Αγγελίες εργασίας για προμηθευτων. Ξεκινήστε καριέρα προμηθευτων στην Ελλάδα!

Βλέπετε 13 από τις 3 αγγελίες.
17 Αυγ
Αθήνα [HR Insurance – Αθήνα, Αττική]

Λογιστικό - Φοροτεχνικό Γραφείο που εδρεύει στην Αθήνα, επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό του: Βοηθό Λογιστή/Γραμματεία Περιγραφή θέσης: Δηλώσεις εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων Υπολογισμός μισθοδοσίας και υποβολή Α.Π. Έλεγχος και καταχώριση...

... τιμολογίων, αγορών, δαπανών, εισπράξεις και πληρωμών σε διπλογραφικά βιβλία
Έλεγχος και καταχώρηση κινήσεων τραπεζικών λογαριασμών, καρτών κλπ
Καταχώρηση και παρακολούθηση εσόδων και εξόδων απλογραφικών βιβλίων
Παρακολούθηση και ενημέρωση υπολοίπων πελατών και προμηθευτών
Εγγραφές κλεισίματος

Προφίλ Υποψηφίου:
Απόφοιτος/η ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ (κατεύθυνση λογιστικής)
Καλή γνώση των εφαρμογών MS Office
Γνώση του λογιστικού προγράμματος Accountant της Singular, soft one και του προγράμματος μισθοδοσίας Hyper.Axion θα συνεκτιμηθεί.
Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
Ευχάριστη και δυναμική προσωπικότητα, με έμφαση στην λεπτομέρεια και διάθεση για εργασία
Προαιρετικά ενεργή κάρτα ανεργίας, διάρκειας τουλάχιστον τριών μηνών, για δυνατότητα πρόσληψης μέσω προγράμματος ΟΑΕΔ.

Παροχές Εταιρίας:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση, Πρακτική άσκηση, Ελεύθερος επαγγελματίας

Εφόσον στέλνετε αρχικά email για την θέση εργασίας η εταιρεία έχει την συγκατάθεσή σας να επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα και να επικοινωνεί μαζί σας τηλεφωνικώς ή με email ή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον σκοπό προσφορά εργασία κατάλληλη προς εσάς. Επίσης να προωθεί το βιογραφικό σας , και άλλα στοιχεία που πιθανώς σας ζητηθούν προς τις ενδιαφερόμενες συνεργαζόμενες εταιρίες, με σκοπό προσφορά εργασία κατάλληλη προς εσάς.

Tags:

09 Αυγ
Θεσσαλονίκη [ZELLOH MIKE]

Ζητείται υπάλληλος γραφείου από εταιρία εμπορίας τεχνολογικών ειδών με online κατάστημα, για στελέχωση του τμήματος τηλεφωνικής εξυπηρέτησης. Στα καθήκοντα περιλαμβάνεται η γραμματειακή υποστήριξη. Βασικές Αρμοδιότητες: Υποστήριξη και επίλυση αιτημάτων...

... πελατών και προμηθευτών που προκύπτουν κατά την εξυπηρέτηση στο online κατάστημα.
Καθημερινά καθήκοντα γραμματειακή υποστήριξης (έκδοση voucher courier, τιμολόγηση παραγγελιών, έκδοση φορτωτικών δελτίων, ενημέρωση υπολοίπων πελατών, κ.α.)
Ενημέρωση για τις τρέχουσες προωθητικές ενέργειες της εταιρείας
Επαφή με καταναλωτές που έχουν επικοινωνήσει με την εταιρεία, με σκοπό την έρευνα ικανοποίησης από προϊόντα που έχουν αγοράσει και δοκιμάσει.

Απαιτούμενα προσόντα και δεξιότητες
Απόφοιτος Πανεπιστημιακής ή Τεχνολογικής Εκπαίδευσης
Ηλικία έως 35 ετών
Άριστη επικοινωνία στον προφορική και γραπτό λόγο στην Αγγλική γλώσσα
Άριστη γνώση χειρισμού σουίτας του Office
Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ σε περιβάλλον Windows
Ευφράδεια στον προφορικό λόγο
Απαραίτητη 2ετής προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
Προσανατολισμός στον στόχο και στο αποτέλεσμα, ομαδικό πνεύμα συνεργασίας, δυναμισμός και φιλοδοξία εξέλιξης στον χώρο των πωλήσεων
Εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων και ειδικότερα σε τηλεφωνικές πωλήσεις θα θεωρηθεί πρόσθετο προσόν


Παροχές:
Αρχική και συνεχής εκπαίδευση
Αρχικός μισθός 825€ (μεικτά)
Ασφάλιση - Δώρα - Επιδόματα
Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον, που προσφέρει δυνατότητες εξέλιξης

Τα βιογραφικά να αποστέλλονται στο παρακάτω email με θέμα "Υποστήριξη1"

Tags:

29 Ιουλ
Αθήνα [MTC LTD]

Office & Customer Care Assistant σε εταιρία Β2Β (Primary Pharmaceutical Packaging) με έδρα την Αττική και ηγετική θέση στο τομέα της. Βασικές αρμοδιότητες: • Γραμματειακή υποστήριξη/ Αρχειοθέτηση • Επεξεργασία & παρακολούθηση παραγγελιών μέχρι και της αφίξεως των εμπορευμάτων • ‘Έλεγχος...

... & Συντονισμός μεταφορών
• Ενασχόληση με την τιμολόγηση, συμφωνία υπολοίπων πελατών-προμηθευτών, συνεχής έλεγχος και παρακολούθηση κυκλώματος αποθήκης Singular Manager Next.
• Επικοινωνία με πελάτες – προμηθευτές εξωτερικού για την επίλυση διάφορων θεμάτων
• Υποστήριξη γενικών εργασιών του λογιστηρίου
• Διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων και ηλεκτρονικών εγγράφων.
• Οργάνωση και εκτέλεση των καθημερινών εργασιών του γραφείου.
Απαραίτητα προσόντα:
• Απόφοιτος Τ.Ε.Ι. - Α.Ε.Ι. ή αντίστοιχου Ι.Ε.Κ. οικονομικών ή λογιστικής
• Άριστη γνώση Windows /MS Office/ Singular Logic
• Απαραίτητη προϋπόθεση η διετής εμπειρία σε αντίστοιχη θέση
• Δυναμικός, ευχάριστος και επικοινωνιακός χαρακτήρας, με διαπραγματευτικές ικανότητες
• Αρίστη διαχείριση Ελληνικής –Αγγλικής Γλώσσας (γραπτά-προφορικά)
• Συνέπεια, υπευθυνότητα, εχεμύθεια, ευγένεια, πνεύμα συνεργασίας
• Ανάληψη πρωτοβουλιών
• Ικανότητα εργασίας κάτω από πίεση χρόνου

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικές αποδοχές
• Άριστο περιβάλλον εργασίας
• Εργασία δίπλα σε εξειδικευμένο προσωπικό υψηλής κατάρτισης

Προσφέρουμε ένα οργανωμένο, δυναμικό εργασιακό περιβάλλον με δυνατότητα επαγγελματικής ανάπτυξης, με αποδοχές καθορισμένες ανάλογα με τα προσόντα.
Οι ενδιαφερόμενοι που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν δυναμικά στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να στείλουν το βιογραφικό τους μέσω e-mail.

Μετά τη συλλογή και την αξιολόγηση όλων των βιογραφικών σημειωμάτων θα επικοινωνούμε μόνο με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση προκειμένου να οριστεί συνάντηση για συνέντευξη. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές. Δικαίωμα πρόσβασης στα στοιχεία των υποψηφίων έχουν μόνο οι εξουσιοδοτημένοι εργαζόμενοι της εταιρίας μας. Το βιογραφικό σας σημείωμα θα διατηρηθεί στο αρχείο μας για 6 μήνες και μετά θα καταστραφεί.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.