Αγγελίες εργασίας για Ενημερωση. Ξεκινήστε καριέρα Ενημερωση στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 67 αγγελίες.
21 Μαρ
Αθήνα [TRENKWALDER HELLAS SA]

H Trenkwalder Hellas, για λογαριασμό μεγάλου πελάτη της, στην περιοχή του Αγίου Δημητρίου, αναζητά: Υπάλληλο Back Office Τηλεφωνικής Έρευνας / Τηλεφωνική Ενημέρωση Πελατών Στο αντικείμενο εργασίας περιλαμβάνονται τηλεφωνική ενημέρωση πελατών, χρήση ηλεκτρονικού συστήματος...

19 Μαρ
Πανελλήνια [ΣΑΕ ΕΛΛΑΔΟΣ ΜΕΠΕ]

Ο εκπαιδευτικός φορέας SAE με έδρα την Αθήνα αναζητά Υπάλληλο για το Τμήμα Ενημέρωσης Υποψήφιων Σπουδαστών / Student Recruitment Officer Απαραίτητα προσόντα: Εργασιακή εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε θέση πωλήσεων υπηρεσιών Υψηλό επίπεδο προφορικής και γραπτής επικοινωνίας...

19 Μαρ
Πανελλήνια [AMMOUDA VILLAS]

Υπάλληλος Υποδοχής Συγκρότημα με πολυτελείς ενοικιαζόμενες βίλες στη Σιθωνία Χαλκιδικής ζητά υποψήφιο/α εως 25 ετών για να αναλάβει την υποδοχή της ξενοδοχειακής μονάδας. Αρμοδιότητες: Υποδοχή των πελατών, ξενάγησή τους στις βίλες και στον περιβάλλοντα...

... χώρο, καθώς και ενημέρωση για τη

Tags:

19 Μαρ
Κιλκίς [Φάρμα Κουκάκη]

Η qmetric | HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της Φάρμα Κουκάκη ΑΕ, τη θέση του/της Παστεριωτή Η εταιρεία-πελάτης Η Φάρμα Κουκάκη παράγει προϊόντα με τις πιο αυστηρές προδιαγραφές ποιότητας έχοντας σαν στόχο, τη διάθεση τους στην Ελληνική...

... αγορά αλλά και στις χώρες του εξωτερικού. Tα προϊόντα της Φάρμας Κουκάκη, είναι γνωστά για την άριστη ποιότητά τους από 100% Ελληνικό γάλα.

Η θέση

Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, θα αναφέρεται στον προϊστάμενο βάρδιας, θα είναι υπεύθυνος/η για τη σωστή χρήση των μηχανημάτων παστερίωσης και την εξασφάλιση διατήρησης ποιότητας στη διαδικασία της παστερίωσης στην Εταιρεία. Πιο συγκεκριμένα, τα καθήκοντα και οι αρμοδιότητές του/της θα περιλαμβάνουν:

• Έλεγχος λειτουργίας ασφαλιστικών μηχανισμών των μηχανημάτων παστερίωσης και ενημέρωση υπεύθυνου συντηρητή
• Ορθή χρήση και επίβλεψη των συγκροτημάτων παστερίωσης βάσει οδηγιών του κατασκευαστή και του υπεύθυνου συντηρητή, από την εκκίνηση, την πλήρη λειτουργία ως τον αυτόματο καθαρισμό μέσω C.I.P. και την παύση της λειτουργίας.
• Αυστηρή τήρηση κανόνων υγιεινής και ασφάλειας του χώρου εργασίας
• Θερμική επεξεργασία και τυποποίηση του γάλακτος βάσει ημερήσιου προγράμματος παστερίωσης
• Δειγματοληψία και προσκόμιση δειγμάτων στον ποιοτικό έλεγχο
• Συμμετοχή στη συντήρηση Α’ βαθμού με την καθοδήγηση του υπεύθυνου συντηρητή.

Το προφίλ σας

Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης του/της Παστεριωτή, θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:

• Εμπειρία στην παστερίωση σε βιομηχανίες γάλακτος ή σε εταιρείες παστερίωσης τροφίμων
• Εξοικείωση με μηχανολογικό εξοπλισμό
• Επιθυμητός, αλλά όχι απαραίτητος, ακαδημαϊκός τίτλος σχολής Τεχνολογίας Τροφίμων (ΑΤΕΙ) ή Γαλακτοκομίας
• Άνεση στη χρήση Η/Υ
• Έμφαση στη λεπτομέρεια και στην ακρίβεια
• Σχολαστικότητα με τους κανόνες υγιεινής
• Συνεργατική ομαδική εργασία
• Ικανότητα τήρησης των χρονικών προθεσμιών που απορρέουν από το πρόγραμμα παραγωγής/παστερίωσης
• Υπευθυνότητα, επαγγελματισμός και συνέπεια.

Ο πελάτης μας προσφέρει

Εφόσον επιλεγείτε για την κάλυψη της θέσης του/της Παστεριωτή, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:

• Σταθερές αποδοχές και ανταγωνιστικό πακέτο παροχών
• Άριστες προοπτικές εξέλιξης σε ένα δομημένο περιβάλλον εργασίας
• Ευκαιρίες συνεχούς εκπαίδευσης και ανάπτυξης
• Δωρεάν μετακίνηση από και προς τις εγκαταστάσεις με μέσα της εταιρείας, εφόσον διαμένετε στη Θεσσαλονίκη.
• Πρόσθετη ιδιωτική ασφάλιση.

Ενδιαφέρεστε;

Επιθυμείτε να συνεχίσετε την ήδη επιτυχημένη καριέρα σας και να εξελιχθείτε στο πλαίσιο μίας από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ελληνικές γαλακτοβιομηχανίες; Εάν ναι, τότε μπορείτε να υποβάλετε την αίτησή σας!

Tags:

19 Μαρ
Πανελλήνια [EPSILON HEALTH]

Φαρμακευτική εταιρία με ηγετική θέση στον χώρο των δερμοκαλλυντικών και των γυναικολογικών προϊόντων και φαρμάκων με έδρα τη Θεσσαλονίκη ζητά να προσλάβει Προϊστάμενο Ιατρικής Ενημέρωσης με έδρα την Αθήνα. Προφίλ: Πτυχίο ΑΕΙ θετικών επιστήμων Ελάχιστη...

... εργασιακή εμπειρία 5 ετών σε αντίστοιχη

Tags:

18 Μαρ
Πανελλήνια [Naturalia]

Η φαρμακευτική εταιρία Naturalia A.E. ενδιαφέρεται να προσλάβει Πωλητή Φαρμακείου με έδρα την Αττική. Προφίλ θέσης: Ο κάτοχος της θέσης είναι υπεύθυνος για την ενημέρωση των φαρμακοποιών, την προώθηση των προϊόντων, την ανάπτυξη του πελατολογίου και την ενίσχυση...

... της εταιρικής εικόνας σύμφωνα με τη

Tags:

18 Μαρ
Αθήνα [GREEN PROMOTIONS AND SALES]

ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ (ΚΩΔ. SVR) Ο προϊστάμενος είναι υπεύθυνος για την σωστή υλοποίηση των ενεργειών που αναλαμβάνει (διανομές εντύπων, προωθητικές ενέργειες), των πελατών της εταιρίας σε όλη την Αττική. Αρμοδιότητες: • Διαχείριση προσωπικού. • Διασφάλιση...

... τήρησης διαδικασιών.
• Επίτευξη ημερησιων στόχων.
• Επικοινωνία & ενημέρωση πελατών.
• Αξιολόγηση προσωπικού.

Προσόντα:
• Διοίκηση & διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού .
• Οργανωτικότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
• Επαγγελματισμός, συνέπεια και υπευθυνότητα.
• Κάτοχος αυτοκινήτου (απαραίτητα).
• Άνεση στη χρήση smartphone, email, MS Office.
• 30-45 ετών.

Προσφέρουμε:
• Μισθός
• Έξοδα κίνησης
• Εταιρικό κινητό τηλέφωνο
• Συνεχή εκπαίδευση
• Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

Οι ενδιαφερόμενοι που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα αναγράφοντας τον κωδικό, μέσω e-mail : hr@greenpromotions.gr

Tags:

18 Μαρ
Δήμος Μυκόνου [BELVEDERE]

Το ξενοδοχείο Belvedere στη Μύκονο ζητεί Barman, Barwoman και Barista Απαραίτητα προσόντα: Eπαγγελματική εμπειρία σε ξενοδοχεία 5 αστέρων ή/και σε εστιατόρια πολυτελείας Πτυχίο τουριστικής σχολής Άριστη γνώση των classic cocktails και ικανότητα δημιουργίας signature cocktails Άριστη...

... γνώση παρασκευής καφέ Άριστη ενημέρωση

Tags:

18 Μαρ
Πανελλήνια [EVAL]

Στέλεχος Τμήματος Customer Service Οι κύριες αρμοδιότητες της θέσης είναι: Ποιοτική και εξειδικευμένη εξυπηρέτηση υφιστάμενων πελατών, κυρίως μέσα από τηλεφωνική επικοινωνία Ενημέρωση των πελατών για τα προϊόντα της εταιρίας Ετοιμασία και υλοποίηση προσφορών...

... και άλλων προωθητικών ενεργειών της

Tags:

18 Μαρ
Αθήνα [GREEN PROMOTIONS AND SALES]

ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ (ΚΩΔ. SVR) Ο προϊστάμενος είναι υπεύθυνος για την σωστή υλοποίηση των ενεργειών που αναλαμβάνει (διανομές εντύπων, προωθητικές ενέργειες), των πελατών της εταιρίας σε όλη την Αττική. Αρμοδιότητες: • Διαχείριση προσωπικού. • Διασφάλιση τήρησης...

... διαδικασιών.
• Επίτευξη ημερησιων στόχων.
• Επικοινωνία & ενημέρωση πελατών.
• Αξιολόγηση προσωπικού.

Προσόντα:
• Διοίκηση & διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού .
• Οργανωτικότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
• Επαγγελματισμός, συνέπεια και υπευθυνότητα.
• Κάτοχος αυτοκινήτου (απαραίτητα).
• Άνεση στη χρήση smartphone, email, MS Office.
• 30-45 ετών.

Προσφέρουμε:
• Μισθός
• Έξοδα κίνησης
• Εταιρικό κινητό τηλέφωνο
• Συνεχή εκπαίδευση
• Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

Οι ενδιαφερόμενοι που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα αναγράφοντας τον κωδικό, μέσω e-mail : hr@greenpromotions.gr

Tags:

18 Μαρ
Αθήνα [Εκπαιδευτικός οργανισμός]

Μεγάλος εκπαιδευτικός οργανισμός ζητά να προσλάβει Σύμβουλο Τηλεφωνικής Ενημέρωσης και Προώθησης Εκπαιδευτικών Προγραμμάτων Περιγραφή θέσης / καθήκοντα: Τηλεφωνική προσέγγιση και ενημέρωση για εκπαιδευτικά προγράμματα και κλείσιμο προσωπικής συνάντησης...

15 Μαρ
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εταιρία παροχής υπηρεσιών και προϊόντων υγείας στην περιοχή της Πλατείας Κολιάτσου στην Αθήνα, επιθυμεί να προσλάβει Λογιστή. Κύρια Καθήκοντα: Ελέγχει τα παραστατικά στοιχεία και αναθέτει στους λογιστές του τμήματός του την ταξινόμησή...

... τους έτσι ώστε να εξασφαλίζει την ορθή και σύμφωνη με τις νομοθετικές διατάξεις καταχώρησή τους στο μηχανογραφημένο σύστημα της Γενικής Λογιστικής της εταιρίας.
Ελέγχει τα βιβλία της Γενικής Λογιστικής της εταιρίας και αποφασίζει απαραίτητες τακτοποιήσεις λογαριασμών έτσι ώστε να εφαρμόζει τις διατάξεις του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και της νομοθεσίας γενικότερα.
Παρακολουθεί και ελέγχει την απόδοση των φόρων και λοιπών υποχρεώσεων της εταιρίας προς το Δημόσιο έτσι ώστε να εξασφαλίζει τη σύννομη εκπλήρωση των υποχρεώσεων της εταιρείας.
Ελέγχει συμφωνίες λογαριασμών σε μηνιαία βάση, τριμηνιαία, εξαμηνιαία και ετήσια βάση έτσι ώστε να εξασφαλίζει την ορθή λειτουργία του συστήματος της Γενικής Λογιστικής και την έγκυρη πληροφόρηση της διοίκησης της εταιρίας.
Συνεργάζεται με τον Προϊστάμενο Τμήματος Λογιστικής της εταιρίας για το κλείσιμο του μήνα και της χρήσης (κλείσιμο Ισολογισμού) έτσι ώστε να εξασφαλίζει την τήρηση των εταιρικών διαδικασιών και της νομοθεσίας.
Παρακολουθεί λογαριασμούς προκαταβολών, υποχρεώσεων των πελατών της εταιρίας σε ασφαλιστικούς οργανισμούς και λοιπούς (προμηθευτές και πιστωτές), μεταβατικούς λογαριασμούς, λογαριασμούς προβλέψεων καθώς και εξόδων έτσι ώστε να συμβάλλει στην ορθή οικονομική διαχείριση της εταιρίας.
Μελετά τις νομοθετικές διατάξεις που διέπουν την οικονομική λειτουργία των επιχειρήσεων και εφαρμόζει τις τυχόν αλλαγές έτσι ώστε να εξασφαλίζει την έγκαιρη ενημέρωση του συστήματος της Γενικής Λογιστικής της εταιρίας.
Προετοιμάζει το reporting της εταιρίας προκειμένου να συμβάλλει στην αύξηση της πληροφόρησής τους.

Επιθυμητά προσόντα κατόχου θέσης:
Πτυχίο Οικονομικών Επιστημών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εγγραφή στο Οικονομικό επιμελητήριο, σύμφωνα με την υφισταμένη νομοθεσία.
Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος Λογιστή- Φοροτεχνικού Β’ τουλάχιστον Τάξεως.
Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.
Πενταετής τουλάχιστον εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις λογιστηρίου οργανωμένων επιχειρήσεων.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

15 Μαρ
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, βιομηχανία με έδρα στο Κορωπί επιθυμεί να προσλάβει Αποθηκάριο. Σκοπός της θέσης: H οργάνωση και ο έλεγχος των εργασιών της αποθήκης με στόχο την σωστή εξυπηρέτηση των πελατών της Εταιρίας. Αρμοδιότητες : Διασφαλίζει την εύρυθμη λειτουργία...

... της αποθήκης.
Προετοιμάζει την παραλαβή ετοίμων προϊόντων από την παραγωγή και την αντίστοιχη ενημέρωση του μηχανογραφικού συστήματος.
Μεριμνά για την σωστή αποθήκευση και διακίνησης των προϊόντων στους χώρους της αποθήκης.
Ελέγχει τα προϊόντα προς αποστολή και ορίζει τις τελικές ημερομηνίες παράδοσης.
Συνεργάζεται με τους οδηγούς της εταιρίας για την σωστή διανομή των προϊόντων.
Διοικεί προσωπικό αποθήκης 4 ατόμων.

Βασικές δεξιότητες και γνώσεις:
Εργασιακή εμπειρία ως εργαζόμενος σε αποθήκη.
Ικανότητα διαχείρισης χρόνου και προγραμματισμού.
Ικανότητες επαγγελματικής επικοινωνίας.
Γνώσεις Microsoft Office (Word, Excel).
Χειρισμός κλαρκ (επιθυμητά).

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε

Tags:

15 Μαρ
Δήμος Θεσσαλονίκης [ΦΟΒΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Α.Ε.]

H Φοβερά Προστασία Α.Ε., εταιρία παροχής λογιστικών, φοροτεχνικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, αναζητά για την έδρα της στη Θεσσαλονίκη Βοηθό Λογιστή / Επόπτη Πελατών Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα ασχοληθεί με τον λογιστικό κύκλο και τη φορολογία φυσικών...

... και νομικών προσώπων (ενημέρωση των

Tags:

15 Μαρ
Πανελλήνια [ΦΟΒΕΡΑ ΠΡΟΣΤΑΣΙΑ Α.Ε.]

H Φοβερά Προστασία Α.Ε., εταιρία παροχής λογιστικών, φοροτεχνικών και συμβουλευτικών υπηρεσιών, αναζητά για τα γραφεία της στην Αθήνα Βοηθό Λογιστή / Επόπτη Πελατών Ο/Η κατάλληλος/η υποψήφιος/α θα ασχοληθεί με τον λογιστικό κύκλο και τη φορολογία φυσικών...

... και νομικών προσώπων (ενημέρωση των

Tags:

15 Μαρ
Θεσσαλονίκη [makeclima]

Εμπορική / τεχνική εταιρεία, η οποία δραστηριοποιείται στο χώρο της ψύξης και της θέρμανσης, στο πλαίσιο υποστήριξης των πελατών της, ζητά αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσει με τον καλύτερο τρόπο για να εργασθούν στο τμήμα πωλήσεων και...

... να αντεπεξέλθουν στις απαιτήσεις της θέσης με έδρα τη Θεσσαλονίκη.
Αρμοδιότητες:
• Διαχείριση & ανάπτυξη υπάρχοντος, καθώς & νέου πελατολογίου.
• Διεξαγωγή εξερχομένων κλήσεων προς υπάρχοντες αλλά και δυνητικούς πελάτες με σκοπό την ενημέρωση και το κλείσιμο συνεργασίας με την εταιρεία μας.
• Εξυπηρέτηση εισερχομένων κλήσεων που αφορούν υπάρχοντες πελάτες, με σκοπό την επίλυση τυχόν προβλημάτων που προκύπτουν.
• Σύνταξη προσφορών
• Αξιολόγηση αναγκών - απαιτήσεων υπαρχόντων & νέων πελατών
• Διαχείριση υποστήριξης πελατών στην μετά πώληση περίοδο
• Γνώση των προϊόντων & υπηρεσιών που παρέχει η εταιρεία, καθώς & συνεχή παρακολούθηση της ανάπτυξης & εξέλιξης αυτών
Απαραίτητα Προσόντα:
• Απόφοιτοι Λυκείου
• Εμπειρία σε τηλεφωνικές πωλήσεις θα εκτιμηθεί ιδιαιτέρως
• Αναπτυγμένες επικοινωνιακές & διαπραγματευτικές ικανότητες
• Πνεύμα ομαδικότητας & εξωστρέφειας
• Καλή γνώση Η/Υ
• Πελατοκεντρική νοοτροπία με έμφαση στο αποτέλεσμα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
• Υπευθυνότητα, εχεμύθεια και συνέπεια
• Εκπληρωμένες στρατιωτικές υποχρεώσεις για τους άνδρες υποψήφιους
• Γνώση προγραμμάτων CRM θα εκτιμηθεί

Η εταιρία προσφέρει:
• Σταθερός μηνιαίος μισθός
• Bonus παραγωγικότητας & επίτευξης στόχου
• Ασφαλιστική κάλυψη ΙΚΑ
• Ευχάριστο και επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας
• Προοπτικές εξέλιξης
• Συνεχής εκπαίδευση

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.