Αγγελίες εργασίας για εχετε. Ξεκινήστε καριέρα εχετε στην Ελλάδα!

Βλέπετε 18 από τις 8 αγγελίες.
17 Σεπ
Θεσσαλονίκη [IONIKI SFOLIATA]

Η ΙΩΝΙΚΗ ΣΦΟΛΙΑΤΑ Α.Ε. με δυναμική παρουσία στον χώρο των τροφίμων, ζητά: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΤΜΗΜΑΤΟΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ ΝΕΩΝ ΠΡΟΙΟΝΤΩΝ R&D Είμαστε η Ιωνική Σφολιάτα Α.Ε., από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές μονάδες παράγωγης τροφίμων στην Ελλάδα και ζητάμε για άμεση πρόσληψη...

... στο Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης Υπεύθυνη/ο Τμήματος R&D ( ερευνάς & ανάπτυξής ), να καλωσορίσουμε στην ομάδα παραγωγής μας.

Η θέση είναι μία σπάνια ευκαιρία για όσους είναι Career Oriented για έναν/μία ενθουσιώδη απόφοιτο/η Σχολής Αρτοποιίας / Ζαχαροπλαστικής με αποφασιστικότητα και πίστη στις ικανότητες του/ης θα μπορεί να δημιουργήσει αποτελέσματα και να «φέρει στο τραπέζι» καινούργιες ιδέες προς υλοποίηση.

Θα πρέπει να έχει τη όρεξη, το ταλέντο και τις ικανότητες να φτάσει στο επίπεδο να γίνει φορέας αλλαγής και να δημιουργήσει υψηλής ποιότητας και θαυμάσιας γεύσης εδέσματα σε Βιομηχανικό επίπεδο.

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ:
1. Απόφοιτος σχολής Αρτοποιίας – Ζαχαροπλαστικής Ελλάδας ή Εξωτερικού
2. 0-5ετή προϋπηρεσία σε μονάδες εστίασης / Ζαχαροπλαστικής αρτοποιίας .
3. Θεωρητικές & Τεχνολογικές γνώσεις & δεξιότητες σχετικές με το αντικείμενο και την Τέχνη του ζυμαριού και με διάθεση να μάθει.
4. Υψηλά επίπεδα γνώσεων σε θέματα Υγιεινής & Ασφάλειας TQM, ISO, BRC κα
5. Φιλόδοξο/η και 110% αφοσιωμένο/η στην καριέρα του

Επιθυμητά Προσόντα:
1. Εκτέλεση δημιουργικών συνταγών έτσι ώστε να συμβάλει στην ανάπτυξη νέων προϊόντων
2. Προσωπικότητα με άποψη, ενθουσιασμό και μπορώ-τα-πάντα συμπεριφορά.
3. Διάθεση εκμάθησης Βασικών Γνώσεων Marketing
4. Στάση ότι το καλό μπορεί να γίνει καλύτερο και το καλύτερο άριστο.
5. Συνέπεια στην υψηλή ποιότητα η οποία ακολουθεί τα υψηλά εταιρικά Standard s
6. Δεκτικότητας Εκπαίδευσης
7. Προσοχή στην λεπτομέρεια και να προβάλει κουλτούρα υψηλών προδιαγραφών και απαιτήσεων
8. Ικανότητα εργασίας σε καταστάσεις πίεσης
9. Καλή γνώση Αγγλικών
10. Καλές γνώσεις H/Y (ιδιαίτερα προγραμμάτων Office και κυρίως EXCEL)

ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ ΘΕΣΗΣ
1. Σχεδιασμός Προϊόντων και συνταγών – Δημιουργία δειγμάτων
2. Ενεργή συμμετοχή στην διαδικασία R&D
3. Ερευνά ανάπτυξη και εκτέλεση συνταγών με στόχο την βιομηχανική υλοποίησης τους
4. Προτάσεις για βελτίωση διαδικασιών FOOD-TRIAL
5. Βαθμολόγηση Πρώτων Υλών και Προϊόντων.
6. Έλεγχος και επίβλεψη τελικής διαδικασίας του προϊόντος
7. Αναδιαμόρφωση συνταγών με στόχο την γευστική βελτίωση των προϊόντων της εταιρίας
8. Προετοιμασία , συμμετοχή και εκτέλεση των γευστικών δοκίμων της εταιρίας
9. Στατιστική καταγραφή των γευστικών δοκίμων της εταιρίας
10. Επικοινωνία με τους συνεργάτες και τους Προμηθευτές .
11. Έλεγχος ανταγωνισμού

Η Εταιρία Προσφέρει:
1. Συνεχής Εκπαίδευση
2. Επιβράβευση αποδοτικότητας
3. Ατομική Ασφάλιση
4. Ετήσιο Μικτό Μισθό έως €15,400 Gross για την/ον κατάλληλη/ο υποψήφια/ο
5. Έξοδα μετακίνησης

Παρακαλώ να αποστείλετε το βιογραφικό σας και μία σύντομη συνοδευτική επιστολή για να μας εξηγήσετε τους λόγους που θέλετε να γίνετε μέλος της ομάδας μας.

Παρακαλούμε MHN αποστείλετε βιογραφικά μορφής Europass γιατί ΔΕΝ γίνονται δεκτά.
Παρακαλούμε να σιγουρευτείτε ότι κατέχετε τα απαραίτητα προσόντα.
Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας να εργαστείτε στην Ιωνική Σφολιάτα.
Λόγω του μεγάλου όγκου βιογραφικών μόνο οι πετυχημένοι/ες υποψήφιοι/ες θα λάβουν απάντηση πρόσκλησης.
Ίσες Ευκαιρίες

Η Ιωνική Σφολιάτα διασφαλίζει ίσες ευκαιρίες, ίση μεταχείριση και πρόσβαση για όλους τους υποψηφίους, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, αναπηρίας, θρησκείας ή πεποιθήσεων, πολιτικών ή άλλων φρονημάτων, εθνοτικής ή κοινωνικής προέλευσης, οικογενειακής κατάστασης ή σεξουαλικού προσανατολισμού.

Σημείωση Περί των Προσωπικών Δεδομένων σας
Με την αποστολή του βιογραφικού σας αποδέχεστε ότι θα παραμείνει στη βάση βιογραφικών της Ιωνικής Σφολιάτας ΑΕ για 6 μήνες, με το σκοπό της αξιολόγησης της αίτησης σας για την άνωθεν θέση εργασίας.

Tags:

13 Σεπ
Αθήνα [ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ]

Η εταιρεία μας δίνει την ευκαιρία να κάνετε την πρακτική σας άσκηση στους τομείς όπως: 1. Προγραμματισμός php, mysql ...

...
2. Γραφιστική και web design
3. Δημόσιες σχέσεις και εμπόριο
4. Δημοσιογραφία και MEDIA
Η 16ετή εμπειρία της εταιρείας μας σας δίνει τα απαραίτητα εφόδια για να έχετε μια αποτελεσματική επαγγελματική πορεία στην αγορά.
Πληροφορίες δίδονται μόνον μέσω email ΟΧΙ τηλεφωνικής επικοινωνίας
Για περισσότερα στείλτε μας το βιογραφικό σας στο παρακάτω email.
Διεύθυνση: Ακαδημίας 52, Αθήνα 10679

Tags:

13 Σεπ
Θεσσαλονίκη [ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ]

Η εταιρεία μας δίνει την ευκαιρία να κάνετε την πρακτική σας άσκηση στους τομείς όπως: 1. Προγραμματισμός php, mysql ...

...
2. Γραφιστική και web design
3. Δημόσιες σχέσεις και εμπόριο
4. Δημοσιογραφία και MEDIA
Η 16ετή εμπειρία της εταιρείας μας σας δίνει τα απαραίτητα εφόδια για να έχετε μια αποτελεσματική επαγγελματική πορεία στην αγορά.
Πληροφορίες δίδονται μόνον μέσω email ΟΧΙ τηλεφωνικής επικοινωνίας
Για περισσότερα στείλτε μας το βιογραφικό σας στο παρακάτω email.
Διεύθυνση: 9o χιλιόμετρο Θεσ/νίκης - Καβάλα,Δερβένι Τ.Κ 54500

Tags:

09 Σεπ
Αθήνα [KRS Financial Control]

Περιγραφή: Η KRS Group αναζητά άτομο με εμπειρία για τη θέση του Marketing Manager. Ψάχνουμε για άτομα με ικανότητες, δυναμισμό και κίνητρο. Η δουλειά στην KRS Financial Control σημαίνει να είσαι μέλος μιας νικήτριας ομάδας και να προσπαθείς συνεχώς να επιτύχεις την αριστεία...

... για την ικανοποίηση των πελατών.
Ο υποψήφιος θα αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των διαφημιστικών εκστρατειών της KRS καθώς και των πελατών της.
Πιο συγκεκριμένα:
Βασικές αρμοδιότητες:
• Σχεδιασμό στρατηγικής marketing
• Ενίσχυση αναγνωρισιμότητας brand
• Ανάπτυξη διαφημιστικού πλάνου
• Σχεδιασμό ενεργειών προώθησης online και offline
• Διεξαγωγή διαφημιστικής καμπάνιας
• Την επικοινωνία και παρουσίαση των δραστηριοτήτων της εταιρείας
• Δημιουργία προωθητικών ενεργειών για υφιστάμενα προϊόντα και υπηρεσίες
• Ανάλυση και αξιολόγηση της αγοράς και την αναζήτηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης των πωλήσεων,
• Παρακολούθηση του κύκλου πώλησης (ευκαιρίες, προσφορές, πωλήσεις)
• Εκπόνηση ερευνών ικανοποίησης πελατών και μέτρηση των αποτελεσμάτων
• Δημιουργία περιεχομένου εταιρικών παρουσιάσεων
• Δημιουργικό σχεδιασμό και υλοποίηση προωθητικού υλικού (παρουσιάσεις, e-books, τιμοκαταλόγων, τεχνικών εγχειριδίων, διαφημιστικών φυλλαδίων κ.ά.)
• Την οργάνωση του τμήματος digital marketing για τον σχεδιασμό των digital ενεργειών
• Συνεχής ενημέρωση των social media της εταιρείας και του εταιρικού site
• Παρακολούθηση υλοποίησης ενεργειών και συντονισμός ομάδας
Απαιτούμενα Προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ με σχετική κατεύθυνση
• Άριστη γνώση Marketing
• Πολύ καλή γνώση internet, social media και digital marketing
• Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Εμπειρία στην ανάπτυξη και υλοποίηση ετήσιων πλάνων Marketing
• Εμπειρία σε Event Management
• Πολύ καλή γνώση MS Office
• Εμπειρία 0-5 χρόνια σε αντίστοιχη θέση

Προσωπικά στοιχεία:
• Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Στρατηγική σκέψη
• Άριστη επικοινωνιακή ικανότητα και πνεύμα ομαδικής εργασίας
• Δημιουργικός, καινοτόμος, με ικανότητα ανάπτυξης νέων ιδεών
• Υψηλή αισθητική και άποψη marketing (επιλογή γραμματοσειρών, χρωμάτων και εικόνων)
• Έμφαση στη λεπτομέρεια και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση, διαχείρισης χρόνου και τήρησης προθεσμιών
• Άριστη γνώση και ικανότητα μέτρησης, αξιολόγησης και αποτελεσματικότητας ενεργειών
• Διάθεση για μάθηση και ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών


Οφέλη
Η KRS Financial Control ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντας την υψηλή απόδοση και την ποιότητα. Στην KRS Financial Control, θα συμμετέχετε σε μια κουλτούρα μάθησης, όπου η ομαδική εργασία και η συνεργασία ενθαρρύνονται και η αριστεία επιβραβεύεται.

Η εταιρία μας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών που περιλαμβάνει ένα ελκυστικό βασικό μισθό και οφέλη, καθώς και ευκαιρίες για ταχεία ανάπτυξη σταδιοδρομίας σε ένα ασφαλές και προκλητικό εργασιακό περιβάλλον.
Θα αναπτυχθείτε ως επαγγελματίας μέσα από τη συνεχή μας καθοδήγηση και την επαγγελματική κουλτούρα που προάγει τη συνεχή μάθηση.
Η θέση αφορά πλήρη απασχόληση και πενθήμερη εργασία (ασφάλιση ή μπλοκάκι).

Tags:

09 Σεπ
Αθήνα [KRS Financial Control]

Περιγραφή: Η KRS Financial Control αναζητά έναν εργατικό και δραστήριο λογιστή/λογίστρια με έμφαση στην λεπτομέρεια, για τις μισθοδοτικές ανάγκες των πελατών της και την παροχή έγκαιρα και με ακρίβεια ποιοτικών υπηρεσιών για την ομάδα μας στην Αθήνα. Ψάχνουμε...

... για άτομα με ικανότητες, δυναμισμό και κίνητρο. Η δουλειά στην KRS Financial Control σημαίνει να είσαι μέλος μιας νικήτριας ομάδας και να προσπαθείς συνεχώς να επιτύχεις την αριστεία για την ικανοποίηση των πελατών.

Πιο συγκεκριμένα:

Βασικές αρμοδιότητες:
• Διαχείριση μισθολογικών και εργασιακών ζητημάτων

Απαιτήσεις:
• Απαιτείται πτυχίο Λογιστικής ή σχετικού Οικονομικού αντικειμένου, ΑΕΙ ή ΤΕΙ
• 3+ έτη εμπειρίας στην μισθοδοσία
• Απαραίτητη γνώση της εργασιακής νομοθεσίας
• Επιθυμητή γνώση λογισμικών ERP και μισθοδοσίας EPSILON
• Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών και καθορισμό προτεραιοτήτων
• Προηγμένη γνώση λογισμικών Microsoft (Word και Excel)
• Άπταιστα Αγγλικά

Υποψήφιο Προφίλ:
• Ο υποψήφιος πρέπει να είναι σε θέση να εργάζεται σε ένα περιβάλλον με γρήγορο ρυθμό και με έμφαση στην λεπτομέρεια και να έχει την ικανότητα να εξισορροπεί μεταξύ εργασιών και ευθυνών
• Πρέπει να μπορεί να σκέφτεται «έξω από το κουτί», να εργάζεται ανεξάρτητα χωρίς την ανάγκη εποπτείας, να είναι team player και πρόθυμος να συμβάλλει πέρα από τον καθορισμένο ρόλο για την κάλυψη των επιχειρησιακών αναγκών, όπως απαιτούν οι περιστάσεις.
• Δέσμευση στην εξυπηρέτηση πελατών με έντονη αίσθηση ιδιοκτησίας για τα έργα και τα αποτελέσματα
• Δέσμευση στην παροχή άριστης ποιότητας εργασίας και στην οικοδόμηση σχέσεων πελατών
• Ο υποψήφιος πρέπει να είναι ενεργητικός, προσανατολισμένος στις λεπτομέρειες, να μπορεί να εργάζεται μέσα σε σύντομες προθεσμίες και να είναι σε θέση να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες προτεραιότητες
• Πρέπει να επιδεικνύει ισχυρή διαχείριση χρόνου, γραπτές και λεκτικές επικοινωνιακές δεξιότητες
• Δυνατότητα αποτελεσματικής ιεράρχησης προτεραιοτήτων, τήρησης προθεσμιών και αποτελεσματική συνεργασία με τους συναδέλφους
• Διακριτικότητα και κατανόηση των θεμάτων εμπιστευτικότητας
• Προθυμία για συνεχή εκμάθηση και ανάπτυξη

Οφέλη:
Η KRS Financial Control ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντας την υψηλή απόδοση και την ποιότητα. Στην KRS Financial Control, θα συμμετέχετε σε μια κουλτούρα μάθησης, όπου η ομαδική εργασία και η συνεργασία ενθαρρύνονται και η αριστεία επιβραβεύεται.
Η εταιρία μας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών που περιλαμβάνει ένα ελκυστικό βασικό μισθό και οφέλη, καθώς και ευκαιρίες για ταχεία ανάπτυξη σταδιοδρομίας σε ένα ασφαλές και προκλητικό εργασιακό περιβάλλον.
Θα αναπτυχθείτε ως επαγγελματίας μέσα από τη συνεχή μας καθοδήγηση και την επαγγελματική κουλτούρα που προάγει τη συνεχή μάθηση.

Tags:

30 Αυγ
Θεσσαλονίκη [RubikCube M.I.K.E.]

Το προφίλ σας: Έχετε τουλάχιστον 3 χρόνια επαγγελματικής εμπειρίας ως προγραμματιστής, είστε εξοικειωμένος με Συστήματα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων (ERP) ή έχετε δραστηριοποιηθεί στον τομέα του ηλεκτρονικού εμπορίου (eCommerce), ιδανικά με Sage Office Line. Έχετε...

... εμπειρία με τα ακόλουθα:
- Πολύ καλή γνώση MS SQL
- Εμπειρία με Javascript και CSS
- Version control για Microsoft Team Foundation Server
- Άριστη κατανόηση των διαδικασιών ηλεκτρονικού εμπορίου
- Καλή γνώση προγραμματισμού .NET με VB.NET ή C#
- Καλή γνώση γερμανικών ή αγγλικών

Τα καθήκοντά σας:
- Μας υποστηρίζετε στον έλεγχο των ERP/eCommerce προγραμμάτων και παρέχετε κατευθύνσεις σε όλες τις φάσεις
- Λειτουργείτε ως εσωτερικός συνεργάτης και σύμβουλος σε τεχνικό επίπεδο
- Προγραμματίζετε/Εξελίσσετε τα συστήματα ERP και eCommerce
- Αναλαμβάνετε τη συντήρηση και υποστήριξη των εφαρμογών μας
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Tags:

29 Αυγ
Αθήνα [Digimark]

Η Digimark A.E. είναι μια δυναμική ελληνική εταιρεία, μέλος ομίλου εταιρειών που δραστηριοποιούνται στον τομέα της πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών από το 1987 σε Ελλάδα και Κύπρο. Λειτουργώντας ως Τεχνολογικός Πάροχος, προσφέρει ολοκληρωμένες IT λύσεις στους...

... τομείς ΙΤ Infrastructure, Cloud Services και System Integration. Η ανάπτυξη και η οργανωτική μορφή της εταιρείας βασίζεται στην ικανότητά της για παραγωγή και διάθεση καινοτόμων και αξιόπιστων, προϊόντων και υπηρεσιών υψηλής τεχνολογίας.

Η Digimark αναζητά Sales Account Manager για να ενισχύσει την ανάπτυξη της και την διαχείριση του ήδη υφιστάμενου πελατολογίου της.
Ψάχνουμε για έναν ειδικευμένο Sales Account Manager για να συμμετάσχει στην ομάδα μας. Ο Sales Account Manager θα είναι υπεύθυνος για την ανάπτυξη μακροπρόθεσμων σχέσεων με τους πελάτες και την επίβλεψη των πωλήσεων.

Ως Sales Account Manager, θα πρέπει να εργαστείτε για να ικανοποιήσετε τις ανάγκες και τα αιτήματα των πελατών σας, να απαντήσετε στα ερωτήματά τους εγκαίρως και να επιδιώξετε να αποδώσετε μια θετική εμπειρία στον πελάτη. Πρέπει να έχετε άριστες επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες.
Θα πρέπει να είστε σε θέση να αναπτύξετε τις δραστηριότητές της επιχείρησης μας δημιουργώντας επιτυχημένες, μακροπρόθεσμες σχέσεις με τους πελάτες.

Αρμοδιότητες:
· Διαχείριση πελατών για να μια μακροπρόθεσμη επιτυχία
· Ανάπτυξη σχέσεων με τους πελάτες
· Να λειτουργείτε ως σημείο επαφής και εξυπηρετείτε τις ανάγκες των πελατών
· Ορισμός και παρακολούθηση στόχων λογαριασμών πωλήσεων, ευθυγραμμισμένος με τους στόχους της εταιρείας
· Παρακολούθηση μετρήσεων πωλήσεων (π.χ. τριμηνιαία αποτελέσματα πωλήσεων και ετήσιες προβλέψεις)
· Προτείνετε δράσεις για τη βελτίωση της απόδοσης των πωλήσεων και τον εντοπισμό ευκαιριών ανάπτυξης

Απαραίτητα Προσόντα:
· Αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία ως Sales Account Manager
· Hands on experience στις πωλήσεις και ικανότητα να προσφέρετε εξαιρετική εμπειρία πελατών
· Άριστη γνώση ERP/CRM και MS Office
· Κατανόηση των μετρήσεων απόδοσης πωλήσεων
· Εξαιρετικές δεξιότητες επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
· Επιχειρηματική αίσθηση με μια στάση επίλυσης προβλημάτων
· Πτυχίο BSc στην Διοίκηση Επιχειρήσεων, Μάρκετινγκ ή σχετικό τομέα
· Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν

Η εταιρία προσφέρει:
· Ελκυστικό πακέτο αποδοχών
· Διαρκή εκπαίδευση
· Άριστο περιβάλλον εργασίας
· Δυνατότητες εξέλιξης

Tags:

23 Αυγ
Θεσσαλονίκη [Οίκος Νυφικών]

Πωλήτρια νυφικών και βραδινών ρούχων Εάν σας αρέσει ο χώρος της μόδας, είστε φιλόδοξη και θέλετε να αναπτύξετε την καριέρα σας ελάτε μαζί μας! Οίκος Νυφικών στη Θεσσαλονίκη αναζητεί: Πωλήτρια νυφικών και βραδινών ρούχων (Κωδικός θέσης: ΠΚ15) Το προφίλ...

... σας
• Εργάζεστε με υπευθυνότητα, συνέπεια και μεθοδικότητα.
• Διαθέτετε ευχάριστη και δυναμική προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας απέναντι στους πελάτες
• Άνεση στις Δημόσιες Σχέσεις και Αφοσίωση στην Εξυπηρέτηση Πελατών
• Ομαδικό πνεύμα και εργατικότητα
• Εμπειρία σε παρόμοια θέση εργασίας ή εμπειρία πωλήτριας σε ένδυμα.

Ιδανικά
. Έχετε άριστη Γνώση χειρισμού Η/Υ (Ms Office)
. Έχετε γνώση της Αγγλικής γλώσσας
. 'Έχετε δίπλωμα οδήγησης
. Έχετε εμπειρία στην διακόσμηση και οργάνωση Event και κοινωνικών εκδηλώσεων

Τι προσφέρουμε
Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον, με αξιόλογες δυνατότητες εξέλιξης Μέσα από ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, 12 περίπου εβδομάδων, σας παρέχουμε όλα τα απαραίτητα εφόδια για τη θέση σας. Με την ολοκλήρωση της εκπαίδευσης είστε έτοιμες να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας. Εργασία Ωράριο καταστημάτων (40 ώρες την εβδομάδα)

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλλουν το βιογραφικό σημείωμα αναφέροντας στην αίτηση τον αριθμό θέσης εργασίας :ΠΚ15 στο Θέμα του e-mail info@wday.gr

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.