Αγγελίες εργασίας για Καταστηματα. Ξεκινήστε καριέρα Καταστηματα στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 20 αγγελίες.
12 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 162 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους.  Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες σε 3 ηπείρους (11...

... χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.
 
Απαιτήσεις Θέσης
O κάτοχος της θέσης: 

ευθύνεται για τη σωστή διαχείριση μεγάλης ομάδας εργαζομένων αποθήκης, προγραμματίζει τα ωράρια, τις βάρδιες εργασίας και τις άδειες των υπαλλήλων
συντονίζει και μεριμνά για την εύρυθμη λειτουργία της αποθήκης (διαδικασία παραλαβής - αποθήκευσης προϊόντων, συλλογή παραγγελιών, αποστολή εμπορευμάτων) τηρώντας παράλληλα τις προβλεπόμενες διαδικασίες 
ελέγχει τις συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας προϊόντων, ενημερώνοντας παράλληλα τους αρμόδιους για πιθανά προβλήματα εντός του προκαθορισμένου χρόνου 
καταμερίζει τις εργασίες στο προσωπικό 
παρακολουθεί την ορθή τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας από το προσωπικό της αποθήκης 
παρακολουθεί τους δείκτες απόδοσης της αποθήκης (KPIs) 
παρακολουθεί τα μεγέθη και εκδίδει αναφορές μέσω των συστημάτων διαχείρισης της αποθήκης 

Tags:

12 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 168 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους.  Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες σε 3 ηπείρους (11...

... χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.
 
Περιγραφή Θέσης
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του τμήματος Μελετών και Αδειοδοτήσεων το οποίο έχει την αρμοδιότητα για τον συντονισμό των πολεοδομικών και υγειονομικών θεμάτων, τις επαφές με τις αρμόδιες αρχές, τον εντοπισμό προβλημάτων σε υφιστάμενα καταστήματα, τις ανακαινίσεις και τις κατασκευαστικές μελέτες εφαρμογής νέων έργων και ειδικών project. 
Πιο συγκεκριμένα μέσω της διεύθυνσης της ομάδας του τμήματος και τον συντονισμό των εξειδικευμένων εξωτερικών συνεργατών: 

Επίβλεψη, συντονισμός και καταγραφή όλης της διαδικασίας έκδοσης των τυπικών απαιτήσεων για το σύνολο των γραφείων, αποθηκών και καταστημάτων της εταιρίας (π.χ. πολεοδομικές άδειες, μελέτες και άδειες πυρασφάλειας, τακτοποιήσεις αυθαιρέτων, άδειες λειτουργίας) 
Διαχείριση και συνεργασία με δημόσιους φορείς και εποπτικές αρχές, επίλυση πολεοδομικών και υγειονομικών θεμάτων μετά από ελέγχους που διενεργούν στην εταιρία
Συντονισμός και παρακολούθηση της ομάδας του τμήματος και των εξωτερικών συνεργατών/μελετητών σε σχέση με τη σύνταξη μελετών εφαρμογής, τευχών δημοπράτησης, επιβλέψεις έργων και καταγραφή σχετικών διαδικασιών 
Επίβλεψη της τήρησης υγειονομικών διατάξεων, την έκδοση και την αντικατάσταση αδειών λειτουργίας καταστημάτων και την εναρμόνιση της εταιρίας με την υγειονομική νομοθεσία
Συντονισμός ολοκλήρωσης της ηλεκτρονικής ταυτότητας των ιδιόκτητων κτιρίων του δικτύου και διατήρηση της βάση δεδομένων όλων των αδειών της εταιρίας σε άριστο επίπεδο  
Παρακολούθηση και υλοποίηση θεμάτων Ασφαλείας & Υγείας Εργαζομένων ή και άλλων εξειδικευμένων project
Συνεργασία με τα τμήματα Σχεδιασμού, Κατασκευών, Εξοπλισμού και Real Estate της εταιρίας, με στόχο την επίτευξη των στόχων της Διεύθυνσης Business Development
Ενημέρωση σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις της νομοθεσίας που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και εντοπισμός των αναγκαίων αλλαγών στις σχετικές διεργασίες και διαδικασίες του τμήματος

Tags:

12 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 162 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους.  Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες σε 3 ηπείρους (11...

... χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.
 
Απαιτήσεις Θέσης
O κάτοχος της θέσης: 

ευθύνεται για τη σωστή διαχείριση μεγάλης ομάδας οδηγών, προγραμματίζει τα ωράρια, τις βάρδιες εργασίας και τις άδειες 
είναι υπεύθυνος για τον προγραμματισμό και τη σωστή δρομολόγηση ιδιόκτητου στόλου και φορτηγών συνεργατών
εξασφαλίζει τη δημιουργία και πραγματοποίηση των προκαθορισμένων δρομολογίων των οχημάτων με το βέλτιστο τρόπο, για την ασφαλή τους μεταφορά και την αυστηρά έγκαιρη παράδοση των προϊόντων στον τελικό πελάτη
είναι υπεύθυνος για την ανάθεση και ακέραια επιστροφή του εξοπλισμού από τους οδηγούς
εξασφαλίζει την άρτια λειτουργία των οχημάτων, τηρώντας το πρόγραμμα συντηρήσεων ή/και επισκευών 
ευθύνεται για τη σωστή διαχείριση της ροής των χρημάτων, μεταξύ πελατών, οδηγού και HSC 
παρακολουθεί δείκτες απόδοσης (KPIs) του τομέα ευθύνης του 
παρακολουθεί τα μεγέθη και εκδίδει αναφορές μέσω του TMS συστήματος του HSC

Tags:

09 Ιουλ
Αθήνα [GREEN PROMOTIONS & SALES]

ΠΡΟΩΘΗΤΡΙΕΣ / ΠΩΛΗΤΡΙΕΣ (ΚΩΔ. ISP) Η προωθήτρια είναι υπεύθυνη για την προώθηση προϊόντων – υπηρεσιών πελατών της εταιρείας σε επιλεγμένα καταστήματα (supermarket, καλλυντικών, φαρμακεία, ηλεκτρικών ειδών) σε όλη την Αττική. Προσόντα: • Συνεπής • Επικοινωνιακή...

... – Δραστήρια
• Καλή εμφάνιση
• Με ικανότητα στις πωλήσεις
• Άτομο με διάθεση να ενταχθεί σε νέο περιβάλλον και να εκπαιδευτεί
• Επιθυμητή προϋπηρεσία σε προγράμματα προώθησης
• 18-40 ετών

Προσφέρουμε:
• Υψηλές αποδοχές
• Ασφάλιση
• Ωράριο απασχόλησης 6-8ώρες
• Μερική ή πλήρης απασχόληση
• Συνεχή εκπαίδευση
• Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

Οι ενδιαφερόμενες που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα- απαραίτητη φωτογραφία (προσώπου & ολόσωμη) αναγράφοντας τον κωδικό, μέσω e-mail : hr@greenpromotions.gr

Tags:

04 Ιουλ
Αθήνα [Actionline]

Η ACTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού αναζητά τον κατάλληλο υποψήφιο με όρεξη και πάθος για εργασία στον τραπεζικό τομέα, για λογαριασμό μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού στην Αθήνα. Ρόλος Θέσης Εργασίας • Σύνταξη συμβατικών...

... κειμένων, έκδοση εγγυητικών επιστολών, έλεγχος ορθότητας δεδομένων, έλεγχος εγκριτικών αποφάσεων
• Επικοινωνία με πελάτες και καταστήματα Τράπεζας Ελλάδος και Εξωτερικού
• Έλεγχος , παρακολούθηση και ενημέρωση αρχείων οικονομικών καταστάσεων
• Σύνταξη ημερησίων και μηνιαίων Reports
• Χρήση τραπεζικών συστημάτων

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Απόφοιτοι ανώτατης οικονομικής ή σχετικής κατεύθυνσης
• Τουλάχιστον 1 έτους εργασιακή εμπειρία σε τμήμα Λογιστηρίου ή τμήμα Προμηθειών εταιριών εξαγωγικού χαρακτήρα
• Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο
• Πολύ καλή γνώση Η/Υ και προγραμμάτων MS Office
• Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
• Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων υπό συνθήκες πίεσης με προσανατολισμό στο καλύτερο αποτέλεσμα

Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Συνεχής εκπαίδευση υψηλού επιπέδου σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους
• Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω email ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Executive Search & Selection θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

04 Ιουλ
Αθήνα [Actionline Ltd.]

Θέλεις να αποκτήσεις εμπειρία στο χώρο της μόδας σ’ ένα από τα πιο αναγνωρισμένα brand της αγοράς; Σε ενδιαφέρει η προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη; Αν «ΝΑΙ» τότε είσαι το άτομο που ψάχνουμε! Η ΑCTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού...

... για λογαριασμό πελάτη της, που δραστηριοποιείται στο χώρο της μόδας, αναζητά Sales Assistants για τα καταστήματά του σε μεγάλα εμπορικά κέντρα στην Αθήνα (The Mall Athens, Golden Hall, Attica The Department Store, Athens Metro Mall, Mc Arthur Glen).

Ρόλος Θέσης Εργασίας
• Εξυπηρέτηση και καθοδήγηση των πελατών εντός του καταστήματος, προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις ανάλογα το προφίλ του
• Ανάδειξη των προϊόντων μέσα από μια μεγάλη γκάμα επιλογών
• Διασφάλιση της επίτευξης των πωλήσεων, με σκοπό την ενίσχυση και την ανάπτυξη της επιχείρησης

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Ευχέρεια στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση διαφορετικών πελατών
• Δυναμική προσωπικότητα, με φιλοδοξία, ενθουσιασμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
• Πάθος για τον χώρο της μόδας
• Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Πνεύμα ομαδικότητας

Παροχές
• Σταθερές μηνιαίες αμοιβές & ασφάλιση
• Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
• Πενθήμερη part- time/ full - time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
• Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω email ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.
Η ομάδα του Recruitment Team θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

01 Ιουλ
Αθήνα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ομάδα 1.550 εργαζομένων, ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό...

... δίκτυο 16 καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο που θα καλύψει τη θέση Purchasing Assistant

Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Ρόλος:
Ο κάτοχος της θέσης αποτελεί μέλος της ομάδας Αγορών και αναφέρεται στον Product Range Manager της προϊοντικής γκάμας.

Αρμοδιότητες:
• Συνεχή επικοινωνία με όλα τα καταστήματά, τους προμηθευτές και τα τμήματα των κεντρικών γραφείων για επίλυση καθημερινών λειτουργικών ζητημάτων
• Καταχώρηση παραγγελιών και έλεγχος εκκρεμοτήτων
• Επικοινωνία με προμηθευτές εσωτερικού και εξωτερικού σχετικά με τιμές και ποσότητες προϊόντων, καθώς και έλεγχος έγκαιρων παραδόσεων εντός χρονοδιαγράμματος
• Τήρηση αρχείων και εισαγωγή δεδομένων στην προϊοντική πλατφόρμα της εταιρείας
• Συμμετοχή και οργάνωση ενεργειών εμπορικής πολιτικής τμήματος
• Ανάλυση δεδομένων και υποστήριξη στην υλοποίηση αποφάσεων της προϊοντικής γκάμας


ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ Υποψηφίου:
• Εμπειρία 1-3 έτη σε αντίστοιχη θέση ευθύνης
• Κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ/ ΤΕΙ κατεύθυνσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικά κτλ
• Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
• Άριστη γνώση προγραμμάτων Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
• Άριστη γνώση και χρήση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
• Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων, διαχείρισης χρόνου και πολυδιεργασίας (multitasking)
• Καινοτόμος και αναλυτική σκέψη με έμφαση στη λεπτομέρεια
• Θετική διάθεση, επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα

Η Εταιρεία Προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

29 Ιουν
Πανελλήνια [Antica Group]

Τα καταστήματα Antica αναζητούν άτομα για εργασία ως πωλητές/τριες. Γνώση Αγγλικών και Ρωσικών ή Σερβικών για καταστήματα κοσμημάτων, ρολογιών και δώρων στο Porto Carras Grand Resort, στον Νέο Μαρμαρά και Νέα Μουδανιά Χαλκιδικής. Παρέχεται διαμονή και πολύ ικανοποιητικές...

... απολαβές.
Παρακαλώ στείλτε μας το βιογραφικό σας στο παρακάτω email.

Tags:

24 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, όμιλος επιχειρήσεων με ηγετική παρουσία στον τομέα των FMCG, επιθυμεί να προσλάβει Γενικό Διευθυντή με έδρα την Αθήνα. Σκοπός της θέσης: Αναφέρεται στον ιδιοκτήτη/ Διευθύνοντα Σύμβουλο και έχει ως κύριο ρόλο την διοίκηση της εταιρίας σε όλους...

... του τομείς, ασκώντας εποπτεία και ηγεσία, με στόχο την διασφάλιση των αποτελεσμάτων, την κερδοφορία και την ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας. Διασφαλίζει επίσης την ικανοποίηση των πελατών καθώς και την αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεων με όλους τους συνεργάτες της εταιρείας.
Περιοχές ευθύνης:
Διευθύνσεις: Οικονομική, Λειτουργίας, Πωλήσεων, Προμηθειών, Ανθρώπινου Δυναμικού, Συστημάτων και Μηχανοργάνωσης, Ποιότητας, Τεχνική.
Συνοπτική Περιγραφή θέσης:
Συμβάλλει στον σχεδιασμό και κατόπιν εγκρίσεως διευθύνει όλες τις ενέργειες για επίτευξη των στόχων του ετήσιου επιχειρησιακού σχεδίου (business plan) της εταιρείας.
Κατά την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου και των ετήσιων επιχειρησιακών σχεδίων παρακολουθεί τις αποκλίσεις και εισηγείται προς τη διοίκηση της εταιρείας τις απαιτούμενες διορθωτικές ενέργειες.
Εγγυάται την αύξηση της αποτελεσματικότητας του διοικητικού μηχανισμού της εταιρείας, παρέχοντας αποτελεσματική εποπτεία και ηγεσία, συμβάλλοντας στην αύξηση του βαθμού οργάνωσης και ετοιμότητας των διευθυντικών στελεχών και των ομάδων τους, υιοθετώντας μεθόδους σύγχρονης διοίκησης.
Αξιολογεί τα αποτελέσματα της κερδοφορίας ανά κατηγορίες προϊόντων ή ομάδων πελατών και εισηγείται στη διοίκηση διορθωτικές ενέργειες.
Εντοπίζει τις άμεσες και μακροχρόνιες επιχειρησιακές προτεραιότητες σε κάθε Διεύθυνση των οποίων παρακολουθεί στενά την υλοποίηση.
Εμπειρία και Ικανότητες κατόχου θέσης:
Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση πολυεθνικής ή μεγάλης ελληνικής εταιρίας. 7-10 χρόνια τουλάχιστον.
Πολύ καλές γνώσεις διοίκησης λιανεμπορίου κατά κανόνα εταιριών που λειτουργούν με πολλά καταστήματα ιδιόκτητα ή franchise και έχουν οργανωμένα κεντρικά γραφεία τα οποία οργανώνουν, κατευθύνουν και ελέγχουν όλες τις περιοχές λειτουργίας των καταστημάτων.
Άριστες ικανότητες οικονομικής ανάλυσης των εμπορικών δεδομένων.
Γνώση και εμπειρία της Ελληνικής αγοράς
Γνώση σύγχρονων συστημάτων διοίκησης (Sales Toolkits, Αξιολόγησης της Απόδοσης, ERP, κα.)
Τυπικές Γνώσεις
Πτυχίο Ανώτατης Σχολής
Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Απαιτούμενες Δεξιότητες (Competencies)
Ηγεσία & Επικοινωνία
Στρατηγική σκέψη
Εμπορική αντίληψη
Προσαρμοστικότητα, ευελιξία και συναισθηματική νοημοσύνη
Αποτελεσματικότητα και διοίκηση με πρακτικό και παραδειγματικό τρόπο (Hands-on)
Οργανωτικές ικανότητες
Διοίκηση Αλλαγής (Change Management)
Εστίαση στον πελάτη (Customer focus)
Δημιουργικότητα
Ομαδική Εργασία

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

23 Ιουν
Θεσσαλονίκη [ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ]

Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 298 Super Markets, 15 Cash & Carry, 152 franchise καταστήματα και πάνω από 13.500 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 22 εταιρίες σε 3 ηπείρους (11...

... χώρες), 375.000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Για τα καταστήματά μας στην ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ


Η εταιρεία μας ενδιαφέρεται να προσλάβει προσωπικό για τα κάτωθι τμήματα:

Κρεοπωλείο
Οπωροπωλείο
Τυποποιημένα Προϊόντα
Αλλοιώσιμα
Ταμεία


Προσφέρονται ικανοποιητικές αποδοχές, δυναμικό περιβάλλον εργασίας με άρτια εκπαίδευση και προοπτικές εξέλιξης.


Αποστολή βιογραφικών

Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται παρακαλούνται να υποβάλλουν βιογραφικό σημείωμα on line σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «ΠΚΘΕΣ19».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Associates Relations
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας:153 10, Αγία Παρασκευή Τ.Θ 60011
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

23 Ιουν
Θεσσαλονίκη [ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 299 Super Market, 15 Cash & Carry, 152 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.

Απαιτήσεις Θέσης
Ο κάτοχος της θέσης συμμετέχει:

στην επίλυση θεμάτων διαχείρισης προσωπικού σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα τμήματα
στη διαδικασία επιλογής προσωπικού για το δίκτυο των καταστημάτων και των κεντρικών γραφείων
στην εφαρμογή των διαδικασιών απασχόλησης προσωπικού (προσλήψεις, μεταθέσεις, αποχωρήσεις)
στη διασφάλιση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας στο χώρο εργασίας


Προφίλ Υποψηφίου

Πτυχίο ΑΕΙ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικά, Ψυχολογία, Κοινωνιολογία ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν, κατά προτίμηση με κατεύθυνση στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Εμπειρία 1-3 χρόνια σε διαχείριση και επιλογή προσωπικού μεγάλης εταιρίας (κατά προτίμηση λιανεμπορίου)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Office
Γνώση θεμάτων εργατικής νομοθεσίας
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και κίνητρο για συνεχή βελτίωση
Ικανότητα στην ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων με συνεργάτες σε διαφορετικά ιεραρχικά επίπεδα, ομαδικό πνεύμα
Αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα επιρροής
Προγραμματισμός και οργάνωση με έμφαση στη διαχείριση χρόνου
Προσαρμοστικότητα και ευελιξία


Πακέτο Αποδοχών
Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση, επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα on line σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «HRASS_NG».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 10, Αγία Παρασκευή Τ.Θ 60011
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 160 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Απαιτήσεις Θέσης

Πλήρης διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρίας (ανακατεύθυνση κλήσεων, καταγραφή και διανομή μηνυμάτων, παροχή πληροφοριών κτλ.)
Υποδοχή και καθοδήγηση επισκεπτών κατά την άφιξή τους στην εταιρία
Διαχείριση ηλεκτρονικών αρχείων και αποτελεσματική αρχειοθέτηση εντύπων
Αποστολή, παραλαβή, ταξινόμηση και διανομή εγγράφων όποτε αυτό απαιτείται

Προφίλ Υποψηφίου

Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία 2 ετών σε αντίστοιχο ρόλο
Επιθυμητός τίτλος ΑΕΙ/ΤΕΙ ή Κολλέγιο
Γνώση Αγγλικών σε επίπεδο Proficiency
Πολύ καλή γνώση Ms Office (Word, Excel, Power Point), Ms Outlook
Ανεπτυγμένες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
Πολύ καλές δεξιότητες διαπροσωπικής, τηλεφωνικής και γραπτής επικοινωνίας
Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
Αξιοπιστία και ακεραιότητα
Ομαδικότητα και συνεργασία
Προσαρμοστικότητα και ευελιξία


Πακέτο Αποδοχών

Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, διαρκή κατάρτιση και επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας

Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα online σημειώνοντας τον κωδικό θέσης REC_19.

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 44
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 158 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Απαιτήσεις Θέσης

Ο κάτοχος της θέσης:

φροντίζει για την ύπαρξη των κατάλληλων πόρων (οχημάτων, οδηγών, κοκ.), τη διαμόρφωση του προγράμματος παραγγελιών και την παρακολούθηση της ομαλής υλοποίησης αυτών
μεριμνά για τη λειτουργία του προγράμματος δρομολόγησης και την ανάπτυξη και παρακολούθηση των κατάλληλων μηχανισμών για την επίλυση προβλημάτων και βελτιστοποίηση της διανομής των παραγγελιών
παρακολουθεί τις διαφοροποιήσεις μεταξύ αρχικού πλάνου δρομολόγησης και τελικής πορείας παράδοσης των προϊόντων στους καταναλωτές
συμμετέχει στην επιλογή, ενημέρωση και εκπαίδευση των οδηγών των οχημάτων του HSC, ενώ παράλληλα παρακολουθεί και αξιολογεί την εργασιακή τους απόδοση
ευθύνεται για τη δημιουργία διαδικασίας επιστροφών προϊόντων από τους πελάτες
συμβάλλει στην ορθή διαχείριση των χρηματοοικονομικών πόρων της εταιρίας (cash flow) και συμμετέχει στην κατάρτιση του προϋπολογισμού του τμήματος
ευθύνεται για τη συντήρηση των οχημάτων και την εύρυθμη λειτουργία του στόλου οχημάτων του HSC


Προφίλ Υποψηφίου

Πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ στην Εφοδιαστική Αλυσίδα, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Εμπειρία 2-3 έτη σε συναφές αντικείμενο (Εφοδιαστική Αλυσίδα, Home Delivery)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Windows, TMS και ERP συστημάτων
Ικανότητα αντίληψης αριθμητικών δεδομένων
Επιχειρηματική αντίληψη και στρατηγική σκέψη
Ικανότητα συντονισμού και διαχείρισης ομάδας, συνεργασία
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και κίνητρο για συνεχή μάθηση και βελτίωση
Αναπτυγμένες οργανωτικές ικανότητες με έμφαση στην ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών και διαφορετικών έργων και στη διαχείριση χρόνου
Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες, με έμφαση στην επιρροή


Πακέτο Αποδοχών

Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, διαρκή κατάρτιση και επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας

Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα online σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «HSCDS_19».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 44
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 158 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Απαιτήσεις Θέσης

Ο κάτοχος της θέσης:

Σχεδιάζει, διαμορφώνει και υλοποιεί τη σύνθεση της ποικιλίας των προϊόντων της κατηγορίας ευθύνης του με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών
Παρακολουθεί και επεξεργάζεται στοιχεία που αφορούν στις τάσεις της αγοράς, καταναλωτικές συνήθειες, μερίδια κατηγορίας, με σκοπό να εισάγει νέα προϊόντα και καινοτομίες
Σχεδιάζει, διαμορφώνει και υποβάλει για έγκριση το επίπεδο τιμών των προϊόντων, στο πλαίσιο της τιμολογιακής στρατηγικής της εταιρίας
Παρακολουθεί την πορεία επίτευξης των στόχων των προϊόντων (ιδιωτικής και μη ετικέτας) στις κατηγορίες ευθύνης του, όσον αφορά στις πωλήσεις, την κερδοφορία, το μερίδιο αγοράς, συμβάλλοντας στην επίτευξη των προϋπολογισμένων οικονομικών μεγεθών
Μελετά τα στοιχεία που αφορούν στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και προτείνει τη βελτίωση των υπαρχόντων και την ανάπτυξη νέων, ώστε να επιτυγχάνεται η εμπορική τους ανταγωνιστικότητα
Ενημερώνεται αναφορικά με τα διαθέσιμα αποθέματα των προϊόντων της κατηγορίας ευθύνης του και φροντίζει για τον έγκαιρο ανεφοδιασμό τους
Διαμορφώνει και συντηρεί τα πλανογράμματα των προϊόντων, συνεργαζόμενος με τα τμήματα Merchandising και Marketing, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομοιόμορφη εικόνα και η εταιρική εμπορευματική πολιτική
Σχεδιάζει το πλάνο των προωθητικών ενεργειών για τα προϊόντα της κατηγορίας ευθύνης του, χρησιμοποιώντας όλα τα προωθητικά εργαλεία, με σκοπό να συμβάλλει θετικά στα εταιρικά αποτελέσματα
Διοικεί την ομάδα ευθύνης του, συντονίζοντας και ελέγχοντας τις ποικίλες εργασίες και μεριμνά για την κατάλληλη εκπαίδευση, ενημέρωση και παρακίνησή τους


Προφίλ Yποψηφίου

Πτυχίο ΑΕΙ σε έναν από τους παρακάτω τομείς: Marketing, Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Εμπειρία τουλάχιστον 5 έτη σε αντίστοιχη θέση σε εταιρία FMCG, Wholesale ή/και Retail (κατά προτίμηση τροφίμου) ή σε κομμάτι Product Management, σε αντίστοιχο επίπεδο
Αριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Office
Επιχειρηματική αντίληψη και στρατηγική σκέψη
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην επίτευξη στόχων
Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες & ικανότητα διαπραγμάτευσης
Ηγεσία ομάδας, εκπαίδευση και καθοδήγηση
Προγραμματισμός & οργάνωση με έμφαση στη διαχείριση πολλαπλών θεμάτων και τη διαχείριση χρόνου
Ομαδικότητα και συνεργασία


Πακέτο Αποδοχών
Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση, επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα on line σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «CMBC_2019».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 44
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

23 Ιουν
Θεσσαλονίκη [Lidl Ηellas]

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο...

... για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:
- Εργάζεστε στις εγκαταστάσεις της Αποθήκης μας στη Σίνδο Θεσσαλονίκης, σε μία ομάδα περίπου 8 ατόμων
- Φροντίζετε για τις συνθήκες υγιεινής, καθαριότητας και ασφάλειας στην αποθήκη
- Ασχολείστε με την αποκομιδή απορριμμάτων, ανακυκλώσιμων υλικών και άδειων παλετών
- Επιβλέπετε την ορθή εκφόρτωση των επιστροφών από τους οδηγούς
- Παραλαμβάνετε και ελέγχετε τις επιστροφές από τα καταστήματα και διαχωρίζετε ανακυκλώσιμα υλικά
- Διαχειρίζεστε φυτικά και ζωικά υποπροϊόντα
- Εργάζεστε με 5ημερη 4ωρη απασχόληση, αναλαμβάνοντας βάρδιες (περιλαμβάνονται νυχτερινά)

Το προφίλ σας:
- Απολυτήριο λυκείου
- Συνεργασία, επικοινωνία, οργάνωση

Τι προσφέρουμε:
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον, με επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Οι αποδοχές σας είναι περίπου 450€ μικτά για 4ωρη απασχόληση
- Σας προετοιμάζουμε πλήρως, με ένα ολοκληρωμένο πρόγραμμα εκπαίδευσης, ώστε να ανταπεξέλθετε στις προκλήσεις της θέσης και να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας

Tags:

21 Ιουν
Αθήνα [Agora Promotions]

Ζητούνται Φαρμακοποιοί ή Βοηθοί Φαρμακοποιού για να εργαστούν σε καταστήματα καλλυντικών στο Παγκράτι και στο Κέντρο. Πλήρης απασχόληση. Τηλέφωνο επικοινωνίας: 210 6142140-1 email: info@agorapromotions.gr - κωδ: far

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.