Αγγελίες εργασίας για Τηρηση. Ξεκινήστε καριέρα Τηρηση στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 37 αγγελίες.
18 Σεπ
Πανελλήνια [Οργανισμος Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ)]

ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ (150) ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Γίνεται δεκτή η υποβολή αιτήσεων για εκατό πενήντα (150) κενές θέσεις Φροντιστών Υγείας, Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας. Η θέση είναι Πρώτου Διορισμού. Ετήσιος...

... μισθός €16.368 που θα καταβάλλεται σε δεκατρείς (13) ισόποσες δόσεις, δώδεκα από αυτές στο τέλος κάθε μήνα και η δέκατη τρίτη δόση αναλογεί στο δέκατο τρίτο μισθό και μισθοδοτική αύξηση κάθε τρία (3) χρόνια όπως θα καθορίζεται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

Α. Καθήκοντα και ευθύνες:
Ο Φροντιστής Υγείας εκτελεί τα καθήκοντα του υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη νοσηλευτικού/ μαιευτικού προσωπικού στο οποίο και λογοδοτεί.

1. Μετέχει/Αναλαμβάνει τη φροντίδα και υγιεινή σώματος ενήλικα/παιδιού ασθενούς/ατόμου (λουτρό επί κλίνης, μεταφορά και βοήθεια κατά το μπάνιο, φροντίδα στόματος, νυχιών, μαλλιών, δέρματος, ντύσιμο, καθαρισμός εκκρίσεων/ απεκκρίσεων, βοήθεια στη διατήρηση της προσωπικής καθαριότητας κλπ).
2. Προετοιμάζει εξοπλισμό/υλικό για διεργασίες και παρεμβάσεις, βοηθά κατά τη διεκπεραίωση τους και αναλαμβάνει την καθαριότητα μετά.
3. Μεταφέρει, βοηθά/συνοδεύει ασθενή/άτομο εντός του νοσοκομείου (για διαγνωστικές εξετάσεις/παρεμβάσεις/θεραπείες ή χειρουργικές επεμβάσεις/μεταφορά για παροχή ενδονοσοκομειακής φροντίδας υγείας, κατά την εισαγωγή ή εξιτήριο).
4. Βοηθά/Αναλαμβάνει στην προετοιμασία χώρου/ εξοπλισμού για την εισαγωγή ασθενούς/ατόμου (π.χ. ετοιμασία κλίνης, θερμοκοιτίδας, συσκευών, χειρουργικής αίθουσας/φορείου κλπ).
5. Μετέχει στην μετακίνηση/κινητοποίηση του ασθενούς/ατόμου, εντός και εκτός κλίνης, και στη διασφάλιση της άνεσης και ασφάλειας του σε διάφορες διαδικασίες.
6. Προετοιμάζει και βοηθά τον ασθενή/άτομο για σίτιση, ετοιμάζει πρόγευμα και σερβίρει τα γεύματα και απομακρύνει τους δίσκους σερβιρίσματος.
7. Ανταποκρίνεται σε κλήσεις του ασθενή/ατόμου και αναφέρει αμέσως στο Νοσηλευτικό προσωπικό, οτιδήποτε παρατήρησε ή ήλθε στην αντίληψη του, που να θέτει σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια του ασθενή.
8. Τοποθετεί, βοηθά στη χρήση, απομακρύνει και καθαρίζει σκοραμίδες, ουροδοχεία, πτυελοδοχεία, καρέκλες τουαλέτες (commode). Μετά από οδηγίες νοσηλευτικού/μαιευτικού προσωπικού αδειάζει/αλλάζει ασκούς παροχετεύσεων/ ουροσυλλέκτες και αναφέρει ανάλογα.
9. Καθαρίζει και μετέχει στο στρώσιμο κλινών συμπεριλαμβανομένων εξεταστικών και χειρουργικών κλινών, θερμοκοιτίδων/φορείων, με ή χωρίς ασθενή/άτομο και τις μετακινεί αναλόγως αναγκών εντός/εκτός του τμήματος.
10. Βοηθά κατά την τελική φροντίδα νεκρού και τη μεταφορά στο νεκροτομείο.
11. Συγυρίζει το άμεσο περιβάλλον του ασθενούς/ατόμου και του τμήματος και το διατηρεί συγυρισμένο.
12. Καθαρίζει και ελέγχει ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό και χώρους και αναλαμβάνει τη διαδικασία απολύμανσης τους όπου ενδείκνυται.
13. Ετοιμάζει δωμάτια, κλίνες και υλικό για απολύμανση και χειρίζεται την μηχανή απολύμανσης εντός του τμήματος.
14. Προετοιμάζει εργαλεία και αναλώσιμα για αποστείρωση και τα αποστειρώνει μετά από ειδική εκπαίδευση.
15. Ταξινομεί εργαλεία, συσκευές και αναλώσιμα στο τμήμα και συγυρίζει τους αποθηκευτικούς χώρους του τμήματος.
16. Μεταφέρει δείγματα, παράγωγα αίματος, φάρμακα, υλικά, παραπεμπτικά σημειώματα, παραγγελίες, φακέλους ασθενών εντός του νοσοκομείου και μεταξύ των τμημάτων (στην απουσία κλητήρα).
17. Ταξινομεί τον καθαρό ιματισμό, διατηρεί τη λινοθήκη καθαρή και συγυρισμένη. Συγκεντρώνει τον ακάθαρτο και μολυσματικό ιματισμό στους καθορισμένους σάκους και χώρους για απομάκρυνση τους.
18. Διαχειρίζεται απόβλητα (κλινικά, αιχμηρά και τοξικά) και τα τοποθετεί στους κατάλληλους και καθορισμένους σάκους/δοχεία και χώρους για την απομάκρυνση τους.
19. Βοηθά στην παραγγελία και συγυρίζει αναλώσιμα τμήματος.
20. Παίρνει αποτελεσματικά μέτρα για την πρόληψη και τον έλεγχο των λοιμώξεων, στα πλαίσια των δικών του δραστηριοτήτων, σύμφωνα με την εθνική πολιτική αλλά και την εσωτερική πολιτική του οργανισμού.
21. Χρησιμοποιεί κατάλληλα τις τεχνολογίες, Η.Υ για: α. να παρέχει ποιότητα στη φροντίδα β. να εργάζεται αποτελεσματικά γ. να υποστηρίζει τη λήψη νοσηλευτικών αποφάσεων.
22. Εκτελεί οποιαδήποτε άλλα συναφή καθήκοντα του/της ανατεθούν

Κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του υποχρεούται να συμμορφώνεται προς τις Νομοθετικές/Κανονιστικές, Γενικές ή Ειδικές Διατάξεις, Οδηγίες, Εγκυκλίους και Πρακτικές, όπως αυτές εφαρμόζονται στον Οργανισμό.

Β. Απαιτούμενα Προσόντα :
1. Απολυτήριο μέσης εκπαίδευσης
2. Δίπλωμα αναγνωρισμένης Ανώτερης/Ανώτατης Σχολής ενός τουλάχιστον έτους μεταλυκειακού κύκλου σπουδών σε συναφές με τα καθήκοντα της θέσης θέμα.
3. Εμπειρία τουλάχιστο τριών χρόνων σε ανάλογα καθήκοντα είναι επιθυμητή.
4. Πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας.
5. Ακεραιότητα χαρακτήρα, εχεμύθεια, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία και ευθυκρισία.

Σημείωση:
(1) Ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας, οι υπάλληλοι υποχρεούνται να τυγχάνουν ειδικής εκπαίδευσης και να παρακολουθούν επιμορφωτικά μαθήματα.
(2) Ο κάτοχος της θέσης δύναται να τοποθετείται ή να μετακινείται εντός του Οργανισμού μετά από εισήγηση του Προϊστάμενου Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού στο Γενικό Διευθυντή του Οργανισμού.
(3) Τα καθήκοντα της θέσης συνεπάγονται απασχόληση πάνω σε 24ωρη βάση με το σύστημα βάρδιας.

Η πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής ή της Γαλλικής ή της Γερμανικής γλώσσας στο
απαιτούμενο επίπεδο, θα πρέπει να τεκμηριώνεται από τους υποψηφίους μέχρι την ημερομηνία λήξης της υποβολής των αιτήσεων.

Γ. Διάρκεια Απασχόλησης
(1) Η απασχόληση θα είναι για τριετή θητεία, υπό τους γενικούς και ειδικούς όρους προτύπου συμβολαίου, το οποίο θα μετατρέπεται σε αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του περί εργοδοτουμένων με εργασία ορισμένου χρόνου (απαγόρευση δυσμενούς μεταχείρισης) Νόμου και των προνοιών των «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί) Κανονισμών του 2017»
(2) Οι πρώτοι δεκαοκτώ (18) μήνες υπηρεσίας θεωρούνται ως δοκιμαστική περίοδος κατά την οποία ο Οργανισμός επιφυλάσσει πλήρως το δικαίωμα του να τερματίσει το συμβόλαιο κατά την απόλυτη κρίση του, χωρίς προειδοποίηση ή χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση.
(3) Η απασχόληση μπορεί να τερματιστεί οποτεδήποτε είτε από τον εργοδότη είτε από τον εργοδοτούμενο, αφού δοθεί η αναγκαία προειδοποίηση που προβλέπεται στους περί Τερματισμού Απασχολήσεως Νόμους.
(4) Σε περίπτωση που η εργασία για την οποία έγινε η πρόσληψη παύσει να υφίσταται πριν τη λήξη της παρούσας σύμβασης απασχόλησης, αυτή θα τερματίζεται αυτοδικαίως.
(5) Η περίοδος απασχόλησής περιλαμβάνει και την άδεια που κερδίζεται κατά τη διάρκεια της απασχόλησης.
(6) Ανάλογα με τις ανάγκες του Οργανισμού, δυνατόν να εργάζεται και εκτός του συνηθισμένου ωραρίου εργασίας του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας

Δ. Γενικές Προϋποθέσεις Διορισμού
(1) Κανένας δεν διορίζεται στον Οργανισμό, εκτός εάν είναι πολίτης της Δημοκρατίας ή πολίτης κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

Νοείται ότι, το Υπουργικό Συμβούλιο δύναται να επιτρέψει σε ειδική περίπτωση, για εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος, όπως πρόσωπο που δεν είναι πολίτης της Δημοκρατίας ή κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης υποβάλει αίτηση για διορισμό, σύμφωνα με τις διατάξεις των «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί ) Κανονισμοί του 2017», όπως αυτοί εκάστοτε τροποποιούνται και σε περίπτωση επιλογής του, αυτό μπορεί να διοριστεί:
(i) με σύμβαση για ορισμένο χρονικό διάστημα, ή
(ii) πάνω σε μόνιμη βάση, αν το εν λόγω πρόσωπο είχε απασχοληθεί στη δημόσια υπηρεσία ή τον Οργανισμό με σύμβαση για περίοδο όχι μικρότερη από τέσσερα (4) έτη.

(2) Κανένας δε διορίζεται στον Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας εκτός αν συμπλήρωσε την ηλικία των δεκαεπτά (17) ετών και, νοουμένου ότι πρόκειται για πολίτη της Δημοκρατίας, έχει εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις ή έχει απαλλαγεί νομίμως από αυτές.

(3) Η κρίση επί της αξίας των υποψηφίων μπορεί να απαιτήσει από αυτούς να προσέλθουν σε προφορική ή/και γραπτή εξέταση.

Πέραν των πιο πάνω, ως προς τους όρους απασχόλησης θα εφαρμόζονται «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί) Κανονισμοί του 2017», όπως αυτοί εκάστοτε τροποποιούνται. Σε περίπτωση που οποιοδήποτε ζήτημα δεν ρυθμίζεται από τους ανωτέρω Κανονισμούς, θα εφαρμόζονται οι ισχύοντες Εσωτερικοί Κανονισμοί του Οργανισμού.

Ε. Πλεονέκτημα
Τριετής τουλάχιστον πείρα σε θέση Φροντιστή Υγείας, θα αποτελεί πλεονέκτημα.

Ζ. Υποβολή Αιτήσεων
(α) Όλες οι αιτήσεις θα πρέπει να υποβληθούν σε ειδικό έντυπο που μπορεί να εξασφαλιστεί από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Υγείας www.moh.gov.cy ή αποτεινόμενοι στον Οργανισμό στα τηλέφωνα, 22605670, 22605475, 22605734. Οι αιτητές, θα πρέπει να απευθύνονται στον “Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Ο.Κ.Υπ.Υ.)” και να αναφέρουν τον τίτλο της θέσης Φροντιστής Υγείας, για την οποία υποβάλλεται η αίτηση.
(β) Όλες οι αιτήσεις πρέπει να συμπληρώνονται κατάλληλα και να περιέχονται σε αυτές με ακρίβεια, όλα τα ζητούμενα στοιχεία και να τεκμηριώνονται με τα αναγκαία πιστοποιητικά, δηλαδή, αντίγραφα των απαιτούμενων πιστοποιητικών, εκπαιδευτικών, επαγγελματικών ή άλλων προσόντων που προνοούνται στην ανωτέρω παράγραφο Β, περιλαμβανόμενων και βεβαιώσεων απασχόλησης εκεί όπου απαιτείται πείρα και συστατικών επιστολών από προηγούμενους εργοδότες.
(γ) Όλες οι αιτήσεις θα πρέπει να παραδοθούν στα γραφεία του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας μεταξύ των ωρών 8:30 - 14:30 στη διεύθυνση: 1, Προδρόμου και 17 Χείλωνος, 3ος όροφος, Κτίριο Υπουργείου Υγείας, 1449, Λευκωσία, έναντι απόδειξης παραλαβής ή να αποσταλούν μέσω του ταχυδρομείου, με συστημένη επιστολή με ένδειξη: Γενικό Διευθυντή, Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, Τ.Θ. 25087, 1309 Λευκωσία.

Η τελευταία ημερομηνία υποβολής αιτήσεων θα είναι η 27Η Σεμπτεμβρίου 2019 και ώρα 14.30 (θα ληφθεί υπόψη η ημερομηνία της ταχυδρομικής σφραγίδας όπου εφαρμόζεται).

Αιτήσεις που δεν είναι πλήρως συμπληρωμένες και δεν προσκομίζουν τις κατάλληλες βεβαιώσεις οι οποίες αφορούν τα απαιτούμενα προσόντα δεν θα λαμβάνονται υπόψη.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να αποταθείτε στα τηλέφωνα 22605670, 22605475, 22605610, 22605734 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση y.kourelias@shso.org.cy .

Πίνακας με την κατανομή των κενών θέσεων:


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
ΛΕΥΚΩΣΙΑ ΛΕΜΕΣΟΣ – ΠΑΦΟΣ ΛΑΡΝΑΚΑ - ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ ΣΥΝΟΛΟ
ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ ΥΓΕΙΑΣ 61 64 25
150

Tags:

17 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

Μεγάλη εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα των NPLs (Νon Performing Loans) αναζητά στελέχη με εμπειρία από τον ευρύτερο χρηματοοικονομικό κλάδο για να ενδυναμώσει επιμέρους ομάδες έργων της.    ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ/ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΗΣ  Ενδεικτικά, ο/η κατάλληλος/η υποψήφιος/α...

... θα :

Υποστηρίζει και παρακολουθεί  έργα και ενέργειες που υλοποιούνται είτε από εσωτερικές ομάδες ή/και από εξωτερικούς συνεργάτες  
Αναλύει, καταγράφει και αξιολογεί τις  επιχειρησιακές απαιτήσεις με στόχο τον εντοπισμό νέων επιχειρησιακών αναγκών και τη διαχείριση των σχετικών επιχειρησιακών ελέγχων
Εκπονεί τον προϋπολογισμό του έργου που του έχει ανατεθεί & παράλληλα διασφαλίζει ότι το έργο διαθέτει τους πόρους, τα υλικά και τις απαραίτητες υποδομές σε κάθε φάση του
Προγραμματίζει οργανώνει και συντονίζει τα εμπλεκόμενα μέρη  καθώς και το  σύνολο  των ενεργειών
Συντάσσει και υποβάλλει  αναφορές και παρουσιάσεις για την πρόοδο των έργων, την τήρηση του κόστους, τη  διαχείριση κινδύνων, την τήρηση χρονοδιαγραμμάτων και  προτύπων ποιότητας 

Tags:

17 Σεπ
Θεσσαλονίκη [Grecruitment]

Ο πελάτης μας, έμπειρη εταιρεία συστημάτων αυτοματισμού με έμφαση στον κλάδο των Τροφίμων και των Ποτών, με πάνω από 20 χρόνια παρουσίας στον χώρο και περισσότερα από 400 έργα βελτιστοποίησης διαδικασιών παραγωγής και αύξησης απόδοσης σε όλο τον κόσμο, αναζητά...

... στη Θεσσαλονίκη Μηχανικό Αυτοματισμού με εμπειρία σε προγραμματισμό PLC Siemens, για τα έργα αυτοματισμού που αναλαμβάνει σε διάφορες βιομηχανικές εγκαταστάσεις.

Καθήκοντα του/της υποψηφίου/ας:
• Σχεδιασμός & ανάπτυξη συστημάτων αυτόματου ελέγχου βιομηχανικών εγκαταστάσεων.
• Αναβάθμιση, συντήρηση και τεχνική υποστήριξη υφιστάμενων συστημάτων αυτόματου ελέγχου βιομηχανικών εγκαταστάσεων.
• Επίβλεψη ηλεκτρολογικών εργασιών έργου.
• Οργάνωση, διαχείριση και παρακολούθηση έργου.

Απαραίτητα προσόντα υποψηφίου/ας:
• Πτυχίο Ηλεκτρολόγου Μηχανικού ή Μηχανικού Η/Υ ή Μηχανικού Αυτοματισμού (ΑΕΙ/ΤΕΙ).
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών σε έργα αυτοματισμών βιομηχανικών και λοιπών εγκαταστάσεων.
• Απαραίτητη προϋπηρεσία 5 ετών σε προγραμματισμό PLC SIEMENS (S7-300, S7-400, S7-1200, S7-1500) σε βιομηχανικά έργα.
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά και προφορικά).
• Άριστη γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows και εφαρμογών MS Office.
• Ανεπτυγμένες οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες.
• Δυνατότητα μετακινήσεων & ταξιδίων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (περίπου 30% του χρόνου εργασίας).
• Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου.

Ο εργοδότης προσφέρει:
• Σταθερές αποδοχές αναλόγως των προσόντων.
• Ομαδική ασφάλεια ζωής & υγείας.
• Εταιρικό κινητό τηλέφωνο & αυτοκίνητο.
• Σύγχρονο & φιλικό περιβάλλον εργασίας.
• Διαρκή εκπαίδευση, επιμόρφωση & ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη, σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο περιβάλλον.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σε ηλεκτρονική μορφή στο παρακάτω email.

Tags:

16 Σεπ
Αθήνα [ΑΛΥΣΙΔΑ ΑΡΤΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΜΑΤΩΝ]

Εργαστήριο αρτοσκευασμάτων στο κέντρο της Αθήνας, ζητά να προσλάβει Βοηθό Αρτεργάτη/Φυλλαδόρο/Ζυμωτή για ζυμώματα, ψήσιμο (κουρού και φύλλο αέρος). Προοπτική εξέλιξης. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ: - Ηλικία έως 35 ετών - Εμπειρία σε ψήσιμο, ζύμωμα και γέμιση θα...

... θεωρηθεί επιπλέον προσόν
- Συνέπεια και επαγγελματισμός
- Διατήρηση της καθαριότητας του εργαστηρίου όπως ορίζεται από τους κανονισμούς
- Συνεργάσιμος και καλή επικοινωνία με συναδέλφους
- Ικανότητα εργασίας υπό συνθήκες πίεσης

ΠΑΡΟΧΕΣ:
- Πρωινό 6ωρο σταθερό ωράριο, Κυριακές & αργίες κλειστά.
- Μισθός και ασφάλιση σύμφωνα με τον νόμο
- Προοπτικές εξέλιξης αναλόγως προσόντων

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να στείλουν βιογραφικό με πρόσφατη φωτογραφία στο παρακάτω email, αναγράφοντας ως θέμα «ΒΟΗΘΟΣ ΑΡΤΕΡΓΑΤΗ»

Tags:

13 Σεπ
Πανελλήνια [EUROKEP]

Εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες καθαρισμού, υγιεινής και συντήρησης σε γραφεία, νοσοκομεία, ξενοδοχεία, εργοστάσια, καταστήματα ζητά να προσλάβει για άμεση εργοδότηση : Καθαριστή/Καθαρίστρια/Καμαριέρα/Εργατικό Δυναμικό για Μόνιμη/Μερικής Απασχόλησης,στην...

... Αθηνά και σε όλη την Ελλάδα

Οι αρμοδιότητες και ευθύνες συμπεριλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται στα ακόλουθα:
Οργάνωση και καθαριότητα όλων των χώρων ευθύνης που αναλαμβάνει
Διατήρηση σε σωστά επίπεδα τα αποθέματα
Τυπική παρουσία και συνεργασία με όλα τα μέλη του προσωπικού.
Σκούπισμα, σφουγγάρισμα, μάζεμα σκουπιδιών, απολύμανση χώρων υγιεινής.

Απαιτούμενα προσόντα:
Δυνατότητα επικοινωνίας σε Ελληνικά
Ταχύτητα και προσοχή στη λεπτομέρεια
Προηγούμενη εμπειρία
Να είναι σοβαρή/ος στη δουλειά της, τυπική/ός στην ώρα της/ου.

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα.
Εφόσον στέλνετε αρχικά email για την θέση εργασίας η εταιρεία έχει την συγκατάθεσή σας να επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα και να επικοινωνεί μαζί σας τηλεφωνικώς ή με email ή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον σκοπό προσφορά εργασία κατάλληλη προς εσάς. Επίσης να προωθεί το βιογραφικό σας και άλλα στοιχεία που πιθανώς σας ζητηθούν προς τις ενδιαφερόμενες συνεργαζόμενες εταιρίες, με σκοπό προσφορά εργασία κατάλληλη προς εσάς.

Tags:

13 Σεπ
Αθήνα [ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ]

Από λογιστική εταιρεία ζητείται λογιστής/τρια για συνεργασία. 1. Τήρηση λογιστικών εταιρειών Β και Γ κατηγορίας 2. Μισθοδοσία 3. Λογιστικές συμβουλές Απαραίτητη προϋπόθεση προηγούμενη εμπειρία - εργασίας στα λογιστικά. Εάν και εφόσον σας ενδιαφέρει...

... η θέση απαντήστε στο παρακάτω email.
Κατόπιν της απάντησης σας στο email, θα σας στείλουμε μια διαφορετική ώρα επικοινωνίας για τηλεφωνική ή από κοντά συνέντευξη.
Ακαδημίας 52, Αθήνα 10679

Tags:

13 Σεπ
Θεσσαλονίκη [ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ]

Από λογιστική εταιρεία ζητείται λογιστής/τρια για συνεργασία. 1. Τήρηση λογιστικών εταιρειών Β και Γ κατηγορίας 2. Μισθοδοσία 3. Λογιστικές συμβουλές Απαραίτητη προϋπόθεση προηγούμενη εμπειρία - εργασίας στα λογιστικά Εάν και εφόσον σας ενδιαφέρει...

... η θέση απαντήστε στο παρακάτω email.
Κατόπιν της απάντησης σας στο email θα σας στείλουμε μια διαφορετική ώρα επικοινωνίας για τηλεφωνική ή από κοντά συνέντευξη.

Tags:

11 Σεπ
Λάρισα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, οργανωμένη μονάδα επεξεργασίας κρέατος της Θεσσαλίας, επιθυμεί να προσλάβει Προϊστάμενο τμήματος κοπής και Επεξεργασίας. Περιγραφή Εργασίας: Διοικεί τις δραστηριότητες της παραγωγικής διαδικασίας σύμφωνα με τους ποιοτικούς και ποσοτικούς...

... στόχους που έχουν τεθεί από τη διοίκηση.
Ηγείται του προσωπικού αναθέτοντας εργασίες στους κατάλληλους ανθρώπους.
Οργανώνει την κατανομή του προσωπικού σε βάρδιες.
Καθοδηγεί τα μέλη της ομάδας του στην ορθή κοπή, επεξεργασία και δημιουργία σκευασμάτων κρέατος.
Ελέγχει την τήρηση των συνθηκών υγιεινής και συμμετέχει ενεργά στην τήρηση των πορισμάτων του ποιοτικού ελέγχου.
Αναζητεί τα αίτια εμφάνισης λειτουργικής φύρας και ενδιαφέρεται για την διατήρησή της σε ανεκτά επίπεδα.

Ιδιότητες Υποψηφίων:
Πτυχιούχος ανώτερης σχολής κατά προτίμηση Τεχνολόγων Τροφίμων ή Μαγειρικής.
Εμπειρία 3-4 ετών σε αντίστοιχη θέση.
Γνώση παραγωγής και επεξεργασίας κρέατος και σχετικών σκευασμάτων.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

10 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

Κορυφαία εταιρεία στον κλάδο της, επιθυμεί να προσλάβει Τεχνικό Διευθυντή.     Αρμοδιότητες Διαχείριση όλων των συντήρησης και επισκευών, την παροχή τεχνικής υποστήριξης και την ανάπτυξη των στρατηγικών βελτίωσης της απόδοσης  Συντονισμός και εποπτεία...

... της τεχνικής ομάδας, ανάθεση καθηκόντων και αξιολόγηση της απόδοσης της ομάδας
Τεχνική υποστήριξη και εποπτεία στο σχεδιασμό , την ανάπτυξη και την ολοκλήρωση συστημάτων
Σύνταξη του οικονομικού προϋπολογισμού, καθορισμός του χρονικού προγραμματισμού και των αντίστοιχων συμβάσεων
Διασφάλιση των τυπικών διαδικασιών λειτουργίας και υλοποίησης έργων 
Ευθύνη σχετικά με τη διαθεσιμότητα των απαραίτητων πόρων εξοπλισμού
Επίβλεψη της λειτουργίας της αποθήκης και της διαθεσιμότητας ανταλλακτικών 
Προετοιμασία και παρουσίαση των εκθέσεων σχετικά με την πορεία των έργων προς τη γενική διοίκηση
Αξιολόγηση των επιδόσεων των μελών της ομάδας και προσδιορισμός των σημείων προς βελτίωση

Tags:

10 Σεπ
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, βιομηχανία τροφίμων της Αθήνας, ζητά να προσλάβει Account Manager Foodservice. Αντικείμενο εργασίας: Υπεύθυνος διαχείρισης, διατήρησης και ανάπτυξης υπάρχοντος πελατολογίου - εξεύρεση νέων πελατών Πραγματοποίηση επισκέψεων σε πελάτες Εφαρμογή εμπορικής...

... πολιτικής της εταιρείας
Διαπραγμάτευση όρων συνεργασίας
Αποστολή προσφορών & διαχείριση παραγγελιών
Δειγματισμός & παρουσίαση προϊόντων
Υποστήριξη μετά την πώληση
Απαιτούμενα προσόντα:
Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία επιθυμητά στον κλάδο του Foodservice
Ιδανικά με προϋπηρεσία ως chef επίσης
Επαγγελματική εμφάνιση, συμπεριφορά και ήθος
Οργάνωση και προγραμματισμός
Ικανότητες διαπραγμάτευσης
Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Office, CRM)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (προκειμένου περί ανδρών)

Προσφέρονται:
Μισθός αναλόγως εμπειρίας και προσόντων
Εταιρικό αυτοκίνητο
Bonus επίτευξης στόχων

Βιογραφικά σημειώματα στα οποία παρακαλείστε να αναφέρετε τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε, μπορείτε να στέλνετε στο παρακάτω email.

Tags:

10 Σεπ
Λάρισα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, βιομηχανία παραγωγής τροφίμων, επιθυμεί να προσλάβει Διευθυντή Παραγωγής Τροφίμων με έδρα στη Θεσσαλία. Περιγραφή Εργασίας: Διοικεί τις δραστηριότητες της παραγωγικής διαδικασίας σύμφωνα με τους ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους που...

... έχουν τεθεί από τη διοίκηση.
Ηγείται του προσωπικού αναθέτοντας εργασίες στους κατάλληλους ανθρώπους, μεριμνώντας για την εκπαίδευσή τους, συμμετέχοντας στη διαδικασία πρόσληψης, αξιολόγησης, μετάθεσης και ενδεχομένως απόλυσής τους, σύμφωνα με τις εταιρικές διαδικασίες. Οργανώνει την κατανομή του προσωπικού σε βάρδιες.
Διαμορφώνει για όλα τα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του τις απαραίτητες γραπτές εταιρικές πολιτικές και διαδικασίες, εγγυώμενος την μελλοντική πιστή τήρησή τους.
Ελέγχει την τήρηση των συνθηκών υγιεινής και συμμετέχει ενεργά στην τήρηση των πορισμάτων του ποιοτικού ελέγχου, των προτύπων ασφαλείας και ποιότητας.
Συνεργάζεται με τα τμήματα εφοδιασμού, αποθήκευσης, λογιστηρίου, διανομής και γενικά όλους τους εμπλεκόμενους στην παραγωγική διαδικασία με γνώμονα την τήρηση των στόχων παραγωγής, την εξυπηρέτηση των πελατών και την οικονομικότερη λειτουργία της μονάδας.
Ερευνά και προτείνει νέες μεθόδους παραγωγής με σκοπό να αυξήσει την αποδοτικότητα της παραγωγικής μονάδας της εταιρίας.
Επικοινωνεί κατάλληλα με τους εκπροσώπους των πελατών προκειμένου να αξιολογήσει και αξιοποιήσει επιχειρησιακά τις πληροφορίες που συμβάλλουν στην βελτίωση της αποδοτικότητας της παραγωγικής διαδικασίας.
Ερευνά τα αίτια εμφάνισης λειτουργικής φύρας και ενδιαφέρεται για την διατήρησή της σε ανεκτά επίπεδα που θα οδηγήσουν την εταιρία στο να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές στους πελάτες της.
Υπεύθυνος για τη βέλτιστη λειτουργία των γραμμών παραγωγής σκοπό την επίτευξη ποιοτικών και ποσοτικών στόχων.

Ιδιότητες Υποψηφίων:
Πτυχιούχος ανώτερης/ανώτατης σχολής κατά προτίμηση Τεχνολόγων Τροφίμων ή Μηχανικής.
Εμπειρία 5-7 ετών σε αντίστοιχη θέση.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

09 Σεπ
Χαλκίδα [ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε.]

Η Βιομηχανική και Πτηνοτροφική Επιχείρηση ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε. με έδρα τη Χαλκίδα ζητεί: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ QUALITY ASSURANCE MANAGER στην περιοχή Πούρνος Ευβοίας. Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α αναμένεται να διαθέτει: Απαραίτητα Προσόντα: • Πτυχίο ΑΕΙ...

... (Γεωπονία - Τεχνολογία Τροφίμων – Χημικός Μηχανικός, ή συναφές) - μεταπτυχιακές σπουδές στην Τεχνολογία Τροφίμων ή MBA θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόν
• Τουλάχιστον 3 –5 έτη εμπειρία σε εφαρμογή Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Ασφάλειας τροφίμων – επιθυμητά σε επίπεδο GFSI, θέματα νομοθεσίας και επισήμανσης τροφίμων, κλπ.
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Άριστες γνώσεις χειρισμού Η/Υ (επιθυμητή γνώση ERP/SAP)
• Πολύ καλές ικανότητες επικοινωνίας, ανάληψης πρωτοβουλιών & ομαδικό πνεύμα
• Ικανότητα ανταπόκρισης σε συνθήκες πίεσης χρόνου και διαχείρισης κρίσεων
• Διοικητικές, οργανωτικές και ελεγκτικές ικανότητες
• Ικανότητα διαχείρισης αλλαγών και συνεχούς βελτίωσης
• Αναλυτική σκέψη και πολύ καλή ικανότητα διαχείρισης αριθμητικών δεδομένων
• Σημαντικός παράγοντας η εντοπιότητα ή η δυνατότητα μετεγκατάστασης

Καθήκοντα Θέσης:
• Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης, την επικαιροποίησή του όποτε απαιτείται, παρακολουθεί την απόδοσή του και αναφέρεται σχετικά στη Διοίκηση, προτείνοντας βελτιώσεις
• Αποτελεί τον εκπρόσωπο της εταιρείας στις σχέσεις της με τρίτους π.χ. πελάτες, καταναλωτές, σύμβουλοι, Φορείς Πιστοποίησης, κλπ. για θέματα που σχετίζονται με την ποιότητα
• Επικοινωνεί με τους πελάτες και προμηθευτές σχετικά με όλα τα θέματα Ποιότητας
• Συντονίζει και λαμβάνει μέρος στις εσωτερικές και εξωτερικές επιθεωρήσεις - audits
• Εποπτεύει και συντονίζει την υλοποίηση και προληπτικών και διορθωτικών ενεργειών
• Έχει την ευθύνη για την εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων και τη δημιουργία κουλτούρας συνεχούς τήρησης των Ορθών Παρασκευαστικών Πρακτικών
• Έχει την ευθύνη για τον έλεγχο και την τήρηση των απαραίτητων αρχείων του Συστήματος
• Υπογράφει τα πιστοποιητικά των προϊόντων
• Συντονίζει την Ανασκόπηση του Συστήματος, έχει την ευθύνη για την εφαρμογή της Πολιτικής Ποιότητας & Ασφάλειας των Τροφίμων και συμμετέχει στην ομάδα HACCP.
• Έχει την ευθύνη για την καταγραφή, επικαιροποίηση και τήρηση των προδιαγραφών των προϊόντων
• Έχει την ευθύνη της τήρησης του προγράμματος αυτοελέγχων και αναλύσεων
• Συνεργάζεται αποτελεσματικά με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης (παραγωγή, προμήθειες, αποθήκες, διανομές, συντήρηση), για τα θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του/της.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τις ικανότητες και σταθερή αμοιβή
Εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης

Εάν η δημιουργική εργασία μέσα στα πλαίσια μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης επιχείρησης αποτελεί για σας επαγγελματική πρόκληση, τότε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα υπόψιν Δ/νσης Ανθρωπίνων Πόρων στο παρακάτω email.
Ακολουθήστε μας στο: Facebook, Twitter
Τηλ.: 2221045012 Fax:2221 0 42010

Tags:

09 Σεπ
Αθήνα [Παπαηλιας Ηρακλης]

Πωλητής/τρια ΕΤΑΙΡΕΙΑ φωτισμού και ηλεκτρολογικού υλικού, ζητεί εξωτερικό πωλητή -ρια, έως 45 ετών, για ανάπτυξη και συντήρηση πελατολογίου. Περιοχή Ν. Ιωνία, 07:00-22:00

09 Σεπ
Αθήνα [KRS Financial Control]

Περιγραφή: Η KRS Group αναζητά άτομο με εμπειρία για τη θέση του Marketing Manager. Ψάχνουμε για άτομα με ικανότητες, δυναμισμό και κίνητρο. Η δουλειά στην KRS Financial Control σημαίνει να είσαι μέλος μιας νικήτριας ομάδας και να προσπαθείς συνεχώς να επιτύχεις την αριστεία...

... για την ικανοποίηση των πελατών.
Ο υποψήφιος θα αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των διαφημιστικών εκστρατειών της KRS καθώς και των πελατών της.
Πιο συγκεκριμένα:
Βασικές αρμοδιότητες:
• Σχεδιασμό στρατηγικής marketing
• Ενίσχυση αναγνωρισιμότητας brand
• Ανάπτυξη διαφημιστικού πλάνου
• Σχεδιασμό ενεργειών προώθησης online και offline
• Διεξαγωγή διαφημιστικής καμπάνιας
• Την επικοινωνία και παρουσίαση των δραστηριοτήτων της εταιρείας
• Δημιουργία προωθητικών ενεργειών για υφιστάμενα προϊόντα και υπηρεσίες
• Ανάλυση και αξιολόγηση της αγοράς και την αναζήτηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης των πωλήσεων,
• Παρακολούθηση του κύκλου πώλησης (ευκαιρίες, προσφορές, πωλήσεις)
• Εκπόνηση ερευνών ικανοποίησης πελατών και μέτρηση των αποτελεσμάτων
• Δημιουργία περιεχομένου εταιρικών παρουσιάσεων
• Δημιουργικό σχεδιασμό και υλοποίηση προωθητικού υλικού (παρουσιάσεις, e-books, τιμοκαταλόγων, τεχνικών εγχειριδίων, διαφημιστικών φυλλαδίων κ.ά.)
• Την οργάνωση του τμήματος digital marketing για τον σχεδιασμό των digital ενεργειών
• Συνεχής ενημέρωση των social media της εταιρείας και του εταιρικού site
• Παρακολούθηση υλοποίησης ενεργειών και συντονισμός ομάδας
Απαιτούμενα Προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ με σχετική κατεύθυνση
• Άριστη γνώση Marketing
• Πολύ καλή γνώση internet, social media και digital marketing
• Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Εμπειρία στην ανάπτυξη και υλοποίηση ετήσιων πλάνων Marketing
• Εμπειρία σε Event Management
• Πολύ καλή γνώση MS Office
• Εμπειρία 0-5 χρόνια σε αντίστοιχη θέση

Προσωπικά στοιχεία:
• Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Στρατηγική σκέψη
• Άριστη επικοινωνιακή ικανότητα και πνεύμα ομαδικής εργασίας
• Δημιουργικός, καινοτόμος, με ικανότητα ανάπτυξης νέων ιδεών
• Υψηλή αισθητική και άποψη marketing (επιλογή γραμματοσειρών, χρωμάτων και εικόνων)
• Έμφαση στη λεπτομέρεια και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση, διαχείρισης χρόνου και τήρησης προθεσμιών
• Άριστη γνώση και ικανότητα μέτρησης, αξιολόγησης και αποτελεσματικότητας ενεργειών
• Διάθεση για μάθηση και ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών


Οφέλη
Η KRS Financial Control ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντας την υψηλή απόδοση και την ποιότητα. Στην KRS Financial Control, θα συμμετέχετε σε μια κουλτούρα μάθησης, όπου η ομαδική εργασία και η συνεργασία ενθαρρύνονται και η αριστεία επιβραβεύεται.

Η εταιρία μας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών που περιλαμβάνει ένα ελκυστικό βασικό μισθό και οφέλη, καθώς και ευκαιρίες για ταχεία ανάπτυξη σταδιοδρομίας σε ένα ασφαλές και προκλητικό εργασιακό περιβάλλον.
Θα αναπτυχθείτε ως επαγγελματίας μέσα από τη συνεχή μας καθοδήγηση και την επαγγελματική κουλτούρα που προάγει τη συνεχή μάθηση.
Η θέση αφορά πλήρη απασχόληση και πενθήμερη εργασία (ασφάλιση ή μπλοκάκι).

Tags:

09 Σεπ
Αθήνα [KRS Financial Control]

Περιγραφή: Η KRS Financial Control αναζητά άτομο για Εξωτερικές Εργασίες στα γραφεία της Αθήνας. Πιο συγκεκριμένα: Βασικές αρμοδιότητες: • Διεκπεραίωση εξωτερικών εργασιών • Παραλαβή και Επιστροφή Παραστατικών σε και από πελάτες της KRS • Διεκπεραίωση εργασιών...

... σε Δημόσιες Υπηρεσίες και Φορείς
• Ταξινόμηση και Αρχειοθέτηση εγγράφων και παραστατικών
• Υποστήριξη σε άλλες λειτουργίες

Απαιτήσεις:
• Ο υποψήφιος πρέπει να χαρακτηρίζεται από οργανωτικές ικανότητες και συνέπεια στη διαχείριση των εργασιών του
• Να έχει ευχέρεια στην επικοινωνία και ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
• Διακριτικότητα και κατανόηση των θεμάτων εμπιστευτικότητας
• Απαραίτητη η κατοχή μοτοποδηλάτου (καλύπτονται τα έξοδα συντήρησης και βενζίνης)
• Απαραίτητο δίπλωμα μοτοποδηλάτου Α1 -Α2 κατηγορίας
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις

Ωράριο τήρησης εργασίας
Εργασία 5θήμερη.
Ωράριο 4ωρο πρωινό (11.00 πμ- 3.00 μμ)

Tags:

09 Σεπ
Αθήνα [KRS Financial Control]

Περιγραφή: Η KRS Financial Control αναζητά έναν εργατικό και δραστήριο λογιστή/λογίστρια με έμφαση στην λεπτομέρεια, για τις μισθοδοτικές ανάγκες των πελατών της και την παροχή έγκαιρα και με ακρίβεια ποιοτικών υπηρεσιών για την ομάδα μας στην Αθήνα. Ψάχνουμε...

... για άτομα με ικανότητες, δυναμισμό και κίνητρο. Η δουλειά στην KRS Financial Control σημαίνει να είσαι μέλος μιας νικήτριας ομάδας και να προσπαθείς συνεχώς να επιτύχεις την αριστεία για την ικανοποίηση των πελατών.

Πιο συγκεκριμένα:

Βασικές αρμοδιότητες:
• Διαχείριση μισθολογικών και εργασιακών ζητημάτων

Απαιτήσεις:
• Απαιτείται πτυχίο Λογιστικής ή σχετικού Οικονομικού αντικειμένου, ΑΕΙ ή ΤΕΙ
• 3+ έτη εμπειρίας στην μισθοδοσία
• Απαραίτητη γνώση της εργασιακής νομοθεσίας
• Επιθυμητή γνώση λογισμικών ERP και μισθοδοσίας EPSILON
• Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών και καθορισμό προτεραιοτήτων
• Προηγμένη γνώση λογισμικών Microsoft (Word και Excel)
• Άπταιστα Αγγλικά

Υποψήφιο Προφίλ:
• Ο υποψήφιος πρέπει να είναι σε θέση να εργάζεται σε ένα περιβάλλον με γρήγορο ρυθμό και με έμφαση στην λεπτομέρεια και να έχει την ικανότητα να εξισορροπεί μεταξύ εργασιών και ευθυνών
• Πρέπει να μπορεί να σκέφτεται «έξω από το κουτί», να εργάζεται ανεξάρτητα χωρίς την ανάγκη εποπτείας, να είναι team player και πρόθυμος να συμβάλλει πέρα από τον καθορισμένο ρόλο για την κάλυψη των επιχειρησιακών αναγκών, όπως απαιτούν οι περιστάσεις.
• Δέσμευση στην εξυπηρέτηση πελατών με έντονη αίσθηση ιδιοκτησίας για τα έργα και τα αποτελέσματα
• Δέσμευση στην παροχή άριστης ποιότητας εργασίας και στην οικοδόμηση σχέσεων πελατών
• Ο υποψήφιος πρέπει να είναι ενεργητικός, προσανατολισμένος στις λεπτομέρειες, να μπορεί να εργάζεται μέσα σε σύντομες προθεσμίες και να είναι σε θέση να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες προτεραιότητες
• Πρέπει να επιδεικνύει ισχυρή διαχείριση χρόνου, γραπτές και λεκτικές επικοινωνιακές δεξιότητες
• Δυνατότητα αποτελεσματικής ιεράρχησης προτεραιοτήτων, τήρησης προθεσμιών και αποτελεσματική συνεργασία με τους συναδέλφους
• Διακριτικότητα και κατανόηση των θεμάτων εμπιστευτικότητας
• Προθυμία για συνεχή εκμάθηση και ανάπτυξη

Οφέλη:
Η KRS Financial Control ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντας την υψηλή απόδοση και την ποιότητα. Στην KRS Financial Control, θα συμμετέχετε σε μια κουλτούρα μάθησης, όπου η ομαδική εργασία και η συνεργασία ενθαρρύνονται και η αριστεία επιβραβεύεται.
Η εταιρία μας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών που περιλαμβάνει ένα ελκυστικό βασικό μισθό και οφέλη, καθώς και ευκαιρίες για ταχεία ανάπτυξη σταδιοδρομίας σε ένα ασφαλές και προκλητικό εργασιακό περιβάλλον.
Θα αναπτυχθείτε ως επαγγελματίας μέσα από τη συνεχή μας καθοδήγηση και την επαγγελματική κουλτούρα που προάγει τη συνεχή μάθηση.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.