Αγγελίες εργασίας για Υποστηριξη. Ξεκινήστε καριέρα Υποστηριξη στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 37 αγγελίες.
20 Ιαν
Πανελλήνια [ΕΡΓΑΣΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ]

Όχι πωλήσεις! Αναζητούμε Chat Operators για την πλατφόρμα μας στην Ελλάδα. Χωρίς προϋπηρεσία. Λαμβάνετε εκπαίδευση από εμάς και υποστήριξη σε ότι χρειαστείτε. Τα προσόντα που απαιτούνται είναι: Ηλικία άνω των 18 ετών, Υπολογιστής και σύνδεση στο διαδίκτυο...

...
Φαντασία και καλή γνώση ελληνικών.

Επιθυμητά Προσόντα: Γνώση Αγγλικής Γλώσσας

Η εταιρία προσφέρει: Παρέχουμε εβδομαδιαία πληρωμή, εκπαίδευση και ελεύθερο ωράριο.

Αν ενδιαφέρεστε επικοινωνήστε μαζί μας (προσδιορίστε την ιστοσελίδα που διαβάσατε την αγγελία μας) και θα σας δώσουμε όλες τις απαραίτητες πληροφορίες.

Tags:

17 Ιαν
Πανελλήνια [N/A]

Ο πελάτης μας Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε. (ΕΕΣΥΠ) ανακοινώνει πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος για τη θέση του Διευθυντή Εσωτερικού Ελέγχου της Ελληνικής Εταιρείας Συμμετοχών και Περιουσίας Α.Ε.   Η Ελληνική Εταιρεία Συμμετοχών...

... και Περιουσίας Α.Ε. (ΕΕΣΥΠ) συγκεντρώνει κάτω από μία ενιαία θεσμική δομή σημαντικά περιουσιακά στοιχεία του Δημοσίου, με στόχο την αποδοτικότερη λειτουργία και αξιοποίησή τους. Λειτουργεί χάριν του δημοσίου συμφέροντος, σύμφωνα με τους κανόνες της ιδιωτικής οικονομίας.  
Η ΕΕΣΥΠ προωθεί μεταρρυθμίσεις των δημοσίων επιχειρήσεων που περιλαμβάνονται στο χαρτοφυλάκιό της, μεταξύ άλλων, μέσω αναδιάρθρωσης, βέλτιστης εταιρικής διακυβέρνησης και διαφάνειας, καθώς και μέσω της προαγωγής υπεύθυνης διοίκησης, κοινωνικής ευθύνης, αειφορίας, καινοτομίας και βέλτιστων εταιρικών πρακτικών.
 
Ανακοίνωση  
Σκοπός της παρούσας πρόσκλησης εκδήλωσης ενδιαφέροντος είναι η προσέλκυση υποψηφίων με τα απαραίτητα τυπικά και ουσιαστικά προσόντα και επαγγελματική εμπειρία για τη στελέχωση της θέσης του Διευθυντή Εσωτερικού Ελέγχου. 
Σύμφωνα με το άρθρο 192 παρ. 2β του ν.4389/2016, αρμόδιο για τον διορισμό του Διευθυντή Εσωτερικού Ελέγχου είναι το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΣΥΠ.
Η σύμβαση εργασίας που θα συναφθεί θα είναι αορίστου χρόνου.
 
Περιγραφή Θέσης Εργασίας  
Η Διεύθυνση Εσωτερικού Ελέγχου υποστηρίζει το Διοικητικό Συμβούλιο και τη Διοίκηση της ΕΕΣΥΠ στην άσκηση των καθηκόντων τους και στην επίτευξη των στόχων που έχουν προσδιοριστεί μέσω του ελέγχου της ορθής εφαρμογής των διαδικασιών και λειτουργιών των οργανωτικών μονάδων της ΕΕΣΥΠ, καθώς και μέσω του ελέγχου εφαρμογής αποτελεσματικών συστημάτων και διαδικασιών διαχείρισης κινδύνου και εταιρικής διακυβέρνησης. 
Ο Διευθυντής Εσωτερικού Ελέγχου αναφέρεται στο Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΕΣΥΠ, μέσω της Επιτροπής Ελέγχου, από την οποία και εποπτεύεται.  
Στις αρμοδιότητες του Διευθυντή Εσωτερικού Ελέγχου περιλαμβάνονται τα κάτωθι:
A.Αναφορικά με την ΕΕΣΥΠ

Επικαιροποίηση της εταιρικής πολιτικής και διαδικασιών σε θέματα εσωτερικού ελέγχου.  
Κατάρτιση ετήσιου πλάνου δραστηριοτήτων, ανθρωποημερών και ετήσιου προϋπολογισμού για τις δραστηριότητες εσωτερικού ελέγχου, βασισμένων σε αξιολόγηση κινδύνων, τα οποία υποβάλλονται προς έγκριση στην Επιτροπή Ελέγχου και στο Διοικητικό Συμβούλιο.  
Πραγματοποίηση περιοδικών, προγραμματισμένων ή και εκτάκτων ελέγχων στις οργανωτικές μονάδες της ΕΕΣΥΠ, η συχνότητα και το βάθος των οποίων καθορίζονται στο ετήσιο πλάνο δραστηριοτήτων.  
Έλεγχος της διαδικασίας χρηματοοικονομικής πληροφόρησης, περιλαμβάνοντας και τα σχετικά πληροφοριακά συστήματα. 
Επικοινωνία και συνεργασία με εξωτερικούς ελεγκτές, συμπεριλαμβανομένης όποιας ρυθμιστικής αρχής.  
Έγγραφη ενημέρωση, μία φορά τουλάχιστον το τρίμηνο, και εάν χρειαστεί και εκτάκτως, προς την Επιτροπή Ελέγχου και μέσω αυτής προς το Διοικητικό Συμβούλιο, για τους διενεργούμενους ελέγχους, τα πορίσματα του ελέγχου και το βαθμό υλοποίησης των διορθωτικών ενεργειών που απεφάσισε η Διοίκηση.  

B.Αναφορικά με τις θυγατρικές της ΕΕΣΥΠ (17 εταιρείες, περιλαμβανομένων τριών εισηγμένων στο Χρηματιστήριο Αθηνών)

Συνεργασία με τις Μονάδες Εσωτερικού Ελέγχου των θυγατρικών της ΕΕΣΥΠ και παροχή οδηγιών, συστάσεων και υποστήριξης για την υιοθέτηση καλών / βέλτιστων πρακτικών, αναφορικά με τη λειτουργία του εσωτερικού ελέγχου.
Συνεργασία με τους Προέδρους των Επιτροπών Ελέγχου των θυγατρικών της ΕΕΣΥΠ με σκοπό την παροχή υποστήριξης στον ρόλο τους αναφορικά με την εποπτεία των Μονάδων Εσωτερικού Ελέγχου των θυγατρικών.

Tags:

17 Ιαν
Τρίκαλα [Karakikes Shopping Center]

Αναζητούμε πωλητή / πωλήτρια να εργαστεί στην επιχείρηση μας (part time), στο κατάστημα ανδρικής και γυναικείας ένδυσης στην πόλη των Τρικάλων, Karakikes Shopping Center. Κύριες αρμοδιότητες είναι: Η άμεση και ευχάριστη εξυπηρέτηση των πελατών Η σωστή τακτοποίηση και...

... παρουσίαση των προϊόντων / ρούχων του καταστήματος
Η υποστήριξη των υπολοίπων μελών της ομάδας του προσωπικού

Κύρια Προσόντα είναι:
Να είσαι επικοινωνιακός / η
Να έχεις θετική διάθεση
Να έχεις την ικανότητα να ανταπεξέρχεσαι κάτω από συνθήκες πίεσης
Επιθυμητή (όχι απαραίτητη) είναι η γνώση χρήσης Η/Υ και Αγγλικών

Παροχές:
Σταθερός μισθός (+bonus)
Δυναμικό & ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
Συνεχή εκπαίδευση & επιμόρφωση

Εάν πληρείς τις παραπάνω προϋποθέσεις και επιθυμείς να γίνεις μέλος της ομάδας μας τότε θα χαρούμε να λάβουμε το βιογραφικό σου σημείωμα!
Στείλε μας την αίτηση σου σήμερα!

Tags:

16 Ιαν
Αθήνα [MAZMEDICAL]

ΠΩΛΗΤΗΣ ιατρικών ειδών με αποδεδειγμένη εργασιακή εμπειρία στο χώρο άνω των 2 ετών, για την ευρύτερη περιοχή της Αττικής και εκτός. Προϋπηρεσία στο χειρουργικό τομέα θα εκτιμηθεί. Κύριες αρμοδιότητες: Ενημέρωση ιατρών σχετικά με τα προϊόντα της εταιρείας Διεύρυνση...

... πελατολογίου (ιατροί, κυρίως χειρουργοί)
Υποστήριξη πελατολογίου (after sales support)
Συμμετοχή σε συνέδρια υγείας
Σύνταξη προσφορών διαγωνισμών
Reporting και παρακολούθηση των πωλήσεων

Απαραίτητα Προσόντα:
Πτυχίο Μηχανικού Βιοιατρικής Τεχνολογίας,Τεχνικού Ιατρικών Οργάνων,Θετικής Κατεύθυνσης Πτυχείο ΤΕΙ/ΑΕΙ
Προϋπηρεσία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση.
Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας - Γνώση 2ης Ξένης γλώσσας θα εκτιμηθεί
Πολύ καλές Γνώσεις χειρισμού Η/Υ (word excel, power point)
Άνεση στην επικοινωνία & την προώθηση πωλήσεων
Ομαδικό πνεύμα εργασίας
Ικανότητα οργάνωσης & ευελιξίας
Ευχάριστη, αξιοπρεπής & επαγγελματική εμφάνιση

Παροχές:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Bonus επίτευξης στόχων
Προοπτικές εξέλιξης σε έναν δυναμικό χώρο
Άριστο περιβάλλον εργασίας.

Αποστολή Βιογραφικών στο παρακάτω email.
Κατόπιν συλλογής & αξιολόγησης των Βιογραφικών, θα υπάρξει επικοινωνία με τους υποψήφιους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέση, για να οριστεί συνάντηση - συνέντευξη στα γραφεία της εταιρείας.

Tags:

16 Ιαν
Θεσσαλονίκη [Technopolis AI Cluster]

Η qmetric | HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό του Technopolis Artificial Intelligence Cluster, τη θέση του Γενικού Διευθυντή/Διαχειριστή. Η εταιρεία-πελάτης: Το Technopolis AI Cluster ανήκει στο Technopolis Cluster και έχει αντικειμενικό στόχο την υποστήριξη των επιχειρήσεων ΤΠΕ στην...

... αντιμετώπιση των τεχνικών και μη τεχνικών προκλήσεων που αφορούν στην ανάπτυξη και προώθηση καινοτόμων υψηλής προστιθέμενης αξίας εφαρμογών ή υπηρεσιών στον τομέα της Τεχνητής Νοημοσύνης (Artificial Intelligence – AI) αυξάνοντας κατά αυτό τον τρόπο την διεθνή ανταγωνιστικότητά τους.

Αποτελείται από καινοτόμες και εξωστρεφείς επιχειρήσεις και πανεπιστημιακά ιδρύματα και έχει ως στόχο να συνεισφέρει καταλυτικά στην ανάπτυξη όλων των δυνατών συνεργειών μεταξύ των μελών του, βελτιώνοντας και αναπτύσσοντας εκείνους τους κρίσιμους τομείς που θα οδηγήσουν σε διεθνή αναγνώριση και καταξίωση τα μέλη του.

Η θέση:
Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, θα αναφέρεται στη Διοίκηση του Cluster και θα έχει ως σκοπό το συντονισμό, την παρακολούθηση και την εκτέλεση του επιχειρησιακού σχεδίου του Συνεργατικού Σχηματισμού που έχει ήδη συνταχθεί από τους εταίρους. Πιο συγκεκριμένα, τα καθήκοντά του/της θα περιλαμβάνουν:

-Διαχείριση και υλοποίηση επιχειρηματικού σχεδίου με βάση το υφιστάμενο σχέδιο και τις ανάγκες που θα προσδιορίσουν τα μέλη του Cluster
-Διαχείριση και εποπτεία του προγράμματος εργασιών των επιχειρήσεων του Cluster που περιλαμβάνονται στο επιχειρηματικό σχέδιο
-Διοργάνωση εκθέσεων στο εξωτερικό με στόχο τη διεθνή προβολή του Cluster και την ενίσχυση της εξωστρέφειας
-Προσέλκυση, επιλογή και διαχείριση του προσωπικού του Cluster
-Προγραμματισμό, συντονισμό και υλοποίηση των δράσεων εκπαίδευσης του προσωπικού των επιχειρήσεων
-Συντονισμό και εκτέλεση δράσεων ανάπτυξης συνεργειών και χρηματοδότησης του Cluster με τρίτους φορείς.

Το προφίλ σας:
Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:

-Πτυχίο AEI τμήματος Σχολών Θετικών Επιστημών ή συναφών με Πληροφορική/Διοίκηση
-Επιθυμητές μεταπτυχιακές σπουδές (MBA ή αντίστοιχο)
-Αποδεδειγμένη εμπειρία τουλάχιστον 10 ετών σε Διευθυντική θέση (θα εκτιμηθεί θετικά σε τομέα σχετικό με νέες τεχνολογίες και εξωστρέφεια)
-Άριστη γνώση Αγγλικών
-Άριστες δεξιότητες επικοινωνίας και συνεργασίας
-Ικανότητα οργάνωσης και διαχείρισης ομάδας στελεχών
-Ικανότητα ανάπτυξης πρωτοβουλιών και λήψης αποφάσεων.

Ο πελάτης μας προσφέρει:
Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης του Γενικού Διευθυντή/Διαχειριστή, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:

-Ανταγωνιστικές αποδοχές
-Μοντέρνο, δυναμικό και δομημένο περιβάλλον εργασίας
-Άριστες προοπτικές εξέλιξης.

Ενδιαφέρεστε;
Διακρίνεστε για τις ισχυρές διοικητικές και διαπροσωπικές σας ικανότητες; Επιθυμείτε να προσφέρετε ενεργά τις υπηρεσίες σας σε ένα καινοτόμο Συνεργατικό Σχηματισμό Επιχειρήσεων Πληροφορικής με εξειδίκευση στην Τεχνητή Νοημοσύνη;
Εάν ναι, τότε μπορείτε να υποβάλετε την αίτησή σας στο παρακάτω email.

Tags:

16 Ιαν
Θεσσαλονίκη [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Πελάτης μας, εταιρία λογισμικού και ανάπτυξης εμπορικών εφαρμογών της Θεσσαλονίκης, επιθυμεί να προσλάβει μόνιμα έναν / μία IT Support and Maintenance Developer. Τα καθήκοντα του /της κατόχου της θέσης αναλύονται ως εξής: Υποστήριξη - Εκπαίδευση Τηλεφωνική Υποστήριξη Στο...

... χώρο της εταιρίας
Μέσω κινητού τηλεφώνου σε συγκεκριμένες ώρες (εκτός ωραρίου)
Εκπαίδευση πελατών-συνεργατών
Στο χώρο της εταιρίας
Στο χώρο του πελάτη (αν απαιτείται)
Απαντήσεις μέσω Support Chat
Τηλεϋποστήριξη

Εγκαταστάσεις
Κατασκευή Εγκαταστάσεων και αναβαθμίσεων (setup)
Εγκατάσταση στο χώρο του πελάτη (αν απαιτείται)
Εγκατάσταση και παραμετροποίηση εφαρμογών σύμφωνα με απαιτήσεις πελατών σε όλο το φάσμα της επιχείρησης πχ αρχική λειτουργία εφαρμογής στο χώρο του πελάτη, παραμετροποίηση Γέφυρας με Γενική Λογιστική, παραμετροποίηση Import-Export.

Κατασκευές
Κατασκευή Εκτυπώσεων
Δημιουργία Help-Manual
Κατασκευή SQL

Software Assistance
Ανάλυση αιτημάτων πελατών και συνεργασία με R&D αν απαιτείται
Δυνατότητα αναπαραγωγής και επίλυσης προβλημάτων πελατών
Debugging σε επίπεδο χρήστη
Debugging σε επίπεδο κώδικα
Πρόταση λύσης προς υλοποίηση
Ανάπτυξη βοηθητικού ή πρωτεύοντος λογισμικού
Έλεγχος νέων εκδόσεων πριν την επίσημη αποστολή προς εύρεση λαθών.

Χαρακτηριστικά των υποψηφίων
Ομαδικότητα, συνέπεια, ευχέρεια στην τηλεφωνική και γραπτή επικοινωνία
Άριστη γνώση Αγγλικών.
Καλή γνώση λειτουργικών συστημάτων, εκμετάλλευση των δυνατοτήτων τους και χρήση των σύγχρονων τεχνολογιών (Προϊόντα Microsoft, Internet, Terminal Services κτλ)
Καλή γνώση των εργαλείων που χρησιμοποιούνται για τη ανάπτυξη του λογισμικού της εταιρίας ( C#, Visual Studio ,Crystal Reports, SQL-Server κτλ)
Πολύ καλή γνώση των λογιστικών εννοιών (ενεργητικό, παθητικό, χρέωση, πίστωση , συμβαλλόμενος, αντισυμβαλλόμενος κτλ)

Σε περίπτωση που η πορεία ως IT Support and Maintenance Developer είναι επιτυχής, υπάρχει η δυνατότητα εξέλιξης στο R&D της εταιρίας στη θέση των senior developers.

Βιογραφικά σημειώματα μπορείτε να στείλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

15 Ιαν
Θεσσαλονίκη [MASSAGE INN Network]

ΖΗΤΕΙΤΑΙ νέος-α για τη θέση της reception στο δίκτυο καταστημάτων Massage Inn (κατάστημα ΕΥΟΣΜΟΥ, Θεσσαλονίκη). Απαραίτητη προϋπηρεσία σε θέση γραμματειακής υποστήριξης. Προϋπηρεσία στον τομέα των πωλήσεων θα εκτιμηθεί. Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email με...

... θέμα: "Για αγγελία 01/20_MASSNET_ERC"

Tags:

15 Ιαν
Θεσσαλονίκη [RubikCube M.I.K.E.]

Περιγραφή θέσης: Σύμβουλος Εξυπηρέτησης Πελατών στα Γερμανικά Το προφίλ σας: - Άριστη γνώση της Γερμανικής γλώσσας: προφορικώς και γραπτώς - Γνώση χειρισμού Η/Υ - Υπευθυνότητα και σιγουριά στη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων - Ευελιξία και ικανότητα...

... προσαρμογής ως προς την εναλλαγή κλήσεων και τη διαχείριση ποικίλων καταστάσεων

Τα καθήκοντά σας:
- Τηλεφωνική υποστήριξη πελατών (First Level Support)
- Υποστήριξη πελατών μέσω E-Mail (First Level Support)
- Διαχείριση παραγγελιών και επιστροφών προϊόντων μέσω τηλεφωνικής κλήσης ή αποστολής e-mail

Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Tags:

14 Ιαν
Αθήνα [Actionline]

Η ΑCTIONLINE, εταιρία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, για λογαριασμό πελάτη της αναζητά άτομα για στελέχωση εξυπηρέτησης πελατών σε τηλεφωνικό κέντρο. - Τηλεφωνική υποστήριξη & εξυπηρέτηση πελατών - Διαχείριση αιτημάτων εισερχόμενων κλήσεων, επίλυση...

... τεχνικών και άλλων προβλημάτων
- Δημιουργία στέρεων σχέσεων με πελάτες εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά & με απόλυτο επαγγελματισμό

Προσόντα:
- Θέληση για εργασία και επαγγελματική εξέλιξη
- Απόφοιτοι Λυκείου ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο (σε εταιρείες τηλεπικοινωνίας, ασφαλιστικού τομέα, ενέργειας)
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ

Παροχές:
- Υψηλές αμοιβές και ασφάλιση
- Πενθήμερη part- time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
- Συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

14 Ιαν
Θεσσαλονίκη [Ν.ΤΑΣΙΟΥΝΗΣ ΑΒΕΕ ΜΑΡΜΑΡΑ- ΓΡΑΝΙΤΕΣ]

Από Ανώνυμη Εταιρεία επεξεργασίας μαρμάρου, ζητείται νέος/νέα έως 35 χρονών, για να εργαστεί ως υπάλληλος γραφείου στη διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου, παραγγελιοληψία, γραμματειακή υποστήριξη & υποδοχή πελατών. Απαραίτητα Προσόντα: Γνώσεις τιμολόγησης...

... και διακίνησης , τήρηση Γ' κατηγορίας βιβλία, γνώση χειρισμού Η/Υ, MS OFFICE, γνώση αγγλικής γλώσσας, 3 μήνες κάρτα ανεργίας
Η εταιρία προσφέρει: αποδοχές βάσει προϋπηρεσίας, ασφάλιση
Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email.

Tags:

14 Ιαν
Αθήνα [NEXT SERVICES & TRADING Μ.ΕΠΕ]

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΑΤΟΜΟ ΓΙΑ ΓΡΑΜΜΑΤΕΙΑΚΗ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΗ, ΠΕΝΤΑΩΡΗ ΕΡΓΑΣΙΑ, ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΓΝΩΣΗ Η/Υ ΚΑΙ ΑΓΓΛΙΚΩΝ.

13 Ιαν
Θεσσαλονίκη [EUROLAMP ABEE]

Η EUROLAMP ABEE, εισαγωγική εταιρεία ηλεκτρολογικού υλικού (Διαβατά Θεσσαλονίκης ), ζητάει άτομο για τη στελέχωση του τμήματος Εξαγωγών, Θέση : επικοινωνία και υποστήριξη πελατών στην Ευρωπαϊκή αγορά. Απαραίτητα προσόντα: άριστη γνώση Αγγλικής και Σέρβικης...

... γλώσσας, άριστη γνώση Η/Υ και Microsoft Office. Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις, προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση.
Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email.

Tags:

12 Ιαν
Αθήνα [IG Constructions]

Γραμματειακή Υποστήριξη Αρμοδιότητες: Επικοινωνία με πελάτες και προμηθευτές Απαραίτητα Προσόντα: Εμπειρία 3-5 έτη σε αντίστοιχη θέση Επιθυμητά Προσόντα: Γνώση Αγγλικής γλώσσας Η εταιρία προσφέρει: Οικογενειακό περιβάλλον εργασίας Ικανοποιητικό μισθό Στείλτε...

... μας το βιογραφικό σας σημείωμα στο παρακάτω email.

Tags:

11 Ιαν
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Οι πελάτες μας, ιδιωτικές κλινικές της Γερμανίας, ζητούν να προσλάβουν για μόνιμη απασχόληση, Φαρμακοποιούς. Απαραίτητες προϋποθέσεις είναι οι Φαρμακοποιοί να έχουν αποκτήσει πτυχίο και ειδικότητα από χώρα που ανήκει στην Ευρωπαϊκή Ένωση και να μιλούν...

... και να γράφουν σχεδόν άριστα τη Γερμανική γλώσσα (σε επίπεδο C1).

Η εταιρία μας παρέχει πληροφορίες και πλήρη υποστήριξη προκειμένου να πραγματοποιηθεί η πρόσληψη των φαρμακοποιών στο αντίστοιχο νοσοκομείο και να εξασφαλιστούν όλες οι σχετικές άδειες, εγγραφή στον οικείο φαρμακευτικό σύλλογο, κλπ.

Οι υπηρεσίες μας αμείβονται από τα ξένα νοσοκομεία, ενώ οι φαρμακοποιοί δεν καταβάλλουν κανενός είδους αμοιβή σε κανένα στάδιο της διαδικασίας.

Προσφέρεται ικανοποιητικό πακέτο αμοιβών και εργασιακό περιβάλλον σε μεγάλα νοσοκομεία.
Αν επιθυμείτε την μόνιμη ένταξή σας στο μεγαλύτερο σύστημα υγείας της ηπείρου μας με 20.000 ενεργές νοσοκομειακές κλίνες, παρακαλούμε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα στα Γερμανικά.

Tags:

10 Ιαν
Θεσσαλονίκη [Electronics]

Εταιρεία με μεγάλη γκάμα έργων και εγκαταστάσεων, ζητά τεχνικό εγκατάστασης και υποστήριξης δικτύων με έδρα τη Θεσσαλονίκη. Επιθυμητή η πιστοποίηση CCNA. Απαραίτητο δίπλωμα οδήγησης και εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις. Εργασία: Δευτέρα – Παρασκευή...

09 Ιαν
Αθήνα [Remax Habitat]

Ξεκινήστε μια νέα καριέρα στην μεγαλύτερη κτηματομεσιτική εταιρεία. Η Remax Habitat, προκειμένου να καλύψει τις ανάγκες του συνεχώς αυξανόμενου πελατολογίου της, ζητεί άμεσα ένα άτομο για την κάλυψη θέσης στις πωλήσεις και ενοικιάσεις ακινήτων. Παρέχονται...

... υψηλά ποσοστά προμηθειών, έτοιμο ενεργό πελατολόγιο και χαρτοφυλάκιο ακινήτων, γραμματειακή υποστήριξη, πλήρης κάλυψη δαπανών marketing και διαφήμισης, άριστο μηχανογραφικό σύστημα, διαρκής καθοδήγηση από έμπειρα στελέχη.
Απαραίτητα προσόντα:
- Βασικές γνώσεις Η/Υ
- Ικανότητες επικοινωνίας
- Γνώση Αγγλικών
- Προϋπηρεσία επιθυμητή (όχι απαραίτητη)
Παρακαλούνται οι ενδιαφερόμενοι να αποστείλουν βιογραφικό στο παρακάτω email.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.