Αγγελίες εργασίας για Athens. Ξεκινήστε καριέρα Athens στην Ελλάδα!

Βλέπετε 112 από τις 12 αγγελίες.
17 Ιουλ
Αθήνα [Athenswork]

Εργασία για τουριστική σεζόν: Εκ μέρους των πελατών μας σε όλα τα νησιά της Ελλάδος, από restaurants, hotels, ταβέρνες και beach bars, αναζητάμε καμαριέρες, σερβιτόρες/ους, βοηθούς κουζίνας, καθαρίστριες και οδηγούς. Οι αμοιβές κυμαίνονται από 900 - 1,100 ευρώ + tips, ενώ η διαμονή...

... και το φαγητό καλύπτονται από τον εργοδότη.

Αν ενδιαφέρεστε παρακαλούμε επικοινωνήστε με τα γραφεία Athenswork στο 210 5232745 από Δευτέρα - Παρασκεύη, ώρες 09:00 - 18:00.

Tags:

14 Ιουλ
Αθήνα [EightDreams Hotels]

Position: General Manager for a new hotel project at a very early stage (pre-opening phase). The hotel will be a small, 4* property close to the city centre (Athens). Pre-opening phase: To participate in the process of organizing the property as well as to work with the pre-opening team. Finance & Accounting Manage the location’s P&L and reporting ensuring that all revenue, costs and data is consistent across all channels. Compliance Ensure compliance...

... with all location-applicable laws and practices and report all issues that arise or may cause a disruption to the business
Human Resources
Lead and support the recruitment and selection process for open positions at the location.
Create and manage the staffing plan for the location.
Be the location’s main POC for training needs assessment and delivery of training.
Revise and manage the location’s payroll, benefits and incentive plans.
Supervise the implementation of environmental health and safety plan at the location
Revenue Management-Sales
Meet and exceed the location’s revenue goals-Establish and manage the sales strategy for the location
Works with Revenue Management team to develop effective pricing strategies, balancing seasonality, economy, customer segments, property objectives and customer satisfaction
Project Management
Skilful in managing project and working organised in a constantly changing environment.
Being inspired about multi-tasking and setting a new business on the map.
Customer Satisfaction
Interacts with guests and other customers on a frequent basis to obtain feedback about their experiences on property.
Executes business plans designed to maximize property customer satisfaction, profitability, and market share.
Requirements
(language, years of experience, area of experience, specific knowledge)
Prior experience running a hotel as well as leading
multiple departments and supervisors
Experience in running a full round/full-service hospitality business with a turnover of 1.5 Euro million+
Experience in pre-opening and launching a new business in and/or around
Sound financial management skills
Excellent communication skills
Fluent in English
Experience working in multicultural environments (preferred)Sound understanding of processes and operational efficiency
Strong people management and negotiation skills
Solid abilities for reporting and analysing information for
decision making

Tags:

12 Ιουλ
Αθήνα [Actionline]

Έχεις διάθεση για ανάπτυξη και προσωπική εξέλιξη; Θέλεις να αποκτήσεις εμπειρία στο χώρο της μόδας; Αν «ΝΑΙ» τότε είσαι το άτομο που ψάχνουμε! Η ΑCTIONLINEγια λογαριασμό πελάτη της στο χώρο της ένδυσης, αναζητά SalesAssistants για μεγάλα εμπορικά κέντρα στην Αθήνα...

... (TheMallAthens, GoldenHall, AtticaTheDepartmentStore, AthensMetroMall, McArthurGlen).

Απαραίτητα Προσόντα:
- Ευχέρεια στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση διαφορετικών πελατών
- Δυναμική προσωπικότητα, με φιλοδοξία, ενθουσιασμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
- Πάθος για τον χώρο της μόδας
- Ευελιξία Ωραρίου

Παροχές Εταιρίας:
- Σταθερές μηνιαίες αμοιβές & ασφάλιση
- Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
- Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων, το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑCTIONLINE, θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

12 Ιουλ
Αθήνα [Actionline]

Η ΑCTIONLINE για λογαριασμό πελάτη της στο χώρο της ένδυσης, αναζητά Sales Advisors για μεγάλα εμπορικά κέντρα στην Αθήνα (TheMallAthens, GoldenHall, AtticaTheDepartmentStore, AthensMetroMall, McArthurGlen). Απαραίτητα Προσόντα: • Ευχέρεια στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση διαφορετικών πελατών • Δυναμική...

... προσωπικότητα, με φιλοδοξία, ενθουσιασμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
• Πάθος για τον χώρο της μόδας
• Ευελιξία Ωραρίου

Παροχές Εταιρίας:
• Σταθερές μικτές μηνιαίες αποδοχές 650€ έως 800€ (αναλόγως προσόντων)
• Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης

Στείλε σήμερα το βιογραφικό σου στο jobs@actionline.gr και διεκδίκησε μια θέση εργασίας σε ένα από τα πιο αναγνωρισμένα brands.

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών σημειωμάτων, το Τμήμα Ανθρώπινου Δυναμικού της ΑCTIONLINE, θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

11 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Our client, a well-established company operating in the FMCG sector, is looking to hire a dynamic professional to join their team in Athens, Greece. Position’s Duties and Responsibilities Prepares monthly rolling order/shipment forecast and communicates it to suppliers Registers orders & receipts in the system Monitors imports activities Liaises with external partners (3PL), principals and authorities Supports S&OP process Monitors operational performance...

... against agreed S&OP plans with focus on deliverables, risk and opportunities to meet company objectives
Ensures shelf life monitoring & management, supports reduction of write offs
Collaborates closely with Sales on demand forecast delivery
Builds and provides data & cost analysis
Leads continuous process improvements targeting reduced operational costs and improved customer service level
On-demand documentation preparation for Labour authorities, Customs inspection, Fiscal legislation
Provides clarity and compliance of all obligations related to legal requirements

Tags:

08 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Our client is a dynamic Greek company in the fast moving consumer goods sector, operating its production unit in Northern Greece. The role will be based both in Komotini and Athens.   The right incumbent will be responsible for the planning and implementation of the sales and marketing plan that best optimizes the corporate targets and objectives.   Develops, implements and controls, upon management approval, the marketing and sales strategy and allocates...

... the sales budget accordingly.
Liaises with Key Opinion Leaders and business partners in order to promote the company's name and reputation.
Develops press materials & media plans and monitors the organization of congressional activities.
Keeps abreast on developments in the pharmaceutical field, especially in the area of his responsibility, by closely monitoring competition and recommends strategies to increase sales and product awareness.
Leads and supports the sales force towards the achievement of the sales targets.

Tags:

04 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

 ST. CATHERINE’S BRITISH SCHOOL   ATHENS, GREECE Seeks for 1st September 2019  Part-time Teacher of BUSINESS STUDIES    St. Catherine’s is a leading independent British international school that teaches 1200 pupils from 3 to 18 years of age. The school is a member of HMC, COBIS and is an IBO world school. It teaches the EYFS curriculum and the National Curriculum for England and Wales, as well as IGCSE and the International Baccalaureate Diploma Programme. 

04 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

 ST. CATHERINE’S BRITISH SCHOOL   ATHENS, GREECE Seeks for 1st September 2019  TEACHER OF ENGLISH LITERATURE (Temporary Maternity Cover)   St. Catherine’s is a leading independent British international school that teaches 1200 pupils from 3 to 18 years of age. The school is a member of HMC, COBIS and is an IBO world school. It teaches the EYFS curriculum and the National Curriculum for England and Wales, as well as IGCSE and the International Baccalaureate...

04 Ιουλ
Αθήνα [Actionline Ltd.]

Θέλεις να αποκτήσεις εμπειρία στο χώρο της μόδας σ’ ένα από τα πιο αναγνωρισμένα brand της αγοράς; Σε ενδιαφέρει η προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη; Αν «ΝΑΙ» τότε είσαι το άτομο που ψάχνουμε! Η ΑCTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού...

... για λογαριασμό πελάτη της, που δραστηριοποιείται στο χώρο της μόδας, αναζητά Sales Assistants για τα καταστήματά του σε μεγάλα εμπορικά κέντρα στην Αθήνα (The Mall Athens, Golden Hall, Attica The Department Store, Athens Metro Mall, Mc Arthur Glen).

Ρόλος Θέσης Εργασίας
• Εξυπηρέτηση και καθοδήγηση των πελατών εντός του καταστήματος, προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις ανάλογα το προφίλ του
• Ανάδειξη των προϊόντων μέσα από μια μεγάλη γκάμα επιλογών
• Διασφάλιση της επίτευξης των πωλήσεων, με σκοπό την ενίσχυση και την ανάπτυξη της επιχείρησης

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Ευχέρεια στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση διαφορετικών πελατών
• Δυναμική προσωπικότητα, με φιλοδοξία, ενθουσιασμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
• Πάθος για τον χώρο της μόδας
• Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Πνεύμα ομαδικότητας

Παροχές
• Σταθερές μηνιαίες αμοιβές & ασφάλιση
• Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
• Πενθήμερη part- time/ full - time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
• Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω email ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.
Η ομάδα του Recruitment Team θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

03 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

SYSTEMS SUNLIGHT S.A. ranks among the world's top multinational producers of energy products and systems while is active in the design, production and distribution of batteries with a manpower that exceeds 800 employees in Greece and abroad. With a production range of more than 1,500 specialized products, SYSTEMS SUNLIGHT S.A. covers the energy needs of sectors with particularly high demands, including Industry, Transportation, Telecommunications, Defense...

... Construction and Infrastructure.
Our company seeks to hire an IT Service Desk Analyst to provide support to the IT team. The role reports to the IT Manager and is based in Athens, Greece.
Main Responsibilities 

Act as a single point of contact for phone calls and emails from internal customers regarding IT issues and queries;
Logs all incidents and requests in the Incident Management Tool from identification through resolution;
Analyze and resolve incidents and requests regarding use of application software or hardware;
Escalate to other IT teams and engage other service resources to resolve incidents that are beyond the scope of ability or responsibility;
Follow up to ensure incidents are resolved, requests are filled, and the customer communication is complete;
Take ownership of user problems and follow up the status of problems on behalf of the user and communicate progress in a timely manner;
Maintain a high degree of customer service and an end-to-end customer experience through deep problem understanding, ensuring timely resolution or escalation, communicating promptly on progress, and handling customers with professional attitude for all support queries and requests.

Tags:

25 Ιουν
Αθήνα [Athens One Smart Hotel]

Ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Αθήνα, ζητεί να προσλάβει προσωπικό για το τμήμα Υποδοχής, καθώς και Β' Μάγειρες. Απαραίτητα Προσόντα: Προϋπηρεσία σε city hotel, καλή γνώση αγγλικών Η εταιρία προσφέρει: Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών. Βιογραφικά με φωτογραφία

24 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Our client a leading multi-national industrial company, wishes to hire an S&OP Manager in Athens. Reports to: Group Planning & Logistics Director or Head of Planning & Sales Business Processes (TBD) Subordinates: Demand Planners (4) Job Purpose Owner of the Global S&OP process, execution and continuous improvement. Lead implementation of processes, tools and training to drive accuracy, efficiency, and accountability across the multifunctional team. Demand...

... Planning team leader and owner of the overall demand process and demand planning capability. Responsible for total FG Forecast Reasonability based on business and market trend.

Key Accountabilities

Prepare and Lead Pre-S&OP and S&OP meeting.
Develop and implement S&OP process metrics and scorecards to drive consistent process adherence & participation.
Lead integration and adoption of proven Continuous Improvement methodologies to identify, diagnose, improve, and stabilize S&OP processes.
Attend and influence Demand and Supply Reviews.
Drive business decisions based on proven performance and effective coaching that lead to highest service possible at lowest possible inventory.
Consolidate Global Demand for Total FG and sense check reasonability.
Be the role model of an unbiased forecast and challenge the sales team assumptions.
Drive FG inventories sell out plan.
Resolve critical deviations from plans and supply issues on the spot in close cooperation with key stake-holders.
Operate with a continuous improvement mindset. Research and remain abreast of latest tools, technologies, and best practices.
Ensure effective sharing of best practices across countries to leverage competitive advantage.
KPIs-Performance Measures
Customer Service
Forecast Accuracy and Bias
Inventories FG
Qualifications
University Degree Engineering, Maths or Financial
M. Sc or MBA
Proficient user of the English language
IT literate with advanced MS Excel and/or Access skills
SAP Knowledge

Professional Experience
6-8 years of relevant experience
Experience working within fast-paced, complex, dynamic, multi-cultural business environment
Please send your cv in English in Microsoft Word format

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.