Αγγελίες εργασίας για κλπ. Ξεκινήστε καριέρα κλπ στην Ελλάδα!

Βλέπετε 19 από τις 9 αγγελίες.
19 Αυγ
Πανελλήνια [N/A]

Ο πελάτης μας είναι μια αναπτυσσόμενη ελληνική εταιρεία με παραγωγική και εμπορική δραστηριότητα στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων. Η έδρα της εταιρείας βρίσκεται στη Βόρεια Ελλάδα και η βάση του ρόλου θα είναι στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας...

... στην Κομοτηνή.
 
Γενικά Καθήκοντα - Αρμοδιότητες 
 
O κατάλληλος υποψήφιος θα είναι υπεύθυνος για τη διαχείριση του ανθρώπινου δυναμικού και την ανάπτυξη και επίβλεψη όλων των λειτουργικών και στρατηγικών δραστηριοτήτων σχετικά με αυτό. Πιο συγκεκριμένα: 


Το συντονισμό και τη διαχείριση όλων των δραστηριοτήτων, πολιτικών και προγραμμάτων ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας.
Τη διαχείριση ηλεκτρονικής εφαρμογής Υ.Ε.Κ.Α  - ΕΡΓΑΝΗ (Πίνακες προσωπικού, αναγγελίες προσλήψεων – αποχωρήσεων, υπερωρίες, άδειες, κλπ.)
Την έκδοση Μισθοδοσίας μέσω Μ/Χ συστήματος , αποδείξεις πληρωμής σε εργαζόμενους.
Τη διαχείριση των διαδικασιών εύρεσης και επιλογής ανθρώπινου δυναμικού: διαδικασίες συνεντεύξεων / προσλήψεων, υποδοχή, πληροφόρηση και εκπαίδευση προσωπικού.
Την ανάπτυξη διαδικασιών αξιολόγησης προσωπικού και την εισαγωγή πολιτικής αμοιβών.
Τη διαμόρφωση του εταιρικού οργανογράμματος και τη δημιουργία/βελτίωση job descriptions και HR εγχειριδίων.
Την ανάπτυξη προτύπων διαδικασιών για τη λειτουργία του τμήματος ανθρώπινου δυναμικού.

Tags:

17 Αυγ
Αθήνα [HR Insurance – Αθήνα, Αττική]

Λογιστικό - Φοροτεχνικό Γραφείο που εδρεύει στην Αθήνα, επιθυμεί να εντάξει στο δυναμικό του: Βοηθό Λογιστή/Γραμματεία Περιγραφή θέσης: Δηλώσεις εισοδήματος φυσικών και νομικών προσώπων Υπολογισμός μισθοδοσίας και υποβολή Α.Π. Έλεγχος και καταχώριση...

... τιμολογίων, αγορών, δαπανών, εισπράξεις και πληρωμών σε διπλογραφικά βιβλία
Έλεγχος και καταχώρηση κινήσεων τραπεζικών λογαριασμών, καρτών κλπ
Καταχώρηση και παρακολούθηση εσόδων και εξόδων απλογραφικών βιβλίων
Παρακολούθηση και ενημέρωση υπολοίπων πελατών και προμηθευτών
Εγγραφές κλεισίματος

Προφίλ Υποψηφίου:
Απόφοιτος/η ΙΕΚ/ΤΕΙ/ΑΕΙ (κατεύθυνση λογιστικής)
Καλή γνώση των εφαρμογών MS Office
Γνώση του λογιστικού προγράμματος Accountant της Singular, soft one και του προγράμματος μισθοδοσίας Hyper.Axion θα συνεκτιμηθεί.
Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
Ευχάριστη και δυναμική προσωπικότητα, με έμφαση στην λεπτομέρεια και διάθεση για εργασία
Προαιρετικά ενεργή κάρτα ανεργίας, διάρκειας τουλάχιστον τριών μηνών, για δυνατότητα πρόσληψης μέσω προγράμματος ΟΑΕΔ.

Παροχές Εταιρίας:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας
Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση, Πρακτική άσκηση, Ελεύθερος επαγγελματίας

Εφόσον στέλνετε αρχικά email για την θέση εργασίας η εταιρεία έχει την συγκατάθεσή σας να επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα και να επικοινωνεί μαζί σας τηλεφωνικώς ή με email ή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον σκοπό προσφορά εργασία κατάλληλη προς εσάς. Επίσης να προωθεί το βιογραφικό σας , και άλλα στοιχεία που πιθανώς σας ζητηθούν προς τις ενδιαφερόμενες συνεργαζόμενες εταιρίες, με σκοπό προσφορά εργασία κατάλληλη προς εσάς.

Tags:

16 Αυγ
Πανελλήνια [Melissa Gold Coast IKE]

Υπάλληλος κρατήσεων και υποδοχής στη ρεσεψιόν. Αρμοδιότητες: Υποδοχή, αφίξεις, αναχωρήσεις, εκδόσεις παραστατικών, διαχείριση κρατήσεων, διαχείριση τιμολογίων, επικοινωνία με πελάτες & προμηθευτές & συνεργάτες, οργάνωση του housekeeping & του εστιατορίου. Απαραίτητα...

... Προσόντα: Αγγλικά, Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 σεζόν, άριστη χρήση Η/Υ, (Excel,Word, email κλπ) Απόφοιτος/η Λυκείου,
Επιθυμητά Προσόντα: Απόφοιτος/η ή φοιτητής/ρια ΤΕΙ ή ΑΕΙ, 2η ξένη γλώσσα (ρώσικα, σέρβικα, βουλγάρικα κλπ), γνώση ξενοδοχειακών προγραμμάτων.
Η εταιρία Melissa Gold Coast, στα Ψακούδια Χαλκιδικής, προσφέρει: Μισθό αναλόγως προσόντων και προϋπηρεσίας, 1 ρεπό εβδομαδιαίως, διαμονή & διατροφή.
Τηλ επικ. 2371051107 10-20 ώρα, αποστολή βιογραφικού στο παρακάτω email.

Tags:

12 Αυγ
Λάρισα [INFO PLUS]

H Info plus εταιρεία πληροφορικής με έδρα την Λάρισα 23ης Οκτωβρίου 27 αναζητεί ( Πωλητή – Μηχανογράφο ). Αρμοδιότητες: 1. Πωλήσεις Ολοκληρωμένων Λύσεων Πληροφορικής – Μηχανοργάνωσης, Μηχανογράφησης 2. Πωλήσεις ( Λογισμικού ) για επιχειρήσεις όπως : α) Εμπορικές...

... Εφαρμογές ( ERP )
β) Εφαρμογές Εστίασης ( Εστιατόρια – Bar – Delivery )
γ) Λοιπές εφαρμογές ( Ξενοδοχειακά πακέτα – Γεωργικές επιχειρήσεις - Κρεοπωλεία κλπ )
δ) Λύσεις Εντατικής Λιανικής ( Super Market – Mini Market )

Απαραίτητα Προσόντα:
Γνώσεις Εμπορικών - Λογιστικών εφαρμογών (Erp Pegasus – Soft One – Megasoft κλπ. )
Ξένες Γλώσσες ( Αγγλικά )
Επιθυμητή προ υπηρεσία
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
Δίπλωμα οδήγησης

Επιθυμητά Προσόντα:
Μηχανοργάνωση - Μηχανογράφηση
Η εταιρία προσφέρει:
Πλήρης απασχόληση Bonus επί των πωλήσεων

Επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα τηλ. 2410 285 280 & 6972 818 998
ή στείλτε μας το βιογραφικό σας στο παρακάτω Email.
Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί εμπιστευτικότητα και η επικοινωνία θα γίνεται με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των θέσεων.

Tags:

06 Αυγ
Θεσσαλονίκη [RubikCube M.I.K.E.]

Η ομάδα της RubikCube αναζητά εργατικό δυναμικό για πλήρη αλλά και μερική απασχόληση, προκειμένου να στελεχώσει το γραφείο της στη Θεσσαλονίκη. Η τηλεφωνική υπηρεσία της RubikCube είναι ένας από τους κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών Τηλεγραμματείας στη Γερμανία!...

... Σε εμάς δέχεσαι κλήσεις (Inbound) εξ ονόματος των πελατών μας. Ως παραδείγματα πελατών μας μπορούν να αναφερθούν: μία δικηγορική εταιρεία, μία εταιρεία πληροφορικής, ένα μεσιτικό γραφείο, τα κεντρικά μίας μεγάλης πολυεθνικής επιχείρησης κλπ.

Αρμοδιότητες:
Η γενική τηλεφωνική εξυπηρέτηση των εταιρειών – πελατών μας όπως για παράδειγμα:
- Κλείσιμο ραντεβού σύμφωνα με τις οδηγίες του πελάτη
- Διαχείριση παραγγελιών αλλά και επιστροφών προϊόντων
- First Level Support

Ως γραμματέας εξ αποστάσεως επεξεργάζεσαι εισερχόμενες κλήσεις πολλών και διαφορετικών πελατών.
Έτσι η εργασία σου γίνεται πολύχρωμη και πολυδιάστατη όπως ο κύβος του Ρούμπικ :).
Γι 'αυτό είναι σημαντικά τα ακόλουθα προσόντα:
- Η υπευθυνότητα και η σιγουριά στη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων
- Η ευχάριστη διάθεση κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών
- Η γρήγορη προσαρμογή στην εναλλαγή κλήσεων αλλά και ποικιλόμορφων καταστάσεων
- Η άριστη γνώση της γερμανικής γλώσσας (γραπτώς και προφορικώς)
- Οι γνώσεις διαχείρισης Η/Υ

Σου προσφέρουμε ευέλικτο ωράριο εργασίας σε ένα σύγχρονο και φιλικό εργασιακό περιβάλλον.
Στα πλαίσια μιας δυναμικής και συνεργάσιμης ομάδας υποστήριξης θα σου παρέχουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα πλήρη εκπαίδευση, έτσι ώστε η εργασία σου να γίνει ευχάριστη.

Εάν επιθυμείς να γίνεις μέλος αυτής της ομάδας, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας!
Είμαστε στη διάθεσή σου και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία.
Θα χαρούμε πολύ να λάβουμε το βιογραφικό σου σημείωμα.

Tags:

01 Αυγ
Λάρισα [HRSTRATEGY]

Πελάτης μας βιομηχανική εταιρία στην περιοχή της Λάρισας, επιθυμεί να προσλάβει Προϊστάμενο Λογιστηρίου. Κύρια καθήκοντα της θέσης Ο/Η κάτοχος της θέσης, αναφερόμενος/η στον Οικονομικό Διευθυντή της εταιρίας θα αναλάβει τη διοίκηση του Λογιστηρίου...

... αποτελούμενη από 8 λογιστές και βοηθούς, καθώς και του τμήματος οικονομικής ανάλυσης, με σκοπό την διεξαγωγή του προβλεπόμενου από τη νομοθεσία έργου και την άριστη πληροφόρηση της διοίκησης μέσω τακτικών οικονομικών αναφορών.
Θα συμβάλλει επίσης ενεργά στον οικονομικό προγραμματισμό, την κατάρτιση του προϋπολογισμού, τη διενέργεια οικονομικών προβλέψεων, την αξιολόγηση επενδύσεων, ενώ θα διατηρεί σχέσεις συνεργασίας με τις οικονομικές αρχές, τις τράπεζες και λοιπούς φορείς.

Οι κατάλληλοι υποψήφιοι και υποψήφιες θα πρέπει να συγκεντρώνουν τα πιο κάτω προσόντα:
Απόφοιτοι ΑΕΙ/ΤΕΙ οικονομικής κατεύθυνσης
Αδειούχοι Α' Τάξεως από το Οικονομικό Επιμελητήριο Ελλάδος
Να έχουν καλή γνώση της Αγγλικής
Να γνωρίζουν τη χρήση υπολογιστικών φύλλων
Να έχουν προϋπηρεσία σε χρήση ERP
Προκειμένου περί ανδρών, να έχουν εκπληρώσει τις στρατιωτικές τους υποχρεώσεις
Να διαθέτουν προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση βιομηχανικής εταιρίας τουλάχιστον 3 ετών
Να γνωρίζουν γενική και αναλυτική λογιστική, εργατικά, φορολογικά, θέματα ΓΕΜΗ, αγορές εμπορευμάτων, ενδοκοινοτικές αποκτήσεις κλπ.

Tags:

29 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [i-CON.SHARE]

ΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΓΕΩΠΟΝΩΝ Η i-CON.SHARE, εταιρία υπηρεσιών γεωργικών επιχειρήσεων, η οποία κυριαρχεί στην αγορά αγρονομικών υπηρεσιών στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενδιαφέρεται να προσλάβει τρεις (3) γεωπόνους με έδρα τη Θεσσαλονίκη: 1) Γεωπόνο...

... - Ειδικό στην Υδροπονία και στις Υδροπονικές καλλιέργειες
2) Γεωπόνο - Ειδικό στη Θρέψη Φυτών και τα Λιπάσματα
3) Γεωπόνο - Πωλητή Ειδικών Προϊόντων Θρέψης

Απαραίτητα προσόντα:
Πτυχίο Γεωπόνου
1) Ειδίκευση στην υδροπονία και στις υδροπονικές καλλιέργειες
2) Ειδίκευση στη θρέψη φυτών και στα λιπάσματα
3) Άριστη γνώση θρέψης φυτών & λιπασμάτων
Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας
Άριστη γνώση Η/Υ (MS Office κλπ.)
Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου
Δυνατότητα ταξιδιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
Άριστη ικανότητα επικοινωνίας και παρουσιάσεων
Επαγγελματικό προφίλ
Ηλικία έως 40 ετών

Επιθυμητά προσόντα:
Εργασιακή εμπειρία σε σχετικό αντικείμενο:
1) Υδροπονικές μονάδες
2) Θρέψη & λιπάσματα
3) Πωλήσεις προϊόντων θρέψης
Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών σε σχετικό αντικείμενο
Γνώση βαλκανικής γλώσσας (σερβικά, βουλγαρικά, ρουμανικά, ουγγρικά κλπ.)
Γνώσεις φωτογραφίας & βίντεο (λήψη & editing)
Δεξιότητες στην οργάνωση
Μεθοδικότητα και ευελιξία

Προσφέρονται:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης
Δυνατότητα συνεχούς εκπαίδευσης

Οι ενδιαφερόμενοι να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο παρακάτω email.

Tags:

29 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [i-CON.SHARE]

ΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ Η/Υ - DIGITAL MARKETER Η i-CON.SHARE, εταιρία υπηρεσιών marketing γεωργικών επιχειρήσεων, η οποία κυριαρχεί στην αγορά αγρονομικών υπηρεσιών στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενδιαφέρεται να προσλάβει: Προγραμματιστή - Digital...

... Marketer πλήρους απασχόλησης με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Καθήκοντα:
- Δημιουργία (web design) και διαχείριση - ενημέρωση ιστοσελίδων
- Δημιουργία και διαχείριση καμπανιών στα Social Media (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube κλπ.)
- Δημιουργία και διαχείριση business λογαριασμών στα παραπάνω κανάλια
- Διαχείριση Google Analytics & Google My Business
- Δημιουργία και διαχείριση καμπανιών στο δίκτυο της Google (Google Ads, Google Display κλπ.)
- Καθημερινή ενημέρωση των Social Media λογαριασμών των πελατών
- Διαφήμιση στα Social Media μέσω χορηγούμενων διαφημίσεων
- Δημιουργία και αποστολή μαζικών e-mails μέσω Mailchimp
- Διαχείριση του marketing material των πελατών μας (φωτογραφίες, βίντεο, ρεπορτάζ, στοιχεία προϊόντων)
- Επαγγελματικές παρουσιάσεις σε κοινό (στα Ελληνικά και στα Αγγλικά)

Απαραίτητα προσόντα:
- Πανεπιστημιακές Σπουδές Πληροφορικής
- Άριστη γνώση της Ελληνικής της Αγγλικής γλώσσας
- Άριστη γνώση MS Office (Word, Excel, Powerpoint κλπ.)
- Άριστη γνώση διαχείρισης λογαριασμών Social Media (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter κλπ.)
- Άριστη γνώση διαχείρισης Google Ads & Google Αnalytics
- Άριστη γνώση λογισμικού δημιουργίας και διαχείρισης ιστοσελίδων (Wordpress, Joomla)
- Άριστη γνώση εφαρμογών επεξεργασίας εικόνας (Αdobe Photoshop)
- Άριστη γνώση εφαρμογών διανυσματικών γραφικών (Corel Draw, Adobe Illustrator κλπ.)
- Ικανότητα συγγραφής κειμένων (content writing)
- Άριστη ικανότητα επικοινωνίας και παρουσιάσεων σε κοινό
- Δυνατότητα ταξιδιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
- Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην επίτευξη στόχων
- Επαγγελματικό προφίλ
- Ηλικία έως 35 ετών

Επιθυμητά προσόντα:
- Σπουδές Επικοινωνίας ή Marketing
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Γνώσεις φωτογραφίας
- Γνώση νομοθεσίας GDPR
- Δεξιότητες στην οργάνωση
- Μεθοδικότητα και ευελιξία
- Δημιουργικότητα και ομαδικό πνεύμα

Προσφέρονται:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, ανάλογο των προσόντων
Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης
Δυνατότητα συνεχούς εκπαίδευσης

Οι ενδιαφερόμενοι να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο παρακάτω email.

Tags:

23 Ιουλ
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στη Δυτική Αθήνα, επιθυμεί να προσλάβει έναν ή μία HR Manager. Ο/Η κάτοχος της θέσης θα απασχοληθεί: Στην αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων και την εφαρμογή των κατάλληλων συστημάτων διοίκησης της απόδοσης. Στην...

... αξιολόγηση των προσλαβανομένων και στη σύνταξη αναφορών προς τη διοίκηση.
Στην έκδοση δελτίων ωρομέτρησης προσωπικού και κατανομής στα επιμέρους έργα της εταιρίας.
Στην ανάπτυξη και εφαρμογή προγραμμάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού.
Στην παρακολούθηση της μισθοδοσίας και του κόστους προσωπικού.
Στην εφαρμογή των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας.
Στην τήρηση των απαιτούμενου από τη νομοθεσία έγγραφου τύπου (προσλήψεων, αποχωρήσεων, προγραμμάτων εργασίας κλπ.)
Δημιουργία και αναθεώρηση περιγραφών εργασίας των εργαζομένων της εταιρίας.

Οι υποψήφιοι/ες θα πρέπει να έχουν τα πιο κάτω προσόντα:
Πτυχίο ανωτάτης σχολής.
Προϋπηρεσία 5 ετών σε τμήμα προσωπικού οργανωμένης επιχείρησης με αντίστοιχα καθήκοντα.
Γνώση εκτός από την ελληνική, και της αγγλικής γλώσσας.
Ικανότητα να εκπαιδευθούν σε ένα δομημένο περιβάλλον εργασίας.
Γνώση συστημάτων αξιολόγησης προσωπικού, προσλήψεων, ΕΡΓΑΝΗ, εργατικών και ασφαλιστικών.

Η εταιρία προσφέρει:
Εργασιακή σταθερότητα με δυνατότητες εξέλιξης σε έναν ισχυρό εργοδότη.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε σε μορφή Word αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε στο παρακάτω email.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.