Αγγελίες εργασίας για ανθρωπινου. Ξεκινήστε καριέρα ανθρωπινου στην Ελλάδα!

Βλέπετε 115 από τις 15 αγγελίες.
18 Σεπ
Αθήνα [ΑCTIONLINE]

H ΑCTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά Junior Business Analyst για εργασία σε μεγάλο Χρηματοπιστωτικό Οργανισμό, στην Αθήνα. Αρμοδιότητες: -Συλλογή, έρευνα και ανάλυση μεγάλου όγκου δεδομένων -Κατανόηση των αναγκών της επιχείρησης και...

... καταγραφή των διαδικασιών
-Διαχείριση στοιχείων και αιτημάτων
-Εσωτερική επικοινωνία, συνεργασία και επίλυση αιτημάτων

Απαιτούμενα Προσόντα:
-Απόφοιτος ΑΕΙ Θετικής ή Οικονομικής Κατεύθυνσης
-Επιθυμητός μεταπτυχιακός τίτλος με κατεύθυνση σε Human Resources
-Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε συμβουλευτική εταιρία ανθρώπινου δυναμικού
-Άριστη χρήση προγραμμάτων MS Office, ανάλυσης δεδομένων και reporting με χρήση συναρτήσεων
-Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
-Αναλυτική σκέψη

Επιθυμητά Προσόντα:
-Υπευθυνότητα και οργανωτικές δεξιότητες
-Εχεμύθεια, πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας

Παροχές:
-Ανταγωνιστικές μηνιαίες αποδοχές και ασφάλιση
-Συνεχής εξέλιξη και επιμόρφωση
-Εργασία σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της ACTIONLINE ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο. Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

18 Σεπ
Αθήνα [ACTIONLINE]

Η ACTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά Βοηθό Λογιστή στην Αθήνα. Περιγραφή θέσης: -1-2 χρόνια εμπειρία σε λογιστικό γραφείο -Έκδοση, έλεγχος & καταχώριση παραστατικών, λογιστικές εγγραφές -Υποστηρικτικές εργασίες της ομάδας...

... του λογιστηρίου
-Εξωτερικές εργασίες σχετικές με τις διαδικασίες του τμήματος

Απαραίτητα προσόντα:
-1-2 χρόνια εμπειρία σε λογιστικό γραφείο
-Απόφοιτος Τ.Ε.Ι. ή Α.Ε.Ι. ( Λογιστικής / Οικονομικής κατεύθυνσης)
-Άριστη γνώση χειρισμού ERP SoftOne - MS Office (XLS, WORD), & ταχύτητα καταχώρισης
-Πολύ καλή γνώση Αγγλικών

Επιθυμητά προσόντα:
-Οργανωτικές & επικοινωνιακές ικανότητες
-Συνέπεια στα χρονοδιαγράμματα των εργασιών
-Επαγγελματισμός και εχεμύθεια

Παρέχεται: Πενθήμερη απασχόληση - Περιοχή Κολωνάκι

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της ACTIONLINE ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

18 Σεπ
Αθήνα [ΑCTIONLINE]

H ΑCTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά Υπάλληλο Οικονομικής Διεύθυνσης σε μεγάλο Χρηματοπιστωτικό Οργανισμό, στην Αθήνα. Απαραίτητα προσόντα: • Πτυχίο επιπέδου ΑΕΙ / ΑΤΕΙ Οικονομικής κατεύθυνσης • Τουλάχιστον...

... 5 έτη προϋπηρεσία σε Λογιστήριο
• Καλή γνώση των λογιστικών και φορολογικών θεμάτων
• Ευχέρεια στη χρήση Η/Υ και εφαρμογών Microsoft Office
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας

Επιθυμητά προσόντα:
• Άριστες οργανωτικές δεξιότητες
• Εχεμύθεια, υπευθυνότητα
• πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας

Παροχές:
• Σταθερός μηνιαίος μισθός και ασφάλιση
• Συνεχής εξέλιξη και επιμόρφωση
• Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της ACTIONLINE ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

18 Σεπ
Θεσσαλονίκη [INTERLIFE Ασφαλιστική]

Η INTERLIFE Ασφαλιστική αναζητά Βοηθό Τμήματος Προσωπικού (έδρα Θεσσαλονίκη). Καθήκοντα: Βοηθητικές εργασίες στις παρακάτω αρμοδιότητες: • Σχεδιασμός και παρακολούθηση της τήρησης των διαδικασιών και των πολιτικών σχετικά με το Ανθρώπινο Δυναμικό • Σχεδιασμός...

... και παρακολούθηση των συστημάτων Ανθρώπινου Δυναμικού (σχετικά με αξιολόγηση, στοχοθεσία, αποδοχές)
• Προγραμματισμός εκπαίδευσης και ανάπτυξης προσωπικού σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις της εταιρείας
• Παρακολούθηση και εφαρμογή της Εργατικής και Ασφαλιστικής Νομοθεσίας
• Διαχείριση των εργασιακών σχέσεων του Ανθρώπινου Δυναμικού
• Επιλογή και αξιολόγηση υποψηφίων και πρόσληψη εργαζομένων

Απαραίτητα προσόντα:
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
• Τίτλος σπουδών Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών ή συναφούς κλάδου
• Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (MS Office, Internet)
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας

Απαραίτητα χαρακτηριστικά:
• Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
• Εμπιστευτικότητα και ακεραιότητα
• Ικανότητα δημιουργίας και διατήρησης σχέσεων εμπιστοσύνης

Παροχές:
• Μισθός αναλόγως προσόντων
• Ιδιωτική Ασφάλιση Ατυχημάτων και Νοσοκομειακής Περίθαλψης μετά τον πρώτο χρόνο συνεργασίας
• Άριστο περιβάλλον εργασίας
• Προοπτικές εξέλιξης

Η Θέση αναφέρεται στην Διεύθυνση Προσωπικού.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν βιογραφικό σημείωμα στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση.
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

Tags:

18 Σεπ
Πανελλήνια [Οργανισμος Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ)]

ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ (150) ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Γίνεται δεκτή η υποβολή αιτήσεων για εκατό πενήντα (150) κενές θέσεις Φροντιστών Υγείας, Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας. Η θέση είναι Πρώτου Διορισμού. Ετήσιος...

... μισθός €16.368 που θα καταβάλλεται σε δεκατρείς (13) ισόποσες δόσεις, δώδεκα από αυτές στο τέλος κάθε μήνα και η δέκατη τρίτη δόση αναλογεί στο δέκατο τρίτο μισθό και μισθοδοτική αύξηση κάθε τρία (3) χρόνια όπως θα καθορίζεται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

Α. Καθήκοντα και ευθύνες:
Ο Φροντιστής Υγείας εκτελεί τα καθήκοντα του υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη νοσηλευτικού/ μαιευτικού προσωπικού στο οποίο και λογοδοτεί.

1. Μετέχει/Αναλαμβάνει τη φροντίδα και υγιεινή σώματος ενήλικα/παιδιού ασθενούς/ατόμου (λουτρό επί κλίνης, μεταφορά και βοήθεια κατά το μπάνιο, φροντίδα στόματος, νυχιών, μαλλιών, δέρματος, ντύσιμο, καθαρισμός εκκρίσεων/ απεκκρίσεων, βοήθεια στη διατήρηση της προσωπικής καθαριότητας κλπ).
2. Προετοιμάζει εξοπλισμό/υλικό για διεργασίες και παρεμβάσεις, βοηθά κατά τη διεκπεραίωση τους και αναλαμβάνει την καθαριότητα μετά.
3. Μεταφέρει, βοηθά/συνοδεύει ασθενή/άτομο εντός του νοσοκομείου (για διαγνωστικές εξετάσεις/παρεμβάσεις/θεραπείες ή χειρουργικές επεμβάσεις/μεταφορά για παροχή ενδονοσοκομειακής φροντίδας υγείας, κατά την εισαγωγή ή εξιτήριο).
4. Βοηθά/Αναλαμβάνει στην προετοιμασία χώρου/ εξοπλισμού για την εισαγωγή ασθενούς/ατόμου (π.χ. ετοιμασία κλίνης, θερμοκοιτίδας, συσκευών, χειρουργικής αίθουσας/φορείου κλπ).
5. Μετέχει στην μετακίνηση/κινητοποίηση του ασθενούς/ατόμου, εντός και εκτός κλίνης, και στη διασφάλιση της άνεσης και ασφάλειας του σε διάφορες διαδικασίες.
6. Προετοιμάζει και βοηθά τον ασθενή/άτομο για σίτιση, ετοιμάζει πρόγευμα και σερβίρει τα γεύματα και απομακρύνει τους δίσκους σερβιρίσματος.
7. Ανταποκρίνεται σε κλήσεις του ασθενή/ατόμου και αναφέρει αμέσως στο Νοσηλευτικό προσωπικό, οτιδήποτε παρατήρησε ή ήλθε στην αντίληψη του, που να θέτει σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια του ασθενή.
8. Τοποθετεί, βοηθά στη χρήση, απομακρύνει και καθαρίζει σκοραμίδες, ουροδοχεία, πτυελοδοχεία, καρέκλες τουαλέτες (commode). Μετά από οδηγίες νοσηλευτικού/μαιευτικού προσωπικού αδειάζει/αλλάζει ασκούς παροχετεύσεων/ ουροσυλλέκτες και αναφέρει ανάλογα.
9. Καθαρίζει και μετέχει στο στρώσιμο κλινών συμπεριλαμβανομένων εξεταστικών και χειρουργικών κλινών, θερμοκοιτίδων/φορείων, με ή χωρίς ασθενή/άτομο και τις μετακινεί αναλόγως αναγκών εντός/εκτός του τμήματος.
10. Βοηθά κατά την τελική φροντίδα νεκρού και τη μεταφορά στο νεκροτομείο.
11. Συγυρίζει το άμεσο περιβάλλον του ασθενούς/ατόμου και του τμήματος και το διατηρεί συγυρισμένο.
12. Καθαρίζει και ελέγχει ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό και χώρους και αναλαμβάνει τη διαδικασία απολύμανσης τους όπου ενδείκνυται.
13. Ετοιμάζει δωμάτια, κλίνες και υλικό για απολύμανση και χειρίζεται την μηχανή απολύμανσης εντός του τμήματος.
14. Προετοιμάζει εργαλεία και αναλώσιμα για αποστείρωση και τα αποστειρώνει μετά από ειδική εκπαίδευση.
15. Ταξινομεί εργαλεία, συσκευές και αναλώσιμα στο τμήμα και συγυρίζει τους αποθηκευτικούς χώρους του τμήματος.
16. Μεταφέρει δείγματα, παράγωγα αίματος, φάρμακα, υλικά, παραπεμπτικά σημειώματα, παραγγελίες, φακέλους ασθενών εντός του νοσοκομείου και μεταξύ των τμημάτων (στην απουσία κλητήρα).
17. Ταξινομεί τον καθαρό ιματισμό, διατηρεί τη λινοθήκη καθαρή και συγυρισμένη. Συγκεντρώνει τον ακάθαρτο και μολυσματικό ιματισμό στους καθορισμένους σάκους και χώρους για απομάκρυνση τους.
18. Διαχειρίζεται απόβλητα (κλινικά, αιχμηρά και τοξικά) και τα τοποθετεί στους κατάλληλους και καθορισμένους σάκους/δοχεία και χώρους για την απομάκρυνση τους.
19. Βοηθά στην παραγγελία και συγυρίζει αναλώσιμα τμήματος.
20. Παίρνει αποτελεσματικά μέτρα για την πρόληψη και τον έλεγχο των λοιμώξεων, στα πλαίσια των δικών του δραστηριοτήτων, σύμφωνα με την εθνική πολιτική αλλά και την εσωτερική πολιτική του οργανισμού.
21. Χρησιμοποιεί κατάλληλα τις τεχνολογίες, Η.Υ για: α. να παρέχει ποιότητα στη φροντίδα β. να εργάζεται αποτελεσματικά γ. να υποστηρίζει τη λήψη νοσηλευτικών αποφάσεων.
22. Εκτελεί οποιαδήποτε άλλα συναφή καθήκοντα του/της ανατεθούν

Κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του υποχρεούται να συμμορφώνεται προς τις Νομοθετικές/Κανονιστικές, Γενικές ή Ειδικές Διατάξεις, Οδηγίες, Εγκυκλίους και Πρακτικές, όπως αυτές εφαρμόζονται στον Οργανισμό.

Β. Απαιτούμενα Προσόντα :
1. Απολυτήριο μέσης εκπαίδευσης
2. Δίπλωμα αναγνωρισμένης Ανώτερης/Ανώτατης Σχολής ενός τουλάχιστον έτους μεταλυκειακού κύκλου σπουδών σε συναφές με τα καθήκοντα της θέσης θέμα.
3. Εμπειρία τουλάχιστο τριών χρόνων σε ανάλογα καθήκοντα είναι επιθυμητή.
4. Πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας.
5. Ακεραιότητα χαρακτήρα, εχεμύθεια, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία και ευθυκρισία.

Σημείωση:
(1) Ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας, οι υπάλληλοι υποχρεούνται να τυγχάνουν ειδικής εκπαίδευσης και να παρακολουθούν επιμορφωτικά μαθήματα.
(2) Ο κάτοχος της θέσης δύναται να τοποθετείται ή να μετακινείται εντός του Οργανισμού μετά από εισήγηση του Προϊστάμενου Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού στο Γενικό Διευθυντή του Οργανισμού.
(3) Τα καθήκοντα της θέσης συνεπάγονται απασχόληση πάνω σε 24ωρη βάση με το σύστημα βάρδιας.

Η πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής ή της Γαλλικής ή της Γερμανικής γλώσσας στο
απαιτούμενο επίπεδο, θα πρέπει να τεκμηριώνεται από τους υποψηφίους μέχρι την ημερομηνία λήξης της υποβολής των αιτήσεων.

Γ. Διάρκεια Απασχόλησης
(1) Η απασχόληση θα είναι για τριετή θητεία, υπό τους γενικούς και ειδικούς όρους προτύπου συμβολαίου, το οποίο θα μετατρέπεται σε αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του περί εργοδοτουμένων με εργασία ορισμένου χρόνου (απαγόρευση δυσμενούς μεταχείρισης) Νόμου και των προνοιών των «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί) Κανονισμών του 2017»
(2) Οι πρώτοι δεκαοκτώ (18) μήνες υπηρεσίας θεωρούνται ως δοκιμαστική περίοδος κατά την οποία ο Οργανισμός επιφυλάσσει πλήρως το δικαίωμα του να τερματίσει το συμβόλαιο κατά την απόλυτη κρίση του, χωρίς προειδοποίηση ή χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση.
(3) Η απασχόληση μπορεί να τερματιστεί οποτεδήποτε είτε από τον εργοδότη είτε από τον εργοδοτούμενο, αφού δοθεί η αναγκαία προειδοποίηση που προβλέπεται στους περί Τερματισμού Απασχολήσεως Νόμους.
(4) Σε περίπτωση που η εργασία για την οποία έγινε η πρόσληψη παύσει να υφίσταται πριν τη λήξη της παρούσας σύμβασης απασχόλησης, αυτή θα τερματίζεται αυτοδικαίως.
(5) Η περίοδος απασχόλησής περιλαμβάνει και την άδεια που κερδίζεται κατά τη διάρκεια της απασχόλησης.
(6) Ανάλογα με τις ανάγκες του Οργανισμού, δυνατόν να εργάζεται και εκτός του συνηθισμένου ωραρίου εργασίας του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας

Δ. Γενικές Προϋποθέσεις Διορισμού
(1) Κανένας δεν διορίζεται στον Οργανισμό, εκτός εάν είναι πολίτης της Δημοκρατίας ή πολίτης κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

Νοείται ότι, το Υπουργικό Συμβούλιο δύναται να επιτρέψει σε ειδική περίπτωση, για εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος, όπως πρόσωπο που δεν είναι πολίτης της Δημοκρατίας ή κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης υποβάλει αίτηση για διορισμό, σύμφωνα με τις διατάξεις των «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί ) Κανονισμοί του 2017», όπως αυτοί εκάστοτε τροποποιούνται και σε περίπτωση επιλογής του, αυτό μπορεί να διοριστεί:
(i) με σύμβαση για ορισμένο χρονικό διάστημα, ή
(ii) πάνω σε μόνιμη βάση, αν το εν λόγω πρόσωπο είχε απασχοληθεί στη δημόσια υπηρεσία ή τον Οργανισμό με σύμβαση για περίοδο όχι μικρότερη από τέσσερα (4) έτη.

(2) Κανένας δε διορίζεται στον Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας εκτός αν συμπλήρωσε την ηλικία των δεκαεπτά (17) ετών και, νοουμένου ότι πρόκειται για πολίτη της Δημοκρατίας, έχει εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις ή έχει απαλλαγεί νομίμως από αυτές.

(3) Η κρίση επί της αξίας των υποψηφίων μπορεί να απαιτήσει από αυτούς να προσέλθουν σε προφορική ή/και γραπτή εξέταση.

Πέραν των πιο πάνω, ως προς τους όρους απασχόλησης θα εφαρμόζονται «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί) Κανονισμοί του 2017», όπως αυτοί εκάστοτε τροποποιούνται. Σε περίπτωση που οποιοδήποτε ζήτημα δεν ρυθμίζεται από τους ανωτέρω Κανονισμούς, θα εφαρμόζονται οι ισχύοντες Εσωτερικοί Κανονισμοί του Οργανισμού.

Ε. Πλεονέκτημα
Τριετής τουλάχιστον πείρα σε θέση Φροντιστή Υγείας, θα αποτελεί πλεονέκτημα.

Ζ. Υποβολή Αιτήσεων
(α) Όλες οι αιτήσεις θα πρέπει να υποβληθούν σε ειδικό έντυπο που μπορεί να εξασφαλιστεί από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Υγείας www.moh.gov.cy ή αποτεινόμενοι στον Οργανισμό στα τηλέφωνα, 22605670, 22605475, 22605734. Οι αιτητές, θα πρέπει να απευθύνονται στον “Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Ο.Κ.Υπ.Υ.)” και να αναφέρουν τον τίτλο της θέσης Φροντιστής Υγείας, για την οποία υποβάλλεται η αίτηση.
(β) Όλες οι αιτήσεις πρέπει να συμπληρώνονται κατάλληλα και να περιέχονται σε αυτές με ακρίβεια, όλα τα ζητούμενα στοιχεία και να τεκμηριώνονται με τα αναγκαία πιστοποιητικά, δηλαδή, αντίγραφα των απαιτούμενων πιστοποιητικών, εκπαιδευτικών, επαγγελματικών ή άλλων προσόντων που προνοούνται στην ανωτέρω παράγραφο Β, περιλαμβανόμενων και βεβαιώσεων απασχόλησης εκεί όπου απαιτείται πείρα και συστατικών επιστολών από προηγούμενους εργοδότες.
(γ) Όλες οι αιτήσεις θα πρέπει να παραδοθούν στα γραφεία του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας μεταξύ των ωρών 8:30 - 14:30 στη διεύθυνση: 1, Προδρόμου και 17 Χείλωνος, 3ος όροφος, Κτίριο Υπουργείου Υγείας, 1449, Λευκωσία, έναντι απόδειξης παραλαβής ή να αποσταλούν μέσω του ταχυδρομείου, με συστημένη επιστολή με ένδειξη: Γενικό Διευθυντή, Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, Τ.Θ. 25087, 1309 Λευκωσία.

Η τελευταία ημερομηνία υποβολής αιτήσεων θα είναι η 27Η Σεμπτεμβρίου 2019 και ώρα 14.30 (θα ληφθεί υπόψη η ημερομηνία της ταχυδρομικής σφραγίδας όπου εφαρμόζεται).

Αιτήσεις που δεν είναι πλήρως συμπληρωμένες και δεν προσκομίζουν τις κατάλληλες βεβαιώσεις οι οποίες αφορούν τα απαιτούμενα προσόντα δεν θα λαμβάνονται υπόψη.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να αποταθείτε στα τηλέφωνα 22605670, 22605475, 22605610, 22605734 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση y.kourelias@shso.org.cy .

Πίνακας με την κατανομή των κενών θέσεων:


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
ΛΕΥΚΩΣΙΑ ΛΕΜΕΣΟΣ – ΠΑΦΟΣ ΛΑΡΝΑΚΑ - ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ ΣΥΝΟΛΟ
ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ ΥΓΕΙΑΣ 61 64 25
150

Tags:

18 Σεπ
Πανελλήνια [Οργανισμος Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ)]

Γίνεται δεκτή η υποβολή αιτήσεων για τρεις (3) κενές θέσεις Εργοθεραπευτών/τριών, Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας. Οι πιο πάνω θέσεις είναι Πρώτου Διορισμού. Ετήσιος μισθός €26.541.66 που θα καταβάλλεται σε δεκατρείς (13) ισόποσες δόσεις, δώδεκα από αυτές...

... στο τέλος κάθε μήνα και η δέκατη τρίτη δόση αναλογεί στο δέκατο τρίτο μισθό και μισθοδοτική αύξηση κάθε τρία (3) χρόνια όπως θα καθορίζεται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

Α. Καθήκοντα και ευθύνες:
(α) Αξιολογεί και εφαρμόζει εργοθεραπευτικές μεθόδους και προσφέρει Υπηρεσίες Εργοθεραπείας σε άτομα, ομάδες ατόμων, και οικογένειες που προσέρχονται ή παραπέμπονται σε αυτόν/ή.
(β) Οργανώνει προγράμματα σε θέματα Εργοθεραπείας στους τομείς της Πρόληψης, Θεραπείας και Αποκατάστασης.
(γ) Εκπαιδεύει ή/και συμβουλεύει άλλους λειτουργούς εντός των Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας ή άλλων Υπηρεσιών, και δίνει διαλέξεις σε επαγγελματίες και το κοινό.
(δ) Υποβάλλει τις απαιτούμενες εκθέσεις σε θέματα της αρμοδιότητας του.
(ε) Εποπτεύει, καθοδηγεί και εκπαιδεύει τους Βοηθούς Εργοθεραπευτές και τυχόν εξωτερικούς συνεργάτες του Τμήματος Εργοθεραπείας
(στ) Συμμετέχει στην πρακτική εκπαίδευση των φοιτητών Εργοθεραπείας των πανεπιστημιακών σχολών.
(ζ) Υπεύθυνος/η για τη διαφύλαξη, τον έλεγχο για την κατάλληλη χρήση των υλικών και του εξοπλισμού που χρησιμοποιούνται στον τομέα του/της.
(η) Εκτελεί οποιαδήποτε άλλα καθήκοντα του ανατεθούν συναφή με τα πιο πάνω.
Κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του υποχρεούται να συμμορφώνεται προς τις Νομοθετικές/Κανονιστικές, Γενικές ή Ειδικές Διατάξεις, Οδηγίες, Εγκυκλίους και Πρακτικές, όπως αυτές εφαρμόζονται στον Οργανισμό.

Β. Απαιτούμενα Προσόντα :
(α) Πανεπιστημιακό δίπλωμα ή τίτλος ή ισότιμο προσόν στην Εργοθεραπεία
(β) Εγγραφή στο Μητρώο Εγγεγραμμένων Εργοθεραπευτών και Πιστοποιητικό Άδειας Ασκήσεως Επαγγέλματος σύμφωνα με την ισχύουσα νομοθεσία.
(γ) Ακεραιότητα χαρακτήρα, οργανωτική και διοικητική ικανότητα, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία και ευθυκρισία.
(δ) Πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής ή της Γαλλικής ή της Γερμανικής γλώσσας. Η πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής ή της Γαλλικής ή της Γερμανικής γλώσσας στο απαιτούμενο επίπεδο, θα πρέπει να τεκμηριώνεται από τους υποψηφίους, με βάση τα Αποδεκτά από την Επιτροπή Δημόσιας Υπηρεσίας Τεκμήρια Γνώσης Γλωσσών, μέχρι την ημερομηνία λήξης της υποβολής των αιτήσεων.

Γ. Διάρκεια Απασχόλησης
(1) Η απασχόληση θα είναι για τριετή θητεία, υπό τους γενικούς και ειδικούς όρους προτύπου συμβολαίου, το οποίο θα μετατρέπεται σε αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του περί εργοδοτουμένων με εργασία ορισμένου χρόνου (απαγόρευση δυσμενούς μεταχείρισης) Νόμου και των προνοιών των «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί) Κανονισμών του 2017»
(2) Οι πρώτοι δεκαοκτώ (18) μήνες υπηρεσίας θεωρούνται ως δοκιμαστική περίοδος κατά την οποία ο Οργανισμός επιφυλάσσει πλήρως το δικαίωμα του να τερματίσει το συμβόλαιο κατά την απόλυτη κρίση του, χωρίς προειδοποίηση ή χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση.
(3) Η απασχόληση μπορεί να τερματιστεί οποτεδήποτε είτε από τον εργοδότη είτε από τον εργοδοτούμενο, αφού δοθεί η αναγκαία προειδοποίηση που προβλέπεται στους περί Τερματισμού Απασχολήσεως Νόμους.
(4) Σε περίπτωση που η εργασία για την οποία έγινε η πρόσληψη παύσει να υφίσταται πριν τη λήξη της παρούσας σύμβασης απασχόλησης, αυτή θα τερματίζεται αυτοδικαίως.
(5) Η περίοδος απασχόλησής περιλαμβάνει και την άδεια που κερδίζεται κατά τη διάρκεια της απασχόλησης.
(6) Ανάλογα με τις ανάγκες του Οργανισμού, δυνατόν να εργάζεται και εκτός του συνηθισμένου ωραρίου εργασίας του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

Δ. Γενικές Προϋποθέσεις Διορισμού
(1) Κανένας δεν διορίζεται στον Οργανισμό, εκτός εάν είναι πολίτης της Δημοκρατίας ή πολίτης κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης:
Νοείται ότι, το Υπουργικό Συμβούλιο δύναται να επιτρέψει σε ειδική περίπτωση, για εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος, όπως πρόσωπο που δεν είναι πολίτης της Δημοκρατίας ή κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης υποβάλει αίτηση για διορισμό, σύμφωνα με τις διατάξεις των «οι περί Ίδρυσης τοvisionshso2019
vυ Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί ) Κανονισμοί του 2017», όπως αυτοί εκάστοτε τροποποιούνται και σε περίπτωση επιλογής του, αυτό μπορεί να διοριστεί:
(i) με σύμβαση για ορισμένο χρονικό διάστημα, ή
(ii) (ii) πάνω σε μόνιμη βάση, αν το εν λόγω πρόσωπο είχε απασχοληθεί στη δημόσια υπηρεσία ή τον Οργανισμό με σύμβαση για περίοδο όχι μικρότερη από τέσσερα (4) έτη.
(2) Κανένας δε διορίζεται στον Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας εκτός αν συμπλήρωσε την ηλικία των δεκαεπτά (17) ετών και, νοουμένου ότι πρόκειται για πολίτη της Δημοκρατίας, έχει εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις ή έχει απαλλαγεί νομίμως από αυτές.
(3) Η κρίση επί της αξίας των υποψηφίων μπορεί να απαιτήσει από αυτούς να προσέλθουν σε προφορική ή/και γραπτή εξέταση
Πέραν των πιο πάνω, ως προς τους όρους απασχόλησης θα εφαρμόζονται «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί) Κανονισμοί του 2017», όπως αυτοί εκάστοτε τροποποιούνται. Σε περίπτωση που οποιοδήποτε ζήτημα δεν ρυθμίζεται από τους ανωτέρω Κανονισμούς, θα εφαρμόζονται οι ισχύοντες Εσωτερικοί Κανονισμοί του Οργανισμού.

Ε. Σημείωση
Σύμφωνα με τον Κρατικό Προϋπολογισμό για το 2019 η κλίμακα μισθοδοσίας αναβαθμίστηκε από Κλ. Α5 (2η βαθμίδα) σε Κλ. Α8, Α10 και Α11. Σύμφωνα με τον Κανονισμό 18(1)(α)(iii) των περί Δημόσιας Υπηρεσίας (Απολαβές, Επιδόματα και άλλα Οικονομικά Ωφελήματα των Δημόσιων Υπαλλήλων) Κανονισμών εφόσον υπάρχει υπάλληλος με βασική αμοιβή σε οποιοδήποτε σημείο της επέκτασης προς τα κάτω της νέας κλίμακας της θέσης του, η βασική αμοιβή οποιουδήποτε νέου υπαλλήλου που προσλαμβάνεται καθορίζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υπερέχει μισθολογικά από τον υπάλληλο που ήδη κατέχει τη θέση αυτή, και ο νέος αυτός υπάλληλος αρχίζει να κερδίζει προσαύξηση κάθε έξι μήνες απασχόλησης, μέχρι να φθάσει την αρχική βασική αμοιβή της νέας κλίμακας. Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 10 του Κρατικού Προϋπολογισμού, κατά τα δύο πρώτα έτη της απασχόλησης, η μισθοδοσία δεν μπορεί να είναι ψηλότερη από τη μειωμένη κλίμακα εισδοχής Εργοθεραπευτή. Το ίδιο ισχύει και για εργοδοτούμενους ορισμένου χρόνου του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

Ζ. Υποβολή Αιτήσεων
(α) Όλες οι αιτήσεις θα πρέπει να υποβληθούν σε ειδικό έντυπο που μπορεί να εξασφαλιστεί από την ιστοσελίδα του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας www.shso.org.cy ή να αποτείνονται στα τηλέφωνα, 22605670, 22605734 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση y.kourelias@shso.org.cy . Οι αιτητές, θα πρέπει να απευθύνονται στον “Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Ο.Κ.Υπ.Υ.)” και να αναφέρουν τον τίτλο της θέσης Εργοθεραπευτή/τριας, για την οποία υποβάλλεται η αίτηση.
(β) Όλες οι αιτήσεις πρέπει να συμπληρώνονται κατάλληλα και να περιέχονται σε αυτές με ακρίβεια, όλα τα ζητούμενα στοιχεία και να τεκμηριώνονται με τα αναγκαία πιστοποιητικά, δηλαδή, αντίγραφα των απαιτούμενων πιστοποιητικών, εκπαιδευτικών, επαγγελματικών ή άλλων προσόντων που προνοούνται στην ανωτέρω παράγραφο Β, περιλαμβανόμενων και βεβαιώσεων απασχόλησης και αντίστοιχη βεβαίωση κοινωνικών ασφαλίσεων.
(γ) Όλες οι αιτήσεις θα πρέπει να παραδοθούν στα γραφεία του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας μεταξύ των ωρών 8:30 - 14:30 στη διεύθυνση: 1, Προδρόμου και 17 Χείλωνος, 3ος όροφος, Κτίριο Υπουργείου Υγείας, 1449, Λευκωσία, έναντι απόδειξης παραλαβής ή να αποσταλούν μέσω του ταχυδρομείου, με συστημένη επιστολή με ένδειξη: Προϊστάμενο Μονάδας Διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, Τ.Θ. 25087, 1309 Λευκωσία.
Πίνακας βαθμολόγησης αιτήσεων
Κριτήρια Αξιολόγησης
Κριτήριο Β / ΠΕΙΡΑ = βαρύτητα 1/3
Κριτήριο Α / ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ = βαρύτητα 1/3

1 Μεταβασική Εκπαίδευση
Μεταπτυχιακή εξειδίκευση σε θέματα εργοθεραπείας = 0,5
Μεταπτυχιακό σχετικό με τη θέση εργασίας = 1 βαθμός
Διδακτορικό σχετικό με τη θέση εργασίας = 2 βαθμοί
Μεταπτυχιακό συναφές με Επαγγέλματα Υγείας= 0,5 βαθμός
Διδακτορικό συναφές με Επαγγέλματα Υγείας = 1 βαθμός
Μέγιστη βαθμολογία 4 βαθμοί
Κριτήριο Β / ΠΕΙΡΑ = βαρύτητα 1/3
2 Συνολική πείρα σχετική με τη θέση εργασίας
Για κάθε έτος =1 βαθμός
(μέγιστο τα 10 χρόνια =10 βαθμοί)
Μέγιστη βαθμολογία 10 βαθμοί

Κριτήριο Γ / Εξετάσεις = βαρύτητα 1/3

3 Προφορική εξέταση = 1/6
Γραπτή εξέταση = 1/6
*Σε περίπτωση που θα πραγματοποιηθεί μόνο προφορική εξέταση, η βαρύτητα θα είναι 1/3
Η τελευταία ημερομηνία υποβολής αιτήσεων θα είναι η 27η Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 14.30 (θα ληφθεί υπόψη η ημερομηνία της ταχυδρομικής σφραγίδας όπου εφαρμόζεται). Αιτήσεις που δεν είναι πλήρως συμπληρωμένες, είναι εκπρόθεσμες, και δεν προσκομίζουν τις κατάλληλες βεβαιώσεις οι οποίες αφορούν τα απαιτούμενα προσόντα δεν θα λαμβάνονται υπόψη.

Tags:

13 Σεπ
Αθήνα [Actionline Ltd.]

Η Αctionline,εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, για λογαριασμό πελάτη της αναζητά Sales Assistants για τα καταστήματά του σε μεγάλα εμπορικά κέντρα στην Αθήνα (The Mall Athens, Golden Hall, Attica The Department Store, Athens Metro Mall, Mc Arthur Glen). Ρόλος Θέσης Εργασίας: • Εξυπηρέτηση...

... και καθοδήγηση των πελατών εντός του καταστήματος, προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις ανάλογα το προφίλ του
• Ανάδειξη των προϊόντων μέσα από μια μεγάλη γκάμα επιλογών
• Διασφάλιση της επίτευξης των πωλήσεων, με σκοπό την ενίσχυση και την ανάπτυξη της επιχείρησης

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου:
• Ευχέρεια στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση διαφορετικών πελατών
• Δυναμική προσωπικότητα, με φιλοδοξία, ενθουσιασμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
• Πάθος για τον χώρο της μόδας
• Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Πνεύμα ομαδικότητας

Παροχές
• Σταθερές μηνιαίες αμοιβές & ασφάλιση
• Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
• Πενθήμερη part- time/ full - time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
• Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης

Οι υποψήφιοι οι οποίοι ενδιαφέρονται για τη θέση εργασίας παρακαλούνται όπως αποστείλουν το βιογραφικό τους
ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή στο παρακάτω e-mail.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

13 Σεπ
Αθήνα [Actionline]

Η Αctionline, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, για λογαριασμό πελάτη της αναζητά τον κατάλληλο υποψήφιο με όρεξη και πάθος για εργασία στον τραπεζικό τομέα, για λογαριασμό μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού στην Αθήνα. Ρόλος Θέσης Εργασίας • Σύνταξη...

... συμβατικών κειμένων, έκδοση εγγυητικών επιστολών, έλεγχος ορθότητας δεδομένων, έλεγχος εγκριτικών αποφάσεων
• Επικοινωνία με πελάτες και καταστήματα Τράπεζας Ελλάδος και Εξωτερικού
• Έλεγχος , παρακολούθηση και ενημέρωση αρχείων οικονομικών καταστάσεων
• Σύνταξη ημερησίων και μηνιαίων Reports
• Χρήση τραπεζικών συστημάτων

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Απόφοιτοι ανώτατης οικονομικής ή σχετικής κατεύθυνσης
• Τουλάχιστον 1 έτους εργασιακή εμπειρία σε τμήμα Λογιστηρίου ή τμήμα Προμηθειών εταιριών εξαγωγικού χαρακτήρα
• Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο
• Πολύ καλή γνώση Η/Υ και προγραμμάτων MS Office
• Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
• Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων υπό συνθήκες πίεσης με προσανατολισμό στο καλύτερο αποτέλεσμα

Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Συνεχής εκπαίδευση υψηλού επιπέδου σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους
• Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω email ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

10 Σεπ
Αθήνα [SKYSERV]

Η Skyserv, ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών, ζητεί για άμεση πρόσληψη Υπάλληλο Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού. Απαραίτητα προσόντα: • Άριστη χρήση προγράμματος EXCEL. • Πολύ καλή γνώση H/Y. • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας. • Οργανωτικές...

... ικανότητες, επικοινωνιακές δεξιότητες, ομαδικό πνεύμα.

Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ, γνώση του πληροφοριακού συστήματος PYLON HRM καθώς και του ΕΡΓΑΝΗ θα εκτιμηθούν.

Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω e-mail.

Tags:

30 Αυγ
Αθήνα [ACTIONLINE]

Η ACTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, στον τομέα των τεχνολογικών συστημάτων, Φωτογράφο. Ρόλος θέσεις εργασίας: • Εξειδίκευση στην εμφάνιση, αναπαραγωγή και εκτύπωση παλαιών φιλμ και φωτογραφιών • Προσοχή...

... στη λεπτομέρεια

Απαιτούμενα προσόντα:
• Απόφοιτος Ανώτερης Εκπαίδευσης
• Άριστη γνώση προγραμμάτων επεξεργασίας φωτογραφιών
• Επιθυμητή προϋπηρεσία 2 ετών

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας www.actionline.gr ή μέσω e-mail στο 4u@actionline.gr.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους,
ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

30 Αυγ
Αθήνα [ACTIONLINE]

Η ACTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της, στον τομέα των τεχνολογικών συστημάτων, συντηρητή αρχαιοτήτων και έργων τέχνης. Ρόλος θέσεις εργασίας: • Εξειδίκευση στην συντήρηση και αποκατάσταση παλαιών...

... φιλμ

Απαιτούμενα προσόντα:
• Πτυχιούχος Ανώτερης Εκπαίδευσης
• Επιθυμητή προϋπηρεσία 2 ετών
• Άριστη τεχνογνωσία των υλικών συντήρησης
• Άριστη γνώση Microsoft Office

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας www.actionline.gr ή μέσω e-mail στο 4u@actionline.gr.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

30 Αυγ
Αθήνα [ΑCTIONLINE]

Η ACTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά για λογαριασμό πελάτη της στο χώρο των τεχνολογικών συστημάτων τον ιδανικό Τοπογράφο Μηχανικό. Ρόλος θέσης εργασίας: • Εμπειρία σε θέματα Γεωγραφικών Συστημάτων Πληροφοριών (GIS) • Εξοικείωση...

... με το διαδικτυακό περιβάλλον
• Ευχέρεια στο σχεδιασμό και την υλοποίηση καινοτόμων ιδεών στοχεύοντας στην βελτιστοποίηση επιδόσεων

Απαιτούμενα προσόντα:
• Πτυχίο Τοπογράφου Μηχανικού ΑΕΙ/ΤΕΙ
• Προϋπηρεσία 2 ετών
• Εξοικείωση με τον εννοιολογικό, λογικό και φυσικό σχεδιασμό χωρικών βάσεων δεδομένων
• Άριστη γνώση Microsoft Office και GIS

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας www.actionline.gr ή μέσω e-mail στο 4u@actionline.gr.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

30 Αυγ
Αθήνα [Actionline]

H ΑCTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά Team Leader Collection για το τηλεφωνικό κέντρο μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού, στην Αθήνα. Αρμοδιότητες: Οργάνωση, συντονισμός, έλεγχος του τμήματος και των τηλεφωνικών...

... επικοινωνιών
Διαχείριση, καθοδήγηση, εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών
Παρακολούθηση στόχων, σχεδιασμός προτάσεων και ενεργειών απαραίτητων για την επίτευξή τους
Αξιολόγηση των εργαζομένων, διασφάλιση τήρησης των διαδικασιών

Απαιτούμενα Προσόντα:
Απόφοιτος Λυκείου, Ι.Ε.Κ., Τ.Ε.Ι., Α.Ε.Ι.
Προϋπηρεσία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση τμήματος ληξιπρόθεσμων οφειλών
Πολύ καλή χρήση και προγραμμάτων MS Office
Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

Επιθυμητά προσόντα:
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και την επίτευξη στόχων
Αναλυτική σκέψη και πρωτοβουλία
Ικανότητες οργάνωσης και διοίκησης έργων
Επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες

Παροχές:
Σταθερός μηνιαίος μισθός και ασφάλιση
Συνεχής εξέλιξη και επιμόρφωση
Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω email ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

27 Αυγ
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στη Δυτική Αθήνα, επιθυμεί να προσλάβει έναν ή μία HR Manager. Ο/Η κάτοχος της θέσης θα απασχοληθεί: Στην αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων και την εφαρμογή των κατάλληλων συστημάτων διοίκησης της απόδοσης. Στην...

... αξιολόγηση των προσλαβανομένων και στη σύνταξη αναφορών προς τη διοίκηση.
Στην έκδοση δελτίων ωρομέτρησης προσωπικού και κατανομής στα επιμέρους έργα της εταιρίας.
Στην ανάπτυξη και εφαρμογή προγραμμάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού.
Στην παρακολούθηση της μισθοδοσίας και του κόστους προσωπικού.
Στην εφαρμογή των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας.
Στην τήρηση των απαιτούμενου από τη νομοθεσία έγγραφου τύπου (προσλήψεων, αποχωρήσεων, προγραμμάτων εργασίας κλπ.)
Δημιουργία και αναθεώρηση περιγραφών εργασίας των εργαζομένων της εταιρίας.

Οι υποψήφιοι/ες θα πρέπει να έχουν τα πιο κάτω προσόντα:
Πτυχίο ανωτάτης σχολής.
Προϋπηρεσία 5 ετών σε τμήμα προσωπικού οργανωμένης επιχείρησης με αντίστοιχα καθήκοντα.
Γνώση εκτός από την ελληνική, και της αγγλικής γλώσσας.
Ικανότητα να εκπαιδευθούν σε ένα δομημένο περιβάλλον εργασίας.
Γνώση συστημάτων αξιολόγησης προσωπικού, προσλήψεων, ΕΡΓΑΝΗ, εργατικών και ασφαλιστικών.

Η εταιρία προσφέρει:
Εργασιακή σταθερότητα με δυνατότητες εξέλιξης σε έναν ισχυρό εργοδότη.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε σε μορφή Word αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε στο παρακάτω email.

Tags:

27 Αυγ
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, όμιλος επιχειρήσεων με ηγετική παρουσία στον τομέα των FMCG, επιθυμεί να προσλάβει Γενικό Διευθυντή με έδρα την Αθήνα. Σκοπός της θέσης: Αναφέρεται στον ιδιοκτήτη/ Διευθύνοντα Σύμβουλο και έχει ως κύριο ρόλο την διοίκηση της εταιρίας σε όλους...

... του τομείς, ασκώντας εποπτεία και ηγεσία, με στόχο την διασφάλιση των αποτελεσμάτων, την κερδοφορία και την ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας. Διασφαλίζει επίσης την ικανοποίηση των πελατών καθώς και την αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεων με όλους τους συνεργάτες της εταιρείας.
Περιοχές ευθύνης:
Διευθύνσεις: Οικονομική, Λειτουργίας, Πωλήσεων, Προμηθειών, Ανθρώπινου Δυναμικού, Συστημάτων και Μηχανοργάνωσης, Ποιότητας, Τεχνική.
Συνοπτική Περιγραφή θέσης:
Συμβάλλει στον σχεδιασμό και κατόπιν εγκρίσεως διευθύνει όλες τις ενέργειες για επίτευξη των στόχων του ετήσιου επιχειρησιακού σχεδίου (business plan) της εταιρείας.
Κατά την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου και των ετήσιων επιχειρησιακών σχεδίων παρακολουθεί τις αποκλίσεις και εισηγείται προς τη διοίκηση της εταιρείας τις απαιτούμενες διορθωτικές ενέργειες.
Εγγυάται την αύξηση της αποτελεσματικότητας του διοικητικού μηχανισμού της εταιρείας, παρέχοντας αποτελεσματική εποπτεία και ηγεσία, συμβάλλοντας στην αύξηση του βαθμού οργάνωσης και ετοιμότητας των διευθυντικών στελεχών και των ομάδων τους, υιοθετώντας μεθόδους σύγχρονης διοίκησης.
Αξιολογεί τα αποτελέσματα της κερδοφορίας ανά κατηγορίες προϊόντων ή ομάδων πελατών και εισηγείται στη διοίκηση διορθωτικές ενέργειες.
Εντοπίζει τις άμεσες και μακροχρόνιες επιχειρησιακές προτεραιότητες σε κάθε Διεύθυνση των οποίων παρακολουθεί στενά την υλοποίηση.
Εμπειρία και Ικανότητες κατόχου θέσης:
Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση πολυεθνικής ή μεγάλης ελληνικής εταιρίας. 7-10 χρόνια τουλάχιστον.
Πολύ καλές γνώσεις διοίκησης λιανεμπορίου κατά κανόνα εταιριών που λειτουργούν με πολλά καταστήματα ιδιόκτητα ή franchise και έχουν οργανωμένα κεντρικά γραφεία τα οποία οργανώνουν, κατευθύνουν και ελέγχουν όλες τις περιοχές λειτουργίας των καταστημάτων.
Άριστες ικανότητες οικονομικής ανάλυσης των εμπορικών δεδομένων.
Γνώση και εμπειρία της Ελληνικής αγοράς
Γνώση σύγχρονων συστημάτων διοίκησης (Sales Toolkits, Αξιολόγησης της Απόδοσης, ERP, κα.)
Τυπικές Γνώσεις
Πτυχίο Ανώτατης Σχολής
Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Απαιτούμενες Δεξιότητες (Competencies)
Ηγεσία & Επικοινωνία
Στρατηγική σκέψη
Εμπορική αντίληψη
Προσαρμοστικότητα, ευελιξία και συναισθηματική νοημοσύνη
Αποτελεσματικότητα και διοίκηση με πρακτικό και παραδειγματικό τρόπο (Hands-on)
Οργανωτικές ικανότητες
Διοίκηση Αλλαγής (Change Management)
Εστίαση στον πελάτη (Customer focus)
Δημιουργικότητα
Ομαδική Εργασία

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.