Αγγελίες εργασίας για Επικοινωνιακες. Ξεκινήστε καριέρα Επικοινωνιακες στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 43 αγγελίες.
19 Σεπ
Αθήνα [New Deal REMAX]

Real Estate Agent Αρμοδιότητες: Εξυπηρέτηση πελατών για αγοραπωλησίες και ενοικιάσεις ακινήτων και οικοπέδων εντός Αττικής Απαραίτητα Προσόντα: Επικοινωνιακές ικανότητες, Εργατικότητα, ΄Φιλοδοξία καριέρας Επιθυμητά Προσόντα: Προηγούμενη εμπειρία στις...

... πωλήσεις, πτυχίο μηχανικού ( ανώτατης ή ανώτερης εκπαίδευσης)
Η εταιρία προσφέρει: Τις υψηλότερες αμοιβές συνεργάτη, Πιστοποιημένη εκπαίδευση, Διαρκή υποστήριξη, Ισχυρό brand, δυνατότητα διεθνούς καριέρας, εξαιρετικά γραφεία στη πλατεία Κολωνακίου.

Tags:

19 Σεπ
Αθήνα [Megasoft AE]

Η Megasoft ΑE, κορυφαία εταιρεία ανάπτυξης επιχειρησιακού λογισμικού, αναζητά για άμεση πρόσληψη στις εταιρείες του ομίλου της, Πωλητές Job description • Υπεύθυνος διαχείρισης και ανάπτυξης πελατολογίου • Πραγματοποίηση επισκέψεων σε πελάτες και παρουσίαση...

... των λύσεων της εταιρείας
• Αποστολή προσφορών και διαχείριση παραγγελιών

Επιθυμητά προσόντα:
• Εμπειρία στον χώρο των πωλήσεων
• Καλή γνώση Η/Υ
• Συνέπεια και επαγγελματισμός
• Άριστες επικοινωνιακές ικανότητες
• Οργανωτικές και διαπραγματευτικές ικανότητες
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις
• Πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ

Η εταιρεία προσφέρει:
• Ελκυστικό πακέτο αποδοχών (μισθός + Bonus)
• Ασφάλιση
• Εταιρικό αυτοκίνητο
• Εταιρικό laptop
• Εταιρικό κινητό
• Άριστο περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Προοπτικές Εξέλιξης

Οι ενδιαφερόμενοι παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα αναφέροντας τον κωδικό θέσης RSA19, στο παρακάτω e-mail. Όλα τα βιογραφικά θα τύχουν απόλυτης εχεμύθειας.

Tags:

19 Σεπ
Αθήνα [Megasoft AE]

Η Μegasoft ζητά, για τις εταιρείες του ομίλου της, Γραμματέα Πωλήσεων. Αρμοδιότητες: -Διευθέτηση καθημερινών ραντεβού για το τμήμα πωλήσεων -Follow up των ραντεβού -Direct επικοινωνία με πελάτες -Τηλεφωνική επικοινωνία με υποψηφίους και υφιστάμενους πελάτες...

... με σκοπό την ενημέρωση για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες της εταιρείας

Προφίλ Υποψήφιας:
-Ηλικία έως 35 ετών
- Καλή γνώση Η/Υ
- Εμπειρία στην επικοινωνία με πελάτες
- Ευχάριστη προσωπικότητα, ομαδικό πνεύμα, προθυμία
- Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες και ευχέρεια στην επικοινωνία
- Πτυχίο ΑΕΙ – ΤΕΙ

Η εταιρία προσφέρει:
-Μισθό – Ασφάλιση
-Άριστο περιβάλλον εργασίας
-Προοπτική εξέλιξης

Οι ενδιαφερόμενες παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα αναφέροντας τον κωδικό θέσης (ΤΕ19) στο παρακάτω e-mail. Όλα τα βιογραφικά θα τύχουν απόλυτης εχεμύθειας.

Tags:

18 Σεπ
Αθήνα [ACTIONLINE]

Η ACTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού, αναζητά Βοηθό Λογιστή στην Αθήνα. Περιγραφή θέσης: -1-2 χρόνια εμπειρία σε λογιστικό γραφείο -Έκδοση, έλεγχος & καταχώριση παραστατικών, λογιστικές εγγραφές -Υποστηρικτικές εργασίες της ομάδας...

... του λογιστηρίου
-Εξωτερικές εργασίες σχετικές με τις διαδικασίες του τμήματος

Απαραίτητα προσόντα:
-1-2 χρόνια εμπειρία σε λογιστικό γραφείο
-Απόφοιτος Τ.Ε.Ι. ή Α.Ε.Ι. ( Λογιστικής / Οικονομικής κατεύθυνσης)
-Άριστη γνώση χειρισμού ERP SoftOne - MS Office (XLS, WORD), & ταχύτητα καταχώρισης
-Πολύ καλή γνώση Αγγλικών

Επιθυμητά προσόντα:
-Οργανωτικές & επικοινωνιακές ικανότητες
-Συνέπεια στα χρονοδιαγράμματα των εργασιών
-Επαγγελματισμός και εχεμύθεια

Παρέχεται: Πενθήμερη απασχόληση - Περιοχή Κολωνάκι

Οι υποψήφιοι, οι οποίοι ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο 4u@actionline.gr ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της ACTIONLINE ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Recruitment Solutions θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

18 Σεπ
Θεσσαλονίκη [INTERLIFE Ασφαλιστική]

Η INTERLIFE Ασφαλιστική αναζητά Βοηθό Τμήματος Προσωπικού (έδρα Θεσσαλονίκη). Καθήκοντα: Βοηθητικές εργασίες στις παρακάτω αρμοδιότητες: • Σχεδιασμός και παρακολούθηση της τήρησης των διαδικασιών και των πολιτικών σχετικά με το Ανθρώπινο Δυναμικό • Σχεδιασμός...

... και παρακολούθηση των συστημάτων Ανθρώπινου Δυναμικού (σχετικά με αξιολόγηση, στοχοθεσία, αποδοχές)
• Προγραμματισμός εκπαίδευσης και ανάπτυξης προσωπικού σε συνεργασία με τις Διευθύνσεις της εταιρείας
• Παρακολούθηση και εφαρμογή της Εργατικής και Ασφαλιστικής Νομοθεσίας
• Διαχείριση των εργασιακών σχέσεων του Ανθρώπινου Δυναμικού
• Επιλογή και αξιολόγηση υποψηφίων και πρόσληψη εργαζομένων

Απαραίτητα προσόντα:
• Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
• Τίτλος σπουδών Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού, Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών ή συναφούς κλάδου
• Καλή γνώση χειρισμού Η/Υ (MS Office, Internet)
• Καλή γνώση της Αγγλικής γλώσσας

Απαραίτητα χαρακτηριστικά:
• Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
• Εμπιστευτικότητα και ακεραιότητα
• Ικανότητα δημιουργίας και διατήρησης σχέσεων εμπιστοσύνης

Παροχές:
• Μισθός αναλόγως προσόντων
• Ιδιωτική Ασφάλιση Ατυχημάτων και Νοσοκομειακής Περίθαλψης μετά τον πρώτο χρόνο συνεργασίας
• Άριστο περιβάλλον εργασίας
• Προοπτικές εξέλιξης

Η Θέση αναφέρεται στην Διεύθυνση Προσωπικού.
Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να αποστείλουν βιογραφικό σημείωμα στην παρακάτω ηλεκτρονική διεύθυνση.
Θα τηρηθεί απόλυτη εχεμύθεια.

Tags:

17 Σεπ
Θεσσαλονίκη [Grecruitment]

Ο πελάτης μας, έμπειρη εταιρεία συστημάτων αυτοματισμού με έμφαση στον κλάδο των Τροφίμων και των Ποτών, με πάνω από 20 χρόνια παρουσίας στον χώρο και περισσότερα από 400 έργα βελτιστοποίησης διαδικασιών παραγωγής και αύξησης απόδοσης σε όλο τον κόσμο, αναζητά...

... στη Θεσσαλονίκη Μηχανικό Αυτοματισμού με εμπειρία σε προγραμματισμό PLC Siemens, για τα έργα αυτοματισμού που αναλαμβάνει σε διάφορες βιομηχανικές εγκαταστάσεις.

Καθήκοντα του/της υποψηφίου/ας:
• Σχεδιασμός & ανάπτυξη συστημάτων αυτόματου ελέγχου βιομηχανικών εγκαταστάσεων.
• Αναβάθμιση, συντήρηση και τεχνική υποστήριξη υφιστάμενων συστημάτων αυτόματου ελέγχου βιομηχανικών εγκαταστάσεων.
• Επίβλεψη ηλεκτρολογικών εργασιών έργου.
• Οργάνωση, διαχείριση και παρακολούθηση έργου.

Απαραίτητα προσόντα υποψηφίου/ας:
• Πτυχίο Ηλεκτρολόγου Μηχανικού ή Μηχανικού Η/Υ ή Μηχανικού Αυτοματισμού (ΑΕΙ/ΤΕΙ).
• Προϋπηρεσία τουλάχιστον 5 ετών σε έργα αυτοματισμών βιομηχανικών και λοιπών εγκαταστάσεων.
• Απαραίτητη προϋπηρεσία 5 ετών σε προγραμματισμό PLC SIEMENS (S7-300, S7-400, S7-1200, S7-1500) σε βιομηχανικά έργα.
• Πολύ καλή γνώση Αγγλικών (γραπτά και προφορικά).
• Άριστη γνώση λειτουργικών συστημάτων Windows και εφαρμογών MS Office.
• Ανεπτυγμένες οργανωτικές και επικοινωνιακές ικανότητες.
• Δυνατότητα μετακινήσεων & ταξιδίων στην Ελλάδα και στο εξωτερικό (περίπου 30% του χρόνου εργασίας).
• Δίπλωμα οδήγησης αυτοκινήτου.

Ο εργοδότης προσφέρει:
• Σταθερές αποδοχές αναλόγως των προσόντων.
• Ομαδική ασφάλεια ζωής & υγείας.
• Εταιρικό κινητό τηλέφωνο & αυτοκίνητο.
• Σύγχρονο & φιλικό περιβάλλον εργασίας.
• Διαρκή εκπαίδευση, επιμόρφωση & ευκαιρίες για επαγγελματική ανάπτυξη, σε ένα δυναμικά αναπτυσσόμενο περιβάλλον.

Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να στείλουν το βιογραφικό τους σε ηλεκτρονική μορφή στο παρακάτω email.

Tags:

17 Σεπ
Αθήνα [GREEN PROMOTIONS AND SALES]

Ζητούνται promoters υπεύθυνες, επικοινωνιακές και εμφανίσιμες ηλικίας 18-35 με δικό τους Ι.Χ. για προωθητική ενέργεια εντός της Αττικής και για μεγάλο χρονικό διάστημα. Πρωινό ωράριο εργασίας. Οι ενδιαφερόμενες μπορούν να στείλουν βιογραφικό με φωτογραφία στο...

... παρακάτω email.

10 Σεπ
Αθήνα [ΓΑΤΣΑ ΓΕΩΡΓΙΑ]

Ο Όμιλος So easy® με 85 εκπαιδευτήρια σε όλη την Ελλάδα, ζητά καθηγητές Ιταλικής Γλώσσας για διδασκαλία στην περιοχή της Νέας Ερυθραίας. Προσόντα: • Απόφοιτοι Ιταλικής Γλώσσας και Φιλολογίας • Άδεια διδασκαλίας • Μεταδοτικότητα • Οργανωτικές & επικοινωνιακές...

... ικανότητες
• Ομαδικό πνεύμα
• Επαγγελματική εμφάνιση και συμπεριφορά

Παροχές:
• Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
• Συνεχής εκπαίδευση
• Προοπτικές εξέλιξης

Οι ενδιαφερόμενοι που πληρούν τα παραπάνω, μπορούν να αποστείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο παρακάτω email.

Tags:

10 Σεπ
Αθήνα [SKYSERV]

Η Skyserv, ηγέτιδα εταιρεία στο χώρο της επίγειας εξυπηρέτησης αεροσκαφών, ζητεί για άμεση πρόσληψη Υπάλληλο Τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού. Απαραίτητα προσόντα: • Άριστη χρήση προγράμματος EXCEL. • Πολύ καλή γνώση H/Y. • Πολύ καλή γνώση της Αγγλικής Γλώσσας. • Οργανωτικές...

... ικανότητες, επικοινωνιακές δεξιότητες, ομαδικό πνεύμα.

Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ, γνώση του πληροφοριακού συστήματος PYLON HRM καθώς και του ΕΡΓΑΝΗ θα εκτιμηθούν.

Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω e-mail.

Tags:

10 Σεπ
Θεσσαλονίκη [HOTEL]

Ζητείται άντρας υπάλληλος υποδοχής για ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης για την απογευματινή(15:00-23:00) και νυχτερινή βάρδια(23:00-07:00). Αρμοδιότητες: Προετοιμασία κάρτας αφίξεων ημέρας- Έλεγχος χρεώσεων για επερχόμενα check out Πλήρης διαχείριση τηλεφωνικού...

... κέντρου και email
Διαχείριση ζητήσεων, κρατήσεων
Έλεγχος και διαχείριση extranets (Booking.com/Expedia κτλ)
Έλεγχος επερχόμενων Αφίξεων (room check)
Διεκπεραίωση check-in και check-out
Ταμειακές συναλλαγές (πληρωμές πελατών, έκδοση τιμολογίων κλπ)
Ενημέρωση και έλεγχος ξενοδοχειακού προγράμματος
Καλωσόρισμα επισκεπτών κατά την άφιξή τους και ανάθεση δωματίων
Παραχώρηση πληροφοριών για το ξενοδοχείο, τα δωμάτια, τις τιμές και τις υπηρεσίες
Έγκαιρη ανταπόκριση σε παράπονα πελατών με επαγγελματισμό
Συνεννόηση με το προσωπικό καθαρισμού ούτως ώστε να εξασφαλίζεται η καθαριότητα και η τακτοποίηση όλων των δωματίων

Απαραίτητα Προσόντα:
Προϋπηρεσία
Ευχάριστη προσωπικότητα
Ομαδικό Πνεύμα
Επικοινωνιακές δεξιότητες
Επαγγελματική και ξενοδοχειακή εμφάνιση και συμπεριφορά
Άριστη γνώση αγγλικής γλώσσας
Άριστη χρήση Η/Υ
Καλή γνώση του προγράμματος MS Office (Word, Excel, Powerpoint)
Γνώση και ικανότητα χειρισμού προγράμματος ξενοδοχειακών κρατήσεων

Επιθυμητά Προσόντα:
Πτυχίο στα τουριστικά θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Γνώση δεύτερης γλώσσας θα εκτιμηθεί αλλά δεν είναι προαπαιτούμενο

Η εταιρία προσφέρει:
Μισθός
Ασφάλιση
Άριστο εργασιακό περιβάλλον
Άμεση πρόσληψη

Tags:

09 Σεπ
Αθήνα [Energy Fos]

Αναζητείται προσωπικό για απασχόληση σε τηλεφωνικό κέντρο για εκπροσώπηση εταιρείας ρεύματος. Αρμοδιότητες: Διεξαγωγή εξερχόμενων κλήσεων για την προώθηση προγραμμάτων ρεύματος Απαραίτητα Προσόντα: Εξωστρέφεια, Επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές...

... ικανότητες
Επιθυμητά Προσόντα: Προϋπηρεσία σε πωλήσεις από το τηλέφωνο
Η εταιρία προσφέρει: Μισθό, Ασφάλιση, Μπόνους παραγωγικότητας, Εξαιρετικό περιβάλλον εργασίας

Tags:

09 Σεπ
Θεσσαλονίκη [Γυναικεία Ένδυση]

Εταιρεία στο χώρο της γυναικείας ένδυσης ζητά E-shop Assistant. Κύρια Καθήκοντα: Εξυπηρέτηση πελατών Παρακολούθηση και συντονισμός e-shop παραγγελιών Δημιουργία εικαστικών για έντυπα και web banners Καθημερινή διαχείριση και δημιουργία περιεχομένου στα Social Media Προσόντα: Προϋπηρεσία...

... τουλάχιστον 2 έτη σε ανάλογη θέση
Πολύ καλή γνώση χειρισμού Adobe Photoshop
Γνώση MS Office
Επαγγελματική εμπειρία στη διαχείριση Social Media
Επικοινωνιακές δεξιότητες, ομαδικό πνεύμα
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας

Θα εκτιμηθούν επιπλέον:
Εμπειρία στο e-commerce και digital marketing
Πτυχίο ανώτερης ή ανώτατης σχολής marketing ή γραφιστικής

Tags:

09 Σεπ
Αθήνα [KRS Financial Control]

Περιγραφή: Η KRS Group αναζητά άτομο με εμπειρία για τη θέση του Marketing Manager. Ψάχνουμε για άτομα με ικανότητες, δυναμισμό και κίνητρο. Η δουλειά στην KRS Financial Control σημαίνει να είσαι μέλος μιας νικήτριας ομάδας και να προσπαθείς συνεχώς να επιτύχεις την αριστεία...

... για την ικανοποίηση των πελατών.
Ο υποψήφιος θα αναλάβει τον σχεδιασμό και την υλοποίηση των διαφημιστικών εκστρατειών της KRS καθώς και των πελατών της.
Πιο συγκεκριμένα:
Βασικές αρμοδιότητες:
• Σχεδιασμό στρατηγικής marketing
• Ενίσχυση αναγνωρισιμότητας brand
• Ανάπτυξη διαφημιστικού πλάνου
• Σχεδιασμό ενεργειών προώθησης online και offline
• Διεξαγωγή διαφημιστικής καμπάνιας
• Την επικοινωνία και παρουσίαση των δραστηριοτήτων της εταιρείας
• Δημιουργία προωθητικών ενεργειών για υφιστάμενα προϊόντα και υπηρεσίες
• Ανάλυση και αξιολόγηση της αγοράς και την αναζήτηση νέων ευκαιριών ανάπτυξης των πωλήσεων,
• Παρακολούθηση του κύκλου πώλησης (ευκαιρίες, προσφορές, πωλήσεις)
• Εκπόνηση ερευνών ικανοποίησης πελατών και μέτρηση των αποτελεσμάτων
• Δημιουργία περιεχομένου εταιρικών παρουσιάσεων
• Δημιουργικό σχεδιασμό και υλοποίηση προωθητικού υλικού (παρουσιάσεις, e-books, τιμοκαταλόγων, τεχνικών εγχειριδίων, διαφημιστικών φυλλαδίων κ.ά.)
• Την οργάνωση του τμήματος digital marketing για τον σχεδιασμό των digital ενεργειών
• Συνεχής ενημέρωση των social media της εταιρείας και του εταιρικού site
• Παρακολούθηση υλοποίησης ενεργειών και συντονισμός ομάδας
Απαιτούμενα Προσόντα:
• Πτυχίο ΑΕΙ/ΤΕΙ με σχετική κατεύθυνση
• Άριστη γνώση Marketing
• Πολύ καλή γνώση internet, social media και digital marketing
• Άριστη γνώση της αγγλικής γλώσσας
• Εμπειρία στην ανάπτυξη και υλοποίηση ετήσιων πλάνων Marketing
• Εμπειρία σε Event Management
• Πολύ καλή γνώση MS Office
• Εμπειρία 0-5 χρόνια σε αντίστοιχη θέση

Προσωπικά στοιχεία:
• Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Στρατηγική σκέψη
• Άριστη επικοινωνιακή ικανότητα και πνεύμα ομαδικής εργασίας
• Δημιουργικός, καινοτόμος, με ικανότητα ανάπτυξης νέων ιδεών
• Υψηλή αισθητική και άποψη marketing (επιλογή γραμματοσειρών, χρωμάτων και εικόνων)
• Έμφαση στη λεπτομέρεια και προσανατολισμός στο αποτέλεσμα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση, διαχείρισης χρόνου και τήρησης προθεσμιών
• Άριστη γνώση και ικανότητα μέτρησης, αξιολόγησης και αποτελεσματικότητας ενεργειών
• Διάθεση για μάθηση και ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών


Οφέλη
Η KRS Financial Control ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντας την υψηλή απόδοση και την ποιότητα. Στην KRS Financial Control, θα συμμετέχετε σε μια κουλτούρα μάθησης, όπου η ομαδική εργασία και η συνεργασία ενθαρρύνονται και η αριστεία επιβραβεύεται.

Η εταιρία μας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών που περιλαμβάνει ένα ελκυστικό βασικό μισθό και οφέλη, καθώς και ευκαιρίες για ταχεία ανάπτυξη σταδιοδρομίας σε ένα ασφαλές και προκλητικό εργασιακό περιβάλλον.
Θα αναπτυχθείτε ως επαγγελματίας μέσα από τη συνεχή μας καθοδήγηση και την επαγγελματική κουλτούρα που προάγει τη συνεχή μάθηση.
Η θέση αφορά πλήρη απασχόληση και πενθήμερη εργασία (ασφάλιση ή μπλοκάκι).

Tags:

09 Σεπ
Αθήνα [KRS Financial Control]

Περιγραφή: Η KRS Financial Control αναζητά έναν εργατικό και δραστήριο λογιστή/λογίστρια με έμφαση στην λεπτομέρεια, για τις μισθοδοτικές ανάγκες των πελατών της και την παροχή έγκαιρα και με ακρίβεια ποιοτικών υπηρεσιών για την ομάδα μας στην Αθήνα. Ψάχνουμε...

... για άτομα με ικανότητες, δυναμισμό και κίνητρο. Η δουλειά στην KRS Financial Control σημαίνει να είσαι μέλος μιας νικήτριας ομάδας και να προσπαθείς συνεχώς να επιτύχεις την αριστεία για την ικανοποίηση των πελατών.

Πιο συγκεκριμένα:

Βασικές αρμοδιότητες:
• Διαχείριση μισθολογικών και εργασιακών ζητημάτων

Απαιτήσεις:
• Απαιτείται πτυχίο Λογιστικής ή σχετικού Οικονομικού αντικειμένου, ΑΕΙ ή ΤΕΙ
• 3+ έτη εμπειρίας στην μισθοδοσία
• Απαραίτητη γνώση της εργασιακής νομοθεσίας
• Επιθυμητή γνώση λογισμικών ERP και μισθοδοσίας EPSILON
• Δυνατότητα διαχείρισης πολλαπλών εργασιών και καθορισμό προτεραιοτήτων
• Προηγμένη γνώση λογισμικών Microsoft (Word και Excel)
• Άπταιστα Αγγλικά

Υποψήφιο Προφίλ:
• Ο υποψήφιος πρέπει να είναι σε θέση να εργάζεται σε ένα περιβάλλον με γρήγορο ρυθμό και με έμφαση στην λεπτομέρεια και να έχει την ικανότητα να εξισορροπεί μεταξύ εργασιών και ευθυνών
• Πρέπει να μπορεί να σκέφτεται «έξω από το κουτί», να εργάζεται ανεξάρτητα χωρίς την ανάγκη εποπτείας, να είναι team player και πρόθυμος να συμβάλλει πέρα από τον καθορισμένο ρόλο για την κάλυψη των επιχειρησιακών αναγκών, όπως απαιτούν οι περιστάσεις.
• Δέσμευση στην εξυπηρέτηση πελατών με έντονη αίσθηση ιδιοκτησίας για τα έργα και τα αποτελέσματα
• Δέσμευση στην παροχή άριστης ποιότητας εργασίας και στην οικοδόμηση σχέσεων πελατών
• Ο υποψήφιος πρέπει να είναι ενεργητικός, προσανατολισμένος στις λεπτομέρειες, να μπορεί να εργάζεται μέσα σε σύντομες προθεσμίες και να είναι σε θέση να προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες προτεραιότητες
• Πρέπει να επιδεικνύει ισχυρή διαχείριση χρόνου, γραπτές και λεκτικές επικοινωνιακές δεξιότητες
• Δυνατότητα αποτελεσματικής ιεράρχησης προτεραιοτήτων, τήρησης προθεσμιών και αποτελεσματική συνεργασία με τους συναδέλφους
• Διακριτικότητα και κατανόηση των θεμάτων εμπιστευτικότητας
• Προθυμία για συνεχή εκμάθηση και ανάπτυξη

Οφέλη:
Η KRS Financial Control ενδιαφέρεται για τους ανθρώπους, ενθαρρύνοντας την υψηλή απόδοση και την ποιότητα. Στην KRS Financial Control, θα συμμετέχετε σε μια κουλτούρα μάθησης, όπου η ομαδική εργασία και η συνεργασία ενθαρρύνονται και η αριστεία επιβραβεύεται.
Η εταιρία μας προσφέρει ένα ανταγωνιστικό πακέτο αμοιβών που περιλαμβάνει ένα ελκυστικό βασικό μισθό και οφέλη, καθώς και ευκαιρίες για ταχεία ανάπτυξη σταδιοδρομίας σε ένα ασφαλές και προκλητικό εργασιακό περιβάλλον.
Θα αναπτυχθείτε ως επαγγελματίας μέσα από τη συνεχή μας καθοδήγηση και την επαγγελματική κουλτούρα που προάγει τη συνεχή μάθηση.

Tags:

08 Σεπ
Ύδρα [ΑΡΜΟΝΙΑ ΚΕΝΤΡΟ ΕΥΕΞΙΑΣ]

Το Κέντρο Ευεξίας Αρμονία στην Ύδρα, επιθυμεί να προσλάβει για την χειμερινή περίοδο (Νοέμβριο -Μάρτιο), με προοπτική και ετήσιας συνεργασίας : Yoga - Pilates Instructor Απαραίτητα Προσόντα: - Πτυχιούχος αντίστοιχης σχολής -Απαραίτητη η προϋπηρεσία - Η γνώση θεραπευτικής...

... μάλαξης θα θεωρηθεί προσόν
-Καλή γνώση της ελληνικής και της αγγλικής γλώσσας

Δυνατά Σημεία:
- Επαγγελματισμός
- Επικοινωνιακές και οργανωτικές δεξιότητες
- Πραγματοποίηση ομαδικών προγραμμάτων και ατομικών μαθημάτων, προσαρμοσμένων στις εκάστοτε ανάγκες των μελών .

Παρέχεται διαμονή και ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον. Αποστολή βιογραφικών με φωτογραφία στο παρακάτω e- mail. Οι συνεντεύξεις θα πραγματοποιηθούν στην Αθήνα.

Tags:

05 Σεπ
Αθήνα [Hrstrategy Human Resources]

Ο πελάτης μας, εμπορική εταιρία με έδρα στο κέντρο της Αθήνας και πελάτες Β2Β όσο και B2C, επιθυμεί να προλάβει Customer Service Representative. Τα καθήκοντα της θέσης: Εξασφάλιση της απρόσκοπτης καταχώρησης των παραγγελιών καθημερινά. Ευθύνη της έκδοσης παραστατικών...

... και διαφόρων reports που στοχεύουν στην ενημέρωση των πελατών.
Καθημερινή επικοινωνία με πελάτες της εταιρίας τηλεφωνικά προκειμένου να διερευνήσουν αν έμειναν ευχαριστημένοι από το προϊόν και τον τρόπο παράδοσης.
Προσωπική επικοινωνία με τους πελάτες που επισκέπτονται τους χώρους της εταιρίας.
Συνεννόηση/ Επικοινωνία με το λογιστήριο, τον αρμόδιο πωλητή και το τμήμα της αποθήκης για την καλύτερη διεκπεραίωση των παραγγελιών των πελατών.
Χειρισμός των παραπόνων πελατών ώστε να αποτελούν ευκαιρία και αφορμές για νέες πωλήσεις.

Προσόντα των κατάλληλων υποψηφίων:
Να γνωρίζουν να χρησιμοποιούν άριστα την ελληνική γλώσσα
Σπουδές ή γνώσεις σχετικές με εξυπηρέτηση πελατών θα εκτιμηθούν ιδιαίτερα.
Ευχέρεια στη χρήση Η/ Υ: MS OFFICE.
Πολύ καλή γνώση και διαχείριση της αγγλικής γλώσσας (τουλάχιστον επιπέδου Lower) σε γραπτό και προφορικό επίπεδο

Επιθυμητά χαρακτηριστικά των κατάλληλων υποψηφίων:
Να διαθέτουν επικοινωνιακές και οργανωτικές ικανότητες, αποδοτικότητα σε συνθήκες πίεσης.
Να έχουν ευελιξία και να μπορούν να ελιχθούν σε καταστάσεις που ξεφεύγουν από τα προγραμματιζόμενα.
Εργατικότητα και μεθοδικότητα, με αίσθηση ευθύνης και συνέπειας σε σχέση με όλα τα τμήματα της εταιρείας και φυσικά με τους πελάτες.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.