Αγγελίες εργασίας για Θεμα. Ξεκινήστε καριέρα Θεμα στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 40 αγγελίες.
18 Ιουν
Θεσσαλονίκη [ManDynamic]

Η ManDynamic αναζητά Εργάτη-ρια Παραγωγής για Βιομηχανία Κατεψυγμένων Προϊόντων Περιοχή: Νεοχωρούδα, Θεσσαλονίκη Απαραίτητα προσόντα: Από 25 έως 40 ετών, 2 ετή προϋπηρεσία σε βιομηχανία τροφίμων, Θεωρητικές & Τεχνολογικές γνώσεις & δεξιότητες σχετικές με το...

... αντικείμενο, Επίπεδα γνώσεων σε θέματα Υγιεινής & Ασφάλειας
Επιθυμητά προσόντα: Προσοχή στην λεπτομέρεια και να προβάλει κουλτούρα υψηλών προδιαγραφών και απαιτήσεων Ικανότητα εργασίας σε καταστάσεις πίεσης Εμπειρία εργασίας σε παρόμοια εργασιακά περιβάλλοντα Συνέπεια στην υψηλή ποιότητα, η οποία ακολουθεί τα υψηλά εταιρικά standards
Παροχές: Μισθός Ασφάλιση

Tags:

17 Ιουν
Χαλκίδα [ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε.]

Η Βιομηχανική και Πτηνοτροφική Επιχείρηση ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε. με έδρα τη Χαλκίδα ζητεί: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ QUALITY ASSURANCE MANAGER στην περιοχή Πούρνος Ευβοίας Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α αναμένεται να διαθέτει: Απαραίτητα Προσόντα: • Πτυχίο ΑΕΙ...

... (Γεωπονία - Τεχνολογία Τροφίμων – Χημικός Μηχανικός, ή συναφές) - μεταπτυχιακές σπουδές στην Τεχνολογία Τροφίμων ή MBA θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόν
• Τουλάχιστον 3 –5 έτη εμπειρία σε εφαρμογή Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Ασφάλειας τροφίμων – επιθυμητά σε επίπεδο GFSI, θέματα νομοθεσίας και επισήμανσης τροφίμων, κλπ.
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Άριστες γνώσεις χειρισμού Η/Υ (επιθυμητή γνώση ERP/SAP)
• Πολύ καλές ικανότητες επικοινωνίας, ανάληψης πρωτοβουλιών & ομαδικό πνεύμα
• Ικανότητα ανταπόκρισης σε συνθήκες πίεσης χρόνου και διαχείρισης κρίσεων
• Διοικητικές, οργανωτικές και ελεγκτικές ικανότητες
• Ικανότητα διαχείρισης αλλαγών και συνεχούς βελτίωσης
• Αναλυτική σκέψη και πολύ καλή ικανότητα διαχείρισης αριθμητικών δεδομένων
• Σημαντικός παράγοντας η εντοπιότητα ή η δυνατότητα μετεγκατάστασης


Καθήκοντα Θέσης:

• Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης, την επικαιροποίησή του όποτε απαιτείται, παρακολουθεί την απόδοσή του και αναφέρεται σχετικά στη Διοίκηση, προτείνοντας βελτιώσεις
• Αποτελεί τον εκπρόσωπο της εταιρείας στις σχέσεις της με τρίτους π.χ. πελάτες, καταναλωτές, σύμβουλοι, Φορείς Πιστοποίησης, κλπ. για θέματα που σχετίζονται με την ποιότητα
• Επικοινωνεί με τους πελάτες και προμηθευτές σχετικά με όλα τα θέματα Ποιότητας
• Συντονίζει και λαμβάνει μέρος στις εσωτερικές και εξωτερικές επιθεωρήσεις - audits
• Εποπτεύει και συντονίζει την υλοποίηση και προληπτικών και διορθωτικών ενεργειών
• Έχει την ευθύνη για την εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων και τη δημιουργία κουλτούρας συνεχούς τήρησης των Ορθών Παρασκευαστικών Πρακτικών
• Έχει την ευθύνη για τον έλεγχο και την τήρηση των απαραίτητων αρχείων του Συστήματος
• Υπογράφει τα πιστοποιητικά των προϊόντων
• Συντονίζει την Ανασκόπηση του Συστήματος, έχει την ευθύνη για την εφαρμογή της Πολιτικής Ποιότητας & Ασφάλειας των Τροφίμων και συμμετέχει στην ομάδα HACCP.
• Έχει την ευθύνη για την καταγραφή, επικαιροποίηση και τήρηση των προδιαγραφών των προϊόντων
• Έχει την ευθύνη της τήρησης του προγράμματος αυτοελέγχων και αναλύσεων
• Συνεργάζεται αποτελεσματικά με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης (παραγωγή, προμήθειες, αποθήκες, διανομές, συντήρηση), για τα θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του/της.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τις ικανότητες και σταθερή αμοιβή
Εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης

Εάν η δημιουργική εργασία μέσα στα πλαίσια μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης επιχείρησης αποτελεί για σας επαγγελματική πρόκληση, τότε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα υπόψιν Δ/νσης Ανθρωπίνων Πόρων στο παρακάτω email.
Ακολουθήστε μας στο: Facebook, Twitter
Τηλ.: 2221045012 Fax:2221 0 42010

Tags:

17 Ιουν
Αθήνα [Όμιλος εταιρειών]

Γραμματέας υποστήριξης διοίκησης της εταιρείας ζητείται, με γνώσεις στα οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων. 1. Πολύ καλή γνώση των Αγγλικών. ( επιθυμητή η γνώση και άλλης γλώσσας ) 2. Πολύ καλή γνώση χρήσης του διαδικτύου και ηλεκτρονικών υπολογιστών...

... καθώς και βασικών προγραμμάτων.
3. Ικανότητες σωστού προγραμματισμού, ελέγχου, και συνέπειας έναντι των υποχρεώσεων.
4. Συνέπεια, ειλικρίνεια, υπευθυνότητα.
5. Ικανότητες διαχείρισης προσωπικού.
6. Δυνατότητα ταξιδίων εντός και εκτός Ελλάδος.
7. Με άνεση, διάθεση για εργασίας, επικοινωνία και ικανότητα να ακούει.
8. Εμπειρία εργασίας τουλάχιστον 2 έτη.

Παρακαλώ αποστείλετε το βιογραφικό σας για την συγκεκριμένη θέση στο email: jobcorporation24@gmail.com με σημείωση στο θέμα “ Γραμματέας υποστήριξης διοίκησης” αφού πρώτα διαβάσετε προσεκτικά τα παραπάνω χαρακτηριστικά.

Για όσους πιστεύουν ότι δεν διαθέτουν τις παραπάνω ικανότητες παρακαλώ να μην στείλουν το βιογραφικό διότι θα είναι απώλεια χρόνου και για σας αλλά και για την εταιρεία.

Θεσσαλονίκης, 9o χιλιόμετρο Θεσ/νίκης - Καβάλα,Δερβένι Τ.Κ 54500
Ακαδημίας 52, Αθήνα 10679

Tags:

17 Ιουν
Θεσσαλονίκη [Όμιλος εταιρειών]

Γραμματέας υποστήριξης διοίκησης της εταιρείας ζητείται, με γνώσεις στα οικονομικά και διοίκηση επιχειρήσεων. 1. Πολύ καλή γνώση των Αγγλικών ( επιθυμητή η γνώση και άλλης γλώσσας ). 2. Πολύ καλή γνώση χρήσης του διαδικτύου και ηλεκτρονικών υπολογιστών...

... καθώς και βασικών προγραμμάτων.
3. Ικανότητες σωστού προγραμματισμού, ελέγχου, και συνέπειας έναντι των υποχρεώσεων.
4. Συνέπεια, ειλικρίνεια, υπευθυνότητα.
5. Ικανότητες διαχείρισης προσωπικού.
6. Δυνατότητα ταξιδίων εντός και εκτός Ελλάδος.
7. Με άνεση, διάθεση για εργασίας, επικοινωνία και ικανότητα να ακούει.
8. Εμπειρία εργασίας τουλάχιστον 2 έτη.

Παρακαλώ αποστείλετε το βιογραφικό σας για την συγκεκριμένη θέση στο email: jobcorporation24@gmail.com με σημείωση στο θέμα “ Γραμματέας υποστήριξης διοίκησης” αφού πρώτα διαβάσετε προσεκτικά τα παραπάνω χαρακτηριστικά.

Για όσους πιστεύουν ότι δεν διαθέτουν τις παραπάνω ικανότητες παρακαλώ να μην στείλουν το βιογραφικό διότι θα είναι απώλεια χρόνου και για σας αλλά και για την εταιρεία.

Θεσσαλονίκης, 9o χιλιόμετρο Θεσ/νίκης - Καβάλα,Δερβένι Τ.Κ 54500

Tags:

15 Ιουν
Ηράκλειο [Όμιλος Πλάτων]

Οικονομολόγοι, θεολόγοι, ιατροί, βιολόγοι, χημικοί μηχανικοί, ηλεκτρολόγοι μηχ/κοί, μηχανολόγοι μηχ/κοί, πολιτικοί μηχ/κοί και άλλες ειδικότητες ζητούνται για υποστήριξη σε φοιτητικές εργασίες. Αποστολή βιογραφικών στο omilosomilos@gmail.com (στο θέμα να γράφει...

15 Ιουν
Πάτρα [Όμιλος Πλάτων]

Οικονομολόγοι, θεολόγοι, ιατροί, βιολόγοι, χημικοί μηχανικοί, ηλεκτρολόγοι μηχ/κοί, μηχανολόγοι μηχ/κοί, πολιτικοί μηχ/κοί και άλλες ειδικότητες ζητούνται για υποστήριξη σε φοιτητικές εργασίες. Αποστολή βιογραφικών στο omilosomilos@gmail.com (στο θέμα να γράφει...

15 Ιουν
Πανελλήνια [Όμιλος Πλάτων]

Πληροφορικός ζητείται για υποστήριξη σε φοιτητικές εργασίες. Αποστολή βιογραφικών στο omilosomilos@gmail.com (στο θέμα να γράφει "Εργασίες").

14 Ιουν
Αθήνα [INSIDEHOME]

ΖΗΤΕΙΤΑΙ Πωλητής για τη στελέχωση καταστήματος πώλησης επίπλων. Η θέση αφορά την εξυπηρέτηση του πελάτη (είτε στο κατάστημα είτε τηλεφωνικά) που ενδιαφέρεται για τα προϊόντα του καταστήματος (πληροφορίες, καταχώρηση παραγγελιών, διαχείριση παραγγελίας...

... κτλ).
Ημέρες εργασίας Δευτέρα έως και Σάββατο.
Στείλτε το βιογραφικό σας (με φωτογραφία) στο παρακάτω email, αναφέροντας στο θέμα τον κωδικό της θέσης εργασίας PWL_MET

Tags:

14 Ιουν
Θεσσαλονίκη [INSIDEHOME]

ΕΤΑΙΡΕΙΑ επίπλων ζητεί άτομο για εργασία στην αποθήκη της Αθήνας (Μεταμόρφωση Αττικής ). Αρμοδιότητες : Φόρτωμα, ξεφόρτωμα, διαλογή προϊόντων Οδηγός ή Βοηθός οδηγού για διανομές εντός πόλης (με ανέβασμα βαρέων αντικειμένων σε ορόφους σπιτιών). Συναρμολόγηση...

... επίπλων
Η εταιρεία προσφέρει πλήρες πακέτο αποδοχών ( σταθερός μισθός + ασφάλιση )
Πλήρης απασχόληση

Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email αναγράφοντας στο θέμα τον κωδικό θέσης MTF_THES

Tags:

14 Ιουν
Θεσσαλονίκη [HRAnagnostopoulouAnna]

Γραμματέας Διοίκησης Εάν σας ενδιαφέρει να εργαστείτε εντός ενός μεγάλου και δομημένου οργανισμού πολυεθνικής εμβέλειας, σε μια θέση υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών ως Γραμματέας Διοικητικής Ομάδας με μεγάλες δυνατότητες επαγγελματικής και προσωπικής...

... εξέλιξης, τότε αυτή η θέση είναι για εσάς!
Αρμοδιότητες και καθήκοντα:
• Διαχείριση, συντονισμός και έλεγχος της ατζέντας τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων συνεδριάσεων, συναντήσεων και ταξιδιών
• Account Management Υποστήριξη.
• Διοργάνωση των εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων τής Διοίκησης, διασφαλίζοντας τη σωστή και έγκαιρη λειτουργία όλων των απαραιτήτων που απαιτούνται, π.χ. αίθουσα συνεδριάσεων, εξοπλισμός, παρουσιάσεις, προετοιμασία ημερήσιας διάταξης
• Προετοιμασία των συνεδριάσεων του διοικητικού συμβουλίου και των γενικών συνελεύσεων, καθώς και των εταιρικών εκδηλώσεων
• Παροχή γραμματειακής υποστήριξης κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων τής Διοίκησης
• Παροχή εκτελεστικής και διοικητικής υποστήριξης τής Διοίκησης
• Επικοινωνία με εξωτερικούς φορείς για τη διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων και θεμάτων τής Διοίκησης
• Διοργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων, του ξενοδοχείου, ενοικιάσεων αυτοκινήτων, χρονοδιαγραμμάτων συναντήσεων κατά τη διάρκεια ταξιδιού
• Παρακολούθηση και ανταπόκριση στις εισερχόμενες επικοινωνίες στο γραφείο τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου
• Σύνταξη εκθέσεων και παρουσιάσεων υψηλής ποιότητας
Ακαδημαϊκό υπόβαθρο, εμπειρία και γνώσεις:
• Πτυχίο ΑΕΙ /TEI Οικονομικών σπουδών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή παρεμφερές αντικείμενο
• Άριστη γνώση Αγγλικών απαραίτητη (προφορική και γραπτή επικοινωνία), επιθυμητή η γνώση και άλλων γλωσσών
• Άριστη γνώση Η/Υ Ms Office: Ειδικά Excel Power User
• Εμπειρία χρήσης ERP / CRM
• Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση μεγάλων / πολυεθνικών οργανισμών


Προσωπικά χαρακτηριστικά / ικανότητες:
• Άριστες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
• Αυτοπεποίθηση «μπορώ να το κάνω» στάση .
• Άριστη επικοινωνία
• Υψηλό EQ
• Ικανότητα να διαχειρίζεται απαιτητικές καταστάσεις με μηδενική καθοδήγηση.
• Διάθεση συνεργασίας και ομαδικότητα
• Αναλυτική ικανότητα
• Προσοχή στη λεπτομέρεια
• Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
• Εχεμύθεια και διακριτικότητα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
• Ικανότητα διαχείρισης πολλών πραγμάτων ταυτόχρονα και κρίσεων

Παροχές:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Υψηλό επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας

Tags:

11 Ιουν
Αθήνα [HomeCare]

Εταιρεία ΕΞΥΠΠ αναζητά Τεχνικούς Ασφαλείας (εξωτερικοί συνεργάτες), κατά προτίμηση με εμπειρία, πτυχιούχοι ΤΕΙ-ΑΕΙ για συνεργασία στην ευρύτερη περιοχή της Αττικής. Παρακαλούμε αποστείλετε το βιογραφικό σας στο παρακάτω email. αναγράφοντας στην αρχή...

... του θέματος τον κωδικό: ΤΑ19

Tags:

06 Ιουν
Αθήνα [Hrstrategy Human Resources]

Φαρμακευτική εταιρία επιθυμεί να προσλάβει μόνιμα στέλεχος, ως QP (Ειδικευμένο Πρόσωπο κατά την έννοια του νόμου) & Regulatory Affairs Manager για την εισαγωγή φαρμάκων από τρίτες χώρες στην Αθήνα. Περιγραφή εργασίας του / της κατόχου της θέσης: Yποστηρικτικές ενέργειες...

... που αφορούν τη διαχείριση τον συντονισμό και την επεξεργασία φακέλων για την έγκριση, τροποποίηση και μετεγκριτική παρακολούθηση φαρμακευτικών προϊόντων (premarketing and postmarketing).
Έλεγχο των προτεινόμενων υλικών συσκευασίας και προώθησης ώστε να διασφαλίζεται η συμμόρφωσή τους με την εθνική νομοθεσία και τους εθνικούς κώδικες δεοντολογίας.
Επαφές με τις αρμόδιες κατά περίπτωση αρχές ( ΕΟΦ, Υπουργείο Υγείας, ΕΟΠΥΥ κλπ.) ώστε να διασφαλίζεται ότι όλα τα θέματα ανιχνεύονται και επιλύονται έγκαιρα.
Υποστηρικτικές, ενέργειες και επαφές με τις αρχές σχετικά με την τιμολόγηση και αποζημίωση των φαρμάκων (Market Access).
Προετοιμασία των σχετικών εγγράφων όπου και όταν απαιτείται.
Προσόντα πρόσληψης
Πτυχίο Πανεπιστημίου σε ένα από τους ακόλουθους κλάδους:Φαρμακευτική, χημεία, ιατρική, φαρμακευτική χημεία, φαρμακευτική τεχνολογία, βιολογία.
Διετής τουλάχιστον πρακτική εμπειρία σε μία ή περισσότερες επιχειρήσεις που έχουν άδεια παραγωγής σε δραστηριότητες στον τομέα της ποιοτικής ανάλυσης των φαρμάκων, της ανάλυσης των δραστικών ουσιών και λοιπών δοκιμών για την ποιότητα των φαρμάκων.
Τα ανωτέρω είναι απαραίτητα για τον διορισμό ως Ειδικευμένου Προσώπου από τον ΕΟΦ για τις εισαγωγές φαρμάκων της εταιρείας από Τρίτες Χώρες.
Άριστη γνώση Αγγλικής Γλώσσας.
Γνώση της Ελληνικής και Κοινοτικής νομοθεσίας.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

06 Ιουν
Πανελλήνια [SAMURAI SECURITY HELLAS]

Θέλεις να κάνεις καριέρα στο Βερολίνο και στις γύρω περιοχές, προσφέροντας βοήθεια σε ανθρώπους που το έχουν ανάγκη? Αναζητούμε: Νοσοκόμους και Βοηθούς γηριατρικής φροντίδας/ Βοηθούς νοσοκόμους. Προσφέρουμε: Ωρομίσθιο : Τουλάχιστον 11,50 € μικτά + Προσαυξήσεις (Αύξηση...

... του ωριαίου μισθού αναλόγως προσόντων και περαιτέρω κατάρτισης)
Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου
Για τους πρώτους μήνες παροχή καταλύματος και βοήθεια στην μετέπειτα εύρεση σπιτιού και μετεγκατάσταση σε αυτό.
Υποστήριξη σε διάφορα θέματα σχετικά με την ένταξη στη νέα χώρα εργασίας, όπως διαμονή και γραφειοκρατία
Στολές εργασίας καθώς και εργασιακό εξοπλισμό
Εκπτωτικά κουπόνια σε: Zalando, SKY, Sony και σε περισσότερους από 150 άλλους συνεργάτες
Ατομική περαιτέρω εκπαίδευση
Κατανομή βάρδιας κατόπιν συνεννόησης και ανάλογα με την οικογενειακή κατάσταση και την θέση εργασίας
Τα καθήκοντά σας:
Φροντίδα ηλικιωμένων
Σερβίρισμα και σίτιση των ηλικιωμένων
Διαφορετικές παροχές στήριξης απόρων ατόμων,ανάλογα με τις ανάγκες τους, στην καθημερινότητά τους.
Το προφίλ σας:
Πτυχίο Νοσηλευτικής ΤΕΙ-ΑΕΙ ή Βοηθός Νοσηλευτικής Γενικής Νοσηλείας ΙΕΚ-ΕΠΑΛ-ΕΠΑΣ (Δημόσιο ή Ιδιωτικό με πιστοποίηση)
Εναλλακτικά βεβαίωση από ιδιώτη ή οργανισμό, η οποία να αποδεικνύει την εμπειρία στην νοσηλεία ή την φροντίδα ηλικιωμένων ατόμων τουλάχιστον 200 ωρών.
Πιστοποιητικό γλωσσομάθειας της Γερμανικής γλώσσας σε επίπεδο τουλάχιστον Β1
(Μαθήματα Γερμανικής γλώσσας για περαιτέρω ανάπτυξή της παρέχονται από εμάς)
Προθυμία για περαιτέρω επαγγελματική κατάρτιση
Δυνατότητα εργασίας σε ομάδες
Αν ενδιαφέρεστε για αυτή τη θέση:
Στείλτε το βιογραφικό σας μέσω E-Mail στο: info@security-hellas.eu αναγράφοντας τον κωδικό NUR019:
Samurai Security Hellas
Φρουρίου 11-13

Tags:

06 Ιουν
Κιλκίς [Φάρμα Κουκάκη ΑΕ]

Η qmetric | HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της Φάρμα Κουκάκη ΑΕ, τη θέση του/της Υπεύθυνου/ης Προμηθειών. Η εταιρεία-πελάτης, Φάρμα Κουκάκη, παράγει προϊόντα με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας έχοντας σαν στόχο, τη διάθεση τους στην...

... Ελληνική αγορά αλλά και στις χώρες του εξωτερικού. Τα προϊόντα της Φάρμας Κουκάκη, είναι γνωστά για την άριστη ποιότητα τους από 100% Ελληνικό γάλα.

Η θέση

Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, θα είναι υπεύθυνος/η για τη διαχείριση και την εποπτεία των αγορών/προμηθειών υλικών συσκευασίας και β’ υλών της εταιρείας. Πιο συγκεκριμένα, τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητές του/της θα περιλαμβάνουν:

-Μέριμνα για επάρκεια αποθεμάτων όλων των υλικών συσκευασίας, Β’ υλών και λοιπών αναλώσιμων, σύμφωνα με τους οριζόμενους κανόνες της πολιτικής προμηθειών της εταιρείας
-Υπολογισμός και παραγγελία των κατάλληλων ποσοτήτων ανά είδος στους προμηθευτές
-Διενέργεια έρευνας αγοράς για την αναζήτηση και αξιολόγηση προσφορών από νέους προμηθευτές, σε συνεργασία με το τμήμα ποιοτικού ελέγχου και το τεχνικό τμήμα της επιχείρησης, όταν απαιτείται
-Διαπραγμάτευση, κλείσιμο συμφωνιών με τους προμηθευτές υλικών συσκευασίας, Β’ υλών και λοιπών αναλώσιμων, σύμφωνα με τους οριζόμενους κανόνες της πολιτικής προμηθειών της εταιρείας
-Διενέργεια της αξιολόγησης των συμβάσεων με τους προμηθευτές και μέριμνα για την έγκαιρη αποφυγή συγκρούσεων, ελλείψεων ή λαθών
-Εξασφάλιση της βέλτιστης απόδοσης του προϋπολογισμού αγορών σε οικονομικό, ποιοτικό και επιχειρησιακό επίπεδο.

Το προφίλ σας

Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης του/της Υπεύθυνου/ης Προμηθειών, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:

-Πτυχίο ΑΕΙ Μαθηματικών ή Στατιστικής και Ασφαλιστικής επιστήμης ή Πολυτεχνικής Σχολής (Εφαρμοσμένων Μαθηματικών)
-Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας (προφορική και γραπτή επικοινωνία)
-Πολύ καλή γνώση χρήσης H/Y (κυρίως Word, Excel)
-Αποτελεσματικές οργανωτικές και διαπραγματευτικές δεξιότητες
-Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
-Ικανότητα εργασίας τόσο αυτόνομα, όσο και μέσα σε ομάδα
-Μεθοδικότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων
-Επαγγελματική ηθική, ειλικρίνεια, εχεμύθεια και ακεραιότητα
-Δυνατότητα ολιγοήμερων ταξιδιών (Ελλάδα και σε χώρες εντός της Ε.Ε.)
-Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες).

Ο πελάτης μας προσφέρει

Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης του/της Υπεύθυνου/ης Προμηθειών, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:

-Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
-Ιδιωτική ασφάλιση
-Ευκαιρίες συνεχούς εκπαίδευσης και ανάπτυξης
-Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον.

Ενδιαφέρεστε;

Επιθυμείτε να συνεχίσετε την ήδη επιτυχημένη καριέρα σας στον τομέα των Αγορών/Προμηθειών και να εξελιχθείτε στο πλαίσιο μίας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ελληνικές γαλακτοβιομηχανίες;
Εάν ναι, τότε μπορείτε να υποβάλετε την αίτησή σας!

Η διαδικασία αξιολόγησης

Η εταιρεία μας εφαρμόζει συγκεκριμένη μεθοδολογία αξιολόγησης των υποψηφίων, προκειμένου να διασφαλιστεί η αντικειμενικότητα της διαδικασίας. Στο πλαίσιο του συγκεκριμένου έργου στελέχωσης, οι υποψήφιοι/υποψήφιες που θα πληρούν τις προδιαγραφές της θέσης, θα αξιολογηθούν με τη χρήση ψυχομετρικών εργαλείων (τεστ προσωπικότητας), Δομημένων Συνεντεύξεων (Competency Based Interviews) και Γραπτής Άσκησης (Written Exercise). Το σύνολο των υποψηφίων που συμμετέχουν στη διαδικασία λαμβάνουν ενημέρωση σχετικά με την εξέλιξη της αίτησής τους, καθώς και τεκμηριωμένο feedback.

Η εταιρεία μας τηρεί αυστηρούς κανόνες εχεμύθειας και εμπιστευτικότητας και συμμορφώνεται πλήρως με τον ευρωπαϊκό κανονισμό για την προστασία των προσωπικών δεδομένων.

Tags:

06 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία στο Μαρούσι Αττικής, επιθυμεί να προσλάβει υπάλληλο Εμπορικής Υποστήριξης. Περιγραφή ρόλου: Διαχείριση των εισαγωγών προϊόντων Ευρωπαϊκής Ένωσης ή τρίτων χωρών. Καταχώρηση των νέων κωδικών προϊόντων στο μηχανογραφικό...

... σύστημα της εταιρίας.
Τιμολόγηση προς πελάτες χονδρικής.
Επικοινωνία με τους πελάτες χονδρικής και λιανικής για τον συντονισμό των παραδόσεων προϊόντων.
Καταχώρηση των παραγγελιών πελατών στο μηχανογραφικό σύστημα της εταιρίας.
Προετοιμασία και επισκόπηση των τιμοκαταλόγων της εταιρίας σε συνεργασία με το λογιστήριο.
Έλεγχος και επιβεβαίωση του αποθέματος προϊόντων της εταιρίας σε συνεργασία με το λογιστήριο και τις αποθήκες.
Διεξαγωγή forecast στοιχείων αποθέματος προϊόντων και πωλήσεων ανά 15 ημέρες.
Συμμετοχή σε εμπορικές εκθέσεις της Αθήνας για λογαριασμό της εταιρίας.
Διαχείριση των απαιτήσεων έναντι warranties προς τους προμηθευτές.

Οι κατάλληλοι υποψήφιοι γυναίκες ή άντρες θα πρέπει να πληρούν τις προϋποθέσεις:
3 ετή εμπειρία σε ανάλογα καθήκοντα οργανωμένης εμπορικής εταιρίας επιθυμητά με μεγάλο πλήθος ημερήσιων παραγγελιών.
Απόφοιτοι μεταλυκειακής σχολής τουλάχιστον.
Άριστες γνώσεις Αγγλικών.
Επιθυμητά πολύ καλές γνώσεις Γερμανικών.
Γνώση χειρισμού Singular Entrerprise.
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Excel, μακροεντολών VLookup.
Εργάζονται 5ήμερα και 8ωρο.
Πολύ καλές επικοινωνιακές αρετές και διάθεση καλής συνεργασίας.

Η εταιρία προσφέρει:
Μισθό αναλόγως προσόντων.
Κίνητρα καλής απόδοσης.
Περιβάλλον εργασίας που προωθεί τη συνεργασία και τις πολύ καλές συνθήκες εργασίας.
Δυνατότητες εργασιακής εξέλιξης και επαγγελματικής ανάπτυξης.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

04 Ιουν
Αθήνα [pride marketing]

Η Εταιρεία μας η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο του Marketing υπηρεσιών, μέσω των υψηλών απαιτήσεων της φιλοδοξεί να ενισχύσει το ανθρωπινό δυναμικό της με αποτέλεσμα την αναζήτηση νέων υποψήφιων. Δίνεται η ευκαιρία σε άτομα που δεν έχουν καμία επαγγελματική...

... εμπειρία να εισέλθουν στην αγορά αποκτώντας βασικές γνώσεις πάνω σε τεχνικές και θέματα marketing και πωλήσεων. Ωστόσο υπάρχει δυνατότητα εξέλιξης και καριέρας στο κομμάτι του management.

Ιδανικό προφίλ

• Άνεση στην επικοινωνία, αποτελεσματικότητα, αποφασιστικότητα και επίμονη στους στόχους.
• Θετικό τρόπο σκέψης και ομαδικό πνεύμα.
• Πτυχίο Marketing η παρεμφερών σπουδών θα εκτιμηθεί θετικά
• Άμεση διαθεσιμότητα.
• 18-30 ηλικία.

Παρέχεται από την εταιρεία μας:

• Επαγγελματικό και σταθερό περιβάλλον για την δημιουργία ευκαιριών καριέρας.
• Ολοκληρωμένο πρόγραμμα πιστοποιημένης εκπαίδευσης.
• Δυνατότητα επιμορφωτικών ταξιδιών Ελλάδα και εξωτερικό.
• Άριστο σύστημα αμοιβών.


Αν πιστεύετε ότι είστε ο κατάλληλος υποψήφιος για την θέση αποστείλετε το βιογραφικό σημείωμα στο H.R τμήμα της εταιρείας στην διεύθυνση admin@pridemarketing.gr με κωδικό θέσης PR01

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.