Αγγελίες εργασίας για Διοικησης. Ξεκινήστε καριέρα Διοικησης στην Ελλάδα!

Βλέπετε 112 από τις 12 αγγελίες.
15 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [HRAnagnostopoulouAnna]

Γραμματέας Διοίκησης Εάν σας ενδιαφέρει να εργαστείτε εντός ενός μεγάλου και δομημένου οργανισμού πολυεθνικής εμβέλειας, σε μια θέση υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών ως Γραμματέας Διοικητικής Ομάδας με μεγάλες δυνατότητες επαγγελματικής και προσωπικής...

... εξέλιξης, τότε αυτή η θέση είναι για εσάς!
Αρμοδιότητες και καθήκοντα:
• Διαχείριση, συντονισμός και έλεγχος της ατζέντας τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων συνεδριάσεων, συναντήσεων και ταξιδιών
• Account Management Υποστήριξη.
• Διοργάνωση των εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων τής Διοίκησης, διασφαλίζοντας τη σωστή και έγκαιρη λειτουργία όλων των απαραιτήτων που απαιτούνται, π.χ. αίθουσα συνεδριάσεων, εξοπλισμός, παρουσιάσεις, προετοιμασία ημερήσιας διάταξης
• Προετοιμασία των συνεδριάσεων του διοικητικού συμβουλίου και των γενικών συνελεύσεων, καθώς και των εταιρικών εκδηλώσεων
• Παροχή γραμματειακής υποστήριξης κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων τής Διοίκησης
• Παροχή εκτελεστικής και διοικητικής υποστήριξης τής Διοίκησης
• Επικοινωνία με εξωτερικούς φορείς για τη διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων και θεμάτων τής Διοίκησης
• Διοργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων, του ξενοδοχείου, ενοικιάσεων αυτοκινήτων, χρονοδιαγραμμάτων συναντήσεων κατά τη διάρκεια ταξιδιού
• Παρακολούθηση και ανταπόκριση στις εισερχόμενες επικοινωνίες στο γραφείο τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου
• Σύνταξη εκθέσεων και παρουσιάσεων υψηλής ποιότητας
Ακαδημαϊκό υπόβαθρο, εμπειρία και γνώσεις:
• Πτυχίο ΑΕΙ /TEI Οικονομικών σπουδών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή παρεμφερές αντικείμενο
• Άριστη γνώση Αγγλικών απαραίτητη (προφορική και γραπτή επικοινωνία), επιθυμητή η γνώση και άλλων γλωσσών
• Άριστη γνώση Η/Υ Ms Office: Ειδικά Excel Power User
• Εμπειρία χρήσης ERP / CRM
• Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση μεγάλων / πολυεθνικών οργανισμών


Προσωπικά χαρακτηριστικά / ικανότητες:
• Άριστες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
• Αυτοπεποίθηση «μπορώ να το κάνω» στάση .
• Άριστη επικοινωνία
• Υψηλό EQ
• Ικανότητα να διαχειρίζεται απαιτητικές καταστάσεις με μηδενική καθοδήγηση.
• Διάθεση συνεργασίας και ομαδικότητα
• Αναλυτική ικανότητα
• Προσοχή στη λεπτομέρεια
• Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
• Εχεμύθεια και διακριτικότητα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
• Ικανότητα διαχείρισης πολλών πραγμάτων ταυτόχρονα και κρίσεων

Παροχές:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Υψηλό επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας

Tags:

11 Ιουλ
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, εταιρία παροχής υπηρεσιών και προϊόντων υγείας στην περιοχή της Πλατείας Κολιάτσου στην Αθήνα, επιθυμεί να προσλάβει Βοηθό Λογιστή. Κύρια Καθήκοντα: Ελέγχει τα παραστατικά στοιχεία και διενεργεί την ορθή και σύμφωνη με τις νομοθετικές...

... διατάξεις καταχώρησή τους στο μηχανογραφημένο σύστημα της Γενικής Λογιστικής της εταιρίας.
Υπό τις οδηγίες των λογιστών ελέγχει τα βιβλία της Γενικής Λογιστικής της εταιρίας και διενεργεί απαραίτητες τακτοποιήσεις λογαριασμών έτσι ώστε να εφαρμόζει τις διατάξεις του Κώδικα Βιβλίων και Στοιχείων και της νομοθεσίας γενικότερα.
Προετοιμάζει την απόδοση των φόρων και λοιπών υποχρεώσεων της εταιρίας προς το Δημόσιο.
Διενεργεί συμφωνίες λογαριασμών σε μηνιαία βάση, τριμηνιαία, εξαμηνιαία και ετήσια βάση.
Συμμετέχει στο κλείσιμο του μήνα και της χρήσης (κλείσιμο Ισολογισμού).
Παρακολουθεί λογαριασμούς προκαταβολών, υποχρεώσεων των πελατών της εταιρίας σε ασφαλιστικούς οργανισμούς και λοιπούς (προμηθευτές και πιστωτές), μεταβατικούς λογαριασμούς, λογαριασμούς προβλέψεων.

Επιθυμητά προσόντα κατόχου θέσης:
Πτυχίο Οικονομικών Επιστημών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων
Εγγραφή στο Οικονομικό επιμελητήριο, σύμφωνα με την υφισταμένη νομοθεσία.
Πολύ καλή γνώση Αγγλικών.
Τριετής τουλάχιστον εμπειρία σε αντίστοιχες θέσεις λογιστηρίου οργανωμένων επιχειρήσεων.
Επιθυμητή η γνώση εργατικών καθώς και έκδοσης μισθοδοσίας.

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε στο παρακάτω email.

Tags:

09 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [NIKI MOUTSARA KAI SIA EE]

Η CTG ADVERTISING είναι ηγετική εταιρεία στο χώρο του Marketing και των Πωλήσεων τα τελευταία έτη. Η χρόνια επιτυχία μας στηρίζεται στο ότι παρέχουμε στους φιλόδοξους νέους στον οργανισμό μας την ευκαιρία να αναπτύξουν τις ικανότητες τους, να αποκτήσουν εμπειρία...

... και να εξελιχθούν μέσα από το σύστημα της εταιρείας μας.
Με στόχο την περαιτέρω ανάπτυξη μας δημιουργούμε νέες θέσεις στα τμήματα Marketing, Πωλήσεων και Client Representation και αναζητούμε τους καλύτερους/ες νέους/ες να σταδιοδρομήσουν μαζί μας. Για τους πιο φιλόδοξους δίνεται η δυνατότητα εξέλιξης στα τμήματα Διοίκησης Ανθρώπινου Δυναμικού.

Απαιτήσεις:
- Απόφοιτοι/Τελειόφοιτοι σχολών με κατεύθυνση Διοίκηση Επιχειρήσεων/Marketing
- Άριστη προφορική και γραπτή επικοινωνία
- Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
- Οργανωτικές και διοικητικές ικανότητες
- Άμεση διαθεσιμότητα

Παρακαλώ πολύ όπως προωθήσετε πλήρες βιογραφικό σημείωμα στο παρακάτω email.

Θα υπάρξει άμεση τηλεφωνική επικοινωνία με τους υποψηφίους που θα αξιολογηθούν θετικά.

Tags:

02 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [Brain Game]

Η εταιρία Brain Game,- μία από τις ταχύτερα αναπτυσσόμενες ψυχαγωγικές εταιρείες στη Βόρεια Ελλάδα-, αναζητά άτομο για τη στελέχωση του τμήματος της γραμματειακής υποστήριξης, υποδοχής κι εξυπηρέτησης πελατών. Απογευματινό ωράριο. Απαραίτητα προσόντα: Ηλικία:...

... 28-35 ετών
Πτυχίο ΑΕΙ-ΤΕΙ
Εμπειρία τουλάχιστον 3 ετών σε θέση γραμματείας, διοίκησης και εξυπηρέτησης πελατών.
Υπεύθυνη, οργανωτική και επικοινωνιακή προσωπικότητα.
Άριστη χρήση Η/Υ με γνώση MS OFFICE.
Άριστη γνώση Αγγλικών.
Ικανότητα ενασχόλησης με πολλαπλές εργασίες ταυτόχρονα, παρακολούθησης εκκρεμοτήτων και άμεσης εκτέλεσης των προτεραιοτήτων.
Ικανότητα αποτελεσματικής εργασίας σε συνθήκες πίεσης.
Αν πληροίς τα παραπάνω προσόντα, στείλε μας το βιογραφικό σου σημείωμα στο παρακάτω email, με τίτλο: Γραμματεία Διοίκησης- Υποδοχή

Tags:

01 Ιουλ
Αθήνα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ομάδα 1.550 εργαζομένων, ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό...

... δίκτυο 16 καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο που θα καλύψει τη θέση Purchasing Assistant

Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Ρόλος:
Ο κάτοχος της θέσης αποτελεί μέλος της ομάδας Αγορών και αναφέρεται στον Product Range Manager της προϊοντικής γκάμας.

Αρμοδιότητες:
• Συνεχή επικοινωνία με όλα τα καταστήματά, τους προμηθευτές και τα τμήματα των κεντρικών γραφείων για επίλυση καθημερινών λειτουργικών ζητημάτων
• Καταχώρηση παραγγελιών και έλεγχος εκκρεμοτήτων
• Επικοινωνία με προμηθευτές εσωτερικού και εξωτερικού σχετικά με τιμές και ποσότητες προϊόντων, καθώς και έλεγχος έγκαιρων παραδόσεων εντός χρονοδιαγράμματος
• Τήρηση αρχείων και εισαγωγή δεδομένων στην προϊοντική πλατφόρμα της εταιρείας
• Συμμετοχή και οργάνωση ενεργειών εμπορικής πολιτικής τμήματος
• Ανάλυση δεδομένων και υποστήριξη στην υλοποίηση αποφάσεων της προϊοντικής γκάμας


ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ Υποψηφίου:
• Εμπειρία 1-3 έτη σε αντίστοιχη θέση ευθύνης
• Κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ/ ΤΕΙ κατεύθυνσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικά κτλ
• Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
• Άριστη γνώση προγραμμάτων Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
• Άριστη γνώση και χρήση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
• Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων, διαχείρισης χρόνου και πολυδιεργασίας (multitasking)
• Καινοτόμος και αναλυτική σκέψη με έμφαση στη λεπτομέρεια
• Θετική διάθεση, επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα

Η Εταιρεία Προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

29 Ιουν
Αθήνα [Lidl Ηellas ]

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο...

... για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:

- Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος, αναπληρώνοντας τον/την Διευθυντή-τρια και Υποδιευθυντή-τρια κατ/τος
- Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων
- Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών
- Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα
- Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος


Το προφίλ σας

- Είστε απόφοιτος-η επαγγελματικής σχολής ή ανώτερης εκπαίδευσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικών, Λογιστικής ή Θετικών Επιστημών
- Ιδανικά, διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στο χώρο του εμπορίου
- Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ
- Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας
- Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά
- Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης προσωπικού


Τι προσφέρουμε:

- Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε, αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο
- Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 530€ μικτά το μήνα για 4ωρη απασχόληση, που προσαρμόζεται με τυχόν επιδόματα
- Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας
- Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον
- Ακολουθείτε 3μηνο πρόγραμμα εκπαίδευσης, με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση

Tags:

28 Ιουν
Βόλος [ΚΟΤΣΟΒΟΣ Α.Ε.]

Σκοπός θέσης: Η Εταιρεία αναζητά Σύμβουλο Πωλήσεων B2B (χονδρικής) πλήρους απασχόλησης για την ανάπτυξη και διαχείριση ενός δυναμικού και διαρκώς αναπτυσσόμενου δικτύου εταιρικών πελατών πανελλαδικά στον κλάδο του υδραυλικού εξοπλισμού και θέρμανσης. Κύριες...

... Αρμοδιότητες:
Διαχείριση και Ανάπτυξη Πελατολογίου.
Χαρτογράφηση αγοράς και έρευνα/αξιολόγηση του ανταγωνισμού.
Παρουσίαση ολοκληρωμένων εταιρικών λύσεων στους πελάτες.
After sales υποστήριξη και παρακολούθηση.
Υποστήριξη εργασιών του τμήματος πωλήσεων.

Κύρια Προσόντα:
Πτυχίο Ανώτερης ή Ανωτάτης Σχολής τμημάτων Μηχανολογίας, Διοίκησης Επιχειρήσεων / Οικονομικά/ Marketing / Επικοινωνίας.
Επιθυμητή προηγούμενη εργασιακή εμπειρία 2-5 ετών σε πωλήσεις χονδρικής.
Επιθυμητή προηγούμενη γνώση/εμπειρία σε λέβητες αερίου, αντλίες θερμότητας.
Καλή γνώση χειρισμού H/Y, Ms Office και επιθυμητή γνώση ERP/CRM.
Ηλικία έως 35 ετών.
Δυνατότητα επαγγελματικών ταξιδιών ανά την επικράτεια και διαμονής εκτός έδρας.

Χαρακτηριστικά Υποψηφίου:
Άριστες επικοινωνιακές, διαπραγματευτικές και οργανωτικές ικανότητες.
Δυναμική, ευχάριστη προσωπικότητα με προσανατολισμό στην επίτευξη στόχων και στην εξυπηρέτηση του πελάτη.
Εμπορική και πελατοκεντρική αντίληψη με ανεπτυγμένες τεχνικές πωλήσεων.

Η εταιρεία προσφέρει:
Σύμβαση αορίστου χρόνου.
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών.
Εκπαίδευση.
Φιλικό και υποστηρικτικό περιβάλλον εργασίας.

Tags:

25 Ιουν
Αθήνα [Actionline]

H ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού για λογαριασμό πελάτη της, αναζητά Team Leader Collection για το τηλεφωνικό κέντρο μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού, στην Αθήνα. Αρμοδιότητες: Οργάνωση, συντονισμός, έλεγχος του τμήματος και των τηλεφωνικών επικοινωνιών Διαχείριση...

... καθοδήγηση, εντοπισμός εκπαιδευτικών αναγκών
Παρακολούθηση στόχων, σχεδιασμός προτάσεων και ενεργειών απαραίτητων για την επίτευξή τους
Αξιολόγηση των εργαζομένων, διασφάλιση τήρησης των διαδικασιών

Απαιτούμενα Προσόντα:
Απόφοιτος Λυκείου, Ι.Ε.Κ., Τ.Ε.Ι., Α.Ε.Ι.
Προϋπηρεσία 2 χρόνων σε αντίστοιχη θέση τμήματος ληξιπρόθεσμων οφειλών
Πολύ καλή χρήση και προγραμμάτων MS Office
Καλή γνώση της αγγλικής γλώσσας

Επιθυμητά προσόντα:
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και την επίτευξη στόχων
Αναλυτική σκέψη και πρωτοβουλία
Ικανότητες οργάνωσης και διοίκησης έργων
Επικοινωνιακές και διαπραγματευτικές ικανότητες

Παροχές:
Σταθερός μηνιαίος μισθός και ασφάλιση
Συνεχής εξέλιξη και επιμόρφωση
Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση. Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

24 Ιουν
Αθήνα [HRSTRATEGY]

Ο πελάτης μας, όμιλος επιχειρήσεων με ηγετική παρουσία στον τομέα των FMCG, επιθυμεί να προσλάβει Γενικό Διευθυντή με έδρα την Αθήνα. Σκοπός της θέσης: Αναφέρεται στον ιδιοκτήτη/ Διευθύνοντα Σύμβουλο και έχει ως κύριο ρόλο την διοίκηση της εταιρίας σε όλους...

... του τομείς, ασκώντας εποπτεία και ηγεσία, με στόχο την διασφάλιση των αποτελεσμάτων, την κερδοφορία και την ανάπτυξη του Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας. Διασφαλίζει επίσης την ικανοποίηση των πελατών καθώς και την αποτελεσματική διαχείριση των σχέσεων με όλους τους συνεργάτες της εταιρείας.
Περιοχές ευθύνης:
Διευθύνσεις: Οικονομική, Λειτουργίας, Πωλήσεων, Προμηθειών, Ανθρώπινου Δυναμικού, Συστημάτων και Μηχανοργάνωσης, Ποιότητας, Τεχνική.
Συνοπτική Περιγραφή θέσης:
Συμβάλλει στον σχεδιασμό και κατόπιν εγκρίσεως διευθύνει όλες τις ενέργειες για επίτευξη των στόχων του ετήσιου επιχειρησιακού σχεδίου (business plan) της εταιρείας.
Κατά την υλοποίηση του στρατηγικού πλάνου και των ετήσιων επιχειρησιακών σχεδίων παρακολουθεί τις αποκλίσεις και εισηγείται προς τη διοίκηση της εταιρείας τις απαιτούμενες διορθωτικές ενέργειες.
Εγγυάται την αύξηση της αποτελεσματικότητας του διοικητικού μηχανισμού της εταιρείας, παρέχοντας αποτελεσματική εποπτεία και ηγεσία, συμβάλλοντας στην αύξηση του βαθμού οργάνωσης και ετοιμότητας των διευθυντικών στελεχών και των ομάδων τους, υιοθετώντας μεθόδους σύγχρονης διοίκησης.
Αξιολογεί τα αποτελέσματα της κερδοφορίας ανά κατηγορίες προϊόντων ή ομάδων πελατών και εισηγείται στη διοίκηση διορθωτικές ενέργειες.
Εντοπίζει τις άμεσες και μακροχρόνιες επιχειρησιακές προτεραιότητες σε κάθε Διεύθυνση των οποίων παρακολουθεί στενά την υλοποίηση.
Εμπειρία και Ικανότητες κατόχου θέσης:
Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση πολυεθνικής ή μεγάλης ελληνικής εταιρίας. 7-10 χρόνια τουλάχιστον.
Πολύ καλές γνώσεις διοίκησης λιανεμπορίου κατά κανόνα εταιριών που λειτουργούν με πολλά καταστήματα ιδιόκτητα ή franchise και έχουν οργανωμένα κεντρικά γραφεία τα οποία οργανώνουν, κατευθύνουν και ελέγχουν όλες τις περιοχές λειτουργίας των καταστημάτων.
Άριστες ικανότητες οικονομικής ανάλυσης των εμπορικών δεδομένων.
Γνώση και εμπειρία της Ελληνικής αγοράς
Γνώση σύγχρονων συστημάτων διοίκησης (Sales Toolkits, Αξιολόγησης της Απόδοσης, ERP, κα.)
Τυπικές Γνώσεις
Πτυχίο Ανώτατης Σχολής
Άριστη γνώση Αγγλικής γλώσσας
Απαιτούμενες Δεξιότητες (Competencies)
Ηγεσία & Επικοινωνία
Στρατηγική σκέψη
Εμπορική αντίληψη
Προσαρμοστικότητα, ευελιξία και συναισθηματική νοημοσύνη
Αποτελεσματικότητα και διοίκηση με πρακτικό και παραδειγματικό τρόπο (Hands-on)
Οργανωτικές ικανότητες
Διοίκηση Αλλαγής (Change Management)
Εστίαση στον πελάτη (Customer focus)
Δημιουργικότητα
Ομαδική Εργασία

Βιογραφικά σημειώματα παρακαλείστε να υποβάλετε αναφέροντας τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε.

Tags:

23 Ιουν
Ζάκυνθος [Lidl Ηellas]

Στο χώρο του εμπορίου κάθε μέρα είναι μια νέα πρόκληση. Ιδιαίτερα στη Lidl, είμαστε ευχαριστημένοι μόνο όταν και οι πελάτες μας είναι ευχαριστημένοι. Για το λόγο αυτό αναζητάμε αξιόπιστους συνεργάτες, τους οποίους θα προετοιμάσουμε με τον καλύτερο τρόπο...

... για τις απαιτήσεις του κλάδου μας.

Τα καθήκοντά σας:
- Αναλαμβάνετε τη διαχείριση του κατ/τος, αναπληρώνοντας τον/τη Διευθυντή-τρια κατ/τος
- Διοικείτε και συντονίζετε την ομάδα των συνεργατών σας, στοχεύοντας στην ανάπτυξή τους
- Μεριμνάτε για την εύρυθμη λειτουργία του κατ/τος και την επίτευξη των στόχων
- Είστε υπεύθυνος-η για την άψογη εξυπηρέτηση των πελατών
- Φροντίζετε για τη διαθεσιμότητα, την παρουσίαση και τη φρεσκάδα των προϊόντων στο κατ/μα
- Ασχολείστε με τη χρηματοοικονομική διαχείριση του κατ/τος και τις απογραφές

Το προφίλ σας
- Είστε απόφοιτος-η ανώτερης/ανώτατης εκπαίδευσης
- Ιδανικά, διαθέτετε εμπειρία σε θέση ευθύνης στο χώρο του εμπορίου
- Είστε εξοικειωμένοι με τη χρήση τεχνολογικών μέσων και Η/Υ
- Έχετε ευχάριστη προσωπικότητα και αποτελείτε πρότυπο ευγένειας για τους συνεργάτες σας
- Ανταποκρίνεστε στις προκλήσεις και εργάζεστε υπεύθυνα και αποτελεσματικά
- Σας διακρίνουν ομαδικό πνεύμα, ικανότητα διοίκησης, επικοινωνίας και παρακίνησης του προσωπικού

Τι προσφέρουμε
- Έχετε την ευκαιρία να εξελιχθείτε, αναλαμβάνοντας σταδιακά έναν πιο ενεργό ρόλο
- Οι αποδοχές σας ξεκινούν από 1350 € μικτά το μήνα
- Αμείβεστε για κάθε λεπτό υπερωρίας της 8ωρης βάρδιας σας
- Λαμβάνετε επιπρόσθετες παροχές και ιδιωτική ιατρική ασφάλιση
- Εργάζεστε σε ένα σύγχρονο και οργανωμένο περιβάλλον
- Ακολουθείτε ένα πρόγραμμα εκπαίδευσης 5 περίπου μηνών, με συνεχή υποστήριξη και όλα τα εφόδια για να αναλάβετε τη νέα σας θέση

Tags:

21 Ιουν
Αθήνα [Hrstrategy Human Resources]

Ο πελάτης μας, όμιλος επιχειρήσεων με ηγετική θέση στις λιανικές πωλήσεις επιθυμεί να προσλάβει Εμπορικό Διευθυντή. Περιγραφή εργασίας: Με δεδομένη την εμπορική στρατηγική του ομίλου διοικεί τη λειτουργία πωλήσεων συμβάλλοντας καθοριστικά στην επίτευξη...

... του κύκλου εργασιών και της μικτής κερδοφορίας του ομίλου.
Ηγείται των National, Regional και Key Account Managers παρέχοντάς τους την απαιτούμενη ηγεσία.
Διαπραγματεύεται με τους πελάτες της εταιρίας προκειμένου να διαμορφωθούν οι όροι άριστης συνεργασίας και κερδοφόρου λειτουργίας.
Διαπραγματεύεται με τους προμηθευτές προϊόντων, βοηθητικών υλών και εμπορικών υπηρεσιών, προκειμένου να εξασφαλίσει την επιθυμητή εταιρική κερδοφορία.
Διοικεί τις διοικητικές δραστηριότητες (εμπορική υποστήριξη, οικονομική ανάλυση, εισαγωγές, trade marketing) της διεύθυνσης πωλήσεων.
Παρέχει προς τους Β2Β πελάτες της εταιρίας, καινοτόμες εμπορικές λύσεις προκειμένου να επιδιώκει την αύξηση του κύκλου εργασιών τους.

Ιδιότητες υποψηφίων
Εμπειρία σε αντίστοιχη θέση πολυεθνικής ή μεγάλης εθνικής εταιρίας 7-10 ετών τουλάχιστον.
Εμπορική αντίληψη και άριστες ικανότητες διαπραγμάτευσης.
Πολύ καλές γνώσεις τεχνικών πωλήσεων, trade marketing, merchandising.
Άριστες ικανότητες οικονομικής ανάλυσης των εμπορικών δεδομένων.
Άριστες διαπραγματευτικές ικανότητες.
Γνώση σύγχρονων συστημάτων διοίκησης (sales toolkits, αξιολόγησης της απόδοσης, τεχνικών παρουσιάσεων, ERP, ερευνών αγοράς καταναλωτικών αγαθών κα.)

Παροχές της εταιρίας
Ανταγωνιστικός μισθός.
Εταιρικό αυτοκίνητο και πλήρης κάλυψη εξόδων κίνησης.
Bonus βάσει στόχων.
Πρόσθετη ιδιωτική ιατροφαρμακευτική ασφάλιση.
Λοιπές παροχές.


Βιογραφικά σημειώματα στα οποία παρακαλείστε να αναφέρετε τη θέση για την οποία ενδιαφέρεστε μπορείτε να στέλνετε σε μορφή Microsoft Word

Tags:

19 Ιουν
Θεσσαλονίκη [Tadex Apartments]

Διαχειριστή ακινήτων - Οικοδεσπότη (Host) Αρμοδιότητες: Πλήρης υποστήριξη ακινήτων • Έλεγχος διαμερισμάτων ότι είναι έτοιμα για χρήση πριν την άφιξη των επισκεπτών (π.χ. έλεγχος καθαρισμού, αναλωσίμων, συνδέσεων Wi-Fi κλπ) • Check in – Check out • Διαχείριση...

... κρατήσεων
• Εξυπηρέτηση πελατών καθ’όλη τη διάρκεια της κράτησης τους
• Επίλυση προβλημάτων των πελατών και ανταπόκριση σε καταστάσεις ανάγκης
• Εύρεση κατάλληλων ενοικιαστών
• Διαφήμιση ακινήτων στα social media
• Παροχή πληροφοριών στους επισκέπτες σχετικά με τους κανόνες του σπιτιού και την περιοχή γύρω από τα ακίνητα

Απαραίτητα Προσόντα:
• Γνώση αγγλικών
• Γνώσεις της λειτουργίας των καναλιών όπως Booking, Airbnb
• Πελατοκεντρική συμπεριφορά
• Δύνατότητα ευέλικτου ωραρίου
• Ετών 27-37

Επιθυμητά Προσόντα:
• Πτυχίο Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων (ΙΕΚ, ΤΕΙ, ΑΕΙ)
• Κάτοχος μοτοσυκλέτας ή Ι.Χ

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.