Αγγελίες εργασίας για εισερχομενων. Ξεκινήστε καριέρα εισερχομενων στην Ελλάδα!

Βλέπετε 14 από τις 4 αγγελίες.
10 Ιουν
Αθήνα [Actionline]

Διακρίνεστε για τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες; Θεωρείτε βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σας την εξυπηρέτηση πελατών; Αν «ΝΑΙ» τότε είστε ο άνθρωπος που ψάχνουμε! Η ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού για λογαριασμό πελάτη της αναζητά άτομα για...

... στελέχωση εξυπηρέτησης πελατών σε τηλεφωνικό κέντρο.

Περιγραφή Θέσης
- Τηλεφωνική υποστήριξη & εξυπηρέτηση πελατών
- Διαχείριση αιτημάτων εισερχόμενων κλήσεων, επίλυση τεχνικών και άλλων προβλημάτων
- Δημιουργία στέρεων σχέσεων με πελάτες εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά & με απόλυτο επαγγελματισμό

Προσόντα
- Θέληση για εργασία και επαγγελματική εξέλιξη
- Απόφοιτοι Λυκείου ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο (σε εταιρείες τηλεπικοινωνίας, ασφαλιστικού τομέα, ενέργειας)
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ

Παροχές
- Υψηλές αμοιβές και ασφάλιση
- Πενθήμερη part- time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
- Συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας


Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

06 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.
 
 
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών σε προϊόντα όπως δάνεια, κάρτες κτλ. μέσω της διαχείρισης εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Για την εκτέλεση των καθηκόντων, ο εργαζόμενος θα χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα για την παρακολούθηση, συλλογή πληροφοριών και / ή την αντιμετώπιση προβλημάτων.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας

Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες στην τηλεφωνική επικοινωνία
Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίηση τους
Διάγνωση αιτήματος ή/και προβλήματος του πελάτη με στόχο την άμεση εξυπηρέτησή του
Καταχώρηση σχετικών δεδομένων στα απαραίτητα πληροφορικά συστήματα της εταιρείας
Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση κτλ)

Tags:

05 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Η Δικηγορική Εταιρεία «Καρατζά και Συνεργάτες» ζητά Γραμματέα - ρεσεψιονίστ με χειρισμό τηλεφωνικού κέντρου.   Περιγραφή θέσης Υποδοχή πελατών Οργάνωση επαγγελματικών συναντήσεων και υποχρεώσεων Διαχείριση ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και πρωτόκολλου...

... εισερχομένων-εξερχομένων
Γραμματειακή υποστήριξη
 

Tags:

27 Μαι
Αθήνα [Yacht Agency]

• Γραμματειακή υποστήριξη • Διαχείριση εισερχόμενων/ εξερχόμενων κλήσεων και email • Εξυπηρέτηση πελατών • Οργάνωση γραφείου και αρχειοθέτηση • Διαχείριση καθημερινών θεμάτων Απαραίτητα προσόντα: • Πτυχίο ΤΕΙ/ΑΕΙ • Πολύ καλή γνώση Η/Υ και της αγγλικής...

... γλώσσας
• Πολύ καλή γνώση Microsoft Office
• Ευχέρεια στην επικοινωνία
• Άριστη χρήση του προφορικού και του γραπτού λόγου (αγγλικά και ελληνικά)
• Οργανωτική ικανότητα
• Ικανότητα συνεργασίας και ομαδικό πνεύμα
• Ευχάριστη προσωπικότητα
• Ακρίβεια εκτέλεσης εργασιών
Είδος Εργασίας: Πλήρης απασχόληση

CVs με κωδικό Secretary1

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.