Αγγελίες εργασίας για Manager. Ξεκινήστε καριέρα Manager στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 33 αγγελίες.
19 Σεπ
Αθήνα [New Deal REMAX]

Real Estate Agent Αρμοδιότητες: Εξυπηρέτηση πελατών για αγοραπωλησίες και ενοικιάσεις ακινήτων και οικοπέδων εντός Αττικής Απαραίτητα Προσόντα: Επικοινωνιακές ικανότητες, Εργατικότητα, ΄Φιλοδοξία καριέρας Επιθυμητά Προσόντα: Προηγούμενη εμπειρία στις...

... πωλήσεις, πτυχίο μηχανικού ( ανώτατης ή ανώτερης εκπαίδευσης)
Η εταιρία προσφέρει: Τις υψηλότερες αμοιβές συνεργάτη, Πιστοποιημένη εκπαίδευση, Διαρκή υποστήριξη, Ισχυρό brand, δυνατότητα διεθνούς καριέρας, εξαιρετικά γραφεία στη πλατεία Κολωνακίου.

Tags:

18 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a Greek company key player in the services sector, seeks to employ a Business Controller & MIS Manager for its premises in Athens.  Reporting directly to the Senior Partner, the Business Controller & MIS Manager will be in close cooperation with the company’s members, supporting the management in making informed and strategic decisions by coordinating and analyzing information and drawing insightful reports.    Supports and develops...

... of MIS including reporting, data analytics, and ad-hoc analysis
Analyze and document business requirements with focus to integrate input from various sources (business systems) 
Provides information to leaders and works with them to understand and explain the meaning behind data and trends.
Creates processes to validate data and methods to integrate data from multiple sources 
Uses analytics to drive business decisions and strategy, with the goal of increasing revenue and improving Marketing spend ROI Handles all types of reporting (operational, performance, regulatory, etc) 
Support and suggest actions towards Operational automation
Delivers ad-hoc technical & business insights, assisting in upper level management decision making
Monitors and coordinates with external suppliers 

Tags:

18 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

KPMG in Greece offers an exciting opportunity for career growth. You will be joining one of the leading global firms of professional services, who currently operates the largest unit of Human Resources Advisory Services in Greece. Due to continued growth, we are seeking to recruit a Manager to join our People Services department. Role objective To deliver added value services to clients in Human Resources digital transformation projects and build long-lasting...

... relationships with existing & prospective clients.

Key accountabilities
Reporting to a Partner the right incumbent will be responsible for:

Generating new business in different market industries, both by creating new clientele and by expanding business with existing clients as well.
Building long-lasting relationships with clients, understanding their needs and offering value adding solutions.
Striving for continuous product/service development in the area of HR digital transformation.
Working on projects that aim to improve employee experience taking advantage of the opportunities that technology provides utilizing AI, Apps and bots.
Working on cross-functional innovative projects and participating in the development of our service offerings.
Managing a dynamic team of highly qualified and competent Advisors, ensuring their continuous professional growth and development, providing at the same time high quality services to clients.

Tags:

17 Σεπ
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στην Δυτική Αθήνα, ζητά να προσλάβει μόνιμα έναν/μία Sales Analyst με ειδίκευση στον τομέα των παροχών προς Super Market. Ο/Η κάτοχος της θέσης θα αναλάβει τα πιο κάτω καθήκοντα: Σχεδιασμός των οικονομικών παροχών προς τους πελάτες...

... λιανικής της εταιρίας.
Παρακολούθηση των συμβάσεων με τους πελάτες προκειμένου να υλοποιούνται οι συμφωνηθείσες παροχές.
Εκτίμηση των αναγκών για νέες παροχές με βάση το σχεδιασμό της Εμπορικής Διεύθυνσης της εταιρίας.
Συνεργασία με τους Account Managers προκειμένου να εξυπηρετείται το έργο της υλοποίησης των εμπορικών παροχών.
Μελέτη οικονομικών μεγεθών πωλήσεων της εταιρίας.
Συνεργασία με το λογιστήριο της εταιρίας προκειμένου να τιμολογούνται κατάλληλα οι προσφερθείσες παροχές και εκπτώσεις προς τους πελάτες.
Παρακολούθηση των προϋπολογισμών πωλήσεων της εταιρίας σε συνάρτηση με τις παροχές προς τους πελάτες.

Προσόντα των υποψηφίων:
Πτυχίο Οικονομικής Σχολής ή Πληροφορικής.
Άριστη γνώση Αγγλικών.
Εμπειρία σε χρήση SAP.
Εμπειρία στην οικονομική ανάλυση πωλήσεων.
Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση οργανωμένης και μεγάλου μεγέθους εταιρίας τουλάχιστον 5 ετών.

Η εταιρία προσφέρει:
Ανταγωνιστικό μισθό.
Ιδιωτική ιατροφαρμακευτική περίθαλψη.
Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης σε έναν δυναμικό όμιλο.

Βιογραφικά σημειώματα αναφέροντας τον τίτλο της θέσης παρακαλείσθε να στείλετε σε μορφή Word

Tags:

17 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

Μεγάλη εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα των NPLs (Νon Performing Loans) αναζητά στελέχη με εμπειρία από τον ευρύτερο χρηματοοικονομικό κλάδο για να ενδυναμώσει επιμέρους ομάδες έργων της.    ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ/ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΗΣ  Ενδεικτικά, ο/η κατάλληλος/η υποψήφιος/α...

... θα :

Υποστηρίζει και παρακολουθεί  έργα και ενέργειες που υλοποιούνται είτε από εσωτερικές ομάδες ή/και από εξωτερικούς συνεργάτες  
Αναλύει, καταγράφει και αξιολογεί τις  επιχειρησιακές απαιτήσεις με στόχο τον εντοπισμό νέων επιχειρησιακών αναγκών και τη διαχείριση των σχετικών επιχειρησιακών ελέγχων
Εκπονεί τον προϋπολογισμό του έργου που του έχει ανατεθεί & παράλληλα διασφαλίζει ότι το έργο διαθέτει τους πόρους, τα υλικά και τις απαραίτητες υποδομές σε κάθε φάση του
Προγραμματίζει οργανώνει και συντονίζει τα εμπλεκόμενα μέρη  καθώς και το  σύνολο  των ενεργειών
Συντάσσει και υποβάλλει  αναφορές και παρουσιάσεις για την πρόοδο των έργων, την τήρηση του κόστους, τη  διαχείριση κινδύνων, την τήρηση χρονοδιαγραμμάτων και  προτύπων ποιότητας 

Tags:

17 Σεπ
Θεσσαλονίκη [IONIKI SFOLIATA]

Ioniki Sfoliata S.A. A dynamic food manufacturing company is looking for a Marketing Executive Ioniki Sfoliata SA, which is based at Oraiokastro, Thessaloniki is looking for a marketing executive to join its marketing team. ROLE DESCRIPTION To deliver exceptional support by handling multi-tasking issues for the marketing manager and the business overall. The position suits a determined professional who will apply the academic knowledge into practise...

... and develop his/her self-further.

MINIMUM SKILLS REQUIREMENTS
1. Degree in Marketing or Digital Marketing
2. 2 to 5 years work experience in marketing departments, with in depth knowledge & proven experience in digital marketing, content creation & copywriting, ensuring all copy is relevant for the different platforms
3. Excellent command of English language

DESIRABLE SKILLS REQUIREMENTS
1. Excellent User of MS Office, Web & Social Media Platforms
2. Experience in web design, content & social media (portfolio will be a plus)
3. Good to work under pressure in demanding and fast-moving environments where multi-tasking is the norm
4. First class skills in analysis, organising & prioritising tasks with minimal micro-management needs

JOB RESPONSIBILITIES
Plan, create, implement & evaluate marketing activities, especially digital.
Maintain and improve website, social media and its content. Report back monthly on performance statistics for all digital communications across all channels, using these statistics to influence future digital activity.
Writing informative and effective search engine optimised copy for the website and external blog postings.
Overseeing PPC campaigns monitoring their performance and return on investment.
Managing the company’s email marketing campaigns.
Familiar with organizing international exhibitions & BTL activities
Competition analysis and store visits to be able to report back to the business prices, promos, product count, new launches, ATL/BTL of our key competitors.

PERSONALITY
Reliable, Trustworthy, Positive, Patient, Focused, Resilient

WE OFFER
• Salary till 19.000€ gross when the appropriate requirements are met
• Constant Training and opportunity to get challenged and stretched
• Career Development within the team or the wider business
• Bonus depending on Performance
• Group private insurance

Please send your CV in English & Greek at the hr@ioniki.gr.
Please avoid sending Europass CV templates as they won’t be taken into consideration.
Please make sure you tick all the absolute minimum necessary requirements.
Due to large number of applicants ONLY the successful candidates will be contacted.
Thank you for your interest.

Tags:

13 Σεπ
Ζάκυνθος [Ξενοδοχείο 5*]

Ξενοδοχειακός όμιλος της Ζακύνθου αναζητά Food&Beverage Manager. Απαραίτητα Προσόντα: 5ετή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, γνώση ξένων γλωσσών, πτυχίο τουριστικής σχολής ή ανάλογης. Επιθυμητά Προσόντα: Οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες. Η εταιρία προσφέρει:...

... Μισθό, ασφάλιση, ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.

Tags:

13 Σεπ
Ζάκυνθος [Ξενοδοχείο 5*]

Πολυτελές ξενοδοχείο στην περιοχή της Ζακύνθου ψάχνει Front Office Manager. Απαραίτητα Προσόντα: Πτυχίο τουριστικών σχολών, προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, γνώση ξένων γλωσσών, γνώση ξενοδοχειακών προγραμμάτων Επιθυμητά Προσόντα: Ευχάριστη προσωπικότητα, Ομαδικό...

... πνεύμα
Η εταιρία προσφέρει: Ικανοποιητικό μισθό, ασφάλιση, άριστο περιβάλλον εργασίας.

Tags:

13 Σεπ
Ζάκυνθος [Ξενοδοχείο 5*]

Ζητείται Restaurant Manager για 5* ξενοδοχείο στη Ζάκυνθο. Απαραίτητα Προσόντα: Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, γνώση αγγλικών. Η εταιρία προσφέρει: Μισθό ανάλογος των προσόντων, ασφάλιση, άριστες συνθήκες εργασίας.

12 Σεπ
Αθήνα [Project One]

With experience of 19 years and more than 300 successful implementations, Project One is capable of choosing SAP Business One as the perfect ERP and advanced reporting solution. Furthermore, as the first company worldwide, Project One developed Maritime One, an End-To-End Solution for Maritime Industry based on SAP Business One. Commitment is the connection between our values intentions and our actions. Mission of Project One’s senior team is to provide...

... to Greek and Foreign Companies the appropriate expertise to optimize their operations and ensure them a long-term sustainable growth with SAP Business One.
If you want to join a dynamic and experienced team this position is ideal for you.

PRINCIPAL RESPONSIBILITIES
• Providing implementation consultation and assisting during SAP Business One installations, upgrades, support and customizations
• Effectively communicating and building consensus with clients and team members
• Providing technical customer support through management and task completion
• Customizing forms and developing reports using SQL, Crystal Reports and other SAP Business One tools
• Build and execute Microsoft SQL Server queries, views and stored procedures
• Designing and conducting master data migration from legacy systems into SAP Business One
• Developing and maintaining expert knowledge of SAP Business One
• Preparation and execution of customer training for the required software products
• Collaborating with your team including other users, software developers/programmers, engineers/tech support, a technical consultant and a project manager
• Travelling abroad

EDUCATION AND QUALIFICATIONS
• Higher education in Information Technology (IT), Economics or equivalent
• Understanding of basic database concepts and SQL language
• Accounting knowledge would be an advantage
• Excellent verbal and written communication skills in Greek and English
• Willingness to learn and develop IT and project management skills
• Willingness to learn and develop knowledge in various SAP software products
• Excellent communication skills, both written and oral
• Reliable and fair team player
• Self-motivated and driven to achieve success within a consulting environment

WORK EXPERIENCE
• 2+ years working experience in ERP software implementation and business standards development consulting, experience with SAP Business One software would be an advantage

Tags:

12 Σεπ
Αθήνα [Project One]

With experience of 19 years and more than 300 successful implementations, Project One is capable of choosing SAP Business One as the perfect ERP and advanced reporting solution. Furthermore, as the first company worldwide, Project One developed Maritime One, an End-To-End Solution for Maritime Industry based on SAP Business One. Commitment is the connection between our values intentions and our actions. Mission of Project One’s senior team is to provide...

... to Greek and Foreign Companies the appropriate expertise to optimize their operations and ensure them a long-term sustainable growth with SAP Business One.
If you want to join a dynamic and experienced team this position is ideal for you.

PRINCIPAL RESPONSIBILITIES
• Design and develop SAP BUSINESS ONE Add-ons and Crystal Reports
• Maintain and enhance existing SAP BUSINESS ONE Add-on and Customizations
• Work with SAP functional analysts and Operations business analysts to formalize specifications for custom development
• Monitor and maintain test environments
• Design and implement technical solutions for conversions, interfaces, enhancements, reports, forms and work-flows
• Provide technical support for SAP sub-processes/sub-modules supporting corporate clients, including routine systems operation support; diagnose and fix system problems;
• Respond to end-user problems
• Document and perform unit, string, integration, and regression testing in support of new implementations and releases
• Review and Test System Upgrades
• Keep manager or team lead informed of significant cross-team, cross-functional issues and/or significant technical challenges as appropriate. Proactively work to solve these issues while including the key functional and/or business stakeholders
• Provide assistance to out off-site team as needed

EDUCATION AND QUALIFICATIONS
• Higher education in Information Technology (IT) or equivalent
• Ability to analyze the data and data structures
• Excellent verbal and written communication skills in English
• Advanced skills with data analysis and problem solving
• Advanced skills and knowledge of technical documentation
• Strong analytical abilities, communication and interpersonal skills
• Strong time management skills, ability to multi-task and work in a team environment
• Excellent verbal and written communication skills with a strong focus on customer facing interaction, customer service, and presentation
• Self-starter with leadership qualities who can work independently and in teams on tasks and projects with limited supervision
• Ability to provide quality business solutions within compressed time-lines and delivery dates
• Previous experience with at least 1 (one) full life-cycle implementation experience
• Desire to learn new modules/sub-modules related SAP technology

WORK EXPERIENCE
• 4+ years working experience using a variety of web development tools, including .NET framework using C#, SQL, JavaScript front end frameworks, HTML5
• Familiarity with source control such as GIT or TFS
• Experience with unit testing
• Working knowledge of Visual Studio
• Experience in SAP Business One or other ERP solutions will be considered an asset
• Expert at database concepts, SQL language and Crystal Reports

Tags:

12 Σεπ
Αθήνα [Project One]

With experience of 19 years and more than 300 successful implementations, Project One is capable of choosing SAP Business One as the perfect ERP and advanced reporting solution. Furthermore, as the first company worldwide, Project One developed Maritime One, an End-To-End Solution for Maritime Industry based on SAP Business One. Commitment is the connection between our values intentions and our actions. Mission of Project One’s senior team is to provide...

... to Greek and Foreign Companies the appropriate expertise to optimize their operations and ensure them a long-term sustainable growth with SAP Business One.
If you want to join a dynamic and experienced team this position is ideal for you.

DUTIES AND RESPONSIBILITIES
• Gain knowledge, as it relates to all business unit processes and functions and the current business environment
• Proactively elicit and collaborate with business unit leaders to document current and future business process and information flow maps and identify and perform root cause analysis of current process and information management inefficiencies
• In partnership with other team members and other teams, lead the development of qualitative and quantitative business cases for process improvements, and automation initiatives
• Present and communicate formal project proposals to management and effectively negotiate support, and business unit consensus, for potential changes
• Generate detailed and clearly defined Business Requirements Documents (BRDs), Functional Requirements Documents (FRDs) and steps required to develop or modify computer programs, including but not limited to, documenting algorithms, identifying logical system architecture, and specifying system interfaces
• Partner with senior managers and other senior business analysts to develop solution alternatives for business requirements
• May lead or mentor a process improvement (PI) team of business analysts, and coordinate the design, development and programming resource personnel through the completion of the project lifecycle
• Develop test plans to facilitate the concept phase for designated IT-enabled initiatives
• Support and oversee User Acceptance Test (UAT) activities through careful evaluation of successes and correction of failures, to ensure quality of the end-user deliverables
• Develop Quality Assurance Plans to set quality parameters and expectations for deliverables
• Practice and foster good working relationships and customer service with all levels of the organization and inter- department personnel
• Develop user guides, provide management training, and provide support for the end-user in the development of new work processes and updated work instructions
• Maintain knowledge of most current information technology application upgrades and system capabilities
• Attend internal department and business partner meetings, as well as company sponsored technology workshops or training, as required
• Manage IT Projects including the generation of a project plan and schedule with Gantt Charts and projects updates for the steering committee

EDUCATION AND QUALIFICATIONS
• Bachelor's degree in Business Administration with a major in Business Analysis, is preferred or equivalent I.T. or business experience - Business Analysis Certification is a plus
• Strong, proven ability to provide leadership and mentoring to others
• Ability to work collaboratively in a multi-discipline environment
• Excellent conceptual and analytical problem-solving skills, as well as good interpersonal problem-solving with a strong desire for delivering high quality, enterprise technology solutions to internal customers
• Excellent verbal and written communication skills in Greek and English, including strong questioning and listening skills and ability to look beyond obvious answers to understand the impact across the organization
• Strong ability to easily analyze ambiguous information received, and work through the process of translating the information into relative requirements, to be clearly understood and utilized by developers and programmers
• Analyzing various business operations and needs
• Possessing knowledge of software testing procedures
• Translating business solutions into systems programs
• Writing functional specifications and preparing training materials
• Familiarity with project management processes, such as scheduling and cost management

WORK EXPERIENCE
• Minimum of 3 years demonstrated business requirement analysis experience, with a strong knowledge of the Fundamentals of Business Analysis, information systems and programs
• Successful experience working with multiple business units, environments and processes to design highly usable applications
• Experience in ERP software implementation and business standards development consulting
• Experience with SAP Business One software would be an advantage
• Experience with system development processes and appropriate documentation

Tags:

11 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a well established company operating in Financial Services Sector that seeks to recruit a team of Relationship Managers.   The right incumbent will be responsible for ensuring maximum performance of his/her assigned SMEs & Large Corporate portfolio by providing appropriate and personalized solutions to all of his/her assigned customers.    Manages clients providing restructuring solutions, consultation about their eligibility for available...

... solutions and educate them throughout the process. 
Negotiates specific solution characteristics and always trying to identify viable solutions for all assigned clients. 
Following debtor consent to proceed with the solution, co-ordinates all the necessary operational steps, liaising with all parties involved (debtor, judicial team, Bank).
Responsible for the development of Modification Proposal of all assigned portfolios and for the communication with the relevant Credit Department of the Bank in case of additional information/clarification needed.
Oversees all assigned portfolios as per the Re-default rate, by securing timely implementation of the Recoveries process.
Adheres to the Company’s Code of Ethics and ensures compliance with policies to minimize customer complaints.
Manages efficiently corporate relationships and thus contributes to the achievement of budgeted targets.

Tags:

10 Σεπ
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, βιομηχανία τροφίμων της Αθήνας, ζητά να προσλάβει Account Manager Foodservice. Αντικείμενο εργασίας: Υπεύθυνος διαχείρισης, διατήρησης και ανάπτυξης υπάρχοντος πελατολογίου - εξεύρεση νέων πελατών Πραγματοποίηση επισκέψεων σε πελάτες Εφαρμογή εμπορικής...

... πολιτικής της εταιρείας
Διαπραγμάτευση όρων συνεργασίας
Αποστολή προσφορών & διαχείριση παραγγελιών
Δειγματισμός & παρουσίαση προϊόντων
Υποστήριξη μετά την πώληση
Απαιτούμενα προσόντα:
Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία επιθυμητά στον κλάδο του Foodservice
Ιδανικά με προϋπηρεσία ως chef επίσης
Επαγγελματική εμφάνιση, συμπεριφορά και ήθος
Οργάνωση και προγραμματισμός
Ικανότητες διαπραγμάτευσης
Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Office, CRM)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (προκειμένου περί ανδρών)

Προσφέρονται:
Μισθός αναλόγως εμπειρίας και προσόντων
Εταιρικό αυτοκίνητο
Bonus επίτευξης στόχων

Βιογραφικά σημειώματα στα οποία παρακαλείστε να αναφέρετε τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε, μπορείτε να στέλνετε στο παρακάτω email.

Tags:

09 Σεπ
Χαλκίδα [ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε.]

Η Βιομηχανική και Πτηνοτροφική Επιχείρηση ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε. με έδρα τη Χαλκίδα ζητεί: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ QUALITY ASSURANCE MANAGER στην περιοχή Πούρνος Ευβοίας. Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α αναμένεται να διαθέτει: Απαραίτητα Προσόντα: • Πτυχίο ΑΕΙ...

... (Γεωπονία - Τεχνολογία Τροφίμων – Χημικός Μηχανικός, ή συναφές) - μεταπτυχιακές σπουδές στην Τεχνολογία Τροφίμων ή MBA θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόν
• Τουλάχιστον 3 –5 έτη εμπειρία σε εφαρμογή Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Ασφάλειας τροφίμων – επιθυμητά σε επίπεδο GFSI, θέματα νομοθεσίας και επισήμανσης τροφίμων, κλπ.
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Άριστες γνώσεις χειρισμού Η/Υ (επιθυμητή γνώση ERP/SAP)
• Πολύ καλές ικανότητες επικοινωνίας, ανάληψης πρωτοβουλιών & ομαδικό πνεύμα
• Ικανότητα ανταπόκρισης σε συνθήκες πίεσης χρόνου και διαχείρισης κρίσεων
• Διοικητικές, οργανωτικές και ελεγκτικές ικανότητες
• Ικανότητα διαχείρισης αλλαγών και συνεχούς βελτίωσης
• Αναλυτική σκέψη και πολύ καλή ικανότητα διαχείρισης αριθμητικών δεδομένων
• Σημαντικός παράγοντας η εντοπιότητα ή η δυνατότητα μετεγκατάστασης

Καθήκοντα Θέσης:
• Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης, την επικαιροποίησή του όποτε απαιτείται, παρακολουθεί την απόδοσή του και αναφέρεται σχετικά στη Διοίκηση, προτείνοντας βελτιώσεις
• Αποτελεί τον εκπρόσωπο της εταιρείας στις σχέσεις της με τρίτους π.χ. πελάτες, καταναλωτές, σύμβουλοι, Φορείς Πιστοποίησης, κλπ. για θέματα που σχετίζονται με την ποιότητα
• Επικοινωνεί με τους πελάτες και προμηθευτές σχετικά με όλα τα θέματα Ποιότητας
• Συντονίζει και λαμβάνει μέρος στις εσωτερικές και εξωτερικές επιθεωρήσεις - audits
• Εποπτεύει και συντονίζει την υλοποίηση και προληπτικών και διορθωτικών ενεργειών
• Έχει την ευθύνη για την εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων και τη δημιουργία κουλτούρας συνεχούς τήρησης των Ορθών Παρασκευαστικών Πρακτικών
• Έχει την ευθύνη για τον έλεγχο και την τήρηση των απαραίτητων αρχείων του Συστήματος
• Υπογράφει τα πιστοποιητικά των προϊόντων
• Συντονίζει την Ανασκόπηση του Συστήματος, έχει την ευθύνη για την εφαρμογή της Πολιτικής Ποιότητας & Ασφάλειας των Τροφίμων και συμμετέχει στην ομάδα HACCP.
• Έχει την ευθύνη για την καταγραφή, επικαιροποίηση και τήρηση των προδιαγραφών των προϊόντων
• Έχει την ευθύνη της τήρησης του προγράμματος αυτοελέγχων και αναλύσεων
• Συνεργάζεται αποτελεσματικά με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης (παραγωγή, προμήθειες, αποθήκες, διανομές, συντήρηση), για τα θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του/της.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τις ικανότητες και σταθερή αμοιβή
Εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης

Εάν η δημιουργική εργασία μέσα στα πλαίσια μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης επιχείρησης αποτελεί για σας επαγγελματική πρόκληση, τότε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα υπόψιν Δ/νσης Ανθρωπίνων Πόρων στο παρακάτω email.
Ακολουθήστε μας στο: Facebook, Twitter
Τηλ.: 2221045012 Fax:2221 0 42010

Tags:

09 Σεπ
Αθήνα [KRS Financial Control]

Περιγραφή: Η KRS Group αναζητά άτομο με εμπειρία για τη θέση του Marketing Manager. Ψάχνουμε για άτομα με ικανότητες, δυναμισμό και κίνητρο. Η δουλειά στην KRS Financial Control σημαίνει να είσαι μέλος μιας νικήτριας ομάδας και να προσπαθείς συνεχώς να επιτύχεις την αριστεία...

... για την ικανοποίηση των πελατών.
Ο υποψήφιος θα αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των διαφημιστικών εκστρατειών της KRS καθώς και των πελατών της.
Πιο συγκεκριμένα:
Βασικές αρμοδιότητες:
• Σχεδιασμό στρατηγικής marketing
• Ενίσχυση αναγνωρισιμότητας brand
• Ανάπτυξη διαφημιστικού πλάνου
• Σχεδιασμό ενεργειών προώθησης online και offline
• Διεξαγωγή διαφημιστικής καμπάνιας
• Την επικοινωνία και παρουσίαση των δραστηριοτήτων της εταιρείας
• Δημιουργία προωθητικών ενεργειών για υφιστάμενα προϊόντα και υπηρεσίες
• Ανάλυση και αξιολόγηση της αγοράς και την αναζήτηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης των πωλήσεων,
• Παρακολούθηση του κύκλου πώλησης (ευκαιρίες, προσφορές, πωλήσεις)
• Εκπόνηση ερευνών ικανοποίησης πελατών και μέτρηση των αποτελεσμάτων
• Δημιουργία περιεχομένου εταιρικών παρουσιάσεων
• Δημιουργικό σχεδιασμό και υλοποίηση προωθητικού υλικού (παρουσιάσεις, e-books, τιμοκαταλόγων, τεχνικών εγχειριδίων, διαφημιστικών φυλλαδίων κ.ά.)
• Την οργάνωση του τμήματος digital marketing για τον σχεδιασμό των digital ενεργειών
• Συνεχής ενημέρωση των social media της εταιρείας και του εταιρικού site
• Παρακολούθηση υλοποίησης ενεργειών και συντονισμός ομάδας
Απαιτούμενα Προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ με σχετική κατεύθυνση
• Άριστη γνώση Marketing
• Πολύ καλή γνώση internet, social media και digital marketing
• Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Εμπειρία στην ανάπτυξη και υλοποίηση ετήσιων πλάνων Marketing
• Εμπειρία σε Event Management
• Πολύ καλή γνώση MS Office
• Εμπειρία 0-5 χρόνια σε αντίστοιχη θέση

Προσωπικά στοιχεία:
• Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Στρατηγική σκέψη
• Άριστη επικοινωνιακή ικανότητα και πνεύμα ομαδικής εργασίας
• Δημιουργικός, καινοτόμος, με ικανότητα ανάπτυξης νέων ιδεών
• Υψηλή αισθητική και άποψη marketing (επιλογή γραμματοσειρών, χρωμάτων και εικόνων)
• Έμφαση στη λεπτομέρεια και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση, διαχείρισης χρόνου και τήρησης προθεσμιών
• Άριστη γνώση και ικανότητα μέτρησης, αξιολόγησης και αποτελεσματικότητας ενεργειών
• Διάθεση για μάθηση και ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών


Οφέλη
Η KRS Financial Control ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντας την υψηλή απόδοση και την ποιότητα. Στην KRS Financial Control, θα συμμετέχετε σε μια κουλτούρα μάθησης, όπου η ομαδική εργασία και η συνεργασία ενθαρρύνονται και η αριστεία επιβραβεύεται.

Η εταιρία μας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών που περιλαμβάνει ένα ελκυστικό βασικό μισθό και οφέλη, καθώς και ευκαιρίες για ταχεία ανάπτυξη σταδιοδρομίας σε ένα ασφαλές και προκλητικό εργασιακό περιβάλλον.
Θα αναπτυχθείτε ως επαγγελματίας μέσα από τη συνεχή μας καθοδήγηση και την επαγγελματική κουλτούρα που προάγει τη συνεχή μάθηση.
Η θέση αφορά πλήρη απασχόληση και πενθήμερη εργασία (ασφάλιση ή μπλοκάκι).

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.