Αγγελίες εργασίας για διαχειρισης. Ξεκινήστε καριέρα διαχειρισης στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 40 αγγελίες.
17 Ιουν
Μαρκόπουλο [ΥΑΛΟΔΟΜΗ]

ΥΑΛΟΔΟΜΗ Όμιλος εταιρειών που εξειδικεύεται στο σχεδιασμό και την επεξεργασία υαλοπινάκων, στα πλαίσια της ραγδαίας ανάπτυξης των εργασιών του, ζητά να προσλάβει: Technical Support Engineer (κωδικός θέσης: HR-P2) (στο Μαρκόπουλο Αττικής) Απαραίτητα προσόντα και δεξιότητες -...

... Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
- Πελατοκεντρική αντίληψη
- Αντιληπτική ικανότητα και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
- Ικανότητα εστίασης στη λεπτομέρεια και δημιουργική σκέψη
- Άριστη διαχείριση χρόνου
- Ομαδικό πνεύμα και συνεργασία
- Δεξιότητες διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων
- Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ Μηχανολόγου Μηχανικού/ Μηχανικού Βιομηχανικού Σχεδιασμού ή παρεμφερές
- Τουλάχιστον 2 χρόνια προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, ιδανικά στον κατασκευαστικό κλάδο
- Άριστη γνώση προγραμμάτων 3D CAD/CAM/CAE
- Πολύ καλή γνώση αγγλικών (σε γραπτό και προφορικό λόγο)
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
- Γνώσεις κοστολόγησης και marketing
Επιθυμητά προσόντα και δεξιότητες
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών τεχνολογικής κατεύθυνσης
- Γνώση των τύπων και τεχνικών προδιαγραφών των υαλοπινάκων
- Ικανότητα κατανόησης της υφιστάμενης τεχνολογίας του υαλοπίνακα
- Γνώσεις επεξεργασίας υαλοπινάκων


Ο κάτοχος της θέσης:
- Έχει την ευθύνη για τη σύνταξη απλών ή σύνθετων προσφορών, την κοστολόγηση των προϊόντων, την έρευνα για την οικονομικά βιώσιμη παραγωγή, καθώς και την παραγωγή πρωτότυπων προϊόντων
- Εξυπηρετεί το τμήμα πωλήσεων όταν υπάρχει η ανάγκη και θα παρέχει τεχνική υποστήριξη και συμβουλές σε υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες της εταιρείας
- Ασχολείται με την επιμέλεια και παραγωγή όλων των σχεδίων καθώς και την παραγωγή ψηφιακών απεικονίσεων προϊόντων (3D Renderings)
- Βρίσκει λύσεις για σύνθετες κατασκευές
- Συνεργάζεται με τους project managers της εταιρείας
- Επικοινωνεί με τους πελάτες και θα συνεργάζεται με την παραγωγή ώστε να γίνονται διευκρινήσεις σχετικά με κατασκευαστικούς ή άλλης φύσεως περιορισμούς
- Μεταβαίνει στο εργοτάξιο στις περιπτώσεις σύνθετων προσφορών που απαιτούν εκτενέστερη μελέτη, για εκτίμηση της κατάστασης πραγματοποιώντας στη συνέχεια το σχεδιασμό και την κοστολόγηση
- Έχει υπό την επίβλεψή του συνεργείο τοποθετήσεων και θα προγραμματίζει τις τοποθετήσεις και τις επιμετρήσεις τηρώντας ημερολόγιο
- Επιβλέπει τα διάφορα έργα όταν υπάρχει η ανάγκη
- Η εταιρεία προσφέρει:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, άριστο περιβάλλον εργασίας, συνεχή εκπαίδευση και προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ στο παρακάτω email.

Tags:

17 Ιουν
Χαλκίδα [ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε.]

Η Βιομηχανική και Πτηνοτροφική Επιχείρηση ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε. με έδρα τη Χαλκίδα ζητεί: ΣΤΕΛΕΧΟΣ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΤΜΗΜΑΤΟΣ (SALES SUPPORT) στην περιοχή Πούρνος Ευβοίας ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: • Διαχείριση και ανάπτυξη συγκεκριμένου πελατολογίου λιανικού εμπορίου Super market (Μεγάλων...

... Αλυσίδων), επαφή και υλοποίηση των στόχων και της συμφωνίας ανά πελάτη (Retail & Ho.Re.Ca), Χονδρεμπόρους, Cash & Carry και Εταιρικών Πελατών ( Key Αccounts)
• Εξυπηρέτηση Πελατών
• Συμμετοχή στην διαμόρφωση των προσφορών, σχεδιασμός ενεργειών (προβολών, extra ενεργειών στο κατάστημα)
• Δημιουργία και επίτευξη εμπορικών στόχων – reporting
• Εφαρμογή της εταιρικής πιστωτικής πολιτικής
• Σωστή εκτίμηση για τα μεγέθη και τις εξελίξεις της αγοράς
• Ανάπτυξη καλών σχέσεων με όλους τους πελάτες, δημιουργία αποτελεσματικού customer service.
Ο ΙΔΑΝΙΚΟΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ:
• Πτυχίο ΑΕΙ οικονομικών επιστημών– μεταπτυχιακός τίτλος επιθυμητός
• Άριστος χειρισμός Η/Υ σε περιβάλλον MS Office, ERP/SAP & Internet
• Άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας και λογισμικού Εμπορικής Διαχείρισης.
• Προϋπηρεσία 2-5 ετών στις πωλήσεις D2D, Β2Β, Β2C - εμπειρία στο χώρο των τροφίμων FMCG, HORECA
• Διάθεση και ενθουσιασμός για επίτευξη στόχων μέσα στα πλαίσια ενός εξαιρετικά απαιτητικού περιβάλλοντος
• Πολύ καλές επικοινωνιακές ικανότητες, επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά
• Σημαντική η εντοπιότητα ή η δυνατότητα μετεγκατάστασης
Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τις ικανότητες και σταθερή αμοιβή
Εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης

Εάν η δημιουργική εργασία μέσα στα πλαίσια μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης επιχείρησης αποτελεί για σας επαγγελματική πρόκληση, τότε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα υπόψιν Δ/νσης Ανθρωπίνων Πόρων, στο παρακάτω email.
Τηλ.: 2221045012 Fax:2221 0 42010

Tags:

17 Ιουν
Χαλκίδα [ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε.]

Η Βιομηχανική και Πτηνοτροφική Επιχείρηση ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε. με έδρα τη Χαλκίδα ζητεί: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ QUALITY ASSURANCE MANAGER στην περιοχή Πούρνος Ευβοίας Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α αναμένεται να διαθέτει: Απαραίτητα Προσόντα: • Πτυχίο ΑΕΙ...

... (Γεωπονία - Τεχνολογία Τροφίμων – Χημικός Μηχανικός, ή συναφές) - μεταπτυχιακές σπουδές στην Τεχνολογία Τροφίμων ή MBA θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόν
• Τουλάχιστον 3 –5 έτη εμπειρία σε εφαρμογή Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Ασφάλειας τροφίμων – επιθυμητά σε επίπεδο GFSI, θέματα νομοθεσίας και επισήμανσης τροφίμων, κλπ.
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Άριστες γνώσεις χειρισμού Η/Υ (επιθυμητή γνώση ERP/SAP)
• Πολύ καλές ικανότητες επικοινωνίας, ανάληψης πρωτοβουλιών & ομαδικό πνεύμα
• Ικανότητα ανταπόκρισης σε συνθήκες πίεσης χρόνου και διαχείρισης κρίσεων
• Διοικητικές, οργανωτικές και ελεγκτικές ικανότητες
• Ικανότητα διαχείρισης αλλαγών και συνεχούς βελτίωσης
• Αναλυτική σκέψη και πολύ καλή ικανότητα διαχείρισης αριθμητικών δεδομένων
• Σημαντικός παράγοντας η εντοπιότητα ή η δυνατότητα μετεγκατάστασης


Καθήκοντα Θέσης:

• Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης, την επικαιροποίησή του όποτε απαιτείται, παρακολουθεί την απόδοσή του και αναφέρεται σχετικά στη Διοίκηση, προτείνοντας βελτιώσεις
• Αποτελεί τον εκπρόσωπο της εταιρείας στις σχέσεις της με τρίτους π.χ. πελάτες, καταναλωτές, σύμβουλοι, Φορείς Πιστοποίησης, κλπ. για θέματα που σχετίζονται με την ποιότητα
• Επικοινωνεί με τους πελάτες και προμηθευτές σχετικά με όλα τα θέματα Ποιότητας
• Συντονίζει και λαμβάνει μέρος στις εσωτερικές και εξωτερικές επιθεωρήσεις - audits
• Εποπτεύει και συντονίζει την υλοποίηση και προληπτικών και διορθωτικών ενεργειών
• Έχει την ευθύνη για την εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων και τη δημιουργία κουλτούρας συνεχούς τήρησης των Ορθών Παρασκευαστικών Πρακτικών
• Έχει την ευθύνη για τον έλεγχο και την τήρηση των απαραίτητων αρχείων του Συστήματος
• Υπογράφει τα πιστοποιητικά των προϊόντων
• Συντονίζει την Ανασκόπηση του Συστήματος, έχει την ευθύνη για την εφαρμογή της Πολιτικής Ποιότητας & Ασφάλειας των Τροφίμων και συμμετέχει στην ομάδα HACCP.
• Έχει την ευθύνη για την καταγραφή, επικαιροποίηση και τήρηση των προδιαγραφών των προϊόντων
• Έχει την ευθύνη της τήρησης του προγράμματος αυτοελέγχων και αναλύσεων
• Συνεργάζεται αποτελεσματικά με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης (παραγωγή, προμήθειες, αποθήκες, διανομές, συντήρηση), για τα θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του/της.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τις ικανότητες και σταθερή αμοιβή
Εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης

Εάν η δημιουργική εργασία μέσα στα πλαίσια μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης επιχείρησης αποτελεί για σας επαγγελματική πρόκληση, τότε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα υπόψιν Δ/νσης Ανθρωπίνων Πόρων στο παρακάτω email.
Ακολουθήστε μας στο: Facebook, Twitter
Τηλ.: 2221045012 Fax:2221 0 42010

Tags:

17 Ιουν
Αθήνα [Όμιλος εταιρειών]

Γραμματέας υποστήριξης διοίκησης της εταιρείας ζητείται, με γνώσεις στα οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων. 1. Πολύ καλή γνώση των Αγγλικών. ( επιθυμητή η γνώση και άλλης γλώσσας ) 2. Πολύ καλή γνώση χρήσης του διαδικτύου και ηλεκτρονικών υπολογιστών...

... καθώς και βασικών προγραμμάτων.
3. Ικανότητες σωστού προγραμματισμού, ελέγχου, και συνέπειας έναντι των υποχρεώσεων.
4. Συνέπεια, ειλικρίνεια, υπευθυνότητα.
5. Ικανότητες διαχείρισης προσωπικού.
6. Δυνατότητα ταξιδίων εντός και εκτός Ελλάδος.
7. Με άνεση, διάθεση για εργασίας, επικοινωνία και ικανότητα να ακούει.
8. Εμπειρία εργασίας τουλάχιστον 2 έτη.

Παρακαλώ αποστείλετε το βιογραφικό σας για την συγκεκριμένη θέση στο email: jobcorporation24@gmail.com με σημείωση στο θέμα “ Γραμματέας υποστήριξης διοίκησης” αφού πρώτα διαβάσετε προσεκτικά τα παραπάνω χαρακτηριστικά.

Για όσους πιστεύουν ότι δεν διαθέτουν τις παραπάνω ικανότητες παρακαλώ να μην στείλουν το βιογραφικό διότι θα είναι απώλεια χρόνου και για σας αλλά και για την εταιρεία.

Θεσσαλονίκης, 9o χιλιόμετρο Θεσ/νίκης - Καβάλα,Δερβένι Τ.Κ 54500
Ακαδημίας 52, Αθήνα 10679

Tags:

17 Ιουν
Θεσσαλονίκη [Όμιλος εταιρειών]

Γραμματέας υποστήριξης διοίκησης της εταιρείας ζητείται, με γνώσεις στα οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων. 1. Πολύ καλή γνώση των Αγγλικών ( επιθυμητή η γνώση και άλλης γλώσσας ). 2. Πολύ καλή γνώση χρήσης του διαδικτύου και ηλεκτρονικών υπολογιστών...

... καθώς και βασικών προγραμμάτων.
3. Ικανότητες σωστού προγραμματισμού, ελέγχου, και συνέπειας έναντι των υποχρεώσεων.
4. Συνέπεια, ειλικρίνεια, υπευθυνότητα.
5. Ικανότητες διαχείρισης προσωπικού.
6. Δυνατότητα ταξιδίων εντός και εκτός Ελλάδος.
7. Με άνεση, διάθεση για εργασίας, επικοινωνία και ικανότητα να ακούει.
8. Εμπειρία εργασίας τουλάχιστον 2 έτη.

Παρακαλώ αποστείλετε το βιογραφικό σας για την συγκεκριμένη θέση στο email: jobcorporation24@gmail.com με σημείωση στο θέμα “ Γραμματέας υποστήριξης διοίκησης” αφού πρώτα διαβάσετε προσεκτικά τα παραπάνω χαρακτηριστικά.

Για όσους πιστεύουν ότι δεν διαθέτουν τις παραπάνω ικανότητες παρακαλώ να μην στείλουν το βιογραφικό διότι θα είναι απώλεια χρόνου και για σας αλλά και για την εταιρεία.

Θεσσαλονίκης, 9o χιλιόμετρο Θεσ/νίκης - Καβάλα,Δερβένι Τ.Κ 54500

Tags:

14 Ιουν
Θεσσαλονίκη [HRAnagnostopoulouAnna]

Γραμματέας Διοίκησης Εάν σας ενδιαφέρει να εργαστείτε εντός ενός μεγάλου και δομημένου οργανισμού πολυεθνικής εμβέλειας, σε μια θέση υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών ως Γραμματέας Διοικητικής Ομάδας με μεγάλες δυνατότητες επαγγελματικής και προσωπικής...

... εξέλιξης, τότε αυτή η θέση είναι για εσάς!
Αρμοδιότητες και καθήκοντα:
• Διαχείριση, συντονισμός και έλεγχος της ατζέντας τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων συνεδριάσεων, συναντήσεων και ταξιδιών
• Account Management Υποστήριξη.
• Διοργάνωση των εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων τής Διοίκησης, διασφαλίζοντας τη σωστή και έγκαιρη λειτουργία όλων των απαραιτήτων που απαιτούνται, π.χ. αίθουσα συνεδριάσεων, εξοπλισμός, παρουσιάσεις, προετοιμασία ημερήσιας διάταξης
• Προετοιμασία των συνεδριάσεων του διοικητικού συμβουλίου και των γενικών συνελεύσεων, καθώς και των εταιρικών εκδηλώσεων
• Παροχή γραμματειακής υποστήριξης κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων τής Διοίκησης
• Παροχή εκτελεστικής και διοικητικής υποστήριξης τής Διοίκησης
• Επικοινωνία με εξωτερικούς φορείς για τη διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων και θεμάτων τής Διοίκησης
• Διοργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων, του ξενοδοχείου, ενοικιάσεων αυτοκινήτων, χρονοδιαγραμμάτων συναντήσεων κατά τη διάρκεια ταξιδιού
• Παρακολούθηση και ανταπόκριση στις εισερχόμενες επικοινωνίες στο γραφείο τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου
• Σύνταξη εκθέσεων και παρουσιάσεων υψηλής ποιότητας
Ακαδημαϊκό υπόβαθρο, εμπειρία και γνώσεις:
• Πτυχίο ΑΕΙ /TEI Οικονομικών σπουδών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή παρεμφερές αντικείμενο
• Άριστη γνώση Αγγλικών απαραίτητη (προφορική και γραπτή επικοινωνία), επιθυμητή η γνώση και άλλων γλωσσών
• Άριστη γνώση Η/Υ Ms Office: Ειδικά Excel Power User
• Εμπειρία χρήσης ERP / CRM
• Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση μεγάλων / πολυεθνικών οργανισμών


Προσωπικά χαρακτηριστικά / ικανότητες:
• Άριστες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
• Αυτοπεποίθηση «μπορώ να το κάνω» στάση .
• Άριστη επικοινωνία
• Υψηλό EQ
• Ικανότητα να διαχειρίζεται απαιτητικές καταστάσεις με μηδενική καθοδήγηση.
• Διάθεση συνεργασίας και ομαδικότητα
• Αναλυτική ικανότητα
• Προσοχή στη λεπτομέρεια
• Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
• Εχεμύθεια και διακριτικότητα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
• Ικανότητα διαχείρισης πολλών πραγμάτων ταυτόχρονα και κρίσεων

Παροχές:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Υψηλό επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας

Tags:

13 Ιουν
Αθήνα [ΑΝΤΖΟΥΛΑΤΟΣ ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΚΑΙ ΧΛΟΗ ΙΚΕ]

ΕΜΠΟΡΙΚΗ εταιρεία με έδρα τη Μεταμόρφωση Αττικής, επιθυμεί να προσλάβει για εργασία υπάλληλο γραφείου με γνώσεις εμπορικής διαχείρισης, κατά προτίμηση στο Prisma Win. Καταχώρηση παραστατικών. Παραλαβή εμπορευμάτων. Επικοινωνία με πελάτες-προμηθευτές. Συνεργασία...

... με τα υπόλοιπα τμήματα.
Βιογραφικά στο παρακάτω email.

Tags:

13 Ιουν
Αθήνα [ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΜΙΛΟΣ]

ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΜΙΛΟΣ με έδρα στην Αθήνα ζητά απόφοιτους ΑΕΙ – ΤΕΙ για να στελεχώσουν θέσεις επενδύσεων κεφαλαίων καθώς και διαχείρισης οικονομικού κινδύνου. ΠΡΟΣΟΝΤΑ: Απόφοιτοι ΑΕΙ – ΤΕΙ με προοπτικές εξέλιξης. Αποδεδειγμένο ενδιαφέρον για τις αγορές...

... χρήματος και κεφαλαίων
Επαρκή γνώση Η/Υ - Αγγλικής γλώσσας
Ωριμότητα σκέψης, ικανότητες στην οργάνωση, πελατοκεντρική σκέψη.
Επαρκής προϋπηρεσία.

ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ:
Ολοκληρωμένη & συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση συμπεριλαμβανομένης της επαγγελματικής πιστοποίησης
Συμμετοχή σε συνέδρια και ταξίδια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Ελκυστικό πακέτο παροχών
Κίνητρα παραγωγικότητας.
Χρήση καινοτόμου ηλεκτρονικού γραφείου.
Προοπτικές εξέλιξης στο management.

Τομέας δραστηριότητάς μας είναι η διαχείριση οικονομικών κινδύνων και οι επενδύσεις κεφαλαίων.
Παρακαλούμε για την αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω e-mail υπόψη κυρίου Πετρίδη.

Tags:

13 Ιουν
Αθήνα [ΦΑΡΜΑΚΕΙΟ]

Υπάλληλος Διαχείρισης Παραγγελιών E-shop (picker) ζητείται από φαρμακείο των βορείων προαστίων. Απαραίτητη προϋπηρεσία. Αποστείλατε το βιογραφικό σας αποκλειστικά μέσω email.

12 Ιουν
Αθήνα [STRATIS ΣΤΡΑΤΗΓΙΚΕΣ & ΔΡΑΣΕΙΣ ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΩΝ ΕΠΕ]

Περιγραφή Θέσης Ερφασίας: Εταιρία Συμβούλων, ζητά για πρόσληψη ή συνεργασία Συμβούλους Υλοποίησης (εκπόνηση παραδοτέων κτλ) και Διαχείρισης Συγχρηματοδοτούμενων Έργων (ΕΣΠΑ, INTERREG κτλ), κυρίως υλοποιούμενων με ίδια μέσα. Απαραίτητη η γνώση της Αγγλικής....

...
CV: jobs@stratis.com.gr (κωδικός: ΣΥΜB_1906S)

Επιθυμητά Προσόντα:
Εργασιακή εμπειρία σε συναφές αντικείμενο

Η εταιρία προσφέρει:
- Αποδοχές ή αμοιβή (για συνεργάτες) ανάλογα με τα προσόντα
- Φιλικό περιβάλλον εργασίας
- Άριστες προοπτικές εξέλιξης

Tags:

10 Ιουν
Αθήνα [Actionline]

Είσαι επικοινωνιακός; Θεωρείς τη διαπραγμάτευση βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου; Εάν η απάντηση σου είναι “ΝΑΙ’’, τότε είσαι αυτός/ή που ψάχνουμε! H ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού, αναζητά ικανά στελέχη για εργασία σε Χρηματοπιστωτικό Οργανισμό...

... στη περιοχή της Καλλιθέας.


Περιγραφή Θέσης
- Σύμβουλος Ρύθμισης Τραπεζικών Υποχρεώσεων για πελάτες του Οργανισμού.
- Επικοινωνία με πελάτες για διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους.

Προσόντα
- Θέληση για εργασία και εξέλιξη
- Επιθυμητή εμπειρία σε θέσεις διαχείρισης πελατειακών σχέσεων ή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης

Παροχές
- Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
- Μισθός: 640€ /6ωρο - 840€ /8ωρο και ασφάλιση
- Bonus απόδοσης κάθε μήνα
- Πενθήμερη απασχόληση, εναλλασσόμενες βάρδιες (09:00-20:00)
- Εργασία κοντά στον Σταθμό ΗΣΑΠ στην Καλλιθέα.

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

08 Ιουν
Ιωάννινα [Εταιρία πωλήσεων]

Εταιρία στο κέντρο των Ιωαννίνων πρόκειται να εντάξει στο δυναμικό της 1 νέο/νέα ηλικίας 20-25 ετών, δημιουργικό, οργανωτικό, με επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα διαχείρισης χρόνου. Ο υποψήφιος θα συναντήσει ένα εξαιρετικά νεανικό και οργανωμένο...

... περιβάλλον με ευκαιρίες επαγγελματικής ανέλιξης.
Στόχος μας είναι η εξέλιξη των ικανοτήτων του κάθε συνεργάτη, γι αυτό παρέχεται πλήρης πιστοποιημένη εκπαίδευση από έμπειρους συνεργάτες.
Έλα και εσύ στην ομάδα μας στείλε το βιογραφικό σου ΤΏΡΑ.
Θα υπάρξει επικοινωνία μετά την αξιολόγηση των βιογραφικών.

Tags:

06 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.
 
 
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών σε προϊόντα όπως δάνεια, κάρτες κτλ. μέσω της διαχείρισης εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Για την εκτέλεση των καθηκόντων, ο εργαζόμενος θα χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα για την παρακολούθηση, συλλογή πληροφοριών και / ή την αντιμετώπιση προβλημάτων.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας

Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες στην τηλεφωνική επικοινωνία
Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίηση τους
Διάγνωση αιτήματος ή/και προβλήματος του πελάτη με στόχο την άμεση εξυπηρέτησή του
Καταχώρηση σχετικών δεδομένων στα απαραίτητα πληροφορικά συστήματα της εταιρείας
Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση κτλ)

Tags:

06 Ιουν
Αθήνα [ΕΤΑΙΡΙΑ ΞΥΛΙΝΩΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΩΝ]

Μια Ελληνική αναπτυσσόμενη εταιρία που δραστηριοποιείται στον κλάδο των ξύλινων κατασκευών, αναζητά Μηχανικό ΑΕΙ για την θέση του Διευθυντή Παραγωγής, στο εργοστάσιο στον Άγιο Στέφανο Αττικής. Αρμοδιότητες: • Διοίκηση τμήματος (Προμήθειες, Βιομηχανικός...

... σχεδιασμός, Παραγωγή, Διανομή)
• Επικοινωνία με τους Υπεύθυνους Έργων και διαχείριση των υποχρεώσεων παράδοσης για τα έργα (συνολικό πλάνο παραδόσεων και πλάνο δυναμικότητας)
• Συντονισμός των απαραίτητων ενεργειών και γενικός προγραμματισμός των πόρων του εργοστασίου για την εξυπηρέτηση του συνολικού πλάνου παραδόσεων
• Συνεργασία με το τμήμα προμηθειών για την εξυπηρέτηση του πλάνου
• Συντονισμός εβδομαδιαίας συνάντησης παραγωγής και έκδοση εβδομαδιαίου πλάνου
• Έκδοση καθημερινού προγράμματος παραγωγής
• Είναι υπεύθυνος για τη σωστή ενημέρωση των δεδομένων του λογισμικού διαχείρισης παραγωγής
• Δημιουργεί, ελέγχει και βελτιώνει εσωτερικές διαδικασίες με σκοπό την εύρυθμη λειτουργία της παραγωγής

Απαραίτητα Προσόντα:
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον 3 ετών σε αντίστοιχη θέση
• Απόφοιτος Πολυτεχνικής Σχολής (ΑΕΙ) και ευχέρεια στα Αγγλικά
• Άτομο υπεύθυνο, επικοινωνιακό, δυναμικό, που παίρνει πρωτοβουλίες. Με υψηλό αίσθημα ευθύνης και δυνατότητα λήψης αποφάσεων.
• Ικανότητα να αντιλαμβάνεται σε βάθος τη διαδικασία της παραγωγής και τις ανάγκες ενός εργοστασίου


Η εταιρία προσφέρει:
• Ευχάριστο και σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον
• Πακέτο αποδοχών βάση προσόντων

Tags:

04 Ιουν
Αθήνα [Actionline]

Η ACTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού αναζητά τον κατάλληλο υποψήφιο με όρεξη και πάθος για εργασία στον τραπεζικό τομέα, για λογαριασμό μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού στην Αθήνα. Ρόλος Θέσης Εργασίας • Σύνταξη συμβατικών...

... κειμένων, έκδοση εγγυητικών επιστολών, έλεγχος ορθότητας δεδομένων, έλεγχος εγκριτικών αποφάσεων
• Επικοινωνία με πελάτες και καταστήματα Τράπεζας Ελλάδος και Εξωτερικού
• Έλεγχος , παρακολούθηση και ενημέρωση αρχείων οικονομικών καταστάσεων
• Σύνταξη ημερησίων και μηνιαίων Reports
• Χρήση τραπεζικών συστημάτων

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Απόφοιτοι ανώτατης οικονομικής ή σχετικής κατεύθυνσης
• Τουλάχιστον 1 έτους εργασιακή εμπειρία σε τμήμα Λογιστηρίου ή τμήμα Προμηθειών εταιριών εξαγωγικού χαρακτήρα
• Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο
• Πολύ καλή γνώση Η/Υ και προγραμμάτων MS Office
• Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
• Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων υπό συνθήκες πίεσης με προσανατολισμό στο καλύτερο αποτέλεσμα

Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Συνεχής εκπαίδευση υψηλού επιπέδου σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους
• Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο jobs@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Executive Search & Selection θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

04 Ιουν
Θεσσαλονίκη [Autoline SA]

Περιγραφή Ζητείται Web Developer από εμπορική επιχείρηση ειδών αυτοκινήτου AUTOLINE AE στην περιοχή Μενεμένης - Θεσσαλονίκη, για την συντήρηση και ανάπτυξη του ηλεκτρονικού καταστήματος. Απαραίτητα Προσόντα • Πολύ καλή γνώση HTML5, CSS3, JavaScript • Γνώση PHP, SQL • Πολύ...

... καλή αντίληψη της έννοιας του responsive και γνώση αντίστοιχων frameworks όπως Bootstrap.
• Εμπειρία στην δημιουργία και συντήρηση ιστοσελίδων με δημοφιλή CMS
• Γνώση SEO
• Ομαδικό πνεύμα, επικοινωνία, υπευθυνότητα, λήψη πρωτοβουλιών
Επιπρόσθετα, θα εκτιμηθεί:
• Αποδεδειγμένη εμπειρία
• Γνώση AJAX, JSON, XML
• Γνώση Prestashop
• Γνωση erp Softone
• Εμπειρία διαχείρισης Cpanel ή Plesk
• Εμπειρία σε άλλα cms που χρησιμοποιούνται για e-shop
• Εμπειρία στο debugging
Παροχές
• Μισθός ανάλογος προσόντων και εμπειρίας
• Ασφάλιση
• Πλήρης απασχόληση
• Προοπτικές προσωπικής ανάπτυξης και επαγγελματικής εξέλιξης
• Bonus με την επίτευξη στόχων

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.