Αγγελίες εργασίας για οργανωση. Ξεκινήστε καριέρα οργανωση στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 18 αγγελίες.
15 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [HRAnagnostopoulouAnna]

Γραμματέας Διοίκησης Εάν σας ενδιαφέρει να εργαστείτε εντός ενός μεγάλου και δομημένου οργανισμού πολυεθνικής εμβέλειας, σε μια θέση υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών ως Γραμματέας Διοικητικής Ομάδας με μεγάλες δυνατότητες επαγγελματικής και προσωπικής...

... εξέλιξης, τότε αυτή η θέση είναι για εσάς!
Αρμοδιότητες και καθήκοντα:
• Διαχείριση, συντονισμός και έλεγχος της ατζέντας τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων συνεδριάσεων, συναντήσεων και ταξιδιών
• Account Management Υποστήριξη.
• Διοργάνωση των εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων τής Διοίκησης, διασφαλίζοντας τη σωστή και έγκαιρη λειτουργία όλων των απαραιτήτων που απαιτούνται, π.χ. αίθουσα συνεδριάσεων, εξοπλισμός, παρουσιάσεις, προετοιμασία ημερήσιας διάταξης
• Προετοιμασία των συνεδριάσεων του διοικητικού συμβουλίου και των γενικών συνελεύσεων, καθώς και των εταιρικών εκδηλώσεων
• Παροχή γραμματειακής υποστήριξης κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων τής Διοίκησης
• Παροχή εκτελεστικής και διοικητικής υποστήριξης τής Διοίκησης
• Επικοινωνία με εξωτερικούς φορείς για τη διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων και θεμάτων τής Διοίκησης
• Διοργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων, του ξενοδοχείου, ενοικιάσεων αυτοκινήτων, χρονοδιαγραμμάτων συναντήσεων κατά τη διάρκεια ταξιδιού
• Παρακολούθηση και ανταπόκριση στις εισερχόμενες επικοινωνίες στο γραφείο τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου
• Σύνταξη εκθέσεων και παρουσιάσεων υψηλής ποιότητας
Ακαδημαϊκό υπόβαθρο, εμπειρία και γνώσεις:
• Πτυχίο ΑΕΙ /TEI Οικονομικών σπουδών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή παρεμφερές αντικείμενο
• Άριστη γνώση Αγγλικών απαραίτητη (προφορική και γραπτή επικοινωνία), επιθυμητή η γνώση και άλλων γλωσσών
• Άριστη γνώση Η/Υ Ms Office: Ειδικά Excel Power User
• Εμπειρία χρήσης ERP / CRM
• Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση μεγάλων / πολυεθνικών οργανισμών


Προσωπικά χαρακτηριστικά / ικανότητες:
• Άριστες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
• Αυτοπεποίθηση «μπορώ να το κάνω» στάση .
• Άριστη επικοινωνία
• Υψηλό EQ
• Ικανότητα να διαχειρίζεται απαιτητικές καταστάσεις με μηδενική καθοδήγηση.
• Διάθεση συνεργασίας και ομαδικότητα
• Αναλυτική ικανότητα
• Προσοχή στη λεπτομέρεια
• Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
• Εχεμύθεια και διακριτικότητα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
• Ικανότητα διαχείρισης πολλών πραγμάτων ταυτόχρονα και κρίσεων

Παροχές:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Υψηλό επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας

Tags:

09 Ιουλ
Πανελλήνια [live-sports365.com]

Καθημερινή Αρθρογραφία και Σύνταξη Ειδήσεων Αρμοδιότητες: Ζητούνται νέοι σπουδαστές ή τελειόφοιτοι Αθλητικής Δημοσιογραφίας για πρακτική άσκηση σε αθλητική ιστοσελίδα για μερική ή ολική απασχόληση, καθημερινά, εργασία από το σπίτι! Απαραίτητα Προσόντα:...

... Άριστη γνώση Υπολογιστών, Microsoft Office,Καλή γνώση Αγγλικών (θα εκτιμηθεί και δεύτερη ξένη γλώσσα),Συνέπεια
και Οργάνωση
Επιθυμητά Προσόντα: Επικοινωνιακός
Η εταιρία προσφέρει: Επίδοση βεβαίωσης πρακτικής άσκησης μετά το πέρας του 6μηνου, δυνατότητα για μόνιμη απασχόληση μετά το τέλος της πρακτικής.

Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στο χώρο της αθλητικής ενημέρωσης τα τελευταία 10 χρόνια.

E-mail αποστολής Βιογραφικών: cvprakt@gmail.com

Tags:

09 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, επιχείρηση παροχής υπηρεσιών στο κέντρο της Θεσσαλονίκης ζητά να προσλάβει 4ωρη Marketing Assistant για πενθήμερη απασχόληση. Οι κατάλληλες υποψήφιες: - απόφοιτες σχολής Μάρκετινγκ / δημοσίων σχέσεων / επικοινωνίας - με άριστη γνώση αγγλικών - με...

... πολύ καλή γνώση Microsoft Office (Word, Excel, PowerPoint)
- με προϋπηρεσία 3 ετών σε ανάλογα καθήκοντα
- διαθέτουν ανεπτυγμένη κοινωνικότητα και αρετές στην επικοινωνία
-ομαδικό πνεύμα συνεργασίας

Η κάτοχος της θέσης:
- Εργάζεται επί πενθήμερο
- Επικοινωνεί με τους πελάτες ή συνεργάτες της εταιρίας
- Διαχειρίζεται καμπάνιες στα social media
- Συμμετέχει στη διοργάνωση και διεξαγωγή εταιρικών γεγονότων προβολής της εταιρίας


Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε στο παρακάτω email

Tags:

08 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [VERNICOL SA]

Από τεχνική εταιρεία στα Διαβατά, ζητείται υπάλληλος γραμματειακής υποστήριξης/ τμήματος Προσφορών/Διαγωνισμών. Απαραίτητα προσόντα: 1. Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας 2. Επιπλέον γλώσσα επιθυμητή 3. Πτυχίο σε Διοίκηση / Οργάνωση/ Marketing 4. Εμπειρία...

... σε αντίστοιχη θέση
5. Εμπειρία σε δημοπρασίες/ διαγωνισμούς θα ληφθεί σοβαρά υπόψη.
6. Οργανωτικός χαρακτήρας, δυνατότητα προσαρμογής σε νέα και δυναμικά περιβάλλοντα, ευελιξία και καλή γνώση των απαιτήσεων της αγοράς

Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email με τίτλο ΘΕΣΗ ΤΜΗΜΑ ΠΡΟΣΦΟΡΩΝ/ΠΡΟΜΗΘΕΙΩΝ

Tags:

02 Ιουλ
Αθήνα [Νιανιούρη]

Ιδιωτική σχολή στο Αιγάλεω, αναζητά γραμματέα με προϋπηρεσία στην εκπαίδευση για 4ωρη πρωινή απασχόληση, με τις εξής αρμοδιότητες: γραμματειακή και τηλεφωνική υποστήριξη, διοικητική υποστήριξη διεύθυνσης, τήρηση και παρακολούθηση μητρώων σπουδαστών...

... οργάνωση εκπαιδευτικών διαδικασιών, προώθηση προγραμμάτων.
Προσόντα: πτυχιούχος-α ΑΕΙ ή ΤΕΙ σχετικών ειδικοτήτων, με γνώση Αγγλικών και άριστο χειρισμό Microsoft Office (όλες τις λειτουργίες). Επιπλέον προσόν θα θεωρηθεί η γνώση χειρισμού Softone ή αντίστοιχου εμπορικού προγράμματος.
Απαραίτητη η αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email.

Tags:

01 Ιουλ
Αθήνα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ομάδα 1.550 εργαζομένων, ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό...

... δίκτυο 16 καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο που θα καλύψει τη θέση Purchasing Assistant

Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Ρόλος:
Ο κάτοχος της θέσης αποτελεί μέλος της ομάδας Αγορών και αναφέρεται στον Product Range Manager της προϊοντικής γκάμας.

Αρμοδιότητες:
• Συνεχή επικοινωνία με όλα τα καταστήματά, τους προμηθευτές και τα τμήματα των κεντρικών γραφείων για επίλυση καθημερινών λειτουργικών ζητημάτων
• Καταχώρηση παραγγελιών και έλεγχος εκκρεμοτήτων
• Επικοινωνία με προμηθευτές εσωτερικού και εξωτερικού σχετικά με τιμές και ποσότητες προϊόντων, καθώς και έλεγχος έγκαιρων παραδόσεων εντός χρονοδιαγράμματος
• Τήρηση αρχείων και εισαγωγή δεδομένων στην προϊοντική πλατφόρμα της εταιρείας
• Συμμετοχή και οργάνωση ενεργειών εμπορικής πολιτικής τμήματος
• Ανάλυση δεδομένων και υποστήριξη στην υλοποίηση αποφάσεων της προϊοντικής γκάμας


ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ Υποψηφίου:
• Εμπειρία 1-3 έτη σε αντίστοιχη θέση ευθύνης
• Κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ/ ΤΕΙ κατεύθυνσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικά κτλ
• Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
• Άριστη γνώση προγραμμάτων Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
• Άριστη γνώση και χρήση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
• Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων, διαχείρισης χρόνου και πολυδιεργασίας (multitasking)
• Καινοτόμος και αναλυτική σκέψη με έμφαση στη λεπτομέρεια
• Θετική διάθεση, επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα

Η Εταιρεία Προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

26 Ιουν
Καλαμάτα [ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ ΔΕΜΠΕΓΙΩΤΗΣ ΦΩΤΙΟΣ]

ΑΝΑΖΗΤΑΣ ΜΙΑ ΣΤΑΘΕΡΗ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΚΗ ΕΡΓΑΣΙΑ ΣΕ ΟΜΟΡΦΟ ΕΡΓΑΣΙΑΚΟ ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ, ΜΕ ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΕΣ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ? ΣΟΥ ΑΡΕΣΕΙ Η ΟΜΑΔΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ, Η ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΚΑΙ Η ΔΗΜΙΟΥΡΓΗΚΟΤΗΤΑ? ΤΟΤΕ ΕΧΕΙΣ ΜΙΑ ΘΕΣΗ ΣΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΜΑΣ! ΤΡΕΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, 1)ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΣ...

... 2)ΒΟΗΘΟΣ ΦΑΡΜΑΚΟΠΟΙΟΥ 3) ΑΤΟΜΟ ΜΕ ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΕ E-SHOP ΦΑΡΜΑΚΕΙΟΥ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ. ΣΑΣ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ!

Απαραίτητα Προσόντα: ΑΓΓΛΙΚΑ, ΑΡΙΣΤΗ ΧΡΗΣΗ Η/Υ
Επιθυμητά Προσόντα: ΔΙΠΛΩΜΑ ΚΑΙ ΚΑΤΟΧΗ Ι.Χ Η ΜΗΧΑΝΗΣ
Η εταιρία προσφέρει:8ΩΡΟ, ΚΑΛΕΣ ΑΠΟΔΟΧΕΣ, ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΕΣ ΕΞΕΛΙΞΗΣ
Τηλ. κιν:6977259320

Tags:

25 Ιουν
Αθήνα [Actionline]

H ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά Team Leader Collection για το τηλεφωνικό κέντρο μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού, στην Αθήνα. Αρμοδιότητες: Οργάνωση, συντονισμός, έλεγχος του τμήματος και των τηλεφωνικών επικοινωνιών Διαχείριση...

... καθοδήγηση, εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών
Παρακολούθηση στόχων, σχεδιασμός προτάσεων και ενεργειών απαραίτητων για την επίτευξή τους
Αξιολόγηση των εργαζομένων, διασφάλιση τήρησης των διαδικασιών

Απαιτούμενα Προσόντα:
Απόφοιτος Λυκείου, Ι.Ε.Κ., Τ.Ε.Ι., Α.Ε.Ι.
Προϋπηρεσία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση τμήματος ληξιπρόθεσμων οφειλών
Πολύ καλή χρήση και προγραμμάτων MS Office
Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

Επιθυμητά προσόντα:
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και την επίτευξη στόχων
Αναλυτική σκέψη και πρωτοβουλία
Ικανότητες οργάνωσης και διοίκησης έργων
Επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες

Παροχές:
Σταθερός μηνιαίος μισθός και ασφάλιση
Συνεχής εξέλιξη και επιμόρφωση
Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

24 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, όμιλος επιχειρήσεων με ηγετική παρουσία στον τομέα των FMCG, επιθυμεί να προσλάβει Γενικό Διευθυντή με έδρα την Αθήνα. Σκοπός της θέσης: Αναφέρεται στον ιδιοκτήτη/ Διευθύνοντα Σύμβουλο και έχει ως κύριο ρόλο την διοίκηση της εταιρίας σε όλους...

... του τομείς, ασκώντας εποπτεία και ηγεσία, με στόχο την διασφάλιση των αποτελεσμάτων, την κερδοφορία και την ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας. Διασφαλίζει επίσης την ικανοποίηση των πελατών καθώς και την αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεων με όλους τους συνεργάτες της εταιρείας.
Περιοχές ευθύνης:
Διευθύνσεις: Οικονομική, Λειτουργίας, Πωλήσεων, Προμηθειών, Ανθρώπινου Δυναμικού, Συστημάτων και Μηχανοργάνωσης, Ποιότητας, Τεχνική.
Συνοπτική Περιγραφή θέσης:
Συμβάλλει στον σχεδιασμό και κατόπιν εγκρίσεως διευθύνει όλες τις ενέργειες για επίτευξη των στόχων του ετήσιου επιχειρησιακού σχεδίου (business plan) της εταιρείας.
Κατά την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου και των ετήσιων επιχειρησιακών σχεδίων παρακολουθεί τις αποκλίσεις και εισηγείται προς τη διοίκηση της εταιρείας τις απαιτούμενες διορθωτικές ενέργειες.
Εγγυάται την αύξηση της αποτελεσματικότητας του διοικητικού μηχανισμού της εταιρείας, παρέχοντας αποτελεσματική εποπτεία και ηγεσία, συμβάλλοντας στην αύξηση του βαθμού οργάνωσης και ετοιμότητας των διευθυντικών στελεχών και των ομάδων τους, υιοθετώντας μεθόδους σύγχρονης διοίκησης.
Αξιολογεί τα αποτελέσματα της κερδοφορίας ανά κατηγορίες προϊόντων ή ομάδων πελατών και εισηγείται στη διοίκηση διορθωτικές ενέργειες.
Εντοπίζει τις άμεσες και μακροχρόνιες επιχειρησιακές προτεραιότητες σε κάθε Διεύθυνση των οποίων παρακολουθεί στενά την υλοποίηση.
Εμπειρία και Ικανότητες κατόχου θέσης:
Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση πολυεθνικής ή μεγάλης ελληνικής εταιρίας. 7-10 χρόνια τουλάχιστον.
Πολύ καλές γνώσεις διοίκησης λιανεμπορίου κατά κανόνα εταιριών που λειτουργούν με πολλά καταστήματα ιδιόκτητα ή franchise και έχουν οργανωμένα κεντρικά γραφεία τα οποία οργανώνουν, κατευθύνουν και ελέγχουν όλες τις περιοχές λειτουργίας των καταστημάτων.
Άριστες ικανότητες οικονομικής ανάλυσης των εμπορικών δεδομένων.
Γνώση και εμπειρία της Ελληνικής αγοράς
Γνώση σύγχρονων συστημάτων διοίκησης (Sales Toolkits, Αξιολόγησης της Απόδοσης, ERP, κα.)
Τυπικές Γνώσεις
Πτυχίο Ανώτατης Σχολής
Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Απαιτούμενες Δεξιότητες (Competencies)
Ηγεσία & Επικοινωνία
Στρατηγική σκέψη
Εμπορική αντίληψη
Προσαρμοστικότητα, ευελιξία και συναισθηματική νοημοσύνη
Αποτελεσματικότητα και διοίκηση με πρακτικό και παραδειγματικό τρόπο (Hands-on)
Οργανωτικές ικανότητες
Διοίκηση Αλλαγής (Change Management)
Εστίαση στον πελάτη (Customer focus)
Δημιουργικότητα
Ομαδική Εργασία

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

23 Ιουν
Θεσσαλονίκη [ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 299 Super Market, 15 Cash & Carry, 152 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.

Απαιτήσεις Θέσης
Ο κάτοχος της θέσης συμμετέχει:

στην επίλυση θεμάτων διαχείρισης προσωπικού σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα τμήματα
στη διαδικασία επιλογής προσωπικού για το δίκτυο των καταστημάτων και των κεντρικών γραφείων
στην εφαρμογή των διαδικασιών απασχόλησης προσωπικού (προσλήψεις, μεταθέσεις, αποχωρήσεις)
στη διασφάλιση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας στο χώρο εργασίας


Προφίλ Υποψηφίου

Πτυχίο ΑΕΙ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικά, Ψυχολογία, Κοινωνιολογία ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν, κατά προτίμηση με κατεύθυνση στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Εμπειρία 1-3 χρόνια σε διαχείριση και επιλογή προσωπικού μεγάλης εταιρίας (κατά προτίμηση λιανεμπορίου)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Office
Γνώση θεμάτων εργατικής νομοθεσίας
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και κίνητρο για συνεχή βελτίωση
Ικανότητα στην ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων με συνεργάτες σε διαφορετικά ιεραρχικά επίπεδα, ομαδικό πνεύμα
Αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα επιρροής
Προγραμματισμός και οργάνωση με έμφαση στη διαχείριση χρόνου
Προσαρμοστικότητα και ευελιξία


Πακέτο Αποδοχών
Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση, επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα on line σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «HRASS_NG».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 10, Αγία Παρασκευή Τ.Θ 60011
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 160 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Απαιτήσεις Θέσης

Πλήρης διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρίας (ανακατεύθυνση κλήσεων, καταγραφή και διανομή μηνυμάτων, παροχή πληροφοριών κτλ.)
Υποδοχή και καθοδήγηση επισκεπτών κατά την άφιξή τους στην εταιρία
Διαχείριση ηλεκτρονικών αρχείων και αποτελεσματική αρχειοθέτηση εντύπων
Αποστολή, παραλαβή, ταξινόμηση και διανομή εγγράφων όποτε αυτό απαιτείται

Προφίλ Υποψηφίου

Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία 2 ετών σε αντίστοιχο ρόλο
Επιθυμητός τίτλος ΑΕΙ/ΤΕΙ ή Κολλέγιο
Γνώση Αγγλικών σε επίπεδο Proficiency
Πολύ καλή γνώση Ms Office (Word, Excel, Power Point), Ms Outlook
Ανεπτυγμένες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
Πολύ καλές δεξιότητες διαπροσωπικής, τηλεφωνικής και γραπτής επικοινωνίας
Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
Αξιοπιστία και ακεραιότητα
Ομαδικότητα και συνεργασία
Προσαρμοστικότητα και ευελιξία


Πακέτο Αποδοχών

Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, διαρκή κατάρτιση και επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας

Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα online σημειώνοντας τον κωδικό θέσης REC_19.

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 44
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 158 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Απαιτήσεις Θέσης

Ο κάτοχος της θέσης:

Σχεδιάζει, διαμορφώνει και υλοποιεί τη σύνθεση της ποικιλίας των προϊόντων της κατηγορίας ευθύνης του με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών
Παρακολουθεί και επεξεργάζεται στοιχεία που αφορούν στις τάσεις της αγοράς, καταναλωτικές συνήθειες, μερίδια κατηγορίας, με σκοπό να εισάγει νέα προϊόντα και καινοτομίες
Σχεδιάζει, διαμορφώνει και υποβάλει για έγκριση το επίπεδο τιμών των προϊόντων, στο πλαίσιο της τιμολογιακής στρατηγικής της εταιρίας
Παρακολουθεί την πορεία επίτευξης των στόχων των προϊόντων (ιδιωτικής και μη ετικέτας) στις κατηγορίες ευθύνης του, όσον αφορά στις πωλήσεις, την κερδοφορία, το μερίδιο αγοράς, συμβάλλοντας στην επίτευξη των προϋπολογισμένων οικονομικών μεγεθών
Μελετά τα στοιχεία που αφορούν στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και προτείνει τη βελτίωση των υπαρχόντων και την ανάπτυξη νέων, ώστε να επιτυγχάνεται η εμπορική τους ανταγωνιστικότητα
Ενημερώνεται αναφορικά με τα διαθέσιμα αποθέματα των προϊόντων της κατηγορίας ευθύνης του και φροντίζει για τον έγκαιρο ανεφοδιασμό τους
Διαμορφώνει και συντηρεί τα πλανογράμματα των προϊόντων, συνεργαζόμενος με τα τμήματα Merchandising και Marketing, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομοιόμορφη εικόνα και η εταιρική εμπορευματική πολιτική
Σχεδιάζει το πλάνο των προωθητικών ενεργειών για τα προϊόντα της κατηγορίας ευθύνης του, χρησιμοποιώντας όλα τα προωθητικά εργαλεία, με σκοπό να συμβάλλει θετικά στα εταιρικά αποτελέσματα
Διοικεί την ομάδα ευθύνης του, συντονίζοντας και ελέγχοντας τις ποικίλες εργασίες και μεριμνά για την κατάλληλη εκπαίδευση, ενημέρωση και παρακίνησή τους


Προφίλ Yποψηφίου

Πτυχίο ΑΕΙ σε έναν από τους παρακάτω τομείς: Marketing, Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Εμπειρία τουλάχιστον 5 έτη σε αντίστοιχη θέση σε εταιρία FMCG, Wholesale ή/και Retail (κατά προτίμηση τροφίμου) ή σε κομμάτι Product Management, σε αντίστοιχο επίπεδο
Αριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Office
Επιχειρηματική αντίληψη και στρατηγική σκέψη
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην επίτευξη στόχων
Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες & ικανότητα διαπραγμάτευσης
Ηγεσία ομάδας, εκπαίδευση και καθοδήγηση
Προγραμματισμός & οργάνωση με έμφαση στη διαχείριση πολλαπλών θεμάτων και τη διαχείριση χρόνου
Ομαδικότητα και συνεργασία


Πακέτο Αποδοχών
Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση, επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα on line σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «CMBC_2019».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 44
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

23 Ιουν
Θεσσαλονίκη [Lidl Ηellas]

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο...

... για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:
- Εργάζεστε στις εγκαταστάσεις της Αποθήκης μας στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, σε μία ομάδα περίπου 8 ατόμων
- Φροντίζετε για τις συνθήκες υγιεινής, καθαριότητας και ασφάλειας στην αποθήκη
- Ασχολείστε με την αποκομιδή απορριμμάτων, ανακυκλώσιμων υλικών και άδειων παλετών
- Επιβλέπετε την ορθή εκφόρτωση των επιστροφών από τους οδηγούς
- Παραλαμβάνετε και ελέγχετε τις επιστροφές από τα καταστήματα και διαχωρίζετε ανακυκλώσιμα υλικά
- Διαχειρίζεστε φυτικά και ζωικά υποπροϊόντα
- Εργάζεστε με 5ημερη 4ωρη απασχόληση, αναλαμβάνοντας βάρδιες (περιλαμβάνονται νυχτερινά)

Το προφίλ σας:
- Απολυτήριο λυκείου
- Συνεργασία, επικοινωνία, οργάνωση

Τι προσφέρουμε:
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον, με επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Οι αποδοχές σας είναι περίπου 450€ μικτά για 4ωρη απασχόληση
- Σας προετοιμάζουμε πλήρως, με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ώστε να ανταπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας

Tags:

23 Ιουν
Ρόδος [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Για το κατάστημά μας στη Ρόδο, αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη θέση Πωλητής/Ταμίας Καταστήματος

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Κατάλληλη χρήση ταμειακών προγραμμάτων, διαχείριση παραστατικών και συναλλαγών σύμφωνα με τις διαδικασίες που ορίζει η εταιρεία
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων, εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ υποψηφίου:
• Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ
• Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
• Μεθοδικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια
• Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
• Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

23 Ιουν
Ιωάννινα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Για το κατάστημά μας στα Ιωάννινα, αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη θέση Πωλητή/ Πωλήτριας Καταστήματος.

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων στον τομέα ευθύνης του καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επεξεργασία και διαχείριση παραστατικών παραγγελιών, αλλαγές τιμών και επιστροφές προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων του τομέα ευθύνης του εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ υποψηφίου:
• Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ
• Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
• Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
• Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

22 Ιουν
Θεσσαλονίκη [Skg Eco Shop]

Οργάνωση Λειτουργίας Αποθήκης Αρμοδιότητες: • Προετοιμασία παραγγελιών, αποστολών. • Συντονισμός φόρτωσης και εκφόρτωσης εμπορευμάτων. • Παραλαβές, παραδόσεις και τακτοποίηση των εμπορευμάτων. • Τήρηση μέτρων ασφαλείας. • Τήρηση καθαριότητας. Δεξιότητες...

... υποψηφίου:
• Συνεργάσιμος
• Αποδοτικός
• Τήρηση διαδικασιών
• Ευελιξία

Απαραίτητα Προσόντα:
Υπευθυνότητα, συνέπεια, τιμιότητα, επαγγελματισμός, ομαδικό πνεύμα συνεργασίας.

Επιθυμητά Προσόντα:
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε οργανωμένη αποθήκη.
• Καλή γνώση χειρισμού MS Office.

Η εταιρία προσφέρει:
Πλήρη ασφάλιση, πενθήμερη εργασία.

Παρακαλώ να αποστείλετε το βιογραφικό σας και μία σύντομη συνοδευτική επιστολή για να μας εξηγήσετε τους λόγους που θέλετε να γίνετε μέλος της ομάδας μας, έως 28 Ιουνίου.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.