Αγγελίες εργασίας για Καθως. Ξεκινήστε καριέρα Καθως στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 30 αγγελίες.
19 Σεπ
Αθήνα [Ανώνυμη Εταιρεία]

Ζητείται γραμματέας για μεσιτικό γραφείο με έδρα το Παλαιό Φάληρο. Απαραίτητα προσόντα: πολύ καλή γνώση Η/Υ και αγγλικών. Η γνώση επιπλέον ξένης γλώσσας καθώς και πτυχίο ΑΕΙ με κατεύθυνση Πολυτεχνική, Οικονομική ή Πληροφορικής θα εκτιμηθούν. Βιογραφικά...

... στο παρακάτω email, απαραίτητα με τον κωδικό θέματος “0919SEC”.

Tags:

17 Σεπ
Πανελλήνια [Οργανισμος Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ)]

Γίνεται δεκτή η υποβολή αιτήσεων για εξήντα μία (61) κενές θέσεις Ιατρικών Λειτουργών, για τον Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, για τις κάτωθι Ειδικότητες: 1.ΤΑΕΠ (με Ειδικότητα Γενικής Ιατρικής ή Παθολογίας ή Ορθοπεδικής ή Γενικής Χειρουργικής) (15...

... θέσεις)

Οι πιο πάνω θέσεις είναι Πρώτου Διορισμού. Ετήσιος μισθός €57.696,16 που θα καταβάλλεται σε δεκατρείς (13) ισόποσες δόσεις, δώδεκα από αυτές στο τέλος κάθε μήνα και η δέκατη τρίτη δόση αναλογεί στο δέκατο τρίτο μισθό και μισθοδοτική αύξηση κάθε τρία (3) χρόνια όπως θα καθορίζεται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

Σύμφωνα με Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, δίδεται ως κίνητρο 15% αύξηση επί του βασικού μισθού των πιο πάνω θέσεων, καθώς και αμοιβή σχετιζόμενη με την απόδοση που θα αποφασίζονται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού.
Επιπρόσθετα θα καταβάλλεται το επίδομα βάρδιας, όπως θα καθορίζεται από την σχετική νομοθεσία. Επιπλέον, θα καταβάλλεται μηνιαίως επίδομα υπηρεσίας στο ΤΑΕΠ στο ποσό των 1200 ευρώ το οποίο θα αναπροσαρμόζεται ανάλογα στο πλαίσιο των Υπουργικών αποφάσεων.

Οι ανωτέρω θέσεις θα κατανεμηθούν στα Νοσηλευτήρια του ΟΚΥπΥ (Γ.Ν.Λευκωσίας 3 , Γ.Ν.Λεμεσού 3, Γ.Ν. Λάρνακας 3, Γ.Ν.Πάφου 2, Γ.Ν. Αμμοχώστου 2, Νοσοκομείο Πόλης Χρυσοχούς 2, ) ανάλογα με τις ανάγκες του Οργανισμού. Οι αιτούντες μπορούν να δηλώσουν πόλεις με σειρά προτίμησης, χωρίς αυτή να είναι δεσμευτική για τον Οργανισμό.

Α. Καθήκοντα και ευθύνες:
(α) Εκτελεί καθήκοντα σε Τμήματα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών.
(β) Τηρεί και υποβάλλει τα απαραίτητα στοιχεία για την εργασία που επιτελεί.
(γ) Εκτελεί οποιαδήποτε άλλα καθήκοντα του ανατεθούν.

Κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του υποχρεούται να συμμορφώνεται προς τις Νομοθετικές/Κανονιστικές, Γενικές ή Ειδικές Διατάξεις, Οδηγίες, Εγκυκλίους και Πρακτικές, όπως αυτές εφαρμόζονται στον Οργανισμό.

Β. Απαιτούμενα Προσόντα :
(α) Εγγεγραμμένος/η στο Μητρώο Ιατρών Κύπρου ή σε άλλη χώρα μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
(β) Οι ενδιαφερόμενοι να είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικότητας σύμφωνα με τον περί εγγραφής Ιατρών νόμο
(Γενική Ιατρική ή Παθολογία ή Γενική Χειρουργική ή Ορθοπεδική),
(γ) Η κατοχή πιστοποιητικού παρακολούθησης συναφούς εκπαιδευτικού προγράμματος (ATLS, ALS), και/ή
προϋπηρεσία σε τμήμα ΤΑΕΠ θα θεωρηθεί πλεονέκτημα
(δ) Ακεραιότητα χαρακτήρα, οργανωτική και διοικητική ικανότητα, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία και ευθυκρισία.
(ε) Πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής ή της Γαλλικής ή της Γερμανικής γλώσσας.

Η πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής ή της Γαλλικής ή της Γερμανικής γλώσσας στο απαιτούμενο επίπεδο, θα πρέπει να τεκμηριώνεται από τους υποψηφίους μέχρι την ημερομηνία λήξης της υποβολής των αιτήσεων.

2.ΠΑΘΟΛΟΓΙΑ (12 θέσεις)
3.ΚΑΡΔΙΟΛΟΓΙΑ (4 θέσεις)
4.ΟΡΘΟΠΕΔΙΚΗ (2 θέσεις)
5.ΓΕΝ. ΧΕΙΡΟΥΡΓΙΚΗ (1 θέση)
6.ΡΕΥΜΑΤΟΛΟΓΙΑ (2 θέσεις)
7.ΟΥΡΟΛΟΓΙΑ (2 θέσεις)
8.ΔΕΡΜΑΤΟΛΟΓΙΑ (2 θέσεις)
9.ΑΝΑΙΣΘΗΣΙΟΛΟΓΙΑ (2 θέσεις)
10.ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ (5 θέσεις)
11.ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ – ΚΛΙΝΙΚΗ ΓΕΝΕΤΙΚΗ (1 θέση)
12.ΠΑΙΔΙΑΤΡΙΚΗ – ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΠΑΙΔΩΝ (1 θέση)
13.ΠΝΕΥΜΟΝΟΛΟΓΙΑ (2 θέσεις)
14.ΝΕΥΡΟΛΟΓΙΑ (1 θέση)
15.ΓΑΣΤΡΕΝΤΕΡΟΛΟΓΙΑ (1 θέση)
16.ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΙ ΙΑΤΡΟΙ ΣΕ ΚΕΝΤΡΑ ΥΓΕΙΑΣ (8 θέσεις)

Οι ανωτέρω θέσεις θα κατανεμηθούν στα Νοσηλευτήρια του ΟΚΥπΥ όπως αναφέρεται στον πίνακα κατωτέρω.

Οι πιο πάνω θέσεις είναι Πρώτου Διορισμού. Ετήσιος μισθός €57.696,16 που θα καταβάλλεται σε δεκατρείς (13) ισόποσες δόσεις, δώδεκα από αυτές στο τέλος κάθε μήνα και η δέκατη τρίτη δόση αναλογεί στο δέκατο τρίτο μισθό και μισθοδοτική αύξηση κάθε τρία (3) χρόνια όπως θα καθορίζεται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

Σύμφωνα με Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, δίδεται ως κίνητρο 15% αύξηση επί του βασικού μισθού των πιο πάνω θέσεων, καθώς και αμοιβή σχετιζόμενη με την απόδοση που θα αποφασίζονται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού.
Επιπρόσθετα θα καταβάλλεται το επίδομα βάρδιας, όπως θα καθορίζεται από την σχετική νομοθεσία.

Σημείωση: Το ΔΣ του ΟΚΥΠΥ εξετάζει την θέσπιση περαιτέρω κινήτρων για Ιατρικούς Λειτουργούς για ορισμένα Κέντρα Υγείας απομακρυσμένων περιοχών. Τα επιπλέον κίνητρα θα δημοσιευθούν, στις ιστοσελίδες του ΟΚΥΠΥ και του Υπουργείου Υγείας της Κύπρου

Α. Καθήκοντα και ευθύνες:
(α) Εκτελεί καθήκοντα της ειδικότητας του σε Νοσοκομείο, Εξωτερικά Ιατρεία, Τμήματα Ατυχημάτων και Επειγόντων Περιστατικών, Κέντρα Πρωτοβάθμιας Φροντίδας Υγείας, περιλαμβανομένων καθηκόντων στον τομέα της Δημόσιας Υγείας και Σχολιατρικής Υπηρεσίας
(β) Τηρεί και υποβάλλει τα απαραίτητα στοιχεία για την εργασία που επιτελεί.
(γ) Εκτελεί οποιαδήποτε άλλα καθήκοντα του ανατεθούν.

Κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του υποχρεούται να συμμορφώνεται προς τις Νομοθετικές/Κανονιστικές, Γενικές ή Ειδικές Διατάξεις, Οδηγίες, Εγκυκλίους και Πρακτικές, όπως αυτές εφαρμόζονται στον Οργανισμό.

Β. Απαιτούμενα Προσόντα :
(α) Εγγεγραμμένος/η στο Μητρώο Ιατρών Κύπρου ή σε άλλη χώρα μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
(β) Οι ενδιαφερόμενοι να είναι κάτοχοι πιστοποιητικού ειδικότητας σύμφωνα με τον περί εγγραφής Ιατρών νόμο
(γ) Ακεραιότητα χαρακτήρα, οργανωτική και διοικητική ικανότητα, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία και ευθυκρισία.
(δ) Πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής ή της Γαλλικής ή της Γερμανικής γλώσσας.

Η πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής ή της Γαλλικής ή της Γερμανικής γλώσσας στο απαιτούμενο επίπεδο, θα πρέπει να τεκμηριώνεται από τους υποψηφίους μέχρι την ημερομηνία λήξης της υποβολής των αιτήσεων.

Γ. Διάρκεια Απασχόλησης
(1) Η απασχόληση θα είναι για τριετή θητεία, υπό τους γενικούς και ειδικούς όρους προτύπου συμβολαίου, το οποίο θα μετατρέπεται σε αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του περί εργοδοτουμένων με εργασία ορισμένου χρόνου (απαγόρευση δυσμενούς μεταχείρισης) Νόμου και των προνοιών των «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί) Κανονισμών του 2017»
(2) Οι πρώτοι δεκαοκτώ (18) μήνες υπηρεσίας θεωρούνται ως δοκιμαστική περίοδος κατά την οποία ο Οργανισμός επιφυλάσσει πλήρως το δικαίωμα του να τερματίσει το συμβόλαιο κατά την απόλυτη κρίση του, χωρίς προειδοποίηση ή χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση.
(3) Η απασχόληση μπορεί να τερματιστεί οποτεδήποτε είτε από τον εργοδότη είτε από τον εργοδοτούμενο, αφού δοθεί η αναγκαία προειδοποίηση που προβλέπεται στους περί Τερματισμού Απασχολήσεως Νόμους.
(4) Σε περίπτωση που η εργασία για την οποία έγινε η πρόσληψη παύσει να υφίσταται πριν τη λήξη της παρούσας σύμβασης απασχόλησης, αυτή θα τερματίζεται αυτοδικαίως.
(5) Η περίοδος απασχόλησής περιλαμβάνει και την άδεια που κερδίζεται κατά τη διάρκεια της απασχόλησης.
(6) Ανάλογα με τις ανάγκες του Οργανισμού, δυνατόν να εργάζεται και εκτός του συνηθισμένου ωραρίου εργασίας του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

Δ. Γενικές Προϋποθέσεις Διορισμού
(1) Κανένας δεν διορίζεται στον Οργανισμό, εκτός εάν είναι πολίτης της Δημοκρατίας ή πολίτης κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης:

Νοείται ότι, το Υπουργικό Συμβούλιο δύναται να επιτρέψει σε ειδική περίπτωση, για εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος, όπως πρόσωπο που δεν είναι πολίτης της Δημοκρατίας ή κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης υποβάλει αίτηση για διορισμό, σύμφωνα με τις διατάξεις των «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί ) Κανονισμοί του 2017», όπως αυτοί εκάστοτε τροποποιούνται και σε περίπτωση επιλογής του, αυτό μπορεί να διοριστεί:

(i) με σύμβαση για ορισμένο χρονικό διάστημα, ή
(ii) πάνω σε μόνιμη βάση, αν το εν λόγω πρόσωπο είχε απασχοληθεί στη δημόσια υπηρεσία ή τον Οργανισμό με σύμβαση για περίοδο όχι μικρότερη από τέσσερα (4) έτη.

(2) Κανένας δε διορίζεται στον Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας εκτός αν συμπλήρωσε την ηλικία των δεκαεπτά (17) ετών και, νοουμένου ότι πρόκειται για πολίτη της Δημοκρατίας, έχει εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις ή έχει απαλλαγεί νομίμως από αυτές.

(3) Η κρίση επί της αξίας των υποψηφίων μπορεί να απαιτήσει από αυτούς να προσέλθουν σε προφορική ή/και γραπτή εξέταση

Πέραν των πιο πάνω, ως προς τους όρους απασχόλησης θα εφαρμόζονται «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί) Κανονισμοί του 2017», όπως αυτοί εκάστοτε τροποποιούνται. Σε περίπτωση που οποιοδήποτε ζήτημα δεν ρυθμίζεται από τους ανωτέρω Κανονισμούς, θα εφαρμόζονται οι ισχύοντες Εσωτερικοί Κανονισμοί του Οργανισμού.

Ε. Πλεονέκτημα
Διετής πείρα σχετική με τα καθήκοντα της θέσης θεωρείται πλεονέκτημα.

Ζ. Σημείωση
Σύμφωνα με τον Κρατικό Προϋπολογισμό για το 2019 η κλίμακα μισθοδοσίας αναβαθμίστηκε από Κλ. Α11 (4η βαθμίδα) σε Κλ. Α13 και Α15. Σύμφωνα με τον Κανονισμό 18(1)(α)(iii) των περί Δημόσιας Υπηρεσίας (Απολαβές, Επιδόματα και άλλα Οικονομικά Ωφελήματα των Δημόσιων Υπαλλήλων) Κανονισμών εφόσον υπάρχει υπάλληλος με βασική αμοιβή σε οποιοδήποτε σημείο της επέκτασης προς τα κάτω της νέας κλίμακας της θέσης του, η βασική αμοιβή οποιουδήποτε νέου υπαλλήλου που προσλαμβάνεται καθορίζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υπερέχει μισθολογικά από τον υπάλληλο που ήδη κατέχει τη θέση αυτή, και ο νέος αυτός υπάλληλος αρχίζει να κερδίζει προσαύξηση κάθε έξι μήνες απασχόλησης , μέχρι να φθάσει την αρχική βασική αμοιβή της νέας κλίμακας. Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 10 του Κρατικού Προϋπολογισμού, κατά τα δύο πρώτα έτη της απασχόλησης, η μισθοδοσία δεν μπορεί να είναι ψηλότερη από τη μειωμένη κλίμακα εισδοχής Ιατρικού Λειτουργού. Το ίδιο ισχύει και για εργοδοτούμενους ορισμένου χρόνου του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

Η. Υποβολή Αιτήσεων
(α) Όλες οι αιτήσεις θα πρέπει να υποβληθούν σε ειδικό έντυπο που μπορεί να εξασφαλιστεί από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Υγείας www.moh.gov.cy ή αποτεινόμενοι στον Οργανισμό στα τηλέφωνα, 22605670, 22605475, 22605734. Οι αιτητές, θα πρέπει να απευθύνονται στον “Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Ο.Κ.Υπ.Υ.)” και να αναφέρουν τον τίτλο της θέσης Ιατρικός Λειτουργός, και την ειδικότητα τους ή/και την εξειδίκευση, για την οποία υποβάλλεται η αίτηση.
(β) Όλες οι αιτήσεις πρέπει να συμπληρώνονται κατάλληλα και να περιέχονται σε αυτές με ακρίβεια, όλα τα ζητούμενα στοιχεία και να τεκμηριώνονται με τα αναγκαία πιστοποιητικά, δηλαδή, αντίγραφα των απαιτούμενων πιστοποιητικών, εκπαιδευτικών, επαγγελματικών ή άλλων προσόντων που προνοούνται στην ανωτέρω παράγραφο Β, περιλαμβανόμενων και βεβαιώσεων απασχόλησης εκεί όπου απαιτείται πείρα και συστατικών επιστολών από προηγούμενους εργοδότες.
(γ) Όλες οι αιτήσεις θα πρέπει να παραδοθούν στα γραφεία του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας μεταξύ των ωρών 8:30 - 14:30 στη διεύθυνση: 1, Προδρόμου και 17 Χείλωνος, 3ος όροφος, Κτίριο Υπουργείου Υγείας, 1449, Λευκωσία, έναντι απόδειξης παραλαβής ή να αποσταλούν μέσω του ταχυδρομείου, με συστημένη επιστολή με ένδειξη: Γενικό Διευθυντή, Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, Τ.Θ. 25087, 1309 Λευκωσία.

Η τελευταία ημερομηνία υποβολής αιτήσεων θα είναι η 27η Σεπτεμβρίου 2019 και ώρα 15.00 (θα ληφθεί υπόψη η ημερομηνία της ταχυδρομικής σφραγίδας όπου εφαρμόζεται).

Αιτήσεις που δεν είναι πλήρως συμπληρωμένες και δεν προσκομίζουν τις κατάλληλες βεβαιώσεις οι οποίες αφορούν τα απαιτούμενα προσόντα δεν θα λαμβάνονται υπόψη.

Σημειώνεται ότι, πριν την έναρξη ισχύος του διορισμού του, ο ιατρός θα πρέπει να εξασφαλίσει και να προσκομίσει προς τον Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας εγγραφή του στο Μητρώο Ιατρών Κύπρου και αντίγραφο της άδειας ασκήσεως επαγγέλματός του από τον Παγκύπριο Ιατρικό Σύλλογο.

https://www.shso.org.cy/careers/

Tags:

17 Σεπ
Αθήνα [ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΜΙΛΟΣ]

ΠΕΡΙΓΡΑΦΗ: ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΜΙΛΟΣ με έδρα στην Αθήνα και στόχο τη συνέχιση της δυναμικής αναπτυξιακής πορείας του, ζητά απόφοιτους Πανεπιστημίου για να στελεχώσουν θέσεις επενδύσεων κεφαλαίων καθώς και διαχείρισης οικονομικού κινδύνου. ΠΡΟΣΟΝΤΑ: Απόφοιτοι...

... πανεπιστημίου με προοπτικές εξέλιξης.
Αποδεδειγμένο ενδιαφέρον για τις αγορές χρήματος και κεφαλαίων
Επαρκή γνώση Η/Υ - Αγγλικής γλώσσας
Ωριμότητα σκέψης, ικανότητες στην οργάνωση.
Επαρκής προϋπηρεσία.

ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ:
Ολοκληρωμένη & συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση συμπεριλαμβανομένης της επαγγελματικής πιστοποίησης
Συμμετοχή σε συνέδρια και ταξίδια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Ελκυστικό πακέτο παροχών
Κίνητρα παραγωγικότητας.
Χρήση καινοτόμου ηλεκτρονικού γραφείου.
Άριστες Προοπτικές Εξέλιξης
Προοπτικές εξέλιξης στο management.

Τομέας δραστηριότητάς μας είναι η διαχείριση οικονομικών κινδύνων και οι επενδύσεις κεφαλαίων.
Παρακαλούμε για την αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω e-mail, υπόψη κυρίου Πετρίδη.

Tags:

17 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

Μεγάλη εταιρεία που δραστηριοποιείται στον τομέα των NPLs (Νon Performing Loans) αναζητά στελέχη με εμπειρία από τον ευρύτερο χρηματοοικονομικό κλάδο για να ενδυναμώσει επιμέρους ομάδες έργων της.    ΑΡΜΟΔΙΟΤΗΤΕΣ/ΑΠΑΙΤΗΣΕΙΣ ΘΕΣΗΣ  Ενδεικτικά, ο/η κατάλληλος/η υποψήφιος/α...

... θα :

Υποστηρίζει και παρακολουθεί  έργα και ενέργειες που υλοποιούνται είτε από εσωτερικές ομάδες ή/και από εξωτερικούς συνεργάτες  
Αναλύει, καταγράφει και αξιολογεί τις  επιχειρησιακές απαιτήσεις με στόχο τον εντοπισμό νέων επιχειρησιακών αναγκών και τη διαχείριση των σχετικών επιχειρησιακών ελέγχων
Εκπονεί τον προϋπολογισμό του έργου που του έχει ανατεθεί & παράλληλα διασφαλίζει ότι το έργο διαθέτει τους πόρους, τα υλικά και τις απαραίτητες υποδομές σε κάθε φάση του
Προγραμματίζει οργανώνει και συντονίζει τα εμπλεκόμενα μέρη  καθώς και το  σύνολο  των ενεργειών
Συντάσσει και υποβάλλει  αναφορές και παρουσιάσεις για την πρόοδο των έργων, την τήρηση του κόστους, τη  διαχείριση κινδύνων, την τήρηση χρονοδιαγραμμάτων και  προτύπων ποιότητας 

Tags:

17 Σεπ
Αθήνα [Befon]

Η εταιρεία BEFON, έχοντας πολυετή εμπειρία στη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, ως στρατηγικός συνεργάτης της ELPEDISON στην Ελλάδα, κορυφαία εταιρεία ενέργειας, τόσο στην παραγωγή και προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος, όσο και στην προμήθεια φυσικού αερίου, ενδιαφέρεται...

... να προσλάβει άτομα για τα καταστήματα της Elpedison: Β2C_Sales_
Ο κατάλληλος υποψήφιος θα συμβάλει στην επίτευξη των εταιρικών στόχων οικοδομώντας και διατηρώντας καλές σχέσεις με τους πελάτες και τους εν δυνάμει πελάτες. Παράλληλα, θα αναπτύξει νέες ευκαιρίες και θα διευρύνει το φάσμα των τωρινών πελατών.

Χαρακτηριστικά θέσης:
Τύπος: Πλήρης απασχόληση (8h)
Τοποθεσία: Αθήνα

Αρμοδιότητες:
• Επίτευξη του στόχου πωλήσεων
• Ενίσχυση του υπάρχοντος πελατολογίου καθώς και η επέκταση αυτού
• Διαπραγμάτευση και διαφύλαξη καλής συνεργασίας με τους πελάτες στο πλαίσιο της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας
• Διακριτική και καινοτόμα προσπάθεια για τη διασφάλιση και μεγιστοποίηση του δυναμικού της περιοχής
• Ανάπτυξη και διαχείριση των ευκαιριών για νέο πελατολόγιο
• Ενίσχυση εταιρικής ταυτότητας
• Διεκπεραίωση διαφόρων άλλων καθηκόντων εντός καταστήματος

Απαραίτητα Προσόντα:
• Αναπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας
• Αναλυτική σκέψη και οργανωτικές ικανότητες
• Δυναμικός χαρακτήρας με προσήλωση στην επίτευξη των στόχων
• Πελατοκεντρική προσέγγιση
• Προϋπηρεσία σε Β2C πωλήσεις
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτά & προφορικά)
• Άριστη χρήση Η/Υ (MS Office)
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)

Η εταιρία προσφέρει:
• Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου
• Εισαγωγική εκπαίδευση και συστηματική υποστήριξη κατά τη διάρκεια προσαρμογής
• Σταθερός μισθός
• Βonus παραγωγικότητας
• Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με τάσεις ανάπτυξης

Για όλα τα βιογραφικά θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.
Η εταιρεία θα επικοινωνήσει μόνο με όσους υποψήφιους πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.

Tags:

11 Σεπ
Πανελλήνια [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, εταιρία Εξ. Υ. Π. Π. στο πλαίσιο ανάπτυξης των εργασιών της αναζητά συνεργάτες: Μηχανικούς, Μηχανολόγους Μηχανικούς, Ηλεκτρολόγους Μηχανικούς, Χημικούς Μηχανικούς, Χημικούς, για την παροχή συμβουλευτικών υπηρεσιών Τεχνικού Ασφαλείας σε πελάτες...

... της. Η εταιρία παρέχει Εξωτερικές Υπηρεσίες Πρόληψης και Προστασίας στον τομέα της Ασφάλειας και Υγείας στο χώρο της εργασίας, ενώ παρουσιάζει δυναμική ανάπτυξη έχοντας ως ανταγωνιστικά πλεονεκτήματα τη συνέπεια, αξιοπιστία και ποιοτική εξυπηρέτηση των πελατών της.

Κύριες Αρμοδιότητες:
Παροχή Υποδείξεων και Συμβουλών σε θέματα σχετικά με την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων με σκοπό την πρόληψη εργατικών ατυχημάτων.
Γραπτή Εκτίμηση των υφισταμένων κατά την εργασία κινδύνων για την ασφάλεια και την υγεία, συμπεριλαμβανομένων εκείνων που αφορούν ομάδες εργαζομένων που εκτίθενται σε ιδιαίτερους κινδύνους.

Απαραίτητα τυπικά προσόντα:
Πτυχίο ΑΕΙ - ΑΤΕΙ
Εμπειρία επιθυμητή
Γνώση της Αγγλικής Γλώσσας

Ο πελάτης προσφέρει:
Άριστες συνθήκες συνεργασίας
Συνεχή εκπαίδευση
Για συνεργάτες που δεν διαθέτουν εμπειρία, θα γίνει ειδική εκπαίδευση καθώς και πρακτική άσκηση σε χώρους εργασίας από έμπειρους συνεργάτες μας.

Συμπληρωματικά προσόντα:
Οι υποψήφιοι που έχουν γνώση και εμπειρία σε εφαρμογή συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας ISO 9001, Περιβάλλοντος ISO 14001, Ασφάλειας και Υγείας OHSAS 18001, κλπ μπορούν να έχουν πρόσθετη συνεργασία σε συμβουλευτικά έργα.

Βιογραφικά σημειώματα σε μορφή Microsoft Word παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

11 Σεπ
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, βιομηχανία με έδρα στο Κορωπί επιθυμεί να προσλάβει Αποθηκάριο. Σκοπός της θέσης: Η οργάνωση και ο έλεγχος των εργασιών της αποθήκης με στόχο την σωστή εξυπηρέτηση των πελατών της Εταιρίας. Αρμοδιότητες: Διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία...

... της αποθήκης.
Διοικεί προσωπικό αποθήκης 4 ατόμων.
Προετοιμάζει την παραλαβή ετοίμων προϊόντων από την παραγωγή και την αντίστοιχη ενημέρωση του μηχανογραφικού συστήματος.
Μεριμνά για την σωστή αποθήκευση και διακίνησης των προϊόντων στους χώρους της αποθήκης.
Ελέγχει τα προϊόντα προς αποστολή και ορίζει τις τελικές ημερομηνίες παράδοσης.
Συνεργάζεται με τους οδηγούς της εταιρίας για την σωστή και οργανωμένη διανομή των προϊόντων.
Συνεργάζεται με το τμήμα παραγγελιοληψίας της εταιρίας όσο και με το λογιστήριο.

Βασικές δεξιότητες και γνώσεις:
Εργασιακή εμπειρία ως εργαζόμενος σε αποθήκη κατά προτίμηση υπεύθυνος.
Ικανότητα διαχείρισης χρόνου και προγραμματισμού.
Ικανότητες επαγγελματικής επικοινωνίας και επίδειξη πνεύματος συνεργασίας.
Γνώσεις Microsoft Office (Word, Excel).
Γνώσεις χειρισμού ERP καθώς και έκδοσης στατιστικών αναφορών (reporting)
Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

11 Σεπ
Καβάλα [ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ]

ΖΗΤΕΙΤΑΙ ΝΕΑ ΦΙΛΟΔΟΞΗ ΓΙΑ ΜΕΡΙΚΗ ΑΠΑΣΧΟΛΗΣΗ ΜΕ ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΕΞΕΛΙΞΗΣ ΣΕ ESHOP. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ: -ΠΟΛΥ ΚΑΛΗ ΓΝΩΣΗ SOCIAL MEDIA ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ INSTAGRAM, FACEBOOK, PINTEREST ΜΕ ΙΚΑΝΟΤΗΤΑ ΔΗΜΙΟΥΡΓΙΑΣ ΠΡΩΤΟΤΥΠΟΥ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟΥ. -ΒΑΣΙΚΗ ΓΝΩΣΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΩΝ PHOTOSHOP ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ...

... ΓΝΩΣΕΙΣ MARKETING-ΠΩΛΗΣΕΩΝ.

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟΥ ΜΕ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΣΤΟ ΠΑΡΑΚΑΤΩ EMAIL.

Tags:

11 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για το τμήμα LostStolen & Authorization για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA S.p.A. ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών...

... υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας
 
Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος/η για την άμεση ακύρωση καρτών και την επανέκδοσή τους μετά από επικοινωνία με τους πελάτες/κατόχους καρτών λόγω απώλειας ή κλοπής κάρτας ή λόγω πιθανής απάτης. Θα είναι επίσης υπεύθυνος για την παροχή τηλεφωνικής έγκρισης συναλλαγών καθώς επίσης και για την διαχείριση της υπηρεσίας ενεργοποιήσεων καρτών. Θα διαχειρίζεται εισερχόμενες κλήσεις και θα καταχωρεί τα σχετικά δεδομένα στα απαραίτητα πληροφοριακά συστήματα της εταιρείας.

Tags:

11 Σεπ
Αθήνα [Athens One]

Ξενοδοχείο 4 αστέρων στην Αθήνα, ζητεί να προσλάβει Υπάλληλο Υποδοχής για όλες τις βάρδιες. Απαραίτητη προϋπόθεση: προϋπηρεσία σε city hotel, άριστη γνώση αγγλικών, καθώς και γνώσεις Protel. Αρμοδιότητες: Check-in, Check-out, Night Audit Βιογραφικά με φωτογραφία στο παρακάτω...

... email.

Tags:

10 Σεπ
Θεσσαλονίκη [BookRes - Wubook Hellas]

Υπεύθυνη υποστήριξης, επικοινωνίας & ανάπτυξης για Τουριστικό Marketing & Υποστήριξη Πελατών σε Διαχειριστικά Συστήματα Τουρισμού & Επικοινωνία Αρμοδιότητες: Διαχείριση πελατολογίου τουριστικών επιχειρήσεων με υποστήριξη / εκπαίδευσή τους σε συστήματα...

... διαχείρισης κρατήσεων, διασύνδεσης με OTA'S και χρήση διαχειριστικών εργαλείων για το σκοπό αυτό της εταιρίας καθώς και Marketing/Digital Marketing για σκοπούς ενημέρωσης και προώθησης
Απαραίτητα Προσόντα: Γνώσεις Τουριστικού Marketing με σπουδές, Άπταιστα αγγλικά, πολύ καλή γνώση ΗΥ και συστημάτων διαχείρισης κρατήσεων τουριστικών επιχειρήσεων, διαχείριση OTΑ's
Επιθυμητά Προσόντα: Εμπειρία στα απαραίτητα προσόντα, Δίπλωμα αυτοκινήτου, ηλικία μέχρι 33 χρονών και αποδοχή ταξιδίων εργασίας ανά τρίμηνο/εξάμηνο
Η εταιρία προσφέρει: Μισθό ικανοποιητικό και μπόνους, καλό περιβάλλον εργασίας και προοπτική αναβάθμισης εντός 3 χρόνων. Η εκπαίδευση σε σύγχρονους τομείς τουριστικής διαχείρισης και παιδείας θα προσδώσουν αύξηση του γνωστικού επιπέδου του ατόμου που θα προσληφθεί και η προοπτική ανάληψης υψηλόβαθμης θέσης τα επόμενα χρόνια είναι που πιθανή ως εξέλιξη της εταιρίας στην Ελλάδα.
τηλ:2316009585

Tags:

10 Σεπ
Αθήνα [SKYSERV]

Η Skyserv, ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών, ζητεί για άμεση πρόσληψη Υπάλληλο Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού. Απαραίτητα προσόντα: • Άριστη χρήση προγράμματος EXCEL. • Πολύ καλή γνώση H/Y. • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας. • Οργανωτικές...

... ικανότητες, επικοινωνιακές δεξιότητες, ομαδικό πνεύμα.

Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ, γνώση του πληροφοριακού συστήματος PYLON HRM καθώς και του ΕΡΓΑΝΗ θα εκτιμηθούν.

Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω e-mail.

Tags:

10 Σεπ
Λιμένας Χερσονήσου [FASOULAS SA]

Υπεύθυνος για την παρασκευή και πώληση ροφημάτων / προϊόντων, καθώς και την εξυπηρέτηση των πελατών. Απαραίτητα Προσόντα: -Ευχάριστη, φιλική, δυναμική και επικοινωνιακή προσωπικότητα -Ευελιξία, πνεύμα συνεργασίας και ομαδικότητας -Καλή οργάνωση του...

... χώρου εργασίας και των προμηθειών προετοιμασίας
-Ικανότητα να λειτουργεί αποτελεσματικά υπό συνθήκες πίεσης

Επιθυμητά Προσόντα:
-Πτυχίο Σχολής Τουριστικών Επαγγελμάτων
-Πτυχίο Barista ή τυχόν σεμινάρια θα θεωρηθούν επιπλέον προσόν
-Προηγούμενη εμπειρία στο χώρο της εστίασης
-Καλή γνώση Αγγλικών

Η εταιρία προσφέρει:
-Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών και πλήρη ασφάλιση
-On the job training
-Ευχάριστο περιβάλλον εργασίας
-12μηνη απασχόληση

Tags:

09 Σεπ
Αθήνα [KRS Financial Control]

Περιγραφή: Η KRS Group αναζητά άτομο με εμπειρία για τη θέση του Marketing Manager. Ψάχνουμε για άτομα με ικανότητες, δυναμισμό και κίνητρο. Η δουλειά στην KRS Financial Control σημαίνει να είσαι μέλος μιας νικήτριας ομάδας και να προσπαθείς συνεχώς να επιτύχεις την αριστεία...

... για την ικανοποίηση των πελατών.
Ο υποψήφιος θα αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των διαφημιστικών εκστρατειών της KRS καθώς και των πελατών της.
Πιο συγκεκριμένα:
Βασικές αρμοδιότητες:
• Σχεδιασμό στρατηγικής marketing
• Ενίσχυση αναγνωρισιμότητας brand
• Ανάπτυξη διαφημιστικού πλάνου
• Σχεδιασμό ενεργειών προώθησης online και offline
• Διεξαγωγή διαφημιστικής καμπάνιας
• Την επικοινωνία και παρουσίαση των δραστηριοτήτων της εταιρείας
• Δημιουργία προωθητικών ενεργειών για υφιστάμενα προϊόντα και υπηρεσίες
• Ανάλυση και αξιολόγηση της αγοράς και την αναζήτηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης των πωλήσεων,
• Παρακολούθηση του κύκλου πώλησης (ευκαιρίες, προσφορές, πωλήσεις)
• Εκπόνηση ερευνών ικανοποίησης πελατών και μέτρηση των αποτελεσμάτων
• Δημιουργία περιεχομένου εταιρικών παρουσιάσεων
• Δημιουργικό σχεδιασμό και υλοποίηση προωθητικού υλικού (παρουσιάσεις, e-books, τιμοκαταλόγων, τεχνικών εγχειριδίων, διαφημιστικών φυλλαδίων κ.ά.)
• Την οργάνωση του τμήματος digital marketing για τον σχεδιασμό των digital ενεργειών
• Συνεχής ενημέρωση των social media της εταιρείας και του εταιρικού site
• Παρακολούθηση υλοποίησης ενεργειών και συντονισμός ομάδας
Απαιτούμενα Προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ με σχετική κατεύθυνση
• Άριστη γνώση Marketing
• Πολύ καλή γνώση internet, social media και digital marketing
• Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Εμπειρία στην ανάπτυξη και υλοποίηση ετήσιων πλάνων Marketing
• Εμπειρία σε Event Management
• Πολύ καλή γνώση MS Office
• Εμπειρία 0-5 χρόνια σε αντίστοιχη θέση

Προσωπικά στοιχεία:
• Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Στρατηγική σκέψη
• Άριστη επικοινωνιακή ικανότητα και πνεύμα ομαδικής εργασίας
• Δημιουργικός, καινοτόμος, με ικανότητα ανάπτυξης νέων ιδεών
• Υψηλή αισθητική και άποψη marketing (επιλογή γραμματοσειρών, χρωμάτων και εικόνων)
• Έμφαση στη λεπτομέρεια και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση, διαχείρισης χρόνου και τήρησης προθεσμιών
• Άριστη γνώση και ικανότητα μέτρησης, αξιολόγησης και αποτελεσματικότητας ενεργειών
• Διάθεση για μάθηση και ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών


Οφέλη
Η KRS Financial Control ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντας την υψηλή απόδοση και την ποιότητα. Στην KRS Financial Control, θα συμμετέχετε σε μια κουλτούρα μάθησης, όπου η ομαδική εργασία και η συνεργασία ενθαρρύνονται και η αριστεία επιβραβεύεται.

Η εταιρία μας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών που περιλαμβάνει ένα ελκυστικό βασικό μισθό και οφέλη, καθώς και ευκαιρίες για ταχεία ανάπτυξη σταδιοδρομίας σε ένα ασφαλές και προκλητικό εργασιακό περιβάλλον.
Θα αναπτυχθείτε ως επαγγελματίας μέσα από τη συνεχή μας καθοδήγηση και την επαγγελματική κουλτούρα που προάγει τη συνεχή μάθηση.
Η θέση αφορά πλήρη απασχόληση και πενθήμερη εργασία (ασφάλιση ή μπλοκάκι).

Tags:

09 Σεπ
Αθήνα [KRS Financial Control]

Περιγραφή: Η KRS Financial Control αναζητά έναν εργατικό και δραστήριο λογιστή/λογίστρια με έμφαση στην λεπτομέρεια, για τις μισθοδοτικές ανάγκες των πελατών της και την παροχή έγκαιρα και με ακρίβεια ποιοτικών υπηρεσιών για την ομάδα μας στην Αθήνα. Ψάχνουμε...

... για άτομα με ικανότητες, δυναμισμό και κίνητρο. Η δουλειά στην KRS Financial Control σημαίνει να είσαι μέλος μιας νικήτριας ομάδας και να προσπαθείς συνεχώς να επιτύχεις την αριστεία για την ικανοποίηση των πελατών.

Πιο συγκεκριμένα:

Βασικές αρμοδιότητες:
• Διαχείριση μισθολογικών και εργασιακών ζητημάτων

Απαιτήσεις:
• Απαιτείται πτυχίο Λογιστικής ή σχετικού Οικονομικού αντικειμένου, ΑΕΙ ή ΤΕΙ
• 3+ έτη εμπειρίας στην μισθοδοσία
• Απαραίτητη γνώση της εργασιακής νομοθεσίας
• Επιθυμητή γνώση λογισμικών ERP και μισθοδοσίας EPSILON
• Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών και καθορισμό προτεραιοτήτων
• Προηγμένη γνώση λογισμικών Microsoft (Word και Excel)
• Άπταιστα Αγγλικά

Υποψήφιο Προφίλ:
• Ο υποψήφιος πρέπει να είναι σε θέση να εργάζεται σε ένα περιβάλλον με γρήγορο ρυθμό και με έμφαση στην λεπτομέρεια και να έχει την ικανότητα να εξισορροπεί μεταξύ εργασιών και ευθυνών
• Πρέπει να μπορεί να σκέφτεται «έξω από το κουτί», να εργάζεται ανεξάρτητα χωρίς την ανάγκη εποπτείας, να είναι team player και πρόθυμος να συμβάλλει πέρα από τον καθορισμένο ρόλο για την κάλυψη των επιχειρησιακών αναγκών, όπως απαιτούν οι περιστάσεις.
• Δέσμευση στην εξυπηρέτηση πελατών με έντονη αίσθηση ιδιοκτησίας για τα έργα και τα αποτελέσματα
• Δέσμευση στην παροχή άριστης ποιότητας εργασίας και στην οικοδόμηση σχέσεων πελατών
• Ο υποψήφιος πρέπει να είναι ενεργητικός, προσανατολισμένος στις λεπτομέρειες, να μπορεί να εργάζεται μέσα σε σύντομες προθεσμίες και να είναι σε θέση να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες προτεραιότητες
• Πρέπει να επιδεικνύει ισχυρή διαχείριση χρόνου, γραπτές και λεκτικές επικοινωνιακές δεξιότητες
• Δυνατότητα αποτελεσματικής ιεράρχησης προτεραιοτήτων, τήρησης προθεσμιών και αποτελεσματική συνεργασία με τους συναδέλφους
• Διακριτικότητα και κατανόηση των θεμάτων εμπιστευτικότητας
• Προθυμία για συνεχή εκμάθηση και ανάπτυξη

Οφέλη:
Η KRS Financial Control ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντας την υψηλή απόδοση και την ποιότητα. Στην KRS Financial Control, θα συμμετέχετε σε μια κουλτούρα μάθησης, όπου η ομαδική εργασία και η συνεργασία ενθαρρύνονται και η αριστεία επιβραβεύεται.
Η εταιρία μας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών που περιλαμβάνει ένα ελκυστικό βασικό μισθό και οφέλη, καθώς και ευκαιρίες για ταχεία ανάπτυξη σταδιοδρομίας σε ένα ασφαλές και προκλητικό εργασιακό περιβάλλον.
Θα αναπτυχθείτε ως επαγγελματίας μέσα από τη συνεχή μας καθοδήγηση και την επαγγελματική κουλτούρα που προάγει τη συνεχή μάθηση.

Tags:

06 Σεπ
Θεσσαλονίκη [FLAVOUR FACTORY S.A.]

Η FLAVOUR FACTORY Α.Ε. Με δυναμική παρουσία στον χώρο των τροφίμων αναζητά για την έδρα της στη ΒΙ.ΠΕ.Θ Σίνδου Θεσσαλονίκης: Υπάλληλο λογιστηρίου Προφίλ Υποψηφίων • Πτυχίο Οικονομικής – Λογιστικής κατεύθυνσης. • Απαραίτητη 3ετή εμπειρία σε μηχανογραφημένο...

... λογιστήριο.
• Χειρισμός ERP προγραμμάτων.
• Άριστη γνώση αγγλικών.
• Άριστη γνώση Η/Υ.
• Ευχάριστη προσωπικότητα, με επαγγελματισμό, συνέπεια και διάθεση για εργασία.
Παρακαλούμε όπως αποστείλετε άμεσα το βιογραφικό σας σημείωμα καθώς και συστατικές επιστολές (θα εκτιμηθούν) μέσω e-mail στην παρακάτω ηλεκτρονική μας διεύθυνση.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.