Αγγελίες εργασίας για διαχειρισης. Ξεκινήστε καριέρα διαχειρισης στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 19 αγγελίες.
19 Αυγ
Αθήνα [Actionline]

Είσαι επικοινωνιακός; Θεωρείς τη διαπραγμάτευση βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου; Εάν η απάντηση σου είναι “ΝΑΙ’’, τότε είσαι αυτός/ή που ψάχνουμε! H ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού, αναζητά ικανά στελέχη για εργασία σε Χρηματοπιστωτικό Οργανισμό...

... στη περιοχή της Καλλιθέας.

Περιγραφή Θέσης
- Σύμβουλος Ρύθμισης Τραπεζικών Υποχρεώσεων για πελάτες του Οργανισμού.
- Επικοινωνία με πελάτες για διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους.

Προσόντα
- Θέληση για εργασία και εξέλιξη
- Επιθυμητή εμπειρία σε θέσεις διαχείρισης πελατειακών σχέσεων ή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης

Παροχές
- Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
- Μισθός: 640€ /6ωρο - 840€ /8ωρο και ασφάλιση
- Bonus απόδοσης κάθε μήνα
- Πενθήμερη απασχόληση, εναλλασσόμενες βάρδιες (09:00-20:00)
- Εργασία κοντά στον Σταθμό ΗΣΑΠ στην Καλλιθέα.

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

08 Αυγ
Θεσσαλονίκη [Εταιρεία παροχής υπηρεσιών]

Ζητούνται άμεσα νέοι για το τμήμα πωλήσεων μεγάλης εταιρείας στη Θεσσαλονίκη. Αρμοδιότητες : Συνεχής προώθηση και υποστήριξη πωλήσεων Διαχείριση και ανάπτυξη πελατολογίου Επίτευξη στόχου Προφίλ υποψηφίου: Ιδανικός υποψήφιος θα θεωρηθεί νέος, ηλικίας...

... 20-30 ετών, δημιουργικός, καινοτόμος με ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες και άριστη ικανότητα διαχείρισης χρόνου.
Επιθυμητή η εμπειρία σε παρουσιάσεις.

Παρακαλώ όπως αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα στο παρακάτω mail. Θα υπάρξει άμεση τηλεφωνική επικοινωνία με όσους υποψήφιους αξιολογηθούν θετικά.

Tags:

07 Αυγ
Αθήνα [ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΜΙΛΟΣ]

ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΜΙΛΟΣ με έδρα στην Αθήνα και στόχο τη συνέχιση της δυναμικής αναπτυξιακής πορείας του, ζητά απόφοιτους πανεπιστημίου για να στελεχώσουν θέσεις επενδύσεων κεφαλαίων καθώς και διαχείρισης οικονομικού κινδύνου. ΠΡΟΣΟΝΤΑ: Απόφοιτοι πανεπιστημίου...

... με σοβαρή προϋπηρεσία και προοπτικές εξέλιξης.
Αποδεδειγμένο ενδιαφέρον για τις αγορές χρήματος και κεφαλαίων.
Επαρκή γνώση Η/Υ - Αγγλικής γλώσσας.
Ωριμότητα σκέψης, ικανότητες στην οργάνωση, πελατοκεντρική σκέψη.
Επαρκής προϋπηρεσία.

ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ:
Ολοκληρωμένη & συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση συμπεριλαμβανομένης της επαγγελματικής πιστοποίησης.
Συμμετοχή σε συνέδρια και ταξίδια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Ελκυστικό πακέτο παροχών.
Κίνητρα παραγωγικότητας.
Χρήση καινοτόμου ηλεκτρονικού γραφείου.
Άριστες Προοπτικές Εξέλιξης.
Προοπτικές εξέλιξης στο management.

Τομέας δραστηριότητάς μας είναι η διαχείριση οικονομικών κινδύνων και οι επενδύσεις κεφαλαίων.

Παρακαλούμε για την αποστολή βιογραφικών στοπαρακάτω e-mail, υπόψη κυρίου Πετρίδη.

Tags:

06 Αυγ
Θεσσαλονίκη [RubikCube M.I.K.E.]

Η ομάδα της RubikCube αναζητά εργατικό δυναμικό για πλήρη αλλά και μερική απασχόληση, προκειμένου να στελεχώσει το γραφείο της στη Θεσσαλονίκη. Η τηλεφωνική υπηρεσία της RubikCube είναι ένας από τους κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών Τηλεγραμματείας στη Γερμανία!...

... Σε εμάς δέχεσαι κλήσεις (Inbound) εξ ονόματος των πελατών μας. Ως παραδείγματα πελατών μας μπορούν να αναφερθούν: μία δικηγορική εταιρεία, μία εταιρεία πληροφορικής, ένα μεσιτικό γραφείο, τα κεντρικά μίας μεγάλης πολυεθνικής επιχείρησης κλπ.

Αρμοδιότητες:
Η γενική τηλεφωνική εξυπηρέτηση των εταιρειών – πελατών μας όπως για παράδειγμα:
- Κλείσιμο ραντεβού σύμφωνα με τις οδηγίες του πελάτη
- Διαχείριση παραγγελιών αλλά και επιστροφών προϊόντων
- First Level Support

Ως γραμματέας εξ αποστάσεως επεξεργάζεσαι εισερχόμενες κλήσεις πολλών και διαφορετικών πελατών.
Έτσι η εργασία σου γίνεται πολύχρωμη και πολυδιάστατη όπως ο κύβος του Ρούμπικ :).
Γι 'αυτό είναι σημαντικά τα ακόλουθα προσόντα:
- Η υπευθυνότητα και η σιγουριά στη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων
- Η ευχάριστη διάθεση κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών
- Η γρήγορη προσαρμογή στην εναλλαγή κλήσεων αλλά και ποικιλόμορφων καταστάσεων
- Η άριστη γνώση της γερμανικής γλώσσας (γραπτώς και προφορικώς)
- Οι γνώσεις διαχείρισης Η/Υ

Σου προσφέρουμε ευέλικτο ωράριο εργασίας σε ένα σύγχρονο και φιλικό εργασιακό περιβάλλον.
Στα πλαίσια μιας δυναμικής και συνεργάσιμης ομάδας υποστήριξης θα σου παρέχουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα πλήρη εκπαίδευση, έτσι ώστε η εργασία σου να γίνει ευχάριστη.

Εάν επιθυμείς να γίνεις μέλος αυτής της ομάδας, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας!
Είμαστε στη διάθεσή σου και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία.
Θα χαρούμε πολύ να λάβουμε το βιογραφικό σου σημείωμα.

Tags:

05 Αυγ
Αθήνα [Actionline]

Η ACTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού αναζητά τον κατάλληλο υποψήφιο με όρεξη και πάθος για εργασία στον τραπεζικό τομέα, για λογαριασμό μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού στην Αθήνα. Ρόλος Θέσης Εργασίας • Σύνταξη συμβατικών...

... κειμένων, έκδοση εγγυητικών επιστολών, έλεγχος ορθότητας δεδομένων, έλεγχος εγκριτικών αποφάσεων
• Επικοινωνία με πελάτες και καταστήματα Τράπεζας Ελλάδος και Εξωτερικού
• Έλεγχος , παρακολούθηση και ενημέρωση αρχείων οικονομικών καταστάσεων
• Σύνταξη ημερησίων και μηνιαίων Reports
• Χρήση τραπεζικών συστημάτων

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Απόφοιτοι ανώτατης οικονομικής ή σχετικής κατεύθυνσης
• Τουλάχιστον 1 έτους εργασιακή εμπειρία σε τμήμα Λογιστηρίου ή τμήμα Προμηθειών εταιριών εξαγωγικού χαρακτήρα
• Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο
• Πολύ καλή γνώση Η/Υ και προγραμμάτων MS Office
• Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
• Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων υπό συνθήκες πίεσης με προσανατολισμό στο καλύτερο αποτέλεσμα

Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Συνεχής εκπαίδευση υψηλού επιπέδου σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους
• Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω email ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Executive Search & Selection θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

01 Αυγ
Αθήνα [ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ]

Εταιρεία Φαρμακευτικών Προϊόντων με πολυετή παρουσία στο χώρο των φαρμάκων, με έδρα την Ανατολική Αττική, επιθυμεί να προσλάβει: QUALITY CONTROL ASSISTANT Γενικά καθήκοντα: Επιτήρηση της παραγωγικής διαδικασίας Διασφάλιση και τήρηση των ποιοτικών προδιαγραφών...

... των προϊόντων και των παραγωγικών διαδικασιών
Διαχείριση αναλύσεων
Διασφάλιση συμμόρφωσης του QC με τις απαιτήσεις GMP και της ισχύουσας νομοθεσίας
Διαχείριση θεμάτων ποιότητας
Εφαρμογή των διαδικασιών ελέγχου ποιότητας
Έκδοση προδιαγραφών και διαδικασιών που αφορούν το τμήμα QC
Υπεύθυνος παραλαβών Α’ υλών
Επικοινωνία με προμηθευτές & εξωτερικούς συνεργάτες
Συμμετοχή στην ομάδα R&D της εταιρίας

Προφίλ Υποψηφίου:

Πτυχίο Θετικών Επιστημών (κατά προτίμηση Χημικού, Φαρμακοποιού ή Βιολόγου)
Επιθυμητή προϋπηρεσία 2-5 ετών σε εργαστήριο ποιοτικού έλεγχου, ιδανικά σε φαρμακοβιομηχανία
Καλή γνώση Η/Υ (MS OFFICE, Internet)
Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό επίπεδο (γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα συνεκτιμηθεί)
Γνώση εμπορικής διαχείρισης σε περιβάλλον ERP/MRP θα συνεκτιμηθεί
Επαγγελματισμός, συνέπεια, υπευθυνότητα και διάθεση ανέλιξης
Ικανότητα διαχείρισης χρόνου και εκτέλεσης πολλαπλών καθηκόντων (multi-tasking) με αποτελεσματικότητα
Ομαδικότητα, οργανωτικότητα, ευχέρεια στην επικοινωνία και συνεργασία με διαφορετικούς ανθρώπους

Η εταιρεία προσφέρει:

Διασφαλισμένες προοπτικές συνεργασίας
Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης
Συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση

Tags:

01 Αυγ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Υποστήριξης, η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.       
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Η θέση αφορά στην τηλεφωνική υποστήριξη πελατών σε τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες (τερματικά POS) μέσω της διαχείρισης κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασία.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας 


Εξυπηρέτηση και  υποστήριξη πελατών μέσω τηλεφώνου, email και fax σε τερματικά POS 
Έλεγχος ιστορικού και χρήση εργαλείων και συστημάτων, με στόχο την διάγνωση του τεχνικού ζητήματος και τυχόν προώθηση του αιτήματος σε άλλο τμήμα.
Συνεργασία με μέλη της ομάδας ή και με άλλα τμήματα για την παρακολούθηση αιτημάτων ή προβλημάτων
Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση, καταγραφή επαναλαμβανόμενων προβλημάτων κτλ). 

Tags:

31 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Προώθησης , η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Η τηλεφωνική προώθηση θα είναι ο κύριος ρόλος του υπάλληλου μέσω της διαχείρισης εισερχόμενων και εξερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Επιπρόσθετα, η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών θα αποτελεί συμπληρωματική δραστηριότητα στα καθημερινά καθήκοντα του υπαλλήλου.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας


Τηλεφωνική προώθηση τραπεζικών, ασφαλιστικών και τραπεζοασφαλιστικών  προϊόντων/υπηρεσιών σε υφιστάμενο πελατολόγιο
Ενημέρωση και διαχείριση συστημάτων με στοιχεία πελατών
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.

Tags:

30 Ιουλ
Αθήνα [ITALKROM ΑΦΟΙ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΟΕ]

Ζητείται, από εταιρία στις Αχαρνές Αττικής, προσωπικό για εργασίες γραφείου, όπως τηλεφωνική εξυπηρέτηση, τιμολόγηση, αρχειοθέτηση και εν γένει εργασίες γραφείου. Χαρακτηριστικά: • Γυναίκα, από 25 έως 40 ετών • Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ • Γνώση Η/Υ και Windows...

... Office
• Επικοινωνιακή και δεκτική στην εκμάθηση

Συνυπολογίζονται:
• Ανάλογη εμπειρία στο αντικείμενο αυτό.
• Γνώσεις προγραμμάτων τιμολόγησης και εμπορικής διαχείρισης.
• Γνώσεις λογιστικής και καταχώρησης λογιστικών εγγραφών.
• Τυχόν ξένες γλώσσες.

Παροχές:
• Εργασία πλήρους απασχόλησης
• Πλήρης ασφάλιση
• Ικανοποιητικές απολαβές
• Εργασία σε επαγγελματικό περιβάλλον
• Δυνατότητα εξέλιξης & ανέλιξης

Παρακαλούμε να στείλετε το βιογραφικό σας στο παρακάτω email ή με fax στο 2102466828.

Tags:

30 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.
 
 
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών σε προϊόντα όπως δάνεια, κάρτες κτλ. μέσω της διαχείρισης εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Για την εκτέλεση των καθηκόντων, ο εργαζόμενος θα χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα για την παρακολούθηση, συλλογή πληροφοριών και / ή την αντιμετώπιση προβλημάτων.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας

Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες στην τηλεφωνική επικοινωνία
Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίηση τους
Διάγνωση αιτήματος ή/και προβλήματος του πελάτη με στόχο την άμεση εξυπηρέτησή του
Καταχώρηση σχετικών δεδομένων στα απαραίτητα πληροφορικά συστήματα της εταιρείας
Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση κτλ)

Tags:

29 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [i-CON.SHARE]

ΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ Η/Υ - DIGITAL MARKETER Η i-CON.SHARE, εταιρία υπηρεσιών marketing γεωργικών επιχειρήσεων, η οποία κυριαρχεί στην αγορά αγρονομικών υπηρεσιών στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενδιαφέρεται να προσλάβει: Προγραμματιστή - Digital...

... Marketer πλήρους απασχόλησης με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Καθήκοντα:
- Δημιουργία (web design) και διαχείριση - ενημέρωση ιστοσελίδων
- Δημιουργία και διαχείριση καμπανιών στα Social Media (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube κλπ.)
- Δημιουργία και διαχείριση business λογαριασμών στα παραπάνω κανάλια
- Διαχείριση Google Analytics & Google My Business
- Δημιουργία και διαχείριση καμπανιών στο δίκτυο της Google (Google Ads, Google Display κλπ.)
- Καθημερινή ενημέρωση των Social Media λογαριασμών των πελατών
- Διαφήμιση στα Social Media μέσω χορηγούμενων διαφημίσεων
- Δημιουργία και αποστολή μαζικών e-mails μέσω Mailchimp
- Διαχείριση του marketing material των πελατών μας (φωτογραφίες, βίντεο, ρεπορτάζ, στοιχεία προϊόντων)
- Επαγγελματικές παρουσιάσεις σε κοινό (στα Ελληνικά και στα Αγγλικά)

Απαραίτητα προσόντα:
- Πανεπιστημιακές Σπουδές Πληροφορικής
- Άριστη γνώση της Ελληνικής της Αγγλικής γλώσσας
- Άριστη γνώση MS Office (Word, Excel, Powerpoint κλπ.)
- Άριστη γνώση διαχείρισης λογαριασμών Social Media (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter κλπ.)
- Άριστη γνώση διαχείρισης Google Ads & Google Αnalytics
- Άριστη γνώση λογισμικού δημιουργίας και διαχείρισης ιστοσελίδων (Wordpress, Joomla)
- Άριστη γνώση εφαρμογών επεξεργασίας εικόνας (Αdobe Photoshop)
- Άριστη γνώση εφαρμογών διανυσματικών γραφικών (Corel Draw, Adobe Illustrator κλπ.)
- Ικανότητα συγγραφής κειμένων (content writing)
- Άριστη ικανότητα επικοινωνίας και παρουσιάσεων σε κοινό
- Δυνατότητα ταξιδιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
- Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην επίτευξη στόχων
- Επαγγελματικό προφίλ
- Ηλικία έως 35 ετών

Επιθυμητά προσόντα:
- Σπουδές Επικοινωνίας ή Marketing
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Γνώσεις φωτογραφίας
- Γνώση νομοθεσίας GDPR
- Δεξιότητες στην οργάνωση
- Μεθοδικότητα και ευελιξία
- Δημιουργικότητα και ομαδικό πνεύμα

Προσφέρονται:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, ανάλογο των προσόντων
Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης
Δυνατότητα συνεχούς εκπαίδευσης

Οι ενδιαφερόμενοι να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο παρακάτω email.

Tags:

29 Ιουλ
Αθήνα [ΓΡΑΦΕΙΟ]

Ζητείται απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ σχετικού κλάδου έως 35 ετών για διαχείριση δομικού έργου, κατά προτίμηση κάτοχος μεταφορικού μέσου. Αρμοδιότητες: Γενικός επί τόπου του έργου υπεύθυνος των έργων, με συνεχή παρουσία στο εργοτάξιο. • Οργάνωση του προσωπικού...

... για την επόμενη μέρα
• Καθοδήγηση και συντονισμός υπεργολάβων σε συνεννόηση με τον κύριο του Έργου
• Έλεγχος και έγκριση επιμετρήσεων και πιστοποιήσεων.
• Σύνταξη συμφωνητικών, έλεγχος και συλλογή τιμολογίων έργου.
• Υπεύθυνος για τον ποιοτικό έλεγχο της κατασκευής.
• Υπεύθυνος για την οργάνωση, την καθαριότητα, την τάξη του εργοταξίου.
• Μέριμνα προμήθειας υλικών υποχρέωσης του κυρίου του Έργου.

Απαραίτητα Προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Πολιτικού/Μηχανολόγου/Ηλεκτρολόγου Μηχανικού
• Άριστες ικανότητες χειρισμού Η/Υ
• Κατανόηση αρχιτεκτονικών σχεδίων και όρων
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
• Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια
• Ευελιξία και ικανότητα εργασίας κάτω από αυστηρά deadlines και συνθήκες πίεσης
• Ικανότητα διαχείρισης υπεργολάβων/συνεργείων
• Εμπειρία σε χειρονακτική εργασία
Εργοταξιακή εμπειρία θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν

Παροχές:
• Πολύ καλές απολαβές αναλόγως προσόντων και καθηκόντων που θα κληθεί να αναλάβει
• Κάλυψη λειτουργικών και μεταφορικών εξόδων
• Παροχή οποιουδήποτε εξοπλισμού μπορεί να χρειαστεί (κινητό τηλέφωνο/laptop)

Tags:

29 Ιουλ
Αθήνα [ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΡΤΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ]

Αλυσίδα αρτοπαρασκευασμάτων στο κέντρο της Αθήνας αναζητεί Υπεύθυνο/η Καταστήματος. Αρμοδιότητες: • Οργάνωση και έλεγχος όλων των τμημάτων του καταστήματος • Διασφάλιση της σωστής λειτουργίας του καταστήματος • Διασφάλιση της σωστής τήρησης των...

... πολιτικών και των διαδικασιών που ορίζονται από την εταιρεία

Απαραίτητα Προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ, κατά προτίμηση στον τομέα του Management ή/και της Εστίασης
• Εμπειρία στον χώρο της εστίασης
• Καλή γνώση Αγγλικών
• Καλές γνώσεις MS Office
• Ομαδικό πνεύμα και ικανότητα διαχείρισης ομάδας
• Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης
• Ικανότητες προγραμματισμού και οργάνωσης
• Προσεγμένη εμφάνιση
Γνώσεις HACCP θα θεωρηθούν επιπλέον προσόν

Παροχές:
• Αποδοχές αναλόγως προσόντων ξεκινώντας από τον βασικό μισθό + ασφάλιση
• Σταθερή 8ωρη 6ήμερη απασχόληση (Κυριακές και αργίες κλειστά)
• Εύκολη πρόσβαση στον χώρο εργασίας με ΜΜΜ
• Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Tags:

26 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Περιγραφή Οργανισμού:  Ο Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Ο.Κ.Υπ.Υ.) επιθυμεί να προσλάβει έμπειρο και δυναμικό άτομο στην θέση του Επιχειρησιακού Διευθυντή.  Καθήκοντα και Ευθύνες: Αναφέρεται απευθείας στον Γενικό Διευθυντή του Οργανισμού Εποπτεύει...

... άμεσα τον Προϊστάμενο της Μονάδας Στρατηγικού Σχεδιασμού και Προώθησης Αγοράς, τον Προϊστάμενο Μονάδας Διαδικασιών και Δικτύου Ποιότητας, τον Προϊστάμενο της Μονάδας Πληροφορικής, Εγκαταστάσεων και Υποδομών και τον Προϊστάμενο της Μονάδας Διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού
Αναπτύσσει επιχειρησιακά σχέδια για παροχή διοικητικών υπηρεσιών όπως διοικητική υποστήριξη, διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού και τεχνολογίες υπηρεσιών πληροφόρησης, καθώς και υποστηρικτικών υπηρεσιών, ώστε να συνεισφέρουν στην επίτευξη του επιχειρησιακού σχεδίου του Οργανισμού
Παρακολουθεί και ελέγχει την απόδοση των διοικητικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών, ώστε να διασφαλίζει ότι αυτές παρέχονται βάσει του επιχειρησιακού σχεδίου και του ετήσιου προϋπολογισμού
Εποπτεύει και αξιολογεί συστηματικά την ποιότητα και αποτελεσματικότητα των διοικητικών και υποστηρικτικών υπηρεσιών, ώστε να αναγνωρίζει τις ευκαιρίες για συνεχή βελτίωση και μείωση του κόστους
Εποπτεύει και επανεξετάζει τις δομές, τα συστήματα και τους εσωτερικούς κανονισμούς του Οργανισμού σε σχέση με τις διοικητικές και υποστηρικτικές υπηρεσίες, βάσει αναγνωρισμένων παραμέτρων, ώστε να διασφαλίζει ότι παράγουν το βέλτιστο αποτέλεσμα, δεδομένης της διαθέσιμης τεχνολογίας και πόρων
Αναπτύσσει και εποπτεύει τη συμμόρφωση με τις πολιτικές, τις διαδικασίες και τους εσωτερικούς κανονισμούς
Αναπτύσσει και εφαρμόζει το σχέδιο κεφαλαιουχικού εξοπλισμού για συντήρηση και βελτίωση των κτηρίων και των εγκαταστάσεων
Διασφαλίζει τη συνεχή εκπαίδευση του διοικητικού και υποστηρικτικού προσωπικού
Διασφαλίζει την αποτελεσματική ανάπτυξη και ευελιξία του διοικητικού και υποστηρικτικού προσωπικού, ώστε να ικανοποιούνται οι απαιτήσεις των υπηρεσιών τους
Αναπτύσσει επαφές εσωτερικά με τη Διευθυντική Ομάδα, το Διοικητικό Συμβούλιο και τους Επικεφαλής των Διευθύνσεων και εξωτερικά με τους προμηθευτές εξωτερικών υπηρεσιών
Ασκεί οποιεσδήποτε δραστηριότητες και οποιαδήποτε άλλα καθήκοντα του ανατίθενται από το Διοικητικό Συμβούλιο, τον Γενικό Διευθυντή ή/και από το σχετικό Νόμο και τους Κανονισμούς που εκδίδονται δυνάμει αυτού ή/και τους εσωτερικούς κανονισμούς του Οργανισμού

Tags:

26 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [Grecruitment]

Ο πελάτης μας, έμπειρη εταιρεία συστημάτων αυτοματισμού με έμφαση στον κλάδο των Τροφίμων και των Ποτών, με πάνω από 20 χρόνια παρουσίας στον χώρο και περισσότερα από 400 έργα βελτιστοποίησης διαδικασιών παραγωγής και αύξησης απόδοσης σε όλο τον κόσμο, αναζητά...

... στη Θεσσαλονίκη Μηχανολόγο Μηχανικό Έργων, με πολύ καλή γνώση Autocad, για τα έργα που αναλαμβάνει σε διάφορες βιομηχανικές εγκαταστάσεις.

Καθήκοντα του/της υποψηφίου/ας:
• Έρευνα για την προμήθεια εξοπλισμού, μηχανημάτων & αναλώσιμων έργων.
• Επικοινωνία με πελάτες, προμηθευτές και συνεργάτες για την υλοποίηση του έργου.
• Επίβλεψη συνεργείων υπεργολάβων – προγραμματισμός & συντονισμός εργασιών.
• Οργάνωση, διαχείριση και παρακολούθηση έργου.

Απαραίτητα προσόντα υποψηφίου/ας:
• Πτυχίο Μηχανολόγου Μηχανικού AEI
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών σε έργα μηχανολογικών εφαρμογών βιομηχανικών εγκαταστάσεων.
• Ικανότητες διαχείρισης έργων (Project Management) ή/και εμπειρία στη χρήση του λογισμικού Ms Project.
• Εμπειρία σε έργα εγκαταστάσεων γραμμών παραγωγής για γαλακτοβιομηχανίες και λοιπές βιομηχανίες υγρών τροφίμων.
• Πολύ καλή γνώση AutoCAD.
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά και προφορικά).
• Άριστη γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows και εφαρμογών MS Office.
• Ανεπτυγμένες οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες.
• Δυνατότητα μετακινήσεων & ταξιδίων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (περίπου 30%).
• Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου.

Ο εργοδότης προσφέρει:
• Σταθερές αποδοχές αναλόγως των προσόντων.
• Ομαδική ασφάλεια ζωής & υγείας.
• Εταιρικό κινητό τηλέφωνο & αυτοκίνητο.
• Σύγχρονο & φιλικό περιβάλλον εργασίας.
• Διαρκή εκπαίδευση, επιμόρφωση & ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη, σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο περιβάλλον.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σε ηλεκτρονική μορφή στο παρακάτω email.

Tags:

25 Ιουλ
Αθήνα [ΥΑΛΟΔΟΜΗ]

Όμιλος εταιρειών που εξειδικεύεται στο σχεδιασμό και την επεξεργασία υαλοπινάκων, στα πλαίσια της ραγδαίας ανάπτυξης των εργασιών του, ζητά να προσλάβει: Project & Technical Sales Manager (κωδικός θέσης: HR-P2) (στο Μαρκόπουλο Αττικής) Απαραίτητα προσόντα και δεξιότητες -...

... Πτυχίο ΑΕΙ/ ΤΕΙ Μηχανολόγου Μηχανικού/ Μηχανικού Βιομηχανικού Σχεδιασμού ή παρεμφερές
- Τουλάχιστον 2 χρόνια προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση, ιδανικά στον κατασκευαστικό κλάδο
- Άριστη γνώση προγραμμάτων 3D CAD/CAM/CAE
- Πολύ καλή γνώση αγγλικών (σε γραπτό και προφορικό λόγο)
- Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ
- Γνώσεις κοστολόγησης και marketing
- Αντιληπτική ικανότητα και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
- Ικανότητα εστίασης στη λεπτομέρεια και δημιουργική σκέψη
- Άριστη διαχείριση χρόνου
- Ομαδικό πνεύμα και συνεργασία
- Δεξιότητες διαχείρισης και επίλυσης προβλημάτων
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες- Πελατοκεντρική αντίληψη
- Δυνατότητα ταξιδιών

Επιθυμητά προσόντα και δεξιότητες
- Μεταπτυχιακός τίτλος σπουδών τεχνολογικής κατεύθυνσης
- Γνώση των τύπων και τεχνικών προδιαγραφών των υαλοπινάκων
- Ικανότητα κατανόησης της υφιστάμενης τεχνολογίας του υαλοπίνακα
- Γνώσεις επεξεργασίας υαλοπινάκων

Ο κάτοχος της θέσης:
- Έχει την ευθύνη για τη σύνταξη απλών ή σύνθετων προσφορών, την κοστολόγηση των προϊόντων, την έρευνα για την οικονομικά βιώσιμη παραγωγή, καθώς και την παραγωγή πρωτότυπων προϊόντων
- Εξυπηρετεί το τμήμα πωλήσεων όταν υπάρχει η ανάγκη και θα παρέχει τεχνική υποστήριξη και συμβουλές σε υφιστάμενους και δυνητικούς πελάτες της εταιρείας
- Ασχολείται με την επιμέλεια και παραγωγή όλων των σχεδίων καθώς και την παραγωγή ψηφιακών απεικονίσεων προϊόντων (3D Renderings) σύμφωνα με τις τεχνικές προδιαγραφές του πελάτη
- συντονίζει πόρους για την επιτυχή έκβαση των έργων, βρίσκει λύσεις για σύνθετες κατασκευές
- Επικοινωνεί με τους πελάτες και συνεργάζεται με το Τμήμα Παραγωγής ώστε να γίνονται διευκρινήσεις σχετικά με κατασκευαστικούς ή άλλης φύσεως περιορισμούς
- Μεταβαίνει στο εργοτάξιο στις περιπτώσεις σύνθετων προσφορών που απαιτούν εκτενέστερη μελέτη, για εκτίμηση της κατάστασης πραγματοποιώντας στη συνέχεια το σχεδιασμό και την κοστολόγηση
- Έχει υπό την επίβλεψή του συνεργείο τοποθετήσεων και θα προγραμματίζει τις τοποθετήσεις και τις επιμετρήσεις τηρώντας ημερολόγιο και επιβεβαιώνει την έγκυρη και σύμφωνα με την κοστολόγηση παράδοση των έργων

- Η εταιρεία προσφέρει:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, άριστο περιβάλλον εργασίας, συνεχή εκπαίδευση και προοπτικές επαγγελματικής εξέλιξης
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ στο παρακάτω email.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.