Αγγελίες εργασίας για Σπουδες. Ξεκινήστε καριέρα Σπουδες στην Ελλάδα!

Βλέπετε 13 από τις 3 αγγελίες.
17 Ιουλ
Χαλκίδα [ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε.]

Η Βιομηχανική και Πτηνοτροφική Επιχείρηση ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε. με έδρα τη Χαλκίδα ζητεί: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ QUALITY ASSURANCE MANAGER στην περιοχή Πούρνος Ευβοίας. Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α αναμένεται να διαθέτει: Απαραίτητα Προσόντα: • Πτυχίο ΑΕΙ...

... (Γεωπονία - Τεχνολογία Τροφίμων – Χημικός Μηχανικός, ή συναφές) - μεταπτυχιακές σπουδές στην Τεχνολογία Τροφίμων ή MBA θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόν
• Τουλάχιστον 3 –5 έτη εμπειρία σε εφαρμογή Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Ασφάλειας τροφίμων – επιθυμητά σε επίπεδο GFSI, θέματα νομοθεσίας και επισήμανσης τροφίμων, κλπ.
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Άριστες γνώσεις χειρισμού Η/Υ (επιθυμητή γνώση ERP/SAP)
• Πολύ καλές ικανότητες επικοινωνίας, ανάληψης πρωτοβουλιών & ομαδικό πνεύμα
• Ικανότητα ανταπόκρισης σε συνθήκες πίεσης χρόνου και διαχείρισης κρίσεων
• Διοικητικές, οργανωτικές και ελεγκτικές ικανότητες
• Ικανότητα διαχείρισης αλλαγών και συνεχούς βελτίωσης
• Αναλυτική σκέψη και πολύ καλή ικανότητα διαχείρισης αριθμητικών δεδομένων
• Σημαντικός παράγοντας η εντοπιότητα ή η δυνατότητα μετεγκατάστασης


Καθήκοντα Θέσης:
• Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης, την επικαιροποίησή του όποτε απαιτείται, παρακολουθεί την απόδοσή του και αναφέρεται σχετικά στη Διοίκηση, προτείνοντας βελτιώσεις
• Αποτελεί τον εκπρόσωπο της εταιρείας στις σχέσεις της με τρίτους π.χ. πελάτες, καταναλωτές, σύμβουλοι, Φορείς Πιστοποίησης, κλπ. για θέματα που σχετίζονται με την ποιότητα
• Επικοινωνεί με τους πελάτες και προμηθευτές σχετικά με όλα τα θέματα Ποιότητας
• Συντονίζει και λαμβάνει μέρος στις εσωτερικές και εξωτερικές επιθεωρήσεις - audits
• Εποπτεύει και συντονίζει την υλοποίηση και προληπτικών και διορθωτικών ενεργειών
• Έχει την ευθύνη για την εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων και τη δημιουργία κουλτούρας συνεχούς τήρησης των Ορθών Παρασκευαστικών Πρακτικών
• Έχει την ευθύνη για τον έλεγχο και την τήρηση των απαραίτητων αρχείων του Συστήματος
• Υπογράφει τα πιστοποιητικά των προϊόντων
• Συντονίζει την Ανασκόπηση του Συστήματος, έχει την ευθύνη για την εφαρμογή της Πολιτικής Ποιότητας & Ασφάλειας των Τροφίμων και συμμετέχει στην ομάδα HACCP.
• Έχει την ευθύνη για την καταγραφή, επικαιροποίηση και τήρηση των προδιαγραφών των προϊόντων
• Έχει την ευθύνη της τήρησης του προγράμματος αυτοελέγχων και αναλύσεων
• Συνεργάζεται αποτελεσματικά με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης (παραγωγή, προμήθειες, αποθήκες, διανομές, συντήρηση), για τα θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του/της.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τις ικανότητες και σταθερή αμοιβή
Εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης

Εάν η δημιουργική εργασία μέσα στα πλαίσια μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης επιχείρησης αποτελεί για σας επαγγελματική πρόκληση, τότε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα υπόψιν Δ/νσης Ανθρωπίνων Πόρων στο παρακάτω email.
Ακολουθήστε μας στο: Facebook, Twitter
Τηλ.: 2221045012 Fax:2221 0 42010

Tags:

23 Ιουν
Ρόδος [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Για το κατάστημά μας στη Ρόδο, αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη θέση Πωλητής/Ταμίας Καταστήματος

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Κατάλληλη χρήση ταμειακών προγραμμάτων, διαχείριση παραστατικών και συναλλαγών σύμφωνα με τις διαδικασίες που ορίζει η εταιρεία
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων, εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ υποψηφίου:
• Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ
• Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
• Μεθοδικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια
• Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
• Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

23 Ιουν
Ιωάννινα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Για το κατάστημά μας στα Ιωάννινα, αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη θέση Πωλητή/ Πωλήτριας Καταστήματος.

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων στον τομέα ευθύνης του καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επεξεργασία και διαχείριση παραστατικών παραγγελιών, αλλαγές τιμών και επιστροφές προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων του τομέα ευθύνης του εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ υποψηφίου:
• Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ
• Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
• Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
• Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.