Αγγελίες εργασίας για Manager. Ξεκινήστε καριέρα Manager στην Ελλάδα!

Βλέπετε 114 από τις 14 αγγελίες.
07 Νοε
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Our client an events management company is seeking to hire a Business Development Manager. The ideal candidate must be responsible for developing the business side of the company. The candidate must identify rising business opportunities and build long term relationships with prospects.The business development manager must focus on goals to meet profit expectations and brand building. Duties: keeping up to date with economic and business development keeping...

... up to date with overall business trends
preparing detailed business plans which cover relevant
liaising with other professionals in the company and in other companies and potential customers
attending workshops and trade fairs

Skills
excellent communication skills
good interpersonal skills
negotiation skills
Tact and diplomacy
Organization skills
problem solving skills

Please send your resume by mentioning job title.

Tags:

07 Νοε
Αθήνα [TRADING POINT LTD]

Reference Number: GR_CRMHU1019 The main responsibilities of the position include: Developing and maintaining excellent relationships with prospective and existing clients Responsible for activating new client leads and follow up on potential clients Handling client inquiries appropriately and ensuring that high level service is provided Performing personal clientele analysis and taking actions as required Dealing with clients’ inquiries via live chat...

... email and telephone
Performing personal clientele analysis and taking actions as required
Staying abreast with the latest developments, products and marketing promotions that XM launches and the relevant terms and conditions; and communicating them to the clients
Ensuring compliance with the company’s legal guidelines and compliance procedures
Providing suggestions on system enhancements
Acting in the best interest of the company at all times, and cooperating with the rest of the Client Relations team in order to perform business development
Contributing to the team effort by achieving targeted results
Cooperating effectively with other departments as necessary

Main requirements:
Degree in a business-related field
Client handling experience in the financial services sector is a definite plus
Fluent Hungarian speaker with excellent oral and written skills in English
Reliable, with integrity of character
Ability to multitask and maintain a high-level of organization
Outstanding communication and interpersonal skills
Dynamic, innovative and target oriented
Strong computer literacy
Valid work permit required

Benefit from:
Attractive remuneration package
Private health insurance
Intellectually stimulating work environment
Continuous personal development and international training opportunities

Type of employment: Full Time
Please visit our website www.xm.com/careers to submit your online application for this position.

All applications will be treated with strict confidentiality!

Tags:

06 Νοε
Αθήνα [ΕΠΕΞΥΛ Α.Ε]

PROJECT MANAGER Μια Ελληνική αναπτυσσόμενη εταιρία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των ξύλινων κατασκευών, αναζητά PROJECT MANAGER στο εργοστάσιο στον Άγιο Στέφανο Αττικής. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ: • Παρακολουθεί το έργο από την υπογραφή της σύμβασης μέχρι και την οριστική...

... παραλαβή από τον πελάτη.
• Συντάσσει τον προϋπολογισμό εξόδων-εσόδων του έργου
• Διαχειρίζεται τις προμήθειες των εξειδικευμένων υλικών του έργου, εγκρίσεις υλικών από πελάτες
• Διαχειρίζεται τις συμβάσεις με τους υπεργολάβους του έργου. Παρακολουθεί την πρόοδο του έργου με συχνές επισκέψεις στο εργοτάξιο
• Διατηρεί επαφή με τον πελάτη, συντάσσει και διαχειρίζεται τις πιστοποιήσεις
• Δίνει αναφορές προόδου του έργου
• Συγκεντρώνει τις παρατηρήσεις τις συζητά με τον πελάτη και επικοινωνεί με το εργοστάσιο με φωτογραφίες και λεπτομέρειες
• Λύνει τα προβλήματα και αντιμετωπίζει τα απρόοπτα που καθυστερούν την πρόοδο του έργου

Απαραίτητα προσόντα:
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση
• Απόφοιτος Πολυτεχνικής Σχολής (ΑΕΙ) και ευχέρεια στα Αγγλικά
• Άτομο υπεύθυνο, επικοινωνιακό, δυναμικό, που παίρνει πρωτοβουλίες. Με υψηλό αίσθημα ευθύνης και δυνατότητα λήψης αποφάσεων.
• Ικανότητα να αντιλαμβάνεται σε βάθος τη διαδικασία της παραγωγής και τις ανάγκες ενός εργοστασίου

Η εταιρεία προσφέρει:
• Ευχάριστο και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
• Πακέτο αποδοχών βάση προσόντων

Tags:

06 Νοε
Πανελλήνια [Cryptotraders Global Limassol Cyprus]

Sales/Retention Managers- Forex, trading in Limassol Cyprus Αρμοδιότητες: Handling sales, retention, market updates with clients over the phone Απαραίτητα Προσόντα: Fluent German Επιθυμητά Προσόντα: good English- Forex sales experience Η εταιρία προσφέρει: Relocation package, salary + commissions, email : talia.kenzo@cryptotraders.global

01 Νοε
Πανελλήνια [N/A]

KPMG in Greece offers an exciting opportunity for career growth. You will be joining one of the leading global networks of professional firms, which is well known for the ability and professionalism of its people and the quality of its services. Due to continued growth of operations we are seeking to employ an experienced IT Senior Advisor to strengthen our Risk Advisory Services department.   Position Requirements  Reporting to a Manager, the appointed candidate...

... will be actively involved in challenging IT related engagements in the banking as well as in other sectors, undertaking responsibilities as follows:

project management, including project planning, monitoring and reporting.
business analysis and preparation of requirements specification documents
quality assurance / testing services

Tags:

30 Οκτ
Αθήνα [TECHNOLOGIC]

Από εταιρία παροχής υπηρεσιών με έδρα την Αθήνα, ζητείται στέλεχος για το τμήμα πωλήσεων. Περιγραφή ρόλου: Account Manager Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη των πωλήσεων της εταιρίας. Περιγραφή θέσης: Ανάπτυξη νέου πελατολογίου Πραγματοποίηση...

... συναντήσεων με πελάτες
Παρουσίαση των προϊόντων της εταιρίας
Διερεύνηση και κατανόηση των αναγκών του πελάτη
Αποστολή προσφορών και διαχείριση παραγγελιών

Απαραίτητα προσόντα:
Προσανατολισμός στην επίτευξη στόχων και αποτελεσμάτων
Δυνατές διαπραγματευτικές ικανότητες
Πολύ καλή γνώση MS office

Tags:

30 Οκτ
Πανελλήνια [N/A]

At KPMG, our values define who we are and the way we do business. As a leading professional services firm, we know that our strength and capability come from our people – their different perspectives, experiences and backgrounds. Be part of it. Due to continued growth of operations, we are seeking to recruit an Audit Manager to join our Audit department.   Roles and Responsibilities Reporting to a Partner, the right candidate will be responsible for managing...

... a portfolio of clients, managing deadlines and leading a team of experienced audit professionals, by delegating, supporting and reviewing their work, always committed to high professional standards. 
Candidate for this level must have appropriate audit experience and professional qualifications as described below.
 

Tags:

23 Οκτ
Αθήνα [ALBION TRADING]

Περιγραφή Εργασίας: Εισαγωγική και εμπορική εταιρία με έδρα την Ελευσίνα, αναζητά υπάλληλο γραφείου - account manager. ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ: Έκδοση παραστατικών και Δελτίων Αποστολής Τιμολόγηση Έλεγχος αποθήκης Επικοινωνία με προμηθευτές και πελάτες, τόσο του εσωτερικού...

... όσο και του εξωτερικού
Διαχείριση εισερχόμενης και εξερχόμενης αλληλογραφίας (ελληνικής, αγγλικής, γερμανικής)
Συλλογή και αρχειοθέτηση εγγράφων
Διεκπεραίωση εισαγωγικών διαδικασιών

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:
Άριστη γνώση MS OFFICE
Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή - άριστη γνώση γερμανικής γλώσσας
Γνώση χειρισμού ERP συστημάτων
Βασικές λογιστικές γνώσεις
Ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
Δυνατότητα απόδοσης κάτω από συνθήκες πίεσης

ΠΑΡΟΧΕΣ ΕΤΑΙΡΙΑΣ:
5θημερη εργασία / 8ωρη
Μόνιμη απασχόληση
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Ευχάριστο περιβάλλον

Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση

Tags:

19 Οκτ
Νικήτη [Amantes Villas & Suites]

Στο ολοκαίνουριο AMANTES VILLAS & SUITES, σε ένα μαγευτικό τοπίο μπροστά στη θάλασσα της Νικήτης Χαλκιδικής, αναζητούμε για την νέα σεζόν (2020) άτομα για την κάλυψη δύο θέσεων εργασίας ως (1) ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΥΠΟΔΟΧΗΣ & RECEPTION και (2) RESERVATION MANAGER για να προσφέρουν υψηλού επιπέδου...

... υπηρεσίες υποδοχής και εξυπηρέτησης πελατών, πωλήσεων, απαντήσεων στις ζητήσεις των πελατών, συντονισμού απαραίτητων εργασιών και προσωπικού και γενικά όλων αυτών που έχουν σχέση με την συνολική ευχάριστη διαμονή των πελατών μας. Απαραίτητα προσόντα που θα πρέπει να έχετε:
Ζητούμενα προσόντα:
• Απόφοιτος/η σχολής διοίκησης ξενοδοχειακών και τουριστικών επιχειρήσεων
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση ή σε ανώτερη θέση διαχείρισης πελατών σε ξενοδοχειακή μονάδα 4* ή 5*
• Άριστο χειρισμό Αγγλικής και Ελληνικής γλώσσας σε προφορικό και γραπτό λόγο, οποιαδήποτε γνώση και άλλης γλώσσας θα εκτιμηθεί θετικά
• Ιδιαίτερες Ικανότητες Διαχείρισης Πελατών Κατανόηση & Παροχή Υψηλού Επιπέδου Υπηρεσιών
• Άριστη γνώση Η/Υ, βασικών ξενοδοχειακών προγραμμάτων, channel manager, ms office και social media
• Επαγγελματική συμπεριφορά – ομαδικότητα - πνεύμα συνεργασίας

Η επιχείρηση προσφέρει:
• Διαμονή
• Ημιδιατροφή
• Εποχική απασχόληση (5–7 μήνες)
• Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση
Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email.

Tags:

18 Οκτ
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries.       For our Operations in Greece we currently are looking for a Business Analyst   in order to strengthen our IT Development Department.       The jobholder...

... is responsible for:


Serving as the conduit between the customer community (internal and external customers) and the software development team through which requirements flow
Developing requirements specifications according to guidelines
Understanding software development lifecycle and payments processing
Taking part in sessions/ meetings in order to better understand business needs and be able to document them
Eliciting requirements using interviews, document analysis, requirements workshops, surveys, site visits, business process descriptions, use cases, scenarios, business analysis, task and workflow analysis
Translating business needs into functional and non-functional requirements for the IT organization, and manages changes to such requirements
Working in cooperation with various teams in the IT organization such as developers, architects test analysts and project managers
Performing additional job duties as required
Working on moderately complex projects with moderate to high breadth of responsibility

Tags:

17 Οκτ
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, μεγάλη εταιρία τροφίμων, ζητά να προσλάβει Key Account Manager στην Αθήνα. Αντικείμενο εργασίας: Υπεύθυνος διαχείρισης, διατήρησης και ανάπτυξης υπάρχοντος πελατολογίου - εξεύρεση νέων πελατών. Πραγματοποίηση επισκέψεων σε πελάτες εντός & εκτός...

... Αττικής.
Εφαρμογή εμπορικής πολιτικής της εταιρείας.
Διαπραγμάτευση όρων συνεργασίας.
Αποστολή προσφορών & διαχείριση παραγγελιών.
Δειγματισμός & παρουσίαση προϊόντων.
Υποστήριξη μετά την πώληση.

Απαιτούμενα προσόντα:
Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, επιθυμητά πωλήσεων στον κλάδο του οργανωμένου λιανεμπορίου.
Επαγγελματική εμφάνιση, συμπεριφορά και ήθος.
Οργάνωση και προγραμματισμός.
Ικανότητες διαπραγμάτευσης.
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Office, CRM).
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
Επιθυμητό πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ.

Η εταιρεία προσφέρει:
Εταιρικό Ι.Χ.
Εταιρικό κινητό τηλέφωνο – φορητό Η/Υ
Bonus επί των πωλήσεων
Δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
Συνεχή εκπαίδευση

Βιογραφικά σημειώματα στα οποία παρακαλείστε να αναφέρετε τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

17 Οκτ
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στην Δυτική Αθήνα, ζητά να προσλάβει μόνιμα έναν/μία Sales Analyst με ειδίκευση στον τομέα των παροχών προς Super Market. Ο/Η κάτοχος της θέσης θα αναλάβει τα πιο κάτω καθήκοντα: Σχεδιασμός των οικονομικών παροχών προς τους...

... πελάτες λιανικής της εταιρίας.
Παρακολούθηση των συμβάσεων με τους πελάτες προκειμένου να υλοποιούνται οι συμφωνηθείσες παροχές.
Εκτίμηση των αναγκών για νέες παροχές με βάση το σχεδιασμό της Εμπορικής Διεύθυνσης της εταιρίας.
Συνεργασία με τους Account Managers προκειμένου να εξυπηρετείται το έργο της υλοποίησης των εμπορικών παροχών.
Μελέτη οικονομικών μεγεθών πωλήσεων της εταιρίας.
Συνεργασία με το λογιστήριο της εταιρίας προκειμένου να τιμολογούνται κατάλληλα οι προσφερθείσες παροχές και εκπτώσεις προς τους πελάτες.
Παρακολούθηση των προϋπολογισμών πωλήσεων της εταιρίας σε συνάρτηση με τις παροχές προς τους πελάτες.

Προσόντα των υποψηφίων
Πτυχίο Οικονομικής Σχολής ή Πληροφορικής.
Άριστη γνώση Αγγλικών.
Εμπειρία σε χρήση SAP.
Εμπειρία στην οικονομική ανάλυση πωλήσεων.
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση οργανωμένης και μεγάλου μεγέθους εταιρίας τουλάχιστον 5 ετών.

Η εταιρία προσφέρει
Ανταγωνιστικό μισθό.
Ιδιωτική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε έναν δυναμικό όμιλο.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

17 Οκτ
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, μεγάλη εταιρία τροφίμων, ζητά να προσλάβει Account Manager Ξενοδοχειακού τομέα στην Αθήνα. Αντικείμενο εργασίας: Υπεύθυνος διαχείρισης, διατήρησης και ανάπτυξης υπάρχοντος πελατολογίου - εξεύρεση νέων πελατών. Πραγματοποίηση επισκέψεων σε...

... πελάτες.
Εφαρμογή εμπορικής πολιτικής της εταιρείας.
Διαπραγμάτευση όρων συνεργασίας.
Αποστολή προσφορών & διαχείριση παραγγελιών.
Δειγματισμός & παρουσίαση προϊόντων.
Υποστήριξη μετά την πώληση.

Απαιτούμενα προσόντα:
Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, επιθυμητά πωλήσεων στον κλάδο των ξενοδοχείων.
Επαγγελματική εμφάνιση, συμπεριφορά και ήθος.
Οργάνωση και προγραμματισμός.
Ικανότητες διαπραγμάτευσης.
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Office, CRM).
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
Επιθυμητό πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ.

Η εταιρεία προσφέρει:
Εταιρικό Ι.Χ.
Εταιρικό κινητό τηλέφωνο – φορητό Η/Υ
Bonus επί των πωλήσεων
Δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
Συνεχή εκπαίδευση

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

17 Οκτ
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a pharmaceutical company innovative in its field with a dynamic expansion plan in international markets.   Focuses on the management and maintance of quality systems guaranteeing the records’ accuracy and quality. Ensures that self-inspections are performed at appropriate regular intervals and that products’ national law requirements are adhered to.  Prepares and coordinates Health Authority Inspections and/or Partners audits along with...

... the related department (PV, Logistics etc.).
Approves any subcontracted activities which may impact on GDP.
Assures the timely implementation of corrective and preventive actions (CAPA).
Coordinates and promptly performs any recall operations for medicinal products.
Approves any returns to saleable stock and manages the final disposition of returned, rejected, recalled or falsified products.
Ensures that both suppliers and customers are approved and that relevant complaints are dealt effectively.
Oversees the design and implementation of training programs on GDP and Quality Systems.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.