Αγγελίες εργασίας για Εταιρειας. Ξεκινήστε καριέρα Εταιρειας στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 35 αγγελίες.
19 Σεπ
Αθήνα [Γ.Δ. ΡΟΥΣΣΑΚΗΣ Α.Β.Ε.Ε.]

Η Γ.Δ ΡΟΥΣΣΑΚΗΣ Α.Β.Ε.Ε. μια από τις μεγαλύτερες εταιρείες εμπορίας συσσωρευτών μολύβδου στην Ελλάδα, αναζητά στελέχη για την ανάπτυξη του δικτύου πωλήσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα. Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία αναζητά: • Υπεύθυνο πωλήσεων συσσωρευτών φωτοβολταϊκών...

... εφαρμογών (Trojan)
• Υπεύθυνο ανάπτυξης δικτύου Φορτιστών συσσωρευτών μολύβδου (CTEK)
• Υπεύθυνο ανάπτυξης δικτύου συσσωρευτών οχημάτων (Suntech, ACDelco)

Περιγραφή αρμοδιοτήτων:
• Ενεργή συμμετοχή στην ανάπτυξη και διεύρυνση του B2B δικτύου πωλήσεων της εταιρείας
• Παρακολούθηση ανταγωνισμού και τάσεων αγοράς
• Επίτευξη στρατηγικών και εμπορικών στόχων
• Εντοπισμός και επίλυση προβλημάτων
• Εφαρμογή της εμπορικής και πιστωτικής πολιτικής στο σύνολο του πελατολογίου

Οι κατάλληλοι συνεργάτες θα πρέπει να διαθέτουν τα εξής χαρακτηριστικά:
• Τουλάχιστον 3 έτη εμπειρία στον κλάδο των συσσωρευτών μολύβδου (θα προτιμηθεί εμπειρία στον κλάδο των αυτοκινήτων, της βιομηχανίας, των ανανεώσιμων πηγών ενέργειας και της ναυτιλίας)
• Απόφοιτοι ΤΕΙ – ΑΕΙ Τεχνικής κατεύθυνσης
• Άδεια οδήγησης I.X
• Καλή γνώση Αγγλικών (προφορικά & γραπτά).
• Καλή Γνώση Η/Υ.
• Πολύ καλή επικοινωνιακή και διαπραγματευτική ικανότητα
• Προσήλωση στους στόχους.
• Διαθέσιμοι για ταξίδια
• Θετικό πνεύμα συνεργασίας.

Η εταιρία προσφέρει:
• Προοπτικές εξέλιξης σε μια δυναμική εταιρεία
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών σύμφωνα με τα προσόντα και την εμπειρία
• Bonus επίτευξης εταιρικών στόχων

Tags:

19 Σεπ
Αθήνα [Megasoft AE]

Η Megasoft ΑE, κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης επιχειρησιακού λογισμικού, αναζητά για άμεση πρόσληψη στις εταιρείες του ομίλου της, Πωλητές Job description • Υπεύθυνος διαχείρισης και ανάπτυξης πελατολογίου • Πραγματοποίηση επισκέψεων σε πελάτες και παρουσίαση...

... των λύσεων της εταιρείας
• Αποστολή προσφορών και διαχείριση παραγγελιών

Επιθυμητά προσόντα:
• Εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων
• Καλή γνώση Η/Υ
• Συνέπεια και επαγγελματισμός
• Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες
• Οργανωτικές και διαπραγματευτικές ικανότητες
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
• Πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ

Η εταιρεία προσφέρει:
• Ελκυστικό πακέτο αποδοχών (μισθός + Bonus)
• Ασφάλιση
• Εταιρικό αυτοκίνητο
• Εταιρικό laptop
• Εταιρικό κινητό
• Άριστο περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Προοπτικές Εξέλιξης

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα αναφέροντας τον κωδικό θέσης RSA19, στο παρακάτω e-mail. Όλα τα βιογραφικά θα τύχουν απόλυτης εχεμύθειας.

Tags:

19 Σεπ
Αθήνα [Megasoft AE]

Η Μegasoft ζητά, για τις εταιρείες του ομίλου της, Γραμματέα Πωλήσεων. Αρμοδιότητες: -Διευθέτηση καθημερινών ραντεβού για το τμήμα πωλήσεων -Follow up των ραντεβού -Direct επικοινωνία με πελάτες -Τηλεφωνική επικοινωνία με υποψηφίους και υφιστάμενους πελάτες...

... με σκοπό την ενημέρωση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας

Προφίλ Υποψήφιας:
-Ηλικία έως 35 ετών
- Καλή γνώση Η/Υ
- Εμπειρία στην επικοινωνία με πελάτες
- Ευχάριστη προσωπικότητα, ομαδικό πνεύμα, προθυμία
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και ευχέρεια στην επικοινωνία
- Πτυχίο ΑΕΙ – ΤΕΙ

Η εταιρία προσφέρει:
-Μισθό – Ασφάλιση
-Άριστο περιβάλλον εργασίας
-Προοπτική εξέλιξης

Οι ενδιαφερόμενες παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα αναφέροντας τον κωδικό θέσης (ΤΕ19) στο παρακάτω e-mail. Όλα τα βιογραφικά θα τύχουν απόλυτης εχεμύθειας.

Tags:

19 Σεπ
Θεσσαλονίκη [Μελίνα Παρχαρίδου]

Ζητείται μόνιμος υπάλληλος από εταιρεία Βιολογικού Καθαρισμού ( Στρωμάτων Καναπέδων Αυτοκινήτων ). Οι καθαρισμοί γίνονται στην οικεία των πελατών σε όλη τη Θεσσαλονίκη και στο κατάστημα της εταιρείας στον Εύοσμο. Απαραίτητα εκπληρωμένες στρατιωτικές...

... υποχρεώσεις, δίπλωμα οδήγησης. Προαιρετικά κάρτα ανεργίας σε ισχύ τουλάχιστον 3 μήνες.
Παρέχεται Μισθός 800€ και Ένσημα
Αποστείλετε πλήρες βιογραφικό με φωτογραφία στο παρακάτω email.

Tags:

18 Σεπ
Θεσσαλονίκη [INTERLIFE Ασφαλιστική]

Η INTERLIFE Ασφαλιστική αναζητά Βοηθό Τμήματος Προσωπικού (έδρα Θεσσαλονίκη). Καθήκοντα: Βοηθητικές εργασίες στις παρακάτω αρμοδιότητες: • Σχεδιασμός και παρακολούθηση της τήρησης των διαδικασιών και των πολιτικών σχετικά με το Ανθρώπινο Δυναμικό • Σχεδιασμός...

... και παρακολούθηση των συστημάτων Ανθρώπινου Δυναμικού (σχετικά με αξιολόγηση, στοχοθεσία, αποδοχές)
• Προγραμματισμός εκπαίδευσης και ανάπτυξης προσωπικού σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις της εταιρείας
• Παρακολούθηση και εφαρμογή της Εργατικής και Ασφαλιστικής Νομοθεσίας
• Διαχείριση των εργασιακών σχέσεων του Ανθρώπινου Δυναμικού
• Επιλογή και αξιολόγηση υποψηφίων και πρόσληψη εργαζομένων

Απαραίτητα προσόντα:
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
• Τίτλος σπουδών Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών ή συναφούς κλάδου
• Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (MS Office, Internet)
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας

Απαραίτητα χαρακτηριστικά:
• Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
• Εμπιστευτικότητα και ακεραιότητα
• Ικανότητα δημιουργίας και διατήρησης σχέσεων εμπιστοσύνης

Παροχές:
• Μισθός αναλόγως προσόντων
• Ιδιωτική Ασφάλιση Ατυχημάτων και Νοσοκομειακής Περίθαλψης μετά τον πρώτο χρόνο συνεργασίας
• Άριστο περιβάλλον εργασίας
• Προοπτικές εξέλιξης

Η Θέση αναφέρεται στην Διεύθυνση Προσωπικού.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν βιογραφικό σημείωμα στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση.
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

Tags:

17 Σεπ
Αθήνα [Befon]

Η εταιρεία BEFON, έχοντας πολυετή εμπειρία στη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων, ως στρατηγικός συνεργάτης της ELPEDISON στην Ελλάδα, κορυφαία εταιρεία ενέργειας, τόσο στην παραγωγή και προμήθεια ηλεκτρικού ρεύματος, όσο και στην προμήθεια φυσικού αερίου, ενδιαφέρεται...

... να προσλάβει άτομα για τα καταστήματα της Elpedison: Β2C_Sales_
Ο κατάλληλος υποψήφιος θα συμβάλει στην επίτευξη των εταιρικών στόχων οικοδομώντας και διατηρώντας καλές σχέσεις με τους πελάτες και τους εν δυνάμει πελάτες. Παράλληλα, θα αναπτύξει νέες ευκαιρίες και θα διευρύνει το φάσμα των τωρινών πελατών.

Χαρακτηριστικά θέσης:
Τύπος: Πλήρης απασχόληση (8h)
Τοποθεσία: Αθήνα

Αρμοδιότητες:
• Επίτευξη του στόχου πωλήσεων
• Ενίσχυση του υπάρχοντος πελατολογίου καθώς και η επέκταση αυτού
• Διαπραγμάτευση και διαφύλαξη καλής συνεργασίας με τους πελάτες στο πλαίσιο της εμπορικής πολιτικής της εταιρείας
• Διακριτική και καινοτόμα προσπάθεια για τη διασφάλιση και μεγιστοποίηση του δυναμικού της περιοχής
• Ανάπτυξη και διαχείριση των ευκαιριών για νέο πελατολόγιο
• Ενίσχυση εταιρικής ταυτότητας
• Διεκπεραίωση διαφόρων άλλων καθηκόντων εντός καταστήματος

Απαραίτητα Προσόντα:
• Αναπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας
• Αναλυτική σκέψη και οργανωτικές ικανότητες
• Δυναμικός χαρακτήρας με προσήλωση στην επίτευξη των στόχων
• Πελατοκεντρική προσέγγιση
• Προϋπηρεσία σε Β2C πωλήσεις
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας (γραπτά & προφορικά)
• Άριστη χρήση Η/Υ (MS Office)
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (για τους άνδρες υποψηφίους)

Η εταιρία προσφέρει:
• Σύμβαση εργασίας αορίστου χρόνου
• Εισαγωγική εκπαίδευση και συστηματική υποστήριξη κατά τη διάρκεια προσαρμογής
• Σταθερός μισθός
• Βonus παραγωγικότητας
• Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον με τάσεις ανάπτυξης

Για όλα τα βιογραφικά θα τηρηθεί απόλυτη εμπιστευτικότητα.
Η εταιρεία θα επικοινωνήσει μόνο με όσους υποψήφιους πληρούν τα παραπάνω κριτήρια.

Tags:

16 Σεπ
Έδεσσα [Ιδιωτική Κλινική ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ Ι.Κ.Ε.]

Η ΓΕΝΙΚΗ ΚΛΙΝΙΚΗ ΑΓΙΟΣ ΓΕΩΡΓΙΟΣ ΙΚΕ, ΕΠΙΘΥΜΕΙ ΝΑ ΠΡΟΣΛΑΒΕΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΕΣ ΑΤΕ, ΜΑΙΕΣ ΑΤΕΙ ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΟΘΕΡΑΠΕΥΤΕΣ ΑΤΕΙ ΓΙΑ ΜΟΝΙΜΗ ΕΡΓΑΣΙΑ. ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ ΣΗΜΕΙΩΜΑΤΩΝ ΣΤΟ hr@klinikiag.gr. ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ: 23810-25401 (ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ: 121). ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ HR:...

... ΚΑΚΑΓΙΑΝΝΗΣ ΘΩΜΑΣ.
ΣΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΟΥΜΕ ΟΤΙ, ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΜΗ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΑΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΘΕΣΗ ΕΡΓΑΣΙΑΣ, ΤΟ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΟ ΣΑΣ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΕΙ ΣΤΗ ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ ΤΗΣ ΕΤΑΙΡΕΙΑΣ ΜΑΣ ΓΙΑ 12 ΜΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΤΟΥ ΚΑΙ ΘΑ ΕΠΑΝΑΞΙΟΛΟΓΗΘΕΙ ΣΤΗΝ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗΣ ΝΕΑΣ Ή ΠΑΡΟΜΟΙΑΣ ΘΕΣΗΣ ΕΡΓΑΣΙΑΣ.

Tags:

13 Σεπ
Αθήνα [ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ]

Η εταιρεία μας δίνει την ευκαιρία να κάνετε την πρακτική σας άσκηση στους τομείς όπως: 1. Προγραμματισμός php, mysql ...

...
2. Γραφιστική και web design
3. Δημόσιες σχέσεις και εμπόριο
4. Δημοσιογραφία και MEDIA
Η 16ετή εμπειρία της εταιρείας μας σας δίνει τα απαραίτητα εφόδια για να έχετε μια αποτελεσματική επαγγελματική πορεία στην αγορά.
Πληροφορίες δίδονται μόνον μέσω email ΟΧΙ τηλεφωνικής επικοινωνίας
Για περισσότερα στείλτε μας το βιογραφικό σας στο παρακάτω email.
Διεύθυνση: Ακαδημίας 52, Αθήνα 10679

Tags:

13 Σεπ
Θεσσαλονίκη [ΟΜΙΛΟΣ ΕΤΑΙΡΕΙΩΝ]

Η εταιρεία μας δίνει την ευκαιρία να κάνετε την πρακτική σας άσκηση στους τομείς όπως: 1. Προγραμματισμός php, mysql ...

...
2. Γραφιστική και web design
3. Δημόσιες σχέσεις και εμπόριο
4. Δημοσιογραφία και MEDIA
Η 16ετή εμπειρία της εταιρείας μας σας δίνει τα απαραίτητα εφόδια για να έχετε μια αποτελεσματική επαγγελματική πορεία στην αγορά.
Πληροφορίες δίδονται μόνον μέσω email ΟΧΙ τηλεφωνικής επικοινωνίας
Για περισσότερα στείλτε μας το βιογραφικό σας στο παρακάτω email.
Διεύθυνση: 9o χιλιόμετρο Θεσ/νίκης - Καβάλα,Δερβένι Τ.Κ 54500

Tags:

11 Σεπ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για το τμήμα LostStolen & Authorization για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA S.p.A. ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών...

... υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας
 
Ο/Η κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος/η για την άμεση ακύρωση καρτών και την επανέκδοσή τους μετά από επικοινωνία με τους πελάτες/κατόχους καρτών λόγω απώλειας ή κλοπής κάρτας ή λόγω πιθανής απάτης. Θα είναι επίσης υπεύθυνος για την παροχή τηλεφωνικής έγκρισης συναλλαγών καθώς επίσης και για την διαχείριση της υπηρεσίας ενεργοποιήσεων καρτών. Θα διαχειρίζεται εισερχόμενες κλήσεις και θα καταχωρεί τα σχετικά δεδομένα στα απαραίτητα πληροφοριακά συστήματα της εταιρείας.

Tags:

10 Σεπ
Αθήνα [HRSTRATEGY PRIVATE COMPANY]

Ο πελάτης μας, βιομηχανία τροφίμων της Αθήνας, ζητά να προσλάβει Account Manager Foodservice. Αντικείμενο εργασίας: Υπεύθυνος διαχείρισης, διατήρησης και ανάπτυξης υπάρχοντος πελατολογίου - εξεύρεση νέων πελατών Πραγματοποίηση επισκέψεων σε πελάτες Εφαρμογή εμπορικής...

... πολιτικής της εταιρείας
Διαπραγμάτευση όρων συνεργασίας
Αποστολή προσφορών & διαχείριση παραγγελιών
Δειγματισμός & παρουσίαση προϊόντων
Υποστήριξη μετά την πώληση
Απαιτούμενα προσόντα:
Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία επιθυμητά στον κλάδο του Foodservice
Ιδανικά με προϋπηρεσία ως chef επίσης
Επαγγελματική εμφάνιση, συμπεριφορά και ήθος
Οργάνωση και προγραμματισμός
Ικανότητες διαπραγμάτευσης
Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Office, CRM)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (προκειμένου περί ανδρών)

Προσφέρονται:
Μισθός αναλόγως εμπειρίας και προσόντων
Εταιρικό αυτοκίνητο
Bonus επίτευξης στόχων

Βιογραφικά σημειώματα στα οποία παρακαλείστε να αναφέρετε τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε, μπορείτε να στέλνετε στο παρακάτω email.

Tags:

09 Σεπ
Αθήνα [Energy Fos]

Αναζητείται προσωπικό για απασχόληση σε τηλεφωνικό κέντρο για εκπροσώπηση εταιρείας ρεύματος. Αρμοδιότητες: Διεξαγωγή εξερχόμενων κλήσεων για την προώθηση προγραμμάτων ρεύματος Απαραίτητα Προσόντα: Εξωστρέφεια, Επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές...

... ικανότητες
Επιθυμητά Προσόντα: Προϋπηρεσία σε πωλήσεις από το τηλέφωνο
Η εταιρία προσφέρει: Μισθό, Ασφάλιση, Μπόνους παραγωγικότητας, Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας

Tags:

09 Σεπ
Χαλκίδα [ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε.]

Η Βιομηχανική και Πτηνοτροφική Επιχείρηση ΑΓΓΕΛΑΚΗΣ Α.Ε. με έδρα τη Χαλκίδα ζητεί: ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΔΙΑΣΦΑΛΙΣΗΣ ΠΟΙΟΤΗΤΑΣ QUALITY ASSURANCE MANAGER στην περιοχή Πούρνος Ευβοίας. Ο/Η ιδανικός/ή υποψήφιος/α αναμένεται να διαθέτει: Απαραίτητα Προσόντα: • Πτυχίο ΑΕΙ...

... (Γεωπονία - Τεχνολογία Τροφίμων – Χημικός Μηχανικός, ή συναφές) - μεταπτυχιακές σπουδές στην Τεχνολογία Τροφίμων ή MBA θα θεωρηθούν πρόσθετο προσόν
• Τουλάχιστον 3 –5 έτη εμπειρία σε εφαρμογή Συστημάτων Διαχείρισης Ποιότητας και Ασφάλειας τροφίμων – επιθυμητά σε επίπεδο GFSI, θέματα νομοθεσίας και επισήμανσης τροφίμων, κλπ.
• Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Άριστες γνώσεις χειρισμού Η/Υ (επιθυμητή γνώση ERP/SAP)
• Πολύ καλές ικανότητες επικοινωνίας, ανάληψης πρωτοβουλιών & ομαδικό πνεύμα
• Ικανότητα ανταπόκρισης σε συνθήκες πίεσης χρόνου και διαχείρισης κρίσεων
• Διοικητικές, οργανωτικές και ελεγκτικές ικανότητες
• Ικανότητα διαχείρισης αλλαγών και συνεχούς βελτίωσης
• Αναλυτική σκέψη και πολύ καλή ικανότητα διαχείρισης αριθμητικών δεδομένων
• Σημαντικός παράγοντας η εντοπιότητα ή η δυνατότητα μετεγκατάστασης

Καθήκοντα Θέσης:
• Έχει την ευθύνη για την εφαρμογή του Συστήματος Ποιότητας & Ασφάλειας Τροφίμων σε όλα τα τμήματα της επιχείρησης, την επικαιροποίησή του όποτε απαιτείται, παρακολουθεί την απόδοσή του και αναφέρεται σχετικά στη Διοίκηση, προτείνοντας βελτιώσεις
• Αποτελεί τον εκπρόσωπο της εταιρείας στις σχέσεις της με τρίτους π.χ. πελάτες, καταναλωτές, σύμβουλοι, Φορείς Πιστοποίησης, κλπ. για θέματα που σχετίζονται με την ποιότητα
• Επικοινωνεί με τους πελάτες και προμηθευτές σχετικά με όλα τα θέματα Ποιότητας
• Συντονίζει και λαμβάνει μέρος στις εσωτερικές και εξωτερικές επιθεωρήσεις - audits
• Εποπτεύει και συντονίζει την υλοποίηση και προληπτικών και διορθωτικών ενεργειών
• Έχει την ευθύνη για την εκπαίδευση του προσωπικού σε θέματα ποιότητας και ασφάλειας τροφίμων και τη δημιουργία κουλτούρας συνεχούς τήρησης των Ορθών Παρασκευαστικών Πρακτικών
• Έχει την ευθύνη για τον έλεγχο και την τήρηση των απαραίτητων αρχείων του Συστήματος
• Υπογράφει τα πιστοποιητικά των προϊόντων
• Συντονίζει την Ανασκόπηση του Συστήματος, έχει την ευθύνη για την εφαρμογή της Πολιτικής Ποιότητας & Ασφάλειας των Τροφίμων και συμμετέχει στην ομάδα HACCP.
• Έχει την ευθύνη για την καταγραφή, επικαιροποίηση και τήρηση των προδιαγραφών των προϊόντων
• Έχει την ευθύνη της τήρησης του προγράμματος αυτοελέγχων και αναλύσεων
• Συνεργάζεται αποτελεσματικά με τις υπόλοιπες λειτουργίες της επιχείρησης (παραγωγή, προμήθειες, αποθήκες, διανομές, συντήρηση), για τα θέματα που άπτονται των αρμοδιοτήτων του/της.

Η ΕΤΑΙΡΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ:
Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών ανάλογα με τις ικανότητες και σταθερή αμοιβή
Εξαιρετικές προοπτικές εξέλιξης

Εάν η δημιουργική εργασία μέσα στα πλαίσια μιας ταχύτατα αναπτυσσόμενης επιχείρησης αποτελεί για σας επαγγελματική πρόκληση, τότε στείλτε το βιογραφικό σας σημείωμα υπόψιν Δ/νσης Ανθρωπίνων Πόρων στο παρακάτω email.
Ακολουθήστε μας στο: Facebook, Twitter
Τηλ.: 2221045012 Fax:2221 0 42010

Tags:

09 Σεπ
Αθήνα [KRS Financial Control]

Περιγραφή: Η KRS Group αναζητά άτομο με εμπειρία για τη θέση του Marketing Manager. Ψάχνουμε για άτομα με ικανότητες, δυναμισμό και κίνητρο. Η δουλειά στην KRS Financial Control σημαίνει να είσαι μέλος μιας νικήτριας ομάδας και να προσπαθείς συνεχώς να επιτύχεις την αριστεία...

... για την ικανοποίηση των πελατών.
Ο υποψήφιος θα αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των διαφημιστικών εκστρατειών της KRS καθώς και των πελατών της.
Πιο συγκεκριμένα:
Βασικές αρμοδιότητες:
• Σχεδιασμό στρατηγικής marketing
• Ενίσχυση αναγνωρισιμότητας brand
• Ανάπτυξη διαφημιστικού πλάνου
• Σχεδιασμό ενεργειών προώθησης online και offline
• Διεξαγωγή διαφημιστικής καμπάνιας
• Την επικοινωνία και παρουσίαση των δραστηριοτήτων της εταιρείας
• Δημιουργία προωθητικών ενεργειών για υφιστάμενα προϊόντα και υπηρεσίες
• Ανάλυση και αξιολόγηση της αγοράς και την αναζήτηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης των πωλήσεων,
• Παρακολούθηση του κύκλου πώλησης (ευκαιρίες, προσφορές, πωλήσεις)
• Εκπόνηση ερευνών ικανοποίησης πελατών και μέτρηση των αποτελεσμάτων
• Δημιουργία περιεχομένου εταιρικών παρουσιάσεων
• Δημιουργικό σχεδιασμό και υλοποίηση προωθητικού υλικού (παρουσιάσεις, e-books, τιμοκαταλόγων, τεχνικών εγχειριδίων, διαφημιστικών φυλλαδίων κ.ά.)
• Την οργάνωση του τμήματος digital marketing για τον σχεδιασμό των digital ενεργειών
• Συνεχής ενημέρωση των social media της εταιρείας και του εταιρικού site
• Παρακολούθηση υλοποίησης ενεργειών και συντονισμός ομάδας
Απαιτούμενα Προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ με σχετική κατεύθυνση
• Άριστη γνώση Marketing
• Πολύ καλή γνώση internet, social media και digital marketing
• Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Εμπειρία στην ανάπτυξη και υλοποίηση ετήσιων πλάνων Marketing
• Εμπειρία σε Event Management
• Πολύ καλή γνώση MS Office
• Εμπειρία 0-5 χρόνια σε αντίστοιχη θέση

Προσωπικά στοιχεία:
• Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Στρατηγική σκέψη
• Άριστη επικοινωνιακή ικανότητα και πνεύμα ομαδικής εργασίας
• Δημιουργικός, καινοτόμος, με ικανότητα ανάπτυξης νέων ιδεών
• Υψηλή αισθητική και άποψη marketing (επιλογή γραμματοσειρών, χρωμάτων και εικόνων)
• Έμφαση στη λεπτομέρεια και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση, διαχείρισης χρόνου και τήρησης προθεσμιών
• Άριστη γνώση και ικανότητα μέτρησης, αξιολόγησης και αποτελεσματικότητας ενεργειών
• Διάθεση για μάθηση και ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών


Οφέλη
Η KRS Financial Control ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντας την υψηλή απόδοση και την ποιότητα. Στην KRS Financial Control, θα συμμετέχετε σε μια κουλτούρα μάθησης, όπου η ομαδική εργασία και η συνεργασία ενθαρρύνονται και η αριστεία επιβραβεύεται.

Η εταιρία μας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών που περιλαμβάνει ένα ελκυστικό βασικό μισθό και οφέλη, καθώς και ευκαιρίες για ταχεία ανάπτυξη σταδιοδρομίας σε ένα ασφαλές και προκλητικό εργασιακό περιβάλλον.
Θα αναπτυχθείτε ως επαγγελματίας μέσα από τη συνεχή μας καθοδήγηση και την επαγγελματική κουλτούρα που προάγει τη συνεχή μάθηση.
Η θέση αφορά πλήρη απασχόληση και πενθήμερη εργασία (ασφάλιση ή μπλοκάκι).

Tags:

07 Σεπ
Αθήνα [Hrstrategy Human Resources]

Ο πελάτης μας, βιομηχανία τροφίμων της Αθήνας, ζητά να προσλάβει Πωλητή ή Πωλήτρια HORECA. Αντικείμενο εργασίας: Υπεύθυνος διαχείρισης, διατήρησης και ανάπτυξης υπάρχοντος πελατολογίου - εξεύρεση νέων πελατών Πραγματοποίηση επισκέψεων σε πελάτες εντός...

... Αττικής
Εφαρμογή εμπορικής πολιτικής της εταιρείας
Διαπραγμάτευση όρων συνεργασίας
Αποστολή προσφορών & διαχείριση παραγγελιών
Δειγματισμός & παρουσίαση προϊόντων
Υποστήριξη μετά την πώληση
Απαιτούμενα προσόντα:
Τουλάχιστον 3 έτη προϋπηρεσία επιθυμητά στον κλάδο του HORECA
Επαγγελματική εμφάνιση, συμπεριφορά και ήθος
Οργάνωση και προγραμματισμός
Ικανότητες διαπραγμάτευσης
Ομαδικό πνεύμα συνεργασίας
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (Office, CRM)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας.
Επιθυμητό πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ στον τομέα Διοίκησης επιχειρήσεων/ Διοίκησης Ξενοδοχειακών επιχειρήσεων ή Οικονομίας
Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις (προκειμένου περί ανδρών)
Προσφέρονται:
Μισθός αναλόγως εμπειρίας και προσόντων
Εταιρικό αυτοκίνητο
Bonus επίτευξης στόχων

Βιογραφικά σημειώματα στα οποία παρακαλείστε να αναφέρετε τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

06 Σεπ
Θεσσαλονίκη [Γιώργος]

Από εμπορική εταιρεία στην Ευκαρπία Θεσσαλονίκης, ζητείται υπάλληλος εξυπηρέτησης και διαχείρισης e-shop με γνώσεις προώθησης της εταιρείας στο διαδίκτυο. Αρμοδιότητες: - Εξυπηρέτηση πελατών και παραγγελιοληψία - Διαχείριση e-shop (προσθήκη προϊόντων...

... διαχείριση παραγγελιών κτλ)
- Προώθηση της εταιρείας μέσω των Social Media (καθημερινή δημιουργία περιεχομένου, δημιουργία διαφημίσεων κτλ.)
- Σχεδιασμός newsletter
- Δημιουργία Google διαφημίσεων και έλεγχος στατιστικών μέσω Google Analytics

Απαραίτητα προσόντα:
- Microsoft Office, Photoshop ή άλλο πρόγραμμα επεξεργασίας εικόνας, Social Media, Google Adwords, αγγλικά

Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.