Αγγελίες εργασίας για Προσωπικου. Ξεκινήστε καριέρα Προσωπικου στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 21 αγγελίες.
12 Ιουλ
Αθήνα [Actionline]

Διακρίνεστε για τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες; Θεωρείτε βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σας την εξυπηρέτηση πελατών; Αν «ΝΑΙ» τότε είστε ο άνθρωπος που ψάχνουμε! Η ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού για λογαριασμό πελάτη της αναζητά άτομα για...

... στελέχωση εξυπηρέτησης πελατών σε τηλεφωνικό κέντρο.

Περιγραφή Θέσης
- Τηλεφωνική υποστήριξη & εξυπηρέτηση πελατών
- Διαχείριση αιτημάτων εισερχόμενων κλήσεων, επίλυση τεχνικών και άλλων προβλημάτων
- Δημιουργία στέρεων σχέσεων με πελάτες εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά & με απόλυτο επαγγελματισμό

Προσόντα
- Θέληση για εργασία και επαγγελματική εξέλιξη
- Απόφοιτοι Λυκείου ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο (σε εταιρείες τηλεπικοινωνίας, ασφαλιστικού τομέα, ενέργειας)
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ

Παροχές
- Υψηλές αμοιβές και ασφάλιση
- Πενθήμερη part- time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
- Συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας


Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

12 Ιουλ
Αθήνα [Actionline]

Είσαι επικοινωνιακός; Θεωρείς τη διαπραγμάτευση βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου; Εάν η απάντηση σου είναι “ΝΑΙ’’, τότε είσαι αυτός/ή που ψάχνουμε! H ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού, αναζητά ικανά στελέχη για εργασία σε Χρηματοπιστωτικό Οργανισμό...

... στη περιοχή της Καλλιθέας.

Περιγραφή Θέσης
- Σύμβουλος Ρύθμισης Τραπεζικών Υποχρεώσεων για πελάτες του Οργανισμού.
- Επικοινωνία με πελάτες για διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους.

Προσόντα
- Θέληση για εργασία και εξέλιξη
- Επιθυμητή εμπειρία σε θέσεις διαχείρισης πελατειακών σχέσεων ή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης

Παροχές
- Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
- Μισθός: 640€ /6ωρο - 840€ /8ωρο και ασφάλιση
- Bonus απόδοσης κάθε μήνα
- Πενθήμερη απασχόληση, εναλλασσόμενες βάρδιες (09:00-20:00)
- Εργασία κοντά στον Σταθμό ΗΣΑΠ στην Καλλιθέα.

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

09 Ιουλ
Αθήνα [GREEN PROMOTIONS AND SALES]

ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ (ΚΩΔ. SVR) Ο προϊστάμενος είναι υπεύθυνος για την σωστή υλοποίηση των ενεργειών που αναλαμβάνει (διανομές εντύπων, προωθητικές ενέργειες), των πελατών της εταιρίας σε όλη την Αττική. Αρμοδιότητες: • Διαχείριση προσωπικού. • Διασφάλιση...

... τήρησης διαδικασιών.
• Επίτευξη ημερησιων στόχων.
• Επικοινωνία & ενημέρωση πελατών.
• Αξιολόγηση προσωπικού.

Προσόντα:
• Διοίκηση & διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού .
• Οργανωτικότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
• Επαγγελματισμός, συνέπεια και υπευθυνότητα.
• Κάτοχος αυτοκινήτου (απαραίτητα).
• Άνεση στη χρήση smartphone, email, MS Office.
• 30-45 ετών.

Προσφέρουμε:
• Μισθός
• Έξοδα κίνησης
• Εταιρικό κινητό τηλέφωνο
• Συνεχή εκπαίδευση
• Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

Οι ενδιαφερόμενοι που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα αναγράφοντας τον κωδικό, μέσω e-mail : hr@greenpromotions.gr

Tags:

09 Ιουλ
Θήβα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, βιομηχανία παραγωγής τροφίμων, επιθυμεί να προσλάβει Διευθυντή Παραγωγής Τροφίμων με έδρα στα Οινόφυτα. Περιγραφή Εργασίας: Διοικεί τις δραστηριότητες της παραγωγικής διαδικασίας σύμφωνα με τους ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους που...

... έχουν τεθεί από τη διοίκηση.
Συμμετέχει στην κατάρτιση του προϋπολογισμού λειτουργίας του εργοστασίου και μεριμνά για την τήρησή του, ελέγχοντας τις αποκλίσεις και παρουσιάζοντας εγκαίρως στοιχεία που τις δικαιολογούν.
Ηγείται του προσωπικού αναθέτοντας εργασίες στους κατάλληλους ανθρώπους, μεριμνώντας για την εκπαίδευσή τους, συμμετέχοντας στη διαδικασία πρόσληψης, αξιολόγησης, μετάθεσης και ενδεχομένως απόλυσής τους, σύμφωνα με τις εταιρικές διαδικασίες. Οργανώνει την κατανομή του προσωπικού σε βάρδιες.
Διαμορφώνει για όλα τα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του τις απαραίτητες γραπτές εταιρικές πολιτικές και διαδικασίες, εγγυώμενος την μελλοντική πιστή τήρησή τους.
Ελέγχει την τήρηση των συνθηκών υγιεινής και συμμετέχει ενεργά στην τήρηση των πορισμάτων του ποιοτικού ελέγχου, των προτύπων ασφαλείας και ποιότητας.
Συνεργάζεται με τα τμήματα εφοδιασμού, αποθήκευσης, λογιστηρίου, διανομής και γενικά όλους τους εμπλεκόμενους στην παραγωγική διαδικασία με γνώμονα την τήρηση των στόχων παραγωγής, την εξυπηρέτηση των πελατών και την οικονομικότερη λειτουργία της μονάδας.
Ερευνά και προτείνει νέες μεθόδους παραγωγής με σκοπό να αυξήσει την αποδοτικότητα της παραγωγικής μονάδας της εταιρίας.
Επικοινωνεί κατάλληλα με τους εκπροσώπους των πελατών προκειμένου να αξιολογήσει και αξιοποιήσει επιχειρησιακά τις πληροφορίες που συμβάλλουν στην βελτίωση της αποδοτικότητας της παραγωγικής διαδικασίας.
Ερευνά τα αίτια εμφάνισης λειτουργικής φύρας και ενδιαφέρεται για την διατήρησή της σε ανεκτά επίπεδα που θα οδηγήσουν την εταιρία στο να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές στους πελάτες της.
Τηρεί το πρόγραμμα συντηρήσεως του μηχανολογικού εξοπλισμού της μονάδας σύμφωνα με τις οδηγίες των κατασκευαστών και τις σχετικές εταιρικές διαδικασίες.
Συμμετέχει σε επιχειρησιακές παρουσιάσεις και εκθέσεις που θα πείσουν τους πελάτες και τους εκπροσώπους τους ότι η συγκεκριμένη παραγωγική μονάδα αποτελεί έναν άριστο προμηθευτή προϊόντων και υπηρεσιών που διακρίνονται για το υψηλό επίπεδο ποιότητάς τους.
Υπεύθυνος για τη βέλτιστη λειτουργία των γραμμών παραγωγής σκοπό την επίτευξη ποιοτικών και ποσοτικών στόχων.

Ιδιότητες Υποψηφίων:
Πτυχιούχος ανώτερης/ανώτατης σχολής κατά προτίμηση Τεχνολόγων Τροφίμων ή Μηχανικής
Εμπειρία 5-10 ετών σε αντίστοιχη θέση.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

04 Ιουλ
Αθήνα [OCEANIC GROUP OF COMPANIES]

Η εταιρεία Oceanic Security AE με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Ασφάλειας και υψηλών απαιτήσεων πελατολόγιο, επιθυμεί να προσλάβει Προσωπικό Ασφαλείας/Security Officers για φυλάξεις έργων. Κενές θέσεις : Υπεύθυνος Προσωπικού και Διαχείρισης Έργων για την περιοχή της...

... Αθήνας

Προσόντα & Απαιτήσεις:

Απόφοιτος ΑΕΙ-ΤΕΙ
Γνώση Αγγλικών και Η/Υ
Ηλικία έως 40 ετών
Δίπλωμα οδήγησης

Κύριες Αρμοδιότητες :

Διαχείριση και εποπτεία Προσωπικού
Εκπαίδευση Προσωπικού

Η εταιρεία προσφέρει:

Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
Μόνιμη απασχόληση στον τομέα της ασφάλειας
Συνεχή εκπαίδευση σε θέματα ασφάλειας
Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης
Ευχάριστο και αξιόπιστο περιβάλλον εργασίας

Επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα τηλ. 2610454327 (ext 3) & 6987851764
ή στείλτε μας το βιογραφικό σας στο παρακάτω email (θέμα ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ)

Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί εμπιστευτικότητα και η επικοινωνία θα γίνεται με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των θέσεων.

Tags:

01 Ιουλ
Αθήνα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ομάδα 1.550 εργαζομένων, ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό...

... δίκτυο 16 καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο που θα καλύψει τη θέση Purchasing Assistant

Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Ρόλος:
Ο κάτοχος της θέσης αποτελεί μέλος της ομάδας Αγορών και αναφέρεται στον Product Range Manager της προϊοντικής γκάμας.

Αρμοδιότητες:
• Συνεχή επικοινωνία με όλα τα καταστήματά, τους προμηθευτές και τα τμήματα των κεντρικών γραφείων για επίλυση καθημερινών λειτουργικών ζητημάτων
• Καταχώρηση παραγγελιών και έλεγχος εκκρεμοτήτων
• Επικοινωνία με προμηθευτές εσωτερικού και εξωτερικού σχετικά με τιμές και ποσότητες προϊόντων, καθώς και έλεγχος έγκαιρων παραδόσεων εντός χρονοδιαγράμματος
• Τήρηση αρχείων και εισαγωγή δεδομένων στην προϊοντική πλατφόρμα της εταιρείας
• Συμμετοχή και οργάνωση ενεργειών εμπορικής πολιτικής τμήματος
• Ανάλυση δεδομένων και υποστήριξη στην υλοποίηση αποφάσεων της προϊοντικής γκάμας


ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ Υποψηφίου:
• Εμπειρία 1-3 έτη σε αντίστοιχη θέση ευθύνης
• Κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ/ ΤΕΙ κατεύθυνσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικά κτλ
• Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
• Άριστη γνώση προγραμμάτων Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
• Άριστη γνώση και χρήση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
• Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων, διαχείρισης χρόνου και πολυδιεργασίας (multitasking)
• Καινοτόμος και αναλυτική σκέψη με έμφαση στη λεπτομέρεια
• Θετική διάθεση, επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα

Η Εταιρεία Προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

29 Ιουν
Αθήνα [Lidl Ηellas ]

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο...

... για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:

- Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος, αναπληρώνοντας τον/την Διευθυντή-τρια και Υποδιευθυντή-τρια κατ/τος
- Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων
- Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών
- Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα
- Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος


Το προφίλ σας

- Είστε απόφοιτος-η επαγγελματικής σχολής ή ανώτερης εκπαίδευσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών, Λογιστικής ή Θετικών Επιστημών
- Ιδανικά, διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στο χώρο του εμπορίου
- Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ
- Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας
- Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά
- Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης προσωπικού


Τι προσφέρουμε:

- Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε, αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο
- Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 530€ μικτά το μήνα για 4ωρη απασχόληση, που προσαρμόζεται με τυχόν επιδόματα
- Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας
- Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον
- Ακολουθείτε 3μηνο πρόγραμμα εκπαίδευσης, με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση

Tags:

29 Ιουν
Αθήνα [OCEANIC GROUP OF COMPANIES]

Η εταιρεία Oceanic Security AE με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Ασφάλειας και υψηλών απαιτήσεων πελατολόγιο, επιθυμεί να προσλάβει Προσωπικό Ασφαλείας/Security Officers για φυλάξεις έργων. Κενές θέσεις : Επιχειρησιακός Διευθυντής Ασφαλείας για την περιοχή της Αθήνας Προσόντα...

... & Απαιτήσεις:
- Απόφοιτος ΑΕΙ-ΤΕΙ
- Γνώση Αγγλικών και Η/Υ
- Ηλικία έως 40 ετών
- Δίπλωμα οδήγησης


Κύριες Αρμοδιότητες :
-Διαχείριση και εποπτεία Προσωπικού
-Εκπαίδευση Προσωπικού

Η εταιρεία προσφέρει:
-Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
-Μόνιμη απασχόληση στον τομέα της ασφάλειας
-Συνεχή εκπαίδευση σε θέματα ασφάλειας
-Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης
-Ευχάριστο και αξιόπιστο περιβάλλον εργασίας

Επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα τηλ. 2610454327 (ext 3) & 6987851764
ή στείλτε μας το βιογραφικό σας στο παρακάτω email.
(θέμα ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΙΑΚΟΣ ΔΙΕΥΘΥΝΤΗΣ)

Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί εμπιστευτικότητα και η επικοινωνία θα γίνεται με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των θέσεων.

Tags:

25 Ιουν
Αθήνα [Actionline]

H ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά Team Leader Collection για το τηλεφωνικό κέντρο μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού, στην Αθήνα. Αρμοδιότητες: Οργάνωση, συντονισμός, έλεγχος του τμήματος και των τηλεφωνικών επικοινωνιών Διαχείριση...

... καθοδήγηση, εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών
Παρακολούθηση στόχων, σχεδιασμός προτάσεων και ενεργειών απαραίτητων για την επίτευξή τους
Αξιολόγηση των εργαζομένων, διασφάλιση τήρησης των διαδικασιών

Απαιτούμενα Προσόντα:
Απόφοιτος Λυκείου, Ι.Ε.Κ., Τ.Ε.Ι., Α.Ε.Ι.
Προϋπηρεσία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση τμήματος ληξιπρόθεσμων οφειλών
Πολύ καλή χρήση και προγραμμάτων MS Office
Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

Επιθυμητά προσόντα:
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και την επίτευξη στόχων
Αναλυτική σκέψη και πρωτοβουλία
Ικανότητες οργάνωσης και διοίκησης έργων
Επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες

Παροχές:
Σταθερός μηνιαίος μισθός και ασφάλιση
Συνεχής εξέλιξη και επιμόρφωση
Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

23 Ιουν
Θεσσαλονίκη [ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 299 Super Market, 15 Cash & Carry, 152 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.

Απαιτήσεις Θέσης
Ο κάτοχος της θέσης συμμετέχει:

στην επίλυση θεμάτων διαχείρισης προσωπικού σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα τμήματα
στη διαδικασία επιλογής προσωπικού για το δίκτυο των καταστημάτων και των κεντρικών γραφείων
στην εφαρμογή των διαδικασιών απασχόλησης προσωπικού (προσλήψεις, μεταθέσεις, αποχωρήσεις)
στη διασφάλιση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας στο χώρο εργασίας


Προφίλ Υποψηφίου

Πτυχίο ΑΕΙ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικά, Ψυχολογία, Κοινωνιολογία ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν, κατά προτίμηση με κατεύθυνση στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Εμπειρία 1-3 χρόνια σε διαχείριση και επιλογή προσωπικού μεγάλης εταιρίας (κατά προτίμηση λιανεμπορίου)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Office
Γνώση θεμάτων εργατικής νομοθεσίας
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και κίνητρο για συνεχή βελτίωση
Ικανότητα στην ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων με συνεργάτες σε διαφορετικά ιεραρχικά επίπεδα, ομαδικό πνεύμα
Αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα επιρροής
Προγραμματισμός και οργάνωση με έμφαση στη διαχείριση χρόνου
Προσαρμοστικότητα και ευελιξία


Πακέτο Αποδοχών
Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση, επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα on line σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «HRASS_NG».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 10, Αγία Παρασκευή Τ.Θ 60011
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Tags:

23 Ιουν
Ζάκυνθος [Lidl Ηellas]

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο...

... για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:
- Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος, αναπληρώνοντας τον/τη Διευθυντή-τρια κατ/τος
- Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους
- Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων
- Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών
- Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα
- Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές

Το προφίλ σας
- Είστε απόφοιτος-η ανώτερης/ανώτατης εκπαίδευσης
- Ιδανικά, διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στο χώρο του εμπορίου
- Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ
- Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας
- Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά
- Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού

Τι προσφέρουμε
- Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε, αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο
- Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 1350 € μικτά το μήνα
- Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιας σας
- Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον
- Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης 5 περίπου μηνών, με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση

Tags:

23 Ιουν
Λαγκαδάς [Lidl Ηellas]

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο...

... για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:
- Φροντίζετε για την καθαριότητα των χώρων πώλησης και των αποθηκών του καταστήματος, των κοινόχρηστων χώρων του προσωπικού, καθώς και για τον καθαρισμό του parking πελατών
- Το ωράριο απασχόλησης είναι τρεις ώρες την ημέρα, για πέντε ημέρες την εβδομάδα (συμπεριλαμβάνεται και Σάββατο)

Το προφίλ σας:
- Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας απέναντι στους πελάτες
- Σας διακρίνουν υπευθυνότητα και αξιοπιστία

Τι προσφέρουμε:
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον
- Οι αποδοχές σας είναι περίπου 5,90€ μικτά/ώρα
- Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Σας παρέχουμε όλες τις απαραίτητες οδηγίες και τα εργαλεία για την εργασία σας, ώστε να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας

Tags:

23 Ιουν
Ρόδος [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Για το κατάστημά μας στη Ρόδο, αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη θέση Πωλητής/Ταμίας Καταστήματος

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Κατάλληλη χρήση ταμειακών προγραμμάτων, διαχείριση παραστατικών και συναλλαγών σύμφωνα με τις διαδικασίες που ορίζει η εταιρεία
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων, εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ υποψηφίου:
• Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ
• Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
• Μεθοδικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια
• Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
• Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

23 Ιουν
Ιωάννινα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Για το κατάστημά μας στα Ιωάννινα, αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη θέση Πωλητή/ Πωλήτριας Καταστήματος.

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων στον τομέα ευθύνης του καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επεξεργασία και διαχείριση παραστατικών παραγγελιών, αλλαγές τιμών και επιστροφές προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων του τομέα ευθύνης του εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ υποψηφίου:
• Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ
• Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
• Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
• Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

20 Ιουν
Λευκάδα [Δήμος Λευκάδας]

Πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου χρονικής διάρκειας δύο (2) μηνών για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών αναγκών του Δήμου Λευκάδας, ενός (1) ατόμου για την κάλυψη της θέσης ΔΕ Χειριστών Μηχανημάτων Έργων...

... (σάρωθρο).

Αιτήσεις από 20-06-2019 έως 26-06-2019

Tags:

20 Ιουν
Λευκάδα [Δήμος Λευκάδας]

Πρόσληψη προσωπικού με σύμβαση εργασίας Ιδιωτικού Δικαίου Ορισμένου Χρόνου χρονικής διάρκειας δύο (2) μηνών για την αντιμετώπιση κατεπειγουσών εποχικών αναγκών του Δήμου Λευκάδας, συνολικά τεσσάρων (4) ατόμων για την κάλυψη της θέσης ΔΕ29 Οδηγών Απορριμματοφόρων. Αιτήσεις...

... από 20-06-2019 έως 26-06-2019

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.