Αγγελίες εργασίας για Προσωπικου. Ξεκινήστε καριέρα Προσωπικου στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 16 αγγελίες.
18 Σεπ
Θεσσαλονίκη [INTERLIFE Ασφαλιστική]

Η INTERLIFE Ασφαλιστική αναζητά Βοηθό Τμήματος Προσωπικού (έδρα Θεσσαλονίκη). Καθήκοντα: Βοηθητικές εργασίες στις παρακάτω αρμοδιότητες: • Σχεδιασμός και παρακολούθηση της τήρησης των διαδικασιών και των πολιτικών σχετικά με το Ανθρώπινο Δυναμικό • Σχεδιασμός...

... και παρακολούθηση των συστημάτων Ανθρώπινου Δυναμικού (σχετικά με αξιολόγηση, στοχοθεσία, αποδοχές)
• Προγραμματισμός εκπαίδευσης και ανάπτυξης προσωπικού σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις της εταιρείας
• Παρακολούθηση και εφαρμογή της Εργατικής και Ασφαλιστικής Νομοθεσίας
• Διαχείριση των εργασιακών σχέσεων του Ανθρώπινου Δυναμικού
• Επιλογή και αξιολόγηση υποψηφίων και πρόσληψη εργαζομένων

Απαραίτητα προσόντα:
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
• Τίτλος σπουδών Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών ή συναφούς κλάδου
• Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (MS Office, Internet)
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας

Απαραίτητα χαρακτηριστικά:
• Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
• Εμπιστευτικότητα και ακεραιότητα
• Ικανότητα δημιουργίας και διατήρησης σχέσεων εμπιστοσύνης

Παροχές:
• Μισθός αναλόγως προσόντων
• Ιδιωτική Ασφάλιση Ατυχημάτων και Νοσοκομειακής Περίθαλψης μετά τον πρώτο χρόνο συνεργασίας
• Άριστο περιβάλλον εργασίας
• Προοπτικές εξέλιξης

Η Θέση αναφέρεται στην Διεύθυνση Προσωπικού.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν βιογραφικό σημείωμα στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση.
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

Tags:

18 Σεπ
Πανελλήνια [Οργανισμος Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ)]

ΠΡΟΚΥΡΗΞΗ (150) ΚΕΝΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΦΡΟΝΤΙΣΤΩΝ ΥΓΕΙΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Γίνεται δεκτή η υποβολή αιτήσεων για εκατό πενήντα (150) κενές θέσεις Φροντιστών Υγείας, Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας. Η θέση είναι Πρώτου Διορισμού. Ετήσιος...

... μισθός €16.368 που θα καταβάλλεται σε δεκατρείς (13) ισόποσες δόσεις, δώδεκα από αυτές στο τέλος κάθε μήνα και η δέκατη τρίτη δόση αναλογεί στο δέκατο τρίτο μισθό και μισθοδοτική αύξηση κάθε τρία (3) χρόνια όπως θα καθορίζεται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

Α. Καθήκοντα και ευθύνες:
Ο Φροντιστής Υγείας εκτελεί τα καθήκοντα του υπό την καθοδήγηση και επίβλεψη νοσηλευτικού/ μαιευτικού προσωπικού στο οποίο και λογοδοτεί.

1. Μετέχει/Αναλαμβάνει τη φροντίδα και υγιεινή σώματος ενήλικα/παιδιού ασθενούς/ατόμου (λουτρό επί κλίνης, μεταφορά και βοήθεια κατά το μπάνιο, φροντίδα στόματος, νυχιών, μαλλιών, δέρματος, ντύσιμο, καθαρισμός εκκρίσεων/ απεκκρίσεων, βοήθεια στη διατήρηση της προσωπικής καθαριότητας κλπ).
2. Προετοιμάζει εξοπλισμό/υλικό για διεργασίες και παρεμβάσεις, βοηθά κατά τη διεκπεραίωση τους και αναλαμβάνει την καθαριότητα μετά.
3. Μεταφέρει, βοηθά/συνοδεύει ασθενή/άτομο εντός του νοσοκομείου (για διαγνωστικές εξετάσεις/παρεμβάσεις/θεραπείες ή χειρουργικές επεμβάσεις/μεταφορά για παροχή ενδονοσοκομειακής φροντίδας υγείας, κατά την εισαγωγή ή εξιτήριο).
4. Βοηθά/Αναλαμβάνει στην προετοιμασία χώρου/ εξοπλισμού για την εισαγωγή ασθενούς/ατόμου (π.χ. ετοιμασία κλίνης, θερμοκοιτίδας, συσκευών, χειρουργικής αίθουσας/φορείου κλπ).
5. Μετέχει στην μετακίνηση/κινητοποίηση του ασθενούς/ατόμου, εντός και εκτός κλίνης, και στη διασφάλιση της άνεσης και ασφάλειας του σε διάφορες διαδικασίες.
6. Προετοιμάζει και βοηθά τον ασθενή/άτομο για σίτιση, ετοιμάζει πρόγευμα και σερβίρει τα γεύματα και απομακρύνει τους δίσκους σερβιρίσματος.
7. Ανταποκρίνεται σε κλήσεις του ασθενή/ατόμου και αναφέρει αμέσως στο Νοσηλευτικό προσωπικό, οτιδήποτε παρατήρησε ή ήλθε στην αντίληψη του, που να θέτει σε κίνδυνο την υγεία και την ασφάλεια του ασθενή.
8. Τοποθετεί, βοηθά στη χρήση, απομακρύνει και καθαρίζει σκοραμίδες, ουροδοχεία, πτυελοδοχεία, καρέκλες τουαλέτες (commode). Μετά από οδηγίες νοσηλευτικού/μαιευτικού προσωπικού αδειάζει/αλλάζει ασκούς παροχετεύσεων/ ουροσυλλέκτες και αναφέρει ανάλογα.
9. Καθαρίζει και μετέχει στο στρώσιμο κλινών συμπεριλαμβανομένων εξεταστικών και χειρουργικών κλινών, θερμοκοιτίδων/φορείων, με ή χωρίς ασθενή/άτομο και τις μετακινεί αναλόγως αναγκών εντός/εκτός του τμήματος.
10. Βοηθά κατά την τελική φροντίδα νεκρού και τη μεταφορά στο νεκροτομείο.
11. Συγυρίζει το άμεσο περιβάλλον του ασθενούς/ατόμου και του τμήματος και το διατηρεί συγυρισμένο.
12. Καθαρίζει και ελέγχει ιατροτεχνολογικό εξοπλισμό και χώρους και αναλαμβάνει τη διαδικασία απολύμανσης τους όπου ενδείκνυται.
13. Ετοιμάζει δωμάτια, κλίνες και υλικό για απολύμανση και χειρίζεται την μηχανή απολύμανσης εντός του τμήματος.
14. Προετοιμάζει εργαλεία και αναλώσιμα για αποστείρωση και τα αποστειρώνει μετά από ειδική εκπαίδευση.
15. Ταξινομεί εργαλεία, συσκευές και αναλώσιμα στο τμήμα και συγυρίζει τους αποθηκευτικούς χώρους του τμήματος.
16. Μεταφέρει δείγματα, παράγωγα αίματος, φάρμακα, υλικά, παραπεμπτικά σημειώματα, παραγγελίες, φακέλους ασθενών εντός του νοσοκομείου και μεταξύ των τμημάτων (στην απουσία κλητήρα).
17. Ταξινομεί τον καθαρό ιματισμό, διατηρεί τη λινοθήκη καθαρή και συγυρισμένη. Συγκεντρώνει τον ακάθαρτο και μολυσματικό ιματισμό στους καθορισμένους σάκους και χώρους για απομάκρυνση τους.
18. Διαχειρίζεται απόβλητα (κλινικά, αιχμηρά και τοξικά) και τα τοποθετεί στους κατάλληλους και καθορισμένους σάκους/δοχεία και χώρους για την απομάκρυνση τους.
19. Βοηθά στην παραγγελία και συγυρίζει αναλώσιμα τμήματος.
20. Παίρνει αποτελεσματικά μέτρα για την πρόληψη και τον έλεγχο των λοιμώξεων, στα πλαίσια των δικών του δραστηριοτήτων, σύμφωνα με την εθνική πολιτική αλλά και την εσωτερική πολιτική του οργανισμού.
21. Χρησιμοποιεί κατάλληλα τις τεχνολογίες, Η.Υ για: α. να παρέχει ποιότητα στη φροντίδα β. να εργάζεται αποτελεσματικά γ. να υποστηρίζει τη λήψη νοσηλευτικών αποφάσεων.
22. Εκτελεί οποιαδήποτε άλλα συναφή καθήκοντα του/της ανατεθούν

Κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του υποχρεούται να συμμορφώνεται προς τις Νομοθετικές/Κανονιστικές, Γενικές ή Ειδικές Διατάξεις, Οδηγίες, Εγκυκλίους και Πρακτικές, όπως αυτές εφαρμόζονται στον Οργανισμό.

Β. Απαιτούμενα Προσόντα :
1. Απολυτήριο μέσης εκπαίδευσης
2. Δίπλωμα αναγνωρισμένης Ανώτερης/Ανώτατης Σχολής ενός τουλάχιστον έτους μεταλυκειακού κύκλου σπουδών σε συναφές με τα καθήκοντα της θέσης θέμα.
3. Εμπειρία τουλάχιστο τριών χρόνων σε ανάλογα καθήκοντα είναι επιθυμητή.
4. Πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας.
5. Ακεραιότητα χαρακτήρα, εχεμύθεια, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία και ευθυκρισία.

Σημείωση:
(1) Ανάλογα με τις ανάγκες της υπηρεσίας, οι υπάλληλοι υποχρεούνται να τυγχάνουν ειδικής εκπαίδευσης και να παρακολουθούν επιμορφωτικά μαθήματα.
(2) Ο κάτοχος της θέσης δύναται να τοποθετείται ή να μετακινείται εντός του Οργανισμού μετά από εισήγηση του Προϊστάμενου Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού στο Γενικό Διευθυντή του Οργανισμού.
(3) Τα καθήκοντα της θέσης συνεπάγονται απασχόληση πάνω σε 24ωρη βάση με το σύστημα βάρδιας.

Η πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής ή της Γαλλικής ή της Γερμανικής γλώσσας στο
απαιτούμενο επίπεδο, θα πρέπει να τεκμηριώνεται από τους υποψηφίους μέχρι την ημερομηνία λήξης της υποβολής των αιτήσεων.

Γ. Διάρκεια Απασχόλησης
(1) Η απασχόληση θα είναι για τριετή θητεία, υπό τους γενικούς και ειδικούς όρους προτύπου συμβολαίου, το οποίο θα μετατρέπεται σε αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του περί εργοδοτουμένων με εργασία ορισμένου χρόνου (απαγόρευση δυσμενούς μεταχείρισης) Νόμου και των προνοιών των «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί) Κανονισμών του 2017»
(2) Οι πρώτοι δεκαοκτώ (18) μήνες υπηρεσίας θεωρούνται ως δοκιμαστική περίοδος κατά την οποία ο Οργανισμός επιφυλάσσει πλήρως το δικαίωμα του να τερματίσει το συμβόλαιο κατά την απόλυτη κρίση του, χωρίς προειδοποίηση ή χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση.
(3) Η απασχόληση μπορεί να τερματιστεί οποτεδήποτε είτε από τον εργοδότη είτε από τον εργοδοτούμενο, αφού δοθεί η αναγκαία προειδοποίηση που προβλέπεται στους περί Τερματισμού Απασχολήσεως Νόμους.
(4) Σε περίπτωση που η εργασία για την οποία έγινε η πρόσληψη παύσει να υφίσταται πριν τη λήξη της παρούσας σύμβασης απασχόλησης, αυτή θα τερματίζεται αυτοδικαίως.
(5) Η περίοδος απασχόλησής περιλαμβάνει και την άδεια που κερδίζεται κατά τη διάρκεια της απασχόλησης.
(6) Ανάλογα με τις ανάγκες του Οργανισμού, δυνατόν να εργάζεται και εκτός του συνηθισμένου ωραρίου εργασίας του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας

Δ. Γενικές Προϋποθέσεις Διορισμού
(1) Κανένας δεν διορίζεται στον Οργανισμό, εκτός εάν είναι πολίτης της Δημοκρατίας ή πολίτης κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

Νοείται ότι, το Υπουργικό Συμβούλιο δύναται να επιτρέψει σε ειδική περίπτωση, για εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος, όπως πρόσωπο που δεν είναι πολίτης της Δημοκρατίας ή κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης υποβάλει αίτηση για διορισμό, σύμφωνα με τις διατάξεις των «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί ) Κανονισμοί του 2017», όπως αυτοί εκάστοτε τροποποιούνται και σε περίπτωση επιλογής του, αυτό μπορεί να διοριστεί:
(i) με σύμβαση για ορισμένο χρονικό διάστημα, ή
(ii) πάνω σε μόνιμη βάση, αν το εν λόγω πρόσωπο είχε απασχοληθεί στη δημόσια υπηρεσία ή τον Οργανισμό με σύμβαση για περίοδο όχι μικρότερη από τέσσερα (4) έτη.

(2) Κανένας δε διορίζεται στον Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας εκτός αν συμπλήρωσε την ηλικία των δεκαεπτά (17) ετών και, νοουμένου ότι πρόκειται για πολίτη της Δημοκρατίας, έχει εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις ή έχει απαλλαγεί νομίμως από αυτές.

(3) Η κρίση επί της αξίας των υποψηφίων μπορεί να απαιτήσει από αυτούς να προσέλθουν σε προφορική ή/και γραπτή εξέταση.

Πέραν των πιο πάνω, ως προς τους όρους απασχόλησης θα εφαρμόζονται «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί) Κανονισμοί του 2017», όπως αυτοί εκάστοτε τροποποιούνται. Σε περίπτωση που οποιοδήποτε ζήτημα δεν ρυθμίζεται από τους ανωτέρω Κανονισμούς, θα εφαρμόζονται οι ισχύοντες Εσωτερικοί Κανονισμοί του Οργανισμού.

Ε. Πλεονέκτημα
Τριετής τουλάχιστον πείρα σε θέση Φροντιστή Υγείας, θα αποτελεί πλεονέκτημα.

Ζ. Υποβολή Αιτήσεων
(α) Όλες οι αιτήσεις θα πρέπει να υποβληθούν σε ειδικό έντυπο που μπορεί να εξασφαλιστεί από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Υγείας www.moh.gov.cy ή αποτεινόμενοι στον Οργανισμό στα τηλέφωνα, 22605670, 22605475, 22605734. Οι αιτητές, θα πρέπει να απευθύνονται στον “Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Ο.Κ.Υπ.Υ.)” και να αναφέρουν τον τίτλο της θέσης Φροντιστής Υγείας, για την οποία υποβάλλεται η αίτηση.
(β) Όλες οι αιτήσεις πρέπει να συμπληρώνονται κατάλληλα και να περιέχονται σε αυτές με ακρίβεια, όλα τα ζητούμενα στοιχεία και να τεκμηριώνονται με τα αναγκαία πιστοποιητικά, δηλαδή, αντίγραφα των απαιτούμενων πιστοποιητικών, εκπαιδευτικών, επαγγελματικών ή άλλων προσόντων που προνοούνται στην ανωτέρω παράγραφο Β, περιλαμβανόμενων και βεβαιώσεων απασχόλησης εκεί όπου απαιτείται πείρα και συστατικών επιστολών από προηγούμενους εργοδότες.
(γ) Όλες οι αιτήσεις θα πρέπει να παραδοθούν στα γραφεία του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας μεταξύ των ωρών 8:30 - 14:30 στη διεύθυνση: 1, Προδρόμου και 17 Χείλωνος, 3ος όροφος, Κτίριο Υπουργείου Υγείας, 1449, Λευκωσία, έναντι απόδειξης παραλαβής ή να αποσταλούν μέσω του ταχυδρομείου, με συστημένη επιστολή με ένδειξη: Γενικό Διευθυντή, Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, Τ.Θ. 25087, 1309 Λευκωσία.

Η τελευταία ημερομηνία υποβολής αιτήσεων θα είναι η 27Η Σεμπτεμβρίου 2019 και ώρα 14.30 (θα ληφθεί υπόψη η ημερομηνία της ταχυδρομικής σφραγίδας όπου εφαρμόζεται).

Αιτήσεις που δεν είναι πλήρως συμπληρωμένες και δεν προσκομίζουν τις κατάλληλες βεβαιώσεις οι οποίες αφορούν τα απαιτούμενα προσόντα δεν θα λαμβάνονται υπόψη.

Για περισσότερες πληροφορίες μπορείτε να αποταθείτε στα τηλέφωνα 22605670, 22605475, 22605610, 22605734 ή στην ηλεκτρονική διεύθυνση y.kourelias@shso.org.cy .

Πίνακας με την κατανομή των κενών θέσεων:


ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΕΙΣ
ΛΕΥΚΩΣΙΑ ΛΕΜΕΣΟΣ – ΠΑΦΟΣ ΛΑΡΝΑΚΑ - ΑΜΜΟΧΩΣΤΟΣ ΣΥΝΟΛΟ
ΦΡΟΝΤΙΣΤΕΣ ΥΓΕΙΑΣ 61 64 25
150

Tags:

17 Σεπ
Αθήνα [ΕΛΕΚΤ Α.Ε.]

Η ΕΛΕΚΤ A.E. επιθυμεί να προσλάβει έναν ΕΠΟΠΤΗ/ΕΠΟΠΤΡΙΑ ΕΡΓΩΝ Η ΘΕΣΗ i. Προγραμματισμός και οργάνωση εργασιών και προσωπικού ii. Συντονισμός και εποπτεία του προσωπικού καθαριότητας για την ομαλή εκτέλεση των εργασιών αναφορικά με τις απαιτήσεις του έργου...

... και τις προδιαγραφές της ΕΛΕΚΤ Α.Ε.
iii.Εκπαίδευση προσωπικού
iv.Διαχείριση πελατών σε θέματα εκτέλεσης των εργασιών
v.Τακτική ενημέρωση του Διευθυντή Εργασιών

ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ & ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
i. Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
ii. Αποτελεσματική επικοινωνία με το προσωπικό και τους πελάτες
iii.Απολυτήριο λυκείου τουλάχιστον
iv.Βασικές γνώσεις χειρισμού υπολογιστών
v.Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου
vi. Ευγένεια, ευχέρεια συνεργασίας, ομαδικότητα

ΑΜΟΙΒΕΣ ΚΑΙ ΠΑΡΟΧΕΣ
i. Θέση πλήρους απασχόλησης
ii.Εταιρικό κινητό τηλέφωνο & laptop
iii.Εταιρικό επιβατικό αυτοκίνητο
iv.Κάλυψη εξόδων μετακίνησης
v.Άριστο εργασιακό περιβάλλον
vi.Προοπτικές εξέλιξης & μπόνους

Tags:

16 Σεπ
Έδεσσα [Ιδιωτική Κλινική ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι.Κ.Ε.]

Η ΓΕΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΚΕ, ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΑΤΕ, ΜΑΙΕΣ ΑΤΕΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΑΤΕΙ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΩΝ ΣΤΟ hr@klinikiag.gr. ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 23810-25401 (ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ: 121). ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ HR:...

... ΚΑΚΑΓΙΑΝΝΗΣ ΘΩΜΑΣ.
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ 12 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΝΕΑΣ Ή ΠΑΡΟΜΟΙΑΣ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Tags:

13 Σεπ
Πανελλήνια [EUROKEP]

Εταιρεία που παρέχει υπηρεσίες καθαρισμού, υγιεινής και συντήρησης σε γραφεία, νοσοκομεία, ξενοδοχεία, εργοστάσια, καταστήματα ζητά να προσλάβει για άμεση εργοδότηση : Καθαριστή/Καθαρίστρια/Καμαριέρα/Εργατικό Δυναμικό για Μόνιμη/Μερικής Απασχόλησης,στην...

... Αθηνά και σε όλη την Ελλάδα

Οι αρμοδιότητες και ευθύνες συμπεριλαμβάνουν, αλλά δεν περιορίζονται στα ακόλουθα:
Οργάνωση και καθαριότητα όλων των χώρων ευθύνης που αναλαμβάνει
Διατήρηση σε σωστά επίπεδα τα αποθέματα
Τυπική παρουσία και συνεργασία με όλα τα μέλη του προσωπικού.
Σκούπισμα, σφουγγάρισμα, μάζεμα σκουπιδιών, απολύμανση χώρων υγιεινής.

Απαιτούμενα προσόντα:
Δυνατότητα επικοινωνίας σε Ελληνικά
Ταχύτητα και προσοχή στη λεπτομέρεια
Προηγούμενη εμπειρία
Να είναι σοβαρή/ος στη δουλειά της, τυπική/ός στην ώρα της/ου.

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα.
Εφόσον στέλνετε αρχικά email για την θέση εργασίας η εταιρεία έχει την συγκατάθεσή σας να επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα και να επικοινωνεί μαζί σας τηλεφωνικώς ή με email ή με τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για τον σκοπό προσφορά εργασία κατάλληλη προς εσάς. Επίσης να προωθεί το βιογραφικό σας και άλλα στοιχεία που πιθανώς σας ζητηθούν προς τις ενδιαφερόμενες συνεργαζόμενες εταιρίες, με σκοπό προσφορά εργασία κατάλληλη προς εσάς.

Tags:

13 Σεπ
Αθήνα [GINI GROUP]

ΒΟΗΘΌΣ υπεύθυνης καταστήματος, έως 35 ετών, ζητείται από αλυσίδα καταστημάτων. Προυπηρεσία στη λιανική στο τομέα της μόδας. Ικανότητα διαχείρισης προσωπικού, καθορισμός προτεραιοτήτων και αποτελεσματική παρακολούθηση στόχων.Υπευθυνότητα στη διαχείριση...

... αποθεμάτων και στον έλεγχο παραλαβών.
Αποστολή βιογραφικών υποχρεωτικά με φωτογραφία στο παρακάτω email, με κωδικό ΒΥ03.

Tags:

11 Σεπ
Λάρισα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, οργανωμένη μονάδα επεξεργασίας κρέατος της Θεσσαλίας, επιθυμεί να προσλάβει Προϊστάμενο τμήματος κοπής και Επεξεργασίας. Περιγραφή Εργασίας: Διοικεί τις δραστηριότητες της παραγωγικής διαδικασίας σύμφωνα με τους ποιοτικούς και ποσοτικούς...

... στόχους που έχουν τεθεί από τη διοίκηση.
Ηγείται του προσωπικού αναθέτοντας εργασίες στους κατάλληλους ανθρώπους.
Οργανώνει την κατανομή του προσωπικού σε βάρδιες.
Καθοδηγεί τα μέλη της ομάδας του στην ορθή κοπή, επεξεργασία και δημιουργία σκευασμάτων κρέατος.
Ελέγχει την τήρηση των συνθηκών υγιεινής και συμμετέχει ενεργά στην τήρηση των πορισμάτων του ποιοτικού ελέγχου.
Αναζητεί τα αίτια εμφάνισης λειτουργικής φύρας και ενδιαφέρεται για την διατήρησή της σε ανεκτά επίπεδα.

Ιδιότητες Υποψηφίων:
Πτυχιούχος ανώτερης σχολής κατά προτίμηση Τεχνολόγων Τροφίμων ή Μαγειρικής.
Εμπειρία 3-4 ετών σε αντίστοιχη θέση.
Γνώση παραγωγής και επεξεργασίας κρέατος και σχετικών σκευασμάτων.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

10 Σεπ
Ηράκλειο [FASOULAS SA]

Αρμοδιότητες: Οργάνωση της κουζίνας, σύνθεση του καταλόγου, κοστολόγηση προϊόντων, επίβλεψη αποθεμάτων, καθαριότητας και σωστής λειτουργίας της κουζίνας, προετοιμασία και παραγωγή ζεστών και κρύων εδεσμάτων σύμφωνα με τα standards του καταστήματος. Υπεύθυνος...

... για τη διασφάλιση της ποιότητας των πρώτων υλών και το τελικό αποτέλεσμα των πιάτων.
Απαραίτητα Προσόντα:
-Απόφοιτος Μαγειρικής Σχολής (Ελλάδας ή Εξωτερικού)
-Απαραίτητη προϋπηρεσία τουλάχιστον 4 ετών σε αντίστοιχη θέση
-Άριστη γνώση και εφαρμογή πολιτικών και διαδικασιών υγιεινής και ασφάλειας των τροφίμων
-Ακρίβεια και ταχύτητα στον χειρισμό καταστάσεων έκτακτης ανάγκης και στην παροχή λύσεων εκεί που απαιτούνται
-Ικανότητα διαχείρισης του προσωπικού της κουζίνας
-Πολύ καλή γνώση Αγγλικών

Επιθυμητά Προσόντα:
-Γνώση κοστολόγησης

Η εταιρία προσφέρει:
-Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών και πλήρη ασφάλιση
-Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
-12μηνη απασχόληση

Tags:

10 Σεπ
Λάρισα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, βιομηχανία παραγωγής τροφίμων, επιθυμεί να προσλάβει Διευθυντή Παραγωγής Τροφίμων με έδρα στη Θεσσαλία. Περιγραφή Εργασίας: Διοικεί τις δραστηριότητες της παραγωγικής διαδικασίας σύμφωνα με τους ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους που...

... έχουν τεθεί από τη διοίκηση.
Ηγείται του προσωπικού αναθέτοντας εργασίες στους κατάλληλους ανθρώπους, μεριμνώντας για την εκπαίδευσή τους, συμμετέχοντας στη διαδικασία πρόσληψης, αξιολόγησης, μετάθεσης και ενδεχομένως απόλυσής τους, σύμφωνα με τις εταιρικές διαδικασίες. Οργανώνει την κατανομή του προσωπικού σε βάρδιες.
Διαμορφώνει για όλα τα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του τις απαραίτητες γραπτές εταιρικές πολιτικές και διαδικασίες, εγγυώμενος την μελλοντική πιστή τήρησή τους.
Ελέγχει την τήρηση των συνθηκών υγιεινής και συμμετέχει ενεργά στην τήρηση των πορισμάτων του ποιοτικού ελέγχου, των προτύπων ασφαλείας και ποιότητας.
Συνεργάζεται με τα τμήματα εφοδιασμού, αποθήκευσης, λογιστηρίου, διανομής και γενικά όλους τους εμπλεκόμενους στην παραγωγική διαδικασία με γνώμονα την τήρηση των στόχων παραγωγής, την εξυπηρέτηση των πελατών και την οικονομικότερη λειτουργία της μονάδας.
Ερευνά και προτείνει νέες μεθόδους παραγωγής με σκοπό να αυξήσει την αποδοτικότητα της παραγωγικής μονάδας της εταιρίας.
Επικοινωνεί κατάλληλα με τους εκπροσώπους των πελατών προκειμένου να αξιολογήσει και αξιοποιήσει επιχειρησιακά τις πληροφορίες που συμβάλλουν στην βελτίωση της αποδοτικότητας της παραγωγικής διαδικασίας.
Ερευνά τα αίτια εμφάνισης λειτουργικής φύρας και ενδιαφέρεται για την διατήρησή της σε ανεκτά επίπεδα που θα οδηγήσουν την εταιρία στο να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές στους πελάτες της.
Υπεύθυνος για τη βέλτιστη λειτουργία των γραμμών παραγωγής σκοπό την επίτευξη ποιοτικών και ποσοτικών στόχων.

Ιδιότητες Υποψηφίων:
Πτυχιούχος ανώτερης/ανώτατης σχολής κατά προτίμηση Τεχνολόγων Τροφίμων ή Μηχανικής.
Εμπειρία 5-7 ετών σε αντίστοιχη θέση.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

09 Σεπ
Χαλκίδα [ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε.]

Η Βιομηχανική και Πτηνοτροφική Επιχείρηση ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε. με έδρα τη Χαλκίδα ζητεί: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ QUALITY ASSURANCE MANAGER στην περιοχή Πούρνος Ευβοίας. Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α αναμένεται να διαθέτει: Απαραίτητα Προσόντα: • Πτυχίο ΑΕΙ...

... (Γεωπονία - Τεχνολογία Τροφίμων – Χημικός Μηχανικός, ή συναφές) - μεταπτυχιακές σπουδές στην Τεχνολογία Τροφίμων ή MBA θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόν
• Τουλάχιστον 3 –5 έτη εμπειρία σε εφαρμογή Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Ασφάλειας τροφίμων – επιθυμητά σε επίπεδο GFSI, θέματα νομοθεσίας και επισήμανσης τροφίμων, κλπ.
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Άριστες γνώσεις χειρισμού Η/Υ (επιθυμητή γνώση ERP/SAP)
• Πολύ καλές ικανότητες επικοινωνίας, ανάληψης πρωτοβουλιών & ομαδικό πνεύμα
• Ικανότητα ανταπόκρισης σε συνθήκες πίεσης χρόνου και διαχείρισης κρίσεων
• Διοικητικές, οργανωτικές και ελεγκτικές ικανότητες
• Ικανότητα διαχείρισης αλλαγών και συνεχούς βελτίωσης
• Αναλυτική σκέψη και πολύ καλή ικανότητα διαχείρισης αριθμητικών δεδομένων
• Σημαντικός παράγοντας η εντοπιότητα ή η δυνατότητα μετεγκατάστασης

Καθήκοντα Θέσης:
• Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης, την επικαιροποίησή του όποτε απαιτείται, παρακολουθεί την απόδοσή του και αναφέρεται σχετικά στη Διοίκηση, προτείνοντας βελτιώσεις
• Αποτελεί τον εκπρόσωπο της εταιρείας στις σχέσεις της με τρίτους π.χ. πελάτες, καταναλωτές, σύμβουλοι, Φορείς Πιστοποίησης, κλπ. για θέματα που σχετίζονται με την ποιότητα
• Επικοινωνεί με τους πελάτες και προμηθευτές σχετικά με όλα τα θέματα Ποιότητας
• Συντονίζει και λαμβάνει μέρος στις εσωτερικές και εξωτερικές επιθεωρήσεις - audits
• Εποπτεύει και συντονίζει την υλοποίηση και προληπτικών και διορθωτικών ενεργειών
• Έχει την ευθύνη για την εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων και τη δημιουργία κουλτούρας συνεχούς τήρησης των Ορθών Παρασκευαστικών Πρακτικών
• Έχει την ευθύνη για τον έλεγχο και την τήρηση των απαραίτητων αρχείων του Συστήματος
• Υπογράφει τα πιστοποιητικά των προϊόντων
• Συντονίζει την Ανασκόπηση του Συστήματος, έχει την ευθύνη για την εφαρμογή της Πολιτικής Ποιότητας & Ασφάλειας των Τροφίμων και συμμετέχει στην ομάδα HACCP.
• Έχει την ευθύνη για την καταγραφή, επικαιροποίηση και τήρηση των προδιαγραφών των προϊόντων
• Έχει την ευθύνη της τήρησης του προγράμματος αυτοελέγχων και αναλύσεων
• Συνεργάζεται αποτελεσματικά με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης (παραγωγή, προμήθειες, αποθήκες, διανομές, συντήρηση), για τα θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του/της.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τις ικανότητες και σταθερή αμοιβή
Εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης

Εάν η δημιουργική εργασία μέσα στα πλαίσια μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης επιχείρησης αποτελεί για σας επαγγελματική πρόκληση, τότε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα υπόψιν Δ/νσης Ανθρωπίνων Πόρων στο παρακάτω email.
Ακολουθήστε μας στο: Facebook, Twitter
Τηλ.: 2221045012 Fax:2221 0 42010

Tags:

07 Σεπ
Λάρισα [Hrstrategy Human Resources]

Ο πελάτης μας, οργανωμένη μονάδα επεξεργασίας κρέατος της Θεσσαλίας, επιθυμεί να προσλάβει Προϊστάμενο τμήματος κοπής και Επεξεργασίας Κρέατος. Περιγραφή Εργασίας: Διοικεί τις δραστηριότητες της παραγωγικής διαδικασίας σύμφωνα με τους ποιοτικούς και...

... ποσοτικούς στόχους που έχουν τεθεί από τη διοίκηση.
Ηγείται του προσωπικού αναθέτοντας εργασίες στους κατάλληλους ανθρώπους.
Οργανώνει την κατανομή του προσωπικού σε βάρδιες.
Καθοδηγεί τα μέλη της ομάδας του στην ορθή κοπή, επεξεργασία και δημιουργία σκευασμάτων κρέατος.
Ελέγχει την τήρηση των συνθηκών υγιεινής και συμμετέχει ενεργά στην τήρηση των πορισμάτων του ποιοτικού ελέγχου.
Αναζητεί τα αίτια εμφάνισης λειτουργικής φύρας και ενδιαφέρεται για την διατήρησή της σε ανεκτά επίπεδα.
Ιδιότητες Υποψηφίων:
Πτυχιούχος ανώτερης σχολής κατά προτίμηση Τεχνολόγων Τροφίμων ή Μαγειρικής.
Εμπειρία 3-4 ετών σε αντίστοιχη θέση.
Γνώση παραγωγής και επεξεργασίας κρέατος και σχετικών σκευασμάτων.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

30 Αυγ
Ηράκλειο [Job Touristic]

Ζητείται: Job Description: HR & RECRUITING MANAGER με προϋπηρεσία και δυνατότητα ταξιδιών, ζητείται για το σχεδιασμό και την επίβλεψη των προσλήψεων στην εταιρεία μας. Κύριες αρμοδιότητες: ● Παρακολούθηση και ενεργή συμμετοχή στις διαδικασίες προσέγγισης και επιλογής...

... προσωπικού
● Ανάπτυξη και εκπαίδευση προσωπικού
● Παρακολούθηση και διαχείριση όλων των προβλεπόμενων διαδικασιών για θέματα που αφορούν αιτήματα προσωπικού, παροχές κ.λ.π.
● Επίβλεψη και διαχείριση συστήματος αξιολόγησης της απόδοσης που οδηγεί σε υψηλή απόδοση
● Ελάχιστη προυπηρεσία από 3 έως 5 χρόνια

Αποστολή βιογραφικών στα ελληνικά και στα αγγλικά μαζί με φωτογραφία στο email: jobtouristic@gmail.com
Τηλέφωνο επικοινωνίας: (+30) 2813018923

Wanted:

Job Description:

HR & RECRUITING MANAGER

With experience in recruiting company, knowledge of English language and travel capabilities, is required to design and supervise recruitment for Pixel Holiday, a company that provides photography services in the touristic field.

Main Responsibilities:
● Monitoring and active participation in the processes of personnel approach and selection
● Personnel development and training
● monitoring and management of all foreseen procedures for issues related to personnel requests, benefits, etc.
● Supervision and management of a performance evaluation system that results in high performance.
● At least 3 – 5 working experience

Send CV both in English (+photo) at: jobtouristic@gmail.com Contact Phone: (+30) 2813018923

Tags:

29 Αυγ
Αθήνα [ΓΡΑΦΕΙΟ]

Ζητείται απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ σχετικού κλάδου, έως 35 ετών, για διαχείριση δομικού έργου, κατά προτίμηση κάτοχος μεταφορικού μέσου. Αρμοδιότητες: Γενικός επί τόπου του έργου υπεύθυνος των έργων, με συνεχή παρουσία στο εργοτάξιο. • Οργάνωση του προσωπικού...

... για την επόμενη μέρα
• Καθοδήγηση και συντονισμός υπεργολάβων σε συνεννόηση με τον κύριο του Έργου
• Έλεγχος και έγκριση επιμετρήσεων και πιστοποιήσεων.
• Σύνταξη συμφωνητικών, έλεγχος και συλλογή τιμολογίων έργου.
• Υπεύθυνος για τον ποιοτικό έλεγχο της κατασκευής.
• Υπεύθυνος για την οργάνωση, την καθαριότητα, την τάξη του εργοταξίου.
• Μέριμνα προμήθειας υλικών υποχρέωσης του κυρίου του Έργου.

Απαραίτητα Προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ Πολιτικού/Μηχανολόγου/Ηλεκτρολόγου Μηχανικού
• Άριστες ικανότητες χειρισμού Η/Υ
• Κατανόηση αρχιτεκτονικών σχεδίων και όρων
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας
• Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ιδιαίτερη προσοχή στην λεπτομέρεια
• Ευελιξία και ικανότητα εργασίας κάτω από αυστηρά deadlines και συνθήκες πίεσης
• Ικανότητα διαχείρισης υπεργολάβων/συνεργείων
• Εμπειρία σε χειρωνακτική εργασία
Εργοταξιακή εμπειρία θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν

Παροχές:
• Πολύ καλές απολαβές αναλόγως προσόντων και καθηκόντων που θα κληθεί να αναλάβει
• Κάλυψη λειτουργικών και μεταφορικών εξόδων
• Παροχή οποιουδήποτε εξοπλισμού μπορεί να χρειαστεί (κινητό τηλέφωνο/laptop)

Tags:

28 Αυγ
Αθήνα [GINI GROUP]

ΒΟΗΘΌΣ υπεύθυνης καταστήματος έως 35 ετών, ζητείται από αλυσίδα καταστημάτων. Προϋπηρεσία στη λιανική στο τομέα της μόδας. Ικανότητα διαχείρισης προσωπικού, καθορισμός προτεραιοτήτων και αποτελεσματική παρακολούθηση στόχων.Υπευθυνότητα στη διαχείριση...

... αποθεμάτων και στον έλεγχο παραλαβών.
Αποστολή βιογραφικών υποχρεωτικά με φωτογραφία στο παρακάτω email με κωδικό ΒΥ03

Tags:

27 Αυγ
Θεσσαλονίκη [nonametrofimo]

Θέση : Υπεύθυνος Χειρισμού των Μηχανών Συσκευασίας Εταιρία: Μεγάλη βιομηχανία παραγωγής, στον χώρο των Τροφίμων Τόπος εργασίας: Στο εργοστάσιο στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, ΒΙΠΕΘ Ωράριο εργασίας : Σε τρεις Βάρδιες Σχέση εργασίας : Αορίστου, πλήρης απασχόλησης...

... για κάλυψη μόνιμης θέσης

Κύριες αρμοδιότητες:
Υπεύθυνος χειρισμού των μηχανών συσκευασίας
Υπεύθυνος συντήρησης πρώτου βαθμού των συσκευαστικών μηχανών
Διαχείριση & τήρηση προγράμματος συσκευασίας
Προετοιμασία μηχανών συσκευασίας
Οργάνωση και διαχείρισης προσωπικού συσκευασίας
Υπεύθυνος για τις αναλώσεις των βοηθητικών υλών & υλών συσκευασίας

Προσόντα:
Απόφοιτος Τεχνικής Σχολής ή ΤΕΙ μηχανικού ή ΤΕΙ αυτοματισμού
Εμπειρία τουλάχιστον 3 έτη σε παραγωγή, κατά προτίμηση βιομηχανίας τροφίμων
Ηλικία έως 35 ετών
Επιθυμητά γνώση WMS, ιδανικά του MANTIS-LV
Επιθυμητά γνώση χειρισμού Κλαρκ

Tags:

27 Αυγ
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στη Δυτική Αθήνα, επιθυμεί να προσλάβει έναν ή μία HR Manager. Ο/Η κάτοχος της θέσης θα απασχοληθεί: Στην αξιολόγηση της απόδοσης των εργαζομένων και την εφαρμογή των κατάλληλων συστημάτων διοίκησης της απόδοσης. Στην...

... αξιολόγηση των προσλαβανομένων και στη σύνταξη αναφορών προς τη διοίκηση.
Στην έκδοση δελτίων ωρομέτρησης προσωπικού και κατανομής στα επιμέρους έργα της εταιρίας.
Στην ανάπτυξη και εφαρμογή προγραμμάτων εκπαίδευσης και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού.
Στην παρακολούθηση της μισθοδοσίας και του κόστους προσωπικού.
Στην εφαρμογή των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας.
Στην τήρηση των απαιτούμενου από τη νομοθεσία έγγραφου τύπου (προσλήψεων, αποχωρήσεων, προγραμμάτων εργασίας κλπ.)
Δημιουργία και αναθεώρηση περιγραφών εργασίας των εργαζομένων της εταιρίας.

Οι υποψήφιοι/ες θα πρέπει να έχουν τα πιο κάτω προσόντα:
Πτυχίο ανωτάτης σχολής.
Προϋπηρεσία 5 ετών σε τμήμα προσωπικού οργανωμένης επιχείρησης με αντίστοιχα καθήκοντα.
Γνώση εκτός από την ελληνική, και της αγγλικής γλώσσας.
Ικανότητα να εκπαιδευθούν σε ένα δομημένο περιβάλλον εργασίας.
Γνώση συστημάτων αξιολόγησης προσωπικού, προσλήψεων, ΕΡΓΑΝΗ, εργατικών και ασφαλιστικών.

Η εταιρία προσφέρει:
Εργασιακή σταθερότητα με δυνατότητες εξέλιξης σε έναν ισχυρό εργοδότη.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε σε μορφή Word αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε στο παρακάτω email.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.