Αγγελίες εργασίας για Manage. Ξεκινήστε καριέρα Manage στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 70 αγγελίες.
26 Φεβ
Πανελλήνια [AvalancheJob]

Responsible for: Order pickers, warehouseman keepers, service technicians Function: Ongoing management and operation of the logistics site with the object of supplying orders to the Company’s customers their orders punctually, in the quantity, quality, on time and according to a defined budget. What the candidate should be able to do: Responsible for inventory, determining inventory policy, inventory design, equipping and subsequent daily follow-up...

... of the various inventory items
Responsibility for the warehouse, including operation and daily management control
Responsibility for proper labour relations on the site according to the job descriptions of each of the employees, while maintaining employee safety and welfare
Writing working procedures and work routines from the logistic and purchasing standpoint
Professional assistance and direction of his direct subordinates
Responsibility for the building, equipment and on-site inventory
Close follow-up of the logistics budget and economy saving
On-the-ground labor recruitment at the warehouse during pressure seasons.
The job is to be carried out principally at the logistics site, and will be divided between 30% administration, 20% in the field at customers and suppliers, and 50% on the site.

Performance Duties:
Logistics: making daily site tours to check the following
Visibility of the trucks
Monitoring of the site appearance and good repair of the building and equipment
Visibility of site employees, punctual arrival, full attendance
Holding express daily morning meetings
Retaining a high quality of the site’s appearance during times of routine and at peak periods
Daily compliance control with budget targets and order approvals in the SAP system
Weekly reports on packing efficiency, efficiency of distribution, inventory
Control of the service level provided by the site employees to internal and external customers of the Company
Warehousing according to the Company’s procedures (no open-weather storage)
Monthly stocktaking including checking on a test basis and control of FIFO management
Recycling and destruction – no accumulation of products slated for destruction
Site preparation for outside agencies and authorities: the municipality, firefighting department, police

Purchasing: Seeking local suppliers and signing working agreements with them
Designing working procedures of the internal interfaces with purchasing (material and service orders procedure)
Maintaining daily contact with the purchasing and planning in Israel and designing working procedures with them
Handling the entire import chain

Success Indicators:
Logistics Warehouse setup
Compliance with budget targets
Qualitative, quantitative and punctual order supply

Job skills:
University degree preferably in Economics and Logistics, Industrial Management
Minimum 5 years’ of experience in managing a logistic site in FMCG
Familiarity with purchasing and importing procedures
Experience in management and negotiating procedures
Capable of organization and management
Ability to plan in the medium–and long-term, orderly, and authoritative
Service-minded and able to cope with pressure
Broad system overview
Flexible and willing to work long and arduous hours, able to cope with awkward and diverse situations

Tags:

25 Φεβ
Αθήνα [ManDynamic]

Η ManDynamic αναζητά HR Manager για αλυσίδα καταστημάτων στο χώρο της μόδας. Περιοχή: Κέντρο, Αττική. Αρμοδιότητες : Επεξεργασία βιογραφικών. Διενέργεια Interviews. Evaluation υποψηφίων και αποστολή short list στους προϊσταμένους. Διαρκής αναζήτηση νέων μέσων -καναλιών ευρέσεως...

... υποψηφίων.
Αξιολόγηση προσωπικού.
Επίλυση προβλημάτων καθημερινής λειτουργίας σε σχέση με το προσωπικό.
Διαχείριση προσλήψεων-αποχωρήσεων.
Διαχείριση ΕΡΓΑΝΗ.
Προετοιμασία και έλεγχος μισθοδοσίας.

Απαραίτητα Προσόντα:
Απόφοιτος ΑΕΙ ή ΤΕΙ από σχολή σχετική με Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού, Οικονομικά, Λογιστική, Διοίκηση Επιχειρήσεων, Marketing.
Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση , εκτελώντας σχετικές αρμοδιότητες.
Γνώση της Εργατικής Νομοθεσίας.
Καλή γνώση Αγγλικών.
Άριστη γνώση χειρισμού MS Office , με εξειδίκευση στο Excel.

Παροχές:
Πλήρης Απασχόλησης
Μισθός
Ασφάλιση

Tags:

24 Φεβ
Θεσσαλονίκη [ACTIONLINE]

Job Description: To organize the intragroup meetings (monthly reports, legal team meetings, financial team meetings, budget hearings, etc) To keep the clear and detailed Minutes of such meetings and perform the sufficient follow up of the tasks execution To organize the external meetings and presentations of the Group To organize meetings with my participation and manage my working schedule in an efficient way To do the traveling arrangements To do the...

... translations from Greek to English oral and written

Qualifications:
The fluent English and Greek
The sufficient experience as a Personal Assistant in the organizations of decent size (for PAs from small organization takes too long to understand the way big organization functions)
The ability to keep the top level of confidentiality in working matters
The managerial experience of a small team (3+ people) is an advantage
Legal educational background is an advantage
Great organizational skills and devotion to the work
Strong character

Benefits:
Attractive remuneration package
Opportunity to develop skills and knowledge
Dynamic and constantly growing environment
Based in Thessaloniki

More info: actionline.gr
Send your CV: 4u@actionline.gr

Tags:

24 Φεβ
Αθήνα [Centauro Rent a Car]

We are looking for Rental Agents for our Office in Athens. The main responsibilities are: Customized attention and information to nationals and internationals clients. Booking management and rental contracts of our vehicles fleet. Advice and sale of related products Invoicing and payment Check-in and Check-out of vehicles Minimum requirements: English level B2 (it will have level test) Driving license and own car Work experience in customer services Please...

... send your CV to hr4@centauro.net.

Tags:

22 Φεβ
Πειραιάς [ANIGH JEFFFMAN]

Ψάχνετε για μια νέα ευκαιρία για να χρησιμοποιήσετε τις διαχειριστικές δεξιότητές σας; Χρειαζόμαστε έναν Home Manager - για να εργαστεί για την οικογένειά μας στις ΗΠΑ. Θα εργάζεστε για μια μικρή οικογένεια. Τα οφέλη περιλαμβάνουν: Ένα ανταγωνιστικό μισθό...

... και μπόνους
διαμονή

Tags:

21 Φεβ
Θεσσαλονίκη [ΚΕΝΤΡΟ ΞΕΝΩΝ ΓΛΩΣΣΩ SPEAK]

Ζητείται άτομο Ηλικίας έως 30 ετών για εργασία, με άριστη γνώση και ομιλία της Ελληνικής και της Αγγλικής Γλώσσας, δυνατότητες επικοινωνίας και δημοσίων σχέσεων. Αρμοδιότητες: Υποστήριξη προώθησης και marketing για υπηρεσίες εκπαίδευσης. Απαραίτητα Προσόντα:...

... Πτυχιούχος ή φοιτητής/σπουδαστής (ΑΕΙ, ΤΕΙ, ΙΕΚ, Κολέγιο) πάνω στα αντικείμενα Marketing, Management, Διοίκηση, Πληροφορική, Επικοινωνία. Αγγλικά επιπέδου τουλάχιστον C1 (advanced), Γνώση MS Office και Χειρισμού Social Media, Δίπλωμα οδήγησης ΙΧ και/ή μηχανής
Επιθυμητά Προσόντα: Θα προσμετρηθεί θετικά οποιαδήποτε εμπειρία σε υπηρεσίες Promotion και Marketing

Tags:

20 Φεβ
Πανελλήνια [Grecruitment]

Plastic Injection Tooling Engineer On behalf of our Limassol based client, a company that is developing, producing and exporting consumer goods to + 50 countries, we are looking for an experienced Plastic Injection Tooling Engineer. Job description: -Design of 3D plastic parts for assembly -Design and construction of high precision injection molds -Repair & Maintenance of existing molds -Testing of molds on injection machines and setting up with optimal...

... production settings
-Testing and fine-tuning of parts until they meet dimensional, functional, aesthetic and production cost requirements
-Communication with internal engineers from R&D and the company’s team for the development of new products
-Management and coordination of external teams for any outsourced work with regular visits abroad when needed for personal supervision
-Development and management of an in house workshop team with technicians and engineers
-Training of new Engineers in mold know-how and plastic injection machines


Candidate profile:
-BSc in Engineering or any other relevant field
-10+ years of professional experience in the field of injection tool making
-Experience with slide mechanisms and hot runners
-Excellent knowledge of CAD and CAM software such as Autodesk Inventor and EdgeCam
-Expertise in the operation of CNC machines, EDM’s, Lathes, Grinders, Milling machines, and other relevant equipment
-Excellent knowledge of injection machine’s operation, plastic processing parameters, and troubleshooting
-Team Spirit, ability to work independently and under pressure
-Excellent written and oral communication skills are necessary

If you are interested, please send your CV to info@grecruitment.com.

Tags:

20 Φεβ
Αθήνα [Hrstrategy Human Resources]

Ο πελάτης μας, χημική βιομηχανία των Μεσογείων, ζητά να προσλάβει Junior Account Manager Χημικών. Αντικείμενο εργασίας: Υπεύθυνος/η διαχείρισης, διατήρησης και ανάπτυξης υπάρχοντος πελατολογίου - εξεύρεση νέων πελατών. Πραγματοποίηση επισκέψεων σε πελάτες. Εφαρμογή...

... εμπορικής πολιτικής της εταιρείας.
Συμμετοχή στη διαπραγμάτευση των όρων συνεργασίας.
Αποστολή προσφορών & διαχείριση παραγγελιών.
Δειγματισμός & παρουσίαση προϊόντων.

Απαιτούμενα προσόντα:
Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία στον κλάδο πωλήσεων Β2Β.
Επαγγελματική εμφάνιση, συμπεριφορά και ήθος
Οργάνωση και προγραμματισμός
Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Office, CRM)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (προκειμένου περί ανδρών)

Προσφέρονται:
Μισθός αναλόγως εμπειρίας και προσόντων
Εταιρικό αυτοκίνητο
Bonus επίτευξης στόχων

Βιογραφικά σημειώματα στα οποία παρακαλείστε να αναφέρετε τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

20 Φεβ
Πανελλήνια [Hrstrategy Human Resources]

Unser Kunde, ein deutsches Bauunternehmen, möchte Monteur dauerhaft einstellen. • Standort: 89081 Ulm • Beschäftigungsart: Vollzeit • Zusatzangaben: zum frühestmöglichen Eintrittstermin Sie kennen jeden Winkel, jede Schraube und jedes Bauteil unserer Ladeneinrichtung und beherrschen nicht nur den Akkuschrauber aus dem Effeff. Reparaturen an unseren Verkaufsraumeinrichtungen meistern Sie mit links? Dann sind Sie bei uns genau richtig! Denn...

... durch Ihren Einsatz gewährleisten Sie eine rundum kundenfreundliche Ladeneinrichtung in unseren Filialen.

Das zeichnet Sie sonst noch aus:
• Eine abgeschlossene Ausbildung im handwerklichen Bereich
• Handwerkliches Geschick und solide Kenntnisse im Umgang mit unterschiedlichsten Werkstoffen wie Glas, Metall, Kunststoff und Holz
• Hohe Mobilität und Reisebereitschaft
• Führerschein Klasse B
• Teamfähigkeit

Ihre Aufgaben bei uns:
• Wöchentliche Montageeinsätze im Rahmen unserer Neubau- und Modernisierungsprojekte in Süddeutschland (Ulm und Umgebung)
• Servicereparaturen an unseren Verkaufsraumeinrichtungen
• Selbstständige Entwicklung von Sonderlösungen und individuelle Anpassung der Ladeneinrichtung vor Ort

Das können Sie erwarten:
• Einen sicheren Arbeitsplatz in einem gesunden Unternehmen
• Eine bedarfsgerechte und gründliche Einarbeitung
• Mitarbeitereinkaufsrabatt in allen Filialen
• Freiwillige soziale Leistungen wie betriebliche Altersvorsorge und vermögenswirksame Leistungen

So bunt, vielseitig und überraschend wie unser Sortiment sind auch Ihre Karrieremöglichkeiten bei uns.
Mit jährlich 30 bis 50 Filialneueröffnungen und rund 35.000 Mitarbeitern in 7 Ländern gehören wir zu den führenden Einzelhandelskonzernen in Europa.

Bittesenden Sie Ihren Lebenslauf in Deutsch

Hrstrategy Human Resources Management Consultants: Wirverpflichtenuns, unseren Kunden den bestmöglichen Service und die beste Qualitätzubieten (www.hrstrategy.gr).

Tags:

20 Φεβ
Πανελλήνια [Hrstrategy Human Resources]

Unser Kunde, ein deutsches Handelsunternehmen, möchte einen Kreative Architect einstellen. Mit Kreativität und Pragmatismus erschaffen Sie attraktive und wirtschaftliche Gewerbeimmobilien in denen Einkaufen und Arbeiten Spaß machen. Ob Neubau, Umbau oder Komplettsanierung – gemeinsam mit Ihnen machen wir jede neueröffnete Filiale zur sichtbaren Visitenkarte. Das zeichnet Sie sonst noch aus: Abgeschlossenes Architekturstudium (Dipl. Ing. / Master...

... o. ä.)
Mehrjährige Berufserfahrung im Hochbau – bevorzugt mit Schwerpunkt Einzelhandel / Gewerbe
Sicherer Umgang mit gängigen Zeichenprogrammen
Erfahrung in der Projektentwicklung und -betreuung sowie in der umfassenden Bauherrenvertretung
Organisationstalent sowie Kommunikations- und Präsentationsstärke
Teamorientierung und Reisebereitschaft
Ihre Aufgaben bei uns:
Entwicklung und Realisierung von Projekten im Einzelhandel bzw. Filialbau auf Bauherrenseite
Bewertung von Mietobjekten und Filialerweiterungen im Hinblick auf techn. Belange und Erstellung von Konzepten in Zusammenarbeit mit Expansion und Vertrieb
Planung und Betreuung der unternehmenseigenen Bauobjekte in den Leistungsphasen 1 bis 7 der HOAI
Koordination aller internen und externen Planungsabläufe
Verantwortung für die technische Seite der Vertragsgespräche im Rahmen der Anmietung
Das können Sie erwarten:
Einen sicheren Arbeitsplatz in einem gesunden Unternehmen
Eine bedarfsgerechte und gründliche Einarbeitung
Mitarbeitereinkaufsrabatt in allen Filialen
Freiwillige soziale Leistungen wie betriebliche Altersvorsorge und vermögenswirksame Leistungen
Mit jährlich 30 bis 50 Filialneueröffnungen und rund 35.000 Mitarbeitern in 7 Ländern gehören wir zu den führenden Einzelhandelskonzernen in Europa.

Bitte senden Sie Ihren Lebenslauf in Deutsch

Hrstrategy Human Resources Management Consultants: Wir verpflichten uns, unseren Kunden den bestmöglichen Service und die beste Qualität zu bieten (www.hrstrategy.gr).

Tags:

20 Φεβ
Πανελλήνια [Hrstrategy Human Resources]

Unser Kunde, ein deutsches Bauunternehmen, möchte lizenzierte Elektroniker dauerhaft einstellen. Elektroniker (m/w/d) für Energie- und Gebäudetechnik – Montageleiter. Standort: bundesweit Beschäftigungsart: Vollzeit Zusatzangaben: zum frühestmöglichen Eintrittstermin Bei Ihnen laufen alle Fäden – besser gesagt: alle Kabel – zusammen. Vom beleuchteten Logo an der Hausfassade über die Installation der EDV- und Kassensysteme bis hin...

... zur Einrichtung der USV – mit viel Konzentration verantworten Sie die gesamte Stromversorgung unserer neuen Filialen.

Das zeichnet Sie sonst noch aus:
Eine abgeschlossene Ausbildung als Elektroniker für Energie und Gebäudetechnik o. Ä.
Berufserfahrung in einer vergleichbaren Position oder der Wille, in die Rolle als Montageleiter hineinzuwachsen
Ausgezeichnetes Organisations- und Kommunikationstalent
Hohe Mobilität und Flexibilität, denn Sie sind täglich auf unseren bundesweiten Baustellen vor Ort und nur am Wochenende zu Hause
Selbstständiger und eigenverantwortlicher Arbeitsstil

Ihre Aufgaben bei uns:
Leitung und Montage der EDV-, Starkstrom- und Schwachstrominstallationen in unseren bundesweiten Filialneubauten
Einrichtung, Prüfung und Wartung aller elektronischen Anlagen vor Ort (Alarmanlagen, Klimaanlagen, Beleuchtungsanlagen etc.)
Anfertigung von Schaltplänen und Prüfprotokollen
Fehleranalyse und -behebung bei technischen Störungen aller Art

Das können Sie erwarten:
Einen sicheren Arbeitsplatz in einem gesunden Unternehmen
Eine bedarfsgerechte und gründliche Einarbeitung
Mitarbeitereinkaufsrabatt in allen Filialen
Freiwillige soziale Leistungen wie betriebliche Altersvorsorge und vermögenswirksame Leistungen

So bunt, vielseitig und überraschend wie unser Sortiment sind auch Ihre Karrieremöglichkeiten bei uns.
Mit jährlich 30 bis 50 Filialneueröffnungen und rund 35.000 Mitarbeitern in 7 Ländern gehören wir zu den führenden Einzelhandelskonzernen in Europa.

Hrstrategy Human Resources Management Consultants: Wirverpflichtenuns, unseren Kunden den bestmöglichen Service und die beste Qualitätzubieten (www.hrstrategy.gr).

Tags:

20 Φεβ
Πανελλήνια [Hrstrategy Human Resources]

Unser Kunde, ein deutsches Firma, möchte Fachärztin/Facharzt für Arbeitsmedizin dauerhaft einstellen. Arbeitssicherheit und Gesundheit ist eines der höchsten Ziele der gesamten Gruppe weltweit. Daher ist für uns die werksärztliche Betreuung unserer Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter nicht die Erfüllung von formalen Vorschriften, sondern wichtiger und integraler Bestandteil der Unternehmenspolitik. Der werksärztliche Dienst ist in enger Abstimmung und...

... Kooperation mit anderen Akteuren der wesentliche Treiber für die stetige Verbesserung unseres Gesundheitsmanagements.
Wir suchen für unseren Betriebsmedizinischen Dienst zum nächstmöglichen Zeitpunkt einem
Fachärztin/Facharzt für Arbeitsmedizin (m/w/d).
In einem kleinen Team mit einer leitenden Ärztin und zwei Schwestern erwartet Sie eine breite Facette der Arbeitsmedizin mit arbeitsmedizinischen Vorsorge-untersuchungen, medizinischen Beratungen, Arbeitsplatzbeurteilungen, Präventions-maßnahmen, Reisemedizin, Gesundheitsaktionen, Wiedereingliederung Langzeit-kranker u. v. m..
Darüber hinaus möchten wir Sie gerne für die konzeptionelle Mitarbeit beim Ausbau des betrieblichen Gesundheitsmana*ments gewinnen. Neben der Erfüllung der fachlichen Anforderungen ist es uns wichtig, dass Sie wertschätzend, mitarbeiterbezogen und kommunikativ agieren.
Die Beratung der Führungskräfte ist neben der ärztlichen Betreuung der Mitarbeiterinnen und Mitarbeiter eine wesentliche Aufgabe.
Auf Grund der Tätigkeiten sind gute Deutschkenntnisse notwendig.
Sind Sie interessiert? Dann freuen wir uns auf Ihre Bewerbung.

Hrstrategy Human Resources Management Consultants: Wirverpflichtenuns, unseren Kunden den bestmöglichen Service und die beste Qualitätzubieten (www.hrstrategy.gr).

Tags:

19 Φεβ
Χαλκίδα [Pros-Thesis]

Εταιρεία που εξειδικεύεται στο σχεδιασμό και την εγκατάσταση ανελκυστήρων, στα πλαίσια της ανάπτυξης των εργασιών της, ζητά να προσλάβει Sales Engineer (*κωδικός*θέσης: HR-P2), στη Χαλκίδα Ευβοίας Απαραίτητα προσόντα και δεξιότητες: - Άριστες επικοινωνιακές...

... δεξιότητες
- Πελατοκεντρική αντίληψη
- Αντιληπτική ικανότητα και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
- Ικανότητα εστίασης στη λεπτομέρεια και δημιουργική σκέψη
- Άριστη διαχείριση χρόνου
- Ομαδικό πνεύμα και συνεργασία
- Δεξιότητες διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων
- Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ Μηχανολόγου Μηχανικού/ Μηχανικού Βιομηχανικού Σχεδιασμού ή παρεμφερές
- Τουλάχιστον 2 χρόνια προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, ιδανικά στον κατασκευαστικό κλάδο
- Γνώση προγραμμάτων 2D-3D CAD/CAM/CAE
- Πολύ καλή γνώση αγγλικών (σε γραπτό και προφορικό λόγο)
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
- Γνώσεις κοστολόγησης και marketing

Επιθυμητά προσόντα και δεξιότητες:
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών τεχνολογικής κατεύθυνσης
- Γνώση των τύπων και τεχνικών προδιαγραφών των ανελκυστήρων
- Ικανότητα κατανόησης της υφιστάμενης τεχνολογίας του ανελκυστήρα

Ο κάτοχος της θέση έχει ως κύρια καθήκοντα:
Την ανάπτυξη του υπάρχοντος δικτύου πελατών και αξιολόγηση της δυναμικής τους, δημιουργία μακροπρόθεσμων επαγγελματικών σχέσεων με πελάτες και προμηθευτές
Την παρουσίαση των προϊόντων και των υπηρεσιών της εταιρίας στους υποψήφιους πελάτες, προετοιμασία παρουσιάσεων, προτάσεων/προσφορών και συμβάσεων πώλησης.
Τον σχεδιασμό και επίτευξη στόχων πωλήσεων των προϊόντων μας και υπηρεσιών μας με συνεχές follow up με πελάτες μέχρι την εκτέλεση της παραγγελίας αλλά και μετά από αυτήν (pre / after sales service)
Την Παροχή τεχνικής υποστήριξης και συμβουλών σε υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες της εταιρείας
Ασχολείται με την επιμέλεια και παραγωγή όλων των σχεδίων καθώς και την παραγωγή ψηφιακών απεικονίσεων προϊόντων (2D-3D Renderings)
Βρίσκει λύσεις για σύνθετες κατασκευές
Συνεργάζεται με τους project managers της εταιρείας
Επικοινωνεί με τους πελάτες και συνεργάζεται με την παραγωγή ώστε να γίνονται διευκρινήσεις σχετικά με κατασκευαστικούς ή άλλης φύσεως περιορισμούς
Μεταβαίνει στο εργοτάξιο στις περιπτώσεις σύνθετων προσφορών που απαιτούν εκτενέστερη μελέτη, για εκτίμηση της κατάστασης πραγματοποιώντας στη συνέχεια το σχεδιασμό και την κοστολόγηση
Επιβλέπει τα διάφορα έργα όταν υπάρχει η ανάγκη

Η εταιρεία προσφέρει:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, άριστο περιβάλλον εργασίας, συνεχή εκπαίδευση και προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης

Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση

Tags:

18 Φεβ
Πανελλήνια [Hrstrategy Human Resources]

Our clients in Greece and the Balkans would like to assign to external partners a series of business seminars, so we are looking for Consultants. Candidates should demonstrate a successful record of seminars for managers. Key areas of interest: Public speaking and presentation skills Basic Skills in Leadership Time management Teamwork Problem solving Communication skills and conflict management Develop persuasive skills in sales We would like to...

... receive resumes indicating the position you apply for.
Hrstrategy Human Resources Management Consultants: committed to providing the highest level & finest quality of services to our clients (www.hrstrategy.gr).

Tags:

17 Φεβ
Πανελλήνια [Hrstrategy Human Resources]

Πελάτες μας, όμιλοι τουριστικών καταλυμάτων και επιχειρήσεων, επιθυμούν να προσλάβουν για τη σεζόν 2020 (Απρίλιος-Οκτώβριος) 850 ξενοδοχοϋπαλλήλους. Οι περιοχές απασχόλησης είναι: Αθήνα – Αλόννησος – Άνδρος – Εύβοια – Θάσος – Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα –...

... Κρήτη – Κως – Μάνη – Μονεμβασιά – Μύκονος – Μυτιλήνη – Παξοί – Πάρος – Πάτμος – Πόρος – Πρέβεζα – Ρόδος – Σαντορίνη – Σκιάθος – Σπέτσες – Τήνος – Τρίπολη – Χαλκιδική

Ζητούνται στελέχη και υπάλληλοι για την παρακάτω ειδικότητα(έμπειροι επαγγελματίες με προϋπηρεσία):

Hotel Managers

Προσφέρονται:
Ανταγωνιστικοί μισθοί και επιδόματα
Εργασία σε ένα διακεκριμένο περιβάλλον με σεβασμό στον άνθρωπο
Διατροφή
Κατοικία

Παρακαλούμε, στείλτε μας το βιογραφικό σας σημείωμα, αναφέροντας τη θέση εργασίας.

Hrstrategy Human Resources Management Consultants: εταιρία συμβούλων απασχόλησης, για τις ανάγκες των επιχειρήσεων σε επαγγελματίες και επιστήμονες όλων των ειδικοτήτων αιχμής. (www.hrstrategy.gr)

Tags:

17 Φεβ
Πανελλήνια [Hrstrategy Human Resources]

Πελάτες μας, όμιλοι τουριστικών καταλυμάτων και επιχειρήσεων, επιθυμούν να προσλάβουν για τη σεζόν 2020 (Απρίλιος-Οκτώβριος) 850 ξενοδοχοϋπαλλήλους. Οι περιοχές απασχόλησης είναι: Αθήνα – Αλόννησος – Άνδρος – Εύβοια – Θάσος – Θεσσαλονίκη – Κέρκυρα –...

... Κρήτη – Κως – Μάνη – Μονεμβασιά – Μύκονος – Μυτιλήνη – Παξοί – Πάρος – Πάτμος – Πόρος – Πρέβεζα – Ρόδος – Σαντορίνη – Σκιάθος – Σπέτσες – Τήνος – Τρίπολη – Χαλκιδική

Ζητούνται στελέχη και υπάλληλοι για την παρακάτω ειδικότητα (έμπειροι επαγγελματίες με προϋπηρεσία ή και πρακτικώς ασκούμενοι):

Υπάλληλοι Λινοθήκης

Προσφέρονται:
Ανταγωνιστικοί μισθοί και επιδόματα
Εργασία σε ένα διακεκριμένο περιβάλλον με σεβασμό στον άνθρωπο
Διατροφή
Κατοικία

Παρακαλούμε, στείλτε μας το βιογραφικό σας σημείωμα, αναφέροντας τη θέση εργασίας.

Hrstrategy Human Resources Management Consultants: εταιρία συμβούλων απασχόλησης, για τις ανάγκες των επιχειρήσεων σε επαγγελματίες και επιστήμονες όλων των ειδικοτήτων αιχμής. (www.hrstrategy.gr)

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.