Αγγελίες εργασίας για Καθως. Ξεκινήστε καριέρα Καθως στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 23 αγγελίες.
15 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [HRAnagnostopoulouAnna]

Γραμματέας Διοίκησης Εάν σας ενδιαφέρει να εργαστείτε εντός ενός μεγάλου και δομημένου οργανισμού πολυεθνικής εμβέλειας, σε μια θέση υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών ως Γραμματέας Διοικητικής Ομάδας με μεγάλες δυνατότητες επαγγελματικής και προσωπικής...

... εξέλιξης, τότε αυτή η θέση είναι για εσάς!
Αρμοδιότητες και καθήκοντα:
• Διαχείριση, συντονισμός και έλεγχος της ατζέντας τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων συνεδριάσεων, συναντήσεων και ταξιδιών
• Account Management Υποστήριξη.
• Διοργάνωση των εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων τής Διοίκησης, διασφαλίζοντας τη σωστή και έγκαιρη λειτουργία όλων των απαραιτήτων που απαιτούνται, π.χ. αίθουσα συνεδριάσεων, εξοπλισμός, παρουσιάσεις, προετοιμασία ημερήσιας διάταξης
• Προετοιμασία των συνεδριάσεων του διοικητικού συμβουλίου και των γενικών συνελεύσεων, καθώς και των εταιρικών εκδηλώσεων
• Παροχή γραμματειακής υποστήριξης κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων τής Διοίκησης
• Παροχή εκτελεστικής και διοικητικής υποστήριξης τής Διοίκησης
• Επικοινωνία με εξωτερικούς φορείς για τη διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων και θεμάτων τής Διοίκησης
• Διοργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων, του ξενοδοχείου, ενοικιάσεων αυτοκινήτων, χρονοδιαγραμμάτων συναντήσεων κατά τη διάρκεια ταξιδιού
• Παρακολούθηση και ανταπόκριση στις εισερχόμενες επικοινωνίες στο γραφείο τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου
• Σύνταξη εκθέσεων και παρουσιάσεων υψηλής ποιότητας
Ακαδημαϊκό υπόβαθρο, εμπειρία και γνώσεις:
• Πτυχίο ΑΕΙ /TEI Οικονομικών σπουδών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή παρεμφερές αντικείμενο
• Άριστη γνώση Αγγλικών απαραίτητη (προφορική και γραπτή επικοινωνία), επιθυμητή η γνώση και άλλων γλωσσών
• Άριστη γνώση Η/Υ Ms Office: Ειδικά Excel Power User
• Εμπειρία χρήσης ERP / CRM
• Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση μεγάλων / πολυεθνικών οργανισμών


Προσωπικά χαρακτηριστικά / ικανότητες:
• Άριστες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
• Αυτοπεποίθηση «μπορώ να το κάνω» στάση .
• Άριστη επικοινωνία
• Υψηλό EQ
• Ικανότητα να διαχειρίζεται απαιτητικές καταστάσεις με μηδενική καθοδήγηση.
• Διάθεση συνεργασίας και ομαδικότητα
• Αναλυτική ικανότητα
• Προσοχή στη λεπτομέρεια
• Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
• Εχεμύθεια και διακριτικότητα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
• Ικανότητα διαχείρισης πολλών πραγμάτων ταυτόχρονα και κρίσεων

Παροχές:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Υψηλό επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας

Tags:

11 Ιουλ
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εταιρία παροχής υπηρεσιών και προϊόντων υγείας στην περιοχή της Πλατείας Κολιάτσου στην Αθήνα, επιθυμεί να προσλάβει Βοηθό Λογιστή. Κύρια Καθήκοντα: Ελέγχει τα παραστατικά στοιχεία και διενεργεί την ορθή και σύμφωνη με τις νομοθετικές...

... διατάξεις καταχώρησή τους στο μηχανογραφημένο σύστημα της Γενικής Λογιστικής της εταιρίας.
Υπό τις οδηγίες των λογιστών ελέγχει τα βιβλία της Γενικής Λογιστικής της εταιρίας και διενεργεί απαραίτητες τακτοποιήσεις λογαριασμών έτσι ώστε να εφαρμόζει τις διατάξεις του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και της νομοθεσίας γενικότερα.
Προετοιμάζει την απόδοση των φόρων και λοιπών υποχρεώσεων της εταιρίας προς το Δημόσιο.
Διενεργεί συμφωνίες λογαριασμών σε μηνιαία βάση, τριμηνιαία, εξαμηνιαία και ετήσια βάση.
Συμμετέχει στο κλείσιμο του μήνα και της χρήσης (κλείσιμο Ισολογισμού).
Παρακολουθεί λογαριασμούς προκαταβολών, υποχρεώσεων των πελατών της εταιρίας σε ασφαλιστικούς οργανισμούς και λοιπούς (προμηθευτές και πιστωτές), μεταβατικούς λογαριασμούς, λογαριασμούς προβλέψεων.

Επιθυμητά προσόντα κατόχου θέσης:
Πτυχίο Οικονομικών Επιστημών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εγγραφή στο Οικονομικό επιμελητήριο, σύμφωνα με την υφισταμένη νομοθεσία.
Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.
Τριετής τουλάχιστον εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις λογιστηρίου οργανωμένων επιχειρήσεων.
Επιθυμητή η γνώση εργατικών καθώς και έκδοσης μισθοδοσίας.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε στο παρακάτω email.

Tags:

09 Ιουλ
Πειραιάς [Ζώης Δημήτρης]

ΤΕΧΝΙΤΗΣ για ευθυγράμμιση, ανάρτηση, μπροστινό σύστημα, καθώς και για ελαστικά, ζητείται από βουλκανιζατέρ στον Κορυδαλλό. Για πληροφορίες καλέστε στο 2104946088, 6972106907.

03 Ιουλ
Αθήνα [SKYSERV]

Η Skyserv, ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών, ζητεί για άμεση πρόσληψη Υπάλληλο Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού. Απαραίτητα προσόντα: • Άριστη χρήση προγράμματος EXCEL. • Πολύ καλή γνώση H/Y. • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας. • Οργανωτικές...

... ικανότητες, επικοινωνιακές δεξιότητες, ομαδικό πνεύμα.

Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ, γνώση του πληροφοριακού συστήματος PYLON HRM καθώς και του ΕΡΓΑΝΗ θα εκτιμηθούν.

Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω e-mail.

Tags:

01 Ιουλ
Ρόδος [BAKERY RHODES]

Για τη στελέχωση μεγάλου αρτοζαχαροπλαστείου, ζητούνται Ζαχαροπλάστες καθώς και Βοηθοί αρτεργάτη. Οι θέσεις αφορούν 12μηνη απασχόληση πλήρους ωραρίου. Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email.

01 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [ΣΙΔΗΡΟΠΟΥΛΟΣ ΚΑΙ ΣΙΑ Ε.Ε]

Βιοτεχνία ενδυμάτων στη Δυτική Θεσσαλονίκη, με ειδικότητα στην παραγωγή πυτζαμών καλτσών και εσωρούχων, ζητάει πωλητή-τρια για εμποροπανήγυρεις ανά την Ελλάδα. Η θέση αφορά εποχιακή εργασία με διάρκεια από Αύγουστο έως Οκτώβριο. Προτεραιότητα έχουν...

... τα άτομα με τακτοποιημένες τις οικογενειακές τους υποχρεώσεις καθώς η θέση απαιτεί διανυκτερεύσεις εκτός Θεσσαλονίκης.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους στο παρακάτω e-mail ή διαφορετικά να επικοινωνήσουν στο τηλέφωνο 09:00-15:00.

Tags:

01 Ιουλ
Αθήνα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ομάδα 1.550 εργαζομένων, ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό...

... δίκτυο 16 καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο που θα καλύψει τη θέση Purchasing Assistant

Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Ρόλος:
Ο κάτοχος της θέσης αποτελεί μέλος της ομάδας Αγορών και αναφέρεται στον Product Range Manager της προϊοντικής γκάμας.

Αρμοδιότητες:
• Συνεχή επικοινωνία με όλα τα καταστήματά, τους προμηθευτές και τα τμήματα των κεντρικών γραφείων για επίλυση καθημερινών λειτουργικών ζητημάτων
• Καταχώρηση παραγγελιών και έλεγχος εκκρεμοτήτων
• Επικοινωνία με προμηθευτές εσωτερικού και εξωτερικού σχετικά με τιμές και ποσότητες προϊόντων, καθώς και έλεγχος έγκαιρων παραδόσεων εντός χρονοδιαγράμματος
• Τήρηση αρχείων και εισαγωγή δεδομένων στην προϊοντική πλατφόρμα της εταιρείας
• Συμμετοχή και οργάνωση ενεργειών εμπορικής πολιτικής τμήματος
• Ανάλυση δεδομένων και υποστήριξη στην υλοποίηση αποφάσεων της προϊοντικής γκάμας


ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ Υποψηφίου:
• Εμπειρία 1-3 έτη σε αντίστοιχη θέση ευθύνης
• Κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ/ ΤΕΙ κατεύθυνσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικά κτλ
• Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
• Άριστη γνώση προγραμμάτων Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
• Άριστη γνώση και χρήση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
• Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων, διαχείρισης χρόνου και πολυδιεργασίας (multitasking)
• Καινοτόμος και αναλυτική σκέψη με έμφαση στη λεπτομέρεια
• Θετική διάθεση, επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα

Η Εταιρεία Προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

27 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Βιομηχανική εταιρία στην περιοχή Ασπροπύργου, αναζητά για άμεση κάλυψη θέσης: Human Resources Manager      Βασικά Καθήκοντα Ανάπτυξη των στρατηγικών  HR που απαιτούνται για την παρακίνηση και συμμετοχή των εργαζομένων της εταιρείας  Διαμόρφωση και εισήγηση Διαδικασιών...

... και Πολιτικών Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρίας
Διατήρηση της οργανωτικής δομής μέσω της αναθεώρησης των αρμοδιοτήτων εργασίας και των περιγραφών για όλες τις θέσεις εργασίας της εταιρείας
Δημιουργία, ανάπτυξη και διατήρηση της εταιρικής εικόνας του ομίλου ως έναν από τους καλύτερους εργοδότες στην αγορά
Εύρεση και ανάπτυξη των ταλέντων καθώς και συνεχής ανάπτυξη και εφαρμογή της πολιτικής διαχείρισης ταλέντων
Διαμόρφωση και εφαρμογή της διαδικασίας Στοχοθέτησης - Αξιολόγησης Απόδοσης 
Ορθή εφαρμογή της Εργατικής Νομοθεσίας και συμβουλευτική ως προς τις αρχές αυτής

Tags:

27 Ιουν
Αθήνα [ΑΘΛΗΤΙΚΟΣ ΟΜΙΛΟΣ ΩΚΕΑΝΟΣ]

Ζητούνται προπονητές/τριες κολύμβησης για τις Ακαδημίες του ΑΟ ΩΚΕΑΝΟΣ σε παιδιά ηλικίας 3-10 ετών. Θα προτιμηθεί η επαγγελματική εμπειρία, καθώς και η ειδίκευση στην κολύμβηση.

25 Ιουν
Αθήνα [Ελένη Χρηστάκη]

Ζητείται κυρία για φροντίδα ηλικιωμένης, κατά προτίμηση Ελληνίδα ή με Πάρα Πολύ καλή γνώση ελληνικής γλώσσας, ηλικίας από 45 έως 63 ετών. Η εργασία είναι εσωτερική και αφορά στην φροντίδα κυρίας 87 ετών, σε αρχικό στάδιο άνοιας. Δεν είναι κατάκοιτη, αλλά χρειάζεται...

... συνεχή υποστήριξη για όλες τις δραστηριότητές της. Να αναλαμβάνει όλες τις αναγκαίες εξωτερικές εργασίες (όπως αγορές από σούπερ μάρκετ, φάρμακα, συνταγογράφηση ιατρού κ.λ.π.) καθώς και όλες τις απαραίτητες εσωτερικές εργασίες (καθαριότητα σπιτιού, γνώσεις μαγειρικής ελληνικών φαγητών κ.λ.π.). Θα πρέπει να είναι πολύ καθαρή, να φροντίζει καθημερινά για την προσωπική υγιεινή της ηλικιωμένης κυρίας και να είναι ευχάριστος άνθρωπος. Πολύ σημαντικό είναι να διαθέτει κάποια εμπειρία νοσηλευτικής και οπωσδήποτε να έχει εμπειρία από άτομα με άνοια και κινητικά προβλήματα, ώστε να μπορεί να την αντιμετωπίζει καλόβολα, ευγενικά και αποτελεσματικά.
Η ηλικιωμένη κυρία έχει 2 κόρες με τις οικογένειές τους που την επισκέπτονται σχεδόν καθημερινά.
Παρέχεται στέγαση και διατροφή. Περιοχή Καλλιθέα, σε ήσυχο και αξιοπρεπέστατο περιβάλλον. Τιμή και ρεπό συζητήσιμα. Σοβαρές προτάσεις, αυστηρά και μόνο με συστάσεις.
Επικοινωνία 11:00 με 21:00

Tags:

25 Ιουν
Αθήνα [Athens One Smart Hotel]

Ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Αθήνα, ζητεί να προσλάβει προσωπικό για το τμήμα Υποδοχής, καθώς και Β' Μάγειρες. Απαραίτητα Προσόντα: Προϋπηρεσία σε city hotel, καλή γνώση αγγλικών Η εταιρία προσφέρει: Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών. Βιογραφικά με φωτογραφία

24 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, όμιλος επιχειρήσεων με ηγετική παρουσία στον τομέα των FMCG, επιθυμεί να προσλάβει Γενικό Διευθυντή με έδρα την Αθήνα. Σκοπός της θέσης: Αναφέρεται στον ιδιοκτήτη/ Διευθύνοντα Σύμβουλο και έχει ως κύριο ρόλο την διοίκηση της εταιρίας σε όλους...

... του τομείς, ασκώντας εποπτεία και ηγεσία, με στόχο την διασφάλιση των αποτελεσμάτων, την κερδοφορία και την ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας. Διασφαλίζει επίσης την ικανοποίηση των πελατών καθώς και την αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεων με όλους τους συνεργάτες της εταιρείας.
Περιοχές ευθύνης:
Διευθύνσεις: Οικονομική, Λειτουργίας, Πωλήσεων, Προμηθειών, Ανθρώπινου Δυναμικού, Συστημάτων και Μηχανοργάνωσης, Ποιότητας, Τεχνική.
Συνοπτική Περιγραφή θέσης:
Συμβάλλει στον σχεδιασμό και κατόπιν εγκρίσεως διευθύνει όλες τις ενέργειες για επίτευξη των στόχων του ετήσιου επιχειρησιακού σχεδίου (business plan) της εταιρείας.
Κατά την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου και των ετήσιων επιχειρησιακών σχεδίων παρακολουθεί τις αποκλίσεις και εισηγείται προς τη διοίκηση της εταιρείας τις απαιτούμενες διορθωτικές ενέργειες.
Εγγυάται την αύξηση της αποτελεσματικότητας του διοικητικού μηχανισμού της εταιρείας, παρέχοντας αποτελεσματική εποπτεία και ηγεσία, συμβάλλοντας στην αύξηση του βαθμού οργάνωσης και ετοιμότητας των διευθυντικών στελεχών και των ομάδων τους, υιοθετώντας μεθόδους σύγχρονης διοίκησης.
Αξιολογεί τα αποτελέσματα της κερδοφορίας ανά κατηγορίες προϊόντων ή ομάδων πελατών και εισηγείται στη διοίκηση διορθωτικές ενέργειες.
Εντοπίζει τις άμεσες και μακροχρόνιες επιχειρησιακές προτεραιότητες σε κάθε Διεύθυνση των οποίων παρακολουθεί στενά την υλοποίηση.
Εμπειρία και Ικανότητες κατόχου θέσης:
Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση πολυεθνικής ή μεγάλης ελληνικής εταιρίας. 7-10 χρόνια τουλάχιστον.
Πολύ καλές γνώσεις διοίκησης λιανεμπορίου κατά κανόνα εταιριών που λειτουργούν με πολλά καταστήματα ιδιόκτητα ή franchise και έχουν οργανωμένα κεντρικά γραφεία τα οποία οργανώνουν, κατευθύνουν και ελέγχουν όλες τις περιοχές λειτουργίας των καταστημάτων.
Άριστες ικανότητες οικονομικής ανάλυσης των εμπορικών δεδομένων.
Γνώση και εμπειρία της Ελληνικής αγοράς
Γνώση σύγχρονων συστημάτων διοίκησης (Sales Toolkits, Αξιολόγησης της Απόδοσης, ERP, κα.)
Τυπικές Γνώσεις
Πτυχίο Ανώτατης Σχολής
Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Απαιτούμενες Δεξιότητες (Competencies)
Ηγεσία & Επικοινωνία
Στρατηγική σκέψη
Εμπορική αντίληψη
Προσαρμοστικότητα, ευελιξία και συναισθηματική νοημοσύνη
Αποτελεσματικότητα και διοίκηση με πρακτικό και παραδειγματικό τρόπο (Hands-on)
Οργανωτικές ικανότητες
Διοίκηση Αλλαγής (Change Management)
Εστίαση στον πελάτη (Customer focus)
Δημιουργικότητα
Ομαδική Εργασία

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

23 Ιουν
Λαγκαδάς [Lidl Ηellas]

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο...

... για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:
- Φροντίζετε για την καθαριότητα των χώρων πώλησης και των αποθηκών του καταστήματος, των κοινόχρηστων χώρων του προσωπικού, καθώς και για τον καθαρισμό του parking πελατών
- Το ωράριο απασχόλησης είναι τρεις ώρες την ημέρα, για πέντε ημέρες την εβδομάδα (συμπεριλαμβάνεται και Σάββατο)

Το προφίλ σας:
- Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας απέναντι στους πελάτες
- Σας διακρίνουν υπευθυνότητα και αξιοπιστία

Τι προσφέρουμε:
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον
- Οι αποδοχές σας είναι περίπου 5,90€ μικτά/ώρα
- Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Σας παρέχουμε όλες τις απαραίτητες οδηγίες και τα εργαλεία για την εργασία σας, ώστε να ενσωματωθείτε στη φιλοσοφία της εταιρίας μας

Tags:

23 Ιουν
Ρόδος [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Για το κατάστημά μας στη Ρόδο, αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη θέση Πωλητής/Ταμίας Καταστήματος

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Κατάλληλη χρήση ταμειακών προγραμμάτων, διαχείριση παραστατικών και συναλλαγών σύμφωνα με τις διαδικασίες που ορίζει η εταιρεία
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων, εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ υποψηφίου:
• Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ
• Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
• Μεθοδικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια
• Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
• Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη στελέχωση θέσεων Πωλητή/ Ταμία Καταστήματος

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία
του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Κατάλληλη χρήση ταμειακών προγραμμάτων, διαχείριση παραστατικών και συναλλαγών σύμφωνα με τις διαδικασίες που ορίζει η εταιρεία
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων, εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

Tags:

23 Ιουν
Ιωάννινα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Για το κατάστημά μας στα Ιωάννινα, αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη θέση Πωλητή/ Πωλήτριας Καταστήματος.

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων στον τομέα ευθύνης του καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επεξεργασία και διαχείριση παραστατικών παραγγελιών, αλλαγές τιμών και επιστροφές προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων του τομέα ευθύνης του εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ υποψηφίου:
• Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ
• Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
• Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
• Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.