Αγγελίες εργασίας για Προγραμμα. Ξεκινήστε καριέρα Προγραμμα στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 43 αγγελίες.
25 Ιουν
Γιαννιτσά [MICROMED]

Η εταιρεία Micromed που δραστηριοποιείται στον ιατρικό χώρο, αναζητά για την στελέχωση του καταστήματος της στα Γιαννιτσά, Υπάλληλο Γραφείου. Θέση εργασίας : Υπάλληλος Γραφείου με έδρα τα Γιαννιτσά. Απαραίτητα προσόντα: Άριστη γνώση υπολογιστή Γνώση...

... προγράμματος Διαχείρισης Αποθήκης (ERP)
Άριστη γνώση Αγγλικών.
Ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες.
Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου.
Οργανωτικές ικανότητες.
Επιθυμητή ηλικία 33 – 48 ετών.

Σχετική προϋπηρεσία θα εκτιμηθεί.
Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email

Tags:

25 Ιουν
Αθήνα [Actionline]

H ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά Team Leader Collection για το τηλεφωνικό κέντρο μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού, στην Αθήνα. Αρμοδιότητες: Οργάνωση, συντονισμός, έλεγχος του τμήματος και των τηλεφωνικών επικοινωνιών Διαχείριση...

... καθοδήγηση, εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών
Παρακολούθηση στόχων, σχεδιασμός προτάσεων και ενεργειών απαραίτητων για την επίτευξή τους
Αξιολόγηση των εργαζομένων, διασφάλιση τήρησης των διαδικασιών

Απαιτούμενα Προσόντα:
Απόφοιτος Λυκείου, Ι.Ε.Κ., Τ.Ε.Ι., Α.Ε.Ι.
Προϋπηρεσία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση τμήματος ληξιπρόθεσμων οφειλών
Πολύ καλή χρήση και προγραμμάτων MS Office
Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

Επιθυμητά προσόντα:
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και την επίτευξη στόχων
Αναλυτική σκέψη και πρωτοβουλία
Ικανότητες οργάνωσης και διοίκησης έργων
Επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες

Παροχές:
Σταθερός μηνιαίος μισθός και ασφάλιση
Συνεχής εξέλιξη και επιμόρφωση
Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

23 Ιουν
Θεσσαλονίκη [ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 299 Super Market, 15 Cash & Carry, 152 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.

Απαιτήσεις Θέσης
Ο κάτοχος της θέσης συμμετέχει:

στην επίλυση θεμάτων διαχείρισης προσωπικού σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα τμήματα
στη διαδικασία επιλογής προσωπικού για το δίκτυο των καταστημάτων και των κεντρικών γραφείων
στην εφαρμογή των διαδικασιών απασχόλησης προσωπικού (προσλήψεις, μεταθέσεις, αποχωρήσεις)
στη διασφάλιση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας στο χώρο εργασίας


Προφίλ Υποψηφίου

Πτυχίο ΑΕΙ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικά, Ψυχολογία, Κοινωνιολογία ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν, κατά προτίμηση με κατεύθυνση στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Εμπειρία 1-3 χρόνια σε διαχείριση και επιλογή προσωπικού μεγάλης εταιρίας (κατά προτίμηση λιανεμπορίου)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Office
Γνώση θεμάτων εργατικής νομοθεσίας
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και κίνητρο για συνεχή βελτίωση
Ικανότητα στην ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων με συνεργάτες σε διαφορετικά ιεραρχικά επίπεδα, ομαδικό πνεύμα
Αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα επιρροής
Προγραμματισμός και οργάνωση με έμφαση στη διαχείριση χρόνου
Προσαρμοστικότητα και ευελιξία


Πακέτο Αποδοχών
Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση, επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα on line σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «HRASS_NG».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 10, Αγία Παρασκευή Τ.Θ 60011
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 158 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Απαιτήσεις Θέσης

Ο κάτοχος της θέσης:

φροντίζει για την ύπαρξη των κατάλληλων πόρων (οχημάτων, οδηγών, κοκ.), τη διαμόρφωση του προγράμματος παραγγελιών και την παρακολούθηση της ομαλής υλοποίησης αυτών
μεριμνά για τη λειτουργία του προγράμματος δρομολόγησης και την ανάπτυξη και παρακολούθηση των κατάλληλων μηχανισμών για την επίλυση προβλημάτων και βελτιστοποίηση της διανομής των παραγγελιών
παρακολουθεί τις διαφοροποιήσεις μεταξύ αρχικού πλάνου δρομολόγησης και τελικής πορείας παράδοσης των προϊόντων στους καταναλωτές
συμμετέχει στην επιλογή, ενημέρωση και εκπαίδευση των οδηγών των οχημάτων του HSC, ενώ παράλληλα παρακολουθεί και αξιολογεί την εργασιακή τους απόδοση
ευθύνεται για τη δημιουργία διαδικασίας επιστροφών προϊόντων από τους πελάτες
συμβάλλει στην ορθή διαχείριση των χρηματοοικονομικών πόρων της εταιρίας (cash flow) και συμμετέχει στην κατάρτιση του προϋπολογισμού του τμήματος
ευθύνεται για τη συντήρηση των οχημάτων και την εύρυθμη λειτουργία του στόλου οχημάτων του HSC


Προφίλ Υποψηφίου

Πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ στην Εφοδιαστική Αλυσίδα, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Εμπειρία 2-3 έτη σε συναφές αντικείμενο (Εφοδιαστική Αλυσίδα, Home Delivery)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Windows, TMS και ERP συστημάτων
Ικανότητα αντίληψης αριθμητικών δεδομένων
Επιχειρηματική αντίληψη και στρατηγική σκέψη
Ικανότητα συντονισμού και διαχείρισης ομάδας, συνεργασία
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και κίνητρο για συνεχή μάθηση και βελτίωση
Αναπτυγμένες οργανωτικές ικανότητες με έμφαση στην ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών και διαφορετικών έργων και στη διαχείριση χρόνου
Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες, με έμφαση στην επιρροή


Πακέτο Αποδοχών

Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, διαρκή κατάρτιση και επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας

Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα online σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «HSCDS_19».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 44
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 158 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Απαιτήσεις Θέσης

Ο κάτοχος της θέσης:

Σχεδιάζει, διαμορφώνει και υλοποιεί τη σύνθεση της ποικιλίας των προϊόντων της κατηγορίας ευθύνης του με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών
Παρακολουθεί και επεξεργάζεται στοιχεία που αφορούν στις τάσεις της αγοράς, καταναλωτικές συνήθειες, μερίδια κατηγορίας, με σκοπό να εισάγει νέα προϊόντα και καινοτομίες
Σχεδιάζει, διαμορφώνει και υποβάλει για έγκριση το επίπεδο τιμών των προϊόντων, στο πλαίσιο της τιμολογιακής στρατηγικής της εταιρίας
Παρακολουθεί την πορεία επίτευξης των στόχων των προϊόντων (ιδιωτικής και μη ετικέτας) στις κατηγορίες ευθύνης του, όσον αφορά στις πωλήσεις, την κερδοφορία, το μερίδιο αγοράς, συμβάλλοντας στην επίτευξη των προϋπολογισμένων οικονομικών μεγεθών
Μελετά τα στοιχεία που αφορούν στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και προτείνει τη βελτίωση των υπαρχόντων και την ανάπτυξη νέων, ώστε να επιτυγχάνεται η εμπορική τους ανταγωνιστικότητα
Ενημερώνεται αναφορικά με τα διαθέσιμα αποθέματα των προϊόντων της κατηγορίας ευθύνης του και φροντίζει για τον έγκαιρο ανεφοδιασμό τους
Διαμορφώνει και συντηρεί τα πλανογράμματα των προϊόντων, συνεργαζόμενος με τα τμήματα Merchandising και Marketing, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομοιόμορφη εικόνα και η εταιρική εμπορευματική πολιτική
Σχεδιάζει το πλάνο των προωθητικών ενεργειών για τα προϊόντα της κατηγορίας ευθύνης του, χρησιμοποιώντας όλα τα προωθητικά εργαλεία, με σκοπό να συμβάλλει θετικά στα εταιρικά αποτελέσματα
Διοικεί την ομάδα ευθύνης του, συντονίζοντας και ελέγχοντας τις ποικίλες εργασίες και μεριμνά για την κατάλληλη εκπαίδευση, ενημέρωση και παρακίνησή τους


Προφίλ Yποψηφίου

Πτυχίο ΑΕΙ σε έναν από τους παρακάτω τομείς: Marketing, Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Εμπειρία τουλάχιστον 5 έτη σε αντίστοιχη θέση σε εταιρία FMCG, Wholesale ή/και Retail (κατά προτίμηση τροφίμου) ή σε κομμάτι Product Management, σε αντίστοιχο επίπεδο
Αριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Office
Επιχειρηματική αντίληψη και στρατηγική σκέψη
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην επίτευξη στόχων
Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες & ικανότητα διαπραγμάτευσης
Ηγεσία ομάδας, εκπαίδευση και καθοδήγηση
Προγραμματισμός & οργάνωση με έμφαση στη διαχείριση πολλαπλών θεμάτων και τη διαχείριση χρόνου
Ομαδικότητα και συνεργασία


Πακέτο Αποδοχών
Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση, επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα on line σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «CMBC_2019».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 44
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

23 Ιουν
Ζάκυνθος [Lidl Ηellas]

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο...

... για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:
- Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος, αναπληρώνοντας τον/τη Διευθυντή-τρια κατ/τος
- Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους
- Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων
- Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών
- Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα
- Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές

Το προφίλ σας
- Είστε απόφοιτος-η ανώτερης/ανώτατης εκπαίδευσης
- Ιδανικά, διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στο χώρο του εμπορίου
- Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ
- Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας
- Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά
- Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού

Τι προσφέρουμε
- Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε, αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο
- Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 1350 € μικτά το μήνα
- Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιας σας
- Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον
- Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης 5 περίπου μηνών, με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση

Tags:

23 Ιουν
Θεσσαλονίκη [Lidl Ηellas]

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο...

... για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:
- Εργάζεστε στις εγκαταστάσεις της Αποθήκης μας στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, σε μία ομάδα περίπου 8 ατόμων
- Φροντίζετε για τις συνθήκες υγιεινής, καθαριότητας και ασφάλειας στην αποθήκη
- Ασχολείστε με την αποκομιδή απορριμμάτων, ανακυκλώσιμων υλικών και άδειων παλετών
- Επιβλέπετε την ορθή εκφόρτωση των επιστροφών από τους οδηγούς
- Παραλαμβάνετε και ελέγχετε τις επιστροφές από τα καταστήματα και διαχωρίζετε ανακυκλώσιμα υλικά
- Διαχειρίζεστε φυτικά και ζωικά υποπροϊόντα
- Εργάζεστε με 5ημερη 4ωρη απασχόληση, αναλαμβάνοντας βάρδιες (περιλαμβάνονται νυχτερινά)

Το προφίλ σας:
- Απολυτήριο λυκείου
- Συνεργασία, επικοινωνία, οργάνωση

Τι προσφέρουμε:
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον, με επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Οι αποδοχές σας είναι περίπου 450€ μικτά για 4ωρη απασχόληση
- Σας προετοιμάζουμε πλήρως, με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ώστε να ανταπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας

Tags:

23 Ιουν
Ρόδος [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Για το κατάστημά μας στη Ρόδο, αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη θέση Πωλητής/Ταμίας Καταστήματος

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Κατάλληλη χρήση ταμειακών προγραμμάτων, διαχείριση παραστατικών και συναλλαγών σύμφωνα με τις διαδικασίες που ορίζει η εταιρεία
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων, εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ υποψηφίου:
• Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ
• Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
• Μεθοδικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια
• Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
• Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη στελέχωση θέσεων Πωλητή/ Ταμία Καταστήματος

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία
του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Κατάλληλη χρήση ταμειακών προγραμμάτων, διαχείριση παραστατικών και συναλλαγών σύμφωνα με τις διαδικασίες που ορίζει η εταιρεία
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων, εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

Tags:

23 Ιουν
Ιωάννινα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Για το κατάστημά μας στα Ιωάννινα, αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη θέση Πωλητή/ Πωλήτριας Καταστήματος.

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων στον τομέα ευθύνης του καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επεξεργασία και διαχείριση παραστατικών παραγγελιών, αλλαγές τιμών και επιστροφές προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων του τομέα ευθύνης του εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ υποψηφίου:
• Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ
• Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
• Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
• Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

21 Ιουν
Θεσσαλονίκη [babaloo.gr]

Ζητείται νέος/α έως 30 ετών για κάλυψη θέσεως εργασίας μερικής απασχόλησης. E-shop με έδρα την Θεσσαλονίκη θα προβεί στην πρόσληψη νέου ατόμου έως 30 ετών προκειμένου να καλύψει θέση εργασίας που αφορά την διαχείριση e-shop. Απαραίτητα στοιχεία: - Γνώση Wordpress...

... - WooCommerce.
- Άριστος γνώστης αγγλικής γλώσσας.
- Άριστος χρήστης Photoshop/GIMP ή άλλου προγράμματος επεξεργασίας εικόνων.
- Άριστος γνώστης διαχείρισης σελίδων κοινωνικής δικτύωσης.

Θα εκτιμηθεί:
- Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία σε e-shop.
- Γνώσεις marketing.
- Γνώσεις δημιουργίας και διαχείρισης καμπάνιων σε Facebook και Google.


Σημειώνεται ότι τα βιογραφικά που δεν διαθέτουν τα παραπάνω απαραίτητα στοιχεία, δεν θα απαντηθούν.
Τηλ: 6980943321 (Μόνο καθημερινές 11:00-14:00)

Tags:

21 Ιουν
Θεσσαλονίκη [ΙΩΝΙΚΗ ΣΦΟΛΙΑΤΑ ΑΕ]

Η ΙΩΝΙΚΗ ΣΦΟΛΙΑΤΑ Α.Ε. με δυναμική παρουσία στον χώρο των τροφίμων, ζητά: ΧΕΙΡΙΣΤΗ ΚΛΑΡΚ – ΑΠΟΘΗΚΑΡΙΟ Η Ιωνική Σφολιάτα Α.Ε., από τις μεγαλύτερες βιομηχανικές μονάδες παράγωγης τροφίμων στην Ελλάδα ζητεί για άμεση πρόσληψη Χειριστή Κλαρκ – Αποθηκάριο...

... για τη διαχείριση των αποθηκών της στη Νεοχωρούδα, Ωραιόκαστρο Θεσσαλονίκης.

Επιθυμητά Προσόντα:

• Εξοικείωση ηλεκτρονικών προγραμμάτων Αποθήκης WMS - EnterSoft θα εκτιμηθεί)
• Καλή γνώση χειρισμού υπολογιστών (κυρίως Outlook & Excel)
• Κάτοχός αδείας χειριστή περονοφόρου οχήματος θα εκτιμηθεί
• Γνώσεις συντήρησης περονοφόρου
• Ομαδικό πνεύμα με θετική αντιμετώπιση προβλημάτων
• Ικανότητα οργάνωσης και ευελιξίας – ανάπτυξης πρωτοβουλιών
• Δυνατότητα προσαρμογής σε ένα δυναμικό και απαιτητικό περιβάλλον εργασίας
• Εστίαση στην επίτευξη στόχων – δέσμευση για το αποτέλεσμα
• Φρέσκες ιδέες και θέληση να φέρει την βελτίωση και αλλαγή διαδικασιών
• Προϋπηρεσία σε ανάλογη θέση εταιρίας κατεψυγμένων προϊόντων ή αποθήκη ψυγείου
• Ικανότητα τοποθέτησης προϊόντων και προετοιμασίας παραγγελιών σε περιβάλλον αποθήκης-κατάψυξης
• Τήρηση των κανόνων και διαδικασιών σχετικά με την ασφάλεια, την υγιεινή και την ποιότητα ISO, BRC, TAPA

Οι Αρμοδιότητες της θέσης είναι :

• Η φυσική και ηλεκτρονική παρακολούθηση των ειδών που διακινούνται προς παραγωγή και πελάτες (Α’ Β΄ Υλών & Ετοίμων προϊόντων)
• Η ασφαλής φόρτωση και εκφόρτωση των προϊόντων και η αποθήκευσή τους – προετοιμασία παραγγελιών (Picking - Packing/ πακετοποίηση) και καταχώρησή τους στο ERP της εταιρείας.
• Η τροφοδοσία των γραμμών παραγωγής
• Η εκτέλεση των αιτήσεων αγορών και η παραλαβή των αντίστοιχων ειδών
• Η επιμέλεια, ασφάλεια και καθαριότητα των χώρων της αποθήκης

Η ΕΤΑΙΡΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών έως €39 μικτά / ημέρα ή έως €16,000 μικτά / έτος για χειριστές με ενεργό δίπλωμα.
• Πενθήμερη
• Ομαδική Ασφάλιση
• Εκπαίδευση
Παρακαλούμε να στείλετε το βιογραφικό σας και σύντομη επιστολή για να μας εξηγήσετε τους λόγους που θέλετε να γίνετε μέλος της ομάδας μας στο hr@ioniki.com
Παρακαλώ να είστε σίγουρος/η ότι καλύπτετε ΟΛΑ τα Απαραίτητα προσόντα της θέσης.
Λόγω του μεγάλου όγκου βιογραφικών μόνο οι πετυχημένοι/ες υποψήφιοι/ες θα λάβουν απάντηση πρόσκλησης.
Ευχαριστούμε για το ενδιαφέρον σας να εργαστείτε στην Ιωνική Σφολιάτα.

Ίσες Ευκαιρίες

Η Ιωνική Σφολιάτα διασφαλίζει ίσες ευκαιρίες, ίση μεταχείριση και πρόσβαση για όλους τους υποψηφίους, ανεξαρτήτως φύλου, ηλικίας, αναπηρίας, θρησκείας ή πεποιθήσεων, πολιτικών ή άλλων φρονημάτων, εθνικής ή κοινωνικής προέλευσης, οικογενειακής κατάστασης ή σεξουαλικού προσανατολισμού.

Σημείωση Περί των Προσωπικών Δεδομένων σας

Με την αποστολή του βιογραφικού σας αποδέχεστε ότι θα παραμείνει στη βάση βιογραφικών της Ιωνικής Σφολιάτας ΑΕ για 6 μήνες, με το σκοπό της αξιολόγησης της αίτησης σας για την άνωθεν θέση εργασίας.

Email Επικοινωνίας Υπευθύνου Επεξεργασίας: dataprotection@ioniki.com

Tags:

21 Ιουν
Αθήνα [ICON GROUP]

H ICON GROUP, τεχνική εταιρία που ειδικεύεται στην εγκατάσταση και συντήρηση Ηλεκτρομηχανολογικών Εγκαταστάσεων, ενδιαφέρεται να προσλάβει Μηχανολόγο Μηχανικό Έργων. Απαραίτητα προσόντα: • Απόφοιτος Α.Ε.Ι. ή Τ.Ε.Ι. Μηχανολόγος Μηχανικός. • Επαγγελματική...

... εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών.
• Γνώση σχεδιαστικού προγράμματος Autocad.
• Επιθυμητή η γνώση οικονομικών και project management.
• Γνώση γραπτού και προφορικού λόγου Αγγλικών.
• Άριστη γνώση Η/Υ και Microsoft office (word, excel, project).
• Κάτοχος διπλώματος αυτοκινήτου.


Στοιχεία Χαρακτήρα: Οργανωτικότητα, μεθοδικότητα, ομαδικότητα, ακεραιότητα, ευμάθεια. προσαρμοστικότητα, τήρηση προθεσμιών, αναλυτικές ικανότητες για την επίλυση προβλημάτων.

Κύριες Αρμοδιότητες:
• Υπεύθυνος παρακολούθησης έργων.
• Επί τόπου επίβλεψη εργασιών.
• Προετοιμασία προσφορών νέων έργων.
• Κοστολόγηση έργων και εργασιών.
• Τεχνικός και οικονομικός απολογισμός έργων.
• Οργάνωση αρχείων και τεχνικών εγχειριδίων.
• Συντονισμός εργασιών και υποστήριξη συνεργείων.

ΠΡΟΣΦΕΡΟΝΤΑΙ
• Μισθός αναλόγως προσόντων.
• Διαρκής εκπαίδευση.
• Άριστο εργασιακό περιβάλλον.
• Προοπτικές εξέλιξης.

Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email με κωδικό αναφοράς "Μηχανικός Έργων"

Tags:

20 Ιουν
Αθήνα [Όμιλος εταιρειών]

Γραμματέας υποστήριξης διοίκησης της εταιρείας ζητείται, με γνώσεις στα οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων. 1. Πολύ καλή γνώση των Αγγλικών. ( επιθυμητή η γνώση και άλλης γλώσσας ) 2. Πολύ καλή γνώση χρήσης του διαδικτύου και ηλεκτρονικών υπολογιστών...

... καθώς και βασικών προγραμμάτων.
3. Ικανότητες σωστού προγραμματισμού, ελέγχου, και συνέπειας έναντι των υποχρεώσεων.
4. Συνέπεια, ειλικρίνεια, υπευθυνότητα.
5. Ικανότητες διαχείρισης προσωπικού.
6. Δυνατότητα ταξιδίων εντός και εκτός Ελλάδος.
7. Με άνεση, διάθεση για εργασίας, επικοινωνία και ικανότητα να ακούει.
8. Εμπειρία εργασίας τουλάχιστον 2 έτη.

Παρακαλώ αποστείλετε το βιογραφικό σας για την συγκεκριμένη θέση στο παρακάτω email, με σημείωση στο θέμα “ Γραμματέας υποστήριξης διοίκησης” αφού πρώτα διαβάσετε προσεκτικά τα παραπάνω χαρακτηριστικά.

Για όσους πιστεύουν ότι δεν διαθέτουν τις παραπάνω ικανότητες παρακαλώ να μην στείλουν το βιογραφικό διότι θα είναι απώλεια χρόνου και για σας αλλά και για την εταιρεία.

Ακαδημίας 52, Αθήνα 10679

Tags:

20 Ιουν
Θεσσαλονίκη [Όμιλος εταιρειών]

Γραμματέας υποστήριξης διοίκησης της εταιρείας ζητείται, με γνώσεις στα οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων. 1. Πολύ καλή γνώση των Αγγλικών. ( επιθυμητή η γνώση και άλλης γλώσσας ) 2. Πολύ καλή γνώση χρήσης του διαδικτύου και ηλεκτρονικών υπολογιστών...

... καθώς και βασικών προγραμμάτων.
3. Ικανότητες σωστού προγραμματισμού, ελέγχου, και συνέπειας έναντι των υποχρεώσεων.
4. Συνέπεια, ειλικρίνεια, υπευθυνότητα.
5. Ικανότητες διαχείρισης προσωπικού.
6. Δυνατότητα ταξιδίων εντός και εκτός Ελλάδος.
7. Με άνεση, διάθεση για εργασίας, επικοινωνία και ικανότητα να ακούει.
8. Εμπειρία εργασίας τουλάχιστον 2 έτη.

Παρακαλώ αποστείλετε το βιογραφικό σας για την συγκεκριμένη θέση στο παρακάτω email, με σημείωση στο θέμα “ Γραμματέας υποστήριξης διοίκησης” αφού πρώτα διαβάσετε προσεκτικά τα παραπάνω χαρακτηριστικά.

Για όσους πιστεύουν ότι δεν διαθέτουν τις παραπάνω ικανότητες παρακαλώ να μην στείλουν το βιογραφικό διότι θα είναι απώλεια χρόνου και για σας αλλά και για την εταιρεία.

Θεσσαλονίκης, 9o χιλιόμετρο Θεσ/νίκης - Καβάλα,Δερβένι Τ.Κ 54500

Tags:

20 Ιουν
Πειραιάς [DL Automation]

Από Τεχνική – Εμπορική Εταιρεία στην περιοχή του Πειραιά, ζητείται μηχανικός πωλήσεων (για γραφείο) με τα εξής κάτωθι προσόντα: 1) Πτυχίο ή λοιπή ενασχόληση – ειδίκευση ή προϋπηρεσία σε πωλήσεις ανταλλακτικών πλοίων. 2) Πολύ καλή γνώση Αγγλικών. Οποιαδήποτε...

... γνώση άλλης ξένης γλώσσας θα εκτιμηθεί.
3) Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Word, Excel, Internet, Power Point, Εμπορική Αλληλογραφία etc.)
4) Θα εκτιμηθεί η ύπαρξη γνώσης τεχνικών προγραμμάτων, όπως Autocad.

Η θέση αφορά πλήρη απασχόληση.
Η αποστολή των βιογραφικών να υλοποιείται στο παρακάτω E-mail.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.