Αγγελίες εργασίας για προμηθευτες. Ξεκινήστε καριέρα προμηθευτες στην Ελλάδα!

Βλέπετε 16 από τις 6 αγγελίες.
11 Ιουλ
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εταιρία παροχής υπηρεσιών και προϊόντων υγείας στην περιοχή της Πλατείας Κολιάτσου στην Αθήνα, επιθυμεί να προσλάβει Βοηθό Λογιστή. Κύρια Καθήκοντα: Ελέγχει τα παραστατικά στοιχεία και διενεργεί την ορθή και σύμφωνη με τις νομοθετικές...

... διατάξεις καταχώρησή τους στο μηχανογραφημένο σύστημα της Γενικής Λογιστικής της εταιρίας.
Υπό τις οδηγίες των λογιστών ελέγχει τα βιβλία της Γενικής Λογιστικής της εταιρίας και διενεργεί απαραίτητες τακτοποιήσεις λογαριασμών έτσι ώστε να εφαρμόζει τις διατάξεις του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και της νομοθεσίας γενικότερα.
Προετοιμάζει την απόδοση των φόρων και λοιπών υποχρεώσεων της εταιρίας προς το Δημόσιο.
Διενεργεί συμφωνίες λογαριασμών σε μηνιαία βάση, τριμηνιαία, εξαμηνιαία και ετήσια βάση.
Συμμετέχει στο κλείσιμο του μήνα και της χρήσης (κλείσιμο Ισολογισμού).
Παρακολουθεί λογαριασμούς προκαταβολών, υποχρεώσεων των πελατών της εταιρίας σε ασφαλιστικούς οργανισμούς και λοιπούς (προμηθευτές και πιστωτές), μεταβατικούς λογαριασμούς, λογαριασμούς προβλέψεων.

Επιθυμητά προσόντα κατόχου θέσης:
Πτυχίο Οικονομικών Επιστημών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εγγραφή στο Οικονομικό επιμελητήριο, σύμφωνα με την υφισταμένη νομοθεσία.
Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.
Τριετής τουλάχιστον εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις λογιστηρίου οργανωμένων επιχειρήσεων.
Επιθυμητή η γνώση εργατικών καθώς και έκδοσης μισθοδοσίας.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε στο παρακάτω email.

Tags:

01 Ιουλ
Αθήνα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ομάδα 1.550 εργαζομένων, ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό...

... δίκτυο 16 καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο που θα καλύψει τη θέση Purchasing Assistant

Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Ρόλος:
Ο κάτοχος της θέσης αποτελεί μέλος της ομάδας Αγορών και αναφέρεται στον Product Range Manager της προϊοντικής γκάμας.

Αρμοδιότητες:
• Συνεχή επικοινωνία με όλα τα καταστήματά, τους προμηθευτές και τα τμήματα των κεντρικών γραφείων για επίλυση καθημερινών λειτουργικών ζητημάτων
• Καταχώρηση παραγγελιών και έλεγχος εκκρεμοτήτων
• Επικοινωνία με προμηθευτές εσωτερικού και εξωτερικού σχετικά με τιμές και ποσότητες προϊόντων, καθώς και έλεγχος έγκαιρων παραδόσεων εντός χρονοδιαγράμματος
• Τήρηση αρχείων και εισαγωγή δεδομένων στην προϊοντική πλατφόρμα της εταιρείας
• Συμμετοχή και οργάνωση ενεργειών εμπορικής πολιτικής τμήματος
• Ανάλυση δεδομένων και υποστήριξη στην υλοποίηση αποφάσεων της προϊοντικής γκάμας


ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ Υποψηφίου:
• Εμπειρία 1-3 έτη σε αντίστοιχη θέση ευθύνης
• Κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ/ ΤΕΙ κατεύθυνσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικά κτλ
• Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
• Άριστη γνώση προγραμμάτων Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
• Άριστη γνώση και χρήση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
• Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων, διαχείρισης χρόνου και πολυδιεργασίας (multitasking)
• Καινοτόμος και αναλυτική σκέψη με έμφαση στη λεπτομέρεια
• Θετική διάθεση, επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα

Η Εταιρεία Προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

21 Ιουν
Αθήνα [Hrstrategy Human Resources]

Ο πελάτης μας, όμιλος επιχειρήσεων με ηγετική θέση στις λιανικές πωλήσεις επιθυμεί να προσλάβει Εμπορικό Διευθυντή. Περιγραφή εργασίας: Με δεδομένη την εμπορική στρατηγική του ομίλου διοικεί τη λειτουργία πωλήσεων συμβάλλοντας καθοριστικά στην επίτευξη...

... του κύκλου εργασιών και της μικτής κερδοφορίας του ομίλου.
Ηγείται των National, Regional και Key Account Managers παρέχοντάς τους την απαιτούμενη ηγεσία.
Διαπραγματεύεται με τους πελάτες της εταιρίας προκειμένου να διαμορφωθούν οι όροι άριστης συνεργασίας και κερδοφόρου λειτουργίας.
Διαπραγματεύεται με τους προμηθευτές προϊόντων, βοηθητικών υλών και εμπορικών υπηρεσιών, προκειμένου να εξασφαλίσει την επιθυμητή εταιρική κερδοφορία.
Διοικεί τις διοικητικές δραστηριότητες (εμπορική υποστήριξη, οικονομική ανάλυση, εισαγωγές, trade marketing) της διεύθυνσης πωλήσεων.
Παρέχει προς τους Β2Β πελάτες της εταιρίας, καινοτόμες εμπορικές λύσεις προκειμένου να επιδιώκει την αύξηση του κύκλου εργασιών τους.

Ιδιότητες υποψηφίων
Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση πολυεθνικής ή μεγάλης εθνικής εταιρίας 7-10 ετών τουλάχιστον.
Εμπορική αντίληψη και άριστες ικανότητες διαπραγμάτευσης.
Πολύ καλές γνώσεις τεχνικών πωλήσεων, trade marketing, merchandising.
Άριστες ικανότητες οικονομικής ανάλυσης των εμπορικών δεδομένων.
Άριστες διαπραγματευτικές ικανότητες.
Γνώση σύγχρονων συστημάτων διοίκησης (sales toolkits, αξιολόγησης της απόδοσης, τεχνικών παρουσιάσεων, ERP, ερευνών αγοράς καταναλωτικών αγαθών κα.)

Παροχές της εταιρίας
Ανταγωνιστικός μισθός.
Εταιρικό αυτοκίνητο και πλήρης κάλυψη εξόδων κίνησης.
Bonus βάσει στόχων.
Πρόσθετη ιδιωτική ιατροφαρμακευτική ασφάλιση.
Λοιπές παροχές.


Βιογραφικά σημειώματα στα οποία παρακαλείστε να αναφέρετε τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε μπορείτε να στέλνετε σε μορφή Microsoft Word

Tags:

21 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία στο Μαρούσι Αττικής, επιθυμεί να προσλάβει Στέλεχος στο τμήμα Εισαγωγών Εξαγωγών. Περιγραφή ρόλου: Διαχείριση των εισαγωγών προϊόντων Ευρωπαϊκής Ένωσης ή τρίτων χωρών. Καταχώρηση των νέων κωδικών προϊόντων στο μηχανογραφικό...

... σύστημα της εταιρίας.
Τιμολόγηση προς πελάτες χονδρικής.
Επικοινωνία με τους πελάτες χονδρικής και λιανικής για τον συντονισμό των παραδόσεων προϊόντων.
Καταχώρηση των παραγγελιών πελατών στο μηχανογραφικό σύστημα της εταιρίας.
Προετοιμασία και επισκόπηση των τιμοκαταλόγων της εταιρίας σε συνεργασία με το λογιστήριο.
Έλεγχος και επιβεβαίωση του αποθέματος προϊόντων της εταιρίας σε συνεργασία με το λογιστήριο και τις αποθήκες.
Διεξαγωγή forecast στοιχείων αποθέματος προϊόντων και πωλήσεων ανά 15 ημέρες.
Συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις της Αθήνας για λογαριασμό της εταιρίας.
Διαχείριση των απαιτήσεων έναντι warranties προς τους προμηθευτές.

Οι κατάλληλοι υποψήφιοι γυναίκες ή άντρες θα πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις:
3ετή εμπειρία σε ανάλογα καθήκοντα οργανωμένης εμπορικής εταιρίας επιθυμητά με μεγάλο πλήθος ημερήσιων παραγγελιών.
Απόφοιτοι ανώτερης ή ανώτατης σχολής σχολής τουλάχιστον.
Άριστες γνώσεις Αγγλικών, ενώ θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως γνώση Γερμανικών.
Γνώση χειρισμού Singular Entrerprise.
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Excel.
5ήμερη απασχόληση.
Άριστες επικοινωνιακές αρετές.

Η εταιρία προσφέρει:
Μισθό αναλόγως προσόντων.
Κίνητρα καλής απόδοσης.
Περιβάλλον εργασίας που προωθεί τη συνεργασία και τις πολύ καλές συνθήκες εργασίας.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε στο παρακάτω email.

Tags:

19 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, φαρμακείο στον Υμηττό, ζητά να προσλάβει μόνιμα Φαρμακοποιό. Οι υποψήφιοι, γυναίκες ή άντρες ανεξαρτήτως ορίου ηλικίας, θα πρέπει να διαθέτουν τουλάχιστον 3ετή προϋπηρεσία ως υπεύθυνοι φαρμακοποιοί. Προσόντα των υποψηφίων: Απόφοιτοι Φαρμακευτικής...

... σχολής της Ελλάδας ή ισότιμης του εξωτερικού.
Με άριστη γνώση Αγγλικών.
Επιθυμητή η γνώση λογισμικού διαχείρισης φαρμακείου.
Επιθυμητή η γνώση πωλήσεων φαρμάκων, παραφαρμακευτικών σκευασμάτων και καλλυντικών.

Καθήκοντα:
Συμβάλλει στην εύρυθμη λειτουργία του φαρμακείου: μηχανογράφηση, σωστή επιλογή φαρμακευτικών και παραφαρμακευτικών προϊόντων από προμηθευτές, παραγγελίες, συναλλαγές.
Καταγράφει τα αποθέματα και τις ελλείψεις των φαρμάκων και να προβαίνει στις απαραίτητες παραγγελίες στους συνεργάτες.
Προετοιμάζει και να διεκπεραιώνει τις συνταγογραφίες, επεξηγώντας στους ασθενείς τα απαραίτητα που οφείλουν να γνωρίζουν.
Τακτοποιεί και να ταξινομεί τα προϊόντα στον χώρο αποθήκευσής τους.
Φροντίζει για την τήρηση της ασφάλειας και της υγιεινής του χώρου εργασίας.
Εργασία 40 ωρών εβδομαδιαίως συμπεριλαμβανομένων 2 Σαββάτων πρωί το μήνα.
Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες και διάθεση καλής εξυπηρέτησης των πελατών.
Η σύμβαση μετά τη λήξη της δοκιμαστικής περιόδου θα μετατραπεί σε αορίστου χρόνου.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε σε μορφή Word αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

17 Ιουν
Χαλκίδα [ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε.]

Η Βιομηχανική και Πτηνοτροφική Επιχείρηση ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε. με έδρα τη Χαλκίδα ζητεί: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ QUALITY ASSURANCE MANAGER στην περιοχή Πούρνος Ευβοίας Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α αναμένεται να διαθέτει: Απαραίτητα Προσόντα: • Πτυχίο ΑΕΙ...

... (Γεωπονία - Τεχνολογία Τροφίμων – Χημικός Μηχανικός, ή συναφές) - μεταπτυχιακές σπουδές στην Τεχνολογία Τροφίμων ή MBA θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόν
• Τουλάχιστον 3 –5 έτη εμπειρία σε εφαρμογή Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Ασφάλειας τροφίμων – επιθυμητά σε επίπεδο GFSI, θέματα νομοθεσίας και επισήμανσης τροφίμων, κλπ.
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Άριστες γνώσεις χειρισμού Η/Υ (επιθυμητή γνώση ERP/SAP)
• Πολύ καλές ικανότητες επικοινωνίας, ανάληψης πρωτοβουλιών & ομαδικό πνεύμα
• Ικανότητα ανταπόκρισης σε συνθήκες πίεσης χρόνου και διαχείρισης κρίσεων
• Διοικητικές, οργανωτικές και ελεγκτικές ικανότητες
• Ικανότητα διαχείρισης αλλαγών και συνεχούς βελτίωσης
• Αναλυτική σκέψη και πολύ καλή ικανότητα διαχείρισης αριθμητικών δεδομένων
• Σημαντικός παράγοντας η εντοπιότητα ή η δυνατότητα μετεγκατάστασης


Καθήκοντα Θέσης:

• Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης, την επικαιροποίησή του όποτε απαιτείται, παρακολουθεί την απόδοσή του και αναφέρεται σχετικά στη Διοίκηση, προτείνοντας βελτιώσεις
• Αποτελεί τον εκπρόσωπο της εταιρείας στις σχέσεις της με τρίτους π.χ. πελάτες, καταναλωτές, σύμβουλοι, Φορείς Πιστοποίησης, κλπ. για θέματα που σχετίζονται με την ποιότητα
• Επικοινωνεί με τους πελάτες και προμηθευτές σχετικά με όλα τα θέματα Ποιότητας
• Συντονίζει και λαμβάνει μέρος στις εσωτερικές και εξωτερικές επιθεωρήσεις - audits
• Εποπτεύει και συντονίζει την υλοποίηση και προληπτικών και διορθωτικών ενεργειών
• Έχει την ευθύνη για την εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων και τη δημιουργία κουλτούρας συνεχούς τήρησης των Ορθών Παρασκευαστικών Πρακτικών
• Έχει την ευθύνη για τον έλεγχο και την τήρηση των απαραίτητων αρχείων του Συστήματος
• Υπογράφει τα πιστοποιητικά των προϊόντων
• Συντονίζει την Ανασκόπηση του Συστήματος, έχει την ευθύνη για την εφαρμογή της Πολιτικής Ποιότητας & Ασφάλειας των Τροφίμων και συμμετέχει στην ομάδα HACCP.
• Έχει την ευθύνη για την καταγραφή, επικαιροποίηση και τήρηση των προδιαγραφών των προϊόντων
• Έχει την ευθύνη της τήρησης του προγράμματος αυτοελέγχων και αναλύσεων
• Συνεργάζεται αποτελεσματικά με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης (παραγωγή, προμήθειες, αποθήκες, διανομές, συντήρηση), για τα θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του/της.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τις ικανότητες και σταθερή αμοιβή
Εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης

Εάν η δημιουργική εργασία μέσα στα πλαίσια μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης επιχείρησης αποτελεί για σας επαγγελματική πρόκληση, τότε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα υπόψιν Δ/νσης Ανθρωπίνων Πόρων στο παρακάτω email.
Ακολουθήστε μας στο: Facebook, Twitter
Τηλ.: 2221045012 Fax:2221 0 42010

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.