Αγγελίες εργασίας για Διαχειριση. Ξεκινήστε καριέρα Διαχειριση στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 37 αγγελίες.
19 Αυγ
Αθήνα [GREEN PROMOTIONS AND SALES]

ΠΡΟΪΣΤΑΜΕΝΟΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ (ΚΩΔ. SVR) Ο προϊστάμενος είναι υπεύθυνος για την σωστή υλοποίηση των ενεργειών που αναλαμβάνει (διανομές εντύπων, προωθητικές ενέργειες), των πελατών της εταιρίας σε όλη την Αττική. Αρμοδιότητες: • Διαχείριση προσωπικού. • Διασφάλιση...

... τήρησης διαδικασιών.
• Επίτευξη ημερησίων στόχων.
• Επικοινωνία & ενημέρωση πελατών.
• Αξιολόγηση προσωπικού.

Προσόντα:
• Διοίκηση & διαχείριση ανθρώπινου δυναμικού .
• Οργανωτικότητα και ικανότητα επίλυσης προβλημάτων.
• Επαγγελματισμός, συνέπεια και υπευθυνότητα.
• Κάτοχος αυτοκινήτου (απαραίτητα).
• Άνεση στη χρήση smartphone, email, MS Office.
• 30-45 ετών.

Προσφέρουμε:
• Μισθός
• Έξοδα κίνησης
• Εταιρικό κινητό τηλέφωνο
• Συνεχή εκπαίδευση
• Δυνατότητα εξέλιξης σε ένα σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον

Οι ενδιαφερόμενοι που πιστεύουν ότι μπορούν να ανταποκριθούν στις απαιτήσεις της θέσης παρακαλούνται να αποστείλουν το βιογραφικό σημείωμα αναγράφοντας τον κωδικό, μέσω e-mail.

Tags:

19 Αυγ
Αθήνα [Actionline]

Είσαι επικοινωνιακός; Θεωρείς τη διαπραγμάτευση βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου; Εάν η απάντηση σου είναι “ΝΑΙ’’, τότε είσαι αυτός/ή που ψάχνουμε! H ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού, αναζητά ικανά στελέχη για εργασία σε Χρηματοπιστωτικό Οργανισμό...

... στη περιοχή της Καλλιθέας.

Περιγραφή Θέσης
- Σύμβουλος Ρύθμισης Τραπεζικών Υποχρεώσεων για πελάτες του Οργανισμού.
- Επικοινωνία με πελάτες για διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους.

Προσόντα
- Θέληση για εργασία και εξέλιξη
- Επιθυμητή εμπειρία σε θέσεις διαχείρισης πελατειακών σχέσεων ή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης

Παροχές
- Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
- Μισθός: 640€ /6ωρο - 840€ /8ωρο και ασφάλιση
- Bonus απόδοσης κάθε μήνα
- Πενθήμερη απασχόληση, εναλλασσόμενες βάρδιες (09:00-20:00)
- Εργασία κοντά στον Σταθμό ΗΣΑΠ στην Καλλιθέα.

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

19 Αυγ
Αθήνα [Actionline]

Διακρίνεστε για τις επικοινωνιακές σας δεξιότητες; Θεωρείτε βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σας την εξυπηρέτηση πελατών; Αν «ΝΑΙ» τότε είστε ο άνθρωπος που ψάχνουμε! Η ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού για λογαριασμό πελάτη της αναζητά άτομα για...

... στελέχωση εξυπηρέτησης πελατών σε τηλεφωνικό κέντρο.

Περιγραφή Θέσης
- Τηλεφωνική υποστήριξη & εξυπηρέτηση πελατών
- Διαχείριση αιτημάτων εισερχόμενων κλήσεων, επίλυση τεχνικών και άλλων προβλημάτων
- Δημιουργία στέρεων σχέσεων με πελάτες εξυπηρετώντας τους γρήγορα, αποτελεσματικά & με απόλυτο επαγγελματισμό

Προσόντα
- Θέληση για εργασία και επαγγελματική εξέλιξη
- Απόφοιτοι Λυκείου ή τριτοβάθμιας εκπαίδευσης
- Εμπειρία σε τηλεφωνικό κέντρο (σε εταιρείες τηλεπικοινωνίας, ασφαλιστικού τομέα, ενέργειας)
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ

Παροχές
- Υψηλές αμοιβές και ασφάλιση
- Πενθήμερη part- time απασχόληση, κυλιόμενο ωράριο
- Συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση σε ένα σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

16 Αυγ
Πανελλήνια [Melissa Gold Coast IKE]

Υπάλληλος κρατήσεων και υποδοχής στη ρεσεψιόν. Αρμοδιότητες: Υποδοχή, αφίξεις, αναχωρήσεις, εκδόσεις παραστατικών, διαχείριση κρατήσεων, διαχείριση τιμολογίων, επικοινωνία με πελάτες & προμηθευτές & συνεργάτες, οργάνωση του housekeeping & του εστιατορίου. Απαραίτητα...

... Προσόντα: Αγγλικά, Προϋπηρεσία τουλάχιστον 1 σεζόν, άριστη χρήση Η/Υ, (Excel,Word, email κλπ) Απόφοιτος/η Λυκείου,
Επιθυμητά Προσόντα: Απόφοιτος/η ή φοιτητής/ρια ΤΕΙ ή ΑΕΙ, 2η ξένη γλώσσα (ρώσικα, σέρβικα, βουλγάρικα κλπ), γνώση ξενοδοχειακών προγραμμάτων.
Η εταιρία Melissa Gold Coast, στα Ψακούδια Χαλκιδικής, προσφέρει: Μισθό αναλόγως προσόντων και προϋπηρεσίας, 1 ρεπό εβδομαδιαίως, διαμονή & διατροφή.
Τηλ επικ. 2371051107 10-20 ώρα, αποστολή βιογραφικού στο παρακάτω email.

Tags:

13 Αυγ
Θεσσαλονίκη [ARTSOUND AND LIGHTS]

Ζητείται Βοηθός Λογιστή - Γραμματειακή Υποστήριξη από εταιρεία στη Θεσσαλονίκη, η οποία δραστηριοποιείται στον χώρο το επαγγελματικού ήχου & εξοπλισμού. Θέση εργασίας εξαήμερης απασχόλησης, πεντάωρο. Αρμοδιότητες: Καταχώρηση τιμολογίων Διαχείριση...

... προγράμματος μηχανογράφησης ERP
Γραμματειακή υποστήριξη - Τηλεφωνική επικοινωνία
Επικοινωνία με πελάτες

Απαραίτητα Προσόντα:
Πτυχίο ΤΕΙ / ΑΕΙ Λογιστικής
Άριστη γνώση της Αγγλικής γλώσσας , γραπτή προφορική
Άριστη γνώση χειρισμού Η/Υ (word, excel, internet)
Γνώση προγράμματος μηχανογράφησης Pylon
Υπευθυνότητα

Η εταιρία προσφέρει:
Ικανοποιητικός μισθός
Ασφάλιση
Προοπτικές εξέλιξης

Tags:

08 Αυγ
Θεσσαλονίκη [Εταιρεία παροχής υπηρεσιών]

Ζητούνται άμεσα νέοι για το τμήμα πωλήσεων μεγάλης εταιρείας στη Θεσσαλονίκη. Αρμοδιότητες : Συνεχής προώθηση και υποστήριξη πωλήσεων Διαχείριση και ανάπτυξη πελατολογίου Επίτευξη στόχου Προφίλ υποψηφίου: Ιδανικός υποψήφιος θα θεωρηθεί νέος, ηλικίας...

... 20-30 ετών, δημιουργικός, καινοτόμος με ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες και άριστη ικανότητα διαχείρισης χρόνου.
Επιθυμητή η εμπειρία σε παρουσιάσεις.

Παρακαλώ όπως αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα στο παρακάτω mail. Θα υπάρξει άμεση τηλεφωνική επικοινωνία με όσους υποψήφιους αξιολογηθούν θετικά.

Tags:

07 Αυγ
Αθήνα [ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΜΙΛΟΣ]

ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΜΙΛΟΣ με έδρα στην Αθήνα και στόχο τη συνέχιση της δυναμικής αναπτυξιακής πορείας του, ζητά απόφοιτους πανεπιστημίου για να στελεχώσουν θέσεις επενδύσεων κεφαλαίων καθώς και διαχείρισης οικονομικού κινδύνου. ΠΡΟΣΟΝΤΑ: Απόφοιτοι πανεπιστημίου...

... με σοβαρή προϋπηρεσία και προοπτικές εξέλιξης.
Αποδεδειγμένο ενδιαφέρον για τις αγορές χρήματος και κεφαλαίων.
Επαρκή γνώση Η/Υ - Αγγλικής γλώσσας.
Ωριμότητα σκέψης, ικανότητες στην οργάνωση, πελατοκεντρική σκέψη.
Επαρκής προϋπηρεσία.

ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ:
Ολοκληρωμένη & συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση συμπεριλαμβανομένης της επαγγελματικής πιστοποίησης.
Συμμετοχή σε συνέδρια και ταξίδια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Ελκυστικό πακέτο παροχών.
Κίνητρα παραγωγικότητας.
Χρήση καινοτόμου ηλεκτρονικού γραφείου.
Άριστες Προοπτικές Εξέλιξης.
Προοπτικές εξέλιξης στο management.

Τομέας δραστηριότητάς μας είναι η διαχείριση οικονομικών κινδύνων και οι επενδύσεις κεφαλαίων.

Παρακαλούμε για την αποστολή βιογραφικών στοπαρακάτω e-mail, υπόψη κυρίου Πετρίδη.

Tags:

06 Αυγ
Θεσσαλονίκη [RubikCube M.I.K.E.]

Η ομάδα της RubikCube αναζητά εργατικό δυναμικό για πλήρη αλλά και μερική απασχόληση, προκειμένου να στελεχώσει το γραφείο της στη Θεσσαλονίκη. Η τηλεφωνική υπηρεσία της RubikCube είναι ένας από τους κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών Τηλεγραμματείας στη Γερμανία!...

... Σε εμάς δέχεσαι κλήσεις (Inbound) εξ ονόματος των πελατών μας. Ως παραδείγματα πελατών μας μπορούν να αναφερθούν: μία δικηγορική εταιρεία, μία εταιρεία πληροφορικής, ένα μεσιτικό γραφείο, τα κεντρικά μίας μεγάλης πολυεθνικής επιχείρησης κλπ.

Αρμοδιότητες:
Η γενική τηλεφωνική εξυπηρέτηση των εταιρειών – πελατών μας όπως για παράδειγμα:
- Κλείσιμο ραντεβού σύμφωνα με τις οδηγίες του πελάτη
- Διαχείριση παραγγελιών αλλά και επιστροφών προϊόντων
- First Level Support

Ως γραμματέας εξ αποστάσεως επεξεργάζεσαι εισερχόμενες κλήσεις πολλών και διαφορετικών πελατών.
Έτσι η εργασία σου γίνεται πολύχρωμη και πολυδιάστατη όπως ο κύβος του Ρούμπικ :).
Γι 'αυτό είναι σημαντικά τα ακόλουθα προσόντα:
- Η υπευθυνότητα και η σιγουριά στη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων
- Η ευχάριστη διάθεση κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών
- Η γρήγορη προσαρμογή στην εναλλαγή κλήσεων αλλά και ποικιλόμορφων καταστάσεων
- Η άριστη γνώση της γερμανικής γλώσσας (γραπτώς και προφορικώς)
- Οι γνώσεις διαχείρισης Η/Υ

Σου προσφέρουμε ευέλικτο ωράριο εργασίας σε ένα σύγχρονο και φιλικό εργασιακό περιβάλλον.
Στα πλαίσια μιας δυναμικής και συνεργάσιμης ομάδας υποστήριξης θα σου παρέχουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα πλήρη εκπαίδευση, έτσι ώστε η εργασία σου να γίνει ευχάριστη.

Εάν επιθυμείς να γίνεις μέλος αυτής της ομάδας, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας!
Είμαστε στη διάθεσή σου και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία.
Θα χαρούμε πολύ να λάβουμε το βιογραφικό σου σημείωμα.

Tags:

06 Αυγ
Αθήνα [Dovas Real Estate]

REAL ESTATE εταιρεία αναζητά συνεργάτες με δεξιότητες επικοινωνίας για διαχείριση χαρτοφυλακίου, με εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών, Αγγλικά επιπέδου Proficiency, με ευχέρεια χρήσης PC, μέσο μεταφοράς. Θα ληφθούν υπόψιν μόνο βιογραφικά που πληρούν τα κριτήρια. Αποστολή...

... βιογραφικού στο παρακάτω email.

Tags:

05 Αυγ
Τρίκαλα [Eolos Transport]

Περιγραφή Θέσης Εργασίας: Ζητούνται Υπάλληλοι σε Πρατήριο Υγρών Καυσίμων στην πόλη των Τρικάλων. Μόνιμη Απασχόληση Προσόντα: Εξυπηρέτηση πελατών Διαχείριση ταμείου Επικοινωνιακός και ευχάριστος χαρακτήρας Παροχές: Ικανοποιητικός μισθός και πλήρη...

... ασφάλιση
Ιδανικές εργασιακές συνθήκες

Tags:

05 Αυγ
Θεσσαλονίκη [Δ.ΓΙΑΝΤΣΗΣ & ΣΙΑ ΣΙΔΗΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Α.Ε.]

Η qmetric - HR Solutions, επιθυμεί να στελεχώσει, για λογαριασμό της Δ.ΓΙΑΝΤΣΗΣ & ΣΙΑ ΣΙΔΗΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Α.Ε., τη θέση του/της Υπεύθυνου/ης Παραγωγής (Τμήμα Κοπής) Η Εταιρία-πελάτης: Η εταιρεία Δ.ΓΙΑΝΤΣΗΣ & ΣΙΑ ΣΙΔΗΡΟΚΑΤΑΣΚΕΥΕΣ Α.Ε. δραστηριοποιείται δυναμικά στο...

... χώρο της Βιομηχανίας Σιδήρου από το 1985. Ο σύγχρονος εξοπλισμός, τα χρόνια εμπειρίας και η υψηλή τεχνογνωσία την έχουν καθιερώσει ως μία από τις πιο αξιόπιστες εταιρείες στον κλάδο των Μεταλλικών Κατασκευών και της Επεξεργασίας Σιδήρου.

Η θέση:
Ο/η υποψήφιος/α που θα επιλεγεί, θα είναι υπεύθυνος/η για τον συντονισμό και την υλοποίηση του προγράμματος παραγωγής του Τμήματος Κοπής, με σκοπό την παραγωγή προϊόντων υψηλής ποιότητας. Θα εργάζεται στις ιδιόκτητες εγκαταστάσεις της εταιρείας, στη ΒΙ.ΠΑ. Καλοχωρίου και τα καθήκοντα/αρμοδιότητες του/της θα περιλαμβάνουν:

• Εκτέλεση προγράμματος παραγωγής
• Συντονισμός και επίβλεψη της παραγωγής
• Διαχείριση επικοινωνίας με πελάτες και προμηθευτές
• Μέριμνα για την βέλτιστη διαχείριση και αξιοποίηση πόρων και ανθρώπινου δυναμικού
• Διασφάλιση της απρόσκοπτης και συνεχούς λειτουργίας του εξοπλισμού κοπής
• Άμεση και αποτελεσματική αντιμετώπιση προβλημάτων παραγωγής, όταν προκύπτουν
• Υποβολή προτάσεων για την βελτιστοποίηση της παραγωγικής διαδικασίας.

Το προφίλ σας:
Προκειμένου να είστε σε θέση να ανταποκριθείτε στα καθήκοντα της θέσης του/της Υπεύθυνου/ης Παραγωγής (Τμήμα Κοπής) θα πρέπει να διαθέτετε τα ακόλουθα:

• Πτυχίο ΑΕΙ, ΤΕΙ τμήματος Μηχανολόγων Μηχανικών ή Μηχανικών Παραγωγής και Διοίκησης
• Τουλάχιστον 2ετή εμπειρία σε βιομηχανικό ή βιοτεχνικό περιβάλλον. Επιθυμητή η εμπειρία σε τμήμα παραγωγής στον κλάδο των Μεταλλικών κατασκευών και της επεξεργασίας Σιδήρου
• Άριστη γνώση προγραμμάτων σχεδίασης (AutoCAD 2D, Autodesk Inventor 3D ή Solidworks).
• Επιθυμητή εμπειρία στη χρήση software μηχανημάτων κοπών (LANTEK, Metalix, TOPS)
• Άριστη γνώση αγγλικών (προφορική και γραπτή επικοινωνία). Επιθυμητή ή καλή γνώση 2ης ξένης γλώσσας, κατά προτίμηση Ιταλικά ή Γερμανικά
• Ευχέρεια στην επικοινωνία με εσωτερικούς/εξωτερικούς πελάτες και προμηθευτές
• Ικανότητα προγραμματισμού, οργάνωσης και συντονισμού παραγωγής
• Συνέπεια και αξιοπιστία, έμφαση στην έγκαιρη ολοκλήρωση των εργασιών
• Ικανότητα συνεργασίας/ομαδικό πνεύμα
• Έμφαση στη λεπτομέρεια και στην τήρηση κανόνων και διαδικασιών
• Ταχύτητα, ευελιξία και αποτελεσματικότητα
• Ικανότητα έγκαιρου εντοπισμού και αποτελεσματικής επίλυσης προβλημάτων.

Ο πελάτης μας προσφέρει
Εφόσον επιλεγείτε, σας προσφέρονται τα ακόλουθα:
• Ανταγωνιστικές αποδοχές
• Άριστες προοπτικές εξέλιξης σε μία υγιή και αναπτυσσόμενη εταιρεία
• Σταθερό εργασιακό περιβάλλον.

Tags:

05 Αυγ
Αθήνα [Actionline]

Η ACTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού αναζητά τον κατάλληλο υποψήφιο με όρεξη και πάθος για εργασία στον τραπεζικό τομέα, για λογαριασμό μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού στην Αθήνα. Ρόλος Θέσης Εργασίας • Σύνταξη συμβατικών...

... κειμένων, έκδοση εγγυητικών επιστολών, έλεγχος ορθότητας δεδομένων, έλεγχος εγκριτικών αποφάσεων
• Επικοινωνία με πελάτες και καταστήματα Τράπεζας Ελλάδος και Εξωτερικού
• Έλεγχος , παρακολούθηση και ενημέρωση αρχείων οικονομικών καταστάσεων
• Σύνταξη ημερησίων και μηνιαίων Reports
• Χρήση τραπεζικών συστημάτων

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Απόφοιτοι ανώτατης οικονομικής ή σχετικής κατεύθυνσης
• Τουλάχιστον 1 έτους εργασιακή εμπειρία σε τμήμα Λογιστηρίου ή τμήμα Προμηθειών εταιριών εξαγωγικού χαρακτήρα
• Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο
• Πολύ καλή γνώση Η/Υ και προγραμμάτων MS Office
• Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
• Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων υπό συνθήκες πίεσης με προσανατολισμό στο καλύτερο αποτέλεσμα

Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Συνεχής εκπαίδευση υψηλού επιπέδου σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους
• Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω email ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Executive Search & Selection θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

01 Αυγ
Αθήνα [ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ]

Εταιρεία Φαρμακευτικών Προϊόντων με πολυετή παρουσία στο χώρο των φαρμάκων, με έδρα την Ανατολική Αττική, επιθυμεί να προσλάβει: QUALITY CONTROL ASSISTANT Γενικά καθήκοντα: Επιτήρηση της παραγωγικής διαδικασίας Διασφάλιση και τήρηση των ποιοτικών προδιαγραφών...

... των προϊόντων και των παραγωγικών διαδικασιών
Διαχείριση αναλύσεων
Διασφάλιση συμμόρφωσης του QC με τις απαιτήσεις GMP και της ισχύουσας νομοθεσίας
Διαχείριση θεμάτων ποιότητας
Εφαρμογή των διαδικασιών ελέγχου ποιότητας
Έκδοση προδιαγραφών και διαδικασιών που αφορούν το τμήμα QC
Υπεύθυνος παραλαβών Α’ υλών
Επικοινωνία με προμηθευτές & εξωτερικούς συνεργάτες
Συμμετοχή στην ομάδα R&D της εταιρίας

Προφίλ Υποψηφίου:

Πτυχίο Θετικών Επιστημών (κατά προτίμηση Χημικού, Φαρμακοποιού ή Βιολόγου)
Επιθυμητή προϋπηρεσία 2-5 ετών σε εργαστήριο ποιοτικού έλεγχου, ιδανικά σε φαρμακοβιομηχανία
Καλή γνώση Η/Υ (MS OFFICE, Internet)
Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό επίπεδο (γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα συνεκτιμηθεί)
Γνώση εμπορικής διαχείρισης σε περιβάλλον ERP/MRP θα συνεκτιμηθεί
Επαγγελματισμός, συνέπεια, υπευθυνότητα και διάθεση ανέλιξης
Ικανότητα διαχείρισης χρόνου και εκτέλεσης πολλαπλών καθηκόντων (multi-tasking) με αποτελεσματικότητα
Ομαδικότητα, οργανωτικότητα, ευχέρεια στην επικοινωνία και συνεργασία με διαφορετικούς ανθρώπους

Η εταιρεία προσφέρει:

Διασφαλισμένες προοπτικές συνεργασίας
Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης
Συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση

Tags:

01 Αυγ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Υποστήριξης, η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.       
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Η θέση αφορά στην τηλεφωνική υποστήριξη πελατών σε τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες (τερματικά POS) μέσω της διαχείρισης κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασία.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας 


Εξυπηρέτηση και  υποστήριξη πελατών μέσω τηλεφώνου, email και fax σε τερματικά POS 
Έλεγχος ιστορικού και χρήση εργαλείων και συστημάτων, με στόχο την διάγνωση του τεχνικού ζητήματος και τυχόν προώθηση του αιτήματος σε άλλο τμήμα.
Συνεργασία με μέλη της ομάδας ή και με άλλα τμήματα για την παρακολούθηση αιτημάτων ή προβλημάτων
Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση, καταγραφή επαναλαμβανόμενων προβλημάτων κτλ). 

Tags:

31 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [Dorodouli Distillery]

Η Dorodouli Distillery είναι το μοναδικό, εξειδικευμένο αποσταγματοποιείο στην Ελλάδα που παράγει δεκαπέντε διαφορετικές γεύσεις με απόσταξη σταφυλιών και κρασιού. Δημιουργήσαμε μια καινούργια προοπτική στις παγκόσμιες γεύσεις περίφημων αποσταγμάτων. Η μοναδικότητα...

... των προϊόντων μας είναι οι καρποί του πάθους μας για εξέλιξη και καινοτομία στην παράδοση. Ελέγχουμε και επεκτείνουμε τις δυνατότητες μας σε μια ανοιχτή εταιρεία όπου: “the spirit can distill spirits”.

Δουλεύοντας στην Dorodouli Distillery σημαίνει ότι είσαι συνεργάσιμος, δημιουργικός, έχεις πάθος για ανάπτυξη και γνωρίζεις σχετικά με fine dinning και premium spirits. Είσαι άτομο που γνωρίζει την παγκόσμια αγορά αποσταγμάτων και την υψηλή προοπτική της ελληνικής κουλτούρας στον κλάδο?

Αν και εσύ μοιράζεσαι το πάθος για ανάπτυξη των ελληνικών προϊόντων πολυτελείας, έχεις κέφι και διάθεση για προσωπική ανάπτυξη και επαγγελματική εξέλιξη, τότε μια καριέρα στο αποστακτήριο Dorodouli μπορεί να είναι αυτό που σου ταιριάζει.

Σου αρέσει να επικοινωνείς με τους ανθρώπους? Ικανοποίησε με την επιτυχία σου στις πωλήσεις? Ενημερώνεσαι για τις τελευταίες εξελίξεις στον κόσμο των Alcoholic spirits?

Είναι η καταλληλότερη στιγμή να συμμετάσχεις στην ομάδα μας!

Επιθυμητές προϋποθέσεις:
· Εργασιακή Εμπειρία στον κλάδο Horeca
· Απόφοιτη/ος Λυκείου τουλάχιστον
· Βασικές γνώσεις σε τεχνικές πωλήσεων
· Βασικές γνώσεις χειρισμού ηλεκτρονικού υπολογιστή

Θα εκτιμηθεί:
· Γνώσεις Bartender
· Μία καλή παρουσία και επικοινωνία μέσω του προφίλ στα social media
· Δυνατότητες Marketing
· Ικανότητα εκπαίδευσης ομάδας ανάπτυξης πωλήσεων και διατήρησης χαρτοφυλακίου

Υπευθυνότητες:
· Εκμάθηση και ένταξη στις αρχές και φιλοσοφία της Dorodouli Distillery.
· Διαχείριση των key account πελατών
· Δημιουργία φερέγγυων συνεργασιών
· Να εφαρμόζει σύγχρονες μεθόδους πώλησης σύμφωνα με τις βασικές μας αρχές Marketing
· Διαχείριση ευρέος φάσματος σημείων πώλησης
· Προγραμματισμός επισκέψεων
· Στενή συνεργασία με την ομάδα Marketing τηε εταιρείας για επίτευξη καλύτερων αποτελεσμάτων
· Συλλογή και ανάλυση feedback και πληροφοριών από την αγορά
· Σωστή διαχείριση υλικού προώθησης
· Συμμετοχή στα talk- points με προσωπική γνώμη
· Να δραστηριοποιείται και λειτουργεί ως Brand Ambassador
· Συμμετοχή σε ειδικά projects / events.

Προσφέρουμε:
· Σύγχρονο και φιλικό εργασιακό περιβάλλον
· Διαρκή εκπαίδευση
· Ευκαιρίες εξέλιξης
· Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
Αποστολή βιογραφικού στο παρακάτω email.

Tags:

31 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Προώθησης , η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Η τηλεφωνική προώθηση θα είναι ο κύριος ρόλος του υπάλληλου μέσω της διαχείρισης εισερχόμενων και εξερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Επιπρόσθετα, η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών θα αποτελεί συμπληρωματική δραστηριότητα στα καθημερινά καθήκοντα του υπαλλήλου.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας


Τηλεφωνική προώθηση τραπεζικών, ασφαλιστικών και τραπεζοασφαλιστικών  προϊόντων/υπηρεσιών σε υφιστάμενο πελατολόγιο
Ενημέρωση και διαχείριση συστημάτων με στοιχεία πελατών
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.