Αγγελίες εργασίας για Manage. Ξεκινήστε καριέρα Manage στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 36 αγγελίες.
19 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries.   For our Operations in Greece we currently have an exciting opportunity for a talented IT Security Analyst to join our IT Infrastructures Department in Greece.    The...

... jobholder will be required to:


Implementation and maintenance of the information security management system for the SIA local business
Ensuring compliance to SIA’s security standards and policy
Planning, implementing, managing, reviewing and adjusting security controls for the protection of the organizations assets.
Definition and documentation of operating procedures and controls for Cyber Security
Support in the definition of security requirements concerning significant projects and initiatives
Understanding the entire scope of work including every detail related to deliverables, methodologies, customer expectations and assumptions on cyber security related projects
Serving as an internal analyst to the business and acting as single point of contact regarding security issues for the client during projects

Tags:

19 Ιουλ
Αθήνα [Green Promotions & Sales]

JUNIOR SALES CONSULTANT (ΚΩΔ. JSC) H Green Promotions & Sales που δραστηριοποιείται στο χώρο της προώθησης πωλήσεων από το 2008,ζητά για λογαριασμό του μεγαλύτερου ανεξάρτητου παραγωγού ηλεκτρικής ενέργειας στην Ελλάδα, Junior Sales Consultant για στελέχωση νέου τμήματος Αρμοδιότητες...

... / Καθήκοντα υποψηφίου/-ας:
• Ανάπτυξη πελατολογίου.
• Επισκέψεις στο χώρο των δυνητικών πελατών.
• Πωλήσεις των υπηρεσιών της εταιρείας.
• Reporting και forecasting πωλήσεων.

Απαραίτητα Προσόντα:
• Eμπειρία τουλάχιστον 2 έτη στον τομέα της πώλησης (B2B/B2C).
• Δραστήριος και οργανωτικός με θετική προσωπικότητα και ευελιξία.
• Άριστη επικοινωνιακή και διαπραγματευτική δεξιότητα.
• Ομαδικό πνεύμα και πάθος για την επίτευξη των στόχων
• Πολύ καλή γνώση της αγοράς και του ανταγωνισμού.
Προσφέρουμε:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών(μισθός και ποσοστά)
• Εταιρικό τηλέφωνο,
• Έξοδα κίνησης
• Ασφαλιστική κάλυψη
• Διαρκή εκπαίδευση και επαγγελματική εξειδίκευση.
• Εύκολη πρόσβαση στον χώρο εργασίας(πλησίον Μετρό «Δουκίσσης Πλακεντίας»)
• Προοπτικές καριέρας και επαγγελματικής ανάπτυξης (Sales Supervisor-Area Manager).
Οι ενδιαφερόμενοι/ες που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα, αναγράφοντας τον κωδικό, μέσω e-mail : hrp@greenpromotions.gr

Tags:

19 Ιουλ
Αθήνα [ΜΕΓΑΛΟΣ ΤΡΑΠΕΖΟΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ]

Μεγάλος Χρηματοοικονομικός Όμιλος με ηγετική θέση στην Ελληνική Αγορά και με στρατηγικό στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη στην Ελληνική Αγορά και μακροπρόθεσμο ορίζοντα Επενδύσεων σε έναν από τους πιο αναπτυσσόμενους κλάδους, αναζητά άμεσα 3 φιλόδοξους Υποψηφίους...

... για ένταξη στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης Στελεχών της Εταιρείας μας, με σκοπό την Εκπαίδευση και την Εξέλιξη τους.

Αρμοδιότητες: Προφίλ Στελεχών

Ο ρόλος:
Χτίσιμο μακροχρόνιων σχέσεων με πελάτες
Ανάλυση Αναγκών υποψήφιων πελατών αλλά και ανάλυση Ασφαλιστικών Κινδύνων (Risk Management)
Προσφορά ολοκληρωμένων και πρωτοποριακών ασφαλιστικών υπηρεσιών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη με προσωπική παρουσία στην εκτέλεση του έργου

Απαραίτητα Προσόντα: Εμπειρία και Δεξιότητες:
Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
Επιθυμητή η προϋπηρεσία σε πελατοκεντρικές θέσεις
Άριστες Επικοινωνιακές Ικανότητες
Καλή χρήση προγραμμάτων Η/Υ
Πνεύμα ομαδικότητας και φιλική συμπεριφορά
Δυναμική Προσωπικότητα
Ευελιξία και επικέντρωση στην επίτευξη στόχων
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
Φιλοδοξία για Επαγγελματική Εξέλιξη

Η εταιρία προσφέρει:
Προνόμια και Παροχές:
Συνεχή Εκπαίδευση και Ανάπτυξη σε σύγχρονο επαγγελματικό περιβάλλον
Ελκυστικό Πακέτο Παροχών
Άριστες Προοπτικές Εξέλιξης
Επιμόρφωση βάσει σύγχρονων Εκπαιδευτικών Εργαλείων και Μεθόδων
Εύκολη Πρόσβαση

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως υποβάλλουν άμεσα το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω email.

Tags:

18 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries.   For our Operations in Greece we currently have an exciting opportunity for a talented Sr. Application Developer Cobol to join our IT Development team in Greece.   The...

... jobholder will be responsible for:


Supporting all phases of development Analysis, Coding, Unit Testing, maintenance
Determining software or system functional specifications
Working on moderately complex projects providing technical coaching to business functions and lower level programmers
Technical leading & supervising contractors
Working independently on assigned tasks having independent authority to make significant changes to systems and environment
Performing additional job duties as required

Tags:

17 Ιουλ
Μαρκόπουλο [ΥΑΛΟΔΟΜΗ]

Όμιλος εταιρειών που εξειδικεύεται στο σχεδιασμό και την επεξεργασία υαλοπινάκων, στα πλαίσια της ραγδαίας ανάπτυξης των εργασιών του, ζητά να προσλάβει: Technical Support Engineer (κωδικός θέσης: HR-P2), στο Μαρκόπουλο Αττικής Απαραίτητα προσόντα και δεξιότητες -...

... Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Πελατοκεντρική αντίληψη
- Αντιληπτική ικανότητα και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
- Ικανότητα εστίασης στη λεπτομέρεια και δημιουργική σκέψη
- Άριστη διαχείριση χρόνου
- Ομαδικό πνεύμα και συνεργασία
- Δεξιότητες διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων
- Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ Μηχανολόγου Μηχανικού/ Μηχανικού Βιομηχανικού Σχεδιασμού ή παρεμφερές
- Τουλάχιστον 2 χρόνια προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, ιδανικά στον κατασκευαστικό κλάδο
- Άριστη γνώση προγραμμάτων 3D CAD/CAM/CAE
- Πολύ καλή γνώση αγγλικών (σε γραπτό και προφορικό λόγο)
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
- Γνώσεις κοστολόγησης και marketing
Επιθυμητά προσόντα και δεξιότητες
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών τεχνολογικής κατεύθυνσης
- Γνώση των τύπων και τεχνικών προδιαγραφών των υαλοπινάκων
- Ικανότητα κατανόησης της υφιστάμενης τεχνολογίας του υαλοπίνακα
- Γνώσεις επεξεργασίας υαλοπινάκων


Ο κάτοχος της θέσης:
- Έχει την ευθύνη για τη σύνταξη απλών ή σύνθετων προσφορών, την κοστολόγηση των προϊόντων, την έρευνα για την οικονομικά βιώσιμη παραγωγή, καθώς και την παραγωγή πρωτότυπων προϊόντων
- Εξυπηρετεί το τμήμα πωλήσεων όταν υπάρχει η ανάγκη και θα παρέχει τεχνική υποστήριξη και συμβουλές σε υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες της εταιρείας
- Ασχολείται με την επιμέλεια και παραγωγή όλων των σχεδίων καθώς και την παραγωγή ψηφιακών απεικονίσεων προϊόντων (3D Renderings)
- Βρίσκει λύσεις για σύνθετες κατασκευές
- Συνεργάζεται με τους project managers της εταιρείας
- Επικοινωνεί με τους πελάτες και θα συνεργάζεται με την παραγωγή ώστε να γίνονται διευκρινήσεις σχετικά με κατασκευαστικούς ή άλλης φύσεως περιορισμούς
- Μεταβαίνει στο εργοτάξιο στις περιπτώσεις σύνθετων προσφορών που απαιτούν εκτενέστερη μελέτη, για εκτίμηση της κατάστασης πραγματοποιώντας στη συνέχεια το σχεδιασμό και την κοστολόγηση
- Έχει υπό την επίβλεψή του συνεργείο τοποθετήσεων και θα προγραμματίζει τις τοποθετήσεις και τις επιμετρήσεις τηρώντας ημερολόγιο
- Επιβλέπει τα διάφορα έργα όταν υπάρχει η ανάγκη
- Η εταιρεία προσφέρει:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, άριστο περιβάλλον εργασίας, συνεχή εκπαίδευση και προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ στο παρακάτω email.

Tags:

17 Ιουλ
Χαλκίδα [ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε.]

Η Βιομηχανική και Πτηνοτροφική Επιχείρηση ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε. με έδρα τη Χαλκίδα ζητεί: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ QUALITY ASSURANCE MANAGER στην περιοχή Πούρνος Ευβοίας. Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α αναμένεται να διαθέτει: Απαραίτητα Προσόντα: • Πτυχίο ΑΕΙ...

... (Γεωπονία - Τεχνολογία Τροφίμων – Χημικός Μηχανικός, ή συναφές) - μεταπτυχιακές σπουδές στην Τεχνολογία Τροφίμων ή MBA θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόν
• Τουλάχιστον 3 –5 έτη εμπειρία σε εφαρμογή Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Ασφάλειας τροφίμων – επιθυμητά σε επίπεδο GFSI, θέματα νομοθεσίας και επισήμανσης τροφίμων, κλπ.
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Άριστες γνώσεις χειρισμού Η/Υ (επιθυμητή γνώση ERP/SAP)
• Πολύ καλές ικανότητες επικοινωνίας, ανάληψης πρωτοβουλιών & ομαδικό πνεύμα
• Ικανότητα ανταπόκρισης σε συνθήκες πίεσης χρόνου και διαχείρισης κρίσεων
• Διοικητικές, οργανωτικές και ελεγκτικές ικανότητες
• Ικανότητα διαχείρισης αλλαγών και συνεχούς βελτίωσης
• Αναλυτική σκέψη και πολύ καλή ικανότητα διαχείρισης αριθμητικών δεδομένων
• Σημαντικός παράγοντας η εντοπιότητα ή η δυνατότητα μετεγκατάστασης


Καθήκοντα Θέσης:
• Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης, την επικαιροποίησή του όποτε απαιτείται, παρακολουθεί την απόδοσή του και αναφέρεται σχετικά στη Διοίκηση, προτείνοντας βελτιώσεις
• Αποτελεί τον εκπρόσωπο της εταιρείας στις σχέσεις της με τρίτους π.χ. πελάτες, καταναλωτές, σύμβουλοι, Φορείς Πιστοποίησης, κλπ. για θέματα που σχετίζονται με την ποιότητα
• Επικοινωνεί με τους πελάτες και προμηθευτές σχετικά με όλα τα θέματα Ποιότητας
• Συντονίζει και λαμβάνει μέρος στις εσωτερικές και εξωτερικές επιθεωρήσεις - audits
• Εποπτεύει και συντονίζει την υλοποίηση και προληπτικών και διορθωτικών ενεργειών
• Έχει την ευθύνη για την εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων και τη δημιουργία κουλτούρας συνεχούς τήρησης των Ορθών Παρασκευαστικών Πρακτικών
• Έχει την ευθύνη για τον έλεγχο και την τήρηση των απαραίτητων αρχείων του Συστήματος
• Υπογράφει τα πιστοποιητικά των προϊόντων
• Συντονίζει την Ανασκόπηση του Συστήματος, έχει την ευθύνη για την εφαρμογή της Πολιτικής Ποιότητας & Ασφάλειας των Τροφίμων και συμμετέχει στην ομάδα HACCP.
• Έχει την ευθύνη για την καταγραφή, επικαιροποίηση και τήρηση των προδιαγραφών των προϊόντων
• Έχει την ευθύνη της τήρησης του προγράμματος αυτοελέγχων και αναλύσεων
• Συνεργάζεται αποτελεσματικά με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης (παραγωγή, προμήθειες, αποθήκες, διανομές, συντήρηση), για τα θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του/της.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τις ικανότητες και σταθερή αμοιβή
Εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης

Εάν η δημιουργική εργασία μέσα στα πλαίσια μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης επιχείρησης αποτελεί για σας επαγγελματική πρόκληση, τότε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα υπόψιν Δ/νσης Ανθρωπίνων Πόρων στο παρακάτω email.
Ακολουθήστε μας στο: Facebook, Twitter
Τηλ.: 2221045012 Fax:2221 0 42010

Tags:

16 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries and has recently acquired the Card Processing Business in Greece from First Data Corporation.    For our Operations in Greece we currently have an exciting opportunity...

... for a talented Application Developer Cobol to join our IT Development team in Greece.
 
 
The jobholder will be responsible for:


Developing and maintaining applications that drive our business.
Supporting all phases of development, from technical analysis to coding, testing, and maintenance.
Producing documentation of system and process documentation as deliverables on applications.
Working on moderately complex projects with moderate to high breadth of responsibility.
Performing additional job duties as required.

Tags:

15 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [HRAnagnostopoulouAnna]

Γραμματέας Διοίκησης Εάν σας ενδιαφέρει να εργαστείτε εντός ενός μεγάλου και δομημένου οργανισμού πολυεθνικής εμβέλειας, σε μια θέση υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών ως Γραμματέας Διοικητικής Ομάδας με μεγάλες δυνατότητες επαγγελματικής και προσωπικής...

... εξέλιξης, τότε αυτή η θέση είναι για εσάς!

Αρμοδιότητες και καθήκοντα:
• Διαχείριση, συντονισμός και έλεγχος της ατζέντας της Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων συνεδριάσεων, συναντήσεων και ταξιδιών.
• Account Management Υποστήριξη.
• Διοργάνωση των εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων τής Διοίκησης, διασφαλίζοντας τη σωστή και έγκαιρη λειτουργία όλων των απαραιτήτων που απαιτούνται, π.χ. αίθουσα συνεδριάσεων, εξοπλισμός, παρουσιάσεις, προετοιμασία ημερήσιας διάταξης.
• Προετοιμασία των συνεδριάσεων του διοικητικού συμβουλίου και των γενικών συνελεύσεων, καθώς και των εταιρικών εκδηλώσεων.
• Παροχή γραμματειακής υποστήριξης κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων τής Διοίκησης.
• Παροχή εκτελεστικής και διοικητικής υποστήριξης τής Διοίκησης.
• Επικοινωνία με εξωτερικούς φορείς για τη διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων και θεμάτων τής Διοίκησης.
• Διοργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων, του ξενοδοχείου, ενοικιάσεων αυτοκινήτων, χρονοδιαγραμμάτων συναντήσεων κατά τη διάρκεια ταξιδιού.
• Παρακολούθηση και ανταπόκριση στις εισερχόμενες επικοινωνίες στο γραφείο τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου.
• Σύνταξη εκθέσεων και παρουσιάσεων υψηλής ποιότητας.

Ακαδημαϊκό υπόβαθρο, εμπειρία και γνώσεις:
• Πτυχίο ΑΕΙ /TEI Οικονομικών σπουδών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή παρεμφερές αντικείμενο.
• Άριστη γνώση Αγγλικών απαραίτητη (προφορική και γραπτή επικοινωνία), επιθυμητή η γνώση και άλλων γλωσσών.
• Άριστη γνώση Η/Υ Ms Office: Ειδικά Excel Power User.
• Εμπειρία χρήσης ERP / CRM.
• Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση μεγάλων / πολυεθνικών οργανισμών.


Προσωπικά χαρακτηριστικά / ικανότητες:
• Άριστες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
• Αυτοπεποίθηση «μπορώ να το κάνω» στάση .
• Άριστη επικοινωνία
• Υψηλό EQ
• Ικανότητα να διαχειρίζεται απαιτητικές καταστάσεις με μηδενική καθοδήγηση.
• Διάθεση συνεργασίας και ομαδικότητα
• Αναλυτική ικανότητα
• Προσοχή στη λεπτομέρεια
• Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
• Εχεμύθεια και διακριτικότητα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
• Ικανότητα διαχείρισης πολλών πραγμάτων ταυτόχρονα και κρίσεων

Παροχές:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Υψηλό επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας

Tags:

15 Ιουλ
Ηράκλειο [Enartia - Group of Brands]

Description Enartia is looking for an experienced Senior Accountant based in our offices, in Heraklion, Crete, to oversee general accounting operations by controlling and verifying our tax and financial transactions. Senior Accountant responsibilities include reconciling account balances and bank statements, maintaining general ledger and preparing month-end close procedures. A successful candidate combines excellent analytical skills with a thorough knowledge...

... of accounting principles to analyze financial reports and forecasts and should show interest in following changes to tax regulations and laws. Excellent time management skills are also essential to ensure our company meets tight deadlines. Senior Accountant responsibilities include organizing and maintaining records of tax payments as well as supervising of accounting teams.


RESPONSIBILITIES

Prepare accurate, timely financial statements in accordance with our established schedule and with input from the rest of the accounting department
Conduct monthly and quarterly account reconciliations to ensure accurate reporting and ledger maintenance and complete quarterly and annual tax reports
Prepare tax payments
Estimate and track tax returns
Recommend tax strategies that align with business goals
Analyze financial statements for discrepancies and other issues that should be brought to the CFO’s attention
Review all inter-company transactions and generate invoices as necessary
Reconcile balance sheet accounts
Conduct regular ledger maintenance

Requirements

BS degree in Accounting, Finance or in relevant field
At least 8 years of proven experience as a financial controller, accounting supervisor, chief or senior accountant
Thorough knowledge of basic accounting procedures
In-depth understanding of Generally Accepted Accounting Principles (GAAP)
Familiarity with financial accounting statements
Experience with general ledger functions and the month-end/year-end close process
Hands-on experience with accounting software packages
Advanced MS Excel skills including Vlookups and pivot tables
Accuracy and attention to detail
Aptitude for numbers and quantitative skills
Relevant certification will be preferred
Excellent command of Greek and English language

Benefits

Laptop and equipment
Access to books and resources for professional and personal development
Sponsored trainings, courses and certifications
Sponsored conference and seminar attendance
Remote Working
Ping pong to have a playful break - Fresh fruits every day
Private health insurance
Work-life balance environment and flexible hours
Performance-oriented awards as per quarterly set goals

Tags:

15 Ιουλ
Αθήνα [φανης μπαμπούλας και υιός οίκος τελετών]

funeral manager Αρμοδιότητες: Διοίκηση Οίκου Τελετών Απαραίτητα Προσόντα: Προϋπηρεσία Επιθυμητά Προσόντα: Ηλικία μεταξύ τα 30 και 50 έτη . Επιθυμητή η γνώση ξένης γλώσσας Η εταιρία προσφέρει: Σταθερή εργασία και προοπτικές εξέλιξης

14 Ιουλ
Αθήνα [EightDreams Hotels]

Position: General Manager for a new hotel project at a very early stage (pre-opening phase). The hotel will be a small, 4* property close to the city centre (Athens). Pre-opening phase: To participate in the process of organizing the property as well as to work with the pre-opening team. Finance & Accounting Manage the location’s P&L and reporting ensuring that all revenue, costs and data is consistent across all channels. Compliance Ensure compliance...

... with all location-applicable laws and practices and report all issues that arise or may cause a disruption to the business
Human Resources
Lead and support the recruitment and selection process for open positions at the location.
Create and manage the staffing plan for the location.
Be the location’s main POC for training needs assessment and delivery of training.
Revise and manage the location’s payroll, benefits and incentive plans.
Supervise the implementation of environmental health and safety plan at the location
Revenue Management-Sales
Meet and exceed the location’s revenue goals-Establish and manage the sales strategy for the location
Works with Revenue Management team to develop effective pricing strategies, balancing seasonality, economy, customer segments, property objectives and customer satisfaction
Project Management
Skilful in managing project and working organised in a constantly changing environment.
Being inspired about multi-tasking and setting a new business on the map.
Customer Satisfaction
Interacts with guests and other customers on a frequent basis to obtain feedback about their experiences on property.
Executes business plans designed to maximize property customer satisfaction, profitability, and market share.
Requirements
(language, years of experience, area of experience, specific knowledge)
Prior experience running a hotel as well as leading
multiple departments and supervisors
Experience in running a full round/full-service hospitality business with a turnover of 1.5 Euro million+
Experience in pre-opening and launching a new business in and/or around
Sound financial management skills
Excellent communication skills
Fluent in English
Experience working in multicultural environments (preferred)Sound understanding of processes and operational efficiency
Strong people management and negotiation skills
Solid abilities for reporting and analysing information for
decision making

Tags:

12 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 168 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους.  Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες σε 3 ηπείρους (11...

... χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.
 
Περιγραφή Θέσης
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του τμήματος Μελετών και Αδειοδοτήσεων το οποίο έχει την αρμοδιότητα για τον συντονισμό των πολεοδομικών και υγειονομικών θεμάτων, τις επαφές με τις αρμόδιες αρχές, τον εντοπισμό προβλημάτων σε υφιστάμενα καταστήματα, τις ανακαινίσεις και τις κατασκευαστικές μελέτες εφαρμογής νέων έργων και ειδικών project. 
Πιο συγκεκριμένα μέσω της διεύθυνσης της ομάδας του τμήματος και τον συντονισμό των εξειδικευμένων εξωτερικών συνεργατών: 

Επίβλεψη, συντονισμός και καταγραφή όλης της διαδικασίας έκδοσης των τυπικών απαιτήσεων για το σύνολο των γραφείων, αποθηκών και καταστημάτων της εταιρίας (π.χ. πολεοδομικές άδειες, μελέτες και άδειες πυρασφάλειας, τακτοποιήσεις αυθαιρέτων, άδειες λειτουργίας) 
Διαχείριση και συνεργασία με δημόσιους φορείς και εποπτικές αρχές, επίλυση πολεοδομικών και υγειονομικών θεμάτων μετά από ελέγχους που διενεργούν στην εταιρία
Συντονισμός και παρακολούθηση της ομάδας του τμήματος και των εξωτερικών συνεργατών/μελετητών σε σχέση με τη σύνταξη μελετών εφαρμογής, τευχών δημοπράτησης, επιβλέψεις έργων και καταγραφή σχετικών διαδικασιών 
Επίβλεψη της τήρησης υγειονομικών διατάξεων, την έκδοση και την αντικατάσταση αδειών λειτουργίας καταστημάτων και την εναρμόνιση της εταιρίας με την υγειονομική νομοθεσία
Συντονισμός ολοκλήρωσης της ηλεκτρονικής ταυτότητας των ιδιόκτητων κτιρίων του δικτύου και διατήρηση της βάση δεδομένων όλων των αδειών της εταιρίας σε άριστο επίπεδο  
Παρακολούθηση και υλοποίηση θεμάτων Ασφαλείας & Υγείας Εργαζομένων ή και άλλων εξειδικευμένων project
Συνεργασία με τα τμήματα Σχεδιασμού, Κατασκευών, Εξοπλισμού και Real Estate της εταιρίας, με στόχο την επίτευξη των στόχων της Διεύθυνσης Business Development
Ενημέρωση σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις της νομοθεσίας που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και εντοπισμός των αναγκαίων αλλαγών στις σχετικές διεργασίες και διαδικασίες του τμήματος

Tags:

11 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a well-established company operating in the FMCG sector, is looking to hire a dynamic professional to join their team in Athens, Greece. Position’s Duties and Responsibilities Prepares monthly rolling order/shipment forecast and communicates it to suppliers Registers orders & receipts in the system Monitors imports activities Liaises with external partners (3PL), principals and authorities Supports S&OP process Monitors operational performance...

... against agreed S&OP plans with focus on deliverables, risk and opportunities to meet company objectives
Ensures shelf life monitoring & management, supports reduction of write offs
Collaborates closely with Sales on demand forecast delivery
Builds and provides data & cost analysis
Leads continuous process improvements targeting reduced operational costs and improved customer service level
On-demand documentation preparation for Labour authorities, Customs inspection, Fiscal legislation
Provides clarity and compliance of all obligations related to legal requirements

Tags:

10 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a leading company operating in the food production sector.   The selected candidate will be in charge of the plant, directing, planning and coordinating the manufacturing activities in order to ensure cost-effective and on-time delivery of quality products, as well as managing and overseeing all functions within the plant. Holding full P&L responsibility, including development of the annual budget, implementation of goals and monitoring...

... of plant's performance.
Directs production, ensuring cost effectiveness and consistency with prescribed quality, accuracy and performance standards, according to company's guidelines.
Prepares and submits operating reports to the management, regarding current production status and recommendations for improvements in efficiency.
Supervises the manufacture and packaging procedures and oversees the proper implementation of the purchasing, shipment, storing and distribution policies and procedures for raw materials and finished goods.
Develops and implements cost reduction initiatives using technologies, best practices and efficiency analysis.
Ensures compliance of the plant’s operations with the corporate policy and the local regulations, while developing, implementing and maintaining standards along with the quality assurance department.
Participates in the continuous improvement of all product and production processes, by collaborating with the R&D department and by proposing and implementing solutions and improvements.
Participates in the Health, Safety and Environment Committee and reviews the actions and the materialization course of the management systems of Labor Health, Safety and Environment.
Responsible for the continuous development of the direct reporting team and for establishing succession plans in all key positions of the plant.

Tags:

09 Ιουλ
Αθήνα [EightDreams Hotels]

Duties and Responsibilities: Responsible for Corporate and Travel Agent Room Sales for the hotel. Clear understanding of the hotels business strategies then set goals and to determine action plans to meet those goals. Update action plans and financial objectives quarterly. Identify new markets and business opportunities and increase sales. Represent Hotels in various events and exhibition. Implements all sales action plans related to my market areas as...

... outlined in the marketing plan.
Conducts daily sales calls and arrange site inspection trips to hotels by corporate clients.
Able to provide Quick and timely responses, immediate communication to the properties, develop professional long term business relationships.
Provide the highest quality of service to the customer at all times.
Participates in sales calls with members of sales team to acquire new business and/or close on business.
Executes and supports the operational aspects of business booked (e.g. CVGR, generating proposal, Corporate Rate Application letter, writing contract, customer correspondence).
Able to supports hotels service and relationship strategy, driving customer loyalty by delivering service excellence throughout each customer experience.
Work closely with Revenue Manager to ensure proposed rate negotiations meet the financial needs of the hotels.
Accompany sales team on sales calls to potential clients to assist in development of the account and to access the effectiveness and sales skills of the sales person.
Assess additional training needs based on data gathered and interaction with sales team from property visits.
Attending all department and hotel meetings as necessary.
Targeting key accounts potential for the company.
Builds and strengthens relationships with existing and new customers to enable future bookings. Activities include sales calls, entertainment, FAM trips, trade shows, etc.
Develops relationships within community to strengthen and expand customer base for sales opportunities.
Manages and develops relationships with key internal and external stakeholders.
Acquiring and developing new business accounts and preparing sales proposals for clients.
Prerequisites:
Proven success in a similar role and environment.
Empathy towards your customers and colleagues.
Pride and attention to detail.
Polished personal presentation with Warm, confident and hospitable personality.
Education:
3 year degree from an accredited university in Business Administration, Marketing, Hotel and Restaurant Management, or related major.
Experience:
3 to 4 years experience in the sales and marketing or related professional area.

Tags:

09 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

SIA Group is a European leader in the design, creation and management of technology infrastructures and services for Financial Institutions, Central Banks, Corporates and the Public Sector, in the areas of payments, cards, network services and capital markets, providing services to over 50 countries.   For our Operations in Greece we currently are looking for a Sr. Application Developer .Net [Open Platforms] in order to strengthen our IT Development Department.   The...

... jobholder will be responsible for:


Designing and developing computer systems or programs, based on user defined requirements
Supporting all phases of development, from technical analysis to coding, testing, and maintenance
Writing code, programing, testing, and analyzing new application software
Working on moderately complex projects with moderate to high breadth of responsibility

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.