:

11 Ιαν
Πανελλήνια [Hrstrategy Human Resources]

Our client a supermarket chain in Albania, wishes to hire a Retail Sales Manager. The role: Reporting to the CEO, the Sales Manager oversees all commercial activities of the organization ensuring that it maximizes all opportunities for profit generation. Key Responsibilities Organizes all stores operations and allocate responsibilities to personnel. Supervises and guide staff towards maximum performance. Prepares and controls the stores’ budget...

... aiming for minimum expenditure and efficiency.
Monitors stock levels and purchases and ensures they stay within budget.
Deals with complaints from customers to maintain the store’s reputation.
Inspects the areas in the stores and resolve any issues that might arise.
Plans and oversee in-store promotional events or displays.
Keeps abreast of market trends to determine the need for improvements in the stores.
Analyzes sales and revenue reports and makes forecasts.
Ensures the stores fulfil all legal health and safety guidelines.

Qualifications
Degree in Business Administration/Management or related business/public administration field is preferred.
Minimum of 5 years’ experience in a senior leadership/management position.
Experience on management of trade center is a plus.
Excellent written and verbal communication skills.
Ability to communicate verbally and in writing to a very high standard in English.

Please send your resume by email mentioning job title.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.