Αγγελίες εργασίας για Διαχειρισης. Ξεκινήστε καριέρα Διαχειρισης στην Ελλάδα!

Βλέπετε 116 από τις 21 αγγελίες.
22 Αυγ
Θεσσαλονίκη [ΖΥΓISIS]

Εταιρία στο Λάκκωμα Χαλκιδικής (όρια Ν. Θεσσαλονίκης), στον τομέα των ζυγιστικών συστημάτων και αυτοματισμών ζητάει μηχανολόγο με άριστη γνώση υπολογιστών και οργανωτικές ικανότητες. Προσόντα: - Άριστη χρήση υπολογιστή - Γνωση Autocad (Θα εκτιμηθεί) - Οργανωτικές...

... ικανότητες, ικανότητα διαχείρισης χρόνου και μεθοδικότητα
- Γνώση άλλων σχεδιαστικών προγραμμάτων (Θα εκτιμηθεί)
- Εμπειρία σε ανάλογη θέση στο χώρο τον ζυγιστικών (Θα συνεκτιμηθεί)
- Γνώση Αγγλικής γλώσσας για επικοινωνία με το εξωτερικό
- Δίπλωμα οδήγησης
- Πλήρης απασχόληση

Αποστείλατε βιογραφικά στο email επικοινωνίας.

Tags:

21 Αυγ
Θεσσαλονίκη [EMPORIO GRAMA]

Από την εταιρεία ενδυμάτων Emporio Grama, ζητείται υπάλληλος διαχείρισης ηλεκτρονικού καταστήματος για να αναλάβει την στελέχωση του ηλεκτρονικού καταστήματος σε Ελλάδα και εξωτερικό. Απαραίτητη προϋπόθεση, εμπειρία στον τομέα του ρουχισμού και της μόδας...

... γενικότερα.
Αποστολή βιογραφικών στο παρακάτω email.

Tags:

20 Αυγ
Θεσσαλονίκη [VOLTE-TEL COMMUNICATIONS]

Απαιτούμενα: Πτυχίο ΑΕΙ Οικονομικής Κατεύθυνσης Ελάχιστη εμπειρία 3 ετών σε εταιρεία Φοροτεχνικών – Λογιστών Γνώσεις γενικής λογιστικής, Φορολογίας Εισοδήματος, ΦΠΑ, ελέγχου έμπορο λογιστικών κυκλωμάτων. Άριστη γνώση της Αγγλικής Γλώσσας Άριστη γνώση...

... των προγραμμάτων microsoft office (word, excel)
Γνώσεις χειρισμού μηχανογραφικών προγραμμάτων λογιστικής
Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου
Κάτοχος αδείας λογιστή - φοροτέχνη Α’ ΟΕΕ επιθυμητή.

Η εταιρεία προσφέρει
· Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (σταθερός μισθός και πριμ παραγωγικότητας)
· Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
· Δυνατότητες εξέλιξης

Tags:

20 Αυγ
Θεσσαλονίκη [VOLTE-TEL COMMUNICATIONS]

Απαιτούμενα προσόντα: Άριστη γνώση της γλώσσας PHP και εμπειρία υλοποίησης και ανάπτυξης εφαρμογών RESTful API. Άριστη γνώση Web Services (XML/JSON) Μεγάλη εξοικείωση με τη βάση δεδομένων MySQL. Βασικές γνώσεις front-end χρησιμοποιώντας HTML και επαρκή γνώση της JavaScript. Εξοικείωση...

... με Wordpress και Prestashop
Ικανότητα αποτελεσματικής διαχείρισης χρόνου
Πολύ καλή γνώση αγγλικών

Η εταιρεία προσφέρει
· Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών (σταθερός μισθός και πριμ παραγωγικότητας)
· Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
· Δυνατότητες εξέλιξης

Αποστολή βιογραφικών στο -> https://voltetel.gr/theseis-ergasias/

Tags:

19 Αυγ
Αθήνα [Actionline]

Είσαι επικοινωνιακός; Θεωρείς τη διαπραγμάτευση βασικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημά σου; Εάν η απάντηση σου είναι “ΝΑΙ’’, τότε είσαι αυτός/ή που ψάχνουμε! H ΑCTIONLINE, εταιρεία επιλογής προσωπικού, αναζητά ικανά στελέχη για εργασία σε Χρηματοπιστωτικό Οργανισμό...

... στη περιοχή της Καλλιθέας.

Περιγραφή Θέσης
- Σύμβουλος Ρύθμισης Τραπεζικών Υποχρεώσεων για πελάτες του Οργανισμού.
- Επικοινωνία με πελάτες για διακανονισμό των ληξιπρόθεσμων οφειλών τους.

Προσόντα
- Θέληση για εργασία και εξέλιξη
- Επιθυμητή εμπειρία σε θέσεις διαχείρισης πελατειακών σχέσεων ή προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Εξοικείωση με χρήση Η/Υ
- Ικανότητα επικοινωνίας και διαπραγμάτευσης

Παροχές
- Ευχάριστο και σύγχρονο περιβάλλον εργασίας
- Μισθός: 640€ /6ωρο - 840€ /8ωρο και ασφάλιση
- Bonus απόδοσης κάθε μήνα
- Πενθήμερη απασχόληση, εναλλασσόμενες βάρδιες (09:00-20:00)
- Εργασία κοντά στον Σταθμό ΗΣΑΠ στην Καλλιθέα.

Μετά τη συλλογή και αξιολόγηση των βιογραφικών, το τμήμα ανθρώπινου δυναμικού της ACTIONLINE θα επικοινωνήσει με τους υποψηφίους που ανταποκρίνονται στις απαιτήσεις της θέσης προς στελέχωση.

Όλες οι αιτήσεις θεωρούνται απόλυτα εμπιστευτικές.

Tags:

08 Αυγ
Θεσσαλονίκη [Εταιρεία παροχής υπηρεσιών]

Ζητούνται άμεσα νέοι για το τμήμα πωλήσεων μεγάλης εταιρείας στη Θεσσαλονίκη. Αρμοδιότητες : Συνεχής προώθηση και υποστήριξη πωλήσεων Διαχείριση και ανάπτυξη πελατολογίου Επίτευξη στόχου Προφίλ υποψηφίου: Ιδανικός υποψήφιος θα θεωρηθεί νέος, ηλικίας...

... 20-30 ετών, δημιουργικός, καινοτόμος με ισχυρές επικοινωνιακές δεξιότητες και άριστη ικανότητα διαχείρισης χρόνου.
Επιθυμητή η εμπειρία σε παρουσιάσεις.

Παρακαλώ όπως αποστείλετε το βιογραφικό σας σημείωμα στο παρακάτω mail. Θα υπάρξει άμεση τηλεφωνική επικοινωνία με όσους υποψήφιους αξιολογηθούν θετικά.

Tags:

07 Αυγ
Αθήνα [ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΜΙΛΟΣ]

ΔΙΕΘΝΗΣ ΟΜΙΛΟΣ με έδρα στην Αθήνα και στόχο τη συνέχιση της δυναμικής αναπτυξιακής πορείας του, ζητά απόφοιτους πανεπιστημίου για να στελεχώσουν θέσεις επενδύσεων κεφαλαίων καθώς και διαχείρισης οικονομικού κινδύνου. ΠΡΟΣΟΝΤΑ: Απόφοιτοι πανεπιστημίου...

... με σοβαρή προϋπηρεσία και προοπτικές εξέλιξης.
Αποδεδειγμένο ενδιαφέρον για τις αγορές χρήματος και κεφαλαίων.
Επαρκή γνώση Η/Υ - Αγγλικής γλώσσας.
Ωριμότητα σκέψης, ικανότητες στην οργάνωση, πελατοκεντρική σκέψη.
Επαρκής προϋπηρεσία.

ΠΑΡΕΧΟΝΤΑΙ:
Ολοκληρωμένη & συνεχής υψηλού επιπέδου εκπαίδευση συμπεριλαμβανομένης της επαγγελματικής πιστοποίησης.
Συμμετοχή σε συνέδρια και ταξίδια στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.
Ελκυστικό πακέτο παροχών.
Κίνητρα παραγωγικότητας.
Χρήση καινοτόμου ηλεκτρονικού γραφείου.
Άριστες Προοπτικές Εξέλιξης.
Προοπτικές εξέλιξης στο management.

Τομέας δραστηριότητάς μας είναι η διαχείριση οικονομικών κινδύνων και οι επενδύσεις κεφαλαίων.

Παρακαλούμε για την αποστολή βιογραφικών στοπαρακάτω e-mail, υπόψη κυρίου Πετρίδη.

Tags:

06 Αυγ
Θεσσαλονίκη [RubikCube M.I.K.E.]

Η ομάδα της RubikCube αναζητά εργατικό δυναμικό για πλήρη αλλά και μερική απασχόληση, προκειμένου να στελεχώσει το γραφείο της στη Θεσσαλονίκη. Η τηλεφωνική υπηρεσία της RubikCube είναι ένας από τους κορυφαίους παρόχους υπηρεσιών Τηλεγραμματείας στη Γερμανία!...

... Σε εμάς δέχεσαι κλήσεις (Inbound) εξ ονόματος των πελατών μας. Ως παραδείγματα πελατών μας μπορούν να αναφερθούν: μία δικηγορική εταιρεία, μία εταιρεία πληροφορικής, ένα μεσιτικό γραφείο, τα κεντρικά μίας μεγάλης πολυεθνικής επιχείρησης κλπ.

Αρμοδιότητες:
Η γενική τηλεφωνική εξυπηρέτηση των εταιρειών – πελατών μας όπως για παράδειγμα:
- Κλείσιμο ραντεβού σύμφωνα με τις οδηγίες του πελάτη
- Διαχείριση παραγγελιών αλλά και επιστροφών προϊόντων
- First Level Support

Ως γραμματέας εξ αποστάσεως επεξεργάζεσαι εισερχόμενες κλήσεις πολλών και διαφορετικών πελατών.
Έτσι η εργασία σου γίνεται πολύχρωμη και πολυδιάστατη όπως ο κύβος του Ρούμπικ :).
Γι 'αυτό είναι σημαντικά τα ακόλουθα προσόντα:
- Η υπευθυνότητα και η σιγουριά στη διαχείριση τηλεφωνικών κλήσεων
- Η ευχάριστη διάθεση κατά τη διάρκεια της τηλεφωνικής εξυπηρέτησης πελατών
- Η γρήγορη προσαρμογή στην εναλλαγή κλήσεων αλλά και ποικιλόμορφων καταστάσεων
- Η άριστη γνώση της γερμανικής γλώσσας (γραπτώς και προφορικώς)
- Οι γνώσεις διαχείρισης Η/Υ

Σου προσφέρουμε ευέλικτο ωράριο εργασίας σε ένα σύγχρονο και φιλικό εργασιακό περιβάλλον.
Στα πλαίσια μιας δυναμικής και συνεργάσιμης ομάδας υποστήριξης θα σου παρέχουμε σε τακτά χρονικά διαστήματα πλήρη εκπαίδευση, έτσι ώστε η εργασία σου να γίνει ευχάριστη.

Εάν επιθυμείς να γίνεις μέλος αυτής της ομάδας, μη διστάσεις να επικοινωνήσεις μαζί μας!
Είμαστε στη διάθεσή σου και για οποιαδήποτε άλλη πληροφορία.
Θα χαρούμε πολύ να λάβουμε το βιογραφικό σου σημείωμα.

Tags:

05 Αυγ
Αθήνα [Actionline]

Η ACTIONLINE, εταιρεία παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού αναζητά τον κατάλληλο υποψήφιο με όρεξη και πάθος για εργασία στον τραπεζικό τομέα, για λογαριασμό μεγάλου Χρηματοπιστωτικού Οργανισμού στην Αθήνα. Ρόλος Θέσης Εργασίας • Σύνταξη συμβατικών...

... κειμένων, έκδοση εγγυητικών επιστολών, έλεγχος ορθότητας δεδομένων, έλεγχος εγκριτικών αποφάσεων
• Επικοινωνία με πελάτες και καταστήματα Τράπεζας Ελλάδος και Εξωτερικού
• Έλεγχος , παρακολούθηση και ενημέρωση αρχείων οικονομικών καταστάσεων
• Σύνταξη ημερησίων και μηνιαίων Reports
• Χρήση τραπεζικών συστημάτων

Ιδανικό Προφίλ Υποψηφίου
• Απόφοιτοι ανώτατης οικονομικής ή σχετικής κατεύθυνσης
• Τουλάχιστον 1 έτους εργασιακή εμπειρία σε τμήμα Λογιστηρίου ή τμήμα Προμηθειών εταιριών εξαγωγικού χαρακτήρα
• Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό λόγο
• Πολύ καλή γνώση Η/Υ και προγραμμάτων MS Office
• Πνεύμα ομαδικότητας και συνεργασίας
• Ικανότητα διαχείρισης κρίσεων υπό συνθήκες πίεσης με προσανατολισμό στο καλύτερο αποτέλεσμα

Παροχές
• Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών
• Συνεχής εκπαίδευση υψηλού επιπέδου σε νέες τεχνολογίες και μεθόδους
• Εργασία σε ένα δυναμικό και εξελισσόμενο περιβάλλον

Οι υποψήφιοι που ενδιαφέρονται για την θέση εργασίας, παρακαλούνται όπως αποστείλουν το Βιογραφικό τους Σημείωμα στο παρακάτω email ή ηλεκτρονικά μέσω της επίσημης σελίδας της Actionline ή ακολουθώντας τον ακόλουθο σύνδεσμο.

Η ομάδα του Executive Search & Selection θα επικοινωνήσει μόνο με τους επικρατέστερους υποψηφίους, ενώ θα τηρηθεί αυστηρά η εχεμύθεια και εμπιστευτικότητα.

Tags:

01 Αυγ
Αθήνα [ΦΑΡΜΑΚΕΥΤΙΚΗ ΕΤΑΙΡΕΙΑ]

Εταιρεία Φαρμακευτικών Προϊόντων με πολυετή παρουσία στο χώρο των φαρμάκων, με έδρα την Ανατολική Αττική, επιθυμεί να προσλάβει: QUALITY CONTROL ASSISTANT Γενικά καθήκοντα: Επιτήρηση της παραγωγικής διαδικασίας Διασφάλιση και τήρηση των ποιοτικών προδιαγραφών...

... των προϊόντων και των παραγωγικών διαδικασιών
Διαχείριση αναλύσεων
Διασφάλιση συμμόρφωσης του QC με τις απαιτήσεις GMP και της ισχύουσας νομοθεσίας
Διαχείριση θεμάτων ποιότητας
Εφαρμογή των διαδικασιών ελέγχου ποιότητας
Έκδοση προδιαγραφών και διαδικασιών που αφορούν το τμήμα QC
Υπεύθυνος παραλαβών Α’ υλών
Επικοινωνία με προμηθευτές & εξωτερικούς συνεργάτες
Συμμετοχή στην ομάδα R&D της εταιρίας

Προφίλ Υποψηφίου:

Πτυχίο Θετικών Επιστημών (κατά προτίμηση Χημικού, Φαρμακοποιού ή Βιολόγου)
Επιθυμητή προϋπηρεσία 2-5 ετών σε εργαστήριο ποιοτικού έλεγχου, ιδανικά σε φαρμακοβιομηχανία
Καλή γνώση Η/Υ (MS OFFICE, Internet)
Άριστη γνώση Αγγλικών σε προφορικό και γραπτό επίπεδο (γνώση δεύτερης ξένης γλώσσας θα συνεκτιμηθεί)
Γνώση εμπορικής διαχείρισης σε περιβάλλον ERP/MRP θα συνεκτιμηθεί
Επαγγελματισμός, συνέπεια, υπευθυνότητα και διάθεση ανέλιξης
Ικανότητα διαχείρισης χρόνου και εκτέλεσης πολλαπλών καθηκόντων (multi-tasking) με αποτελεσματικότητα
Ομαδικότητα, οργανωτικότητα, ευχέρεια στην επικοινωνία και συνεργασία με διαφορετικούς ανθρώπους

Η εταιρεία προσφέρει:

Διασφαλισμένες προοπτικές συνεργασίας
Ευκαιρίες επαγγελματικής εξέλιξης
Συνεχή υποστήριξη και εκπαίδευση

Tags:

01 Αυγ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Υποστήριξης, η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.       
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Η θέση αφορά στην τηλεφωνική υποστήριξη πελατών σε τραπεζικά προϊόντα και υπηρεσίες (τερματικά POS) μέσω της διαχείρισης κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασία.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας 


Εξυπηρέτηση και  υποστήριξη πελατών μέσω τηλεφώνου, email και fax σε τερματικά POS 
Έλεγχος ιστορικού και χρήση εργαλείων και συστημάτων, με στόχο την διάγνωση του τεχνικού ζητήματος και τυχόν προώθηση του αιτήματος σε άλλο τμήμα.
Συνεργασία με μέλη της ομάδας ή και με άλλα τμήματα για την παρακολούθηση αιτημάτων ή προβλημάτων
Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση, καταγραφή επαναλαμβανόμενων προβλημάτων κτλ). 

Tags:

31 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Προώθησης , η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Η τηλεφωνική προώθηση θα είναι ο κύριος ρόλος του υπάλληλου μέσω της διαχείρισης εισερχόμενων και εξερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Επιπρόσθετα, η τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών θα αποτελεί συμπληρωματική δραστηριότητα στα καθημερινά καθήκοντα του υπαλλήλου.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας


Τηλεφωνική προώθηση τραπεζικών, ασφαλιστικών και τραπεζοασφαλιστικών  προϊόντων/υπηρεσιών σε υφιστάμενο πελατολόγιο
Ενημέρωση και διαχείριση συστημάτων με στοιχεία πελατών
Τηλεφωνική εξυπηρέτηση πελατών.

Tags:

31 Ιουλ
Πανελλήνια [Οργανισμος Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (ΟΚΥπΥ)]

ΠΡΟΚΗΡΥΞΗ ΤΡΙΩΝ (3) ΘΕΣΕΩΝ ΙΑΤΡΙΚΟΥ ΛΕΙΤΟΥΡΓΟΥ ΨΥΧΙΚΗΣ ΥΓΕΙΑΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΟΣ ΚΡΑΤΙΚΩΝ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΥΓΕΙΑΣ Γίνεται δεκτή η υποβολή αιτήσεων για τρεις (3) κενές θέσεις Ιατρικού Λειτουργού Ψυχικής Υγείας, για τη Διεύθυνση Υπηρεσιών Ψυχικής Υγείας, Οργανισμού Κρατικών...

... Υπηρεσιών Υγείας. Η θέση είναι Πρώτου Διορισμού.
Ετήσιος μισθός €57.696,16 που θα καταβάλλεται σε δεκατρείς (13) ισόποσες δόσεις, δώδεκα από αυτές στο τέλος κάθε μήνα και η δέκατη τρίτη δόση αναλογεί στο δέκατο τρίτο μισθό και μισθοδοτική αύξηση κάθε τρία (3) χρόνια όπως θα καθορίζεται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.
Σύμφωνα με Απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, δίδεται ως κίνητρο 15% αύξηση επί του βασικού μισθού των πιο πάνω θέσεων, καθώς επίσης και επιπρόσθετα επιδόματα, ωφελήματα και αμοιβή σχετιζόμενη με την απόδοση που θα αποφασίζονται από το Διοικητικό Συμβούλιο του Οργανισμού.
Στις περιπτώσεις που ο ιατρός εργάζεται στα πλαίσια του συστήματος κλήσης (εφημερία) τότε αποζημιώνεται με ποσό €230 τις καθημερινές και επιπλέον επίδομα τις αργίες και τα Σαββατοκύριακα.
Α. Καθήκοντα και ευθύνες:
(α) Εκτελεί καθήκοντα της ειδικότητάς του σε ιδρύματα και υπηρεσίες του Οργανισμού.
(β) Συμμετέχει σε προγράμματα προληπτικής ψυχιατρικής.
(γ) Εφαρμόζει τις πρόνοιες της σχετικής με τα καθήκοντά του νομοθεσίας.
(δ) Συμμετέχει στην εκπαίδευση του νοσηλευτικού και παραϊατρικού προσωπικού.
(ε) Τηρεί και υποβάλλει τα απαραίτητα στοιχεία για την εργασία που εκτελεί.
(στ) Εκτελεί οποιαδήποτε άλλα καθήκοντα του ανατεθούν. Κατά την εκτέλεση των καθηκόντων του υποχρεούται να συμμορφώνεται προς τις Νομοθετικές/Κανονιστικές, Γενικές ή Ειδικές Διατάξεις, Οδηγίες, Εγκυκλίους και Πρακτικές, όπως αυτές εφαρμόζονται στον Οργανισμό.

Β. Απαιτούμενα Προσόντα :
(α) Εγγεγραμμένος στο Μητρώο Ιατρών Κύπρου.
(β) Τίτλος ειδικότητας ή μεταπτυχιακό δίπλωμα στην Ψυχιατρική ή Νευρολογία - Ψυχιατρική, καθώς και εγγραφή των υποψηφίων ως Ειδικών σύμφωνα με τον περί Εγγραφής Ιατρών Νόμο.
(γ) Ακεραιότητα χαρακτήρα, υπευθυνότητα, πρωτοβουλία, ευθυκρισία.
(δ) Πολύ καλή γνώση της Ελληνικής γλώσσας και καλή γνώση της Αγγλικής ή Γαλλικής ή Γερμανικής γλώσσας. Η πολύ καλή γνώση της Ελληνικής και καλή γνώση της Αγγλικής ή της Γαλλικής ή της Γερμανικής γλώσσας στο απαιτούμενο επίπεδο, θα πρέπει να τεκμηριώνεται από τους υποψηφίους μέχρι την ημερομηνία λήξης της υποβολής των αιτήσεων.

Γ. Διάρκεια Απασχόλησης
(1) Η απασχόληση θα είναι για τριετή θητεία, υπό τους γενικούς και ειδικούς όρους προτύπου συμβολαίου, το οποίο θα μετατρέπεται σε αορίστου χρόνου σύμφωνα με τις διατάξεις του περί Εργοδοτουμένων με Εργασία Ορισμένου Χρόνου (Απαγόρευση Δυσμενούς Μεταχείρισης) Νόμου και των προνοιών των «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί) Κανονισμοί του 2017».
(2) Οι πρώτοι δεκαοκτώ (18) μήνες υπηρεσίας θεωρούνται ως δοκιμαστική περίοδος κατά την οποία ο Οργανισμός επιφυλάσσει πλήρως το δικαίωμά του να τερματίσει το συμβόλαιο κατά την απόλυτη κρίση του, χωρίς προειδοποίηση ή χωρίς οποιαδήποτε αποζημίωση.
(3) Η απασχόληση μπορεί να τερματιστεί οποτεδήποτε είτε από τον εργοδότη είτε από τον εργοδοτούμενο, αφού δοθεί η αναγκαία προειδοποίηση που προβλέπεται στους περί Τερματισμού Απασχολήσεως Νόμους.
(4) Σε περίπτωση που η εργασία για την οποία έγινε η πρόσληψη παύσει να υφίσταται πριν τη λήξη της παρούσας σύμβασης απασχόλησης, αυτή θα τερματίζεται αυτοδικαίως.
(5) Η περίοδος απασχόλησής περιλαμβάνει και την άδεια που κερδίζεται κατά τη διάρκεια της απασχόλησης.
(6) Ανάλογα με τις ανάγκες του Οργανισμού, δυνατόν να εργάζεται και εκτός του συνηθισμένου ωραρίου εργασίας του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

Δ. Γενικές Προϋποθέσεις Διορισμού
(1) Κανένας δεν διορίζεται στον Οργανισμό, εκτός εάν είναι πολίτης της Δημοκρατίας ή πολίτης κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης:
Νοείται ότι, το Υπουργικό Συμβούλιο δύναται να επιτρέψει σε ειδική περίπτωση, για εξυπηρέτηση του δημόσιου συμφέροντος, όπως πρόσωπο που δεν είναι πολίτης της Δημοκρατίας ή κράτους μέλους της Ευρωπαϊκής Ένωσης υποβάλει αίτηση για διορισμό, σύμφωνα με τις διατάξεις των «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί ) Κανονισμοί του 2017», όπως αυτοί εκάστοτε τροποποιούνται και σε περίπτωση επιλογής του, αυτό μπορεί να διοριστεί:
(i) Με σύμβαση για ορισμένο χρονικό διάστημα, ή
(ii) (ii) πάνω σε μόνιμη βάση, αν το εν λόγω πρόσωπο είχε απασχοληθεί στη δημόσια υπηρεσία ή τον Οργανισμό με σύμβαση για περίοδο όχι μικρότερη από τέσσερα (4) έτη.
(2) Κανένας δε διορίζεται στον Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας εκτός αν συμπλήρωσε την ηλικία των δεκαεπτά (17) ετών και, νοουμένου ότι πρόκειται για πολίτη της Δημοκρατίας, έχει εκπληρώσει τις στρατιωτικές του υποχρεώσεις ή έχει απαλλαγεί νομίμως από αυτές.
(3) Η κρίση επί της αξίας των υποψηφίων μπορεί να απαιτήσει από αυτούς να προσέλθουν σε προφορική ή/και γραπτή εξέταση.
Πέραν των πιο πάνω, ως προς τους όρους απασχόλησης θα εφαρμόζονται «οι περί Ίδρυσης του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Γενικοί) Κανονισμοί του 2017», όπως αυτοί εκάστοτε τροποποιούνται. Σε περίπτωση που οποιοδήποτε ζήτημα δεν ρυθμίζεται από τους ανωτέρω Κανονισμούς, θα εφαρμόζονται οι ισχύοντες Εσωτερικοί Κανονισμοί του Οργανισμού.
Ε. Πλεονέκτημα
Διετής πείρα σχετική με τα καθήκοντα της θέσης θεωρείται πλεονέκτημα.
Ζ. Σημείωση
Σύμφωνα με τον Κρατικό Προϋπολογισμό για το 2019 η κλίμακα μισθοδοσίας αναβαθμίστηκε από Κλ. Α11 (4η βαθμίδα) σε Κλ. Α13 και Α15. Σύμφωνα με τον Κανονισμό 18(1)(α)(iii) των περί Δημόσιας Υπηρεσίας (Απολαβές, Επιδόματα και άλλα Οικονομικά Ωφελήματα των Δημόσιων Υπαλλήλων) Κανονισμών εφόσον υπάρχει υπάλληλος με βασική αμοιβή σε οποιοδήποτε σημείο της επέκτασης προς τα κάτω της νέας κλίμακας της θέσης του, η βασική αμοιβή οποιουδήποτε νέου υπαλλήλου που προσλαμβάνεται καθορίζεται με τέτοιο τρόπο ώστε να μην υπερέχει μισθολογικά από τον υπάλληλο που ήδη κατέχει τη θέση αυτή, και ο νέος αυτός υπάλληλος αρχίζει να κερδίζει προσαύξηση κάθε έξι μήνες απασχόλησης, μέχρι να φθάσει την αρχική βασική αμοιβή της νέας κλίμακας. Επίσης, σύμφωνα με το άρθρο 10 του Κρατικού Προϋπολογισμού, κατά τα δύο πρώτα έτη της απασχόλησης, η μισθοδοσία δεν μπορεί να είναι ψηλότερη από τη μειωμένη κλίμακα εισδοχής Ιατρικού Λειτουργού. Το ίδιο ισχύει και για εργοδοτούμενους ορισμένου χρόνου του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας.

H. Υποβολή Αιτήσεων
(α) Όλες οι αιτήσεις θα πρέπει να υποβληθούν σε ειδικό έντυπο που μπορεί να εξασφαλιστεί από την ιστοσελίδα του Υπουργείου Υγείας www.moh.gov.cy και του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας www.shso.org.cy ή να αποτείνονται στα τηλέφωνα, 22605670, 22605734. Οι αιτητές, θα πρέπει να απευθύνονται στον “Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας (Ο.Κ.Υπ.Υ.)” και να αναφέρουν τον τίτλο της θέσης, Ιατρικός Λειτουργός Ψυχικής Υγείας.
(β) Όλες οι αιτήσεις πρέπει να συμπληρώνονται κατάλληλα και να περιέχονται σε αυτές με ακρίβεια, όλα τα ζητούμενα στοιχεία και να τεκμηριώνονται με τα αναγκαία πιστοποιητικά, δηλαδή, αντίγραφα των απαιτούμενων πιστοποιητικών, εκπαιδευτικών, επαγγελματικών ή άλλων προσόντων που προνοούνται στην ανωτέρω παράγραφο Β, περιλαμβανόμενων και βεβαιώσεων απασχόλησης εκεί όπου απαιτείται πείρα και συστατικών επιστολών από προηγούμενους εργοδότες.
(γ) Όλες οι αιτήσεις θα πρέπει να παραδοθούν στα Γραφεία του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας μεταξύ των ωρών 8:30 - 14:30 στη διεύθυνση: Προδρόμου 1 και Χείλωνος 17, 3ος όροφος, Κτίριο Υπουργείου Υγείας, 1449 Λευκωσία, έναντι απόδειξης παραλαβής ή να αποσταλούν μέσω του Ταχυδρομείου, με συστημένη επιστολή με ένδειξη: Προϊστάμενο Μονάδας Διαχείρισης και Ανάπτυξης Ανθρώπινου Δυναμικού, Οργανισμός Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, Τ.Θ. 25087, 1309 Λευκωσία.
Η τελευταία ημερομηνία υποβολής αιτήσεων θα είναι η 9η Αυγούστου 2019 και ώρα 14.30 (θα ληφθεί υπόψη η ημερομηνία της ταχυδρομικής σφραγίδας όπου εφαρμόζεται).
Αιτήσεις που δεν είναι πλήρως συμπληρωμένες, είναι εκπρόθεσμες, και δεν προσκομίζουν τις κατάλληλες βεβαιώσεις οι οποίες αφορούν τα απαιτούμενα προσόντα δεν θα λαμβάνονται υπόψη.
Σημειώνεται ότι, πριν την έναρξη ισχύος του διορισμού του, ο ιατρός θα πρέπει να εξασφαλίσει και να προσκομίσει προς τον Οργανισμό Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας εγγραφή του στο Μητρώο Ιατρών Κύπρου και αντίγραφο της άδειας ασκήσεως επαγγέλματός του από τον Παγκύπριο Ιατρικό Σύλλογο.

Tags:

30 Ιουλ
Αθήνα [ITALKROM ΑΦΟΙ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΟΕ]

Ζητείται, από εταιρία στις Αχαρνές Αττικής, προσωπικό για εργασίες γραφείου, όπως τηλεφωνική εξυπηρέτηση, τιμολόγηση, αρχειοθέτηση και εν γένει εργασίες γραφείου. Χαρακτηριστικά: • Γυναίκα, από 25 έως 40 ετών • Απόφοιτος ΑΕΙ/ΤΕΙ/ΙΕΚ • Γνώση Η/Υ και Windows...

... Office
• Επικοινωνιακή και δεκτική στην εκμάθηση

Συνυπολογίζονται:
• Ανάλογη εμπειρία στο αντικείμενο αυτό.
• Γνώσεις προγραμμάτων τιμολόγησης και εμπορικής διαχείρισης.
• Γνώσεις λογιστικής και καταχώρησης λογιστικών εγγραφών.
• Τυχόν ξένες γλώσσες.

Παροχές:
• Εργασία πλήρους απασχόλησης
• Πλήρης ασφάλιση
• Ικανοποιητικές απολαβές
• Εργασία σε επαγγελματικό περιβάλλον
• Δυνατότητα εξέλιξης & ανέλιξης

Παρακαλούμε να στείλετε το βιογραφικό σας στο παρακάτω email ή με fax στο 2102466828.

Tags:

30 Ιουλ
Πανελλήνια [N/A]

Στο πλαίσιο άμεσης ανάπτυξης του Τομέα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης, η NEW SIA GREECE S.A. αναζητά υποψηφίους για πλήρη απασχόληση (8ωρη). Η SIA ηγείται σε ευρωπαϊκό επίπεδο στον σχεδιασμό, τη δημιουργία και την διαχείριση τεχνολογικών υποδομών και υπηρεσιών για Χρηματοπιστωτικά...

... Ιδρύματα, Κεντρικές Τράπεζες, Ιδιωτικές Επιχειρήσεις και Δημόσιο Τομέα στους τομείς πληρωμών, καρτών, υπηρεσιών δικτύου κεφαλαιαγορών και τηλεφωνικών κέντρων εξυπηρέτησης, παρέχοντας υπηρεσίες σε πάνω από 50 χώρες και έχει προσφάτως αναλάβει το σύνολο των εργασιών της εταιρίας First Data Hellas.
 
 
 
Περιγραφή Εργασίας
 
Ο κάτοχος της θέσης θα είναι υπεύθυνος για την εξυπηρέτηση πελατών σε προϊόντα όπως δάνεια, κάρτες κτλ. μέσω της διαχείρισης εισερχομένων τηλεφωνικών κλήσεων με καθορισμένο τρόπο και διαδικασίες. Για την εκτέλεση των καθηκόντων, ο εργαζόμενος θα χρησιμοποιεί ηλεκτρονικό σύστημα για την παρακολούθηση, συλλογή πληροφοριών και / ή την αντιμετώπιση προβλημάτων.
 
Προφίλ Θέσης και Καθήκοντα Εργασίας

Άριστες επικοινωνιακές δεξιότητες στην τηλεφωνική επικοινωνία
Διαχείριση εισερχομένων κλήσεων και προτεραιοποίηση τους
Διάγνωση αιτήματος ή/και προβλήματος του πελάτη με στόχο την άμεση εξυπηρέτησή του
Καταχώρηση σχετικών δεδομένων στα απαραίτητα πληροφορικά συστήματα της εταιρείας
Διεκπεραίωση διαχειριστικών εργασιών (αρχειοθέτηση κτλ)

Tags:

29 Ιουλ
Θεσσαλονίκη [i-CON.SHARE]

ΑΓΓΕΛΙΑ ΓΙΑ ΠΡΟΣΛΗΨΗ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΤΗ Η/Υ - DIGITAL MARKETER Η i-CON.SHARE, εταιρία υπηρεσιών marketing γεωργικών επιχειρήσεων, η οποία κυριαρχεί στην αγορά αγρονομικών υπηρεσιών στην περιοχή της νοτιοανατολικής Ευρώπης, ενδιαφέρεται να προσλάβει: Προγραμματιστή - Digital...

... Marketer πλήρους απασχόλησης με έδρα τη Θεσσαλονίκη.

Καθήκοντα:
- Δημιουργία (web design) και διαχείριση - ενημέρωση ιστοσελίδων
- Δημιουργία και διαχείριση καμπανιών στα Social Media (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter, Youtube κλπ.)
- Δημιουργία και διαχείριση business λογαριασμών στα παραπάνω κανάλια
- Διαχείριση Google Analytics & Google My Business
- Δημιουργία και διαχείριση καμπανιών στο δίκτυο της Google (Google Ads, Google Display κλπ.)
- Καθημερινή ενημέρωση των Social Media λογαριασμών των πελατών
- Διαφήμιση στα Social Media μέσω χορηγούμενων διαφημίσεων
- Δημιουργία και αποστολή μαζικών e-mails μέσω Mailchimp
- Διαχείριση του marketing material των πελατών μας (φωτογραφίες, βίντεο, ρεπορτάζ, στοιχεία προϊόντων)
- Επαγγελματικές παρουσιάσεις σε κοινό (στα Ελληνικά και στα Αγγλικά)

Απαραίτητα προσόντα:
- Πανεπιστημιακές Σπουδές Πληροφορικής
- Άριστη γνώση της Ελληνικής της Αγγλικής γλώσσας
- Άριστη γνώση MS Office (Word, Excel, Powerpoint κλπ.)
- Άριστη γνώση διαχείρισης λογαριασμών Social Media (Facebook, Instagram, Linkedin, Twitter κλπ.)
- Άριστη γνώση διαχείρισης Google Ads & Google Αnalytics
- Άριστη γνώση λογισμικού δημιουργίας και διαχείρισης ιστοσελίδων (Wordpress, Joomla)
- Άριστη γνώση εφαρμογών επεξεργασίας εικόνας (Αdobe Photoshop)
- Άριστη γνώση εφαρμογών διανυσματικών γραφικών (Corel Draw, Adobe Illustrator κλπ.)
- Ικανότητα συγγραφής κειμένων (content writing)
- Άριστη ικανότητα επικοινωνίας και παρουσιάσεων σε κοινό
- Δυνατότητα ταξιδιών στην Ελλάδα και στο εξωτερικό
- Προσανατολισμός στο αποτέλεσμα και στην επίτευξη στόχων
- Επαγγελματικό προφίλ
- Ηλικία έως 35 ετών

Επιθυμητά προσόντα:
- Σπουδές Επικοινωνίας ή Marketing
- Προϋπηρεσία σε αντίστοιχη θέση
- Γνώσεις φωτογραφίας
- Γνώση νομοθεσίας GDPR
- Δεξιότητες στην οργάνωση
- Μεθοδικότητα και ευελιξία
- Δημιουργικότητα και ομαδικό πνεύμα

Προσφέρονται:
Ανταγωνιστικό πακέτο αποδοχών, ανάλογο των προσόντων
Ευχάριστο εργασιακό περιβάλλον
Προοπτικές εξέλιξης και ανάπτυξης
Δυνατότητα συνεχούς εκπαίδευσης

Οι ενδιαφερόμενοι να στείλουν το βιογραφικό τους σημείωμα στο παρακάτω email.

Tags:

Για να αποθηκεύσεις μια αγγελία στα αγαπημένα σου και να φτιάξεις λίστες, θα πρέπει να εγγραφείς στο JobsToday.gr. Κάντο σε ένα λεπτό και απόλαυσε πολλές δυνατότητες που θα σε βοηθήσουν να βρεις δουλειά.

Αν είσαι ήδη μέλος, συνδέσου τώρα.