Αγγελίες εργασίας για Διαχειρισης. Ξεκινήστε καριέρα Διαχειρισης στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 25 αγγελίες.
15 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [HRAnagnostopoulouAnna]

Γραμματέας Διοίκησης Εάν σας ενδιαφέρει να εργαστείτε εντός ενός μεγάλου και δομημένου οργανισμού πολυεθνικής εμβέλειας, σε μια θέση υψηλών απαιτήσεων και προδιαγραφών ως Γραμματέας Διοικητικής Ομάδας με μεγάλες δυνατότητες επαγγελματικής και προσωπικής...

... εξέλιξης, τότε αυτή η θέση είναι για εσάς!
Αρμοδιότητες και καθήκοντα:
• Διαχείριση, συντονισμός και έλεγχος της ατζέντας τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων συνεδριάσεων, συναντήσεων και ταξιδιών
• Account Management Υποστήριξη.
• Διοργάνωση των εσωτερικών και εξωτερικών συναντήσεων τής Διοίκησης, διασφαλίζοντας τη σωστή και έγκαιρη λειτουργία όλων των απαραιτήτων που απαιτούνται, π.χ. αίθουσα συνεδριάσεων, εξοπλισμός, παρουσιάσεις, προετοιμασία ημερήσιας διάταξης
• Προετοιμασία των συνεδριάσεων του διοικητικού συμβουλίου και των γενικών συνελεύσεων, καθώς και των εταιρικών εκδηλώσεων
• Παροχή γραμματειακής υποστήριξης κατά τη διάρκεια των συνεδριάσεων τής Διοίκησης
• Παροχή εκτελεστικής και διοικητικής υποστήριξης τής Διοίκησης
• Επικοινωνία με εξωτερικούς φορείς για τη διεκπεραίωση εταιρικών ζητημάτων και θεμάτων τής Διοίκησης
• Διοργάνωση επαγγελματικών ταξιδιών τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένων των πτήσεων, του ξενοδοχείου, ενοικιάσεων αυτοκινήτων, χρονοδιαγραμμάτων συναντήσεων κατά τη διάρκεια ταξιδιού
• Παρακολούθηση και ανταπόκριση στις εισερχόμενες επικοινωνίες στο γραφείο τής Διοίκησης, συμπεριλαμβανομένου του τηλεφώνου
• Σύνταξη εκθέσεων και παρουσιάσεων υψηλής ποιότητας
Ακαδημαϊκό υπόβαθρο, εμπειρία και γνώσεις:
• Πτυχίο ΑΕΙ /TEI Οικονομικών σπουδών ή Διοίκησης Επιχειρήσεων ή παρεμφερές αντικείμενο
• Άριστη γνώση Αγγλικών απαραίτητη (προφορική και γραπτή επικοινωνία), επιθυμητή η γνώση και άλλων γλωσσών
• Άριστη γνώση Η/Υ Ms Office: Ειδικά Excel Power User
• Εμπειρία χρήσης ERP / CRM
• Εμπειρία τουλάχιστον 2 ετών σε αντίστοιχη θέση μεγάλων / πολυεθνικών οργανισμών


Προσωπικά χαρακτηριστικά / ικανότητες:
• Άριστες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
• Αυτοπεποίθηση «μπορώ να το κάνω» στάση .
• Άριστη επικοινωνία
• Υψηλό EQ
• Ικανότητα να διαχειρίζεται απαιτητικές καταστάσεις με μηδενική καθοδήγηση.
• Διάθεση συνεργασίας και ομαδικότητα
• Αναλυτική ικανότητα
• Προσοχή στη λεπτομέρεια
• Ευελιξία και προσαρμοστικότητα
• Εχεμύθεια και διακριτικότητα
• Ικανότητα εργασίας υπό πίεση
• Ικανότητα διαχείρισης πολλών πραγμάτων ταυτόχρονα και κρίσεων

Παροχές:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Υψηλό επαγγελματικό περιβάλλον εργασίας

Tags:

12 Ιουλ
Αθήνα [Actionline]

Είσαι επικοινωνιακός; Θεωρείς τη διαπραγμάτευση βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου; Εάν η απάντηση σου είναι “ΝΑΙ’’, τότε είσαι αυτός/ή που ψάχνουμε! H ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού, αναζητά ικανά στελέχη για εργασία σε Χρηματοπιστωτικό Οργανισμό...

... στη περιοχή της Καλλιθέας.

Περιγραφή Θέσης
- Σύμβουλος Ρύθμισης Τραπεζικών Υποχρεώσεων για πελάτες του Οργανισμού.
- Επικοινωνία με πελάτες για διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους.

Προσόντα
- Θέληση για εργασία και εξέλιξη
- Επιθυμητή εμπειρία σε θέσεις διαχείρισης πελατειακών σχέσεων ή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης

Παροχές
- Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
- Μισθός: 640€ /6ωρο - 840€ /8ωρο και ασφάλιση
- Bonus απόδοσης κάθε μήνα
- Πενθήμερη απασχόληση, εναλλασσόμενες βάρδιες (09:00-20:00)
- Εργασία κοντά στον Σταθμό ΗΣΑΠ στην Καλλιθέα.

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

12 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [VOLTE-TEL COMMUNICATIONS]

Ζητείται πωλητής/τρια για Θεσσαλονίκη και επαρχία, με δυνατότητα ταξιδιών για ήδη υπάρχον πελατολόγιο και ανάπτυξη νέου. Απαραίτητα προσόντα: Εμπειρία σε πωλήσεις (κλάδος τηλεπικοινωνιών επιθυμητή), Χρήση Η/Υ, ικανότητα επικοινωνίας, ευελιξία ωραρίου...

... ομαδικό πνεύμα, καλή διάθεση.
Δυνατότητα εργασίας σε ένα περιβάλλον με έντονους ρυθμούς
Επικέντρωση σε στόχους
Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου

Η εταιρεία προσφέρει:
· Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (σταθερός μισθός και bonus πωλήσεων)
· Εταιρικό αυτοκίνητο
· Εταιρικό κινητό
· Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
· Δυνατότητες εξέλιξης

ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΕΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΤΑΡΙΑ ΜΑΣ στην παρακάτω διεύθυνση.
ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΒΙΟΓΡΑΦΙΚΩΝ -> https://voltetel.gr/υποβολη-βιογραφικου/

Tags:

12 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 162 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους.  Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες σε 3 ηπείρους (11...

... χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.
 
Απαιτήσεις Θέσης
O κάτοχος της θέσης: 

ευθύνεται για τη σωστή διαχείριση μεγάλης ομάδας εργαζομένων αποθήκης, προγραμματίζει τα ωράρια, τις βάρδιες εργασίας και τις άδειες των υπαλλήλων
συντονίζει και μεριμνά για την εύρυθμη λειτουργία της αποθήκης (διαδικασία παραλαβής - αποθήκευσης προϊόντων, συλλογή παραγγελιών, αποστολή εμπορευμάτων) τηρώντας παράλληλα τις προβλεπόμενες διαδικασίες 
ελέγχει τις συνθήκες υγιεινής και ασφάλειας προϊόντων, ενημερώνοντας παράλληλα τους αρμόδιους για πιθανά προβλήματα εντός του προκαθορισμένου χρόνου 
καταμερίζει τις εργασίες στο προσωπικό 
παρακολουθεί την ορθή τήρηση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας από το προσωπικό της αποθήκης 
παρακολουθεί τους δείκτες απόδοσης της αποθήκης (KPIs) 
παρακολουθεί τα μεγέθη και εκδίδει αναφορές μέσω των συστημάτων διαχείρισης της αποθήκης 

Tags:

10 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [ΕΤΑΙΡΙΑ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ]

ΖHTEITAI ESHOP ADMINISTRATOR ΑΠΟ ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΟ ΚΑΤΑΣΤΗΜΑ ΕΝΔΥΜΑΤΩΝ. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ ΠΡΟΣΟΝΤΑ : ΓΝΩΣΗ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΟΣ ΣΕ ΕΠΙΠΕΔΟ ΤΙΜΟΛΟΓΗΣΗΣ ΚΑΙ ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗΣ ΑΠΟΘΗΚΗΣ, ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ ΙΣΤΟΣΕΛΙΔΑΣ, E-MARKETING, SOCIAL MEDIA, GOOGLE ADWORDS ΣΤΑΤΙΣΤΙΚΑ, ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΚΕΣ ΔΕΞΙΟΤΗΤΕΣ ΚΑΙ ΕΜΠΕΙΡΙΑ...

... ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗ ΠΕΛΑΤΩΝ. ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ Η ΠΡΟΫΠΗΡΕΣΙΑ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 3 ΕΤΩΝ ΠΑΝΩ ΣΤΟ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΟ.
ΤΗΛΕΦΩΝΑ : 2310-689843, 2310-689844

Tags:

04 Ιουλ
Αθήνα [OCEANIC GROUP OF COMPANIES]

Η εταιρεία Oceanic Security AE με πολυετή εμπειρία στο χώρο της Ασφάλειας και υψηλών απαιτήσεων πελατολόγιο, επιθυμεί να προσλάβει Προσωπικό Ασφαλείας/Security Officers για φυλάξεις έργων. Κενές θέσεις : Υπεύθυνος Προσωπικού και Διαχείρισης Έργων για την περιοχή της...

... Αθήνας

Προσόντα & Απαιτήσεις:

Απόφοιτος ΑΕΙ-ΤΕΙ
Γνώση Αγγλικών και Η/Υ
Ηλικία έως 40 ετών
Δίπλωμα οδήγησης

Κύριες Αρμοδιότητες :

Διαχείριση και εποπτεία Προσωπικού
Εκπαίδευση Προσωπικού

Η εταιρεία προσφέρει:

Ικανοποιητικό πακέτο αποδοχών
Μόνιμη απασχόληση στον τομέα της ασφάλειας
Συνεχή εκπαίδευση σε θέματα ασφάλειας
Δυνατότητες επαγγελματικής εξέλιξης
Ευχάριστο και αξιόπιστο περιβάλλον εργασίας

Επικοινωνήστε μαζί μας άμεσα τηλ. 2610454327 (ext 3) & 6987851764
ή στείλτε μας το βιογραφικό σας στο παρακάτω email (θέμα ΥΠΕΥΘΥΝΟΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ)

Για όλες τις αιτήσεις θα τηρηθεί εμπιστευτικότητα και η επικοινωνία θα γίνεται με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις των θέσεων.

Tags:

04 Ιουλ
Αθήνα [Actionline]

Η ACTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού αναζητά τον κατάλληλο υποψήφιο με όρεξη και πάθος για εργασία στον τραπεζικό τομέα, για λογαριασμό μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού στην Αθήνα. Ρόλος Θέσης Εργασίας • Σύνταξη συμβατικών...

... κειμένων, έκδοση εγγυητικών επιστολών, έλεγχος ορθότητας δεδομένων, έλεγχος εγκριτικών αποφάσεων
• Επικοινωνία με πελάτες και καταστήματα Τράπεζας Ελλάδος και Εξωτερικού
• Έλεγχος , παρακολούθηση και ενημέρωση αρχείων οικονομικών καταστάσεων
• Σύνταξη ημερησίων και μηνιαίων Reports
• Χρήση τραπεζικών συστημάτων

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Απόφοιτοι ανώτατης οικονομικής ή σχετικής κατεύθυνσης
• Τουλάχιστον 1 έτους εργασιακή εμπειρία σε τμήμα Λογιστηρίου ή τμήμα Προμηθειών εταιριών εξαγωγικού χαρακτήρα
• Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο
• Πολύ καλή γνώση Η/Υ και προγραμμάτων MS Office
• Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
• Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων υπό συνθήκες πίεσης με προσανατολισμό στο καλύτερο αποτέλεσμα

Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Συνεχής εκπαίδευση υψηλού επιπέδου σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους
• Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω email ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Executive Search & Selection θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

01 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Προώθησης , η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Η τηλεφωνική προώθηση θα είναι ο κύριος ρόλος του υπάλληλου μέσω της διαχείρισης εισερχόμενων και εξερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Επιπρόσθετα, η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών θα αποτελεί συμπληρωματική δραστηριότητα στα καθημερινά καθήκοντα του υπαλλήλου.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας


Τηλεφωνική προώθηση τραπεζικών, ασφαλιστικών και τραπεζοασφαλιστικών  προϊόντων/υπηρεσιών σε υφιστάμενο πελατολόγιο
Ενημέρωση και διαχείριση συστημάτων με στοιχεία πελατών
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.

Tags:

01 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [Mustapartments]

Η εταιρεία Μustapartments που δραστηριοποιείται στον χώρο της διαχείρισης και βραχυχρόνιας μίσθωσης ακινήτων, ζητά κοπέλα υπάλληλο υποδοχής πελατών και γενικών καθηκόντων. Απαιτείται γνώση της Αγγλικής γλώσσας. Ο τομέας απασχόλησης είναι το κέντρο της Θεσσαλονίκης...

... και γι’ αυτό χρειάζεται μοτοσυκλέτα και δίπλωμα οδήγησης.
Αποστολή ενδιαφέροντος και βιογραφικού σημειώματος στο παρακάτω e-mail.

Tags:

01 Ιουλ
Αθήνα [Praktiker Hellas]

ΠΕΡΙΓΡΑΦH ΘEΣΗΣ ΕΡΓΑΣIΑΣ H Praktiker Hellas αποτελεί το Νo. 1 Ελληνικό Δίκτυο καταστημάτων DIY & Home Improvement, που βρίσκεται στο πλευρό των Ελλήνων καταναλωτών από το 1991. Διαθέτει ομάδα 1.550 εργαζομένων, ένα ταχέως αναπτυσσόμενο e-shop, εξειδικευμένο τμήμα Β2Β και πανελλαδικό...

... δίκτυο 16 καταστημάτων, συνολικής έκτασης 100.000 τ.μ., ενώ προσφέρει 50.000 προϊόντα σε περισσότερους από 6.000.000 πελάτες ετησίως.

Αναζητούμε τον κατάλληλο υποψήφιο που θα καλύψει τη θέση Purchasing Assistant

Είσαι άνθρωπος οργανωτικός, ομαδικός και εργάζεσαι με συνέπεια για το αποτέλεσμα; Διακρίνεσαι για το πάθος και την ισχυρή σου θέληση; Θέλεις να εργαστείς σε μια μεγάλη και δομημένη εταιρεία του λιανεμπορίου; Στείλε μας σήμερα το βιογραφικό σου και πάρε θέση στη δυναμική ομάδας μας!

Ρόλος:
Ο κάτοχος της θέσης αποτελεί μέλος της ομάδας Αγορών και αναφέρεται στον Product Range Manager της προϊοντικής γκάμας.

Αρμοδιότητες:
• Συνεχή επικοινωνία με όλα τα καταστήματά, τους προμηθευτές και τα τμήματα των κεντρικών γραφείων για επίλυση καθημερινών λειτουργικών ζητημάτων
• Καταχώρηση παραγγελιών και έλεγχος εκκρεμοτήτων
• Επικοινωνία με προμηθευτές εσωτερικού και εξωτερικού σχετικά με τιμές και ποσότητες προϊόντων, καθώς και έλεγχος έγκαιρων παραδόσεων εντός χρονοδιαγράμματος
• Τήρηση αρχείων και εισαγωγή δεδομένων στην προϊοντική πλατφόρμα της εταιρείας
• Συμμετοχή και οργάνωση ενεργειών εμπορικής πολιτικής τμήματος
• Ανάλυση δεδομένων και υποστήριξη στην υλοποίηση αποφάσεων της προϊοντικής γκάμας


ΑΠΑΙΤHΣΕΙΣ ΘEΣΗΣ

Προφίλ Υποψηφίου:
• Εμπειρία 1-3 έτη σε αντίστοιχη θέση ευθύνης
• Κάτοχος πτυχίου ΑΕΙ/ ΤΕΙ κατεύθυνσης Διοίκησης Επιχειρήσεων, Οικονομικά κτλ
• Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπρόσθετο προσόν
• Άριστη γνώση προγραμμάτων Microsoft Office (Excel, PowerPoint, Word, Outlook)
• Άριστη γνώση και χρήση της Ελληνικής και Αγγλικής γλώσσας
• Ανεπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες
• Ικανότητα αναγνώρισης προτεραιοτήτων, διαχείρισης χρόνου και πολυδιεργασίας (multitasking)
• Καινοτόμος και αναλυτική σκέψη με έμφαση στη λεπτομέρεια
• Θετική διάθεση, επαγγελματική συμπεριφορά και ομαδικό πνεύμα

Η Εταιρεία Προσφέρει:
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Πρόγραμμα ιδιωτικής νοσοκομειακής κάλυψης και εκπτώσεις προσωπικού
• Σύγχρονο και δυναμικό περιβάλλον εργασίας
• Συνεχή εκπαίδευση
• Ευκαιρίες εξέλιξης και ανάπτυξης

Tags:

27 Ιουν
Πανελλήνια [N/A]

Βιομηχανική εταιρία στην περιοχή Ασπροπύργου, αναζητά για άμεση κάλυψη θέσης: Human Resources Manager      Βασικά Καθήκοντα Ανάπτυξη των στρατηγικών  HR που απαιτούνται για την παρακίνηση και συμμετοχή των εργαζομένων της εταιρείας  Διαμόρφωση και εισήγηση Διαδικασιών...

... και Πολιτικών Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρίας
Διατήρηση της οργανωτικής δομής μέσω της αναθεώρησης των αρμοδιοτήτων εργασίας και των περιγραφών για όλες τις θέσεις εργασίας της εταιρείας
Δημιουργία, ανάπτυξη και διατήρηση της εταιρικής εικόνας του ομίλου ως έναν από τους καλύτερους εργοδότες στην αγορά
Εύρεση και ανάπτυξη των ταλέντων καθώς και συνεχής ανάπτυξη και εφαρμογή της πολιτικής διαχείρισης ταλέντων
Διαμόρφωση και εφαρμογή της διαδικασίας Στοχοθέτησης - Αξιολόγησης Απόδοσης 
Ορθή εφαρμογή της Εργατικής Νομοθεσίας και συμβουλευτική ως προς τις αρχές αυτής

Tags:

25 Ιουν
Γιαννιτσά [MICROMED]

Η εταιρεία Micromed που δραστηριοποιείται στον ιατρικό χώρο, αναζητά για την στελέχωση του καταστήματος της στα Γιαννιτσά, Υπάλληλο Γραφείου. Θέση εργασίας : Υπάλληλος Γραφείου με έδρα τα Γιαννιτσά. Απαραίτητα προσόντα: Άριστη γνώση υπολογιστή Γνώση...

... προγράμματος Διαχείρισης Αποθήκης (ERP)
Άριστη γνώση Αγγλικών.
Ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες.
Αποτελεσματική διαχείριση χρόνου.
Οργανωτικές ικανότητες.
Επιθυμητή ηλικία 33 – 48 ετών.

Σχετική προϋπηρεσία θα εκτιμηθεί.
Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email

Tags:

24 Ιουν
Θεσσαλονίκη [DEMCON]

Η Τεχνική Εταιρεία DEMCON αναζητεί Πολιτικό Μηχανικό για την κάλυψη θέσης γραφείου. Αρμοδιότητες: Διαχείριση, οικονομικός και λογιστικός έλεγχος έργων, προμετρήσεις, σύνταξη οικονομικών προσφορών, συμβάσεων και συμφωνητικών. Παρακολούθηση και υποστήριξη...

... περιβαλλοντικής διαχείρισης.

Απαραίτητα Προσόντα: Διπλωματούχος Πολιτικός Μηχανικός, άριστη προφορική και γραπτή γνώση Αγγλικών επιπέδου proficiency, γνώση των : AUTOCAD, REVIT, REVIT ADVANCED, REVIT STRUCTURE.

Με δυνατότητα έκδοσης Τιμολογίου Παροχής Υπηρεσιών

Tags:

23 Ιουν
Θεσσαλονίκη [ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 299 Super Market, 15 Cash & Carry, 152 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.

Απαιτήσεις Θέσης
Ο κάτοχος της θέσης συμμετέχει:

στην επίλυση θεμάτων διαχείρισης προσωπικού σε συνεργασία με τα εμπλεκόμενα τμήματα
στη διαδικασία επιλογής προσωπικού για το δίκτυο των καταστημάτων και των κεντρικών γραφείων
στην εφαρμογή των διαδικασιών απασχόλησης προσωπικού (προσλήψεις, μεταθέσεις, αποχωρήσεις)
στη διασφάλιση των κανόνων υγιεινής και ασφάλειας στο χώρο εργασίας


Προφίλ Υποψηφίου

Πτυχίο ΑΕΙ στη Διοίκηση Επιχειρήσεων, Οικονομικά, Ψυχολογία, Κοινωνιολογία ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν, κατά προτίμηση με κατεύθυνση στη Διοίκηση Ανθρωπίνων Πόρων
Εμπειρία 1-3 χρόνια σε διαχείριση και επιλογή προσωπικού μεγάλης εταιρίας (κατά προτίμηση λιανεμπορίου)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Office
Γνώση θεμάτων εργατικής νομοθεσίας
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και κίνητρο για συνεχή βελτίωση
Ικανότητα στην ανάπτυξη διαπροσωπικών σχέσεων με συνεργάτες σε διαφορετικά ιεραρχικά επίπεδα, ομαδικό πνεύμα
Αναπτυγμένες επικοινωνιακές δεξιότητες και ικανότητα επιρροής
Προγραμματισμός και οργάνωση με έμφαση στη διαχείριση χρόνου
Προσαρμοστικότητα και ευελιξία


Πακέτο Αποδοχών
Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, συνεχή εκπαίδευση, επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό και ευχάριστο περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας
Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα on line σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «HRASS_NG».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 10, Αγία Παρασκευή Τ.Θ 60011
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 160 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Απαιτήσεις Θέσης

Πλήρης διαχείριση του τηλεφωνικού κέντρου της εταιρίας (ανακατεύθυνση κλήσεων, καταγραφή και διανομή μηνυμάτων, παροχή πληροφοριών κτλ.)
Υποδοχή και καθοδήγηση επισκεπτών κατά την άφιξή τους στην εταιρία
Διαχείριση ηλεκτρονικών αρχείων και αποτελεσματική αρχειοθέτηση εντύπων
Αποστολή, παραλαβή, ταξινόμηση και διανομή εγγράφων όποτε αυτό απαιτείται

Προφίλ Υποψηφίου

Προηγούμενη εργασιακή εμπειρία 2 ετών σε αντίστοιχο ρόλο
Επιθυμητός τίτλος ΑΕΙ/ΤΕΙ ή Κολλέγιο
Γνώση Αγγλικών σε επίπεδο Proficiency
Πολύ καλή γνώση Ms Office (Word, Excel, Power Point), Ms Outlook
Ανεπτυγμένες ικανότητες οργάνωσης και διαχείρισης χρόνου
Πολύ καλές δεξιότητες διαπροσωπικής, τηλεφωνικής και γραπτής επικοινωνίας
Ικανότητα ανάληψης πρωτοβουλιών
Αξιοπιστία και ακεραιότητα
Ομαδικότητα και συνεργασία
Προσαρμοστικότητα και ευελιξία


Πακέτο Αποδοχών

Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, διαρκή κατάρτιση και επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας

Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα online σημειώνοντας τον κωδικό θέσης REC_19.

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 44
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

23 Ιουν
Αθήνα [Alfa Beta Vassilopoulos]

Προφίλ Εταιρίας Ο Όμιλος ΑΛΦΑ ΒΗΤΑ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ, είναι μία από τις μεγαλύτερες αλυσίδες στο χώρο εμπορίας τροφίμων, με 300 Super Market, 15 Cash & Carry, 158 franchise καταστήματα και πάνω από 14 000 εργαζόμενους. Είναι μέλος του Ομίλου Ahold Delhaize που αποτελείται από 21 εταιρίες...

... σε 3 ηπείρους (11 χώρες), 375 000 εργαζόμενους και απολαμβάνει την εμπιστοσύνη περισσότερων από 50 εκατομμύρια πελατών κάθε εβδομάδα.


Απαιτήσεις Θέσης

Ο κάτοχος της θέσης:

φροντίζει για την ύπαρξη των κατάλληλων πόρων (οχημάτων, οδηγών, κοκ.), τη διαμόρφωση του προγράμματος παραγγελιών και την παρακολούθηση της ομαλής υλοποίησης αυτών
μεριμνά για τη λειτουργία του προγράμματος δρομολόγησης και την ανάπτυξη και παρακολούθηση των κατάλληλων μηχανισμών για την επίλυση προβλημάτων και βελτιστοποίηση της διανομής των παραγγελιών
παρακολουθεί τις διαφοροποιήσεις μεταξύ αρχικού πλάνου δρομολόγησης και τελικής πορείας παράδοσης των προϊόντων στους καταναλωτές
συμμετέχει στην επιλογή, ενημέρωση και εκπαίδευση των οδηγών των οχημάτων του HSC, ενώ παράλληλα παρακολουθεί και αξιολογεί την εργασιακή τους απόδοση
ευθύνεται για τη δημιουργία διαδικασίας επιστροφών προϊόντων από τους πελάτες
συμβάλλει στην ορθή διαχείριση των χρηματοοικονομικών πόρων της εταιρίας (cash flow) και συμμετέχει στην κατάρτιση του προϋπολογισμού του τμήματος
ευθύνεται για τη συντήρηση των οχημάτων και την εύρυθμη λειτουργία του στόλου οχημάτων του HSC


Προφίλ Υποψηφίου

Πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ στην Εφοδιαστική Αλυσίδα, Διοίκηση Επιχειρήσεων ή συναφές αντικείμενο. Μεταπτυχιακός τίτλος θα θεωρηθεί επιπλέον προσόν
Εμπειρία 2-3 έτη σε συναφές αντικείμενο (Εφοδιαστική Αλυσίδα, Home Delivery)
Πολύ καλή γνώση Αγγλικής Γλώσσας
Πολύ καλή γνώση MS Windows, TMS και ERP συστημάτων
Ικανότητα αντίληψης αριθμητικών δεδομένων
Επιχειρηματική αντίληψη και στρατηγική σκέψη
Ικανότητα συντονισμού και διαχείρισης ομάδας, συνεργασία
Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και κίνητρο για συνεχή μάθηση και βελτίωση
Αναπτυγμένες οργανωτικές ικανότητες με έμφαση στην ικανότητα διαχείρισης πολλαπλών και διαφορετικών έργων και στη διαχείριση χρόνου
Πολύ καλές επικοινωνιακές δεξιότητες, με έμφαση στην επιρροή


Πακέτο Αποδοχών

Η εταιρία προσφέρει ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, διαρκή κατάρτιση και επαγγελματική εμπειρία σε ένα δυναμικό περιβάλλον εργασίας.


Πληροφορίες Επικοινωνίας

Οι υποψήφιοι που πληρούν τις παραπάνω προδιαγραφές παρακαλούνται να υποβάλουν βιογραφικό σημείωμα online σημειώνοντας τον κωδικό θέσης «HSCDS_19».

Διεύθυνση Ανθρωπίνων Πόρων, Τμήμα Απασχόλησης
Διεύθυνση: Λεωφόρος Σπάτων 81
Ταχυδρομικός Κώδικας: 153 44
Πόλη: Γέρακας Αττικής

Όλα τα βιογραφικά θα θεωρηθούν εμπιστευτικά.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.