Αγγελίες εργασίας για Επιτευξη. Ξεκινήστε καριέρα Επιτευξη στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 26 αγγελίες.
15 Ιουλ
Αθήνα [ManDynamic]

Η ManDynamic αναζητά Εξωτερικό Πωλητή  από εταιρεία τροφίμων. Περιοχή: Αττική Αρμοδιότητες: Διαχείριση και ανάπτυξη πελατολογίου Κατηγορίες προϊόντων: Ξηρό, Συντήρηση, Κατάψυξη  Απαραίτητα προσόντα: Από 35 έως 55 ετών Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση στον...

... κλάδο των τροφίμων
Προσωπικό πελατολόγιο σχετικό με την αγορά τροφίμων
Κατοχή Μεταφορικού Μέσου

Παροχές:
Μισθός αναλόγως προσόντων 
5νθήμερη εργασία
Ασφάλιση
Μπόνους επίτευξης στόχων
Έξοδα μετακίνησης

Tags:

12 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 168 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους.  Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες σε 3 ηπείρους (11...

... χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.
 
Περιγραφή Θέσης
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την εύρυθμη και αποτελεσματική λειτουργία του τμήματος Μελετών και Αδειοδοτήσεων το οποίο έχει την αρμοδιότητα για τον συντονισμό των πολεοδομικών και υγειονομικών θεμάτων, τις επαφές με τις αρμόδιες αρχές, τον εντοπισμό προβλημάτων σε υφιστάμενα καταστήματα, τις ανακαινίσεις και τις κατασκευαστικές μελέτες εφαρμογής νέων έργων και ειδικών project. 
Πιο συγκεκριμένα μέσω της διεύθυνσης της ομάδας του τμήματος και τον συντονισμό των εξειδικευμένων εξωτερικών συνεργατών: 

Επίβλεψη, συντονισμός και καταγραφή όλης της διαδικασίας έκδοσης των τυπικών απαιτήσεων για το σύνολο των γραφείων, αποθηκών και καταστημάτων της εταιρίας (π.χ. πολεοδομικές άδειες, μελέτες και άδειες πυρασφάλειας, τακτοποιήσεις αυθαιρέτων, άδειες λειτουργίας) 
Διαχείριση και συνεργασία με δημόσιους φορείς και εποπτικές αρχές, επίλυση πολεοδομικών και υγειονομικών θεμάτων μετά από ελέγχους που διενεργούν στην εταιρία
Συντονισμός και παρακολούθηση της ομάδας του τμήματος και των εξωτερικών συνεργατών/μελετητών σε σχέση με τη σύνταξη μελετών εφαρμογής, τευχών δημοπράτησης, επιβλέψεις έργων και καταγραφή σχετικών διαδικασιών 
Επίβλεψη της τήρησης υγειονομικών διατάξεων, την έκδοση και την αντικατάσταση αδειών λειτουργίας καταστημάτων και την εναρμόνιση της εταιρίας με την υγειονομική νομοθεσία
Συντονισμός ολοκλήρωσης της ηλεκτρονικής ταυτότητας των ιδιόκτητων κτιρίων του δικτύου και διατήρηση της βάση δεδομένων όλων των αδειών της εταιρίας σε άριστο επίπεδο  
Παρακολούθηση και υλοποίηση θεμάτων Ασφαλείας & Υγείας Εργαζομένων ή και άλλων εξειδικευμένων project
Συνεργασία με τα τμήματα Σχεδιασμού, Κατασκευών, Εξοπλισμού και Real Estate της εταιρίας, με στόχο την επίτευξη των στόχων της Διεύθυνσης Business Development
Ενημέρωση σχετικά με τις τελευταίες εξελίξεις της νομοθεσίας που άπτονται των αρμοδιοτήτων του και εντοπισμός των αναγκαίων αλλαγών στις σχετικές διεργασίες και διαδικασίες του τμήματος

Tags:

09 Ιουλ
Αθήνα [GREEN PROMOTIONS AND SALES]

ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ (ΚΩΔ. SVR) Ο προϊστάμενος είναι υπεύθυνος για την σωστή υλοποίηση των ενεργειών που αναλαμβάνει (διανομές εντύπων, προωθητικές ενέργειες), των πελατών της εταιρίας σε όλη την Αττική. Αρμοδιότητες: • Διαχείριση προσωπικού. • Διασφάλιση...

... τήρησης διαδικασιών.
• Επίτευξη ημερησιων στόχων.
• Επικοινωνία & ενημέρωση πελατών.
• Αξιολόγηση προσωπικού.

Προσόντα:
• Διοίκηση & διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού .
• Οργανωτικότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
• Επαγγελματισμός, συνέπεια και υπευθυνότητα.
• Κάτοχος αυτοκινήτου (απαραίτητα).
• Άνεση στη χρήση smartphone, email, MS Office.
• 30-45 ετών.

Προσφέρουμε:
• Μισθός
• Έξοδα κίνησης
• Εταιρικό κινητό τηλέφωνο
• Συνεχή εκπαίδευση
• Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

Οι ενδιαφερόμενοι που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα αναγράφοντας τον κωδικό, μέσω e-mail : hr@greenpromotions.gr

Tags:

09 Ιουλ
Θήβα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, βιομηχανία παραγωγής τροφίμων, επιθυμεί να προσλάβει Διευθυντή Παραγωγής Τροφίμων με έδρα στα Οινόφυτα. Περιγραφή Εργασίας: Διοικεί τις δραστηριότητες της παραγωγικής διαδικασίας σύμφωνα με τους ποιοτικούς και ποσοτικούς στόχους που...

... έχουν τεθεί από τη διοίκηση.
Συμμετέχει στην κατάρτιση του προϋπολογισμού λειτουργίας του εργοστασίου και μεριμνά για την τήρησή του, ελέγχοντας τις αποκλίσεις και παρουσιάζοντας εγκαίρως στοιχεία που τις δικαιολογούν.
Ηγείται του προσωπικού αναθέτοντας εργασίες στους κατάλληλους ανθρώπους, μεριμνώντας για την εκπαίδευσή τους, συμμετέχοντας στη διαδικασία πρόσληψης, αξιολόγησης, μετάθεσης και ενδεχομένως απόλυσής τους, σύμφωνα με τις εταιρικές διαδικασίες. Οργανώνει την κατανομή του προσωπικού σε βάρδιες.
Διαμορφώνει για όλα τα θέματα που άπτονται της αρμοδιότητάς του τις απαραίτητες γραπτές εταιρικές πολιτικές και διαδικασίες, εγγυώμενος την μελλοντική πιστή τήρησή τους.
Ελέγχει την τήρηση των συνθηκών υγιεινής και συμμετέχει ενεργά στην τήρηση των πορισμάτων του ποιοτικού ελέγχου, των προτύπων ασφαλείας και ποιότητας.
Συνεργάζεται με τα τμήματα εφοδιασμού, αποθήκευσης, λογιστηρίου, διανομής και γενικά όλους τους εμπλεκόμενους στην παραγωγική διαδικασία με γνώμονα την τήρηση των στόχων παραγωγής, την εξυπηρέτηση των πελατών και την οικονομικότερη λειτουργία της μονάδας.
Ερευνά και προτείνει νέες μεθόδους παραγωγής με σκοπό να αυξήσει την αποδοτικότητα της παραγωγικής μονάδας της εταιρίας.
Επικοινωνεί κατάλληλα με τους εκπροσώπους των πελατών προκειμένου να αξιολογήσει και αξιοποιήσει επιχειρησιακά τις πληροφορίες που συμβάλλουν στην βελτίωση της αποδοτικότητας της παραγωγικής διαδικασίας.
Ερευνά τα αίτια εμφάνισης λειτουργικής φύρας και ενδιαφέρεται για την διατήρησή της σε ανεκτά επίπεδα που θα οδηγήσουν την εταιρία στο να προσφέρει ανταγωνιστικές τιμές στους πελάτες της.
Τηρεί το πρόγραμμα συντηρήσεως του μηχανολογικού εξοπλισμού της μονάδας σύμφωνα με τις οδηγίες των κατασκευαστών και τις σχετικές εταιρικές διαδικασίες.
Συμμετέχει σε επιχειρησιακές παρουσιάσεις και εκθέσεις που θα πείσουν τους πελάτες και τους εκπροσώπους τους ότι η συγκεκριμένη παραγωγική μονάδα αποτελεί έναν άριστο προμηθευτή προϊόντων και υπηρεσιών που διακρίνονται για το υψηλό επίπεδο ποιότητάς τους.
Υπεύθυνος για τη βέλτιστη λειτουργία των γραμμών παραγωγής σκοπό την επίτευξη ποιοτικών και ποσοτικών στόχων.

Ιδιότητες Υποψηφίων:
Πτυχιούχος ανώτερης/ανώτατης σχολής κατά προτίμηση Τεχνολόγων Τροφίμων ή Μηχανικής
Εμπειρία 5-10 ετών σε αντίστοιχη θέση.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

08 Ιουλ
Αθήνα [DS Accounting-financial and Sales ]

Ζητούνται εξωτερικοί πωλητές στην περιοχή της Αργυρούπολης απο Γραφείο επίσημο συνεργάτη της εταιρίας volton Α.Ε. Ελεύθερο ωράριο Υψηλές αποδοχές με ποσοστά Bonus επίτευξης στόχου Δυνατότητα εξέλιξης στον χώρο της ενέργειας

05 Ιουλ
Αθήνα [Μεγάλη Εταιρεία Τραπεζικού Ομίλου]

Μεγάλη Εταιρεία Τραπεζικού Ομίλου με ηγετική θέση στην ελληνική αγορά και μέλος του Ομίλου της Εθνικής Τραπέζης της Ελλάδος,αναζητά άμεσα 3 φιλόδοξους υποψήφιους, για ένταξη στο πρόγραμμα Ανάπτυξης στελεχών της εταιρείας μας, με σκοπό την Εκπαίδευση...

... και την Εξέλιξή τους.

Προϋποθέσεις:
Εμπειρία στον χρηματοασφαλιστικό χώρο (Επιθυμητή)
Πιστοποίηση Επιπέδου Α της Τράπεζας της Ελλάδος (Επιθυμητή)
Άνω των 26 ετών
Πνεύμα ομαδικότητας και φιλική συμπεριφορά
Ευελιξία και επικέντρωση στην επίτευξη στόχων
Φιλοδοξία για επαγγελματική εξέλιξη

Παροχές:
Ελκυστικό πακέτο παροχών (προμήθειες και bonus)
Προοπτικές επαγγελματικής σταδιοδρομίας και επίτευξη υψηλών οικονομικών απολαβών
Συνεχή εκπαίδευση και ανάπτυξη σε σύγχρονο επαγγελματικό περιβάλλον
Δυνατότητα για ευέλικτη εργασία και αυτονομία
Συμμετοχή σε συνέδρια και ταξίδια στην Ελλάδα και το εξωτερικό

Παρακαλούνται οι Ενδιαφερόμενοι να αποστείλουν άμεσα το Βιογραφικό τους Σημείωμα στην παρακάτω Ηλεκτρονική Διεύθυνση

Tags:

04 Ιουλ
Αθήνα [Actionline Ltd.]

Θέλεις να αποκτήσεις εμπειρία στο χώρο της μόδας σ’ ένα από τα πιο αναγνωρισμένα brand της αγοράς; Σε ενδιαφέρει η προσωπική και επαγγελματική εξέλιξη; Αν «ΝΑΙ» τότε είσαι το άτομο που ψάχνουμε! Η ΑCTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού...

... για λογαριασμό πελάτη της, που δραστηριοποιείται στο χώρο της μόδας, αναζητά Sales Assistants για τα καταστήματά του σε μεγάλα εμπορικά κέντρα στην Αθήνα (The Mall Athens, Golden Hall, Attica The Department Store, Athens Metro Mall, Mc Arthur Glen).

Ρόλος Θέσης Εργασίας
• Εξυπηρέτηση και καθοδήγηση των πελατών εντός του καταστήματος, προτείνοντας τις κατάλληλες λύσεις ανάλογα το προφίλ του
• Ανάδειξη των προϊόντων μέσα από μια μεγάλη γκάμα επιλογών
• Διασφάλιση της επίτευξης των πωλήσεων, με σκοπό την ενίσχυση και την ανάπτυξη της επιχείρησης

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Ευχέρεια στην επικοινωνία και στην εξυπηρέτηση διαφορετικών πελατών
• Δυναμική προσωπικότητα, με φιλοδοξία, ενθουσιασμό και προσανατολισμό στο αποτέλεσμα
• Πάθος για τον χώρο της μόδας
• Πολύ καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Πνεύμα ομαδικότητας

Παροχές
• Σταθερές μηνιαίες αμοιβές & ασφάλιση
• Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
• Πενθήμερη part- time/ full - time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
• Δυνατότητα επαγγελματικής ανέλιξης

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω email ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.
Η ομάδα του Recruitment Team θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

03 Ιουλ
Αθήνα [Μεγάλη Εταιρεία Τραπεζικού Ομίλου]

ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ Μεγάλος Χρηματοοικονομικός Όμιλος με ηγετική θέση στην Ελληνική Αγορά και με στρατηγικό στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη στην Ελληνική Αγορά και μακροπόθεσμο ορίζοντα Επενδύσεων σε έναν από τους πιο αναπτυσσόμενους κλάδους...

... αναζητά άμεσα 3 φιλόδοξους Υποψηφίους, για ένταξη στο Πρόγραμμα Ανάπτυξης Στελεχών της Εταιρείας μας, με σκοπό την Εκπαίδευση και την Εξελιξή τους.

Προφίλ Στελεχών

Ο ρόλος:
Χτίσιμο μακροχρόνιων σχέσεων με πελάτες
Ανάλυση Αναγκών υποψήφιων πελατών αλλά και ανάλυση Ασφαλιστικών Κινδύνων (Risk Management)
Προσφορά ολοκληρωμένων και πρωτοποριακών ασφαλιστικών υπηρεσιών με στόχο την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη με προσωπική παρουσία στην εκτέλεση του έργου

Εμπειρία και Δεξιότητες:
Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ
Επιθυμητή η προϋπηρεσία σε πελατοκεντρικές θέσεις
Άριστες Επικοινωνιακές Ικανότητες
Καλή χρήση προγραμμάτων Η/Υ
Πνεύμα ομαδικότητας και φιλική συμπεριφορά
Δυναμική Προσωπικότητα
Ευελιξία και επικέντρωση στην επίτευξη στόχων
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
Φιλοδοξία για Επαγγελματική Εξέλιξη

Προνόμια και Παροχές:
Συνεχή Εκπαίδευση και Ανάπτυξη σε σύγχρονο επαγγελματικό περιβάλλον
Ελκυστικό Πακέτο Παροχών
Άριστες Προοπτικές Εξέλιξης
Επιμόρφωση βάσει σύγχρονων Εκπαιδευτικών Εργαλείων και Μεθόδων
Εύκολη Πρόσβαση

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται όπως υποβάλλουν άμεσα το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω e-mail.

Tags:

29 Ιουν
Αθήνα [Lidl Ηellas ]

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο...

... για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:

- Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος, αναπληρώνοντας τον/την Διευθυντή-τρια και Υποδιευθυντή-τρια κατ/τος
- Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων
- Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών
- Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα
- Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος


Το προφίλ σας

- Είστε απόφοιτος-η επαγγελματικής σχολής ή ανώτερης εκπαίδευσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών, Λογιστικής ή Θετικών Επιστημών
- Ιδανικά, διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στο χώρο του εμπορίου
- Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ
- Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας
- Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά
- Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης προσωπικού


Τι προσφέρουμε:

- Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε, αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο
- Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 530€ μικτά το μήνα για 4ωρη απασχόληση, που προσαρμόζεται με τυχόν επιδόματα
- Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας
- Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον
- Ακολουθείτε 3μηνο πρόγραμμα εκπαίδευσης, με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση

Tags:

28 Ιουν
Βόλος [ΚΟΤΣΟΒΟΣ Α.Ε.]

Σκοπός θέσης: Η Εταιρεία αναζητά Σύμβουλο Πωλήσεων B2B (χονδρικής) πλήρους απασχόλησης για την ανάπτυξη και διαχείριση ενός δυναμικού και διαρκώς αναπτυσσόμενου δικτύου εταιρικών πελατών πανελλαδικά στον κλάδο του υδραυλικού εξοπλισμού και θέρμανσης. Κύριες...

... Αρμοδιότητες:
Διαχείριση και Ανάπτυξη Πελατολογίου.
Χαρτογράφηση αγοράς και έρευνα/αξιολόγηση του ανταγωνισμού.
Παρουσίαση ολοκληρωμένων εταιρικών λύσεων στους πελάτες.
After sales υποστήριξη και παρακολούθηση.
Υποστήριξη εργασιών του τμήματος πωλήσεων.

Κύρια Προσόντα:
Πτυχίο Ανώτερης ή Ανωτάτης Σχολής τμημάτων Μηχανολογίας, Διοίκησης Επιχειρήσεων / Οικονομικά/ Marketing / Επικοινωνίας.
Επιθυμητή προηγούμενη εργασιακή εμπειρία 2-5 ετών σε πωλήσεις χονδρικής.
Επιθυμητή προηγούμενη γνώση/εμπειρία σε λέβητες αερίου, αντλίες θερμότητας.
Καλή γνώση χειρισμού H/Y, Ms Office και επιθυμητή γνώση ERP/CRM.
Ηλικία έως 35 ετών.
Δυνατότητα επαγγελματικών ταξιδιών ανά την επικράτεια και διαμονής εκτός έδρας.

Χαρακτηριστικά Υποψηφίου:
Άριστες επικοινωνιακές, διαπραγματευτικές και οργανωτικές ικανότητες.
Δυναμική, ευχάριστη προσωπικότητα με προσανατολισμό στην επίτευξη στόχων και στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
Εμπορική και πελατοκεντρική αντίληψη με ανεπτυγμένες τεχνικές πωλήσεων.

Η εταιρεία προσφέρει:
Σύμβαση αορίστου χρόνου.
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
Εκπαίδευση.
Φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας.

Tags:

26 Ιουν
Θεσσαλονίκη [ΜΠΑΚΑΛΗΣ ΙΩΑΝΝΗΣ]

Αναδιοργανωνόμαστε! Επενδύουμε σε ταλέντα! Η ταχύτατα αναπτυσσόμενη αλυσίδα καταστημάτων Comfee επιθυμεί να προσλάβει υπεύθυνους για το κατάστημά της στην Χαριλάου, Θεσ/νίκη. Οι υποψήφιοι θα πρέπει να διαθέτουν άνεση στην επικοινωνία, δυναμική προσωπικότητα...

... προσανατολισμό στην επίτευξη στόχων.
Στείλε το βιογραφικό σου τώρα και μέχρι τις 30/06/2019 στο παρακάτω email (κωδ. αγγελίας MNG/CHA).

Tags:

25 Ιουν
Αθήνα [Actionline]

H ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά Team Leader Collection για το τηλεφωνικό κέντρο μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού, στην Αθήνα. Αρμοδιότητες: Οργάνωση, συντονισμός, έλεγχος του τμήματος και των τηλεφωνικών επικοινωνιών Διαχείριση...

... καθοδήγηση, εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών
Παρακολούθηση στόχων, σχεδιασμός προτάσεων και ενεργειών απαραίτητων για την επίτευξή τους
Αξιολόγηση των εργαζομένων, διασφάλιση τήρησης των διαδικασιών

Απαιτούμενα Προσόντα:
Απόφοιτος Λυκείου, Ι.Ε.Κ., Τ.Ε.Ι., Α.Ε.Ι.
Προϋπηρεσία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση τμήματος ληξιπρόθεσμων οφειλών
Πολύ καλή χρήση και προγραμμάτων MS Office
Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

Επιθυμητά προσόντα:
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και την επίτευξη στόχων
Αναλυτική σκέψη και πρωτοβουλία
Ικανότητες οργάνωσης και διοίκησης έργων
Επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες

Παροχές:
Σταθερός μηνιαίος μισθός και ασφάλιση
Συνεχής εξέλιξη και επιμόρφωση
Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

24 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, όμιλος επιχειρήσεων με ηγετική παρουσία στον τομέα των FMCG, επιθυμεί να προσλάβει Γενικό Διευθυντή με έδρα την Αθήνα. Σκοπός της θέσης: Αναφέρεται στον ιδιοκτήτη/ Διευθύνοντα Σύμβουλο και έχει ως κύριο ρόλο την διοίκηση της εταιρίας σε όλους...

... του τομείς, ασκώντας εποπτεία και ηγεσία, με στόχο την διασφάλιση των αποτελεσμάτων, την κερδοφορία και την ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας. Διασφαλίζει επίσης την ικανοποίηση των πελατών καθώς και την αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεων με όλους τους συνεργάτες της εταιρείας.
Περιοχές ευθύνης:
Διευθύνσεις: Οικονομική, Λειτουργίας, Πωλήσεων, Προμηθειών, Ανθρώπινου Δυναμικού, Συστημάτων και Μηχανοργάνωσης, Ποιότητας, Τεχνική.
Συνοπτική Περιγραφή θέσης:
Συμβάλλει στον σχεδιασμό και κατόπιν εγκρίσεως διευθύνει όλες τις ενέργειες για επίτευξη των στόχων του ετήσιου επιχειρησιακού σχεδίου (business plan) της εταιρείας.
Κατά την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου και των ετήσιων επιχειρησιακών σχεδίων παρακολουθεί τις αποκλίσεις και εισηγείται προς τη διοίκηση της εταιρείας τις απαιτούμενες διορθωτικές ενέργειες.
Εγγυάται την αύξηση της αποτελεσματικότητας του διοικητικού μηχανισμού της εταιρείας, παρέχοντας αποτελεσματική εποπτεία και ηγεσία, συμβάλλοντας στην αύξηση του βαθμού οργάνωσης και ετοιμότητας των διευθυντικών στελεχών και των ομάδων τους, υιοθετώντας μεθόδους σύγχρονης διοίκησης.
Αξιολογεί τα αποτελέσματα της κερδοφορίας ανά κατηγορίες προϊόντων ή ομάδων πελατών και εισηγείται στη διοίκηση διορθωτικές ενέργειες.
Εντοπίζει τις άμεσες και μακροχρόνιες επιχειρησιακές προτεραιότητες σε κάθε Διεύθυνση των οποίων παρακολουθεί στενά την υλοποίηση.
Εμπειρία και Ικανότητες κατόχου θέσης:
Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση πολυεθνικής ή μεγάλης ελληνικής εταιρίας. 7-10 χρόνια τουλάχιστον.
Πολύ καλές γνώσεις διοίκησης λιανεμπορίου κατά κανόνα εταιριών που λειτουργούν με πολλά καταστήματα ιδιόκτητα ή franchise και έχουν οργανωμένα κεντρικά γραφεία τα οποία οργανώνουν, κατευθύνουν και ελέγχουν όλες τις περιοχές λειτουργίας των καταστημάτων.
Άριστες ικανότητες οικονομικής ανάλυσης των εμπορικών δεδομένων.
Γνώση και εμπειρία της Ελληνικής αγοράς
Γνώση σύγχρονων συστημάτων διοίκησης (Sales Toolkits, Αξιολόγησης της Απόδοσης, ERP, κα.)
Τυπικές Γνώσεις
Πτυχίο Ανώτατης Σχολής
Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Απαιτούμενες Δεξιότητες (Competencies)
Ηγεσία & Επικοινωνία
Στρατηγική σκέψη
Εμπορική αντίληψη
Προσαρμοστικότητα, ευελιξία και συναισθηματική νοημοσύνη
Αποτελεσματικότητα και διοίκηση με πρακτικό και παραδειγματικό τρόπο (Hands-on)
Οργανωτικές ικανότητες
Διοίκηση Αλλαγής (Change Management)
Εστίαση στον πελάτη (Customer focus)
Δημιουργικότητα
Ομαδική Εργασία

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 158 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Απαιτήσεις Θέσης

Ο κάτοχος της θέσης:

Σχεδιάζει, διαμορφώνει και υλοποιεί τη σύνθεση της ποικιλίας των προϊόντων της κατηγορίας ευθύνης του με στόχο τη βελτίωση της αποδοτικότητας και την ικανοποίηση των αναγκών των πελατών
Παρακολουθεί και επεξεργάζεται στοιχεία που αφορούν στις τάσεις της αγοράς, καταναλωτικές συνήθειες, μερίδια κατηγορίας, με σκοπό να εισάγει νέα προϊόντα και καινοτομίες
Σχεδιάζει, διαμορφώνει και υποβάλει για έγκριση το επίπεδο τιμών των προϊόντων, στο πλαίσιο της τιμολογιακής στρατηγικής της εταιρίας
Παρακολουθεί την πορεία επίτευξης των στόχων των προϊόντων (ιδιωτικής και μη ετικέτας) στις κατηγορίες ευθύνης του, όσον αφορά στις πωλήσεις, την κερδοφορία, το μερίδιο αγοράς, συμβάλλοντας στην επίτευξη των προϋπολογισμένων οικονομικών μεγεθών
Μελετά τα στοιχεία που αφορούν στα προϊόντα ιδιωτικής ετικέτας και προτείνει τη βελτίωση των υπαρχόντων και την ανάπτυξη νέων, ώστε να επιτυγχάνεται η εμπορική τους ανταγωνιστικότητα
Ενημερώνεται αναφορικά με τα διαθέσιμα αποθέματα των προϊόντων της κατηγορίας ευθύνης του και φροντίζει για τον έγκαιρο ανεφοδιασμό τους
Διαμορφώνει και συντηρεί τα πλανογράμματα των προϊόντων, συνεργαζόμενος με τα τμήματα Merchandising και Marketing, έτσι ώστε να εξασφαλίζεται η ομοιόμορφη εικόνα και η εταιρική εμπορευματική πολιτική
Σχεδιάζει το πλάνο των προωθητικών ενεργειών για τα προϊόντα της κατηγορίας ευθύνης του, χρησιμοποιώντας όλα τα προωθητικά εργαλεία, με σκοπό να συμβάλλει θετικά στα εταιρικά αποτελέσματα
Διοικεί την ομάδα ευθύνης του, συντονίζοντας και ελέγχοντας τις ποικίλες εργασίες και μεριμνά για την κατάλληλη εκπαίδευση, ενημέρωση και παρακίνησή τους


Προφίλ Yποψηφίου

Πτυχίο ΑΕΙ σε έναν από τους παρακάτω τομείς: Marketing, Οικονομικά, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Εμπειρία τουλάχιστον 5 έτη σε αντίστοιχη θέση σε εταιρία FMCG, Wholesale ή/και Retail (κατά προτίμηση τροφίμου) ή σε κομμάτι Product Management, σε αντίστοιχο επίπεδο
Αριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Office
Επιχειρηματική αντίληψη και στρατηγική σκέψη
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην επίτευξη στόχων
Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες & ικανότητα διαπραγμάτευσης
Ηγεσία ομάδας, εκπαίδευση και καθοδήγηση
Προγραμματισμός & οργάνωση με έμφαση στη διαχείριση πολλαπλών θεμάτων και τη διαχείριση χρόνου
Ομαδικότητα και συνεργασία


Πακέτο Αποδοχών
Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση, επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα on line σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «CMBC_2019».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 44
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

23 Ιουν
Ζάκυνθος [Lidl Ηellas]

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο...

... για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:
- Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος, αναπληρώνοντας τον/τη Διευθυντή-τρια κατ/τος
- Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους
- Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων
- Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών
- Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα
- Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές

Το προφίλ σας
- Είστε απόφοιτος-η ανώτερης/ανώτατης εκπαίδευσης
- Ιδανικά, διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στο χώρο του εμπορίου
- Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ
- Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας
- Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά
- Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού

Τι προσφέρουμε
- Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε, αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο
- Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 1350 € μικτά το μήνα
- Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιας σας
- Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον
- Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης 5 περίπου μηνών, με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση

Tags:

23 Ιουν
Ρόδος [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY (Do It Yourself) & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό δίκτυο 16...

... καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Για το κατάστημά μας στη Ρόδο, αναζητούμε τους κατάλληλους υποψηφίους για τη θέση Πωλητής/Ταμίας Καταστήματος

Διαθέτεις ευχέρεια στην επικοινωνία; Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Αρμοδιότητες:
• Διασφάλιση ποιοτικής εξυπηρέτησης των πελατών του καταστήματος και παροχή πληροφοριών για την κατάλληλη χρήση των προϊόντων
• Κατάλληλη χρήση ταμειακών προγραμμάτων, διαχείριση παραστατικών και συναλλαγών σύμφωνα με τις διαδικασίες που ορίζει η εταιρεία
• Εξασφάλιση επάρκειας προϊόντων καθώς και ευταξίας του χώρου έκθεσης και αποθήκευσης προϊόντων
• Επίτευξη ποσοτικών και ποιοτικών στόχων, εφαρμόζοντας τις διαδικασίες και την εμπορική πολιτική της εταιρείας

ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ υποψηφίου:
• Επιθυμητές σπουδές ΑΕΙ/ ΤΕΙ/ ΙΕΚ
• Επιθυμητή εργασιακή εμπειρία σε ανάλογη θέση
• Καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
• Καλή γνώση χρήσης Η/Υ
• Ανεπτυγμένη ικανότητα επικοινωνίας και οργάνωσης
• Μεθοδικότητα και προσοχή στη λεπτομέρεια
• Επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα
• Αυτοπαρακίνηση και υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.