Αγγελίες εργασίας για Χρονου. Ξεκινήστε καριέρα Χρονου στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 37 αγγελίες.
15 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [HRAnagnostopoulouAnna]

Γραμματέας Διοίκησης Εάν σας ενδιαφέρει να εργαστείτε εντός ενός μεγάλου και δομημένου οργανισμού πολυεθνικής εμβέλειας, σε μια θέση υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών ως Γραμματέας Διοικητικής Ομάδας με μεγάλες δυνατότητες επαγγελματικής και προσωπικής...

... εξέλιξης, τότε αυτή η θέση είναι για εσάς!
Αρμοδιότητες και καθήκοντα:
• Διαχείριση, συντονισμός και έλεγχος της ατζέντας τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων συνεδριάσεων, συναντήσεων και ταξιδιών
• Account Management Υποστήριξη.
• Διοργάνωση των εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων τής Διοίκησης, διασφαλίζοντας τη σωστή και έγκαιρη λειτουργία όλων των απαραιτήτων που απαιτούνται, π.χ. αίθουσα συνεδριάσεων, εξοπλισμός, παρουσιάσεις, προετοιμασία ημερήσιας διάταξης
• Προετοιμασία των συνεδριάσεων του διοικητικού συμβουλίου και των γενικών συνελεύσεων, καθώς και των εταιρικών εκδηλώσεων
• Παροχή γραμματειακής υποστήριξης κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων τής Διοίκησης
• Παροχή εκτελεστικής και διοικητικής υποστήριξης τής Διοίκησης
• Επικοινωνία με εξωτερικούς φορείς για τη διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων και θεμάτων τής Διοίκησης
• Διοργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων, του ξενοδοχείου, ενοικιάσεων αυτοκινήτων, χρονοδιαγραμμάτων συναντήσεων κατά τη διάρκεια ταξιδιού
• Παρακολούθηση και ανταπόκριση στις εισερχόμενες επικοινωνίες στο γραφείο τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου
• Σύνταξη εκθέσεων και παρουσιάσεων υψηλής ποιότητας
Ακαδημαϊκό υπόβαθρο, εμπειρία και γνώσεις:
• Πτυχίο ΑΕΙ /TEI Οικονομικών σπουδών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή παρεμφερές αντικείμενο
• Άριστη γνώση Αγγλικών απαραίτητη (προφορική και γραπτή επικοινωνία), επιθυμητή η γνώση και άλλων γλωσσών
• Άριστη γνώση Η/Υ Ms Office: Ειδικά Excel Power User
• Εμπειρία χρήσης ERP / CRM
• Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση μεγάλων / πολυεθνικών οργανισμών


Προσωπικά χαρακτηριστικά / ικανότητες:
• Άριστες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
• Αυτοπεποίθηση «μπορώ να το κάνω» στάση .
• Άριστη επικοινωνία
• Υψηλό EQ
• Ικανότητα να διαχειρίζεται απαιτητικές καταστάσεις με μηδενική καθοδήγηση.
• Διάθεση συνεργασίας και ομαδικότητα
• Αναλυτική ικανότητα
• Προσοχή στη λεπτομέρεια
• Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
• Εχεμύθεια και διακριτικότητα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
• Ικανότητα διαχείρισης πολλών πραγμάτων ταυτόχρονα και κρίσεων

Παροχές:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Υψηλό επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας

Tags:

13 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [Next Line]

Η εταιρεία Next Line, επίσημος συνεργάτης της Elpedison, με έδρα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, αναζητά να προσλάβει άμεσα άτομα για την στελέχωση νέου τμήματος με σκοπό την προώθηση υπηρεσιών ηλεκτρικού ρεύματος μέσω τηλεφώνου. Η εργασία αφορά μόνιμη πρωινή, 6ωρη...

... πενθήμερη, εργασία στα γραφεία μας.

Η εταιρεία μας προσφέρει:
• Σταθερό μηνιαίο μισθό (όχι ποσοστά)
• Υψηλά bonus παραγωγικότητας
• Άμεση πρόσληψη
• Σύμβαση αόριστου χρόνου
• Ασφαλιστική κάλυψη ΙΚΑ
• Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
• Συνεχής εκπαίδευση
• Προοπτικές εξέλιξης

Προφίλ υποψηφίου:
• Απολυτήριο λυκείου
• Γνώση Η/Υ
• Άνεση στην επικοινωνία
• Ομαδικό πνεύμα
• Διάθεση για εργασία
• Προϋπηρεσία στις πωλήσεις θα εκτιμηθεί (όχι απαραίτητη)

Τα βιογραφικά θα εξεταστούν με προσοχή και όσοι πληρούν τις προϋποθέσεις θα κληθούν για συνέντευξη από την εταιρεία μας.
Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email.

Tags:

12 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [VOLTE-TEL COMMUNICATIONS]

Ζητείται πωλητής/τρια για Θεσσαλονίκη και επαρχία, με δυνατότητα ταξιδιών για ήδη υπάρχον πελατολόγιο και ανάπτυξη νέου. Απαραίτητα προσόντα: Εμπειρία σε πωλήσεις (κλάδος τηλεπικοινωνιών επιθυμητή), Χρήση Η/Υ, ικανότητα επικοινωνίας, ευελιξία ωραρίου...

... ομαδικό πνεύμα, καλή διάθεση.
Δυνατότητα εργασίας σε ένα περιβάλλον με έντονους ρυθμούς
Επικέντρωση σε στόχους
Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου

Η εταιρεία προσφέρει:
· Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (σταθερός μισθός και bonus πωλήσεων)
· Εταιρικό αυτοκίνητο
· Εταιρικό κινητό
· Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
· Δυνατότητες εξέλιξης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΡΙΑ ΜΑΣ στην παρακάτω διεύθυνση.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ -> https://voltetel.gr/υποβολη-βιογραφικου/

Tags:

12 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 162 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους.  Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες σε 3 ηπείρους (11...

... χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.
 
Απαιτήσεις Θέσης
O κάτοχος της θέσης: 

ευθύνεται για τη σωστή διαχείριση μεγάλης ομάδας εργαζομένων αποθήκης, προγραμματίζει τα ωράρια, τις βάρδιες εργασίας και τις άδειες των υπαλλήλων
συντονίζει και μεριμνά για την εύρυθμη λειτουργία της αποθήκης (διαδικασία παραλαβής - αποθήκευσης προϊόντων, συλλογή παραγγελιών, αποστολή εμπορευμάτων) τηρώντας παράλληλα τις προβλεπόμενες διαδικασίες 
ελέγχει τις συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας προϊόντων, ενημερώνοντας παράλληλα τους αρμόδιους για πιθανά προβλήματα εντός του προκαθορισμένου χρόνου 
καταμερίζει τις εργασίες στο προσωπικό 
παρακολουθεί την ορθή τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας από το προσωπικό της αποθήκης 
παρακολουθεί τους δείκτες απόδοσης της αποθήκης (KPIs) 
παρακολουθεί τα μεγέθη και εκδίδει αναφορές μέσω των συστημάτων διαχείρισης της αποθήκης 

Tags:

04 Ιουλ
Αθήνα [ALFA BEST QUALITY SRVICES IKE]

Ζητείται Υπεύθυνος/η Καταστημάτων Λιανικής Πώλησης στην Αθήνα πλησίον ΟΑΚΑ, για πλήρη απασχόληση, με προοπτικές εξέλιξης: Καθήκοντα - Υπεύθυνος/η λειτουργίας των καταστημάτων και τήρηση όλων των προβλεπόμενων διαδικασιών. - Διατήρηση υψηλού επιπέδου...

... εξυπηρέτησης πελατών
- Μέριμνα για τη διαθεσιμότητα και την παρουσίαση των προϊόντων
- Εκτέλεση και καταχώρηση των παραγγελιών
- Παρακολούθηση πωλήσεων των καταστημάτων
- Εφαρμογή των κανονισμών υγιεινής και την καθαριότητα των καταστημάτων
- Εφαρμογή συστημάτων και διαδικασιών της εταιρίας
- Υπεύθυνος/η για την εμπορική διαχείριση του καταστήματος.

Απαιτούμενα Προσόντα
- Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ ή ισότιμου εκπαιδευτικού ιδρύματος
- Επιθυμητή η γνώση της Αγγλικής γλώσσας
- Άριστη γνώση χειρισμού Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
- Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας
- Δυναμική κι ευέλικτη προσωπικότητα
- Ικανότητα εργασίας σε συνθήκες πίεσης χρόνου
- Άμεση διαθεσιμότητα για εργασία

Παρέχονται:
Φιλικό και δημιουργικό περιβάλλον εργασίας
Διαρκής εκπαίδευση
Μισθός & Bonus , Άμεσες Προοπτικές εξέλιξης

Tags:

02 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [Next Line]

Η εταιρεία Next Line, επίσημος συνεργάτης της Elpedison, με έδρα στο κέντρο της Θεσσαλονίκης, αναζητά να προσλάβει άμεσα άτομα για την στελέχωση νέου τμήματος με σκοπό την προώθηση υπηρεσιών ηλεκτρικού ρεύματος μέσω τηλεφώνου. Η εργασία αφορά μόνιμη πρωινή, 6ωρη...

... πενθήμερη, απασχόληση στα γραφεία μας

Η εταιρεία μας προσφέρει:
• Σταθερό μηνιαίο μισθό (όχι ποσοστά)
• Υψηλά bonus παραγωγικότητας
• Άμεση πρόσληψη
• Σύμβαση αόριστου χρόνου
• Ασφαλιστική κάλυψη ΙΚΑ
• Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
• Συνεχής εκπαίδευση
• Προοπτικές εξέλιξης

Προφίλ υποψηφίου:
• Απολυτήριο λυκείου
• Γνώση Η/Υ
• Άνεση στην επικοινωνία
• Ομαδικό πνεύμα
• Διάθεση για εργασία
• Προϋπηρεσία στις πωλήσεις θα εκτιμηθεί (όχι απαραίτητη)

Τα βιογραφικά θα εξεταστούν με προσοχή και όσοι πληρούν τις προϋποθέσεις θα κληθούν για συνέντευξη από την εταιρεία μας.
Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email.

Tags:

01 Ιουλ
Αθήνα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ομάδα 1.550 εργαζομένων, ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό...

... δίκτυο 16 καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο που θα καλύψει τη θέση Purchasing Assistant

Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Ρόλος:
Ο κάτοχος της θέσης αποτελεί μέλος της ομάδας Αγορών και αναφέρεται στον Product Range Manager της προϊοντικής γκάμας.

Αρμοδιότητες:
• Συνεχή επικοινωνία με όλα τα καταστήματά, τους προμηθευτές και τα τμήματα των κεντρικών γραφείων για επίλυση καθημερινών λειτουργικών ζητημάτων
• Καταχώρηση παραγγελιών και έλεγχος εκκρεμοτήτων
• Επικοινωνία με προμηθευτές εσωτερικού και εξωτερικού σχετικά με τιμές και ποσότητες προϊόντων, καθώς και έλεγχος έγκαιρων παραδόσεων εντός χρονοδιαγράμματος
• Τήρηση αρχείων και εισαγωγή δεδομένων στην προϊοντική πλατφόρμα της εταιρείας
• Συμμετοχή και οργάνωση ενεργειών εμπορικής πολιτικής τμήματος
• Ανάλυση δεδομένων και υποστήριξη στην υλοποίηση αποφάσεων της προϊοντικής γκάμας


ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ Υποψηφίου:
• Εμπειρία 1-3 έτη σε αντίστοιχη θέση ευθύνης
• Κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ/ ΤΕΙ κατεύθυνσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικά κτλ
• Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
• Άριστη γνώση προγραμμάτων Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
• Άριστη γνώση και χρήση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
• Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων, διαχείρισης χρόνου και πολυδιεργασίας (multitasking)
• Καινοτόμος και αναλυτική σκέψη με έμφαση στη λεπτομέρεια
• Θετική διάθεση, επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα

Η Εταιρεία Προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

28 Ιουν
Βόλος [ΚΟΤΣΟΒΟΣ Α.Ε.]

Σκοπός θέσης: Η Εταιρεία αναζητά Σύμβουλο Πωλήσεων B2B (χονδρικής) πλήρους απασχόλησης για την ανάπτυξη και διαχείριση ενός δυναμικού και διαρκώς αναπτυσσόμενου δικτύου εταιρικών πελατών πανελλαδικά στον κλάδο του υδραυλικού εξοπλισμού και θέρμανσης. Κύριες...

... Αρμοδιότητες:
Διαχείριση και Ανάπτυξη Πελατολογίου.
Χαρτογράφηση αγοράς και έρευνα/αξιολόγηση του ανταγωνισμού.
Παρουσίαση ολοκληρωμένων εταιρικών λύσεων στους πελάτες.
After sales υποστήριξη και παρακολούθηση.
Υποστήριξη εργασιών του τμήματος πωλήσεων.

Κύρια Προσόντα:
Πτυχίο Ανώτερης ή Ανωτάτης Σχολής τμημάτων Μηχανολογίας, Διοίκησης Επιχειρήσεων / Οικονομικά/ Marketing / Επικοινωνίας.
Επιθυμητή προηγούμενη εργασιακή εμπειρία 2-5 ετών σε πωλήσεις χονδρικής.
Επιθυμητή προηγούμενη γνώση/εμπειρία σε λέβητες αερίου, αντλίες θερμότητας.
Καλή γνώση χειρισμού H/Y, Ms Office και επιθυμητή γνώση ERP/CRM.
Ηλικία έως 35 ετών.
Δυνατότητα επαγγελματικών ταξιδιών ανά την επικράτεια και διαμονής εκτός έδρας.

Χαρακτηριστικά Υποψηφίου:
Άριστες επικοινωνιακές, διαπραγματευτικές και οργανωτικές ικανότητες.
Δυναμική, ευχάριστη προσωπικότητα με προσανατολισμό στην επίτευξη στόχων και στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
Εμπορική και πελατοκεντρική αντίληψη με ανεπτυγμένες τεχνικές πωλήσεων.

Η εταιρεία προσφέρει:
Σύμβαση αορίστου χρόνου.
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
Εκπαίδευση.
Φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας.

Tags:

27 Ιουν
Αθήνα [ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΣΥΝΕΡΓΑΤΩΝ ΚΑΡΟΥ]

Άτομα ζητούνται από οικονομικό όμιλο για καριέρα υψηλών προδιαγραφών για την θέση συμβούλου. Αρμοδιότητες: Παροχή υπηρεσιών Απαραίτητα Προσόντα: Ηλικία 25-45 ετών, Πτυχίο Ανωτάτου Ιδρύματος, Δεξιότητες Επικοινωνίας, Ευχέρεια μάθησης, Διαχείριση χρόνου. Η...

... εταιρία προσφέρει: Σύγχρονο επαγγελματικό περιβάλλον, συνεχής καθοδήγηση, δια βίου εκπαίδευση και ανάπτυξη. Προοπτικές εξέλιξης και καριέρας στο μάνατζμεντ. Συμμετοχή σε συνέδρια και ταξίδια επιβράβευσης.

26 Ιουν
Θήρα [ALFA BEST QUALITY SERVICES IKE]

Πρατήριο καυσίμων (βενζινάδικο) στην Σαντορίνη, αναζητά με προοπτικές εξέλιξης: Πωλητές / Πωλήτριες Αίθουσας με τα ακόλουθα Προσόντα - Πτυχίο ΑΕΙ / ΤΕΙ ή ισότιμου εκπαιδευτικού ιδρύματος - Επιθυμητή η γνώση της Αγγλικής γλώσσας - Άριστη γνώση χειρισμού...

... Ηλεκτρονικού Υπολογιστή
- Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας
- Δυναμική κι ευέλικτη προσωπικότητα
- Ικανότητα εργασίας σε συνθήκες πίεσης χρόνου
- Άμεση διαθεσιμότητα για εργασία


Παρέχονται:
Φιλικό και δημιουργικό περιβάλλον εργασίας
Διαρκής εκπαίδευση
Μισθός & Bonus , Άμεσες Προοπτικές εξέλιξης

Εάν ενδιαφέρεστε καλέστε στο παρακάτω τηλέφωνο ή περάστε από το πρατήριο της Avin στο Καμάρι ή το πρατήριο της AVIN στο Εμπορείο για να αφήσετε το όνομα και το τηλέφωνο σας.

Tags:

25 Ιουν
Γιαννιτσά [MICROMED]

Η εταιρεία Micromed που δραστηριοποιείται στον ιατρικό χώρο, αναζητά για την στελέχωση του καταστήματος της στα Γιαννιτσά, Υπάλληλο Γραφείου. Θέση εργασίας : Υπάλληλος Γραφείου με έδρα τα Γιαννιτσά. Απαραίτητα προσόντα: Άριστη γνώση υπολογιστή Γνώση...

... προγράμματος Διαχείρισης Αποθήκης (ERP)
Άριστη γνώση Αγγλικών.
Ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες.
Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου.
Οργανωτικές ικανότητες.
Επιθυμητή ηλικία 33 – 48 ετών.

Σχετική προϋπηρεσία θα εκτιμηθεί.
Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email

Tags:

23 Ιουν
Θεσσαλονίκη [ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 299 Super Market, 15 Cash & Carry, 152 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.

Απαιτήσεις Θέσης
Ο κάτοχος της θέσης συμμετέχει:

στην επίλυση θεμάτων διαχείρισης προσωπικού σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα τμήματα
στη διαδικασία επιλογής προσωπικού για το δίκτυο των καταστημάτων και των κεντρικών γραφείων
στην εφαρμογή των διαδικασιών απασχόλησης προσωπικού (προσλήψεις, μεταθέσεις, αποχωρήσεις)
στη διασφάλιση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας στο χώρο εργασίας


Προφίλ Υποψηφίου

Πτυχίο ΑΕΙ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικά, Ψυχολογία, Κοινωνιολογία ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν, κατά προτίμηση με κατεύθυνση στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Εμπειρία 1-3 χρόνια σε διαχείριση και επιλογή προσωπικού μεγάλης εταιρίας (κατά προτίμηση λιανεμπορίου)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Office
Γνώση θεμάτων εργατικής νομοθεσίας
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και κίνητρο για συνεχή βελτίωση
Ικανότητα στην ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων με συνεργάτες σε διαφορετικά ιεραρχικά επίπεδα, ομαδικό πνεύμα
Αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα επιρροής
Προγραμματισμός και οργάνωση με έμφαση στη διαχείριση χρόνου
Προσαρμοστικότητα και ευελιξία


Πακέτο Αποδοχών
Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση, επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα on line σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «HRASS_NG».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 10, Αγία Παρασκευή Τ.Θ 60011
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 160 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Απαιτήσεις Θέσης

Πλήρης διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρίας (ανακατεύθυνση κλήσεων, καταγραφή και διανομή μηνυμάτων, παροχή πληροφοριών κτλ.)
Υποδοχή και καθοδήγηση επισκεπτών κατά την άφιξή τους στην εταιρία
Διαχείριση ηλεκτρονικών αρχείων και αποτελεσματική αρχειοθέτηση εντύπων
Αποστολή, παραλαβή, ταξινόμηση και διανομή εγγράφων όποτε αυτό απαιτείται

Προφίλ Υποψηφίου

Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία 2 ετών σε αντίστοιχο ρόλο
Επιθυμητός τίτλος ΑΕΙ/ΤΕΙ ή Κολλέγιο
Γνώση Αγγλικών σε επίπεδο Proficiency
Πολύ καλή γνώση Ms Office (Word, Excel, Power Point), Ms Outlook
Ανεπτυγμένες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
Πολύ καλές δεξιότητες διαπροσωπικής, τηλεφωνικής και γραπτής επικοινωνίας
Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
Αξιοπιστία και ακεραιότητα
Ομαδικότητα και συνεργασία
Προσαρμοστικότητα και ευελιξία


Πακέτο Αποδοχών

Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, διαρκή κατάρτιση και επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας

Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα online σημειώνοντας τον κωδικό θέσης REC_19.

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 44
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 158 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Απαιτήσεις Θέσης

Ο κάτοχος της θέσης:

φροντίζει για την ύπαρξη των κατάλληλων πόρων (οχημάτων, οδηγών, κοκ.), τη διαμόρφωση του προγράμματος παραγγελιών και την παρακολούθηση της ομαλής υλοποίησης αυτών
μεριμνά για τη λειτουργία του προγράμματος δρομολόγησης και την ανάπτυξη και παρακολούθηση των κατάλληλων μηχανισμών για την επίλυση προβλημάτων και βελτιστοποίηση της διανομής των παραγγελιών
παρακολουθεί τις διαφοροποιήσεις μεταξύ αρχικού πλάνου δρομολόγησης και τελικής πορείας παράδοσης των προϊόντων στους καταναλωτές
συμμετέχει στην επιλογή, ενημέρωση και εκπαίδευση των οδηγών των οχημάτων του HSC, ενώ παράλληλα παρακολουθεί και αξιολογεί την εργασιακή τους απόδοση
ευθύνεται για τη δημιουργία διαδικασίας επιστροφών προϊόντων από τους πελάτες
συμβάλλει στην ορθή διαχείριση των χρηματοοικονομικών πόρων της εταιρίας (cash flow) και συμμετέχει στην κατάρτιση του προϋπολογισμού του τμήματος
ευθύνεται για τη συντήρηση των οχημάτων και την εύρυθμη λειτουργία του στόλου οχημάτων του HSC


Προφίλ Υποψηφίου

Πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ στην Εφοδιαστική Αλυσίδα, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Εμπειρία 2-3 έτη σε συναφές αντικείμενο (Εφοδιαστική Αλυσίδα, Home Delivery)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Windows, TMS και ERP συστημάτων
Ικανότητα αντίληψης αριθμητικών δεδομένων
Επιχειρηματική αντίληψη και στρατηγική σκέψη
Ικανότητα συντονισμού και διαχείρισης ομάδας, συνεργασία
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και κίνητρο για συνεχή μάθηση και βελτίωση
Αναπτυγμένες οργανωτικές ικανότητες με έμφαση στην ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών και διαφορετικών έργων και στη διαχείριση χρόνου
Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες, με έμφαση στην επιρροή


Πακέτο Αποδοχών

Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, διαρκή κατάρτιση και επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας

Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα online σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «HSCDS_19».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 44
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 158 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Απαιτήσεις Θέσης

Ο κάτοχος της θέσης:

Σχεδιάζει, διαμορφώνει και υλοποιεί τη σύνθεση της ποικιλίας των προϊόντων της κατηγορίας ευθύνης του με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών
Παρακολουθεί και επεξεργάζεται στοιχεία που αφορούν στις τάσεις της αγοράς, καταναλωτικές συνήθειες, μερίδια κατηγορίας, με σκοπό να εισάγει νέα προϊόντα και καινοτομίες
Σχεδιάζει, διαμορφώνει και υποβάλει για έγκριση το επίπεδο τιμών των προϊόντων, στο πλαίσιο της τιμολογιακής στρατηγικής της εταιρίας
Παρακολουθεί την πορεία επίτευξης των στόχων των προϊόντων (ιδιωτικής και μη ετικέτας) στις κατηγορίες ευθύνης του, όσον αφορά στις πωλήσεις, την κερδοφορία, το μερίδιο αγοράς, συμβάλλοντας στην επίτευξη των προϋπολογισμένων οικονομικών μεγεθών
Μελετά τα στοιχεία που αφορούν στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και προτείνει τη βελτίωση των υπαρχόντων και την ανάπτυξη νέων, ώστε να επιτυγχάνεται η εμπορική τους ανταγωνιστικότητα
Ενημερώνεται αναφορικά με τα διαθέσιμα αποθέματα των προϊόντων της κατηγορίας ευθύνης του και φροντίζει για τον έγκαιρο ανεφοδιασμό τους
Διαμορφώνει και συντηρεί τα πλανογράμματα των προϊόντων, συνεργαζόμενος με τα τμήματα Merchandising και Marketing, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομοιόμορφη εικόνα και η εταιρική εμπορευματική πολιτική
Σχεδιάζει το πλάνο των προωθητικών ενεργειών για τα προϊόντα της κατηγορίας ευθύνης του, χρησιμοποιώντας όλα τα προωθητικά εργαλεία, με σκοπό να συμβάλλει θετικά στα εταιρικά αποτελέσματα
Διοικεί την ομάδα ευθύνης του, συντονίζοντας και ελέγχοντας τις ποικίλες εργασίες και μεριμνά για την κατάλληλη εκπαίδευση, ενημέρωση και παρακίνησή τους


Προφίλ Yποψηφίου

Πτυχίο ΑΕΙ σε έναν από τους παρακάτω τομείς: Marketing, Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Εμπειρία τουλάχιστον 5 έτη σε αντίστοιχη θέση σε εταιρία FMCG, Wholesale ή/και Retail (κατά προτίμηση τροφίμου) ή σε κομμάτι Product Management, σε αντίστοιχο επίπεδο
Αριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Office
Επιχειρηματική αντίληψη και στρατηγική σκέψη
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην επίτευξη στόχων
Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες & ικανότητα διαπραγμάτευσης
Ηγεσία ομάδας, εκπαίδευση και καθοδήγηση
Προγραμματισμός & οργάνωση με έμφαση στη διαχείριση πολλαπλών θεμάτων και τη διαχείριση χρόνου
Ομαδικότητα και συνεργασία


Πακέτο Αποδοχών
Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση, επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα on line σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «CMBC_2019».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 44
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

22 Ιουν
Θεσσαλονίκη [Skg Eco Shop]

Οργάνωση Λειτουργίας Αποθήκης Αρμοδιότητες: • Προετοιμασία παραγγελιών, αποστολών. • Συντονισμός φόρτωσης και εκφόρτωσης εμπορευμάτων. • Παραλαβές, παραδόσεις και τακτοποίηση των εμπορευμάτων. • Τήρηση μέτρων ασφαλείας. • Τήρηση καθαριότητας. Δεξιότητες...

... υποψηφίου:
• Συνεργάσιμος
• Αποδοτικός
• Τήρηση διαδικασιών
• Ευελιξία

Απαραίτητα Προσόντα:
Υπευθυνότητα, συνέπεια, τιμιότητα, επαγγελματισμός, ομαδικό πνεύμα συνεργασίας.

Επιθυμητά Προσόντα:
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση σε οργανωμένη αποθήκη.
• Καλή γνώση χειρισμού MS Office.

Η εταιρία προσφέρει:
Πλήρη ασφάλιση, πενθήμερη εργασία.

Παρακαλώ να αποστείλετε το βιογραφικό σας και μία σύντομη συνοδευτική επιστολή για να μας εξηγήσετε τους λόγους που θέλετε να γίνετε μέλος της ομάδας μας, έως 28 Ιουνίου.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.