Αγγελίες εργασίας για ευθυνης. Ξεκινήστε καριέρα ευθυνης στην Ελλάδα!

Βλέπετε 13 από τις 3 αγγελίες.
25 Ιουλ
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, όμιλος επιχειρήσεων με ηγετική παρουσία στον τομέα των FMCG, επιθυμεί να προσλάβει Γενικό Διευθυντή με έδρα την Αθήνα. Σκοπός της θέσης: Αναφέρεται στον ιδιοκτήτη/ Διευθύνοντα Σύμβουλο και έχει ως κύριο ρόλο την διοίκηση της εταιρίας σε όλους...

... του τομείς, ασκώντας εποπτεία και ηγεσία, με στόχο την διασφάλιση των αποτελεσμάτων, την κερδοφορία και την ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας. Διασφαλίζει επίσης την ικανοποίηση των πελατών καθώς και την αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεων με όλους τους συνεργάτες της εταιρείας.
Περιοχές ευθύνης:
Διευθύνσεις: Οικονομική, Λειτουργίας, Πωλήσεων, Προμηθειών, Ανθρώπινου Δυναμικού, Συστημάτων και Μηχανοργάνωσης, Ποιότητας, Τεχνική.
Συνοπτική Περιγραφή θέσης:
Συμβάλλει στον σχεδιασμό και κατόπιν εγκρίσεως διευθύνει όλες τις ενέργειες για επίτευξη των στόχων του ετήσιου επιχειρησιακού σχεδίου (business plan) της εταιρείας.
Κατά την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου και των ετήσιων επιχειρησιακών σχεδίων παρακολουθεί τις αποκλίσεις και εισηγείται προς τη διοίκηση της εταιρείας τις απαιτούμενες διορθωτικές ενέργειες.
Εγγυάται την αύξηση της αποτελεσματικότητας του διοικητικού μηχανισμού της εταιρείας, παρέχοντας αποτελεσματική εποπτεία και ηγεσία, συμβάλλοντας στην αύξηση του βαθμού οργάνωσης και ετοιμότητας των διευθυντικών στελεχών και των ομάδων τους, υιοθετώντας μεθόδους σύγχρονης διοίκησης.
Αξιολογεί τα αποτελέσματα της κερδοφορίας ανά κατηγορίες προϊόντων ή ομάδων πελατών και εισηγείται στη διοίκηση διορθωτικές ενέργειες.
Εντοπίζει τις άμεσες και μακροχρόνιες επιχειρησιακές προτεραιότητες σε κάθε Διεύθυνση των οποίων παρακολουθεί στενά την υλοποίηση.
Εμπειρία και Ικανότητες κατόχου θέσης:
Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση πολυεθνικής ή μεγάλης ελληνικής εταιρίας. 7-10 χρόνια τουλάχιστον.
Πολύ καλές γνώσεις διοίκησης λιανεμπορίου κατά κανόνα εταιριών που λειτουργούν με πολλά καταστήματα ιδιόκτητα ή franchise και έχουν οργανωμένα κεντρικά γραφεία τα οποία οργανώνουν, κατευθύνουν και ελέγχουν όλες τις περιοχές λειτουργίας των καταστημάτων.
Άριστες ικανότητες οικονομικής ανάλυσης των εμπορικών δεδομένων.
Γνώση και εμπειρία της Ελληνικής αγοράς
Γνώση σύγχρονων συστημάτων διοίκησης (Sales Toolkits, Αξιολόγησης της Απόδοσης, ERP, κα.)
Τυπικές Γνώσεις
Πτυχίο Ανώτατης Σχολής
Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Απαιτούμενες Δεξιότητες (Competencies)
Ηγεσία & Επικοινωνία
Στρατηγική σκέψη
Εμπορική αντίληψη
Προσαρμοστικότητα, ευελιξία και συναισθηματική νοημοσύνη
Αποτελεσματικότητα και διοίκηση με πρακτικό και παραδειγματικό τρόπο (Hands-on)
Οργανωτικές ικανότητες
Διοίκηση Αλλαγής (Change Management)
Εστίαση στον πελάτη (Customer focus)
Δημιουργικότητα
Ομαδική Εργασία

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

24 Ιουλ
Αθήνα [CollaZen]

Η εταιρεία μας δραστηριοποιείται στο χώρο του φαρμακείου με πελάτες B2B και επιθυμεί να προσλάβει Customer Seervice Representative Τα καθήκοντα της θέσης εργασίας: Καθημερινή επικοινωνία με πελάτες της εταιρείας τηλεφωνικά προκειμένου να διερευνήσουν αν έμειναν...

... ευχαριστημένοι από το προϊόν .
Προσωπική επικοινωνία με τούς πελάτες που επισκέπτονται τούς χώρους της εταιρείας.
Συνεννόηση/Επικοινωνία με το λογιστήριο,τον αρμόδιο πωλητή για την καλύτερη διεκπεραίωση της παραγγελιάς.
Χειρισμός των παραπόνων των πελατών ώστε να αποτελούν ευκαιρία και αφορμές για νέες πωλήσεις.
Προσόντα των κατάλληλων υποψηφίων:
Να γνωρίζουν να χρησιμοποιούν άριστα την ελληνική γλώσσα.
Σπουδές ή γνώσεις σχετικές με εξυπηρέτηση πελατών θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα.
Προϋπηρεσία στις πωλήσεις.
Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ MS OFFICE.
Επιθυμητά χαρακτηριστικά των κατάλληλων υποψηφίων :
Να διαθέτουν επικοινωνιακές ΅΅΅ και οργανωτικές ικανότητες,αποδοτικότητα σε συνθήκες πίεσης.
Να έχουν ευελιξία και να μπορούν να ελιχθούν σε καταστάσεις που ξεφεύγουν από τα προγραμματιζόμενα.
Εργατικότητα και μεθοδικότητα, με αίσθηση ευθύνης και συνεπείας σε σχέση με όλα τα τμήματα της εταιρείας και φυσικά με τούς πελάτες.

Tags:

23 Ιουλ
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στο κέντρο της Αθήνας και πελάτες Β2Β όσο και B2C, επιθυμεί να προλάβει Customer Service Representative. Τα καθήκοντα της θέσης εργασίας: Εξασφάλιση της απρόσκοπτης καταχώρησης των παραγγελιών καθημερινά. Ευθύνη της έκδοσης παραστατικών...

... και διαφόρων reports που στοχεύουν στην ενημέρωση των πελατών.
Καθημερινή επικοινωνία με πελάτες της εταιρίας τηλεφωνικά προκειμένου να διερευνήσουν αν έμειναν ευχαριστημένοι από το προϊόν και τον τρόπο παράδοσης.
Προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες που επισκέπτονται τους χώρους της εταιρίας.
Συνεννόηση/ Επικοινωνία με το λογιστήριο, τον αρμόδιο πωλητή και το τμήμα της αποθήκης για την καλύτερη διεκπεραίωση των παραγγελιών των πελατών.
Χειρισμός των παραπόνων πελατών ώστε να αποτελούν ευκαιρία και αφορμές για νέες πωλήσεις.

Προσόντα των κατάλληλων υποψηφίων:
Να γνωρίζουν να χρησιμοποιούν άριστα την ελληνική γλώσσα
Σπουδές ή γνώσεις σχετικές με εξυπηρέτηση πελατών θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα.
Ευχέρεια στη χρήση Η/ Υ: MS OFFICE.
Πολύ καλή γνώση και διαχείριση της αγγλικής γλώσσας (τουλάχιστον επιπέδου Lower) σε γραπτό και προφορικό επίπεδο

Επιθυμητά χαρακτηριστικά των κατάλληλων υποψηφίων:
Να διαθέτουν επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες, αποδοτικότητα σε συνθήκες πίεσης.
Να έχουν ευελιξία και να μπορούν να ελιχθούν σε καταστάσεις που ξεφεύγουν από τα προγραμματιζόμενα.
Εργατικότητα και μεθοδικότητα, με αίσθηση ευθύνης και συνέπειας σε σχέση με όλα τα τμήματα της εταιρείας και φυσικά με τους πελάτες.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.